Motociklai pagal gamintoją, palyginimai » Modelių kova - Ką rinktis?! » Street motociklai
Narys
1000cc |
Labai geri tie atsiliepimai apie 955 Triumph. Ir taip, jie geri UK Triumph forumuose Tas motoras pilnai odometro kilometru skaitliuka apsuka. Kas yra liudniau, tai tokiu metu mocas jau ir bus kokius 100000km pravaziaves ir atsuktas. Asmeniskai man tas 955 dizainas yr baisus. Nuo 1050, 675 jau pasitvarke isvaizda i geresne puse. Jei reiks techniniu konsultaciuju, labai draugiski senukai renkasi cia: http://www.bikersoracle.com/triumphsprint/forum/index.php
2013 Kovo 26 20:53
|
Optimistas
800cc |
Tikriausiai mane Bet šalo tai man tik rankos Skaičiau ne tik Triumph forumus. Tamsta jau ankstesniame savo poste išreiškėte antipatiją Triumphams, tad į nuomonę nekreipsiu dėmesio
2013 Kovo 26 21:38
|
Optimistas
800cc |
Dėl skonio nesiginčysim, man jie patinka Ir kai pirmą kartą atsisėdau, tau supratau, kad ir mano užpakaliui jie tinka. Maniškiame odometras skaitmeninis, rodo 85k. Jei jau atsukinėtų, turbūt pasirinktų mažesnį skaičių
2013 Kovo 26 21:41
|
Narys
1000cc |
Teisingas paziuris. Nes mano huomone labai subjektyvi. Bet ji ne is zurnalu ar tv, o is realiu susidurimu. Triumph motociklu toli grazu nepavadinsi inzinerijos stebuklu. O Ducati teko taisyti gedimus, kurie japoniskam motociklui tiesiog nesuvokiami sveiku protu. Gal visu situ nuomoniu nei nebutu, jei salia niekad nebutu stoveje japoniski motociklai. Bet jie deja stovejo (deja ne konkurentu naudai).
2013 Kovo 26 21:53
|
Narys
1000cc |
Gal ir taip. Anglai irgi baldielina ir jiems neuzkliuva dizainas Bet kuriuo atveju, su sia marke jau esi isskirtinis Lietuvoje. Kazkodel ju mazai. Man patiko nurodytas forumas, nes labai greit ir labai geranoriskai baikeriai duoda techniniu patarimu, jei koks kyla klausimas. Ypac viena 1958m. gimimo moteris Automatiskai, kai susiduri su tokiu palaikymu, marke nejucia ima patikti... Ir siaip, Harliu pilnos gatves, o va Triumphu venetai
2013 Kovo 26 21:54
|
Optimistas
800cc |
Mašinos aš ne japoniškos jokiu būdu nepirkčiau. Vairuoju Corollą ir didžiausia problema yra tai, kad reikia pilti kurą. Bet motociklas bent man yra žaislas, o žaislams pasirinkimo kriterijai yra kiek kitokie. Vat norėjau Triumpho ir viskas!
2013 Kovo 26 22:20
|
Narys
25cc |
O ka is japonu galima butu issirinkti?streeta, agresyvios isvaizdos, gerais atsiliepimais ir kazkas nuo 2007metu.
2013 Kovo 27 00:08
|
Krapštukas
1100cc |
BIMP, gal koki Kawasaki Z750? Kai pats ieskojau sport touring´o, rimtai galvojau apie triumph sprint st 955, amerikieciai ytin giria juos, neteko ju forumuose skaityt blogo atsiliepimo Naujas triumph street triple 675 atrodo turbut idomiausias street´as is siuo metu esanciu rinkoje
2013 Kovo 27 01:24
|
Narys
400cc |
Aprilia Shiver 750 BMW F800R Cagiva Raptor 650 Honda CB600 F Hornet (CB900 Hornet '02-'07) Kawasaki Z750 MV Agusta Brutale 750S Triumph Street Triple 675 Yamaha FZ6 Dar pasidomek supermoto: KTM 690SM, 690 Duke BMW G650 Xmoto Husqvarna 610SM P.S. Kurie japonai atsirinksi Su jais paprasciau gyventi.
2013 Kovo 27 01:35
redagavo geringsonas 2013 kovo 26 23:55
|
Narys
500cc |
Nemastei renkantis street'ą / sport touring'ą apie BMW F 800 ST ar S? Labai giria jų variklius bei greičių dėžes. Dabar tokie varikliai ir toliau dedami i R modeli ir naujuosius GS bei GT. Taip pat bene ekonomiškiausias tokio tipo moto, varomas ne grandine, bet diržu. Komplektuojami su Borto kompu, pasirinktinai su ABS, šildomom rankenom. Tiesa, apie šiuos moto informacijos lietuvių kalba labai nedaug, o ir lietuvoje jų pasirinkimo beveik visiškai nėra.
2013 Kovo 27 08:49
|
Narys
1000cc |
Zmogus iesko agresyvios isvaizdos street baiko, o jus siulot bmw f800 st... Tai gal kiekvienas pasiulykim kas jam patinka paciam...
2013 Kovo 27 09:39
|
Narys
500cc |
Deuce isiskaityk i teksta pries komentuodamas. Is kur zinai jog si zinute buvo skirta jam. As parasiau "sport touring" BIMP apie tokio tipo moto nieko nesneka... Sakiau Edvardui.
ST ir S butent ir yra sport touring
2013 Kovo 27 10:16
redagavo Masters 2013 kovo 27 08:18
|
Krapštukas
1100cc |
I siuos neziurejau del kainos, ieskojau uz puse tiek, kiek kainuoja F800 Bet pats modelis patinka, kai pavazinesi- aprasyk ispudzius i sport-touring ar F800 tema, idomu butu isgirsti, nes kiek skaiciau kitu nuomones, tai yra nemazai nepatenkintu variklio vibracijomis prie 5000rpm, del to net parduodanciu juos. Idomu kaip realiai/lyginant su tavo turetais motociklais.
2013 Kovo 27 11:10
|
Narys
50cc |
Streetu sarasiuka cia toki : Suzuki GSR600 Yamaha FZ6 Kawasaki Z750 Honda Hornet Triumph street triple Triumph speed triple Kawasaki er6n Yamaha XJ Suzuki sv gladius Gal kazko nepaminejau is populersniu uzrasiau metai apie 2006- pagrinde 600cc manau street per akis sekmes !
2013 Gegužės 2 15:11
|
Kuvaldaliotas
2200cc |
yama xjr13 ir atrodo, ir vaziuoja
2013 Liepos 29 00:07
if you don't ride in the rain, you DON'T ride
Barry Sheene is in heaven watching us suck. |
Auksaburnis
1100cc |
Tai kad tokie motociklai tik brandiems zmonems.Juk cia nera net 100arkliu.Zalias jaunimas nulipes nuo javu, tikrai nenores moketi tiek pinigu uz kazka panasau i tai ka jie turejo.Jiems reikia progreso, agresyvumo, kur daugiau plasmasiu,arkliu minimum virs 100, sikna i dangu uzriesta taip, kad net keleive, kojomis dygstanciomis is pazastu nepasiekia uzlipt, nenuspardydama galinio spoilerio-kazko panasaus i britvaaaaaaa.
2013 Liepos 29 14:35
redagavo mune23 2013 liepos 29 20:17
Mune
|
Kuvaldaliotas
2200cc |
nu nu, nera 100, mano prancuzas cielus 105 pagal popieriu, o realybej ant rato. tik, tavo tiesa, jie to nesupras
2013 Liepos 29 18:14
if you don't ride in the rain, you DON'T ride
Barry Sheene is in heaven watching us suck. |
Narys
125cc |
Siulau SITOS temos tikrai norinties susidaryti teisinga nuomone apie Triumph motociklus neskaityti
2013 Liepos 29 22:19
|
Auksaburnis
1100cc |
na jo, senesnieji turejo ir 107 kumelius, bet kadangi nafik jie nereiklaingi tai naujieji teturi "tik" 98
2013 Liepos 29 23:15
Mune
|
Narys
1000cc |
Tai cia europietiskas draudimas pasitarnavo sitiem "tik" 98ag. Realiai jis turi tuos pacius 107, kaip ir Bandit 1200, kiek per testus ant dyno suka tiek 112 - 113ag. Bet Japonas gudras kaip ciukcia Kam kazka daryt, jei galima neapsunkint kliento ir tiesiog popieriuose deklaruot 98ag, del kuriu draudimas pigesnis vos ne per puse
2013 Liepos 29 23:39
|
Kuvaldaliotas
2200cc |
B12 ir per galini bakeli uzribotas. paprastas ir pigus modas paleist papildomus 10-15 kumeliu
2013 Liepos 30 00:31
if you don't ride in the rain, you DON'T ride
Barry Sheene is in heaven watching us suck. |
Narys
1000cc |
Nieks ten neuzribota, butent b12 suko testuose and dyno stendo ne po karta...ir gavo po 112ag...
2013 Liepos 30 07:13
|
Kuvaldaliotas
2200cc |
B12 Mk1, butent taip ir buvo ribotas i eto fakt
2013 Liepos 30 11:39
if you don't ride in the rain, you DON'T ride
Barry Sheene is in heaven watching us suck. |
Krapštukas
1100cc |
Na bent jau cia, MK1 dyno kreive piesia su 100ag http://www.motorcycle.com/shoot-outs/power-tourers-2974.htm O ir pas mikimauzus draudimas liberalesnis AG skaiciams Bet faktas ir tas, jog suzuki deklaruoja tuos 98ag, ir cia ant galinio rato tie patys 100ag. Na tai ant alkuninio veleno tikrai bus bent 115ag.
2013 Liepos 30 12:11
|
Narys
50cc |
Sveiki esu naujas bendruomenes narys ir norejau paklausti ka geriau pirkti? Honda NC700S ar Yamaha MT-03? Ir taip pat noriu paklausti kogero jums kvailo klausimo o man nesuprantamo. Motociklas su didesne kubatura ar mazesne kubatura ir tuo paciu kw skaiciumi yra geriau? Bei ka suteikia kubatura?
2015 Sausio 18 20:46
|
Narys
1000cc |
Neesu draugaves nei kiek su nc700s bet apie mt-03 galiu pasakyti,kad standartinis variklis be jokiu power commanderiua r pan., yra stipriai persilpnas. Kelionese greicio pasirinkimas tampa labai ribotas. Tada jau geriau pirkti xt660x kuris lengvesnis ir bent taip galios trukuma konpensuos, ir tures daugiau galimybiu ant neasfaltuotos dangos, del didesne pakabos eigos. Ne tik kubatura, bet ir variklio tipas duoda tam tikru skirtumu,privalumu ir minusu. Didele kubatura kaip masinoj taip ir motocikle duoda elastinguma variklio, geriau jauciasi prie zemu apsuku, aplamai dazniausiai buna zemesniu maksimaliu apsuku, nors galios turi tiek pat kiek ir mazesniu kubaturu varikliai. Man asmeniskai visada bus maloniau vaziuoti su dideles kubaturos technika, kai nereikia daug galvoti apie pavaru pasirinkima, bagazo krovima ar paves, ir siaip smagiau kai variklis dirba turedamas dar dideli potenciala virs. Kaip ir patinka labiau v formos varikliai, ar vienacilindriai, nes jie turi zymiai didesni sukimo momenta prie zemu apsuku. Bet aisku neturi tokio galios suolio prie aukstu kaip vienaeiliai keturcilindriai. Bet cia kiekvienam pagal save ir pagal poreikius. Viskas turi pliusu, viskas minusu. Didele kubatura gal maloniau, bet maziau prognozuojama, neatleis taip klaidu. Jei lygint tokius kaip fjr1300 ir pvz bmw f650 - pastarasis kuro valgys turbut vos ne perpuse maziau. Bet - vienacilindriai labiau vibruos, prastai jausis prie didesniu greiciu, o didesnis greitis jiems yra jau nuo 120km/h. Sunku viska suvardinti, reikia paciam galvoti ka planuoji su motociklu veikti.
2015 Sausio 18 21:24
|
71.040.604
+22.361
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |