Motociklai pagal gamintoją, palyginimai » Modelių kova - Ką rinktis?! » Reikia patarimų dėl moco modelio (chopper)
Narys
1000cc |
Man XVS950, naujas modelis pasirode fainas vaziuot. Faktiskai, juo pavaziaves pakeiciau nuostata, kad kruizeriai man nepatinka P.S. Lisiona toki turi
2012 Spalio 9 09:19
redagavo turistux 2012 spalio 9 09:19
|
Narys
400cc |
Na ir man pasirode yamaha 950 visai neblogas,kazi koks jis lyginant su kawa 900 ar C50 suzukiu...Reikes pabandyti vaziuoti jei siemet orai leis...
2012 Spalio 9 10:10
|
Narys
1000cc |
Man M50 grazesnis nei C50. Be to jis gana lengvas. Yra sansu vienam is griovio issitraukt, ne taip kaip koki vtx ar kita virs 300kg griozda
2012 Spalio 9 12:12
redagavo turistux 2012 spalio 9 12:14
|
Narys
400cc |
siulau paziureti Sporsteriu, koki 883 ar 1200 N. Turesi tikrai gera ir patikima moca.
2012 Spalio 9 14:09
|
Narys
1000cc |
Kad nelabai grazus tie harliai... Nebent koks softeilas. Bet jis ir kainuoja.
2012 Spalio 9 14:27
|
Narys
1000cc |
Aš pritarčiau siūlymui. Jeigu nesi labai ilgas - 1200 bus ir traukos ir išvaizdos atžvilgiu tikrai geras pasirinkimas. Ir dar tarp tų pačių modelių įvairiausių variantų galybė - Custom, Low, Nightster... . Plius pilna "išnešimų", "praplatinimų" ir visokių blizgučių (jei reikia). O jei iš japoniškos "manų košės" rinktis tai sakyčiau XVS950 pirmenybė.
2012 Spalio 9 14:30
redagavo Geralt 2012 spalio 9 14:36
|
Narys
1000cc |
HD gal kiek nuvalkiota marke. Yra pvz Triumph Speedmaster is mazesniuju
2012 Spalio 9 15:08
|
Narys
900cc |
Paradoksalu, tačiau garsieji harliai... genda gerokai dažniau už jų japoniškus analogus. Matyt, norėdami apginti savo motociklus, „harlininkai“ ir sugalvojo priežodį: „Verčiau stumti harlį, negu važiuoti panasoniku“.
2012 Spalio 9 15:44
|
Narys
1000cc |
Kolega labai nemazai numyne Nightsteriu. Nieks negedo. Tik kur lietuviu serviso specialistai dakiso pirstus, ten jau teko pertaisinet. Nes virai servise manualu neskaito, virai ir taip viska zino
2012 Spalio 9 16:00
redagavo turistux 2012 spalio 9 16:27
|
Narys
1000cc |
Tik nepradėkit vėl čia tų nesąmonių. Japonus siūlo - gerai, o Harlis jau kaip ant nuospaudos kas būtų užmynęs. Visi mocai ir visi važiuoja. Gerai, kad yra pasirinkimas.
2012 Spalio 9 17:18
|
Narys
800cc |
Na, su harliais siulyčiau atsargiau, nes prisišauksit vėl "sunkiąją artileriją". Šiaip ši tema (harlių) nežinantiems ne kartą išdiskutuota ir niekada nebus baigta. Man asmeniškai malonu, kad ir "panasonikas" VTX galima sakyti į tą kategoriją papuola. Nors teiginio, kad tai yra "šūdas" dar neteko perskaityti, bet mototautoje jau gaji mintis, kad turėti VTX ne lygis. Kas svarbiausia, skirtingai nei harliams, tai teigiama be jokių rimtų argumentų. Dažniausiai kažkam vaidenasi, kad jų daug, todėl ir blogai. Visiškai pritariu tokiems. Jei taip norisi, tai tegul tai ir būna vienintelė priežastis dėl ko šis mocas yra blogas. Jokių kitų pastabų VTX aš taip pat neturiu.
2012 Spalio 9 17:30
|
Sunkiasvoris
500cc |
is JAv buvau pasrsisiuntes vtx1800 ir HD 883 Night (2010). abu teko biski apremontuoti. Jei pas vtx viskas aisku, tai pas hd padaryta tokiu technologiniu sprendimu, kad .... zemiau kritikos. Pvz. stabdant galini rata su kojele, lempa elektra gauna is daviklio, imontuoto i stabdziu slangele, t.y. nuo stabdziu skyscio slegio. Isardyti rankenos mygtuku kelma ir sudeti irgi reikia pasikrusti, bo reikia sudeti keias detales, jas laikyti ir dar kazkaip pasistengti viska susukti. Apie tai, kad i varikli atskirai sankabos tepalas pilasi... Gal kai kam tai normalu, man tai beprasmis isskirtinumo ieskojimas. Cia kaip sakant "na vkus i cvetu druzei netu". jei patinka- imi ir maziau klausai kas ka sako. Jei negalima, o labai nori, vadinasi galima.
2012 Spalio 9 17:54
|
Narys
500cc |
Mano Triumph Trophy stabdziu indikacija veikia lygiai tokiu paciu principu, slegio daviklis isuktas i cilindriuka. Ir ka? Normalus sprendimas, labai paplites technikoje. Naujas slegio daviklis kainavo 22lt
2012 Spalio 9 20:48
|
Narys
1000cc |
Indigen, nuo kada Triumph Lietuvoje is viso yra normalu? Labai noreciau isbandyt Speedmaster kruizeriuka. Ir Thunderbird griozda...
2012 Spalio 9 21:00
|
Narys
1000cc |
Tik dabar paziurejau, kad turi toki pat M800 As siaip isitikines, kad mano Sprint yra geresnis, bet sitas M800 man kelia kazkokia malonia sypsena kai ant jo uzsedu, man jis patinka. Toks lengvas ir draugiskas .
2012 Spalio 9 21:44
|
Sunkiasvoris
500cc |
Suprantu, jei jis yra isuktas, bet ne integruotas i slangute...
2012 Spalio 9 23:50
redagavo aciputes 2012 spalio 9 23:50
|
Narys
400cc |
o man teko tureti, o ne girdeti... todel galiu teigti, kad harlis zymiai patikimesnis.
2012 Spalio 10 10:31
|
Čioperistas
500cc |
Na noreciau apsiskelbti, kad pardavinesiu/-ju savo moto (Honda VT "Black Widow", 750cc, 33kw, 2001m, 99% toks koks ir is gamyklos isriedejo(europinis variantas), foto profilyje). Rasau cia pirmiaus del to kad norisi jog moto pereitu i geras rankas, pries patalpinant i visokius ***pliusus, ***gidus ir t.t. Kaina sutartine bet kaip motomanui busimam/esamam paderinsim ka nors P.S. kreiptis tel nurodytu profilyje del platesnes info.
2012 Spalio 10 14:56
redagavo Dariu5 2012 spalio 10 14:57
|
Narys
1000cc |
Ne beprasmis, o vienas geriausiu budu variklio ilagamziskumui didint. Nes nuo sankabos nebyra joks "molis" i tepalus ir nekemsa kanalu. It is very old but very good idea. Bendras tepalas daromas tik del aptarnaujanciu technika tinginystes. T.y. ieskant paprastumo.
2012 Spalio 10 15:13
|
Sunkiasvoris
500cc |
Ideja gal ir gera, bet.... Idomumo delei, kiek kartu girdejai apie koki uzsikimsusi kanala nuo sudilusios sankabos? Cia ne teorine prasme, bet realiai. O siaip tai technologiniai sprendimai ir daro isskirtini kiekviena modeli. Man, asmeniskai, labiau patinka siek tiek paprastesni dalykai, ypac kai megstu pats pasikrapstyti o ne skambineti po servisus ir klausineti,koks, po velniu, pilasi tepalas. Galiu pasakyti tiek, kad kiek skambinau, tiek buvo atsakymu variantu Praduotuveje, pardavinejancioje tepalus 1 variantas, HD "auksarankio" 2 variantas, ir moto servise Kaune 3 variantas (lygtais teisingas, laikas parodys).
2012 Spalio 10 22:26
|
Narys
1000cc |
Ankstesniu metu yamaha modeliai turejo labai siaurucius tepimo kanalus, ypac fzr1000. Velesniam yzf 1000r jau kanalai "pataisyti". Sito modelio varikliu ne viena, ir ne du, turejau ant stalo butent del aklinai uzsikimsusiu tepimo kanalo ir nusukto veleno. Savininkai reikala spresdavo paprastai, keisdavo tepalus, kas 5k kiti net kas 4k km...Brangu, bet pigiau nei velena tvarkyt. O kiek yra dalim paleistu tokiu atveju, kai ant rato nekilnojo, tepalo pompa normoj, o indeklai nusisuke. Aisku, kad priezastis nustatyt reikia CSI lygio tyrimus daryt. bet viena is labai tiketinu prielaidu - sumazejes tepimo kanalu skerspjuvio plotas i alkuninio indeklus. Slegis krenta, nezymiai, velenas leidziasi ant indeklu, pasekmes zinomos. Sitoks sprendimas joks H-D iskirtinumas, ducati aplamai sausom sankabom vaziuoja, kaip ir dnieprai, Mk ir kiti seneliai, arba 99% automobiliu ir niekas ten nebyra i vidu ko nereikia. Vienacilindre sportine technika (krosiniai, supermoto, enduro) daugelis turi atskira tepala pavaru dezei. Taip, kad nei joks neiskirtinumas ar "stebuklas". O ka kur pilti geriausiai butu naudotis gamintojo nurodymais, manualu. O neskambinet visiem is eiles, butum skambines dar i 3 vietas, gal dar daugiau variantu butum gaves Aisku H-D rasys, kad koki special produkt reikia pilt, bet kiek ten jo jau pilasi, juk ne 6 litrai...o ir keisti turbut reikia neperdazniausiai.
2012 Spalio 10 23:03
|
Sunkiasvoris
500cc |
Neperdazniausia, bet nusipirkus moca sveika Aisku, sitoj diskusijoj as ziuriu labiau is vartotojiskos puses. Ir man Honda labiau prie sirdies nei kiti. Gal cia ir isitikinimas, bet as uz tai pasiruoses ir pasigincyti O kaip su cioperiu varikliu tepimo reikalais?
2012 Spalio 11 18:22
redagavo aciputes 2012 spalio 11 18:23
|
Keliauninkas
800cc |
Kas liecia musiskiu turbut jokiu bedu, neveltui du alyvos siurbliai stovi
2012 Spalio 11 18:45
|
Narys
1000cc |
Tepimo bedos daugiau aktualu senesnes kartos variliams, ir daugiau aukstasukiams. ioperiu/ kruizeriu varikliai pagal sukius labiau panasus i dyzelinius is traktoriu, nei i motociklo (niekas nesitycioja ). Cieperiu varikliam labiau budinga kiti reikalai su tepalu, pvz vostuvu caksejimas (kompensatoriu). O V formos varikliai daugau turi kitur neisprestu vietu, pvz ausinimas. daznai kaista antro cilindo galva, uzsispaudzia ir kepa voztuvai, kaip pvz galiu paminet kawasaki vn1700.
2012 Spalio 11 19:49
|
71.040.604
+22.361
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |