Motomanų Diskusijos » Remontas » Forsuotas variklis..?

| 2005-03-10 wza | 73/45536 žinut.
 
Puslapiai: 123


 
Jawamanas
500cc ***
#31    

Citata:
Cituoju: stigass
idomu man jusu zinutes skaityt, bet jau visai pasimeciau ka Jawasakis desto, lyg ir aisku, kai gilinuos vel sunku isivaizduot. Aisku uzsiimciau daryt, bet kas tas holas? Gal netingit kas suprantat pabraizyt? Idomu pasidare...

ACIU


http://www.motociklai.com/forum_viewtopic.php?10.9952
2006 Kovo 8 19:50 RF 900
Opozitas
400cc ***
#32    

Kas žonot apie stumoklio lengvinima kad geriau eitu, kiek panasei galima nuimt stumuoklio apačios, ir kas nutikti gali jai per daug nuimsi? rusui (h)
2006 Kovo 14 00:16 Mindaugas
Dnepr MT-11
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#33    

slitsas, nieko tu ten nelengvink, nes matosi, kad net ne į temą kalbi. Jei pradėsi nuiminėt stūmoklio apačią, tai jau geriau iš karto tą stūmoklį priduok į aliuminį...
2006 Kovo 14 08:49 ZX10R '06
Opozitas
400cc ***
#34    

liutai aš čia tik klausiu, nes kažkur motomanuose skaičiau apie tai... kažkaip nesu apie toki forsavima girdejas todel ir noriu paklausti, ant mopedu taip dare kažkas
2006 Kovo 14 16:07 Mindaugas
Dnepr MT-11
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#35    

nesuprantu. Ar tu pajusi skirtumą jei tas mopedas bus ne 2.1 arklio, o 2.15 arklio? Ar dėl to verta pradėt burt variklį visokiais neaiškiais metodais? Man pavyzdžiui būtų kur kas svarbiau, kad tas variklis laikytų ilgiau nei savaitę, dėl to aš labai kruopščiai surinkčiau jį iš originalių detalių. O jei pradėt daryt tokius tiuningus tai pripilk žvyro į karterį - bus lygiai tas pats efektas. Aš ne šiaip kalbu. Esu bandęs ir galvutę užspaust (kas ir yra vadinamas forsavimas), tuo tik suėdžiau alkūninį veleną per mėnesį ir jokio džiaugsmo nepajutau. Nu kaip tau dar pasakyt, kad iš šūdo vaško neišspausi. Jei nori turbo mopedo - įkišk minskiuko variklį. Ant mopedinio variklio man pasiteisino tik vienas dalykas - stūmoklio apačią iš įsiurbimo pusės nudildžiuoti 2 mm. Bet tai čia ne tam, kad lengvesnis būtų, o kad kuro daugiau įsiurbtų.
2006 Kovo 14 16:16 ZX10R '06
Opozitas
400cc ***
#36    

Aš tai ir norejau sužinot apie ta apčios nudilenima.. o kas butu jaigu daugiau nei 2mm nudildintum? žinau esu dares visko su mopedo varikliu, bet man seip dabar kai nebesivazineju mopedais, idomu suzinot..
2006 Kovo 14 20:33 Mindaugas
Dnepr MT-11
Jawamanas
500cc ***
#37    

Liutas teisingai kalba (!) mopakai ir taip nestabilus, byrantis, aisku, priklauso ir nuo vaziavimo ir t.t. su mopaku vaziuosi tik tada jei ji kruopsciai surinsi is geru, nauju daliu, sudesi guolius naujus, kitaip vargas su juo...
2006 Kovo 14 20:54 RF 900
Opozitas
400cc ***
#38    

Aš viska žinau, išvažinejau aš su juo dauk metu ir žinau kas jam ir kaip buna, bet aš juk ne to klausiu (ff)
2006 Kovo 14 22:44 Mindaugas
Dnepr MT-11
Auksarankis
800cc *****
Avataras
#39    

Slistai, tas stomoklio nupjovimas ne is tuscio paimtas. Promokarto treneris taip pat yra sakes man apie tai.Galima nupjauti iki 5mm, bet geriau kokius 2 mm, 5 pjauna tada, kai cilindro kuro padavimo ir ismetimo angos isdidintos, ir jis ne del lengvumo kaip suprantu pjaunasi, o del to, kad sijonelis gali pakankamai nepakilt ir ir neduot i didele anga patekt misiniui. Na siaip ar taip savo esu nupjoves, bet nepasakyciau, kad butu didelis skirtumas.:v
2006 Kovo 14 23:01 Kęstutis
Opozitas
400cc ***
#40    

ar is abeju pusiu pjaunasi?
2006 Kovo 14 23:05 Mindaugas
Dnepr MT-11
Auksarankis
800cc *****
Avataras
#41    

kiek zinau tik is karbiuratoriaus puses. Nes ismetimas vyksta kai stumoklis zemai buna, tai tas sijonelis niekam nemaiso kaip ir.
2006 Kovo 14 23:14 Kęstutis
Auksarankis
800cc *****
Avataras
#42    

beje dar del islengvinimo, ka jau ten islengvinsi, jei inercinis svoris vistiek turi buti, o kiek tas nupjautas sijonelis sveria.Jul beveik nieko nesveria. Nei islengvinsi, o jeigu ten alkunini velene buna palengvina, tai irgi nesamone, tada reikia alkuninio kamera mazint idedant aliuminius istekintus tokius ziedus, kad isretejimas oro butu didesnis
2006 Kovo 14 23:22 Kęstutis
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#43    

Aš kažkada varčiau tokią knygą rusišką "motocykl bez sekretov", ten labai rintai buvo parašyta apie variklio perdirbimą ir ten buvo parašyta, kad sijonėlį iš įsiurbimo pusės mopedui galima nuimt iki 2 mm, o jei nori daugiau, tada reikia didint angas, prapūtimų kanalus ir t.t., cilindro išklotinė buvo pridėta toj knygoj. Bet to namų sąlygom tikrai nepadarysi, ypač prapūtimų angų ir kanalų tai tikrai. Taigi, liekam prie 2mm ir jokių ten lengvinimų nereikia.
2006 Kovo 15 10:52 ZX10R '06
Juodulys
600cc ****
Avataras
#44    
2006 Kovo 15 12:19
Pėsčiasis narys
25cc *
#45    

o gal kas galetu isversti si ideta tediss nuoroda??? :-(
2006 Kovo 15 14:21
Auksarankis
800cc *****
Avataras
#46    

Citata:
Cituoju: Liūtas
Aš kažkada varčiau tokią knygą rusišką "motocykl bez sekretov", ten labai rintai buvo parašyta apie variklio perdirbimą ir ten buvo parašyta, kad sijonėlį iš įsiurbimo pusės mopedui galima nuimt iki 2 mm, o jei nori daugiau, tada reikia didint angas, prapūtimų kanalus ir t.t., cilindro išklotinė buvo pridėta toj knygoj. Bet to namų sąlygom tikrai nepadarysi, ypač prapūtimų angų ir kanalų tai tikrai. Taigi, liekam prie 2mm ir jokių ten lengvinimų nereikia.


Liutas, pasakyk man, as pats gerai neatsimenu, ar sijonelis trukdo kada originalus, nedarytas cilindras stovi?Siaip lyg turetu nemaisyt, bet kai rusu darbas tai visko gali but.
2006 Kovo 15 18:18 Kęstutis
Auksarankis
800cc *****
Avataras
#47    

ir dar del vieno dalyko.Kas zino kaip su treciu ziedu? Ar jis tik netrukdo? Kiek as ju tekinau, tiek man pabirdavo ziedai. Tai galvoju gal ta kompresija ir didesne, bet gal trinti per didele duode?
2006 Kovo 15 18:32 Kęstutis
Opozitas
400cc ***
#48    

Aisku trintis perdidele ir nebegauna tepimo žiedai.. (h) šitas dalykas nei man nepasiteisino truputi pavažiavus iškart klynidavo man matora..
2006 Kovo 15 18:57 Mindaugas
Dnepr MT-11
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#49    

Citata:
Cituoju: stigass
Citata:
Cituoju: Liūtas
Aš kažkada varčiau tokią knygą rusišką "motocykl bez sekretov", ten labai rintai buvo parašyta apie variklio perdirbimą ir ten buvo parašyta, kad sijonėlį iš įsiurbimo pusės mopedui galima nuimt iki 2 mm, o jei nori daugiau, tada reikia didint angas, prapūtimų kanalus ir t.t., cilindro išklotinė buvo pridėta toj knygoj. Bet to namų sąlygom tikrai nepadarysi, ypač prapūtimų angų ir kanalų tai tikrai. Taigi, liekam prie 2mm ir jokių ten lengvinimų nereikia.


Liutas, pasakyk man, as pats gerai neatsimenu, ar sijonelis trukdo kada originalus, nedarytas cilindras stovi?Siaip lyg turetu nemaisyt, bet kai rusu darbas tai visko gali but.


Kaip suprast trukdo sijonėlis? :V
2006 Kovo 15 21:37 ZX10R '06
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#50    

Citata:
Cituoju: stigass
ir dar del vieno dalyko.Kas zino kaip su treciu ziedu? Ar jis tik netrukdo? Kiek as ju tekinau, tiek man pabirdavo ziedai. Tai galvoju gal ta kompresija ir didesne, bet gal trinti per didele duode?


apie ta trecia zieda jau aptareme kazkur,tik nezinau kur,gal kas mestels nuoroda,nes tikrai ne remonto temoje.
Trumpai aiskai-tai tik daug daugiau bedos,nei naudos.
2006 Kovo 15 23:02 Mune
Auksarankis
800cc *****
Avataras
#51    

Citata:
Cituoju: Liūtas
Citata:
Cituoju: stigass
Citata:
Cituoju: Liūtas
Aš kažkada varčiau tokią knygą rusišką "motocykl bez sekretov", ten labai rintai buvo parašyta apie variklio perdirbimą ir ten buvo parašyta, kad sijonėlį iš įsiurbimo pusės mopedui galima nuimt iki 2 mm, o jei nori daugiau, tada reikia didint angas, prapūtimų kanalus ir t.t., cilindro išklotinė buvo pridėta toj knygoj. Bet to namų sąlygom tikrai nepadarysi, ypač prapūtimų angų ir kanalų tai tikrai. Taigi, liekam prie 2mm ir jokių ten lengvinimų nereikia.



Liutas, pasakyk man, as pats gerai neatsimenu, ar sijonelis trukdo kada originalus, nedarytas cilindras stovi?Siaip lyg turetu nemaisyt, bet kai rusu darbas tai visko gali but.


Kaip suprast trukdo sijonėlis? :V


Na liutai, naip suprantu kada stumoklis pakiles iki virsaus, per kuro padavimo anga turi matytis jo apacia, tai sijonelis ir pjaunamas tam, kad siurbiamas misinys nekliutu uz sijonelio, tuo labiau jei angos ispeluotos sijonelis dar labiau maiso. Tai ji nupjaunam tam kad misinys laisviau patektu i alkuninio kamera, o gal dar kokia plonybe yra? Na tai supratai kaip jis trukdo? ;)
2006 Kovo 16 17:46 Kęstutis
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#52    

Sijonėlis ne tik, kad netrukdo, o jis veikia kaip sklendė, atidengia įsiurbimo angą tik tada, kai stūmoklio viršus jau būna praėjęs pro prapūtimų angas. Jei tu ir iš viso nupjautum sijonėlį, tai motoras mišinį ims tik tada kai stūmoklis praeis prapūtimų angas, nes iki tol prapūtimai atviri ir po stūmokliu nėra vakuumo, priešingai iš viršaus pro prapūtimus patenka suslėgtos atidirbę dujos ir tau viskas eis atgal per karbą, spjaus per oro filtrą. Be to, sijonėlis stabilizuoja stūmoklį cilindre, kad jis nesivartytų ir neišdiltų
2006 Kovo 16 20:20 ZX10R '06
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#53    

Citata:
Cituoju: Liūtas
Be to, sijonėlis stabilizuoja stūmoklį cilindre, kad jis nesivartytų ir neišdiltų


Sita funkcija ira labai svarbi,nes stumoklio apimtis ir matuojama sijonelio apacioje,tad bet kos nupjovimas kenkia sijoneliui,todel protinguose (japoniskuose)varikliuose,buna tik anga sijonelyje o ne visa apacia pjaunama,nes kiekvienas nupjautas milimetras kala vini i stumoklio karsta,o jai isvis nupjaut sijoneli(taip bandant palengvit)tai variklis (2 taktis )ne tai kad nelabai dirbs(del kuro dozavimo sutrikimu) bet ir barskes taip,lyg kaltu variklis.
2006 Kovo 16 23:10 Mune
Auksarankis
800cc *****
Avataras
#54    

Citata:
Cituoju: mune23
Citata:
Cituoju: Liūtas
Be to, sijonėlis stabilizuoja stūmoklį cilindre, kad jis nesivartytų ir neišdiltų


Sita funkcija ira labai svarbi,nes stumoklio apimtis ir matuojama sijonelio apacioje,tad bet kos nupjovimas kenkia sijoneliui,todel protinguose (japoniskuose)varikliuose,buna tik anga sijonelyje o ne visa apacia pjaunama,nes kiekvienas nupjautas milimetras kala vini i stumoklio karsta,o jai isvis nupjaut sijoneli(taip bandant palengvit)tai variklis (2 taktis )ne tai kad nelabai dirbs(del kuro dozavimo sutrikimu) bet ir barskes taip,lyg kaltu variklis.


Vat iki sito as pats nedakumekinau (ff) , pasirodo nupjovimo funkcija kitokia, nei as primasciau. Tai sakyk, gal ir mano variklis sukelus apsukas iki galo pradeda skambet ir ir vaziuojant tiesiaja atrodo kad traukia iki to skambejimo, o paskui kaip butu lyg misinys riebus, taktai reti ir mataras skamba. Gal cia ir pakastas suo? Ir dar jei kaip sakai anga buna paciame sijonelyje tai ji buna didele?, ar irgi kokiu 2 mm?

ACIU uz pakonsultavima, cia tokios mintys nerealios :O
2006 Kovo 17 20:06 Kęstutis
Auksarankis
800cc *****
Avataras
#55    

Citata:
Cituoju: slitsas
Aisku trintis perdidele ir nebegauna tepimo žiedai.. (h) šitas dalykas nei man nepasiteisino truputi pavažiavus iškart klynidavo man matora..


na logiska, kas ntrintis didele, bet kaip tada pas jawa, arba dar tulica buna su trimis ziedais, kaip jie neklynija? Juk tepimas taip pat yra tepalu is benzino, tai ko jie neklynija?
2006 Kovo 18 13:26 Kęstutis
Opozitas
400cc ***
#56    

Ten jau yra viskas apskaičiuota turbut.. O pas java 3 žiedai? :V
2006 Kovo 18 19:23 Mindaugas
Dnepr MT-11
Auksarankis
800cc *****
Avataras
#57    

Citata:
Cituoju: slitsas
Ten jau yra viskas apskaičiuota turbut.. O pas java 3 žiedai? :V


Na gal tada ne pas jawa? nepamenu, tik zn kad tikrai yra su trim ziedais fabrikiniai variantai.
2006 Kovo 18 21:17 Kęstutis
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#58    

Tiek pas jawas tiek pas izus buvo 3 ziedai
3 ziedai nereikalingi tik mazesnio litrazo varikliams,arba tiksiai pagamintiems varikliams,o kadangi javos ir izai tai kategorijai nepriskiriami ,tai konstruktoriai sukale po 3 zieda,kad teoriskai kompensuot cilindro ir ziedu neisbaigimo trukumus.Bet tai buvo tik nijokia logika nepagrystas produktas ir tiun stumokliai(tokiu,gaminamu latvijoje, jau buvo pasirode prekyboje apie 1992metus)turejo 2 labai siaurus plieninius ziedus kuriu(abieju kartu sudetas) kontaktinis su cilindru pavirsius buvo lygus vienam is triju stock ziedu,kaip pas visus civilizuotus variklius.Ir su tokiais stumokliais varikliukas sukdavosi puikiai ir nekaisdavo,taip kaip triziedis,(nes trintis prilygo vienam,na gal del metalo skirtumu ir kazkiek skiresi,nes originalus rusu ismislas buvo spiziniai ziedai,o protinguose varikliose visad buvo ipac aukstos kokybes plienas)nes net kvailam aisku,kas siauras ziedas geriau kopijuoja kreiva rusu cilinda, o kompresija nuo to nenukencia,ir netgi pagereja,nes siauresnis ziedas geriau kopijuodamas cilindra atitinkamai geriau ir sukelia kompresija ir kompresija nepriklauso nuo ziedo kontaktinio pavirsiaus su cilindru.
Kadangi nemoku rastu aiskinti,tad grubiai paaiskinau.Kas suprato liuks,kas nesupranta nereikia,o jai kas nores,tai per meeta tegu pasiema popieriaus, rasikli ir paaiskinsiu tai su vaizdinem priemonem.Tada bus aisku, apie 3 ziedo absurdiskuma mazu kubaturu varikliams.Beje gal ir galima paaiskint 3 zieda,bet tik tuo,kad jis tipo spizinis ir nesugeba atstot plieninio,todel gal tam nesugebejimui pagamint gero ziedo rusai dejo kruva sudu. :V
2006 Kovo 18 23:30 Mune
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#59    

Citata:
Cituoju: stigass
vaziuojant tiesiaja atrodo kad traukia iki to skambejimo, o paskui kaip butu lyg misinys riebus, taktai reti ir mataras skamba. Gal cia ir pakastas suo? Ir dar jei kaip sakai anga buna paciame sijonelyje tai ji buna didele?, ar irgi kokiu 2 mm?

ACIU uz pakonsultavima, cia tokios mintys nerealios :O

Nelabai supratau apie retus taktus ir tt,bet anga buna tokia,kad pakilus stumokliui i virsu,jo sijonelis neuzdengtu isiurbimo angos ir sijonelio anga turi atitikt tik isiurbimo anga ir ne daugiau.Zodziu geriau,kai lieka kiek galima daugiau sijonelio,nes jai stumoklis aukstuosiuose sukiuose prades vibruot(o neprotaujant nupjovus sijoneli tai neisvengiama0 tai stumoklios subyrejimas gabalais neisvengiamas.Ne veltui rimtiems varikliams ira keiciami stumokliai pagal motovalandas,nes bijoma to laisvumo,kai stumoklis jau subyra.Jai ka, galiu padovanot stumoklio gabalu,i kurios pavirsta stumoklis,laiku jo nepakeitus.Zinoma rusiskai technikai tai negresia,nes stumokliai ten pagaminti tokie stori ir sunkus,kad net 3 gyvenimus nugyvene jie neprades byret,tai aktualu tik stipriai islegvintiems ir varzyboms skirtiems stumokliams.
2006 Kovo 18 23:39 Mune
Kuvaldaliotas
900cc *****
Avataras
#60   +1  

Jawa turi 3 žiedus, o ižas - 2.
Pats dabar remontuoju 2 cilindrų ižo variklį, kurio stumokliui nuplyšęs sijonėlis, aptrupėję žiedai. Tai idomu iš kur ten tokie įtrūkimai ant sijonėlio (ir tose vietose kur dar nespėjo nuplyšti). Ar gali būti, kaip minėjo mune, dėl to, kad viskas labai išsinešioję ir turi didelį laisvumą (susidaro stumoklio vibracija cilindre): žiedų išsidėvėjimas net 2mm, stumoklis cilindre turi laisvumą, alkūninio įvorės ir stumoklio pirštai taip pat išsinešioję?
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2006 Kovo 19 12:43
Puslapiai: 123




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17