Motomanų Diskusijos » Motociklai pagal gamintoją, palyginimai » Honda motociklai » 2013 Honda Gold Wing F6B – kebabinė ar šaldytuvas?

| 2013-02-06 Dellamorte | 19/11424 žinut.
 

 
Nuo 1974 metų, kai buvo pristatyta pirmoji Honda GL karta (dažniau vadinama tiesiog GoldWing), šis pertekęs komfortu ir funkcijomis japonų modelis tapo atskira motociklų klase. Taip pat ir dažnu pasišaipymų ar anekdotų taikiniu. Mano mėgstamiausias yra šis:

— Kodėl GoldWing vairuotojas neatsakė į pamojavimą?
— Nebuvo tikras, ar kitas vairuotojas mojuoja, ar rodo nepadorų gestą.
— Nes serga artritu ir negali pakelti rankos.
— Todėl, kad espresso aparatas ką tik užvirė kavą.
— Tuo metu miegojo.
— Tuo metu dalyvavo konferenciniame pokalbyje su biržos makleriu ir aksesuarų pardavėju.
— Tuo metu buvo sutrikęs dėl keistos formos objekto, užfiksuoto radaro ekrane.
— Nes vienu metu reguliavo oro pakabą, sėdynės aukštį, programuojamą CD grotuvą, sėdynės temperatūrą ir palydovinę navigacijos sistemą.
— Nes nerado mygtuko „automatiškai pamojuoti atgal“ valdymo pulte.

Na, ir niekam tikriausiai ne paslaptis, kad lietuviai baikeriai sunkius ir iš pažiūros griozdiškus GoldWingus vadina tiesiog „kebabinėmis“.

Tačiau 2013 metais Honda nusprendė šiek tiek paeksperimentuoti ir pristatė naują GL versiją, kuri (pirmą kartą modelio istorijoje!) buvo ne prifarširuota naujomis funkcijomis ir apkrauta dar didesniais aksesuarais, o atvirkščiai – sumažinta ir nusiurbtais riebalais.

Į akis pirmiausia krito, kad nuo motociklo nuimta galinė bagažo dėžė bei gerokai pažemintas priekinis stiklas.

Gerai įsižiūrėjus į naujojo F6B siluetą motociklas labiau priminė ne kebabinę, o kruizerį. Tiesa, tokį kietais šoniniais krepšiais pabalnotą „begemotą“ , užsienyje vadinamą baggeriu, o Lietuvoje (kartais) – šaldytuvu.

Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Kas gi tai?

Pernai dalyvaudamas Hondos modelių bandymuose „pasiskundžiau“ vienam kompanijos atstovų dėl nutrauktos VTX1800 gamybos. Į tai jis mįslingai atsakė, kad ateinančiais metais Honda pasiūlys kažką naujo, kas užims atsilaisvinusią nišą. Tiesa, tai jis tarė aiškiai dvejodamas, girdi, galbūt naujasis modelis būsiąs skirtas „ne visai man“.

Dabar suprantu, ką jis turėjo galvoje.

Išties, nesu didelis baggerių gerbėjas. Juolab, jei jie net ne V-twin‘ai. Tačiau niekaip nepaneigsi to, kad šis stilius Vakaruose šiuo metu yra „ant bangos“. Tai gerai atsispindi net ir lietuvių custom motociklų dirbtuvių meistrų darbuose.

Taigi, Honda nusprendė nusigriebti grietinėlę pataikydama į madą, bet per daug neinvestuodama į naujo motociklo kūrimą. Akivaizdu, kad išradinėti jokių naujų technologijų kuriant F6B neprireikė, o daugiau darbo čia teko dizaineriams, bet ne inžinieriams.

Bet pažvelkime giliau į šio modelio savybes.

F6B yra beveik 30 kg lengvesnis už standartinį GL‘ą. Tai pavyko padaryti išoperavus jau mano minėtą galinę daiktadėžę su visa ten buvusia garso sistema, sutrumpinus priekinį stiklą ir padarius jį nereguliuojamu, išmetus galinę pavarą, autopilotą ir dar keletą nebūtinų elektroninių „pričendalų“. Šiek tiek performuotos sėdynės, duslintuvų galai, oro aptakai.

Galinė pakaba liko ta pati, tik priderinta prie sumažėjusios motociklo masės. Nepakito ir aliuminio rėmas, vienpusė galinė švytuoklė, stabdžiai, priekinis instrumentų skydelis, šviesos ir taip toliau. F6B liko ir įprastas 1832 cc darbinio tūrinio šešių cilindrų variklis su kuro įpurškimo sistema.

Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


O kaip gi valdymas? Gal čia yra kokių naujovių?

F6B pačiam (kol kas) išbandyti neteko, tačiau juo važiavę Cycle World žurnalistai pateikė tokius įspūdžius:

„Apžergęs motociklą pajunti, kad jis yra toli gražu ne toks pats, net jei ir nepajudėjo į priekį nei per colį“.

Testuotojai pažymėjo, kad netekusi aukštos ir didelės galinės daiktadėžės Honda ne tik palengvėjo, tačiau ir jos svorio centras pasislinko žemyn, dėl ko net ir žemesnio ūgio vairuotojai jautėsi daug užtikrinčiau, kai aikštelėje ar sustojus prie šviesoforo motociklą reikėdavo pastatyti vertikaliai.

Pradėjus važiuoti F6B jautėsi tarsi būtų visai kitas motociklas. Startuojant iš vietos ir greitėjant aukštesnėmis pavaromis jo akceleracija yra daug greitesnė nei standartinio GoldWing. Aišku, už šiuos privalumus vėlgi reikia dėkoti tik sumažėjusiai mašinos masei, kadangi jokių naujovių variklio ar kuro tiekimo sistemoje kaip ir nebuvo įdiegta.

Cycle World žurnalistai negailėjo gerų žodžių F6B manevringumui, tikindami, kad šis „šaldytuvas“ puikiai suvaldomas tiek mažais parkavimo aikštelės greičiais, tiek miestų grūstyse. Žinoma, visos liaupsės buvo skirtos lyginant F6B su jo vyresniaisiais broliais, o ne su kokiais 650 cc street-bike‘ais.

Be to, nereikia pamiršti, kad ir standartiniai GoldWingai garsėja neįtikėtinu manevringumu, turint omenyje jų gabaritus (tikriausiai matėte tuos video apie kalnų keliukų posūkiuose guldomus GL‘us).

Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Apibendrindamas pastebėčiau savotišką paradoksą – faktiškai visi gamintojo pozicionuojami F6B privalumai lygiai taip pat gali būti palaikyti ir minusais.

Kodėl?

Akivaizdu, kad GoldWingo pirkėjas yra labiausiai už viską vertinantis keliavimo komfortą. Jam svarbiausia – patogumas, ergonomika, galimybė keliauti toli ir vežtis daug bagažo.

Pirma - žemas priekinis stiklas atrodo kietai, bet net Cycle World žurnalistai atsargiai užsiminė, kad jei esate aukštesnis nei „metras-septyniasdešimt“, vėjo sūkuriai trankys tiesiai jums į šalmą. Iš patirties žinau, koks tai šlykštus ir tiesiog iš proto varantis dalykas keliaujant užmiesčio greičiais.

Taigi, tikėtina, kad naujai iškepti F6B savininkai jau po pirmo išvažiavimo į užmiestį skambins savo aksesuarų pardavėjui ir užsisakys standartinį priekinį stiklą, dydžio sulig kino teatro ekranu.

Antra – sunkiai įsivaizduoju tokį baikerį, kuris pirktų GoldWingą tik sukinėjimuisi mieste. Paprastai jais keliaujama. Vadinasi, dauguma naujų F6B savininkų anksčiau ar vėliau puls ieškoti galimybių išplėsti savo bagažo gabenimo galimybes. Guess how? Spėju, ant galinės dalies primontuojant tą pačią masyvią daiktadėžę.

Todėl įvertinęs visus „už“ ir „prieš“ manyčiau, kad F6B tėra duoklė madai, laikinas nuokrypis nuo ilgametės GoldWing istorijos (panašiai, kaip buvo ir su Valkyrie), kurio praėjus baggerių madai Hondos modelių pasiūloje nebeliks po metų ar dvejų.

Gaila, bet nesiryžčiau pavadinti šio motociklo ir lygiaverte pamaina (dabar jau) legendiniam VTX 1800. Kol kas.

http://www.youtube.com/watch?v=tS8655JYY6I
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Paskelbė: Saulius (Dellamorte)

 


Narys
125cc **
#2    

Na atrodo visia nieko. Nebe toks griozdas kaip senesnieji modeliai :D
2013 Vasario 6 22:05
Narys
1100cc *****
#3    

Na nezinau, man senesnis GoldWing'as labiau patinka. Kazkaip labiau zaismingi atrodo (ypac geltoni/raudoni). Apkabini toki veliavelem, saliu lipdukais, ir trauki keliaut kaip su RV, tukstancius kilometru. Pastebejus viena kelyje - iskart nuoktaika gereja ir sypsena atsiranda.

Nauji GoldWing F6B - pernelyg rimtai atrodo, labai "Harlejiski", pilki arkliukai. O reklamoje parodytas rideris - neskustas amerikietis, tikrai zymiai geriau atrodytu ant VTX 1800 blizgancio.

Zodziu nepatinka :|
2013 Vasario 7 00:14 redagavo Decoy 2013 vasario 7 00:23
Čioperistas
1200cc ******
Avataras
#4    
2013 Vasario 7 08:25 Vilkolakiai (R) Ziemai priimam saugoti motociklus Vilniuje. Saugu, sausa, patikima, signalizacija akumuliatorių pakrovimas, gera kaina. Rezervacija i PM. Pirmenybe jau laikusiems :D
Narys
25cc *
#5    

Labai neaiski paskirtis.Noras apmulkinti zmoku be dideliu investiciju :) Kaip rodo istorija is to nieko gero nesigauna.
2013 Vasario 7 09:25
Narys
600cc ****
Avataras
#6    

Man asmeniškai iš šono, tai labai gražiai žiūrisi!
2013 Vasario 7 11:30 USM Racing Team www.usm.lt www.dropshop.lt
Narys
600cc ****
Avataras
#7    

bet šitas klipas tai visiška tuštybė, negaliu patikėt, kad pirkėjams akcentuoja tokius dalykus.

https://www.youtube.com/watch?v=tS8655JYY6I
2013 Vasario 7 11:39 USM Racing Team www.usm.lt www.dropshop.lt
Narys
500cc ***
Avataras
#8   +1  

Kadangi stipresnio rusu baikerio neisivaizduoju be Goldos (net daina specialia tam turi sukure) tai skaiciau atsiliepimus apie si GL. Sudirbo is visu galu. Cia jau ne Golda jie taip sake, cia siaip motociklas. O gamintojas juk visada padaro bazini varianta o po to visus pricindalus, be kuriu neapseisi, parduoda uz pinigus. Mano nuomone, jis tikro keliautojo neuzkariaus labai. O gal...? Ka gali zinoti :O
2013 Vasario 7 14:53
Narys
500cc ***
Avataras
#9   +1  

Klipe tai gal daugiau ta baxura reklamuoja ir mergas ant galo :-]
2013 Vasario 7 14:59
Auksarankis
900cc *****
#10   -2 / +1  

galas-kazkurio ten Harlio.
priekinis stiklas -pornografija.
sedynes irgi sudirbtos
2013 Vasario 7 15:24
Narys
1100cc *****
#11    

Stai tau ir "HarleyGoldwingson F6B" :S
Tesiog noriu pabriezti jog tas naujas "palengvitas" galas - Gold Wingu net nekvepia. Vaziuojant is galo ir speliojant kas cia per motociklas, GW i galva tikrai neateis.

Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Source:
http://delcurmudgeon.files.wordpress.com/2011/05/harley.jpg
http://s1.aecdn.com/images/news/2013-honda-brings-changes-in-the-....
2013 Vasario 9 02:05 redagavo Decoy 2013 vasario 9 03:08
SPAM'eris
25cc *
Avataras
#12    

Japonai susigrazino Goldvingu gamyba y savo salas, Amerikoj nebedaro. Tai ir issidirbineja kaip moka :) Grazus, bet galinio topkeiso reikia :)
2013 Vasario 9 21:09
Juodulys
1500cc *******
Avataras
#13   +2  

straipsnio autoriau, del pavadinimo reikejo parasyt kad cia tik tavo nuomone, kuri dazniausia gali nesutapt su daugelio nuomone. Straipsnis turi but neutralus o ne izeidinejantis siu motociklu gerbejus.
2013 Vasario 10 08:50 Honda VFR 800Fi
Narys
600cc ****
Avataras
#14   +1  

DainiauM, ačiū pastabą. Visų pirma - nieko neturiu nei prieš GL, nei prieš jų vairuotojus. Tai yra motociklas su savais privalumais, savo kategorijoje neturintis rimtų konkurentų. Bet nemanau, kad Goldwingų vairuotojai tokie jautruoliai intravertai, kurie nesupranta humoro. Lygiai kaip aš neįsižeidžiu, kai mano Hondą draugai harlistai juokais pavadina "panasoniku", o pažįstami britvininkai - "unitazu" (ir aš atsakydamas jų motociklus - "kavamalėm").

Beje, prierašas "mano nuomone" recenzijose yra absurdas. Akivaizdu, kad autorius ne babytės Bronės nuomonę rašo, o savo. Nieko nėra nuobodžiau už tuos "politkorektiškus" standartinius ir sausus techninių duomenų išvardijimus, kurie būna kai kuriuose žurnaluose. Juk šiais laikais kiekvienas gamintojas turi savo www, kur technines motociklo charakteristikas gali rasti kiekvienas savarankiškai.

P.S. motomanų "eteris" laisvas visiems, tad kiekvienas gali publikuoti ir savo versiją, jei nesutinka su publikuotu straipsniu. Nuo to tik laimės visi.
2013 Vasario 10 11:05 redagavo Dellamorte 2013 vasario 10 11:07
Čioperistas
1200cc ******
Avataras
#15   +2  

Citata:
Cituoju: Dellamorte
DainiauM, ačiū pastabą. Visų pirma - nieko neturiu nei prieš GL, nei prieš jų vairuotojus. Tai yra motociklas su savais privalumais, savo kategorijoje neturintis rimtų konkurentų. ...
Beje, prierašas "mano nuomone" recenzijose yra absurdas. Akivaizdu, kad autorius ne babytės Bronės nuomonę rašo, o savo. Nieko nėra nuobodžiau už tuos "politkorektiškus" standartinius ir sausus techninių duomenų išvardijimus, kurie būna kai kuriuose žurnaluose. Juk šiais laikais kiekvienas gamintojas turi savo www, kur technines motociklo charakteristikas gali rasti kiekvienas savarankiškai...


Man ima juokas kai skaitau tokius lietuviskus "mandrus" slangus alia: kebabine, saldytuvas, unitazas ir kitus... Lietuvos motociklizmas yra toks nykstamai mazas savo skaiciumi pries tokius amerikos gigantus, kad tie kiemo smelio dezes issireiskimai tik sukelia sypsena :D

Kas yra kebabine galite rasti cia:
http://www.autoreviu.lt/portal/categories/19/1/0/1/article/4816/m....


Decoy, su derama pagarba kaip kelio draugui prasyciau nelyginti daug galingesnio 6 cilindru Hondos apozitinio variklio, ant kurio padejus kavos puodeli vos ne vos matytum nykstukinius raibuliukus jam dirbant, ka jau kalbeti apie HD springtanti nebalansuota, besipurtanti ant laisvu traktorini varikli, pabandykite ant sio padeti puodeli kavos, kol jis dirba laisvom apsukom :D Sutinku ne kavos puodeliams laikyti sie motociklai. As taip pat V-Twin gerbejas, bet matydamas kaip sie tolimu keliu monstrai lengvai ir lygiai gaudzianciais varikliais skrodzia ilgas distancijas ir taves nevargina jokios vibracijos ir gali nuvaziuoti ilgesni atstuma per diena ir taip diena is dienos, visas 2 ar 3 savaites pradedi vertinti tokius motociklus, kurie tikri keliautojai nei parodu eksponatai su skambiu vardu...

Nesutikciau su tamsta del to, kad neturintis savo kategorijoje konkurentu, manau tai reiktu lygintis su BMW K1600GTL, vat toki straipsni mielai skaityciau...
taciau dar reiks palaukti kompetetingu nuomones, zemiau tik senesnio GL lyginima:
http://www.ridermagazine.com/road-tests/2012-bmw-k-1600-gtl-vs-ho....
http://gl1800riders.com/forums/showthread.php?291449-2012-BMW-K16....
http://www.motorcyclistonline.com/comparisons/122_1110_bmw_k1600g....

dar verti demesio stai sie:
http://www.motorcycle-usa.com/117/15452/Motorcycle-Article/2013-H....
http://www.motorcycle.com/manufacturer/honda/2013-honda-gold-wing....

Na o kas liecia "sausus techninius aprasymus" tai manau butu idomiau pasiskaityti apie sukimo momentus ir galia, technologijas, o ne apie stiliu, mados suksnius, dvasingumo matavimus ir kitas tustybes, juk ne Petruskeviciaus Mados ir stiliaus forumas...

Na, o tiem rasytojams rasantiems apie sedynes sudirbima, stiklu pornografiskuma, galiu pasakyti tik tiek, kad pirma padekite savo ispuoseleta uzpakali, ant sio motociklo, pravaziuokite, bent 300km pajuskite ji ir tik tuomet rasykite, o kol kas kol dar LT keliuose tokio net nematet patylekime drauge (h)
2013 Vasario 10 14:07 redagavo DainiusD 2013 vasario 10 14:10 Vilkolakiai (R) Ziemai priimam saugoti motociklus Vilniuje. Saugu, sausa, patikima, signalizacija akumuliatorių pakrovimas, gera kaina. Rezervacija i PM. Pirmenybe jau laikusiems :D
Sunkiasvoris
1100cc *****
#16   +3  

Perskaites šį rašinėlį negalėjau užmigti visa naktį vis pabuzdavau išpyltas šalto prakaito ir bėgdavau į garaža pasižiurėti ar mano senas šaldytuvas neišsijūngė ir neprisvilo kebabai. Neapsikentes tokios bemiegies nakties 4,30h paskanbinau savo vienam draugui ir sakau;
Klausyk kaip man dabar užmigti?
Iškalauses mane jis pasakė;
Ko tu čia nervuojies, juk pas tave nei šaldytuvas nei kibabinė o tik labai senas patefonas.
Nusiraminau atsiguliau ir iškarto užmigau o ausyse skambėjo iš seno patefono sklindanti Queen - 'Bohemian Rhapsody'
Ir manau pas tuos kas GL vadina šaldytuvu jų šldytuvas virtuveje burzge ir vibruoje daugiau nei GL.

https://www.youtube.com/watch?v=lc6_KYNGrTY
 
2013 Vasario 10 15:05
Narys
1100cc *****
#17   +1  

Dainau, taigi as nesigincuoju kad GW yra puikus motociklas, tesiog man yra nesuprantama kodel HONDA ji reklamuoja nurodytam video butent taip...

Kaip veliau pabrieze pats autorius, GoldWingai turi savo atskira rideriu kategorija, ir 4xRG ta irgi patvirtino savo nuomone plius prancuzisku video.

Siulyti GW neskustam, oda devinciam hardcore freedom seeking Californijos (bent jau is akcento) bikeriui, kuris nori kad i ji atkreiptu demesi, mano manymu, yra tas pats, kas nupirkti motinai 4,6L V8 Mustang'a kasdieninam vazinejimui po miesta i darba, 10km per diena.
2013 Vasario 10 16:32 redagavo Decoy 2013 vasario 10 16:44
Auksarankis
900cc *****
#18    

Citata:
Cituoju: DainiusD

Na, o tiem rasytojams rasantiems apie sedynes sudirbima, stiklu pornografiskuma, galiu pasakyti tik tiek, kad pirma padekite savo ispuoseleta uzpakali, ant sio motociklo, pravaziuokite, bent 300km pajuskite ji ir tik tuomet rasykite, o kol kas kol dar LT keliuose tokio net nematet patylekime drauge (h)


.taip,ant to moto nesedejau,bet ar butinai reikia su juo pavaziuoti 300 km ,kad pasakyti ,kad stiklas pornuxa?nejuokink.juo labiau,jei jau skaitai,kad GL reikia lyginti(sutinku) su BMW.
sedyne taip pat,palyginus su praejusiu modeliu supaprastinta.Golda yra skirta dalnobojui ir nereikia demagogijos aiskinant,kad fotelis,kuris buvo ir vitrina nuo vejo buvo blogiau negu dabartine is esmes tik duokle dizainui,o ne kelioniu patogumui.... :)
2013 Vasario 10 19:25 redagavo veplys 2013 vasario 10 19:48
Sunkiasvoris
1100cc *****
#19    

Ko jus čia bijot to mažo stiklo taigi gamina ir su senu dideliu.
http://www.youtube.com/watch?v=zXarsOkqudI
Dvikova
http://www.youtube.com/watch?v=fRJY-hxJ0G0
http://www.youtube.com/watch?v=Rz3EXtkECAM
 
2013 Vasario 10 20:32 redagavo 4xRG 2013 vasario 10 20:35
Narys
600cc ****
Avataras
#20   +1  

Truputį ne visai į temą - sukirtome rankomis su Delfi dėl momanai.lt straipsnių publikavimo ir pas juos. Tikimės, kad tai prisidės prie motociklizmo plėtros Lietuvoje. Pirmuoju straipsniu tapo šis: http://auto.delfi.lt/laisva-pavara/honda-gold-wing-f6b-kebabine-a....
2013 Vasario 12 12:03
 




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17