Motomanų Diskusijos » Remontas » Viskas apie vožtuvų reguliavimą

| 2007-05-03 mune23 | 320/266125 žinut.
 
Puslapiai: 1..34567..11


 
Narys
400cc ***
#121    

sveiki mocas ktm duke,pagal manuala tarpai priklauso 012-015,pagal kita manuala 020 ,tai tokius 020 ir padariau,tarpu beveik nebuvo is vis,mocas kurdavosi nesunkiai be patsoso,po sureguliavimo ant 0,20 be patsoso nesikuria,klausimas toks,ar tai turi kokia reiksme kurimui ar ne?
2011 Lapkričio 29 08:51
Narys
1000cc ******
#122    

Esme ta,kad "padcosas" ir padarytas palengvinti uzkurimui (pariebina misini). Nematau cia problemos, jei motociklas kuriasi tik su padsosu. Kaip kurimasi itakojo voztuvu tarpai cia jau kitas klausimas. Aisku,kad itaka jie daro - sureguliavai, sukilo kompresija, faktas,kad kazkas keiciasi. Jei tarpu nebuvo, reiskias voztuvai visada buvo paspausti, gal ir apsinese visokiu brudu nuo to...Dabar voztuvai uzsidarys normaliai, apsivalys siektiek, sukilo kompresija...galima aisku isvedziot kaip tas itakoja vedimasi, bet nematau reikalo. Kita vertus kada paskutini kart kurei tu ta motocikla be padsoso, gal tai buvo prie +20. Oro temperatura turi ypac didele itaka kurimuisi...
2011 Lapkričio 29 20:24
Narys
400cc ***
#123    

aisku,kurdavosi be patsoso prie +5
2011 Lapkričio 30 07:33
Enduro man'as
600cc ****
Avataras
#124    

Sveiki,iskilo klausimas, ar imanoma atskirti is akies titanini voztuva nuo paprasto.dekui
2011 Gruodžio 16 01:17
Narys
1000cc ******
#125    

Citata:
Cituoju: husvuarnate400
Sveiki,iskilo klausimas, ar imanoma atskirti is akies titanini voztuva nuo paprasto.dekui


Taip - pagal spalva, o gal teisingiau atspalvi, blizgesi. Titanas kaip metalas neturi tokio blizgesio lyginant su plienu, ir turi sioki toki pilka atspalvi. Geriausiai suprastum jei pamatytum gyvai salia vienas kito.
2011 Gruodžio 16 01:32
Narys
500cc ***
Avataras
#126    

geriausiai suprast pagal mase titanas zymiai lengviasnis.
2011 Gruodžio 20 14:34
Narys
600cc ****
Avataras
#127    

gal galit ką nors rekomenduoti Kaune, kas galėtų sureguliuoti vožtuvus arba iš čia esančių gal kas nors tuo užsiima? Darbas rimtas ir atsakingas, todėl bet kam patikėti nesinori.
2012 Vasario 9 18:45
Narys
400cc ***
Avataras
#128    

Reguliuoju vožtuvų tarpus pirmą kartą ir iškilo keli paprasti praktiniai klausimai:
1. Ar būtina išsukti žvakes? Gal kiek ir sunkiau, bet stūmokliai juda ir su įsuktomis žvakėmis.
2. Kaip nustatyti, kad stūmokliai reikiamoje padėtyje atsukus iki reikiamos žymos t.y. suspaudimo takte, bet ne išmetimo? Ten kažkoks laisvumas turi atsirasti, gal galit paaiškinti :D
3. Ar atgal prisukant dangtelius užtenka tarpines suvilgyti tepalu, ar visgi reiktų papildomai naudoti hermetiką?

Iš anksto dėkui ;)
2012 Balandžio 1 23:55 redagavo floO 2012 balandžio 1 23:57
Narys
1000cc ******
#129    

1. Zvakes issisukt reiktu del savo patogumo, kad varikli lengviau sukt galetum ir pasistatyt i tam tikra padeti ir t.t.
2. Vartyk nors ir mokyklini fizikos vadoveli apie ketrutakciu varikliu pradmenis ir suprasi kaip, yra juk metkes...Jei ju nerandi, stumoklio padeti elementariai gali nusistatyt pro zvakes skyle...Voztuvai atviri, pagal juos gali matyt kas vyksta - isiurbimas ar ismetimas. Taip laisvumas turi atsirast, kad palistu "sciupas". bet tai ne taisykle, gal tavo voztuvai jau paspausti ir kiek besuksi tu varikli, jokio laisvumo jokioj padety neatsiras.
3. Ant uzsukamu dangteliu hermetikas mazai gelbes, jei jau leidzia geriau pasiieskok nauju tarpiniu.
P.s. pilnas google panasios info
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=624858
2012 Balandžio 2 01:18
Narys
400cc ***
Avataras
#130    

Citata:
Cituoju: deuce
1. Zvakes issisukt reiktu del savo patogumo, kad varikli lengviau sukt galetum ir pasistatyt i tam tikra padeti ir t.t.
2. Vartyk nors ir mokyklini fizikos vadoveli apie ketrutakciu varikliu pradmenis ir suprasi kaip, yra juk metkes...Jei ju nerandi, stumoklio padeti elementariai gali nusistatyt pro zvakes skyle...Voztuvai atviri, pagal juos gali matyt kas vyksta - isiurbimas ar ismetimas. Taip laisvumas turi atsirast, kad palistu "sciupas". bet tai ne taisykle, gal tavo voztuvai jau paspausti ir kiek besuksi tu varikli, jokio laisvumo jokioj padety neatsiras.
3. Ant uzsukamu dangteliu hermetikas mazai gelbes, jei jau leidzia geriau pasiieskok nauju tarpiniu.
P.s. pilnas google panasios info
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=624858


1. Ok, patogumas patogumu, bet po ranka žvakinio rakto neturėjau :)
2. Metkės matosi, bet ta pati metkė atsisuka ir suspaudimo ir išmetimo taktui esant. Kadangi žvakių neišsukau, tenka ieškoti to mistinio laisvumo. Matavimo plokštelė lenda, ir jei jaučiasi laisvumas spaudžiant žemyn reguliavimo varžtą, tai skaitau, kad teisingoj padėty?
3. Kalbu apie uždedamus ir dviem važtais prisukamus dangtelius. Naujas tarpines turiu. Bet nuėmus radau seno hermetiko likučius, tai ir sukėlė abejonių.

Ačiū už linką (y)
2012 Balandžio 2 11:17 redagavo floO 2012 balandžio 2 11:21
Narys
400cc ***
Avataras
#131    

šį vakarą prisėdau tęsti procedūros, radau reikiamą padėtį, laisvumą - viskas aišku, gražu.
Deja, niekaip nesigavo išlaikyti reguliavimo varžto nustatytoj padėtį, kai užveržinėjama veržlė. Mėginau laikyti su smailėjančiom replytėm, bet kvadratinsi varžto galiukas labai mažas ir nepavyksta nulaikyti.

Kur galima būtų rasti pirkti/nuomoti/pasiskolinti raktą tai kvadratinei galvutei? Gal patys esate pasigaminę improvizuotą įrankį?
http://farm5.static.flickr.com/4130/4969685629_7944a2aa1f_m.jpg
2012 Balandžio 3 00:07 redagavo floO 2012 balandžio 3 00:08
Narys
1000cc ******
#132    

Pigiuaisas variantas pasigaminti iranki.
2012 Balandžio 3 00:56
Narys
400cc ***
Avataras
#133    

Gal atsirastų galinčių paskolinti savo savadarbį įrankį? Galvutė kvadratinė ~4,3 mm.

Skolingas nelikčiau :D
2012 Balandžio 3 11:18
Narys
400cc ***
Avataras
#134   +1  

Na štai, buvo pasigamintas įrankis ir nesunkiai susireguliuoti vožtuvų tarpai :S

Nors internete radau daug savadarbių variantų, manasis atrodo taip:
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2012 Balandžio 4 23:11
Narys
900cc *****
Avataras
#135    

Nu gi genialu vienok :)
2012 Balandžio 5 18:22 Kiaule Morgas
Plentamušys
900cc *****
Avataras
#136    

Filmukas kaip zmogeli XJ600 voztuvus reguliuoja :) http://www.youtube.com/watch?v=gTsog3bUd0o&feature=related
 
2012 Balandžio 7 10:33 Tikiu į Yamahą
XJ600S
Narys
1000cc ******
#137    

Nepatingejau, paziurejau filmuka ir keletas pastebejimu...Zmogus tai daro gal ne pirma karta, bet video tikrai nepavyzdinis. Sprendziu is to, kad "triusikus nusimovineja nenusimoves kelniu". Karbus istraukus is gumu zymiai lengviau atsisukti ir atsijungti trosus. Toks reguliavimas imanomas, jei turi komplekta reguliavimo 'saibu", arba yra patirties susimatuot ir uzsisakyt butent tokio dydzio kokie reikia. Saibu skaiciavime ir voztuvu reguliavime yra niuansu, vienas is pavizdziu, kai visai nelenda net plokstele po kumsteliu ir voztuvas buvo paspaustas. Tada net padejus tinkama plokstele reikia turet omeny, kad voztuvas bus siektiek apsineses degesiais ir su tinkamu tarpu vel pamazu ses i savo vieta, Tokiu atveju voztuvas gali buti su per mazu tarpu vel jau po keliu simtu km.
Lietuvis turintis toki motocikla retas kuris iperka reguliavimo ploksteliu komplektus, kad galetu pas save garaze su jais zaist. Tokios saibos labai puikiai nutekinamos. Jei tektu nutekint kelias, sitas reguliavimo budas vel netinka, nebent pas pati reguliuotoja gabios rankos ir tekinimo stakles pasoneje.
Naujam motociklui, uzdejus nauja tarpine dangtelio gal ir galima prebraukt skudureliu ir sukt varztus. Nors net visiskai naujo motociklo nuemus dangteli ten rasit hermetiko, bent jau problematiskose vietose, tokiose kaip pusmenuliai prie paskirstymo veleneliu galu. Naudojant sena tarpine, ji daznai buna jau sukietejus, netokia elsatinga ir prisukus ja vien varstais naivu tiketis, kad ji neleis. Nusivalyt ir naudot saikingai hermetiko patartina.
Filmuose ir youtube viskas grazu ir paprasta, bet su realybe tai daznai prasilenkia.
Sekmes darbuose visiem kas nersit i sita reikala.
2012 Balandžio 7 21:51
Plentamušys
900cc *****
Avataras
#138    

Sutinku su tavim, bet vistiek smagu kad zmones netingi ir susuka toki filmuka :)
2012 Balandžio 7 22:52 Tikiu į Yamahą
XJ600S
Narys
25cc *
#139    

Citata:
Cituoju: KOsMaR
Najo galvojau kitaip, paklausiau vėl kitep dėl manual nieko ten nerandu tiek vokiškam tiek angliškam.Man reikia zinot ar 1 su 2 3 su 4 ar kaipnors kitaip.Pagal man kalti voztuvojai iki 1000rpm nedirba ducilindrai pagazuoji iki 3000rpm pradeda visi dirbt.Tai manau voztuvai kalti,nes neisiurbia kuro,bet ant gazo dirba.
2012 Balandžio 10 19:39
Narys
25cc *
#140    

Citata:
Cituoju: KOsMaR
Najo galvojau kitaip, paklausiau vėl kitep dėl manual nieko ten nerandu tiek vokiškam tiek angliškam.Man reikia zinot ar 1 su 2 3 su 4 ar kaipnors kitaip.Pagal man kalti voztuvojai iki 1000rpm nedirba ducilindrai pagazuoji iki 3000rpm pradeda visi dirbt.Tai manau voztuvai kalti,nes neisiurbia kuro,bet ant gazo dirba.
2012 Balandžio 10 19:43
Narys
25cc *
#141    

dasipilk kompresijos ir leks kaip bite!
2012 Balandžio 10 19:47
Narys
250cc **
Avataras
#142    

Turiu problemele su Honda VTX 1800. Uzkurus salta varikli, jis dirba graziai be pasaliniu garsu. Taciau uzkurus silta girdisi voztuvo ciksejimas, kuris nurimsta po kokiu 10 sekundziu, taciau vistiek islieka truputi girdimas. Kur cia problema? Gal uztektu ipilti tik didesio klampumo tepala? Skamba juokingai, bet esu girdejes, kad kartais to uztenka, kad dingtu ciksejimas.
2012 Gegužės 28 10:10
Pošliukas
1500cc *******
Avataras
#143    

Citata:
Cituoju: Rikoshet
Turiu problemele su Honda VTX 1800. Uzkurus salta varikli, jis dirba graziai be pasaliniu garsu. Taciau uzkurus silta girdisi voztuvo ciksejimas, kuris nurimsta po kokiu 10 sekundziu, taciau vistiek islieka truputi girdimas. Kur cia problema? Gal uztektu ipilti tik didesio klampumo tepala? Skamba juokingai, bet esu girdejes, kad kartais to uztenka, kad dingtu ciksejimas.


Dazniausiai tai reik reguliuot voztuvus kad dingtu ciksejimas :)
2012 Gegužės 28 11:06 Pas mane juodas diržas iš kulinarijos - galiu užmušti viena bandele.
Narys
1000cc ******
#144    

Daugelio didesniu kubaturu V formos varikliu voztuvai dabar jau yra su kompensatoriais ir jie nesireguliuoja. Tokiais atvejais gal ir padeda tirstesnis tepalas, bet tai irgi nera teisingas sprendimas, tepalas turi buti tokio klampumo ka nurodo gamintojas. Nes tepalas ne vien voztuvus juk tepa, tepalo klampumas priklauso ir nuo tepimo kanalu diametro, ir apsuku, ir indeklu konstrukcijos ir t.t. Bet pas VTX voztuvai paprasciausiai reguliuojasi varsteliais, tai siulau nuo to ir pradet. Ir visiem primint, kad voztuvus reikia reguliuot, ne kai pradeda cakset, barsket ir leist visokius kitokius garsus, bet profilaktiskai. Caksintis voztuvas yra jau uzspaustas, o tai resikias nuolat prasidares, kas lemia voztuvo lizdu isdegima, mazeja sandarumas, kompresija.
2012 Gegužės 28 11:46
Narys
50cc *
#145    

Sveiki, jau antrą kartą tenka reguliuot vožtuvų tarpelius. Mocas Honda Hornet CB600 (PC36) 2007m.. Mocas pradėjo nebesikurti šaltas, variklis dirbo netolygiai. Dingo galia ties žemais sūkiais. Rida buvo 21000km, dabar vėl ta pati bėda, tik ties 25000km. Nesuprantu dėl ko tie tarpeliai taip drastiškai mažėja.

Tiesa, visi išmetimo vožtuvų tarpai gamintojo nurodomose ribose. O vat su įsiurbimo vožtuvais bėda. Kitur vos palenda 0.05mm, o kitur ir tiek nepalenda. Kompresija prasta: po ~6 bar maždaug...

In: 0.16+-0.03 mm
Ex: 0.22+-0.03 mm

Gal kur praeina oras už oro filtro ir pritraukia dulkių? :V

P. S. dažnai važinėju ant A98 benzo, gal čia bėda?
2012 Gegužės 28 13:24 redagavo Aurymas 2012 gegužės 28 13:41 lalalala
Narys
1000cc ******
#146    

Gal per visa sito motociklo gyvenima nebuvo reguliuti voztuvai. Visada buvo paspausti, susidare nuosedos, degesiai ir voztuvas nestoja i savo vieta. Sureguliavai, praejo kazkiek laiko, nuodegos apsivale, bet voztuvas vel krito i savo vieta kazkiek, tarpas savaime aisku dingo. Aisku cia tik spejimas, jei voztuvai padege ir paspausti, savaime aisku nera kompresijos. Jei kompresija matuota teisingai, ir jei beda ne voztuvuose, tai variklis galima sakyt ismetimui.
Gaudo dulkes ar ne, pro koki tarpa, tai tu cia jau pats ziurek, o ne internete klausk. 98 oktanas nemanau,kad cia kuo detas...
2012 Gegužės 28 19:28
Narys
50cc *
#147    

Citata:
Cituoju: deuce
Gal per visa sito motociklo gyvenima nebuvo reguliuti voztuvai. Visada buvo paspausti, susidare nuosedos, degesiai ir voztuvas nestoja i savo vieta. Sureguliavai, praejo kazkiek laiko, nuodegos apsivale, bet voztuvas vel krito i savo vieta kazkiek, tarpas savaime aisku dingo. Aisku cia tik spejimas, jei voztuvai padege ir paspausti, savaime aisku nera kompresijos. Jei kompresija matuota teisingai, ir jei beda ne voztuvuose, tai variklis galima sakyt ismetimui.
Gaudo dulkes ar ne, pro koki tarpa, tai tu cia jau pats ziurek, o ne internete klausk. 98 oktanas nemanau,kad cia kuo detas...


Tai pirmą kartą visas pritrynus kompresija buvo 12 bar (šalto, šiltam priklauso 12.4 - gal dar ir naujam). Dabar visiškai identiška bėda.
2012 Gegužės 28 20:08 lalalala
Narys
600cc ****
#148    

Citata:
Tai pirmą kartą visas pritrynus kompresija buvo 12 bar

Ką pritrynus?
O šiaip tai vožtuvai be priežasties nesėda... IMHO - jei variklis tepalo neryja, nuodegų ant lizdų/vožtuvų nesusidarys, kad tarpelis keistųsi. Gal seniau buvo koks tiuninginis kiauras oro filtras ar oro paėmimo sistema nesandari - dulkės gali vožtuvus ar lizdus sugraužti. Taip pat ir dėl užspaustų vožtuvų pastarieji galėjo apdegti, tai ir sėda dabar po truputį. Manau, reik nuiminėti galvą ir žiūrėti kas kaip.
2012 Gegužės 28 20:17
Narys
50cc *
#149    

Citata:
Cituoju: TomasJ
Citata:
Tai pirmą kartą visas pritrynus kompresija buvo 12 bar

Ką pritrynus?
O šiaip tai vožtuvai be priežasties nesėda... IMHO - jei variklis tepalo neryja, nuodegų ant lizdų/vožtuvų nesusidarys, kad tarpelis keistųsi. Gal seniau buvo koks tiuninginis kiauras oro filtras ar oro paėmimo sistema nesandari - dulkės gali vožtuvus ar lizdus sugraužti. Taip pat ir dėl užspaustų vožtuvų pastarieji galėjo apdegti, tai ir sėda dabar po truputį. Manau, reik nuiminėti galvą ir žiūrėti kas kaip.


Tabletes pritrynus. Nea, nebuvo nieko daryta.

O tai gali būti, kad su apdegusiais vožtuvais, pritrynus tabletes visuose cilinduose buvo idealiai vienoda 12 bar kompresija?
2012 Gegužės 28 20:39 lalalala
Narys
600cc ****
#150    

Citata:
Tabletes pritrynus.

Kaip įmanoma pritrinti dešimtąsias mm?
Citata:
Nea, nebuvo nieko daryta.

Naują motociklą pirkai?
Citata:
O tai gali būti, kad su apdegusiais vožtuvais, pritrynus tabletes visuose cilinduose buvo idealiai vienoda 12 bar kompresija?

Gali. Bet jei blogas kontakto plotas - vėl greitai sėda.
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2012 Gegužės 28 21:33
Puslapiai: 1..34567..11




P
A
T
K
P
Š
S
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17