Remontas » Karterio taisymas
Narys
1000cc |
Kas cia per klausimas as nesuvokiu, ar jum gaila ten tu keliu litu ant popieriaus, ar yra labai sudetingas procesas ta tarpine issikirpt. Kur yra tarpine poperine - ten ji ir turi but. Biski reik nuvyt tinginyste i sona ir paaukojus pusvalandi pasidaryt tvrakingai. Kad po to nebutu kitose temose klausimu tokiu kaip "uzdejau karteri kaip sake kazkas bet leidzia tepala, tai ka daryt, gal karteris kreivas?". Tik buna pamirsta paminet, kad nesamoniu pridaryta. pasidaryk ta tarpine, tikrai geriau laikys nei viena ant hermetiko.
2012 Gegužės 12 15:51
|
Narys
1500cc |
Seip specialus hermetikas pagal paskirtį laiko geriau nei tarpynė, jei tarpnė dedama neorginali. Išbandyta su auto..
2012 Gegužės 13 00:13
Yamaha BT-1100 Bulldog / XS400 (bobber'ed)
|
Narys
250cc |
Man tikrai nera sunku pasidaryti ta tarpine ar sumoket zmogui kad padarytu, taciau kiek kieno klausi tiek visi skirtingai pataria tai del to ir klausiu specu nuomones kaip geriau bet kaip visada nera vieningos nuomones vieni pataria vienaip kiti kitaip.
2012 Gegužės 14 10:09
|
Narys
25cc |
Honda ST1100 karterio remontasSveiki, prisidirbau truputį... Išleidau tepalą, sakau užsuksiu varžtą ir pilsiu naujus, o kad reikia nuimti seną varinę šaibą ir uždėti naują, nedašilo. Rezultatas - senoji šaiba truputį kūgio formos, užveržinėjau panaudodamas jėgą ir vuolia - karteris suskilo Pradžioj panika, ką daryt, motas retas, Lietuvoj dalių su žiburiu sunku rast, plius vien tik karterio dangtelį atskirai pirkt ir ebay nelabai yra. Taigi, ardom visas plastmases, nuimam duslintuvus, nuimam karterio dangtelį. Vežiau pas variklio galvučių meistrus, suvirino (15 EUR), tada pas metalo apdirbimo meistrus, kad išfrezuotų virinimo šašą, pafrezuotų plokštumą kuri liečiasi su bloku (nes nuo virinimo ir temp. kaitos truputį pasikreipia, mikronai, plika akimi nepamatysi, bet ant staklių matos), išgrežia naują skylę, padaro sriegį, perkam naują varžtą, šį kartą jau su varine šaiba (viso 25 EUR) Bonkutė HENKEL mėlyno, karščiui atsparaus (iki 200 laipsnių) hermetiko ir dedam atgal. Naudojau hermetiką, nes tarpinės ilgai laukti reikia, o ir plius nėra pigu. Uždėjus su hermetiku, reikia palikti ramybėje viską parai laiko, tada galima pilti vėl tepalus.Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2015 Vasario 27 16:50
redagavo Stanislovas 2015 vasario 28 18:40
|
Narys
1000cc |
Tik varsta labai jau neteisinga isisukai. Tokioj vietoj reikia sukti tikrai jau ne vidini sesiakampi. Arba bent jau kelis kart masyvesni.
2015 Vasario 28 02:51
|
Narys
Uždraustas |
Rekomenduojama, nors yra teke ne karta ta pacia naudoti.
2015 Vasario 28 03:51
|
Narys
900cc |
Jei tepalo neleidžia ir jei nėra visai suplota ar sutrinta, keisti nereikia.
2015 Vasario 28 05:32
redagavo AndriusV80 2015 vasario 28 05:43
|
Narys
25cc |
Nieko tokio, po to plastmasė dengia tą varžtą, neužsineš šiukšlėm, atsisuks, gana giliai raktas lenda. Anyway, pastaba taikli, ypač jei toks varžtas neuždengtas, geriau naudoti masyvesnį ir ne vidiniam raktui. Nes pas mane 70% tokie varžtai mote, jei kur negilu, raktas blogiau įlenda... Šakės, gręžt ir persisriegt belieka, dvejose vietose teko daryti O dėl varinės šaibos - jei naudojat seną, patarčiau nusiimt, pasižiūrėt ar neišsikreipus, nesusivalcavus ir jei gaila centų ant naujos, bent jau pašlifuot/padildint, kad neatsitiktų per neapdairumą kaip man... Daug laiko užtrunka
2015 Vasario 28 13:47
|
Juodulys
1500cc |
Nereikia be proto veržti ir viskas bus gerai. Penki metai tą pačią naudoju, susikraipiusią ir jau prisitaikiusią prie varžto, ji net nebenusiima nuo varžto.
2015 Vasario 28 14:09
Honda VFR 800Fi
|
Narys
25cc |
Tas tiesa, veržt be proto tikrai nereikia, mano atveju tai irgi galėjo turėti įtakos. Bet ir šaibą yra sveika pakeisti, nes ji minkšta ir užsivalcuoja - pasidaro kaip kūgio formos, o karteris dažniausiai neturi nuožulnumo ir tada gaunasi, kad veržiant ji pradeda skėsti skylę... O tada ir suskyla. Na ir iš tiesų "manual" rašo, kad reikia keisti su kiekvieno tepalo keitimu.
2015 Vasario 28 17:50
|
Kuvaldaliotas
2200cc |
as galvoju, kad reikia isidet voztuva vietoj paprasto, sumazeja ir rizikos, ir keitimas ne toks purvinas pasidaro https://www.louis.de/en/artikel/stahlbus-oil-drain-valve/10002846....
2015 Vasario 28 18:02
if you don't ride in the rain, you DON'T ride
Barry Sheene is in heaven watching us suck. |
Juodulys
1500cc |
Na, tokį nepatarčiau naudoti, kadangi sriegis kai kuriems į karterį įsisuka aukščiau dugno, to pasekoje visas tepalas neišbėga iš karterio, o jame visada liks nuosėdos ir susikaupę drožlės, beto spyruoklės mechanizme taip pat kaupsis visokie nešvarumai. Paskaičius kitų atsiliepimus, nemažai kam šis "pagalbininkas" pradėdavo ir leisti.
2015 Vasario 28 22:13
redagavo DainiusM 2015 vasario 28 22:17
Honda VFR 800Fi
|
Kuvaldaliotas
2200cc |
atsliepimus apie Stahlbus, ar Fram, ar dar kito gamintojo? bl, kalbekit apie konkrecius. o tai "nepilkit tepalo, pagal atsiliepimus karteri iseda".
2015 Vasario 28 23:52
if you don't ride in the rain, you DON'T ride
Barry Sheene is in heaven watching us suck. |
71.040.604
+22.361
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |