Motomanų Diskusijos » Motociklai pagal gamintoją, palyginimai » Honda motociklai » HONDA Crosstourer VFR1200X

| 2012-04-01 Dellamorte | 34/19173 žinut.
 

 
Su savo naujuoju didelės kubatūros adventure tourer tipo modeliu HONDA, nors ir smarkiai vėluodama, prisijungia prie vakarėlio, kuriame jau senokai „linksminasi“ BMW, KTM, TRIUMPH ir YAMAHA sunkieji enduro motociklai.

Matydama įspūdingą BMW R1200GS sėkmę Europoje (vien Italijoje šių motociklų per metus parduota 5134 vienetai – tai yra tris kartus daugiau nei antro pagal populiarumą motociklo HONDA Hornet), Japonijos kompanija negalėjo ilgiau su tuo taikstytis.

Dar 2010 metų EICMA parodoje Milane kaip konceptinis modelis demonstruotas Crosstourer pernai buvo parengtas masinei gamybai, o šiemet jau siūlomas įsigyti daugelio pasaulio šalių, išskyrus JAV, motociklininkams.

„Mes buvome užsiėmę sportinių motociklų kūrimu, kadangi to reikalavo rinka. Tačiau dabar mes matome, kad vartotojų skonis pasikeitė, todėl HONDA kuria alternatyvius modelius tiems skoniams patenkinti“, – pasakoja Dave Hancock, atsakingas už kompanijos Europos padalinio produktų vystymą. Jis pridūrė, kad Crosstourer‘iui į kompaniją per artimiausius dvejus-trejus metus bus pasiūlyta ir daugiau motociklų, sukursiančių naują „šeimą“.

Naujajam Crostourer pritaikyta 1237cc darbinio tūrio jėgainė, kuri taip pat naudojama sportiniame-kelioniniame modelyje VFR1200F. Iš ten pat pasiskolintas ir aliumininis rėmas bei kardaninė pavara. Tiesa, variklis čia „perderintas kitai tonacijai“ – degimo kampas, velenėlių profilis ir kuro įpurškimas pritaikyti didesniam sukimo momentui prie žemesnių ir vidutinių apsukų.

V formos keturių cilindrų motoras išvysto 127,4 AG galingumą ir maksimalų 123 Nm sukimo momentą. Tai yra 20 AG mažiau nei „brolis“ VFR1200F, tačiau akivaizdu, kad šios klasės motociklui „sveikatos“ – daugiau nei užtektinai.

Lyginant su „donoru“ VFR1200, vairavimo prasme Crosstourer‘is yra pranašesnis. Nors abiejų motociklų rėmas yra beveik identiškas, ir enduro versija turėtų „kentėti“ dėl ilgesnę eigą turinčios pakabos, didesnių ratų bei grublėtesnių universalių padangų, tačiau realybėje Crosstoureris patenkina lūkesčius dar geriau nei VFR.

Greitkeliuose ir užmiesčio keliuose naujasis HONDA kūrinys yra įspūdingai stabilus, lengvai valdomas ir nuspėjamas. Tačiau lekiant vingiuotais keliukais, kur posūkis keičia posūkį, pasijaučia didelis motociklo svoris, siekiantis 275 kg. Čia vairuotojui tenka padirbėti vairu ir savo kūno mase, norint išvairuoti šį „begemotuką“. Kalbant apie smėlio ir žvyro dangas akivaizdu, kad tai nėra Crosstourer‘io stichija.

VFR1200X išbandžiusių žurnalistų vertinimu, HONDOS inžinieriai išties gerai padirbėjo – kiekvienas motociklo mazgas džiugina kokybe, išmanumu bei maloniu dėmesiu detalėms.

Ištroškusius naujovių turėtų patenkinti automatinė, 6 greičių, dvigubos sankabos greičių dėžė (Dual Clutch Transmission, DCT), leidžianti pasirinkti vieną iš siūlomų režimų: D, S arba rankinį. Beje, ši naujovė po truputį diegiama ir kituose HONDA modeliuose.

Crosstourer taip pat aprūpintas ratų slydimo kontrolės bei naujos kartos C-ABS stabdžių antiblokavimo sistemomis, kurioms konkurentai kol kas negali pasiūlyti alternatyvų.

Vairuotojo konsolė yra visiškai nauja ir knibžda įvairiomis funkcijoms bei informacija: platus elektroninis spidometras iš šonų supamas degalų ir variklio temperatūros indikatoriais, virš jų – tachometras. Taip pat čia rasite odometrą, degalų suvartojimo rodiklius (esamą ir vidutinį), pavarų indikatorių ir laikrodį.

Jei pastebėjote, nieko neparašau apie Crosstourer išvaizdą. Tiesą sakant, nelabai ką ir turėčiau apie ją pasakyti (išskyrus į akis krintančius stipinuotus ratus). Tikriausiai todėl, kad stilius šios klasės motocikluose yra bene paskutinis faktorius, į kurį atsižvelgia pirkėjas. Šios mašinos naudojamos patogiai keliauti, o ne mergvakarius vežioti nuo Kauno marių iki Rotušės. Tačiau Crosstourer tikrai neatrodo atstumiančiai. Netgi, sakyčiau, jis gana simpatiškas.

Naujai Lietuvoje saloną atvėrusių oficialių HONDA atstovų „Nippon Auto“ tinklalapyje skelbiama, kad VFR1200X kaina prasideda nuo 48 707 Lt.

http://www.youtube.com/watch?v=BC123h2Fwek&feature=related
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Paskelbė: Saulius (Dellamorte)

Puslapiai: 12


Krapštukas
1200cc ******
Avataras
#2   +1  

Isvaizda tai gryn kaip GS, vietoj hondos zenkliuko uzdejus BMW dar ir nepastebetum, kad honda :V
2012 Balandžio 2 07:26
Paparacis
400cc ***
#3    

275 kg :V geriau jau vietoj automatines dezes idetu standartine ir butu lengvesnis.
2012 Balandžio 2 08:23 2001 Yamaha TT600R
EX 1993 Honda XRV750
EX 2002 Honda XL 1000 Varadero
EX 2005 Suzuki Boulevard C50
Čioperistas
1200cc ******
Avataras
#4   +2  

Citata:
Cituoju: metraz
275 kg :V geriau jau vietoj automatines dezes idetu standartine ir butu lengvesnis.



Svoris apgaulingas, viskas priklauso, kaip jis paskirstytas, manau nepravaziavus nera ka komentuoti :)

Pamaciau nuotraukas, tas dezes, kardana ir pirma mintis kuri mane uzpludo tai vasaros keliones i tolimus siltus krastus, dizainas ir kosmetiniai reikalai cia negroja, svarbiausia ka matai aplinkui kelioneje, manau tai dar vienas patikimas, istvermingas, greitas ir patogus kelioniu mulas.
2012 Balandžio 2 09:08 Vilkolakiai (R) Ziemai priimam saugoti motociklus Vilniuje. Saugu, sausa, patikima, signalizacija akumuliatorių pakrovimas, gera kaina. Rezervacija i PM. Pirmenybe jau laikusiems :D
Narys
400cc ***
Avataras
#5    

Nepigus malonumas :D
2012 Balandžio 2 10:37
Narys
125cc **
#6   +1  

pagaliau atsirado rimtas konkurentas GS'ui . Gal net ir ne konkurentas
bmw su savo dvieju cilindru opozito vibratorium , traktoriaus greiciu deze ir debiliska televero vaziuokle manau liks tik istikimiems vokieciams vazineti.
2012 Balandžio 2 11:59 redagavo variklis 2012 balandžio 2 12:04
Narys
1000cc ******
Avataras
#7   +1  

Citata:
Cituoju: variklis
pagaliau atsirado rimtas konkurentas GS'ui . Gal net ir ne konkurentas
bmw su savo dvieju cilindru opozito vibratorium , traktoriaus greiciu deze ir debiliska televero vaziuokle manau liks tik istikimiems vokieciams vazineti.


Aš nebūčiau toks kategoriškas BMW koncerno inžinierių atžvilgiu.
Ir patarčiau daugiau apsišviesti apie "debiliškus televerus".
Galbūt sužinosi kodėl šitos technologijos niekas daugiau nenaudoja.
2012 Balandžio 2 16:50
Krapštukas
1200cc ******
Avataras
#8    

Citata:
Cituoju: variklis
pagaliau atsirado rimtas konkurentas GS'ui . Gal net ir ne konkurentas
bmw su savo dvieju cilindru opozito vibratorium , traktoriaus greiciu deze ir debiliska televero vaziuokle manau liks tik istikimiems vokieciams vazineti.

kolega, ar neatrodo, kad siuo postu priestarauji pats sau?
jei jau GS'as toks debiliskas, tai visi kiti turetu but geresni uz ji?
o pats rasai, kad tik dabar konkurentas atsirado :D
man biski galai nesueina.........
2012 Balandžio 2 17:09
Narys
500cc ***
Avataras
#9    

Buvau uzlipes. Aukstas kaip Varadero. Manau turetu zemintis galas. Na, nepavaziavus sunku ka komentuoti. Pasedeti vien neuztenka. Mane tik domina galinio rato kostrukcija ant 1 asies, kaip GS o, ar ji bus patikima. Eksfaltu gal ir taip, bet tolima bekele kazin. Jam galima mauti ir pusiau eksfaltines padangas. Zodziu laikas parodys. :)
2012 Balandžio 2 18:10 redagavo TWINas 2012 balandžio 2 18:11
Narys
600cc ****
Avataras
#10   +2  

Citata:
Cituoju: TWINas
"Eksfaltu"...
"pusiau eksfaltines padangas"


Nuostabių žodžių mokat, kolega :)

Bet čia dar nieko. Egzotiškiausia mano matyta žodžio "asfaltas" rašybos forma buvo "meksfaltas".
2012 Balandžio 2 21:52 redagavo Dellamorte 2012 balandžio 2 21:56
Narys
125cc **
#11   -1  

Citata:
Cituoju: Geralt
Citata:
Cituoju: variklis
pagaliau atsirado rimtas konkurentas GS'ui . Gal net ir ne konkurentas
bmw su savo dvieju cilindru opozito vibratorium , traktoriaus greiciu deze ir debiliska televero vaziuokle manau liks tik istikimiems vokieciams vazineti.


Aš nebūčiau toks kategoriškas BMW koncerno inžinierių atžvilgiu.
Ir patarčiau daugiau apsišviesti apie "debiliškus televerus".
Galbūt sužinosi kodėl šitos technologijos niekas daugiau nenaudoja.


Net pats bmw turbut nesupranta kam deda televerus, kaip ir daugeli sunkiai suvokiamu tehniniu sprendimu, Man tai fenomenas
kad zmones vazineja su bmw , turbut neteko jiems vaziuot su honda. Galeciau visa puslapi parasyti apie bmw kuriozus RT ir GS modelius perinkes skersai isilgai, visiskai niekam tikes motociklas
nei tehnine nei vaziavimo nei ekspotacinem prasmem. Na bet tegu neisizeidzia bmw turetojai, o jei norit pasigincyti technine tema tai
galim :) Bet tai galima butu pabedrauti BMW skyrelyje, bo hondai
nelabai yra ka prikishti.
2012 Balandžio 3 14:03 redagavo variklis 2012 balandžio 3 14:12
Narys
1000cc ******
Avataras
#12   -1 / +2  

Citata:
Cituoju: variklis
Net pats bmw turbut nesupranta kam deda televerus, kaip ir daugeli sunkiai suvokiamu tehniniu sprendimu, Man tai fenomenas
kad zmones vazineja su bmw , turbut neteko jiems vaziuot su honda. Galeciau visa puslapi parasyti apie bmw kuriozus RT ir GS modelius perinkes skersai isilgai, visiskai niekam tikes motociklas
nei tehnine nei vaziavimo nei ekspotacinem prasmem. Na bet tegu neisizeidzia bmw turetojai, o jei norit pasigincyti technine tema tai
galim :) Bet tai galima butu pabedrauti BMW skyrelyje, bo hondai
nelabai yra ka prikishti.


Smart, smart...
Matai pasaulis taip sutvertas - vieniems patinka manų košė ir ją gali valgyti kiekvieną dieną, o kitiems norisi ir kažkokio kito maisto. Tas pats ir su motociklais.
2012 Balandžio 3 15:07
Gatvinis
900cc *****
Avataras
#13    

Citata:
Cituoju: variklis
Net pats bmw turbut nesupranta kam deda televerus, kaip ir daugeli sunkiai suvokiamu tehniniu sprendimu, Man tai fenomenas
kad zmones vazineja su bmw , turbut neteko jiems vaziuot su honda. Galeciau visa puslapi parasyti apie bmw kuriozus RT ir GS modelius perinkes skersai isilgai, visiskai niekam tikes motociklas
nei tehnine nei vaziavimo nei ekspotacinem prasmem. Na bet tegu neisizeidzia bmw turetojai, o jei norit pasigincyti technine tema tai
galim :) Bet tai galima butu pabedrauti BMW skyrelyje, bo hondai
nelabai yra ka prikishti.


Visai norėčiau pasiginčyti :) Tiksliau norėčiau stebėti dviejų kompetetingų pusių ginčą. Gal galėtumėt papasakoti apie tuos kuriozus? Man, kaip pradedančiajam inžinieriui, tikrai įdomu netradicinių sprendimų priežastys ir rezultatai. Apie motociklų pakabą, telelever ir kam to reikia - čia. Man įdomiausia ar tai pasiteisina praktikoje. Kaip pvz. Ducati desmodromic vožtuvų sistema - inžinerinė mintis kaip ir aiški, bet ar tai tikrai duoda norimų rezultatų - nežinau...

Beje, kadangi aš čia ne į temą, tai gal tikrai reiktų kažkur kitur persikelti, gal net atskirą naują temą sukurti...
2012 Balandžio 3 15:56
Peršalęs
1100cc *****
Avataras
#14   -2 / +3  

bekeliu BMV :D
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2012 Balandžio 3 16:07
Praktikas
500cc ***
Avataras
#15    

Citata:
Cituoju: Geralt
Citata:
Cituoju: variklis
Net pats bmw turbut nesupranta kam deda televerus


Smart, smart...


Religinėj dvikovoj nelaimėsit nei vienas.
BMW zjbs, važinėju su Honda.

Thats Life
2012 Balandžio 3 16:10 Triumph Tiger 955i
ex Honda VFR750 Interceptor
Narys
1000cc ******
Avataras
#16   +2  

Citata:
Cituoju: MrDidzkis
Citata:
Cituoju: Geralt
Citata:
Cituoju: variklis
Net pats bmw turbut nesupranta kam deda televerus


Smart, smart...


Religinėj dvikovoj nelaimėsit nei vienas.
BMW zjbs, važinėju su Honda.

Thats Life


Pilnai sutinku :)
Kodėl turėčiau kažką įrodinėti ir daryti "Delfi" lygio komentarų skyrelį apie "bnv" ten kur jam ne vieta?
Aš svetimo motociklo niekad nepyzdavoju koks jis bebūtų - man kur kas įdomiau ką pats žmogus apie tai mano, kokius techninių problemų sprendimus žino ir pan. Aš turėjau ir Honda, turėjau ir Yamaha. Ir manau, kad šitas VFR1200X yra liuks daiktas!
O visokios "zajavkės" apie svetimą techniką labai panašios į asmeninius užgauliojimus iš žemo lygio portalų komentarų.
Ginčytis manau reikėtų ne mums, o atitinkamų kompanijų inžinieriams. Tai jų - ne mano ir ne kitų forumo dalyvių inžineriniai sprendimai.

P.S. - "Telelever", o ne "telever".
2012 Balandžio 3 16:58
Narys
125cc **
#17   -1  

tai kam patinka bnv tai pirmyn ! remontuokit , toli nevaziuokit nes subyres kokia greiciu deze ar abs kompas pasakys ate (h) , jei ant sono advetura paguldysit tai cilindru dangtelius nunesit ,geriausa vaziuoti vienam :E , nes adveturo sikna labai slabna ir nieko nelaiko , stabdziais geriau irgi nesimegauti, nes priekis nesminga o iskarto slysta (s) , galas irgi bele koks nes mataras visai su sankaba nedraugauja .

Beto cia tema apie normalius mocus kurie vaziuoja po 100k km be jokiu remontu , kurie
kainuoja per pus pigiau, kurie praktishkai negenta , nebet sugadini pats , kurie nevargina
vibracijom, nedegina koju atsikisusiais cilindrais , nesigula ant sono pagazavus , turi
daugiau kw , mazesnes kuro sanaudas ir patikimesni valdomuma .
Tad geriau apie honda :)
2012 Balandžio 3 21:21 redagavo variklis 2012 balandžio 3 21:45
Narys
125cc **
#18    

Citata:
Visai norėčiau pasiginčyti :) Tiksliau norėčiau stebėti dviejų kompetetingų pusių ginčą. Gal galėtumėt papasakoti apie tuos kuriozus? Man, kaip pradedančiajam inžinieriui, tikrai įdomu netradicinių sprendimų priežastys ir rezultatai. Apie motociklų pakabą, telelever ir kam to reikia - čia. Man įdomiausia ar tai pasiteisina praktikoje. Kaip pvz. Ducati desmodromic vožtuvų sistema - inžinerinė mintis kaip ir aiški, bet ar tai tikrai duoda norimų rezultatų - nežinau...

Beje, kadangi aš čia ne į temą, tai gal tikrai reiktų kažkur kitur persikelti, gal net atskirą naują temą sukurti...


Gal gincytis ir beprasmishka tiesiog paimk viena moca pralek koki 10.000 km per pora savaiciu ir paimk kita, ir nereikes nei gincytis nei skaityti visokiu kvailu publikaciju , kelias ir vejas tau viska pasakys.
2012 Balandžio 3 21:31
Narys
125cc **
#19    

Citata:
Cituoju: metraz
275 kg :V geriau jau vietoj automatines dezes idetu standartine ir butu lengvesnis.


yra ir su mehanine, toks pats ir dar ant 2000 pigiau, bet cia dviguba sankaba , viena sankaba jungia 1 3 5 begi kita 2 4 ir 6 , jos dirba pakaitom, gali begius jungineti kaip
formulej, gali palikti automatiniam rezime , tai reishkia kaire ranka beveik laisva , antra
neuzgeisinsi motociklo neatsargiai atleides ar kur letai manevruodamas , na cia reikia isbandyti, kaip ir su masinom vieniem automatas kitiem lazda. Bet automatas manau yra
patogiau ir logishkiau.
2012 Balandžio 3 21:39
Narys
1000cc ******
Avataras
#20   +2  

Citata:
Cituoju: variklis
tai kam patinka bnv tai pirmyn ! remontuokit , toli nevaziuokit nes subyres kokia greiciu deze ar abs kompas pasakys ate , jei ant sono advetura paguldysit tai cilindru dangtelius nunesit ,geriausa vaziuoti vienam, nes adveturo sikna labai slabna ir nieko nelaiko , stabdziais geriau irgi nesimegauti, nes priekis nesminga o iskarto slysta , galas irgi bele koks nes mataras visai su sankaba nedraugauja .

Beto cia tema apie normalius mocus kurie vaziuoja po 100k km be jokiu remontu , kurie
kainuoja per pus pigiau, kurie praktishkai negenta , nebet sugadini pats , kurie nevargina
vibracijom, nedegina koju atsikisusiais cilindrais , nesigula ant sono pagazavus , turi
daugiau kw , mazesnes kuro sanaudas ir patikimesni valdomuma .
Tad geriau apie honda :) (h) (h)


Geležiniai argumentai! (y)
Beveik 90 metų "bmw motorrad" motociklų gaminimo patirtį nužudei viena žinute. Sakyčiau ir tie patys Ducati, Triumph ir kt. jau turėtų nervingai rūkyti kamputyje.
Tik viešam moto susibūrime savo nuomonės garsiai nereikšk apie svetimus motociklus. Ypač apie kokį Harlį, kuris kaip ir bmw - be stabdžių, vibruoja, vargina, neturi kilovatų ir dar kainuoja x2 brangiau.
2012 Balandžio 3 21:58
Narys
400cc ***
Avataras
#21   +1  

Šiaip vienas BNV turėjęs 2 modelius pasakė apie juos negražių žoddžių. Esu neseniai girdėjęs ir iš kitų in real, beto kelioseskaitytose istorijose, didesnio touringo metu, lūžta daugiausia bnv. Pats teisti ir sakyti kad "BNV GAVNO" neturiu nei teisės nei kompetencijos, gal būt tai tikrai sutapimas. O dabar pamastymui:
Vietoj to, kad imtum nupiepusį BNV už 15000 LT, gali pasiimti labai labai labai lanai padorią Hondą.
Kaip sako pasikartosiu ir pacituosiu "jungatis":
HD-narcizai
Ducati-makaronai ir kislata
Aprilia – tam, kam patinka 50 firmu rinkinys
Suzi – geriausias kainos kokybes santykis
Honda – neuzmusi, tikrai
Kawa-amzina sensacija, eda benza ir geriau neremontuot
Yama-reikia atsirinkti, nes gamina mocus su europietiskais prieskoniais
Triumph-anglas ligonis, bet tik iki 2004
Rusai – remontuot garaze, vaziuot tik savo rajone
KTM-bus daugiau nei tikejeisi, bet reiks pilti ir sriubus pasukinet
bmw – ??????
BMV tegul užbaigia tas kas juos remontavo.
2012 Balandžio 3 23:01
Narys
125cc **
#22   -1  

Citata:
Geležiniai argumentai! (y)
Beveik 90 metų "bmw motorrad" motociklų gaminimo patirtį nužudei viena žinute. Sakyčiau ir tie patys Ducati, Triumph ir kt. jau turėtų nervingai rūkyti kamputyje.
Tik viešam moto susibūrime savo nuomonės garsiai nereikšk apie svetimus motociklus. Ypač apie kokį Harlį, kuris kaip ir bmw - be stabdžių, vibruoja, vargina, neturi kilovatų ir dar kainuoja x2 brangiau.


Cia dar ne gelezinai argumentai cia tik taip lengvi pastebejimai, vien nuo ju gana , nenoriu cia tiesiog plestis , galima ir galezinius pasakyti. Sakai 90 metu patirtis,
kam idomi ta patirtis , dabar tik visagalis marketingas ir lengvatikiai mielai brangiai mokantis uz juokingis plasmasinius tehninius sprendimus . Harlis cia ne prie ko, harlis daug protingesnis gal jis ir vibruoja bet adventure jis ir nekonkuruoja, beto harlis remontuojasi paprastai ir ten niekas negenda , dezes amzinos, vaziuokles ten praktiskai nera , dirzas laiko amzinai ka ten remotuoti, na nebent tepalus pasikeisti. O bnv ,taigi reikia labai visko daug ir brangiai , ir asoliuciai nei vienas mazgas negyvena. Ai ka cia mes kalbam. Geralt apvaziuok pasauli ir paziuresi kad su bmw vazineja tik megejai arba snobai , nuo visbucio prie viesbucio,
iki ezero ar kalniuko savo arklius ant priekabos atsiveze. Na dar yra bnv reklamines komanijios alia turas aplink pasauli, turbut is paskos 3 technines vaziuoja su pakaitiniais .
2012 Balandžio 4 11:20 redagavo variklis 2012 balandžio 4 11:49
Narys
1000cc ******
Avataras
#23   +2  

Galėčiau tą patį papasakot apie tokius, kurie nuvažiavę ne vieną dešimtį tūkstančių su bmw ir keičia tik eksploatacines medžiagas, nors pats baikas jau virsta į "rat" stiliaus motociklą.
Man patinka išskirtinis motociklas (jeigu taip galima pavadint).
Man patinka surinkimo kokybė.
Man patinka kaip jis važiuoja, kaip valdosi.
Patinka didelė kilovatų atsarga (konkrečiai mano).
Taip, jis nėra idealus ir negendantis. Manyčiau kaip ir visi. Plius BMW yra gana techniškai sudėtingas baikas, todėl yra ir daugiau kam sugest.

Turėjau vienokius, dabar turiu kitokį. Visi gana skirtingi. Po šito bus vėl koks nors kitas. Ar tau visi "šūdas", kurie ne kaip tavo?
Snobai važinėja ir su GoldWing'ais, ir su Harley ir netgi su custom stiliaus motociklais iš kurių daugiau vaizdo, negu važiavimo. Nekalbant apie keliones.

Ir iš kur tiek "delfisto" kompleksų dėl bmw?!
Čia apie motociklus kalbam - gal sumaišei su mašinom?
2012 Balandžio 4 12:53
Narys
125cc **
#24   -1  

kalbu apie adventure tipo , GS ir t.t.
2012 Balandžio 4 13:56
Narys
50cc *
#25    

O tai kokius kelioninius mocus dazniausiai sutinki varydamas per
vakaru europa,variklis? As tai dazniausiai GS, tikriausiai visi tokie kvaili tik ir perka BMW :)
2012 Balandžio 10 21:21
Narys
1000cc ******
Avataras
#26    

Tai tiek daug snobų vakarų Europoj?! :O
Tik tie snobai vienu važiavimu nuvažiuoja tiek kiek mes čia per tris sezonus neįveikiam.
Perversk Amerikos daužytų mocų aukcionus ir atkreipk dėmesį į 2-3 metų senumo GS'ų ridas. Būsi maloniai (arba nemaloniai) nustebintas.

Yra šiokia tokia taisyklė, kad brangesnius motociklus perka vyresni žmonės, kurie turi daugiau kapitalo už jaunimą. Ir laiko kelionėms! Gal tau snobai atrodo visi vyresni motociklininkai su brangesniu baiku?
Ar pavydas ima, kad pats neįperki ir belieka šaipytis apsikabinus savo japoną?
2012 Balandžio 12 12:01
Narys
400cc ***
#27   +1  

Oi tu Varikli, Varikli. Gal tau deguonies trūksta ir smegenys tinsta. Trečią sezoną pradėsiu su GS'u. Praeitais metais 20 tks. pravažiavau. Nesu kietas technikai važiavimo ar mechanikos tvarkymui, bet susitvarkau pats, neprašau pagalbos. Dėl to jis man tinka. Važinėjau su Afrika, važinėjau truputi ir su KTM Adventure. Man labiausiai patiko GS'as. Akį dažnai užmetu ir į minėtus gal į Afrikytę rečiau, senutė ji jau. Norisi truputi galios daugiau. Tai gi kiekvienam savo.
O kad pats esi stačiokas ir prastas keliautojas matosi iš tavo bendravimo būdo... http://www.motomanai.lt/moto-forumas/moto-tema.8866.html
ir čia: http://www.enduroclub.lt/forum/viewtopic.php?f=3&t=5131
Ne manau kad su tokiu požiūriu kompanioną rasi. Nenorėčiau kas vakarą girdėt niurzgalių (jow)
Tolerancijos ir RAMYBĖS Tau. (+)
2012 Balandžio 12 13:26 redagavo Rubis 2012 balandžio 12 13:37
Narys
1200cc ******
Avataras
#28    

Kam idomu, tai pasidomekit Triumph Tiger Explorer 1200
2012 Balandžio 12 22:54 It comes after years going both ways
Narys
250cc **
#29    

Na kad jau visi pasisakė piktai ar nelabai tai ir aš tarsiu žodį. Turiu BMW R1150R 2004, kadangi patika ilgos kelionės tai daugiausiai jį tokiam tikslui ir naudoju. Nors mieste jis ir klusnus daiktas. Kas liečia gedimus ir eksploataciją, jokių, bėdų neturėjau rieda puikiai, išlaikymas tikrai nėra brangus kaip visi, kurie tokio daikto net nematę mane gasdino :)
Turėjau ir Honda CB 919 hornet 2007, taip pat geras motociklas tik kadangi buvo mano pirmasis, o mane kelionės traukė tai greit jo atsisakiau ir iškeičiau į BMW.
Tai moralas, kad ir tas ir anas buvo ir yra geri čia viskas priklauso nuo žmogaus ko jam reikia ir kaip jis savo žirgą prižiūri.
2012 Balandžio 12 23:36
Narys
50cc *
Avataras
#30    

Vyruciai maziau diskutuokit, o ateikit pabandyti Crosstourer gyvai, rytoj t.y. 04.14 Honda motociklu testu diena:

http://www.nipponauto.lt/site/30507

Ka galiu pasakyti jau bandes, kardinaliai pakeiciau nuomone del DCT (dvigubos sankabos transmisija). Anksciau masciau kaip ir visi "old school mechanika rulz", dabar go pabandes sakau tikrai vertas demesio daiktas ir visu motociklu ateitis (kaip ir ABS). Ir siaip Crosstoureris ziauriai patiko, nors pasilikau prie nuomones kad labiau noriu NC700X-DCT - vien del kainos ;)
2012 Balandžio 13 20:56
Puslapiai: 12




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17