Motomanų Diskusijos » Motociklai pagal gamintoją, palyginimai » Apie Royal Enfield ir dyzelinius moto

| 2012-06-07 Iksas | 22/15675 žinut.
 
 


 
Classic'as
500cc ***
Avataras
#1    

Apie Royal Enfield ir dyzelinius moto

Taigis siemet LT zemej atsirado vaziuojanciu uzsienietisku "Izhu". Ziurint i tai kaip jie reklamuojami, ziurint i tai, kad ju gamoj yra serijiniu dyzeliuku, gana idomu pasidare ar tikrai jie legenda, kaip snekama reklamose...
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2012 Birželio 7 13:12 redagavo Iksas 2012 birželio 7 21:46
Classic'as
500cc ***
Avataras
#2    

Gal kas is cia besilankanciu vazineja Royal Enfield? Ir aplamai, kas ka galit pasakyti apie dyzelinius moto. Gal yra vazinejanciu, kokios kuro sanaudos, eksploatacines sanaudos.
2012 Birželio 7 13:21
Praktikas
500cc ***
Avataras
#3    

Prikolint tai galima, bet normaliam važinėjimui tai kažin.
Įtariu kad motoroleris 200cc visom prasmėm smagiau ir taupiau.
2012 Birželio 7 13:50 Triumph Tiger 955i
ex Honda VFR750 Interceptor
Classic'as
500cc ***
Avataras
#4    

Citata:
Cituoju: MrDidzkis
Prikolint tai galima, bet normaliam važinėjimui tai kažin.
Įtariu kad motoroleris 200cc visom prasmėm smagiau ir taupiau.

Bet cia ne motoroleris... Ir ka galima laikyti prikolu? Sukimo momentas turetu buti rimtas, 120- 130 turetu irgi vaziuoti, kas yra maksimalus komfortiskas greitis tokio tipo motocikle. Na ir kuro snaudos turetu buti mazos, zinant, kad galima dyzelio susiveikti nebrangiai, turetu buti geras ekonomiskas variantas, O ir dyzeliu dinamika siais laikais mazai nusileidzia benzinams... Tai va pasidare idomu :)
2012 Birželio 7 14:02
Narys
1200cc ******
Avataras
#5    

Citata:
Citata:
...O ir dyzeliu dinamika siais laikais mazai nusileidzia benzinams... Tai va pasidare idomu :)


Kiekviena diena po naujiena
2012 Birželio 7 15:08 It comes after years going both ways
Classic'as
1100cc *****
Avataras
#6    

Nu niekaip neisivaizduoju, kad sis pseudomotoroleriukas galetu nustebinti savo dinamika...kad ir budamas dyzelis.
Jei kalbeti apie siuolaikinius automobilius su galingu turbo, ar biturbo dyzeliniu varikliu, tai dar, dar...bet sis motociklas tai tikrai prikolas...nu ir egzotika galbut.
Nerandu svaresniu argumentu montuoti dyzeli i motocikla (-)
2012 Birželio 7 15:21
Cafe-racer'is
900cc *****
Avataras
#7   +1  

Legendos yra Triumph ir Norton ir ypac Triton :D jiems reklamu nereik ;)
visa kita yra tiesiog seip. ir tikrai nera legenda tai ka nori prastumt reklama, ypac lietuviska :-) )))
2012 Birželio 7 16:13 Motociklu Remontas
Kuvaldaliotas
500cc ***
Avataras
#8    

Truputi info radau, apie toki kur antroj nuotraukoj (vieno cilindro dyseli).
Darbinis turis: 462 cm³
Galia: 8 kw (11 Hp)
Sukimo momentas: 26.25 - 2000 rpm.
Maksimalus greitis: 105 km/h
Kuro sanaudos 100 km: 2 litrai.
pavaru deze: mechanine 4 begiu.
Svoris: 180 kg.

Manau neblogas motociklas turetu buti, pigu vazinet. Kam nereik greicio ir patinka klasika manau tikrai geras moto. Mano aprasyto moto kaina 7999 eur. Naujo.
Galit pasiziuret kam idomu -->
http://suchen.mobile.de/motorrad-inserat/royal-enfield-vahrenkamp....
2012 Birželio 7 16:34 redagavo gediminas777 2012 birželio 7 16:36
Classic'as
1100cc *****
Avataras
#9   +2  

Oi Iksai, galejai pirmoje zinuteje placiau nusviesti apie kokias cia motorkes eina kalba.
As nebuvau girdejes apie ju prekyba, va info is gooooooooooogle:
http://www.alfa.lt/straipsnis/14335153/Lietuvoje.pradedama.prekyb....
Royal.Enfield=2012-04-19_15-37/

Citata is pardavimo atstovo lupu:
„Mūsų šalies motociklų gerbėjų gretose – daug žmonių, vertinančių išskirtinius prekinius ženklus, ne tik techniniame pase nurodytas charakteristikas. Pirmaisiais metais Lietuvos rinkoje planuojame parduoti apie 20 „Royal Enfield” motociklų, kurių savininkams svarbiausia – emocinė produkto vertė ir unikali istorija”.

Na, sakykim tas tai taip...bet apie kokias cia ekonomijas ir pasivazinejimus po Lietuvos dirvonus galima kalbeti, kai gauni 11 a.g., 500 kubiku, 2l/100 km, 0 praktiskumo ir uz viska sumoki "tik"...20.000 litu. Cia jau net amziu musio "HD vs visas likes pasaulis" argumentu neuzteks, cia jau oho ho kokia emocine israiska.
Vazines visokie Ezopai-Karaliai ir visokie kitokie burzua... :-]
Na, brangi emocine ikona ir viskas...

Vat ir pakalbejom apie Royal Enfield :)
2012 Birželio 7 16:53 redagavo Raima 2012 birželio 7 17:15
Praktikas
500cc ***
Avataras
#10    

už 2k eurų spėju susirasi dar gyvą motorolerį, ir už likusius 5k eurų, galėsi pridėti po 1Ltr benzo 100km, čia pasiliekant dar 1k eurų motorolerio susitvarkymui.

Nekalbu apie išvaizdą ir efektą. Čia skonio reikalas, o tame visi skirtingi. Bet funkcionalume....
2012 Birželio 7 16:57 Triumph Tiger 955i
ex Honda VFR750 Interceptor
Kuvaldaliotas
500cc ***
Avataras
#11    

Prie ko jus cia kazkokias ,,siknabirbes'' lyginat su klasika..?
Tai jau tada geriau koki street o ne motorke.. Visgi nebutinai ta Enfielda pirkti, galima koki Triumph uz mazesine kaina pasimt, ar koki Triton, Norton ar dar koki Moto Guzzi, VICTORY ar koki kita classika.
As uz tokius motus. Cia aisku kaip daugialis sako Skonio reikalas...
Va dar cia placiai aprasyti dyzeliniai Royalai -->
http://www.dieselbike.net/royalenfield/royalenfield.htm
2012 Birželio 7 17:29 redagavo gediminas777 2012 birželio 7 17:32
Classic'as
500cc ***
Avataras
#12    

Tai vat ir idomu paliko kokia motomanu nuomone apie si produkta. Kai pasiziuriu - man paciam tai viso labo cia tik Izhas, atsikandes as ju. Na gal vienas niuansas, kad tai kiek kokybiskesnis gaminys uz ta sovietini nesusipratima, bet jis gaminamas indijoje. Nors turetojas aiskina, kad tai angliskas tvarinys. Kiek jame to angliskumo, nieko neiziuriu. Tiesiog kai pavarciau info, radau dyzeliu, kas pasidare idomu, nes nei japonai, nei amerikieciai, nei anglai pagrindiniai gamintojai nepasiulo dyzeliniu mocu. Na kaina, jei pirkti nauja aisku nesamone. Bet kas apie kainas sneka nauju mocu? Kas is musu cia vazineja su mocais is salono? Tai va taip va idomiai gaunasi, kad nepabandes aisku neina ka sneketi, tuo labiau nesu mates dyzelinio moco gyvai. Nors kas grize is afganistano, sake, kad amerikieciai enduriniai patruliai vazineja su dyzeliniais endurais. Matyt paprasciau su kuru, kai visa technika dyzeliu maitinama.
P.S. Tema kazkaip gavosi is to skaitymo apie HD ne vietoj susikurusi, tai gal galetu kas sutvarkyti, kad nesimaisytu, nes cia sitiems izams iki HD kaip iki menulio. Bet galima cia pasneketi ir apie dyzelinius kurinius, idomus dalykas pasirode.
2012 Birželio 7 21:37 redagavo Iksas 2012 birželio 7 21:42
Classic'as
500cc ***
Avataras
#13    

Ir dar - paskaites pardaveju info nustebau :)
Royal Enfield” – tai tūkstančius gerbėjų visame pasaulyje turintis motociklas-legenda.
Jo istorija prasidėjo Didžiojoje Britanijoje dar 1890-aisiais.
„Royal Enfield” tituluojamas seniausiu motociklų gamintoju, kuris savo istorija pralenkia net tokias legendas kaip „Harley Davidson” ar „Triumph”. Tik kazkodel apie ji nera zinoma ir nebuvo zinoma iki siol, kol kazkas neatkase tos "iskasenos" is indijos. Ar cia tik as apie tai nieko nezinau (ff)
2012 Birželio 7 21:52
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#14    

Citata:
Cituoju: Iksas
Ir dar - paskaites pardaveju info nustebau :)
Royal Enfield” – tai tūkstančius gerbėjų visame pasaulyje turintis motociklas-legenda.
Ar cia tik as apie tai nieko nezinau (ff)

Ne tu vienas, net patys indai nezinojo , tad is lempos sukure istorija apie 49iza su minsko varikliu
2012 Birželio 7 22:15 Mune
Rimtas
500cc ***
Avataras
#15    

Citata:
Cituoju: Iksas
Tik kazkodel apie ji nera zinoma ir nebuvo zinoma iki siol, kol kazkas neatkase tos "iskasenos" is indijos. Ar cia tik as apie tai nieko nezinau (ff)


Oi reikėtų pasidomėt labiau. Tai vienas iš įdomesnių modelių ir jį vis dar galima aptikti senovinių motociklų sąskrydžiuose. Gal netyčia tarp 40 dalyvių šį šeštadienį bus vienas enfieldas: http://llbm.lt/lt/renginiai/renginiu_kalendorius/tarptautinis_sen....
Aš tai tokio labai norėčiau :)
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2012 Birželio 7 23:33 redagavo Kipshaz 2012 birželio 7 23:35 Klubas - retromobile.lt
Paparacis
900cc *****
Avataras
#16    

na pernai Birminghemo parodoj maciau va tokiu dyzeliuku apklijuotu polismenu lipdukais ... tipo suprask kad ir UK policija tokiu zada isigyt ar jau turi isigijusi http://www.telegraph.co.uk/motoring/motorbikes/9088717/Track-T800.... #
2012 Birželio 7 23:44
Narys
400cc ***
#17    

indiškas fufelis šitieenfieldai ir tiek. tokia pati klasika kaip bet koks perkaręs drepnas - klasikinis vokiškas motociklas.
2012 Birželio 8 00:23
Čioperistas
1200cc ******
Avataras
#18    

Royalis idomus, bet manau su siuo dyzeliuku jie truputi pavelavo.
Mano galva, ateities metoroleriu ir lengvu miesto motociklu perspektyva yra tik su elektra varomais varikliais.

p.s. noretusi pasiklausyti, kaip jis pupsi :D
2012 Birželio 8 07:41 Vilkolakiai (R) Ziemai priimam saugoti motociklus Vilniuje. Saugu, sausa, patikima, signalizacija akumuliatorių pakrovimas, gera kaina. Rezervacija i PM. Pirmenybe jau laikusiems :D
Narys
500cc ***
Avataras
#19    

Gyvai dyzelinio motociklo neteko matyti, tačiau tvarinį artimą motociklui - taip. Kalbu apie keturratį ATV Arctic Cat 700cc. Rezultate važiuoja kur kas prasčiau (galios ir greičio prasme) nei standartinis 400 ar 500 cc benzininis analogas. Priedo didelė vibracija ir garsas tikrai neprimenantis šiuolaikinio dyzelio murkimo. Dyzelis turi prasmę, kai komplektuojamas su turbina, o šiuose motocikluose, manau turbo tikrai nėra. Taip kad praktiškumo dyzeliniame motocikle tikrai nerasime.
2012 Birželio 8 08:50 Honda VFR 800
Optimistas
900cc *****
Avataras
#20    

Citata:
Cituoju: Iksas
Tik kazkodel apie ji nera zinoma ir nebuvo zinoma iki siol, kol kazkas neatkase tos "iskasenos" is indijos. Ar cia tik as apie tai nieko nezinau (ff)

kaip manai, pasaulyje yra daugiau dalyku apie kuriuos tu zinai, ar apie kuriuos nezinai? :D
2012 Birželio 8 11:02 Scout and proud!
Enduro man'as
900cc *****
Avataras
#21    

Motociklu enciklopedijoje yra aprasymas apie siuos motociklus. 1988-1970m G.B. ;)
Pradejo nuo adatu , persimete ant dviraciu ir po to ant mocu :)
2012 Birželio 9 09:56 redagavo zalimyras 2012 birželio 9 10:01
Classic'as
500cc ***
Avataras
#22    

Kai snekejau, kad dyzeliukas dinamika nenusileidzia benzui, turejau omeny naujus common rail variklius. Kaip pvz :
The engine displaces 1340 cc with an output of 112 hp at 4200 rpm and 144 ft. lb of torque at 2600 rpm. Acceleration is 0-60 in 4.5 seconds with a top speed of approximately 140 mph. The engine is an air and oil cooled vertical twin cylinder with 4 valves per cylinder, 2 overhead cams and common rail injection. It is turbocharged with an intercooler. The transmission is a 6 speed with belt final drive.
P.S. Range with 3.7 gallons of diesel fuel is approximately 186 miles
Isvada - 1 galonas = 3.78 litro, reiskia bako talpa t.y. 3.7 x 3.78 = 14 litru. Ir atstumas 1 mylia = 1608 metrai. 186 x 1608 = 299.088 metru. Reiskia su 14 litru nuvaziuojama 299 km. Buvo sneka apie kreiserini 95 km/h greiti. Matant koks sukimo momentas ir galia sakyciau labai mazos kuro sanaudos. Na atitinkamai ir ilgaamziskumas variklio didesnis. Gal ir nieko variantas, tik deveto rasti nepavyko :)
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2012 Birželio 11 14:32 redagavo Iksas 2012 birželio 11 14:46
Classic'as
500cc ***
Avataras
#23    

Pasigilinus i dyzeliniu motociklu pasauli, pasirodo ju daugiausia vazineja vokietijoje. Ir galima rasti tokiu idomiu varikliu konstrukciju kaip sitas:
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2012 Birželio 11 15:07
 




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17