Motomanų Diskusijos » Tuning/Custom » Laida: Sutverk motociklą per 10 dienų

| 2006-03-16 HarleyRR | 199/73606 žinut.
 
Puslapiai: 1234..7


 
Narys
125cc **
#31    

neblogas uralas
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2006 Kovo 26 10:52
Narys
125cc **
#32    

kodel tik hd?
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2006 Kovo 26 10:59
Narys
125cc **
#33    

perprasta?
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2006 Kovo 26 17:08
Narys
125cc **
#34    

o toks kaip?
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2006 Kovo 26 17:12
Narys
125cc **
#35    

pagal jus uralas nefasonas geriau uspjautas japonas negu rusas o su rusu net mergos nepakabinsi? jai daugiau daritumet ir maziau pizdelintumet apie saligas padaritumet ka nori ir HD nereiks
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2006 Kovo 26 17:18
Classic'as
600cc ****
Avataras
#36    

Ė baik iš bangos mano fotkes sudėtas traukti :D
2006 Kovo 26 17:22
Narys
125cc **
#37    

cia ne is bangos turiu opozitu kolekcija apie 400 foto
2006 Kovo 26 17:26
Classic'as
600cc ****
Avataras
#38    

A tai šaunu aš ir esu šiokią tokią sukaupęs.
2006 Kovo 26 18:05
Works for food
900cc *****
#39    

Citata:
Cituoju: almantukas
perprasta?


sitas aparatas man ir patiko Avengo jis atrodo vadinasi zinau kad jis senokai gamintas idomu kelintais metais ji dare
2006 Kovo 27 09:03 Better to understand a little than to misunderstand a lot.
Works for food
900cc *****
#40    

Citata:
Cituoju: almantukas
as darau ir megstu tik oppozitus nors dariau daug visko i paskutini oppozita sukisau apie 7 gabalus ir dar nebaigtas


liuks atrodo
2006 Kovo 27 09:09 Better to understand a little than to misunderstand a lot.
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#41    

Almantuk, na jei darant customą iš buvusio opozito palikt tik variklį, kas ir matosi aiškiai tavo sudėtose nuotraukose, tada taip, toks mocas teturi vienintelį trūkumą - variklį :) Visa kita - liuks.
2006 Kovo 27 09:41 ZX10R '06
Narys
125cc **
#42    

tik idomu kas is HD lieka po perdarimo? darikit ir variklius kas kliudo? chebra daro iki 1000cc pas mane, kolkas tik 720cc apie 55 ag tai jau kaip ir nieko. ar 1500cc 65ag tai jau pizdec fantazijos riba?
2006 Kovo 27 20:13
Narys
125cc **
#43    

liutai ir be to cia kas antras uralas 750cc ten stovi jum visiem labai aktualus elektro starteris ir galia pakelta
2006 Kovo 27 20:16
Narys
125cc **
#44    

Citata:
Cituoju: Luxor
Citata:
Cituoju: almantukas
perprasta?


sitas aparatas man ir patiko Avengo jis atrodo vadinasi zinau kad jis senokai gamintas idomu kelintais metais ji dare
ten jau labai vaikinukas dirbo tas jo remas be priekio, aerografija, variklio poliravimas ir graviravimas. turejau daugiau jo foto, kur visas variklis matit bet kaskur prajabal
2006 Kovo 27 20:27
Juodulys
600cc ****
Avataras
#45    

Citata:
Cituoju: almantukas
darikit ir variklius kas kliudo? chebra daro iki 1000cc pas mane, kolkas tik 720cc apie 55 ag tai jau kaip ir nieko. ar 1500cc 65ag tai jau pizdec fantazijos riba?


Nesuprantu ko tu čia putojiesi. Ką norim, tą ir galvojam/darom/nedarom :) O tavo minėtas užmušas japonas, vistiek nuvažiuos be remonto toliau, nei uralas :) )
O mėginti priversti veikti daiktą, kuris sutvertas kad būtų remontuojamas - kiekvieno laisva valia rinktis, ar nori važiuoti ar nori remiontuoti :)
2006 Kovo 28 13:57
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#46    

Kaip man yra skaudžiai pasakęs vienas baikeris mIRC'e - geras ar blogas opozitas, bet "poršnevyje kolca nado meniat každyje 10000 km" tuo viskas ir pasakyta :) Jei jau daryčiau tokį išblizgintą customą (nes darbo įdėję žmonės tai nerealiai), tai paskutinis dalykas ką į jį dėčiau, tai rusišką variklį. Nu patys pamąstykit, jei tokiam varikliui rusiško auto stūmoklius sudėt jau yra kosmosas. O kiek kosmosų yra nuo rusiško auto stūmoklio iki japoniškos kuvaldos? Čia net nėr ką lygint. Pats dafiga rankas atmušiau į rusišką techniką ir galiu pasakyt tiek, kad dabar tai nors važinėju, o anksčiau tai tik aplink rajoną su atsuktuvu ir žvakrakčiu rankoj. O šiaip tikrai nesu peckelis ir variklį surinkau kruopščiai, bet jis idealiai nedirba, ir dirbt negali. Ot tai pamanykit technika - ant vieno stūmoklio keturi stori žiedai iš kurių du dvigubi. Kosminės technologijos :-] Aišku, visai neblogai rodėsi kol ant japono nepavažiavau :P

Jau geriau tada iš Jawos customą daryt, nes čekai tai ne vien su pjautuvu ir kūju variklius darė... Apskritai dar nesu matęs gero rusiško standartinio variklio. Zapo v-škė kiek įdomesnė tai pagal japonų brėžinius, žigulio - italų darbas. Gal būtų ir opozitai pusė velnio, nes nuo bmw nukopijuoti, bet jo brėžiniai padaryti vos ne prieš šimtą metų, taigi, jau priskirtini iškasenom. Nepykit opozitininkai, aišku jūs pasakysit, kad galima iš to variklio pusėtiną daiktą padaryt. bet jei pradėsit vardinti ką reik perdirbt, tai visi pamatysim, kad tą variklį vos ne nuo nulio teks pačiam pasidaryt. Ir taip su kožna opozito detale - norint ją padaryt nors kiek normalią, ją reikia 90 procentų perdaryt. O jei daryt iš tikro rimtai, tai tokiom sumom pakvimpa, kad pagalvoji ar tikrai verta, nes geriau už pusę tų pinigų nusipirkt normalų variklį ir nesukt sau smegenų. Tuo labiau, kad manau retas kuris sugeba paskaičiuot detalių atsparumus, temperatūrines charakteristikas, inercines mases, tepimo kiekius, paklaidas ir dar tūkstantį dalykų, o tas tiuningas iš nuogirdų tai jau visi žinom ko yra vertas. Kieti ir protingi customcai kažkokdėl retas kuris rimtai kiša nagus į variklį. Gal neišradinėkim dviračio ir mes....
2006 Kovo 28 14:20 ZX10R '06
Auksarankis
800cc *****
Avataras
#47    

taip Liutai, sventa tiesa. Tie rusai nieko gero nemoka tik snapsa lakt. Neskaitant, kad isgalvoja blogai, tai dar paskui stakles kaip nustato darbui, tai kol tos serijos gamyba nesibaigia tai kokia 20metu ir nederina daugiau. Kledarai pagaminti. Neveltui japonai karo metais is rusu pirko naujus ekskovatorius, perlydydavo ir padarydavo 2 daug geresnius. O ir fabrikuose nei vieno blaivo nerasi. Cia jie uztai taip dare, kad tarybu sajungoj nebuvo konkurentu, tai kam vargt jei visa slamsta isperka vistiek.
Gal dabar jau ir atejo i prota, bet kad per amziu amzius sau tokia reklama ismete kad jau db vien nuo gamintojo pavadinimo vemt norisi. Nors tiesa sakant ir vokieciai yra daug nusidirbe, kai masina isardai tai tokiu dalyku randi, kad norisi keiktis. Anksciau tai nors sakydavo rusu darbas, o cia net keikt ner ka.
2006 Kovo 28 18:53 Kęstutis
Narys
125cc **
#48    

del visu jusu xebra geriau tilekit!!!!!!! jus ant tiek debilai kad nazinot elimentarios tecnologijos. tai ka jus snekat apie variklio tuninga jum net delta navazious!!!!!!!! karoce jus visi perdaug kruti kad su jumis kaska naujo aptart!!!!!!visi pirkit po japona kuriam 20m ir tusuites turekit leda!!!!!!!!!
2006 Kovo 29 21:56
Works for food
900cc *****
#49    

he he
banas


zmogus kuris ira pasineshes ant vienos technikos ir ja beprotiskai devina ir nenori pripazint kitu esamu varijantu dazneusei (ff)
2006 Kovo 30 00:27 Better to understand a little than to misunderstand a lot.
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#50    

Almantai, šiaip su tavim iš viso nekalbėčiau po tokių vėmalų proveržių, bet esmė yra tame, kad kiek motomanai.lt narių turi opozitų, tai šiai dienai, kai motociklai atgyja kaip musės, beveik nei vienas nevažiuoja. Jei nori kurti savo meną, tai kurk, bet žinok, kad toks menas paprastai būna labai ribotai panaudojamas praktikoje ir jis turi pagrinde tik tą funkciją, kad į jį gali pasižiūrėt, dažniausiai net rankomis neliesdamas :) Aš labai gerbiu žmones, kurie meistrauja kažką patys ir ypač, kai sugeba gražiai ir gerai padaryt. Vienas mano draugas darė emkę, padarė itin gražiai, kruopščiai. Bet jo paties žodžiais jis su juo beveik nevažinėja, nes vienam važinėt greit nusibosta, o važinėt su kitais baikeriais jis negali, nes tie kruizina ant tokio greičio, prie kurio ta emkutė jau klynus ima gaudyt. Kaip supratau, tai jis dabar custom darbus tęs tik gavės kitą normalų variklį. Todėl mano nuomonė yra tokia, kad opozitai jau yra istorija, todėl, norint pasielgti logiškai, juos reikėtų ne custominti, o restauruoti, tai jam duos daugiau išskirtinumo ir neatrodys be ryšio. Aišku, kai chebra darė opozitus baikeirų viduržiemiui, tai jau visai kita kalba. Bet pats paskaityk tą temą ir su ja susijusias, kiek užlinko variklių tam viduržiemiui besiruošiant, jame ir iš karto po jo. Kiek pamenu, tai trys kaip minimum. Beje, tu vaidini čia didįjį technologą, o visa ką iki šiol sugebėjai parodyt, tai savo prastą išsiauklėjimą bei kažkokį nugruntuotą ratlankį, kuris aiškiai pagal tavo technologinius sprendimus, šoninio poveikio neatlaikytų, kadangi laikosi tik ant gana plonos skardos, įdėtos taip, kad ji neturi jokios atramos ir atsparumo šoninio poveikio atveju. O kalbant apie tavo paminėtus 20 metų senumo japonus, tai pasakysiu tau, kad prieš 20 m. japonai gamino tai, apie ką rusų serijiniai gamintojai dar 20 metų net nesapnuos.

O dabar eik, išsivemk, išsiriaugėk, susitvarkyk, paskui matysim :)
2006 Kovo 30 08:45 ZX10R '06
Works for food
900cc *****
#51    

Citata:
Cituoju: almantukas
Citata:
Cituoju: Luxor
Citata:
Cituoju: almantukas
perprasta?


sitas aparatas man ir patiko Avengo jis atrodo vadinasi zinau kad jis senokai gamintas idomu kelintais metais ji dare
ten jau labai vaikinukas dirbo tas jo remas be priekio, aerografija, variklio poliravimas ir graviravimas. turejau daugiau jo foto, kur visas variklis matit bet kaskur prajabal



kas zino kaskiek apie frisco stiliu suprastu ka tas bahuras gamino , nezinau arba jis labai domesi arba jam taip gavosi ,bet manau kad domesi nes tokiu sutapimu nebuna
man sitas motociklas best is visu rusu kur esu mates ph koks ten variklis ei jis toki turejo su tokiu ir gyvens , manau turetu geresni detu geresni
Amen
2006 Kovo 30 09:27 Better to understand a little than to misunderstand a lot.
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#52    

Luxor, tikrai pritariu, motociklas labai gražus, dizainas aukštumoj. Bet pasakyk atvirai - ar tu sukišęs į mocą tiek fantazijos, darbo, pinigų ir meilės jį taip smarkiai baustum ir dėtum uralo variklį? :-] Kiti gal pasakys, kad čia nėr ką lygint, nes tu dedi labai brangius variklius. Bet tarp tų brangių variklių ir uralo variklio dar yra ir kitų priimtinų variantų :) Jau tada geriau įprūdyt gerai išpoliruotą kokio suzuki SV ar TLR variklį, jei tikrų čioperinių rast nepavyktų... Bet juk Lietuvoje dūžta ir čioperiai, variklis dažnai nenukenčia stipriai....
2006 Kovo 30 09:49 ZX10R '06
Works for food
900cc *****
#53    

ne man sprest kokius variklius zmonems det i motociklus , bet tave gerai suprantu , kashkur sakei kam ish antikvaro gamint motocikla ir dar noret kad jis vazjotu kai variklis jau turi defectu nukeltas no konvejerjo , cia tas pats kas det originala knuclehead varikli ir kist stora rata gale , biski neatitinka proporcijos , netgy paprastas dalikas kad motociklo svoris sudaro didele itaka varikliui , ir pazuriu kaip i rusu custom kisha masininius ratus pagalvoju kartais kad zmogus gamino ta motocikla kad turet ta dideli rata gale px kad tas variklis nepatrauks jo bet uztat atrodisiu gerai ish galo ei variklis silpnas reike lengvint ratus ir pati motocikla tai gy visa custom motociklu istorija ir prasidejo nuo to kad gamint lengvesnius motociklus nes variklei buvo silpni , del to dabar ira labai faina kaip Amerikomu V twin turi daug pasirenkimu variklems gali imest nuo flat head 74 CI iki 145 ir daugeu CI ir varikljo tvitrinimas ira keli varijantai ishmatavimas tik skiresi cilindru aukstis , ir aishku ira daug kitu prezasciu kodel dauguma custom ira V twin o ne koke kitoke variklei ,

nors paskutiniu metu ira pajudejus metricks custom motociklu industrija i preki daugeu ira apie tai kalbama ir rasoma, per TV rodoma


see visomet buvo Lietuvoi taip kad ten niekas nevertina zmogaus darbo ir jo sutverima .cia aishku parejo no rusu laiku , nes buvo daug ranku darbiniu o firminiu daiktu buvo mazai , gal but ira iprasta kad pirktas firminis daiktas ira vertingesnis ir turi daugeu prestizo nei ranku daritas daiktas , konkreceu pasakius nera marketingo LT tam dalikui , kam gamint ei galiu nusipirkt bus pigeu ir busiu laimingas ,be to custom motociklus LT daro is rusiskos technikos hebra kuri neturi pinigu lauzo ja iki galoo tie kur turi perkasi spalvota apranga ir firmine technika , tu sakai ira daug japonu varikliu kurjos galima butu panaudot i custom builds bet vel stabdis remu nera i ka ji kist , manau kaskas turi sujudint vandenius toi Lt pradet bandit darit remus cia butu pirmas step ir nera brangu jos darit tik kaskam prisirost reike , ei Lt nepardosi Statose visomet kaskas kaska pirks to ka kitur neperka

kiekvianas gali nusipirkt bele ka bet ne kiekvienas gali pasidarit nes tam kad pasidarit reike nusipirkt ir dar darit plius brangeu gali gautis nei nusipirkt gatava :-] tai cia toks mazdaug terminas igaunasi

ira tik du varijantai prmas imt ir darit arba antras populerus varijantas kalbet tuscia is tuscjo
2006 Kovo 30 11:52 Better to understand a little than to misunderstand a lot.
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#54    

Luxor, nevisi turi laiko patys daryt, arba pinigų tiek, kad nusipirkt rimtą customą. Aš dariau tikrai nemažai ir pats, kol neturėjau savo šeimos, namo renonto ir kitų rūpesčių. Bet padirbėjau pakankamai, kad įvertinčiau tą beprasmišką laiką, sunaudotą, kad iš š.do padaryt bandelę. Nes galų gale dažniausiai pasiteisina patarlė "norėjau kaip geriau, o gavosi kaip visada". Aš esu už tai, kad geriau daryt pačiam ir nuo nulio, nei tvarkyt kažkieno, tegul ir gamyklos padarytas klaidas ir nesąmones. Pažiūrėk - rimtas meistras dažnai net neužsiima tvarkyt techniką prie kurios koks nors peckelis jau prikišo nagus, arba ima pinigus ne už rezultatą, o už savo darbo valandą, nes toks darbas laiko prasme yra nenuspėjamas, o nežinau kaip kiti, bet aš savo laisvą laiką vertinu, nes ne per daugiausiai jo ir turiu. Opozitai pas mus manau pateisinami yra tik tuo, kad jie yra nebrangūs ir labai tinka pasimokyt apie remontą, motociklo sandarą ir veikimo principus. Opozitas atlaidus naujoko rankoms, kadangi jį ir su kuvalda surinkus jis vis vien daugiau ar mažiau važiuoja. Opozitus Mindazzz ir kiti įsigijo kaip papildomą žaislą ir užsiėmimą žiemai, nes su juo gali kaliaskę uždėjęs ir slidžiu keliu pavažinėt. Bet nemanau, kad reikėtų imt opozitą iš šios jam tinkančios vietos ir imt vaidint, kad jis čia yra afigenas mocas, kad jis tinka dragui, tiuningui, customui ir pan. Aišku, jei kas nors nori į jį sukišt visas savo šeimos santaupas tai tegul, nieks nedraudžia, aš pats prieisiu ir pasižiūrėsiu į gražų darbą, techninius sprendimus, pagirsiu. Bet kažkodėl dar nei vieno tikrai afigeno opozito, kuris būtų ne vien gražus, bet ir patikimas bei turėtų bent kiek pakenčiamas tokio tipo motociklui priderančias charakteristikas, man Lietuvoje pamatyti neteko. Tai todėl ir sakau, kad padaryt opozitą gražų nėra sunku, daug kas tą sugeba, o vat padaryt jį tokį, kad šalia neturėtų važiuoti mikroautobusas su atsarginėm dalim kažkaip nelabai kas įstengia. Ir pagrindinė problema to yra būtent variklis. Žinoma, jei daryti opozitą tik parodai, tada taip, padarei gražų, nublizginai, nupoliravai variklį, išgraviravai ant jo kokį nors afigeną piešinį, į variklį tepalo nepylei, kad neapsibuzotų per pusę valandos ir pastatei į vitriną. Tik ar nuo to jis taps afigenu mocu, tai čia jau klausimas.....

Gerai, baigiu jau, nes pradedu kartotis.
2006 Kovo 30 14:15 ZX10R '06
Narys
125cc **
#55    

geriu as daug bet niekad navemiu gaila butu taip babkes ismest. tas ratas kur minejai ne mano kaskas kitas dare beto jis viska puikei atlaikitu jau tai parodo kad tu liutai nelabai ka ismanai apie kasko darima! mano galinis ratas nuo kawasaki gpz paimta. o snekant apie variklius ir tecnika tai cia nera neivieno tikro specelisto profesionalo kuris tik is to givena. beto HD tikrai virs 100 metu ir variklis nepasikeite kol jiem neisdirbo porse naujo mataro tai ira tik garsas netobulas variklis ir amerikieciu burbulas
2006 Kovo 30 18:40
Works for food
900cc *****
#56    

porshe dare tik V rod varikli nes HD turi daugeu advokatu nei engineriu :D
o priesh V rod sukurimo evos ir twin cams sukurti variklei ira gana gerokai patobolinti ir tikrai su eis gali vazinet be problemu zmones vazoja su HD is east coast i west coast i bike rallys ir atgal no problems , o sheip HD corporacija stink
2006 Kovo 30 22:18 Better to understand a little than to misunderstand a lot.
Narys
125cc **
#57    

almantukas nekreipk demesio i pylstyma is tuscio y kiaura...visi zino kokia ta rusiska technika, tik paprasciausiai kekvienam savo...
sekmes kuriant
2006 Kovo 30 22:28
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#58    

almantukas, kai pasidarysi savo opozitą, gal kartu pasivažinėjam? Pvz iki Vilniaus, po to iki Klaipėdos ir vėl iki Vilniaus? Galim ir ne autostrada važiuot. Laikydamiesi KET, užmiesty 90-100, magistralėj 130. A? Kaip tau mintis? Ir dar viena sąlyga. Kaip didysis technologas tu nepasiimi jokių įrankių, išskyrus piniginę ir moco raktelį :-)

Aš gi niekada nesakiau, kad opozitus reik išmest, ar negalima jų perdarinėti. Aš sakiau, kad rimtai darant, tas variklis nieko nevertas. O šiaip pasižaidimui tai labai prašom, darykit, pats atsižaidžiau į valias, dar ir dabar turiu kaip interjero detalę garaže ir netgi tepalo balos po juo nėra :-) . Aš tik noriu pasakyt, kad kai po savo rusiškų mocų epopėjos pirmą kartą atsidariau japono variklį, tai grįžt prie rusiškos technikos yra tas pats, kas perlipt nuo Olialia Jurgitos Tvarijonaitės ant Katunskytės ar kaip ji ten. Ir tu mojuok skalpeliu nemojavęs, jos niekada nebus lygiavertės :-] Aišku, gal antrosios charakteris ir geresnis, bet... :-]

Tiesa, ratas tas buvo ne tavo, suklydau. Pas tave priekinis nuo senos gondos ratas, galinis nuo gpz/gpx 600 r. Bakas Jawos, priekinės šakės irgi pakeistos.... o likusių maždaug 6500 litų iš tavo paminėtų 7000 tai kaip ir nematau... Tai jei tu tiek sukišai į variklį, tada jau bijau bijau bijau :) Be to, jei rusiška technika ta taip labai patinka, tai ko dedi japoniškas detales? Tai perdarinėk tas pačias :) O jei taip ir toliau rusiškas detales keisi japoniškom, tai tada galima iš karto nupirkt žymiai pigiau japoną. Gali jį netgi pirkt be variklio ir įsidėt būtent rusiško opozito variklį ;)

Nors, žinoma, neįpirkčiau japono, tai ir aš važinėčiau su tuo uralu savo ir vis vien motociklizmo nemesčiau, tik jis nebebūtų toks malonus. Tai vat tiek norėjau pasakyt. Viskas, rišam tą temą :-] Nenoriu aš čia pyktis, nes iš prigimties esu nepiktybinis žmogus (h)
2006 Kovo 31 08:43 ZX10R '06
Optimistas
900cc *****
Avataras
#59    

"...nuo Olialia Jurgitos Tvarijonaitės ant Katunskytės ar kaip ji .... " :-] :-] :-] :-] :-] :-] (y)
2006 Kovo 31 13:52
Pėsčiasis narys
400cc ***
Avataras
#60    

kokios aistros cia buvo uzvirusios :D :D :D :D

p.s.: kas ta Katunskyte?
2006 Balandžio 1 01:10 looking forward...
Puslapiai: 1234..7




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17