Motomanų Diskusijos » Motociklai pagal gamintoją, palyginimai » Modelių kova - Ką rinktis?! » Koks geras SPORT TOURER motociklas?

| 2006-05-07 Night | 259/485086 žinut.
 
Puslapiai: 1..456789


 
Optimistas
2200cc *******
Avataras
#151    

Geri tai geri, bet kaip pvz su patikimumu? Ekonomiškumu? Detalių gausa? Remonto kaina? Į tai irgi turbūt reiktų atsižvelgti. Kurie modeliai populiaresni, kurie retesni?
2010 Rugsėjo 1 07:58 La vida es un milagro increible!
Auksarankis
900cc *****
#152    

Citata:
Cituoju: civic
Geri tai geri, bet kaip pvz su patikimumu? Ekonomiškumu? Detalių gausa? Remonto kaina? Į tai irgi turbūt reiktų atsižvelgti. Kurie modeliai populiaresni, kurie retesni?



keturios firmos patikimos apylygiai suzas, honda ,kawa ir yamaha.kadangi greiciausiai pirksi ne nauja,daug svarbiau kiek nudrozta gausi.taigi zodis patikimumas cia turi visai kita reiksme.
ekonomiskumas- gal pades va-http://debates.motos.coches.net/showthread.php?t=220132 (www-nereikia) .gan panasu i tiesa,jei vaziuosi kaip su tureriu,o ne dugnais :)
kiek suprantu ,visos detales,daugiau maziau Lietuvon (siems modeliams)keliauja is Rygos taigi priklausys pas koki padaveja koks hemorojus isauges,o ne nuo gamintojo,nes modeliai paplite panasiai.
kas del remonto kainu IMHO jos nedaug skiriasi.
manio patarimas ziurek patinkanti modeli,o jau paskui kiek jis nudroztas,toliau ar tinka subinei, keliams, pilvui,o modelis paskutinej vietoje sioj lenteleje.
2010 Rugsėjo 1 11:52
Optimistas
2200cc *******
Avataras
#153    

Aišku. O dar nepaminėjai, kokia situacija su BMW modeliais?
2010 Rugsėjo 2 19:19 La vida es un milagro increible!
Auksarankis
900cc *****
#154    

Citata:
Cituoju: civic
Aišku. O dar nepaminėjai, kokia situacija su BMW modeliais?


ten savo specifika.IMHO,apsistok pradziai prie isvardintu modeliu. :)
arba ismesk is klausimo zodi ''sport'' :)
2010 Rugsėjo 3 09:32
Keliauninkas
900cc *****
Avataras
#155    

Tiesiog ieskok, kad patiktu mocas. Kai nenauja perki - vistiek pirksi geriausio stovio, o ne norimiausia modeli. Mazas tas musu krastas, tokia realybe. O del patikimumo kaip ir sake - imi japona ir tiek.
2010 Rugsėjo 4 13:07 ________________________
nieko neieškau
Narys
125cc **
#156   +1  

perkat bmw K 1100 LT; R1100 RS; R 1100RT ir lekiat po Europa :)
2011 Birželio 13 21:45
Narys
500cc ***
Avataras
#157    

Visais pirstais uz Honda cbr 1100xx ,geras rimtas motociklas
2011 Spalio 6 23:38
Narys
1100cc *****
Avataras
#158    

vfr800 vtec (y)
2011 Spalio 7 00:11 Ass, Gas or Grass, nobody rides for FREE !!!
Praktikas
500cc ***
Avataras
#159    

Aš visai netikėtai įsigijau VFR750 '96 kaip pirmą motą. Nors dairiausi į F650, Pegasus, NX, DR. Bet netyčia pabandęs supratau kad vefkė bus liuks. Vakar pagaliau pasijutau geriau po ligos ir vakare išlėkiau apsiprasti :S Kostmosas :G
2011 Spalio 7 10:10 [b][/b] Triumph Tiger 955i [b]ex[/b] Honda VFR750 Interceptor
Narys
250cc **
Avataras
#160    

Ka rinktis: Honda VFR 800 ar Honda CBR 1100 XX ? Koks siu motociklu pagrindinis skirtumas? Turiu Honda VTX 1800, bet noriu dar vieno, su kuriuo galeciau be vargo pasivazineti mieste ir tarkim Vilnius-Kaunas-Klaipeda autostrada patogiai vaziuoti apie 220km/h. "Britvos" nenoriu. Domina sie du modeliukai. Kokie ju pagrindiniai skirtumai? Patogesne sedesena, nes noretusi, kad toliau vaziuojant nesijaustu didelis nuovargis.
2012 Vasario 4 23:50 redagavo Rikoshet 2012 vasario 4 23:57
Juodulys
1500cc *******
Avataras
#161   +1  

Jei pirkt VFR'ą tą naujesnį tai nuo 2006, jei XX tai nuo 2002
XX'as galingesnis ir smagesnis tikrai, 220 važiuosi normaliu rėžimu, o VFR'ą jau galima sakyt reik smaugt... Sėdėsena manau xx'o šiek tiek patogesnė. Kuro ryja xx'as daugiau.
Mieste smagesnis ir manevringesnis aišku būtų VFR'as...
skirtumai... vfr'as V4 variklis, xx - 4eilėj.
vfr'o patogesnė galinė šakė grandinės įtempimui keitimui, rato nuėmimui, negu xx. Stabdžiai abiejų vienodi dual cbs.
XX du duslintuvai - vfro vienas (pasitaisau iki 2001). Keičiant į sport duslerkas dvigubai kaštuos. O šiaip jie abu ir netgi senesni vfrai 98-01 neblogi sport touringai...
2012 Vasario 5 00:08 redagavo DainiusM 2012 vasario 5 17:11 Honda VFR 800Fi
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#162    

Citata:
Cituoju: DainiusM
XX du duslintuvai - vfro vienas. Keičiant į sport duslerkas dvigubai kaštuos.

nu paskaiciuok dar karta
2012 Vasario 5 12:34 Mune
Narys
250cc **
Avataras
#163    

Gal DainiusM turejo omenyje VFR iki 2001 metu, nes nuo 2002 metu VFR-us pradejo gaminti su dviem duslintuvais :)
Gerai, trumpai ir aiskiai aprasiai man viska. Dekui. Tik nesuprantu kodel XX reikia pirkti nuo 2002 metu? Kiek ziurinejau, tai kilowatu 2002 metais kaip tik maziau raso. Svoris pas visus vienodas - 223/224kg. O va galia skiriasi, net per 10kw. 1997/1998m; kai kuriuose 1999m ir 2003m eina 120kw, o va 1999/2000/2001/2002/2004/2005m... eina tik 110kw. Tai Gal paprasciausia ziureti i kilowatus perkant moca, nes daugiau ir isvaizda ir svoris ju labai panasus???
Supratau, kad toliau vaziuojant XX yra patogesnis. Taip pat manau, kad dviese vaziuojant ant XX taip pat patogiau butu, o be to ant VFR-o dviese sedint ir galios trukumas pasijaust turetu. Jei klystu, pataisykite.
2012 Vasario 5 16:04 redagavo Rikoshet 2012 vasario 5 16:10
Pėsčiasis donoras
400cc ***
#164    

tai kad visai ne ten ziuri kur reikia, veliasniem modeliam buvo padaryta daugelis svarbiu patobulinimu/pataisymu i kuriuos ir reiktu kreipt demesi renkantis, o ne i 10kw skirtuma.
2012 Vasario 5 16:18
Juodulys
1500cc *******
Avataras
#165    

Mune, rašiau galvodamas apie senesnį modelį :)

XX'ui nuo 1999 metų kokie pagrindiniai pasikeitimai:
PGM FI fuel injection system is introduced.
Ram-air system is introduced. It provides engine with more air at high speeds (above 200 km/h/120 mph) utilizing aerodynamic pressure, thus raising power output to a claimed 164 hp (122 kW) at 9,500 rpm (at the crank).
Revised linked brakes with altered proportioning between front and rear.
kuro bakas didėja nuo 22 iki 24 litrų.
The choke lever is removed from the left side switch assembly as it is no longer necessary.
To accommodate the ram air tubes, the oil cooler becomes lower and wider.
The inner and outer fork bushings are wider, changing the fork lowers and sliders.
The sidestand warning light on the instrument cluster becomes the FI warning light.
The wide part of the front axle (left side) becomes 10 mm longer, which makes the left-front axle space 10 mm shorter.
The two bulbs in the tail light are vertically aligned, in previous years they were side by side.
Front wheel hub is enlarged, the brake rotors are changed.
The ignition switch is changed, and the keys are longer.
The rotor carriers, stator cover and clutch cover are a light titanium color.
The number of clutch plates is reduced from nine to seven.
The rear inner fender changes shape to accommodate additional electronics.
Manufacturer's power and torque figures are 164 hp (122.3 Kw) and 91.5 ft-lbs (124 Nm)

Nuo 2001 XX'ui eina daug patrauklesnis elektroninis spidometras, o tachometras atsistoja per vidurį.

Nuo 2002 keletas patobulinimų dėl taršos, bei gamintojas sumažina galią ir sukimo momentą.
Nuo 2002 svarbių pasikeitmų šiam modeliui nebebuvo todėl manau, kad nuo šių metų XX'as yra galutinai išdirbtas... gaila kad po 2007 nutraukta jo gamyba :(

VFR'as 2000-2001 nuo 1998-1999 skiriasi:
*A new air injection system and three-way exhaust catalyzer utilizes an oxygen sensor and advanced digital PGM-FI to simultaneously reduce emissions of hydrocarbons (HC), carbon monoxide (CO), and nitrous oxides (NOx), and maintains the power output of the 1999 model. The California model increases power output over the non-catalyst 1999 California model.
*An auto-enrichening system is integrated into PGM-FI module, optimizing the air/fuel mixture on cold starts and eliminating the need for a manual system. The throttle bodies are also heated by radiator fluid during the warm-up period.
*Lighter, more progressive clutch action.
*Redesigned folding mirrors offer full adjustability and aerodynamic style
*The 2000 (FiY) regulator/rectifier differs from the previous years because it has an extra wire "Voltage Sense". This voltage sense is a feedback mechanism that helps prevent the reg/rec from cooking itself. This is why you hear of 1998/99 bikes cooking the reg/rec but not the 2000 bikes.

Kodėl reiktų VFR'ą naujesnį būtent nuo 2006, nes VTEC'a protingiau padarė:
The threshold when the second pair of valves on each cylinder begin to work during acceleration has been dropped from 6800 to 6600rpm. Similarly, when the revs drop the switch back to 2-valve operation has been moved from 6600rpm to 6100. This, along with tweaks to the ECU and injectors, is intended to make a smoother transition between two- and four-valve operation. In a brief review (10 May 2006) MCN says "the transition back to two-valve operation is smoother and less discernible, especially at high cruising speeds" On small throttle openings the difference was barely discernible.

Dėl to, kad ant VFR'o dviese sėdint galios trūkumas pasijaus - negalima atsakyti, nes neaišku prie kokių aplinkybių Tau atsiranda galios trūkumo jausmas :)
2012 Vasario 5 17:03 redagavo DainiusM 2012 vasario 5 17:15 Honda VFR 800Fi
Narys
600cc ****
Avataras
#166    

ir aš rinkausi tarp tu dviejų modelių ,bet pabandęs pavažiuot su XX iškart jį pasirinkau ,nesijaučia galios trukumo dviese važiuojant ,lb.smagus net negalvoju apie jokį kitą moto -mano svajonė jau išsipildžiusi.
-Rikoshetui mamau tik tas modelis priimtinas ,žiūrint ką jau turi :) ,nors galios manau ir VFR,o pakaktų.
2012 Vasario 5 19:34
Narys
125cc **
Avataras
#167    

teisingas pasirinkimas.cbr1100xx. :) as jau vazineju 4 metai su xx ir esu patenkintas. pirkau daiktą ne del dusliarkiu ar detaliu kainos (manau kad jos visems tolygiai kainuoja), pirkau kelionėms tai kas yra patikima, specialistų ivertintas teigiamai.(kazkur skaiciau , kad tai Hondos flagmanas) na gal su vienu aspektu sutykciau , kad tai ne miesto motociklas.... :)
o del 10 kw...na siek tek jauciasi skirtumas, bet ar tai esmė?
o dėl remonto , ką nors pakeisti nemaciau problemos pas vieną varžtas sukasi vienaip , pas kita galbut kitaip ar gi tai esmė?
apie vfr nepakomentuosiu...nevazinejau, bet esu skaites technikos zurnaluose gerus atsiliepimus. Berods su jais Joponijos policija vazineja :)
2012 Vasario 5 20:35
Narys
250cc **
Avataras
#168    

Jo, berods youtubej maciau, kad Japonu policija vazinejasi VFR-ais :) Na, jei imsiu, tai XX, nes nesinori tureti antro motociklo kurio trauka butu panasi kaip ir manojo vtx 1,8 :) Nors dizainas man VFR-o labiau patinka :) Bet kai vaziuoji savo moco juk nematai :D Dekui uz info.
O del vaziavimo dviese, tai turejau galvoje, kad nesijaustu galios trukumas, kaip pvz. man nesijaucia vazinejant su savuoju vtx 1800. Ir is vietos vaziuodamas as praktiskai nejauciu ar vienas ar su drauge esu, ir siaip vaziuojant koki 120km/h atsukus rankena. Begejasi lengvai ir greitai. Savaime aisku, kai vienas vaziuoji trauka geresne, bet didelio skirtumo nejauciu.
2012 Vasario 5 20:53
Juodulys
1500cc *******
Avataras
#169    

Jokio skirtumo nepajusi nei su xx nei su vfr vaziuojant dviese, čia ne minskelis kad užlipus dviems nebetrauk...
P.S. Tik va kažkodėl XX nebegamina o VFR vis dar gamyboje tai spresti tau kas patikimesnis ir geresnis :)
2012 Vasario 5 21:00 redagavo DainiusM 2012 vasario 5 21:00 Honda VFR 800Fi
Narys
250cc **
Avataras
#170    

Na, niekur neskubu. Jei pirksiu sios klases motocikla, tad abu isbandysiu ir apsispresiu. Turiu dar ir kitokiu minciu, bet tai buvo viena is ju :) VFR-o dizainas man asmeniskai grazesnis, kuro sanaudos graziai vaziuojant nedideles, tai du stiprus pliusai. Na, be viso sito su jais po miesta patogiau trintis ir juos vis dar gamina. Reikia uzsesti ir isbandyti tiek viena, tiek ir kita :)
2012 Vasario 5 21:10
Kuvaldaliotas
2200cc *******
Avataras
#171   +1  

:-] kažkada tau "kronoil" tepalas buvo pats geriausias , o dabar zzr eilė atėjo :D
2012 Birželio 1 12:21
Pašėlęs
900cc *****
Avataras
#172   +1  

Citata:
Cituoju: legiux
:-] kažkada tau "kronoil" tepalas buvo pats geriausias , o dabar zzr eilė atėjo :D


"argumentum ad hominem" ;)
http://lt.wikipedia.org/wiki/Argumentas_prie%C5%A1_%C5%BEmog%C5%B3
2012 Birželio 1 13:08 Free Rider
Narys
50cc *
#173    

Sveiki protingieji kurmiai. Yamaha xj 900 Diversion kokia čia klasė? Sport toureris? Klausiu nes skirtingai visur randu.
2012 Birželio 29 22:28
Griausmavaldis
900cc *****
Avataras
#174   +1  

Žiūriu stipriai giria kaip sport touringą cbrxx bet manau jis daugiau sport nei touring. Visų pirma touringas turėtu but varomas kardanu,kad kelionėse nereiktu vargt su grandinės tepimu, antras kriterijus čiumodanai,kad kuo daugiau mantos susikraut ir komfortui labai liuks yra kilnojamas stiklas.Pagal tokius kriterijus sau rinkausi baiką. Mano manymu pagrindiniai sport touringai yra pan european ir fjr. Bet man labiau fjr ,nes nuėmus čiumodanus jis taip pat gražiai atrodo ir pilnai galima ekspluatuoti kai strytą.O galios netrūksta nei vienam išvardintam,nebent xx maksimalus greitis didesnis.
2012 Birželio 30 01:02 ...nesustabdomas...įsibėgėjam...ir...keičiam stilių
Narys
1000cc ******
#175   +1  

Minkas, pritariu. Tik noriu dar atkreipt dėmesi, kad siai dienai yra gimus jau dar viena klase. Nors jie vis dar vadinasi vienodai - sport touring, bet kategorijos jau yra dvi. Ta nauja klase tai ir yra mano nuomone, cbr1100xx, gsx1300r, zzr1400, zx12r, zzr1200. Nors jie sport tuoring, bet ju charakteristikos, sedesena ne ka skiriasi nuo sport modeliu. Nors Thunderace skaitomas sport klases, bent jau isleidziant ji buvo teigiam taip, man jo aerodinamika net labiau patiko nei pvz cbr1100xx. O tases tiek ant vieno, tiek ant kito tenka pirkt,derint tvritinimus ir t.t. Pan European kaip suprantu yra jau Touring klases ir as jo i viena kategorija su FJR nestatau...Man tai skirtingi motociklai. Jei ne tas aukstesnis vairas ir reguliuojamas stiklas, tai FJR statyciau salia jau minetu, sedeseno jo nera patogi, kojos stipriai sulenktos, o variklio charakteristikos irgi panasesnes i sport bike. Sitoj vietoj Pan European vaziuoja toataliai kitaip, variklis "dyzelinis",pozicija stipriai geresne, uzuoveja tobula, vaziavau atsidares salmo stikla - vabalo nei vieno nesuvalgiau. Reik pripazint, kad 2 viename variantai,niekad nebuna labai vyke. visus tuos xx ir kitus brolius as vistik vadinciau sport su galimybe pakeliaut, nors kaip jauminejau, ant cbr as lygiai tiek susirietes jauciuosi kaip ant yzf. O kas nori keliaut, tiem tas vaizdas nuemus tases, ar manevringumas mieste nera svarbiausi kriterijai. Beje, pan Europa mieste valdosi puikiai, net vaziuojant dviese, greiciau pradedi pakojais liest asfalta, nei suabejoji ar tikrai isimsi posuki.
2012 Birželio 30 01:31
Narys
1100cc *****
Avataras
#176   +2  

tikru tikriausias touringas :S
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2012 Birželio 30 04:12 ilgiausias matytas demferis ..... thats what she said!
Narys
600cc ****
Avataras
#177    

šaunuolis dėdulė ,geras pasirinkimas,kažin tik koks vairas ten pribombasintas (s)
2012 Birželio 30 08:56
Plentinis endūrininkas
1100cc *****
Avataras
#178   +3  

Nordas senatvėje :D
2012 Birželio 30 09:02 I just want to live while I'm alive..
R1200GSA LC
Narys
800cc *****
Avataras
#179    

(y)
2012 Birželio 30 19:12
Pošliukas
1500cc *******
Avataras
#180    

Kas cia mano moco foto idejo? :D
2012 Birželio 30 19:29 Pas mane juodas diržas iš kulinarijos - galiu užmušti viena bandele.
Puslapiai: 1..456789




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17