Motomanų Diskusijos » Video nuorodos » Motociklų architektas MATT „MACHINE“ (video)

| 2012-02-05 Dellamorte | 3/5297 žinut.
 

 
Savo „praėjusiame“ gyvenime Mattas buvo populiarus Sidnėjaus architektas. Tačiau prieš gerą dvidešimtmetį jis pradėjo konstruoti ir perdarinėti savo pirmuosius motociklus. Jam prireikė dvidešimties metų tam, kad galėtų įsigyti reikiamus įrankius bei įrangą, rasti tinkamą erdvę ir įsteigti savo dirbtuves.

Dirbtuvėms vieta buvo rasta senoje sodyboje, mažame miestelyje Braidwoode, esančiame už trijų valandų kelio nuo Sidnėjaus. Šią vietą Mattas pavadino „Machine“, pagal Jimo Jarmuscho filmą „Dead man“. Filme Johnny Deppo vaidinamas herojus traukiniu keliauja nuo rytinės pakrantės į Vakarus, o paskutinė traukinio stotelė vadinasi „Machine“.

Mattas yra įsimylėjęs iki 1970 metų pagamintus motociklus. Už visus labiausiai – britiškus (NORTON, RUDGE) ir 1942-1969 metų gamybos HARLEY DAVIDSON. Prieš keletą metų jis buvo labai susižavėjęs DUCATI motociklais, ir netgi turėjo porą konkursuose nugalėjusių modelių, tačiau jų išlaikymo ir detalių kainos privertė itališkos technikos atsisakyti.

Tačiau pats mėgstamiausias Matto kūrinys jam pačiam – NORTON 1950 metų gamybos modelis ES2, kuriuo važinėja kasdien jau 10 metų ir žada niekuomet neparduoti. Įdomu, kad tai pats pigiausias jo kada pirktas motociklas. Net ir praėjus 18 metų Mattas vis dar jį myli ir tikina, jog jis šeimininko dar nėra nė karto nuvylęs.

Kalbėdamas apie savo dirbtuves Mattas pasakoja norįs „skirti visą save tam, kad būtų kuo geresnis kūrėjas“, o savo konstravimo principus jis lygina su architektūra – viskas „nurengta“ iki kaulų, maksimaliai atskleista struktūra ir pašalinta tai, kas nebūtina (jokių „ornamentų dėl ornamentų“). Tokiu būdu motociklas tampa lengvesnis, greitesnis.

Tačiau Mattui svarbiausia tai, kad jis galįs savo rankomis konstruoti ir surinkti motociklą pats, kontroliuodamas kiekvieną proceso žingsnį. Kartu tai yra priežastis, privertusį jį atsisakyti architektūros – tiesiog ten yra per daug išorinių jėgų ir pašalinių veiksnių, kurių architektas negali kontroliuoti.

Mattui patinka kurti motociklus sau, o vėliau juos parduoti. Tačiau taip pat užsiima ir konstravimu specialiai klientams. Anot jo, būtų idealu į metus turėti 3 ar 4 klientus.

Kodėl rašau apie šį tolimojoje Australijoje gyvenantį diedą? Gal jis turi lietuviškų šaknų? Gal ruošiasi atvažiuoti į Lietuvą? Gal motomanai.lt skaitytojams dovanoja vieną savo motociklų?..

Ne. Mane tiesiog VEŽA meniškai nufilmuotas dokumentinis kinas ir motociklai. Kai abu dalykai suderinami viename, rezultatas išeina nei daugiau nei mažiau – šedevras. Belaukiant naujojo sezono pradžios žiūrėti tokius vaizdelius kiekvienam motociklininkui turėtų būti tarsi terapija nuo motoabstinencijos sindromo. Todėl panašiais video pasistengsiu pasidalinti dažniau.

Skanaus!

http://www.youtube.com/watch?v=t_H0UpjvfdE&feature=player_det....

Matto blogas: http://machineshed.blogspot.com/
Matto vimeo kanalas: http://vimeo.com/machineshed
 


Paskelbė: Saulius (Dellamorte)

 


Narys
400cc ***
#2    

Puiki terapija :)
2012 Vasario 5 20:56
Narys
50cc *
Avataras
#3    

Sutinku
2012 Vasario 6 01:28
Plentinis endūrininkas
600cc ****
Avataras
#4    

koks variklio garsas jėgiškas.
2012 Vasario 16 19:34 05' DL 650
Wee-Strom
 




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17