Remontas » Karbų sinchronizavimas,apsukos ir kita
Narys
400cc |
Jei pridengus karba pradeda griebti (oro kiekis sumazeja, misinys darosi riebesnis) reiskias kuro ir oro misinys per liesas. Isvada arba blogai padsosas dirba, nepaduoda papildomai kuro salto uzvedimui, arba sureguliuotas kuro misinys isvis per liesas. misinio reguliavimui skirtas "fuel screw". Paskaityk manuale kiek atsukimu jis turetu but atsuktas. dazniausiai pagal gamyklines rekomendacijas jis turetu buti atsukamas 2-2,5 karta (priklausomai nuo karbiuratoriaus). taciau teko turet ir tokiu stebuklu kada tik atsuku kokius 3-4 kartus normaliai dirbdavo. Kokios buvo pries tai issuktos zvakes? Jeigu misinys buvo nustatyta per liesas zvakes turetu but labai svarios be apnasu, pabalusios. Manau ant kelio uzvedziau paskaitinek foruma tikrai rasi kaip reguliuot kuro ir oro misini ar kaip turetu atrodyt zvakes ir pan.
2012 Lapkričio 17 16:07
|
Narys
50cc |
Zvakes negaliu pasakyti kokios buvo nes kad ji uzvesti piliau zalyfkes... Jis stovejo gal apie metus perkant irgi visokio brudo purskiau kad uzvest... Dar paminesiu kad esu Norvegijoj tai ne viskas ymanoma ir ne viska taip lengva gauti, gavau kopresiometra eisiu matuoti, priestai maldele gal reik sukalbet Manuale nerandu tu varztu, bet skaiciau kazkokiam angliskam puslapi tai kaip ir 2.5 karto atsukti turi buti. Nu pamatavus kopresija manau bus aiskiau.
2012 Lapkričio 17 17:55
|
Narys
50cc |
Nu va jau aisku nera kompresijos vienam cilindre 11 kazkur nesu tikras, gerai neuzspaudziu kopresiometro. Bet kituose isvis nera. Ka dabar daryti? Kas cia galetu buti ziedai? Voztuvai? Kokia ten voztuvu reguliavimo sistema?
2012 Lapkričio 17 19:10
|
Narys
1000cc |
Tema paspeliokim, bet tai matai - atspejau. O sakiau jau niekad svajone neissipildys - netaisysiu motociklu internetu. Reiskias ir pirmas uzdirbtas milijonas internetu netoliese Geras klausimas: ka daryt? Geriausia tai butu isgert aspirino, nes as vel speliosiu. Voztuvai reguliuojasi 'tabletem". Bet kazin ar verta ten ka jau reguliuot. Dar butu galima kaltint voztuvus, jei neuzkurus po metu butu tokia kompresija. Daznai bestovint tiesiog rudim pasidengia voztuvai. Bet jie nusivalo po keliu minuciu variklio darbo ir kompresija sukyla, bent jau iki keliu baru. Ten su rimtai padegusiais voztuvais variklis duoda kazkoki zenkla. Voztuvam duociau tokiu atveju kokius 5% galimybe. O toliau jau reikia ardyt, vertint tiek vizualiai, tiek matuojant. Voztuvai, ziedai, stumokliai. Gal stumokliai suraizyti jau, tuo paciu ir cilindrai...o gal pradege stumokliai nuo lieso misinio. Net optimistiskiausios prognozes remonto kaina manau virsytu to motociklo kaina. pesimistines gal ir kelis kartus virsytu. Jei kompresija pasimatavai teisingai - variklis ismetimui.
2012 Lapkričio 17 21:06
redagavo deuce 2012 lapkričio 17 21:08
|
Plentamušys
500cc |
O kai pašyla visi cilindrai dirba normaliai?
2012 Lapkričio 17 21:13
redagavo West 2012 lapkričio 17 21:15
600 km ne lankas...
|
Čioperistas
900cc |
Stop minute zavinga, kaip sako gal pastave karbai isreguliuoti?
2012 Lapkričio 17 21:54
|
Narys
1000cc |
Idomu, kuri cia varzta reikia ant korbiuratoriaus pasukt, kad cilindre kompresija dingtu?
2012 Lapkričio 17 23:09
|
Čioperistas
900cc |
Tai jai tik vienas cilindras veikia tipo mocas gali uzsikurti? ciotai man nesirisa galai. As manau kad ir kituose kazkiek turi but kompresijos kad uzsivestu ir dirbtu nes jai jau 3 neduoda kompresijos tai ir uzdengus oro filtra nemanau kad uzsikurs
2012 Lapkričio 17 23:25
|
Čioperistas
900cc |
Nu is savo mazos patirtie turiu 400cc dvieju kausu senuka ir buvo beda bet kompresija vienam buvo 7,5 o kitam 5,5 pagal manuala jai maziau 6 jau negerai tai jai isvis ner kaip pas kolega tai manau tada visiskos sakes matarui
2012 Lapkričio 17 23:30
|
Plentamušys
500cc |
Ben jau as savo zalia bandita buvau uzvedes ant vieno cilindro. Po puses minutes nuo uzvedimo pradejo dirbti ir antras. Kiti du nepanorejo. Problema: uzspausti voztuvai
2012 Lapkričio 17 23:32
600 km ne lankas...
|
Čioperistas
900cc |
Pas mane buvo neuzspausti kaip pas tave o atvirksciai neuzsidarydavo ir ko pasakoja prarasdavo kompresija na gryztant prie kito kolegos jam reik pasitikrinti kiek tiksliai yra kompresijos ir kaip jis sako uzkurus koks variklio darbas ar nera ziauraus barskejimo
2012 Lapkričio 17 23:37
|
Narys
1000cc |
Tai va kai tos patirties atsiras daugiau tada ir zinosi, kad "uzspausti" tai ir yra visada prasidare. Nes zmones su tuo turintys reikalu voztuvu bukle vertina matuodami tarpus, Sciupas nepalenda - reiskias paspaustas. O paspuastas voztuvas reiskia nuolat prasideres.
2012 Lapkričio 17 23:48
|
Plentamušys
500cc |
Siaip galiu aprasyti visa ligos istorija. Sukom ratus viena po kito be jokiu problemu, kai viena grazu ryta ruosiantis eiliniam ratui uzvedus zaliuka pradejo darba tik du kausai.Varikliui susilus pradejo dirbti ir kiti du, bet tai buvo paskutinis ratas. Sekantis ratas buvo tik po remonto...
2012 Lapkričio 17 23:49
600 km ne lankas...
|
Čioperistas
900cc |
Na jau patirtis atsirada. Dekui deuce. Nes tokie kaip tu apsviecia tokius kaip as. Beja savo mocui tarpelius su sciupais atsiregulevau pats pagal manuala ir dabar turiu kita beda bet tia ir galima pasalinti tik va visi finansai skirtikitam mocui
2012 Lapkričio 17 23:57
|
Plentamušys
500cc |
Jei atsimeni juo Auris vare i Platelius. Tai buvo jo pirmas didesnis ratas po remonto. Siaip jai pamirsai paziurek i mano anketa
2012 Lapkričio 18 00:17
600 km ne lankas...
|
Narys
50cc |
Kompresija matavau ne 100% tikras del baru bet ten jei bus tai koks 1-2 barai Mocas kai pasyla dirba ant laisvu viskas gerai jokiu garsu nieko gazas jautrus traukia normaliai, nu nezinau ar normalei nes nzinau kaip turi valint bet 200kmh pasiekt tai juokas ten as taip manau kad voztuvu tarpu nebus. Net nz ka daryti su juo dabar ar pardavinet ar tvarkyti. Tu voztuvu nelabai pats garaze susireguliuosiu jauciu
2012 Lapkričio 18 16:05
|
Krapštukas
1100cc |
Metalas kaisdamas plečiasi, taigi turėtų dar labiau užsisandarint ir variklis gestų. Greičiausiai kol šaltas variklis tai nepilnai užsidaro vožtuvai. Jeigu kalti stūmoklio žiedai tai manau turėtų mažėti tepalo karteryje ir kaip sakoma pasirodytų mėlynas dūmas. Tikiuos nenusišnekėjau ir rimtesni meistrai labai nebars
2012 Lapkričio 18 16:45
Life is a choise. Choose consciously, wisely, honestly.
It’s better to lose one minute of your life than your life in one minute. |
Narys
50cc |
Nemanau kad tepala degina nes iki galo rankena uzsukus gal vos vos ir ismeta melsva dumeli. Rytoj gausiu tuos tarpumacius pasiziuresiu tarpus bus aiskiau. Tik kaip man juos atsireguliuoti paciam atidariu ta dangteli tai ten biski reikalu yra
2012 Lapkričio 18 17:08
|
Narys
50cc |
Sveiki dar karta. Na isiardziau savo mota pasirodo visi isurbimo voztuvu tarpai permazi 0.04 siupas i dauguma net nelenda. Isiemiau visas tabletes o ten skaiciai ne tokie kaip manuale pvz 191;187;193... O manuale parasyta 190;185;195... Tai noriu paklausti kaip dabar padaryti ar galima taip: pas mane rekomenduojami tarpai 0.11-0.20 tai jei as paimciau viduriuka ir apvalinciau tiesiog jei man tablete reikalinga 187 tai as deciau 185 ir ar tinkama sita formule? http://www.motomanai.lt/p-media.b2c0.Viskas_apie_Voztuvu_reguliav....
2012 Lapkričio 24 00:32
|
Narys
1200cc |
palev6, surask savo motociklui skirta service manual, ten turi buti pakankamai issamiai aprasyta sita procedura. Jei abejoji - atiduok suprantantiem zmonem
2012 Lapkričio 24 02:57
It comes after years going both ways
|
Narys
1000cc |
Visu pirma cia tema apie karbus, voztuvam yra kita tema. Antra - 0,11 - 0,20, tai cia isiurbimas, ismetimas 0,21-0,30. Trecia. Nepalenda ar nesugebejai pakist? Kai plokstele nelenda arba rankytes per silpnos - vistiek reikia pakist. Nuspaust voztuva ir pakist. Ten gali but ir 0,04, ir net 0,05. O tai yra didelis skirtumas nuo dabar tavo priimto apskrito nulio. Tavo matavimai labai gali greit pasikeist ir nusgrybaut i sali. O jei vistik voztuvas nuspaustas net i minusa, vistiek matavima ir keitima reikes daryt dar karta, nes net pakises +0,20 negausi reikiamo tarpo - pvz gausi koki 0,15. Tada vel viskas is naujo. Ketvirta. Tokiu varikliu kur voztuvai uzspausti ir nezinia kiek laiko - reguliavimas itin sudetingas. Voztuvai bus apdege, parudija ir t.t. Tai ka pamatuosi, jau realu tarpa, visada gali det drasiai mazesne plokstele, t.y. daryt didesni tarpa, nes visam tam "geriui" nusivalius voztuvas vel ses i savo vieta ir tarpas vel sumazes. Jei tarpas nulinis tu niekad nepasakysi kiek jis gali sest. Gali tekt pavaziavus vica procedura pakartoti. Penkta. Kai variklis buna dirbes nemazai su uzsapustais voztuvais, is patirties, tie reguliavimai tai jau klizma nabasnikui. Nerasyta taisykle - neesme,kad tarpas duotas nuo iki, reiktu reguliuojant pasistatyt visada didziausia riba. Nes voztuvas visada linkes uzsispausti. Voztuvas geriau laisvesnis,nei paspaustas. manualas duoda 0,11-0,20, realus tarpas 0,21 net tvarkingam varikliui tikrai nepakenks. Tavo "tabletes" ne pagal manuala, nes faktas, kad voztuvai jau ne karta ir ne du yra reguliuoti. Jokiu apvalinimu negali but, kiekvienas voztuvas yra reguliuojamas individualiai, nes ir kiekviena detale variklyje dyla individualiai.
2012 Lapkričio 24 09:09
redagavo deuce 2012 lapkričio 24 09:15
|
Narys
50cc |
Viska as ten gerai pamatavau tik neturejau 0,02 siupo pas mane maziausias 0,04 atsuktuvu nuspaudziau ikisau ir viskas uzspaustas... As manau kaip tik ten gyvenime nereguliuoti voztuvai nes tokiu saibu nemaciau kad pardavinetu parsiduoda tik 0 arba 5 galinis skaicius. Na tai as ir sakau kad apvalinciau i didesne puse bet ne virs normos nes duotas nemazas gan intervalas 0,11-0,20 ar net 0,21 kaip tu sakai. Cia tie voztuvai islindo visai neitema nes maniau kad su karbais beda
2012 Lapkričio 24 11:45
|
71.040.604
+22.361
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |