Remontas » Krovimo rėlė (lygintuvas)
Narys
25cc |
kad turbut ne taip pas mane riciu mazgasyra jis net matosi nuotraukoje prie virsutines skyles kur verziasi statorius tarp riciu tarpe kur tas izoliuojantis termofito vamzdelis kyso o sie mano nepajungti laidai iseina is tu 2 riziu kurios skiriasi nuo kitu nes yra izoliuotos ir ricio vielos storis daug plonesnis negu pagrindiniu riciu kurios matosi neizoliuotos tik suteptos laku. gal cia 6 faziu generatorius kazkur radau tokio schema tik pas mane keistas sroves lygintuvas krovimo rele tai nerado ir idejo paprasta trifazio ir pajunge tik tris fazes gal cia taip
2012 Balandžio 28 10:24
|
Narys
25cc |
Visgi užlinkus krovimo relė, dabar belieka kitą rasti, klausimas gal žinote nuo kokių motociklų gerai tinka? Nes ieškosiu nenaujos, arba gal rasiu universalę, bet jai ne, tai bandysiu nuo kito motociklo imti, kokio geriausios jos buvo ir geriausiai tarnauja?
2012 Balandžio 29 15:21
|
Narys
25cc |
Išsprendžiau bėdą, buvo relė kalta, tai pradėjau skambinėtis visur, radau zzr'o relę pas vieną, bet kaina 180lt..Plius su juo ten dėl gražinimo hui susitarsi... Pas kitą hondos relę radau 160lt visgi galvojau reikia bandyti rasti universalę, nulėkęs į viena parduotuvę radau tokią relę pagal dydį tiko idealiai, varžtai prisukimas, fyškė tiko taip pat, net laidų prejungti nereikėjo visi tiko ir ka užkuriam, krauna Bet pradėjo nerealiai kaisti ir laidai kaisti, tai galvojom, kad relė per silpna, bet visgi pabandėm perspausti visus laidus iš naujo, kontaktus išvalėm, poto su solidolu ir sumovėm bei su savarža užveržėm, surenkam kuriam šviesas viską pajungiam max apkrovimu - finalas relė ir laidai nebekaista. Relė man kainavo 75Lt nauja O senoji užlinko dėlto, kad nuo stovėjimo laidai užsioksidavo ir ji man perkaito..Nors prieš pastatant buvo viskas gerai..Tad kolegos visada žiūrėkit reles, jai kaista tvarkykit laidus Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2012 Balandžio 30 20:06
redagavo TawaS 2012 balandžio 30 20:07
|
Narys
50cc |
Man irgi nuėjo rėlė, pasikeiciau, užkūriau ir po 5 minučių rėlė įkaito tiek, kad prilietus ranka nebegalima išlaikyt, o rėlės laidai šilti. Klausimas kiek rėlė turi kaist. Beje prieš tai akumas buvo siek tiek nusedes (12.3), nes buvo užkurtas su nuimta rėle kokia 10 min. krovima rodo 14.6.
2012 Gegužės 14 11:54
|
Narys
25cc |
Pabandyk su akumo pakrovėju normaliu pasikrauti gerai akumuliatorių, ir bandyk poto... Nes generatorius tai nėra pakrovėjas, tai tiesiog gyvybę palaiko akūmui Bet normaliai pakrauti gali su impulsiniu, kada bus pilnas, pabandyk vėl, jai kaista, žiūrėkis laidus..
2012 Gegužės 14 12:38
|
Narys
50cc |
Bandysiu, šiaip akumas yra naujas, dar tik pusvalandi dirbes. 12.6 pakrautas turi rodyt ar ne?
2012 Gegužės 14 12:56
|
Narys
25cc |
Būtent, turėtu apie 13,gal daugiau rodyti ir laikytis kažkiek taii laiko reiktų skaityti instrukciją, ten lygtais kažkada esu matęs laiką, kada jai laikosi apie 1-2h ta įtampa, paskui nukrenta iki 12.6~ vėlgi nuo akūmo čia priklauso
2012 Gegužės 14 21:54
redagavo TawaS 2012 gegužės 14 21:54
|
Kuvaldaliotas
2200cc |
radau pas save kompe tokia brošiūrėlę apie krovimo diagnostiką, gal kam pravers Prisegtas failas: Moto krovimo diagnoze.pdf (301.13kb) Šis failas buvo parsiųstas 343 kartus
2012 Gegužės 16 08:23
redagavo legiux 2012 gegužės 16 08:25
|
Narys
50cc |
Sveiki, sustreikavo ir maniskio CBR krovimas. Po vieno pasivazunejimo uzgesinus sunkiai uzikure (akumas nududso) Taigi atlikau tokiu testuku Krovimas tik uzvedus 14v po kokiu 10-20s krenta iki mazdaug 12.8v apsukos apie 3k-4k ir reiksmes neturi nors ir iki ribotuvu tas pats.Sujungus sviesas lieka nepilnai 12v ilgiau laikant krenta. Reguliatorius mano nuomone kaista stiperi per daug. Tada pradejau tikrinti laidus atradau fiske po baku kur pareina nuo genero trys laidukai vienas ju buvo gerokai pakepes. Wiska isvaliau sutepiau bet vistiek tas pats. Dar pastebejau kad ant laisvu buna apie 12V ir padavus gazo iki 2k pagauna vel 14v beta staigiai iki 12vkrenta. Be sviesu vazinejant akumas nenumirsta Italiu kad del blogo kontakto (svilesio) ir dar kazkas nukepe.
2012 Gegužės 28 23:29
|
Auksarankis
900cc |
del visa ko patikrink akuma(PAKRauta).neuzkurus ijunk sviesas ir po kokiu2 minuciu paziurek itampa-turi buti apie 12 V.jei bus apie 10 V,galima kaltinti akumo sekcija. jei ten viskas gerai-du variantai-arba alternatoriaus kazkuri apvija,arba rele,pusgyve. aisku,su salyga,kad kontaktai geri,nera nuotekio i ''mase''....
2012 Gegužės 29 08:59
|
Narys
25cc |
Man toks pat varijantas buvo, kada šaltą užkūrus dar krovė, o paskui po laiko nukrisdavo, tai dar tiek pasižaidžiau problemų beieškodamas ir numirė relė visai kol dar nevėlu patikrink visus relės kontaktus, gal dar spėsi išgelbėt ją
2012 Gegužės 29 09:04
|
Narys
50cc |
Kontaktus visus su dildike isvaliau ir sutepiau, bet to pasvilusio laiduko sujungima isvales palikau. Manau ta reiktu perlituot tiesiogiai ne per fiske, nes gal ten po to svilimo laiduko sugnybimas i fiskes kontakteli irgi dal zboj ir nera kontakto, bet vargu nes tas laidas nekaista. Na gryzes dar bandysiu pazaist, pamatuot. Zadejau is Telsiu ji varytis pas save i Klp, bet nusprenziau dar palikt ten. Gruzas butu puskelei su juo padust. Man irgi ytalrimas kad gali buti viena is alternatoriuas apviju sudegus arba reles takelis pakepes ir greiciausiai tai atsitiko del blogo kontakto toje fiskeje po baku.
2012 Gegužės 30 10:55
|
Narys
900cc |
Yra taip: akumas rodo 13v (pilnai ikrautas), uzvedus be sviesu rodo 13.2V-13.3V, ijungus ilgas sviesas isleto sumazeja iki 12.7-12.5V, bet jeigu ijungi radiatoriaus ventiliatorius be sviesu, krovimas pakyla iki 13.4V. Krovimo rele ikaito gan stipriai per kokias geras 5min, jos laidai taip pat silti. Manualas raso, kad su visom sviesom turi krauti virs 13.3V. Is generatoriaus pareina trys geltoni laidai, kaip reikia patikrinti itampa tarp ju ?Tarp dvieju tai zinau kaip o kaip elgtis su trimis ? Turi buti virs 70V ties 5Krpm. Ar stipriai turi kaisti rele ?
2012 Liepos 18 19:23
redagavo marihuana 2012 liepos 18 19:24
|
Auksarankis
900cc |
90 procentu rele. dar gali buti viena generatoriaus apvija i korpusa pramusta/nutrukusi.patikrink,ka rodo akumas ,neuzvedus ir ijungus sviesas.jei svieziai pakrautas turi buti 12 V. jei nori apvijas patikrint-paimk220V lempa ir prijungdamas prie apviju matuok itampa(kintama ant testerio).matuoji tarp 1ir 2,,2ir 3 1ir 3(cia skaicius siap surasiau-kitaip nemoku paaiskint,is tikro visi laidai vienodi )
2012 Liepos 18 21:27
redagavo veplys 2012 liepos 18 21:48
|
Narys
900cc |
Akumas su ijungtom lempon neuzvestas rodo 12.4V-12.3V. O tai rele ar turi stipriai ikaisti ? Man ikaista taip, kad rankos nepalaikysi pridejes. Galvoju pasidaryti toki ,,moda" http://www.tlzone.net/forums/frequent-tl-mods/85339-charging-syst.... ( Cia tiesiogiai pliusas ir minusas is reles i akuma eina, jokiu nuotekiu i pasalinius laidus. Sivakara su dvimetriniais laidais trumpam pabandziau pasidaryt sita tai krovimas be lempu pakilo iki 13.5V, o ijungus lempas krovimas toks pats palieka nukrenta tik 0.1V. Bet rele toliau kaista.
2012 Liepos 19 00:58
|
Auksarankis
900cc |
rele taip kaista todel,kad yra sugedus.jei smulkiau-kazkas negerai su itampos lyginimo irenginiu pacioje releje.(zargonu-kazkuris tiltelio peties diodas dalinai arba pilnai prakaltas) jei labai nori pazaisti,siulau atjungineti po viena laida ,einanti is generatoriaus i rele. kazkuri laida atjungus rele kais maziau gali netgi itampa siek tiek pakilti.aisku tas nieko gero neduos . patikrink apvijas del pramusimo i korpusa. ir dar .toks naudojimas kaip yra dabar ,kenkia generatoriaus apvijoms.pazaisti galima,bet eksplotuoti nerekomenduoju.
2012 Liepos 19 08:21
|
Narys
50cc |
Siuliciau paprasciausiai pasiieskot naujos reles ir pabandyt. Man irgi paraktiskai tas pats buvo. Tai iskaro nusprendziau rele keisti. Permeciau skelbimus ir radau labai pigei (45lt) nuo dauzto F3. Zmogus nenorejo jos seip duoti pasibandyti, bijojo kad ir tos nesukepinciau, jei problema kitur. Tai surizikavau ir viskas dabar tvarkoj. Galvoju jei supiltas tai reiskia pries tai vaziavo Aisku visus kontaktus praseiti reikia kad geri butu.
2012 Liepos 19 09:01
|
Auksarankis
900cc |
pastatai testeri varzos matavimui.vienas galas i variklio korpusa,su kitu prie apviju. tuo paciu patikrink kokia varza tarp triju generatoriaus laidu.rele atjungta.
2012 Liepos 19 09:09
|
Narys
900cc |
Tame ir reikalas, kad mano irgi buvo supiltas ir stovejo 2 metus neliestas. Kontaktus nuvaliau visus. Tik akumas tas pats tebestovi, bet ar tas gali turet itakos tam, jeigu jis gerai pasikrauna su pakroveju ?
2012 Liepos 19 09:46
|
Narys
25cc |
kinietiska rele man uzlinko vel, beda buva kituose vietose laiduose nes jie kaito ir rele nukaito, dar kraut krove, bet labai zveriskai kaito, tai pasikeiciau kita nuo kazkokio suzukio kurios ir laidai stori ir pati rele didele, tai db krauna idealiai ir nebekaista taip ziuret reik el schema per ka eina krovimo laidas, ir tikrint viska, man viska sutvarkius laidus su nauja rele krovimas pasikele visu voltu ant sviesu pries tai kai idejau nauja rele vistiek buvo mazas krovimas kol laidu nesutvarkiau
2012 Liepos 19 09:53
|
Narys
50cc |
Jo pagrindine prieazstis kodel tos reles nueina tai kontakati prasti. Maniskis ir prieas man nusiperkant buvo pastovejes kelias savaites lauke po uzklotu. Geresniu saligu oksidacijom ir nereikia- palijo nuo zemes dregme ant moto susikondensuoja, saule pakaitino sutimas pasideda ir metalu oksidacija. po keliu dienu vazinejimo rele atidave galus. Bet kruopstus laidu krapstymas ir reles paketimas viska issprende
2012 Liepos 19 10:05
|
Narys
900cc |
Pasidariau ta ,,charging mod" ir dabar krauna 14V-14.1V ant laisvu be sviesu, su sviesom 13,5V-13,6V. Gazuojant niekas nesikeicia. Bet rele vistiek kaista stipriai. Vazinesiu - ziuresiu kas bus, butu gerai kad netektu moco parsistumt is toli..
2012 Liepos 19 22:20
|
Narys
25cc |
Žiūrėk, kai padarei tiesiai, reikėjo saugiklį pastatyti jai relė nueis tai bus negerai Realiai kontaktai nueina ant starterio relės, nes per ją eina krovimas, bet vėlgi nuo motociklo priklauso, reikia žiūrėt kuris laidas eina iš relės, kur nueina ir visas fyškes traukti išvalyti ir bus ledas dar reiks nusipirkti koki kontaktams elektros purkšti skysčio, gal kas pasakys koks geriausiai tinka? Lyg ir girdėjau, kad WD nelebai tinka?
2012 Liepos 20 10:08
|
Narys
25cc |
O kas geriausiai tinka, ir kam ką teko išbandyti? Ir ar pasitvirtino? nes motocikle fyškių yra pakankamai daug, ir jos vistiek visos po truputi oksiduojasi, kas sukelia įtampos kritimus motociklo sistemoje...O į visas fyškes atsuktuvų neprikaišiosi iš vidaus jas pavalyti, na suprantante apie ką aš
2012 Liepos 20 12:10
redagavo TawaS 2012 liepos 20 12:15
|
Narys
900cc |
Dauguma fiskiu issiardo ir tada gali normaliai prasivalyt - ta siandien ir pasidariau as, niekuom netepiu as. Kiek zinau tai purskiamas varis gal kiek ir padetu, bet jis tuo paciu ir suklijuoja - tai irgi nekazka.
2012 Liepos 20 20:53
redagavo marihuana 2012 liepos 20 20:54
|
Narys
25cc |
Hmm, na aš kalbu apie tas fyškes kuriuos yra po baku ir taip toliau, anų ir kontaktai daug siauresni, ardyti tikrai gana daug vargo, na tas stambias fyškes ardosi be problemą, tą ir dariau, nes jau ten priaugę buvo, kad purškalai nebepadės, bet kalbu apie profilaktiką.. Taip priemonių kaip ir yra, tik reiks susirast nusipirkt ir išbandyt http://www.evelkas.lt/lt/katalogas/32/type/144
2012 Liepos 23 10:24
|
71.040.604
+22.361
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |