Motomanų Diskusijos » Remontas » Sugedo motociklas - paspėliokim

| 2010-04-14 Jonaszz | 3946/1125000 žinut.
 
Puslapiai: 1..6061626364..132


 
Narys
500cc ***
Avataras
#1831    

Tai tada lieka starteris. Pabandyk isimta kai sukasi. O su laidais tikrai viskas gerai, niekur netrumpina? Nekaista laidai?
2012 Rugsėjo 5 14:17 redagavo Mantasss 2012 rugsėjo 5 14:23
Auksarankis
900cc *****
#1832    

Citata:
Cituoju: zelwiux
Esmė tame,kad viską ir bandžiau : ir pakraut,ir krokodilus,ir mašininį akumą. Kažkiek pasuko motorą ir labai greit nustojo, tada jau rėlė tarškėjo.


gali buti ,be kitu gedimu,kad krokodilai netike.bandyk storais laidais tiesiai PRIE starterio NE TIK PLIUSA,BET IR MASE..
dar tiketinas variantas-starterio rele.cia jau rasyta-starterio reles kontaktus trumpini ir ziuri.
2012 Rugsėjo 5 14:35
Narys
50cc *
#1833    

Sveiki. Ir aš pasidalinsiu savo problema. Turiu Triumph Sprint RS 1999-12 955i. trys cilindrai, 955cc, įpurškimas. Pradėjo dinginėti galia.
Pirmas dalykas kas iškilo tai kad virš 3 bėgio apsukos dažnai sustoja ties 5,5 ir nė krust. Reikia permesti žemesnę pavarą, kad apsukos peršoktų maždaug 6,5k tada vėl variklis atsigauna ir po to vėl gali bėgėtis. Po to pradėjo važiuoant galingumas dinginėti. Aną savaitę važiuoju autostrada 140km/h ir lenkimo metu dingo galingumas, lėtėjo lėtėjo, kol iki 70km/h greitis nukrito. Permečiau žemesnes pavaras ir panašiai - jokio efekto. Gažo nepriima nors tu ką. Biški pajudini rankena ir variklis dūsta atrodo. Pavažiuoja kurį laiką taip ir atsigauna, nors po to važiuojant jauti kad variklis trūkčioja.
P.s. kitur buvau rašęs tokiu pačiu klausimu ir atsakau į kelis tipinius klausimus kuriuos gavau kituose forumuose - tepalai nauji, filtrai pakeisti, taip kuro buvo puse bako ir bakas švarus, taip žvakės irgi naujos, ne tepalo nevalgo.
Ačiū už jūsų pagalba ir patarimus
2012 Rugsėjo 8 10:34
Narys
25cc *
#1834    

Siurblys kuro geras? Labai panašūs simptomai
2012 Rugsėjo 8 10:39 :-)
Narys
50cc *
#1835    

Citata:
Cituoju: TawaS
Siurblys kuro geras? Labai panašūs simptomai


O kaip jį patikrinti?
2012 Rugsėjo 8 10:41
Narys
600cc ****
#1836   +1  

Susirasti repair manual'ą... Slėgiui pamatuot reikės prietaiso, našumą galima patikrint be. Nors gal pradžiai vertėtų išsiimt siurblį ir pažiūrėt, ar paėmimo sietelis šiukšlėm neužkimštas.
2012 Rugsėjo 8 12:28
Narys
900cc *****
Avataras
#1837    

Negalėtų būti užsikišę karbai? Man būna, kad dėl nešvarių karbų irgi apsukos nenori kilt kartais virt 5-6k, tada paspaudi sankabą, pergazuoji ir vėl gerai. Kito sezono pradžioj vešiu valyt.
2012 Rugsėjo 8 13:45
Narys
50cc *
#1838    

Citata:
Cituoju: beliali
Negalėtų būti užsikišę karbai? Man būna, kad dėl nešvarių karbų irgi apsukos nenori kilt kartais virt 5-6k, tada paspaudi sankabą, pergazuoji ir vėl gerai. Kito sezono pradžioj vešiu valyt.


Na manau, kad nelabai, visgi čia įpurškimas pas mane
2012 Rugsėjo 8 14:01
Narys
900cc *****
Avataras
#1839    

Citata:
Cituoju: Iceever
Citata:
Cituoju: beliali
Negalėtų būti užsikišę karbai? Man būna, kad dėl nešvarių karbų irgi apsukos nenori kilt kartais virt 5-6k, tada paspaudi sankabą, pergazuoji ir vėl gerai. Kito sezono pradžioj vešiu valyt.


Na manau, kad nelabai, visgi čia įpurškimas pas mane


Oi, nepamačiau :)
2012 Rugsėjo 8 14:09
Narys
25cc *
#1840    

Sveiki, kas gali but jei saltas viskas normaliai apsukas sukelia, o vos vos pasiles visiskai nerenka apsuku, trukcioja, ir traskejimo garsai skilnda ir variklio. Karbus 3 keiciau, ziklerius ivairius meginau, visa variatoriu buvau perrinkes. Moto Generic Xor 50cc su Minarelli Horizontal varikliu. Beda atsitiko uzdejus sportini duslintuva ir sportini CDI, beje juos buvau pakeites originaliais bet beda vistiek liko. Negali but mase kalta? Nes ji ne prie remo prijungta o prie bloko (nors anksciau visalaik taip pajungta buvo), tarp variatoriaus dangcio ir ploko priverzta. Viskas kaip sitame video http://videogaga.one.lt/video?id=oyjdllomekzxtkcrdx tik kad visalaik trukcioja ir nerenka greicio. Toks jausmas kad tas traskesys stabdo visa motoroleri.
2012 Rugsėjo 8 17:18
Narys
50cc *
#1841    

Citata:
Cituoju: Fortheqingqi
Sveiki, kas gali but jei saltas viskas normaliai apsukas sukelia, o vos vos pasiles visiskai nerenka apsuku, trukcioja, ir traskejimo garsai skilnda ir variklio. Karbus 3 keiciau, ziklerius ivairius meginau, visa variatoriu buvau perrinkes. Moto Generic Xor 50cc su Minarelli Horizontal varikliu. Beda atsitiko uzdejus sportini duslintuva ir sportini CDI, beje juos buvau pakeites originaliais bet beda vistiek liko. Negali but mase kalta? Nes ji ne prie remo prijungta o prie bloko (nors anksciau visalaik taip pajungta buvo), tarp variatoriaus dangcio ir ploko priverzta. Viskas kaip sitame video http://videogaga.one.lt/video?id=oyjdllomekzxtkcrdx tik kad visalaik trukcioja ir nerenka greicio. Toks jausmas kad tas traskesys stabdo visa motoroleri.


Klausiau to kalimo pradžioj nors garso kokybė nėra superinė man primena kai variklis kala paskutines dienas. Kartais keisdamas duslintuvą ar karbiratorius nieko neįmetiai į variklį? gi čia mažas varikliukas, jam daug nereikia
2012 Rugsėjo 8 17:29
Narys
25cc *
#1842    

Citata:
Cituoju: Iceever
Citata:
Cituoju: Fortheqingqi
Sveiki, kas gali but jei saltas viskas normaliai apsukas sukelia, o vos vos pasiles visiskai nerenka apsuku, trukcioja, ir traskejimo garsai skilnda ir variklio. Karbus 3 keiciau, ziklerius ivairius meginau, visa variatoriu buvau perrinkes. Moto Generic Xor 50cc su Minarelli Horizontal varikliu. Beda atsitiko uzdejus sportini duslintuva ir sportini CDI, beje juos buvau pakeites originaliais bet beda vistiek liko. Negali but mase kalta? Nes ji ne prie remo prijungta o prie bloko (nors anksciau visalaik taip pajungta buvo), tarp variatoriaus dangcio ir ploko priverzta. Viskas kaip sitame video http://videogaga.one.lt/video?id=oyjdllomekzxtkcrdx tik kad visalaik trukcioja ir nerenka greicio. Toks jausmas kad tas traskesys stabdo visa motoroleri.


Klausiau to kalimo pradžioj nors garso kokybė nėra superinė man primena kai variklis kala paskutines dienas. Kartais keisdamas duslintuvą ar karbiratorius nieko neįmetiai į variklį? gi čia mažas varikliukas, jam daug nereikia


Ten ne mano video bet esme lygiai tokia pati. Nu nezinau buvo tokia mintis, bet ant laisvu yra tas garsas, biski pagazuoji nedaug - dingsta, poto dar daugiau uzgazavus vel atsiranda. Gal ir grupei amen nes kinietiska 2 sezonus tarnauja, nors cilindras be ibrezimu, stumoklis irgi ledinis, tik del ziedu nezinau, kiek ju turi but like, bet daugmaz geri. Lauksiu dar variantu. P.S. zvake, lapelinius voztuvus keiciau naujus. Negali but delto kad cilindras be tarpiniu, nors anksciau vazinejau ir viskas ok budavo.
2012 Rugsėjo 8 19:38 redagavo Fortheqingqi 2012 rugsėjo 8 19:41
Narys
400cc ***
Avataras
#1843    

Citata:
Cituoju: Iceever
Sveiki. Ir aš pasidalinsiu savo problema. Turiu Triumph Sprint RS 1999-12 955i. trys cilindrai, 955cc, įpurškimas. Pradėjo dinginėti galia.
Pirmas dalykas kas iškilo tai kad virš 3 bėgio apsukos dažnai sustoja ties 5,5 ir nė krust. Reikia permesti žemesnę pavarą, kad apsukos peršoktų maždaug 6,5k tada vėl variklis atsigauna ir po to vėl gali bėgėtis. Po to pradėjo važiuoant galingumas dinginėti. Aną savaitę važiuoju autostrada 140km/h ir lenkimo metu dingo galingumas, lėtėjo lėtėjo, kol iki 70km/h greitis nukrito. Permečiau žemesnes pavaras ir panašiai - jokio efekto. Gažo nepriima nors tu ką. Biški pajudini rankena ir variklis dūsta atrodo. Pavažiuoja kurį laiką taip ir atsigauna, nors po to važiuojant jauti kad variklis trūkčioja.
P.s. kitur buvau rašęs tokiu pačiu klausimu ir atsakau į kelis tipinius klausimus kuriuos gavau kituose forumuose - tepalai nauji, filtrai pakeisti, taip kuro buvo puse bako ir bakas švarus, taip žvakės irgi naujos, ne tepalo nevalgo.
Ačiū už jūsų pagalba ir patarimus


Na pas man tokia beda buvo. 90 % to ka cia parasei. Pasikeiciau kuro siurbli ir toliau vaziuoju.
2012 Rugsėjo 9 22:41
Narys
50cc *
#1844    

Citata:
Cituoju: Toomass
Citata:
Cituoju: Iceever
Sveiki. Ir aš pasidalinsiu savo problema. Turiu Triumph Sprint RS 1999-12 955i. trys cilindrai, 955cc, įpurškimas. Pradėjo dinginėti galia.
Pirmas dalykas kas iškilo tai kad virš 3 bėgio apsukos dažnai sustoja ties 5,5 ir nė krust. Reikia permesti žemesnę pavarą, kad apsukos peršoktų maždaug 6,5k tada vėl variklis atsigauna ir po to vėl gali bėgėtis. Po to pradėjo važiuoant galingumas dinginėti. Aną savaitę važiuoju autostrada 140km/h ir lenkimo metu dingo galingumas, lėtėjo lėtėjo, kol iki 70km/h greitis nukrito. Permečiau žemesnes pavaras ir panašiai - jokio efekto. Gažo nepriima nors tu ką. Biški pajudini rankena ir variklis dūsta atrodo. Pavažiuoja kurį laiką taip ir atsigauna, nors po to važiuojant jauti kad variklis trūkčioja.
P.s. kitur buvau rašęs tokiu pačiu klausimu ir atsakau į kelis tipinius klausimus kuriuos gavau kituose forumuose - tepalai nauji, filtrai pakeisti, taip kuro buvo puse bako ir bakas švarus, taip žvakės irgi naujos, ne tepalo nevalgo.
Ačiū už jūsų pagalba ir patarimus


Na pas man tokia beda buvo. 90 % to ka cia parasei. Pasikeiciau kuro siurbli ir toliau vaziuoju.


Pasiruošiu apšvietimą savaitgaliui ir pabandysiu pasižiūrėti kas ten dedasi kuro pompoje. Ačiū
2012 Rugsėjo 10 14:30
Narys
400cc ***
Avataras
#1845    

nelabai ka ten joj pamatysi. bent jau mano nesiarde.
2012 Rugsėjo 10 15:28
Britvininkas
900cc *****
Avataras
#1846    

Ar gali but, kad jeigu vienas zvaklaidis per puse sutruko, kitus automatiskai atjungia? Ar turetu like cilindrai dirbt?
2012 Rugsėjo 13 18:48
Narys
50cc *
#1847    

Citata:
Cituoju: Toomass
nelabai ka ten joj pamatysi. bent jau mano nesiarde.


Patikrinau kuro pompa. Pagal manuala motociklo kuro pompa turėtų pripūsti 3barus. Po neblogų bendzino fontanų ir biški įdėtos fantazijos pavyko išmatuoti spaudimą kuro sistemoje. Rodė 3barus, na žinoma pergaziuojant šiek tiek nukrenta bet ne žemiau 2,8baro.
Bet inprovizuodamas radau nauja bėda - atrodo generatorius nelabai nori krauti, nes atjungus akumuletorių variklis iškarto miršta :/
Tai mano klausimas, ar tai gali būti mano galios dingimo priežastis? Ir ar tai paaiškintų kodėl galia dingdavo ties 5,5k RPM ir variklis važiuojant trūkčiodavo?

ačiū už patarimus ir pasiūlymus
2012 Rugsėjo 13 18:57
Narys
50cc *
#1848   +2  

Citata:
Cituoju: lauris^
Ar gali but, kad jeigu vienas zvaklaidis per puse sutruko, kitus automatiskai atjungia? Ar turetu like cilindrai dirbt?


Nežinau kaip su motociklo varikliais bet manau principas visur turėtų būti tas pats. Su automobiliniais varikliais kiek teko darbuotis tai gali nuimti žvaklaidžius, išsukti žvakes ir vistiek variklis dirbs, žinoma jai pakanka likusių cilindrų galios toliau sukti variklį laisva eiga. Turėtų ir su motociklo varikliu būti kažkas panašaus, bet nebandžiau negaliu garantuoti, visgi jie daug mažesnės kubatūros
2012 Rugsėjo 13 19:06
Narys
1000cc ******
#1849   +1  

Citata:
Cituoju: lauris^
Ar gali but, kad jeigu vienas zvaklaidis per puse sutruko, kitus automatiskai atjungia? Ar turetu like cilindrai dirbt?


Kokios dar automatikos? Kur tut ten matai kokia automatika, paprastesnis tas tavo motociklas uz kamaza, nera ten tikrai nieko. Ir jei nesikuria, ar dar kazkas, tai tikrai ne del vieno cilindro. kiti turi dirbt. Nebent jau taviskis isvis be kompresijos ir vos ne vos ant 4 sukasi.
2012 Rugsėjo 13 19:30
Narys
1000cc ******
#1850    

Citata:
Cituoju: Iceever
Citata:
Cituoju: Toomass
nelabai ka ten joj pamatysi. bent jau mano nesiarde.


Patikrinau kuro pompa. Pagal manuala motociklo kuro pompa turėtų pripūsti 3barus. Po neblogų bendzino fontanų ir biški įdėtos fantazijos pavyko išmatuoti spaudimą kuro sistemoje. Rodė 3barus, na žinoma pergaziuojant šiek tiek nukrenta bet ne žemiau 2,8baro.
Bet inprovizuodamas radau nauja bėda - atrodo generatorius nelabai nori krauti, nes atjungus akumuletorių variklis iškarto miršta :/
Tai mano klausimas, ar tai gali būti mano galios dingimo priežastis? Ir ar tai paaiškintų kodėl galia dingdavo ties 5,5k RPM ir variklis važiuojant trūkčiodavo?

ačiū už patarimus ir pasiūlymus


Vel tie patys fokusai traktoriu meistru. Dyzelinius golfius taip gali tikraint, o ne motociklus. Sudeginsi komutatoriu tuoj ir nauju bedu ieskosi. Viskas yra manuale, kaip patikrint generatoriu taipogi. Kad uzgeso atjungus, tai cia labiau nei normalu motociklui.
2012 Rugsėjo 13 19:32
Narys
600cc ****
#1851    

Citata:

Patikrinau kuro pompa. Pagal manuala motociklo kuro pompa turėtų pripūsti 3barus. Po neblogų bendzino fontanų ir biški įdėtos fantazijos pavyko išmatuoti spaudimą kuro sistemoje. Rodė 3barus, na žinoma pergaziuojant šiek tiek nukrenta bet ne žemiau 2,8baro.

Našumas, paėmiklio sietelis?
2012 Rugsėjo 13 23:33
Keliauninkas
600cc ****
Avataras
#1852    

Sveiki vėl. Na problemos su Vulcanu išspręst nepavyko. Išsiaiškinau, kad starteris geras, rėlė gera. Be to, pabandžiau tiesiai nuo akumo (automobilio) masę duot starteriui,tai motoro neprasuka,vienu žodžiu neperverčia nė karto. Klausimas : kur toliau sliekų ieškot? Gal bendikso kaltė? Arba starterio sankabos? Su raktu viskas sukasi be didesnių pastangų.
2012 Rugsėjo 15 16:12
Narys
900cc *****
Avataras
#1853    

Atleisk varztus starterio ar dangtelio kur jis suka velena. Tada bandyk sukti, gal perdaug esi suverzes. Man kazkada taip buvo, pamirsau tarpine popierine idet tai perdaug susiverze ir nebepasisuko starteris.
2012 Rugsėjo 15 16:56
Keliauninkas
600cc ****
Avataras
#1854    

Ne,deja tai nepadės. Su tuo dalyku viskas gerai, sukasi starteris kaip "bitė" :) Pas mane neįmanoma jo per daug suveržt.
2012 Rugsėjo 15 17:05 redagavo zelwiux 2012 rugsėjo 15 17:23
Narys
900cc *****
Avataras
#1855    

Nu tai sakai, kad nepasuka motoro, o ji istraukus is motoro sukasi gerai. Tai pabandyk vos priliesti dantracius ir sukti ar tada pasuka motora ar ne ?
2012 Rugsėjo 15 18:10
Pėsčiasis narys
25cc *
#1856    

Sveiki,tai vat turiu Suzuki Epicuro 125cc šaltas dirba gerai,bet tik pasyla duodi gazo ir pradeda gęsti,kas galėtų būti?
Beje yra toks momentas kai jis gęsta kartais kai greit duodi gazo jis praeina,ir jei neatleidi gazo iki laisvų gali važinėt.
Elektrinis patsosas.
P.S.Ant laisvu dirba gerai :)
2012 Rugsėjo 15 19:49 redagavo viesukas 2012 rugsėjo 15 20:00
Keliauninkas
600cc ****
Avataras
#1857    

Citata:
Cituoju: marihuana
Nu tai sakai, kad nepasuka motoro, o ji istraukus is motoro sukasi gerai. Tai pabandyk vos priliesti dantracius ir sukti ar tada pasuka motora ar ne ?


Pamiršau paminėt,kad starteris tikrintas ant stendo,jis veikiai produktyviai. O negali būt bendikso bėda?
2012 Rugsėjo 15 21:25
Narys
500cc ***
Avataras
#1858    

Pabandyk be zvakiu pasukti
2012 Rugsėjo 15 21:43
e30
Praktikas
900cc *****
#1859   -2  

ardyk ir ziurek ar bendeksas ar ne, maziau klausinejas :)
2012 Rugsėjo 16 09:03
Auksarankis
900cc *****
#1860    

Citata:
Cituoju: zelwiux
Citata:
Cituoju: marihuana
Nu tai sakai, kad nepasuka motoro, o ji istraukus is motoro sukasi gerai. Tai pabandyk vos priliesti dantracius ir sukti ar tada pasuka motora ar ne ?


Pamiršau paminėt,kad starteris tikrintas ant stendo,jis veikiai produktyviai. O negali būt bendikso bėda?


ant stendo tikrino visapusiskai?t.y bande koks sukimo momentas?
parasyk,ka rodo akumo itampa,kai starteris ijungtas(tipo uzvedineji mota).
bent bus aisku,elektrine ar mechanine dalis netvarkoje
2012 Rugsėjo 16 11:47
Puslapiai: 1..6061626364..132




P
A
T
K
P
Š
S
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17