Motomanų Diskusijos » Remontas » Karbų sinchronizavimas,apsukos ir kita

| 2005-06-27 Evka | 684/476387 žinut.
 
Puslapiai: 1..910111213..23


 
Britvininkas
400cc ***
Avataras
#301    

Klausima turiu, pasidarau rudeni karbu sinchronizacija, palieku stoveti ant ziemos, tai blogai? ar laukti geriau pavasario ir tada darytis? klausimo esme: ar nuo stovejimo per ziema gali jie kazkaip prastai dirbti pavasari :D ?
2012 Rugsėjo 3 22:52
Narys
1000cc ******
#302    

Klausimas ne man, nes gyvai su tokiais neesu susidures :D O kadangi mocu esu mates nemazai, tai jau nieko gero :D ok, realiai standarte AMAL nemates, nes jie yra labai senos ir nusibezdejusios konstukcijos...Gal kokiam klasikui grazu vien del konstrukcijos, nes prie kokio ratbike ar cafferacerio keihin FCR nesiziuri...Panasi konstrukcija i Dellorto, kuriuos visi tiesiog koja nuspirdavo nuo moco,kad uzdet keihin :D Karba galima betkoki sureguliuot, jei tik yra ziklioriu kruvos, biski ziniu, irankiu ir kantrybes. Bet yra nenugincijami brandai, kurie varda ne siaip turi. Ant viena cilindri italisku Husqvarna, svedu Husaberg ankstesniu visur buvo dellorto, visi kas tik norejo kazko geriau dejo keihin. Nes karbas ne viena trauka, bet ir kurimasis pvz esant zemesnem temparaturom. Cia tokia asmenine patirtis, realiai butent del AMAL brando negaliu nieko pasakyt, bet del performanso tikrai i jo puse net neziureciau.
2012 Rugsėjo 3 23:08
IDIOTAS
800cc *****
Avataras
#303    

Aiskumas.Bo galvojau geras daigtas,su daug varsciuku.
Nes man to CBRinio karbo jau neuztenka :$
Vedas is puses abaroto,dirba tolygiai,bet jau noris daugiau ciongo :-)
2012 Rugsėjo 4 19:14 100% BALTAS
Narys
1000cc ******
#304    

Kas yra daug varsciuku? Nemanau, kad ten yra kazkokiu daugiau varsciuku, nei ant keihin, Mikuni ar veber...Karbiurtoriu veikimas visu pagristas tuo paciu principu, yra konstrukciniu niuansu, pvz papildomas ipurskimas, ar sildymas karbo...bet reguliavime praktiskai visur yra sinchornizacija (jei daugiau nei 1), CO, laisvos rpm...O daugiau reguliavimas jau eina per zikliorius,adatas, spiruokles ir t.t. Kazkodel man atrodo, kad tas tavo cbr karbas nepaveza moco net tiek kiek orginalus veza virago. Vaziavai su tvarkingu orginaliu?
O burti 535, darytis is jo kazka valinancio, nu sorry, bet man truputi keista ir net kvailoka...Pirk rimtu varikliu ciopa ir tada lipdyk dar kazka jei mazai. O tureti motocikla kuris spaudzia 40ag galiu ir skustis ,kad mazai, keista...zinojai ka pirkai..I toki varikli gali sukist tukstancius, sukist tris kart tiek kiek kainuoja cipas su tarkim 1500cc vrikliu, o rezultate turet puse traukos ka turi 1,5. Tai ar tikrai verta?
2012 Rugsėjo 4 22:19
Narys
400cc ***
#305    

Sveiki kolegos. Turiu klausimą: kokios sinchronizavimo apsukos Yamahai XJ 600N 94m.? Niekur nerandu arba nemoku ieškot. Prisisiunčiau manualų o ten 1200 arba 1300 laisvi rpm...
Kitas klausimas: savadarbis monometras iš šlangelio "Senukuose" pirkto, jo užpildymas būtinai tepalu? Naudojau benziną nes neužteko dienos laukti kol burbulai išeis. Dariau sinchronizavimą ant 1500rpm. Labai sunku sugaudyti, kad lygis vienodas būtų, ar benzinu reguliuojant taip turi būti, gal kas bandėt?
2012 Rugsėjo 4 22:43
Narys
1000cc ******
#306    

I klausima klausimu: o kas tas yra per terminas sinchronizavimo apsukos? Sinchronizuoji vis atsisukdamas kiek tau reikia apsuku, kad nedustu....Veliau kai susinchronizuoji, pastatai siltam varikliui (darbine temperatura) laisvas apsukas. Kurios yra 1150-1250. Laisvos apsukos visada rasosi taisiklingai su +/-100rpm. Tai reiskias statai kokia 1200-1300 drasiai, vistiek sokines. geriau +100 nei variklis ant dusimo ribos. Ir visada reik turet omeny,kad tachometrai kaip ir betkoks prietaisas turi paklaida i didesne puse. T.y. rodo kiek daugiau nei realiai sukasi variklis.
Tepalu geriau, o kodel pats jau pamatei. nes kuo skystesnis uzpildas, tuo labiau jis nuo vakumo sokines, trukcios ir t.t. Pirktiniuose sinchronizatoriuose dar buna ir restriktoriai sokinejimui mazint. O tepala i sangute reikia susilpilt su svirkstu vienu ypu ir nebus iskart jokiu burbulu. Beje su savadarbiu niekad nesusireguliuosi taip tiksliai kaip su rimtu pirktiniu.
2012 Rugsėjo 4 23:09
Narys
400cc ***
#307    

Dėkui deuce, tiesiog beskaitinėdamas apie sinchronizavimą radau kad kitiems modeliams gamointojas nurodo sinchronizavimo apsukas... Rytoj reikės bandyti su tepalu pažaisti, gal tiksliau gausis :)
2012 Rugsėjo 4 23:23
IDIOTAS
800cc *****
Avataras
#308    

Citata:
Cituoju: deuce
O tureti motocikla kuris spaudzia 40ag galiu ir skustis ,kad mazai, keista...zinojai ka pirkai..I toki varikli gali sukist tukstancius, sukist tris kart tiek kiek kainuoja cipas su tarkim 1500cc vrikliu, o rezultate turet puse traukos ka turi 1,5. Tai ar tikrai verta?

Su originaliais karbais (veikenciais normaliai) man neteko vaziuot.Tai negaliu palygint,kaip po perdarymo vaziuoja.
Dabar iki 130 kaip ir kentetinai vaziuoja,bet jai bandau sukt rankena toliau,pradeda dust.Atrodo kad kuro jam truksta.
Vaziuotu bent 160 , tai palikciau as ji ramybej.
Reiks pagrindini ziklioriu pragrezt :)
2012 Rugsėjo 5 01:31 100% BALTAS
Narys
500cc ***
Avataras
#309    

Tai, kad jo orginalaus ir naujo maksimalus greitis tik 160 km/h.
2012 Rugsėjo 5 11:23
Narys
1000cc ******
#310    

Nu zikliorius grezioja, tai cia mokykloj vaikai motoroleriam....labai nerimtai skamba, nes nerimtas dalykas ir yra. Nurasyciau tokius darbus iskart prie sudarankiu :)
O kaip kolega jau pasake, orginalus 160km/h vysto, tai reiskias ta ka ir sakiau paciam anksciau kitose, ir sitoj temoj - pasidarei, kad vaziuotu, bet nepadarei net tiek ka is gamyklos gali. Nesupyk sadlave, bet mano akim didelem nesamonem uzsiimi. "verkei" kad orginalus karbai netvarkomi, uzsidejai beleka, dabar sakai, kad tas netenkina, norisi geriau...nors net orgianlo parametru nepasiekiai, tai kaip tave gali tenkint...O po to dar imesi i skelbimus toki su prierasu "puikus mocas, viskas veikia, sedi vaziuoji" :D O dabar dar uzsiimsi su driele lyst prie precizisku tikslumu pagamintu detaliu. Tyliu.
2012 Rugsėjo 5 19:01
IDIOTAS
800cc *****
Avataras
#311    

Deuce,nebuk toks rimtas ;)
Pradzioj norejau kad bent uzsivestu ir vaziuotu.Dabar jau noriu ciongo ...
Tame ir ira kaifas,isradinejant dvirati.
O del ziklioriu greziojimu,tai as lindes su drele ir prie tikrai precizisku dalyku,su karbu ner ka lygint.Kaska ne ten pragrezus,galejo galva nunest :D
O cia,jai ka sugadinsiu,tai dar trys karbai ant lentynos guli :D
Kaip tam anegdote apie du negrus ir atomine bomba :-]
2012 Rugsėjo 6 00:20 redagavo sadlave 2012 rugsėjo 6 00:21 100% BALTAS
Narys
1000cc ******
#312    

Nepiktas,bet man butu tiesiog gaila savo laiko daryti beprasmiskus darbus. Jei dedu kita karba, dedu ji su stikslu - tikslas yra pakelti galinguma, gal islyginti galios kreive, gal palengvint uzvedima. (beje pas pati taip ir padaryta). O dabar tu darai kazka tokio kaip pasidedi karba, pasiimi aliumo gabala ir bandai su driele is jo kazka isgreziot panasaus i tai kas jau padaryta. Ir faktas, kad kiek begreztum nepasieksi tokio rezultato. taip, gal traukos padauges, gal pataikysi pagrest ir t.t. Bet adata liks ta pati,adato turi eit su zikliorium, visi kiti ziklioriai nesikeicia, nors turetu keistis oro, plius vakumo spiruokles...Dabar gal ir tas tavo karbas kuro paduoda pakankami,gal tik spiruokle per standi ir tiesiog nepakelia sklendes kiek reikia...Bet to niekad nesuzinosi,nebent eksperimentuosi su sauja spiruokliu...Ir t.t. ir t.t. Nori rezulatato, geriau tu to dviracio nesiradinek, neplauk pries srove, vistiek padusi. Ir po metu nesamoniu nuspresi,kad reikia prikt kita moca, arba sakykim isimylesi ta 535 ir uzdesi pagaliau rimta flat side karba, kur viskas paskaiciuot inzinieriu. O galetum iskart pasidaryt taip, kaip miskais vaiksciot ir bruzgynu sakom veida braizytis.
Gal ir rimtai, bet man protas neisnesa tikslo tokio darbo.
2012 Rugsėjo 6 00:51
Britvininkas
800cc *****
Avataras
#313    

sadlave, nevaziuos greiciau, negaisk veltui laiko, as turejau kazkada toki viraga (originaliais gerai veikianciais karbais) ~155max +- dar keli km/h jei nuo kalno ar pavejui. neispesi daugiau, na 5 km/h. esmes tai nekeis, stumk ir jamk galingesni
2012 Rugsėjo 6 01:00
IDIOTAS
800cc *****
Avataras
#314   +1  

Mano dviracio isradinejimas atrodo keistai,bet man tai daryt patinka.laiko as turiu daug,nes seimyna Lietuvoj o as vienas Londone.Savaitgali ar po darbo,visiskai ner ka veikt.
Gryztant prie karbo,paekspermentuosiu.Pradziai pabandysiu su vakumo spiruokle,jai nepades,didinsiu benzo-oro praejimus.
Kaip seksis,parasysiu.Gal kaskam pravers ta info.
2012 Rugsėjo 6 11:26 redagavo sadlave 2012 rugsėjo 6 15:59 100% BALTAS
IDIOTAS
800cc *****
Avataras
#315    

Paekspermentavau.Paziurejau kas daros su karbu,kai suki rankena.Pasirodo variklis dust pradedavo,vakuminei sklendei atsidarius iki puses.Bet atsukus pilnai rankena,sklende atsidarydavo pilnai.Todel prie vakumo spiruokles nelindau.
Issukau pagrindini ziklioriu ir pragreziau.Ant ziklioriaus buvo ikalta 132,panasu kad tai skylutes diametras.As ji pragreziau 2mm greztu.
Padidinau skyle iki 3mm ir detaleje i kure sukasi zikliorius.
Viska surinkes paziurejau kas vyksta gazuojant.Uzsukau visa rankena,jokio dusimo.
Apsukau ratuka.Mocas pasidare jautresnis rankenai ir dabar vaziuoja kiek as ir norejau (+) Kiek jis dabar valgo bendzo,aiskinsiuos po atostogu.
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2012 Rugsėjo 8 22:21 100% BALTAS
Narys
900cc *****
Avataras
#316    

Citata:
Cituoju: Ovas
Klausima turiu, pasidarau rudeni karbu sinchronizacija, palieku stoveti ant ziemos, tai blogai? ar laukti geriau pavasario ir tada darytis? klausimo esme: ar nuo stovejimo per ziema gali jie kazkaip prastai dirbti pavasari :D ?


Čia šitas klausimėlis liko nepastebėtas. Aš irgi dabar galvoju ar geriau karbų valymą, sinchronizacimą daryt prieš žiemą ar po?
2012 Rugsėjo 10 00:33
Narys
800cc *****
Avataras
#317    

daryk žiemą :D baigsi sezoną vėlai, pradėsi anksti :)
2012 Rugsėjo 10 07:39 Tai va taip va
Narys
1000cc ******
#318    

Norint geriausio rezultato tokius darbus reiktu daryti pries pat pradedant sezona. Ypac jei motociklas stovi ilgai, saltoj patalpoj ir nera uzvedamas karts nuo karto.
2012 Rugsėjo 10 09:20
Praktikas
500cc ***
Avataras
#319    

Svarbiausia kad prieš palikdamas stovėt į benziną įvarytum stabilizacinių priedų. Ir pabirbintum motorą kad karbuose išdegint seną benzą ir pribėgtų naujo mišinio su priedais.
Paprastas benzas stovėdamas išsivedėja ir gliaumojasi.
2012 Rugsėjo 13 14:02 Triumph Tiger 955i
ex Honda VFR750 Interceptor
Britvininkas
400cc ***
Avataras
#320    

Aišku, dėkui už atsakymus. Ir dar vienas klausimas :D tarkim užkuri moca, turi laikyti apsukas ties 3,5-4,2 ant pacoso, kadangi jeigu nuleisiu žemiau apsukos kris kris iki 1 rmp ir kol galiausiai užges, kaip apšyla viskas ok, bet yra dar viena problemėlė svarbesnė, įsibegėjus ir stabdant prieš sankryža apsukos krenta pamažu, stabdau ir rankenom ir bėgiais mažinu ir esmė jau kai įmuši laisvą bėgį apsukos dar kelias sekundes būna šiektiek sukilusios ir nusileidžia tik po kokių 2-3 sekundžių, su rankena viskas gerai atmeta normaliai ir dabar įdomu, čia ši problema egzistuoja todėl kad neatliktas karbu sinchronizavimas ar kažkas kitko kalta?
2012 Rugsėjo 14 15:24 redagavo Ovas 2012 rugsėjo 14 15:25
Narys
800cc *****
Avataras
#321    

o laisvos apsukos ne per aukstos silto? kazkas rase kad ora gali traukt
2012 Rugsėjo 14 15:40 redagavo robertass 2012 rugsėjo 14 16:30
Narys
1000cc ******
#322    

Citata:
Cituoju: Ovas
Aišku, dėkui už atsakymus. Ir dar vienas klausimas :D tarkim užkuri moca, turi laikyti apsukas ties 3,5-4,2 ant pacoso, kadangi jeigu nuleisiu žemiau apsukos kris kris iki 1 rmp ir kol galiausiai užges, kaip apšyla viskas ok, bet yra dar viena problemėlė svarbesnė, įsibegėjus ir stabdant prieš sankryža apsukos krenta pamažu, stabdau ir rankenom ir bėgiais mažinu ir esmė jau kai įmuši laisvą bėgį apsukos dar kelias sekundes būna šiektiek sukilusios ir nusileidžia tik po kokių 2-3 sekundžių, su rankena viskas gerai atmeta normaliai ir dabar įdomu, čia ši problema egzistuoja todėl kad neatliktas karbu sinchronizavimas ar kažkas kitko kalta?


Ko jus visi prie to "paciulpimo" prisipisat atsiprasant. Issiaiskinkit kaip ketrutaktis variklis su karbiuratorium aplamai dirba, tada zinutes rasinekit, nes kiekvienoj zinutej tas pats per tapati, taspats bukumo laipsnis. Atsiprasau uz issireiskima, bet taip yra.
Taip ir turi but, padsosas tam ir reikalingas, kad paduot daugiau kuro saltam varikliui. kitiaip jis nedirba! Atleidai per anksti, kuro truksta, apsukos nukrito ir savaime aisku variklis uzgeso. Pasilo, ok. Labai nedaug varikliu geba dirbt be padsoso salti...Ir tai tik tvarkingi, su pilnu cilindru kompresijos ir t.t.
Antra beda - nu pasidaryk sinchronizacija ir suzinosi, nuo paklausimo ka daryta ar ta ar abu darbus niekas nepasikeis.
Bet siulau ir issivalyt persirinkt karbus, niekad svara sitam 'arganui netrukdo". Jei karbai issiderine, aisku taip gali but, tu stabdai, vieni karbai jau uzsidare, o kiti dar pila kura ir palaiko apsukas (del sinchrono nebuvimo).
Bet gali ir tiesiog patys karbai perpilinet, siuksliu but.
2012 Rugsėjo 14 17:54
Narys
50cc *
#323    

gal pasakys kiek kartu reikes atsukti apatini varzteli mikuny carb. ktm lc4640cm. ???
2012 Rugsėjo 18 19:23
Narys
1000cc ******
#324    

Citata:
Cituoju: liutukas61
gal pasakys kiek kartu reikes atsukti apatini varzteli mikuny carb. ktm lc4640cm. ???


2,25
2012 Rugsėjo 18 21:04
Narys
800cc *****
Avataras
#325    

jeigu reikia daryt sinchronizacija ir voztuvu reguliavima, ar svarbu ka daryt pirmiau?
2012 Rugsėjo 30 21:01
Gatvinis
500cc ***
Avataras
#326   +1  

Citata:
Cituoju: robertass
jeigu reikia daryt sinchronizacija ir voztuvu reguliavima, ar svarbu ka daryt pirmiau?

Taip, svarbu. Pirma vožtuvai, po to karbai.
2012 Rugsėjo 30 21:08
Narys
500cc ***
Avataras
#327    

Mano nespecialisto nuomone, pirmiausia reguliuojiesi voztuvus, po to sinchronizuoji karbus.
2012 Spalio 1 18:39
Narys
125cc **
Avataras
#328    

Sveiki, turiu klausima ar galimas Husky TC610 variklio pakeitimas i TE610?? nes pas mane TC610 ir su juo nelb eina tolygiai vaziuoti, na kiek zinau tai tc motoras daugiau krosinis o ne endurinis, todel darbo rezimas kitoks. Ar cia nebutina keisti variklio kad butu galima gatvem vazineti, o gal uztektu tik koki karba pareguliuoti??
2012 Spalio 18 19:08
Narys
50cc *
#329    

YZF 750R Genesis 1994m

Sveiki, Atsiprasau iskarto kad cia parasiau esu naujokas cia tai neduoda sukurti naujos temos o pajieskoj neradau.
Isigijau YZF 750R pirkau su defektu nes nesivede saltas.Niekaip nesuprantu kas jam yra nesiveda saltas visiskai bando griebti bet tik vienas cilindras. Buvau isardes karbus isploviau su spec skysciu membranas apziurejau viskas ok, tok nebuvau issukes pacoso voztuveliu ar kaip ten jie. Pakeiciau zvakes...
Kai vesdamas pridengiu karbus su ranka tada pradeda griebti, pagriebia, palaikai ant gazo, nes labai nenoriai dirba tik pasila ir viskas ciki kuriasi is buses abaroto...
Gal turi kas kokiu minciu?
2012 Lapkričio 17 12:36
Narys
1000cc ******
#330   +1  

Citata:
Cituoju: palev6
Sveiki, Atsiprasau iskarto kad cia parasiau esu naujokas cia tai neduoda sukurti naujos temos o pajieskoj neradau.
Isigijau YZF 750R pirkau su defektu nes nesivede saltas.Niekaip nesuprantu kas jam yra nesiveda saltas visiskai bando griebti bet tik vienas cilindras. Buvau isardes karbus isploviau su spec skysciu membranas apziurejau viskas ok, tok nebuvau issukes pacoso voztuveliu ar kaip ten jie. Pakeiciau zvakes...
Kai vesdamas pridengiu karbus su ranka tada pradeda griebti, pagriebia, palaikai ant gazo, nes labai nenoriai dirba tik pasila ir viskas ciki kuriasi is buses abaroto...
Gal turi kas kokiu minciu?


Kompresija pasimatuok ir tu turesi minciu. Greiciausiai veina minti ir nelabai dziugia.
2012 Lapkričio 17 13:21
Puslapiai: 1..910111213..23




P
A
T
K
P
Š
S
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17