Remontas » kawasaki er5 trūksta galios
Narys
800cc |
Deja, pas mane yra tik originalios: N67D (cia kur buna zymimos kaip analogiskos A, B ir pan.) ir dabar karbuose sudetos pagal manuala N52U (be jokiu A ir pan.) O cia dabar informacija pamastymui. Adata N4BE eina i situos motus: http://www.powersportsplus.com/parts/detail/kawasaki/KP-16009-1940.html Adata N96R eina i tokius motus (butent tokia adata stovi tavo karbe pas tave ): http://www.brooksbarn.co.uk/KAWASAKI-Estrella-Jet-Needle-N96R-ER5.... Atsidarome sito cipsiniu pavadinimu pavadinta mota ir ka mes matome prie jo variklio? http://www.bikez.com/motorcycles/kawasaki_estrella_1999.php Varganus 25 arkliukus su 250 kubiku, o ir maksimalus greitis atitinkamas - 120 km/h. Kazkodel manau tai ne siaip sau sutapimas?
2012 Balandžio 24 21:19
|
Narys
1500cc |
Vakar pabandžiau susidėti atgal savo karbus, tik adatas, perdėjau tas kitas. Deja nespėjau atlikti test drive, nes kol davažiavau iki autostrados lietus prasidėjo. Bet ant dienų išbandysiu. Jaučiu reiks bandyt ieškot kitų adatų - pagal manualą, bet kolkas pažaisiu su tuom ką turiu. Dar variantas pabandyti įdėt didesnį žigliorių iš kitų karbų, o adatas palikt savo. Bet šeip pagal karbiuratoriaus dalių įtaką mišiniui, priklausomai nuo gazo padėties (atlaužimo), atsukus iki galo turėtų daryti būtent žigliorius. Nes atlaužus gazą pilnai, jau adata maksimaliai pakilus ir jos įtaka minimali. Bet čia tokios žinios tik teorinės Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2012 Balandžio 24 21:48
Yamaha BT-1100 Bulldog / XS400 (bobber'ed)
|
Narys
1500cc |
Problema išspręsta! Pradžioj nepastebėjau kad vis dėlto membranos skyrėsi - mano membranų toj metalinėje dalyje yra dvi skilutės, kurių nėra kitose. Pakeitus membranas o viską kitą palikus iš mano karbų važiavimas pasikeitė į gerąją pusę Testas tiesiojoje tai patvirtino, 160 pasiekiau nesunkiai, bet dėl vėjo biški nešiojo tai nesinorėjo persistengt na 170 pasiekęs buvau, tiek man net nereikia, tai galima sakyt viskas susitvarkė. Prie progos gal ir adatas užsisakysiu dar kitas pagal manualą.
2012 Balandžio 27 20:25
Yamaha BT-1100 Bulldog / XS400 (bobber'ed)
|
Narys
400cc |
sveikas pas mane panasi beda 140 ir pasibaigia bet apsukas kelia iki galo normalei tai kaip ir tapati beda bet ir netapati
2012 Balandžio 27 20:57
greitis yra gerai kai pries tai pagalvojama
|
Narys
1500cc |
Tai pas mane iš pradžių kol viskas buvo standartas, irgi apsukas sukeldavo iki galo, bet jausdavosi nuo 7t rpm toks galios sumažėjimas, o dabar nuo 7 tik pats linksmumas prasideda Šiaip tas membranas pasižiūrėt yra 15 min darbo, karbų viršų atsisuki ir išsitrauki kartu su adatom. Aš pastaruoju metu kai vis bandžiau skirtingus variantus, tai bako šlangutes ilgesnes pasidariau, kad jų net atjunginėt nereiktų norint prie karbų prieiti. Kada prie progos kai būsiu garaže nufotkinsiu ir įdėsiu, kad matytum kas ten per skirtumas tose membranose. Spėju tos skylutės kur pas mane buvo skirtos sumažinti vakumui taip neleidžiant pilnai atsidaryti sklendei ir išsitraukti adatai. Nors pirštu tą sklendę gali sukelt iki pat viršaus, važiuojant turbūt neužtenka vakumo kad tai padaryt ir gaunasi galios ribojimas.
2012 Balandžio 27 21:25
Yamaha BT-1100 Bulldog / XS400 (bobber'ed)
|
Narys
25cc |
Sveiki, susidūriau su tokia pat bėda, įsigijau ER5 2003m. rašo dokuose 25kw, šiaip trauka puse velnio, bet trasoj 130-140km/h viskas. Galima būtų sužinot tuos kodus membranų? Ačiū.
2020 Gegužės 26 10:09
|
71.040.604
+22.361
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |