Motociklai pagal gamintoją, palyginimai » Suzuki motociklai » 2012 m. Suzuki V-Strom 650 ABS
1999 metais debiutavęs SUZUKI kūrinys SV650 iškart užkariavo vairuotojų ir žiniasklaidos atstovų simpatijas nepaisant to, kad jo galia buvo tik
vidutiniška, komponentai - „biudžetiniai“, o apsaugos nuo vėjo nebuvo. Kodėl? Šis motociklas turėjo kažką tokio, kuo gali pasigirti ne
kiekvienas. Charakteris, siela, ar kaip tai bepavadinsi.
Smagus ir judrus, lengvai valdomas, tačiau niekuomet nuobodus, įperkamas ir patikimas – tai buvo tarsi geras draugas, kuris visuomet turi tavo mėgstamiausio alaus savo šaldytuve, patogią sofą, ant kurios visada gali prisėsti, ir bet kurį raktą, kurio tau gali kada nors prireikti iš jo pasiskolinti.
Ši SV650 „magija“ buvo giliai įsodinta jo 645 cc 90 laipsnių V formos 2 cilindrų variklyje, ir ištvėrė „širdies transplantaciją“ į V-Strom 1000 rėmą, suteikdama gyvybę V-Strom 650. Šis 2004 metais debiutavęs modelis, kaip ir jo donoras, įgijo kulto statusą ir pardavimų skaičiumi gerokai aplenkė savo vyresnįjį brolį – V-Strom 1000.
Tai buvo idealus „daryk su juo ką nori“ vidutinio dydžio motociklas – energingas variklis, tvirtas rėmas, pastangų nereikalaujantis valdymas, patogi sėdynė, 400 kilometrų vienu bako papildymu leidžianti nuvažiuoti kuro ekonomija ir nesikandžiojanti kaina.
Tačiau po aštuonerių metų gamybos, per kuriuos patyrė tik keletą nežymių atnaujinimų, V-Strom 650 ėmė atrodyti kiek pavargęs. Todėl SUZUKI 2012 metais savo kūrinį šiek tiek reikšmingiau atšviežino. SV stilius tapo šiuolaikiškesnis, motociklas „numetė“ svorio ir įgavo daugiau sukimo momento, buvo patobulinta pakaba bei prietaisų skydelis.
Tuo metu kaina ūgtelėjo vos pora šimtų JAV dolerių – iki $8299. Specialiai JAV rinkai siūlomas ir pusantro tūkstančio brangesnis adventure variantas, kurio komplektacijoje – aliumininiai krepšiai, apsaugos langai ir kelioninis stiklas.
Naująjį V-Strom 650 išbandė kolegos iš žurnalo „Rider“, kurių įspūdžius iš bandymų ir pateiksime.
Anot SUZUKI atstovų, 2012 metų V-Strom 650 modelio stilistika buvo pakeista tiek dėl estetinių, tiek dėl praktinių sumetimų. Pavyzdžiui, naujos juodos šoninės panelės iš dervos ne tik „atrodo kietai“, bet ir yra patvaresnės nei dažytas plastikas, kurį jos pakeitė. Priekinio sparno forma buvo performuota taip, kad tiektų daugiau tiesioginio oro srauto į radiatorių, kuris taip pat turi vėją kreipiančias plokšteles efektyvesniam vėsinimui ir karščio valdymui.
Variklio išvaizda buvo pagerinta pakeičiant neišvaizdų tepalo aušintuvą mažesniu, efektyvesniu skysčiu aušinamu karščio keitikliu, įtaisytu šalia tepalo filtro.
Apkapota „uodega“, sumažintas duslintuvo išsikišimas ir viso motociklo pasislinkimas arčiau priekio leido naujajam V-Stromui atrodyti labiau kompaktiškam bei centralizuoti masę. Jis ne tik vizualiai atrodo sulieknėjęs, bet ir iš tikrųjų sveria virš 8 kg mažiau nei praėjusių metų modelis.
Gaila, bet dėl šios lieknėjimo dietos teko beveik dvejais litrais – nuo 22 iki 20 – sumažinti ir motociklo kuro baką. SUZUKI tikina, kad bakas ir priekinė sėdynės dalis buvo padaryti plonesni tam, kad daugiau vairuotojų galėtų tvirčiau abejomis pėdomis pasiekti žemę, kadangi sėdynės aukštį teko pakelti 1,5cm.
Atsisėdus į vairuotojo „sostą“ motociklas atrodo plonesnis, tačiau jis ir nebuvo per didelis anksčiau. Tad bako talpos sumažinimas, anot „Rider“, yra „tokia pati šventvagystė, kaip bagažo talpos sumažinimas Gold Winge“.
Į tai SUZUKI atkerta, kad naujasis V-Strom yra 10 procentų ekonomiškesnis, tačiau jį testavę žurnalistai įsitikino priešingai. 2011 metų modelio rezultatas buvo 45,9 mylios su vienu galonu, o 2012-ųjų – 45,1 mylios.
V-Strom variklis išlaikė tokius pat matmenis bei konfigūraciją – aušinimą skysčiu, 645 cc darbinį tūrį, 90 laipsnių kampu pasvirusius 2 cilindrus, 81.0 x 62.6mm stūmoklio skersmenį ir eigą, aštuonių vožtuvų DOHC galvutę. Taip pat nepakitusi išliko šešių laipsnių greičių dėžė ir grandininė pavara.
Motociklas taip pat paveldėjo kai kuriuos jau nebegaminamo „Gladius“ techninius sprendimus, pavyzdžiui, SUZUKI sukurta medžiaga „SCEM“ dengtus cilindrus, lengvas viengubas vožtuvų spyruokles, suporuotas iridiumo žvakes ir greičio palaikymo sistemą.
Kiti patobulinimai buvo nutaikyti į variklio pulso sustiprinimą – sumažinant mechaninį triukšmą ir pastiprinant sukimo momentą žemų ir vidutinių sūkių diapazone. Šie pokyčiai – akivaizdžiai juntami.
Važiuojant naujuoju modeliu ir lyginant jį su pirmtaku galima pastebėti, kad 2012 metų V-Strom veikia daug lygiau ir tyliau, greitėja ir iš vietos atsiplėšia lengviau. Ant dynostendo motociklas išspaudė 66,2 arklio galias ir 58 Nm sukimo momentą. Tai yra 3-10 procentų daugiau už pirmtaką.
Motociklo stabilumą posūkiuose padidino padidinta priekinės spyruoklės išankstinė apkrova ir galinio amortizatoriaus eiga. Naujasis V-Strom jaučiasi daug tvirčiau, sugeria kelio nelygumus daug geriau ir mažiau siūbuoja važiuojant agresyvesniu stiliumi. Bridgestone „Trail Wing“ padangos užtikrina reikiamą sukibimą kelyje ir bekelėje. ABS sistema čia yra standartinėje komplektacijoje. Be to, jos neišeina išjungti – kas šiaipjau nėra privalumas.
Ir vis tik dauguma motociklo komponentų, įskaitant rėmą, galinę švytuoklę, stabdžius ir ratus yra paveldėti iš ankstesniųjų SV modelių. Kaip ir anksčiau, liko standartinis bagažo tvirtinimas, su integruotomis rankenomis keleiviui, tačiau svorio taupymo sumetimais dabar jos gaminamos iš dervos, o ne aliuminio. Taip pat guminis jų viršus yra nuimamas tam, kad būtų galima pritaisyti papildomą bagažo dėžę.
Tarp papildomos įrangos siūloma kieti šoniniai ir galinis krepšiai, rankų apsaugos, šildomos rankenėlės, centrinis stovas, elektros lizdas, apatinis variklio gaubtas ir grandinės apsauga.
Kaip ir anksčiau, stiklas nuo vėjo yra reguliuojamas, trijų padėčių. Tiesa, tam reikia rakto. Tačiau modifikuota stiklo forma pastebimai sumažina vėjo triukšmą ir blaškymą. Motociklas gavo naują prietaisų skydelį. Jame išliko analoginis tachometras, tačiau spidometras buvo pakeistas į skaitmeninį, lengvai įskaitomą daugiafunkcį LCD monitorių. Jame taip pat rodoma pavara, aplinkos temperatūra, kuro suvartojimas bei įspėjimas apie apledėjusį kelią.
Apibendrinant, 2012 metų SUZUKI V-Strom ABS buvo patobulintas daugeliu atžvilgiu. Džiugina galingesnis, tačiau mažiau vibruojantis ir tylesnis variklis, dėl kurio vairavimas tapo daug malonesnis. Iš negatyvių dalykų būtų galima pastebėti pokyčius, kurie apribos motociklo galimybes bekelėje – neapsaugotą nuo mechaninių smūgių duslintuvą bei tepalo filtrą, sumažėjusį atstumą tarp padangos ir sparnų. Į tai SUZUKI atsako, kad dauguma V-Strom vairuotojų vis tiek nevažiuoja bekele, tad matyt jiems tai nebus svarbiausia.
Daugiau informacijos gamintojo puslapyje: www.suzukicycles.com.
Parengta pagal www.rider.com informaciją.
Paskelbė: Saulius (Dellamorte)
Smagus ir judrus, lengvai valdomas, tačiau niekuomet nuobodus, įperkamas ir patikimas – tai buvo tarsi geras draugas, kuris visuomet turi tavo mėgstamiausio alaus savo šaldytuve, patogią sofą, ant kurios visada gali prisėsti, ir bet kurį raktą, kurio tau gali kada nors prireikti iš jo pasiskolinti.
Ši SV650 „magija“ buvo giliai įsodinta jo 645 cc 90 laipsnių V formos 2 cilindrų variklyje, ir ištvėrė „širdies transplantaciją“ į V-Strom 1000 rėmą, suteikdama gyvybę V-Strom 650. Šis 2004 metais debiutavęs modelis, kaip ir jo donoras, įgijo kulto statusą ir pardavimų skaičiumi gerokai aplenkė savo vyresnįjį brolį – V-Strom 1000.
Tai buvo idealus „daryk su juo ką nori“ vidutinio dydžio motociklas – energingas variklis, tvirtas rėmas, pastangų nereikalaujantis valdymas, patogi sėdynė, 400 kilometrų vienu bako papildymu leidžianti nuvažiuoti kuro ekonomija ir nesikandžiojanti kaina.
Tačiau po aštuonerių metų gamybos, per kuriuos patyrė tik keletą nežymių atnaujinimų, V-Strom 650 ėmė atrodyti kiek pavargęs. Todėl SUZUKI 2012 metais savo kūrinį šiek tiek reikšmingiau atšviežino. SV stilius tapo šiuolaikiškesnis, motociklas „numetė“ svorio ir įgavo daugiau sukimo momento, buvo patobulinta pakaba bei prietaisų skydelis.
Tuo metu kaina ūgtelėjo vos pora šimtų JAV dolerių – iki $8299. Specialiai JAV rinkai siūlomas ir pusantro tūkstančio brangesnis adventure variantas, kurio komplektacijoje – aliumininiai krepšiai, apsaugos langai ir kelioninis stiklas.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Naująjį V-Strom 650 išbandė kolegos iš žurnalo „Rider“, kurių įspūdžius iš bandymų ir pateiksime.
Anot SUZUKI atstovų, 2012 metų V-Strom 650 modelio stilistika buvo pakeista tiek dėl estetinių, tiek dėl praktinių sumetimų. Pavyzdžiui, naujos juodos šoninės panelės iš dervos ne tik „atrodo kietai“, bet ir yra patvaresnės nei dažytas plastikas, kurį jos pakeitė. Priekinio sparno forma buvo performuota taip, kad tiektų daugiau tiesioginio oro srauto į radiatorių, kuris taip pat turi vėją kreipiančias plokšteles efektyvesniam vėsinimui ir karščio valdymui.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Variklio išvaizda buvo pagerinta pakeičiant neišvaizdų tepalo aušintuvą mažesniu, efektyvesniu skysčiu aušinamu karščio keitikliu, įtaisytu šalia tepalo filtro.
Apkapota „uodega“, sumažintas duslintuvo išsikišimas ir viso motociklo pasislinkimas arčiau priekio leido naujajam V-Stromui atrodyti labiau kompaktiškam bei centralizuoti masę. Jis ne tik vizualiai atrodo sulieknėjęs, bet ir iš tikrųjų sveria virš 8 kg mažiau nei praėjusių metų modelis.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Gaila, bet dėl šios lieknėjimo dietos teko beveik dvejais litrais – nuo 22 iki 20 – sumažinti ir motociklo kuro baką. SUZUKI tikina, kad bakas ir priekinė sėdynės dalis buvo padaryti plonesni tam, kad daugiau vairuotojų galėtų tvirčiau abejomis pėdomis pasiekti žemę, kadangi sėdynės aukštį teko pakelti 1,5cm.
Atsisėdus į vairuotojo „sostą“ motociklas atrodo plonesnis, tačiau jis ir nebuvo per didelis anksčiau. Tad bako talpos sumažinimas, anot „Rider“, yra „tokia pati šventvagystė, kaip bagažo talpos sumažinimas Gold Winge“.
Į tai SUZUKI atkerta, kad naujasis V-Strom yra 10 procentų ekonomiškesnis, tačiau jį testavę žurnalistai įsitikino priešingai. 2011 metų modelio rezultatas buvo 45,9 mylios su vienu galonu, o 2012-ųjų – 45,1 mylios.
V-Strom variklis išlaikė tokius pat matmenis bei konfigūraciją – aušinimą skysčiu, 645 cc darbinį tūrį, 90 laipsnių kampu pasvirusius 2 cilindrus, 81.0 x 62.6mm stūmoklio skersmenį ir eigą, aštuonių vožtuvų DOHC galvutę. Taip pat nepakitusi išliko šešių laipsnių greičių dėžė ir grandininė pavara.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Motociklas taip pat paveldėjo kai kuriuos jau nebegaminamo „Gladius“ techninius sprendimus, pavyzdžiui, SUZUKI sukurta medžiaga „SCEM“ dengtus cilindrus, lengvas viengubas vožtuvų spyruokles, suporuotas iridiumo žvakes ir greičio palaikymo sistemą.
Kiti patobulinimai buvo nutaikyti į variklio pulso sustiprinimą – sumažinant mechaninį triukšmą ir pastiprinant sukimo momentą žemų ir vidutinių sūkių diapazone. Šie pokyčiai – akivaizdžiai juntami.
Važiuojant naujuoju modeliu ir lyginant jį su pirmtaku galima pastebėti, kad 2012 metų V-Strom veikia daug lygiau ir tyliau, greitėja ir iš vietos atsiplėšia lengviau. Ant dynostendo motociklas išspaudė 66,2 arklio galias ir 58 Nm sukimo momentą. Tai yra 3-10 procentų daugiau už pirmtaką.
Motociklo stabilumą posūkiuose padidino padidinta priekinės spyruoklės išankstinė apkrova ir galinio amortizatoriaus eiga. Naujasis V-Strom jaučiasi daug tvirčiau, sugeria kelio nelygumus daug geriau ir mažiau siūbuoja važiuojant agresyvesniu stiliumi. Bridgestone „Trail Wing“ padangos užtikrina reikiamą sukibimą kelyje ir bekelėje. ABS sistema čia yra standartinėje komplektacijoje. Be to, jos neišeina išjungti – kas šiaipjau nėra privalumas.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Ir vis tik dauguma motociklo komponentų, įskaitant rėmą, galinę švytuoklę, stabdžius ir ratus yra paveldėti iš ankstesniųjų SV modelių. Kaip ir anksčiau, liko standartinis bagažo tvirtinimas, su integruotomis rankenomis keleiviui, tačiau svorio taupymo sumetimais dabar jos gaminamos iš dervos, o ne aliuminio. Taip pat guminis jų viršus yra nuimamas tam, kad būtų galima pritaisyti papildomą bagažo dėžę.
Tarp papildomos įrangos siūloma kieti šoniniai ir galinis krepšiai, rankų apsaugos, šildomos rankenėlės, centrinis stovas, elektros lizdas, apatinis variklio gaubtas ir grandinės apsauga.
Kaip ir anksčiau, stiklas nuo vėjo yra reguliuojamas, trijų padėčių. Tiesa, tam reikia rakto. Tačiau modifikuota stiklo forma pastebimai sumažina vėjo triukšmą ir blaškymą. Motociklas gavo naują prietaisų skydelį. Jame išliko analoginis tachometras, tačiau spidometras buvo pakeistas į skaitmeninį, lengvai įskaitomą daugiafunkcį LCD monitorių. Jame taip pat rodoma pavara, aplinkos temperatūra, kuro suvartojimas bei įspėjimas apie apledėjusį kelią.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Apibendrinant, 2012 metų SUZUKI V-Strom ABS buvo patobulintas daugeliu atžvilgiu. Džiugina galingesnis, tačiau mažiau vibruojantis ir tylesnis variklis, dėl kurio vairavimas tapo daug malonesnis. Iš negatyvių dalykų būtų galima pastebėti pokyčius, kurie apribos motociklo galimybes bekelėje – neapsaugotą nuo mechaninių smūgių duslintuvą bei tepalo filtrą, sumažėjusį atstumą tarp padangos ir sparnų. Į tai SUZUKI atsako, kad dauguma V-Strom vairuotojų vis tiek nevažiuoja bekele, tad matyt jiems tai nebus svarbiausia.
Daugiau informacijos gamintojo puslapyje: www.suzukicycles.com.
Parengta pagal www.rider.com informaciją.
Paskelbė: Saulius (Dellamorte)
Narys
400cc |
Susidėjus minėtus priedus turėtų gautis smagus mocas Reiks laukti kol daužytų privež už įkandamą kainą
2012 Gegužės 12 01:07
|
Narys
900cc |
Kas liečia paskutine pastraipą tai aš kaip tik skaičiau,kad suzuki atlikę apklausą gavo rezultatus, kad tik 10% važinėjančių nuo kelio nusuka, todėl jie tobulindami naują modelį ir padarė mažiau apsaugų offroadui. Jie orientavosi į cruizrio/streeto tipo moto kuriuo all year long gali važinėti.
2012 Gegužės 14 21:22
real men ride twins
|
Prijaučianti gatvinė
500cc |
o ne butent tai paskutineje pastraipoje ir rasoma?
2012 Gegužės 14 21:37
|
Narys
900cc |
Kai antrą kart paskaičiau, tai supratau, kad akyse buvo apteme
2012 Gegužės 14 21:40
real men ride twins
|
Narys
400cc |
Natūralu - vargu ar hard enduro motociklus belekės savybėmis pasivytų, tad orientuojasi į mases (pinigus) ir tobulina asfaltinio važiavimo savybes. Ir Lietuvoje už EU lėšas jau baigaimi išasfaltuoti visi žvyrkeliai
2012 Gegužės 15 12:41
|
71.040.604
+22.361
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |