Motociklai pagal gamintoją, palyginimai » Yamaha motociklai » Yamaha FZS 600 Fazer
Narys
1000cc |
Reiskias tau patinka suvolioti motociklai. Nes tokiu metu fzs nebuvo be plastiku. O tokio daikto tikrai niekas nenuimenaja siaip. Eilinis kotletas, surinktas po crasho is dar likusiu sveiku daliu.
2013 Kovo 29 07:48
|
Narys
500cc |
Kaip tai be priekinių plasmasių? Nėra nei stiklo, nieko? Tai ir pati lempa ne originali? Tikrai ten kažkas buvo daryta. Dar pažiūrėk į spalvas bei lipdukus, ar sutinka su orginalu, o šiaip kaina normali. Va čia į lipdukus bei spalvų gamą gali pasižiūrėti ir palyginti pagal metus, kiek ten ko pakeista. http://www.fazer-hispania.com/fazer.php?page=historico.htm
2013 Kovo 29 08:18
redagavo Masters 2013 kovo 29 06:28
|
Narys
500cc |
Kartais ne šis skelbimas? http://www.autogidas.lt/yamaha-fzr-2000-021044448.html Aš nieko prieš pardavėją, bet jei šis, tai taip, priekis visas ne tas, lempos pakeistos, ten tie pagražinimai (plastmasės) prie radiatoriaus irgi papildomai uždėtos. Man vaidenasi ar jis matinis? Nes šiaip matinių nebūna, o ir bakas jaučiu jog perdažytas, ir lipdukai visai ne tie. Turi būt parašyta "Yamaha". Tokios geltonos linijos, tiek ant bako, tiek gale išvis neturėtų būti. Pakeistas ir glušakas bei posūkiai. Na, kad keisti posukiukai į mažesnius bei glušakas tai nieko blogo, čia galima traktuoti kaip tiuninga Man rodos ir vairo rankenų galiukai "slaideriai" originaliai būna juodi, o čia balti. Veidrodėliai irgi ne originalūs. Žodžiu reiktų dar žiūrėti atydžiau, nes foto nėra pašios raiškiausios, visko neįmatau
2013 Kovo 29 09:05
|
Narys
50cc |
Taip, šitas skelbimas ir spalva tikrai matinė. Bet juk pas mus visi mušti beveik būna ir surinkti iš to kas liko. Ar nereikia žiūrėti kiek buvo muštas ir kaip sutvarkytas? o spalva tai gali būti pagal norus po avarijos perdažyta. Aš spalva vertinčiau kaip papuošimą, tik kaip tas priekis ir ta lempa. Buvau užsukęs Vilniuje į GTV group parduotuvę, ten iš vis manau, kad surenka iš kelių vieną.
2013 Kovo 29 10:42
redagavo Dzukas23 2013 kovo 29 09:20
|
Narys
1000cc |
Tada dar kaina derink,tokiu atveju. Nes skelbimas jau senokai stovi ir ji nori jau parduoti greiciau
2013 Kovo 29 10:49
redagavo Vytukass 2013 kovo 29 08:51
|
Narys
500cc |
Tikrai manyčiau galima rasti ir mažiau perdarytų agregatų. Iš patirties sakau, jog priekinis stiklas gal ne taip gražiai, bet kai ant didesniu greičių neplėšia nuo moto, žymiai maloniau. Aš suprasčiau jei būtų sutvarkyta kokia plastmasė šone, ar kur įskilę, ar gal kiek nubrozdintas glušakas bei variklis, bet čia visiškai visas perdarytas Bet čia tikrai nebandau atkalbėti. Skonio reikalas. Jei patinka, jei variklis dirba gerai, su pavarom, pavažiavus, irgi viskas oki, jei atsargiai paleidus vairą, važiuojant, netempia į šoną, gali pirkti, su mintimi, jog jis "modernizuotas"
2013 Kovo 29 11:17
|
Narys
50cc |
Tikrai galima, tik jų visų kainos virš 5000 litų. Galvoju reiktų palaukt, prašiau pas draugą, kuris mašinas iš vokiečių veža, kad kokį panašesnį parveštų, o jei neparveš tai manau ir šito dar ilgai niekas nenupirks o kokiu mazdaug greičiu patikrint ar netempia į šoną?
2013 Kovo 29 11:30
redagavo Dzukas23 2013 kovo 29 09:47
|
Narys
500cc |
Kai pavažiuosi, suprasi. Čia tas pats variantas kaip ir su dviračiu. Manau vaikystėje visi važinėjom ir bandėm be rankų, o jei būni ankščiau kur gerai į medį įvairavęs, iškart lygiam kelyje į kokią tai pusę neša
2013 Kovo 29 11:56
|
Krapštukas
1100cc |
Tik kad Vokietijoj FZS kainos prasideda nuo 1500 eu uz prastai priziureta su 100 000km rida
2013 Kovo 29 12:31
|
Narys
50cc |
Tai tada teks atsisakyt minties šiam sezonui turėt motociklą ir rinktis pinigus ant gero kitam sezonui, o šiemet teks tenkintis sodyboje esančia JAWA
2013 Kovo 29 13:05
redagavo Dzukas23 2013 kovo 29 11:07
|
Narys
500cc |
Žinai čia viskas į prioritetus remiasi, galima nusipirkus ir seną moto, kad ir visą surūdyjusį bei aplaužytom plasmasėm, bet dar su padoriai veikiančiu varikliu, dadėjus šiek tiek lėšų perdaryti kad ir į Cafe racer. Atrodytu originaliai, tuo pačiu agresyviai bei su istorija. Žinoma tam reikia didelio noro, įrangos, gabumų bei patalpu ir daug laisvo laiko Bet pinigų atžvilgiu, jei viska darai pats, tai gan nebrangus variantas.
2013 Kovo 29 16:55
|
Juodulys
500cc |
jeigu ta Cafe racer'i gaminsi is santechnikai skirtu detaliu, pridedamas dar kelis pagalius is kaimyno tvoros, ir uzkabines kokio zigulio lempas, tai gal ir gausis nebrangiai. tik paskui nugriuvus su tokiu motociklu teks pagali is uzpakalio trauktis. joks projektas piniginiu atzvilgiu neapsimoka.
2013 Kovo 29 17:00
|
Narys
500cc |
Niekas apie pagalius ir nešneka... Žmonės iš rudžių kalno padaro padorius agregatus, tik priklausomai su kuo lyginsi. Cafe taigi vienas iš papraščiausių modernizavimo variantų. Viska nuimi kas nereikalinga, palieki, kad tik judėt galėtų, tiesi subinė ir veikiantis padoriai variklis. Bet jei turi labai ribotą biudžetą, tai gal ir geriau pataupyti dar metelius ir nusipirkti normaliai funkcionuojantį Fazerį.
2013 Kovo 29 17:10
|
Griausmavaldis
900cc |
nebūtinai caferi, galim ir boberį, ir stretfingerį , skonio reikalas. Fazeris universalus mocas gražus gamyklinis ir lengvai perdirbamas. Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2013 Kovo 29 19:38
...nesustabdomas...įsibėgėjam...ir...keičiam stilių
|
Narys
500cc |
Va iš Fazerio perdarytas i Cafe. Tik čia dar galėjo sumažinti baką bei uždėti ratus su špikiais, bet ir taip visai man gerai žiūris: http://www.youtube.com/watch?v=004Cq6CKT4k
2013 Kovo 29 19:54
redagavo Masters 2013 kovo 29 17:58
|
Narys
25cc |
Nepyk, bet matosi, kad nesi nei tvarkęs moco nei detalių jam ieškojęs nei ką žinai apie kainas, išmetimus bei kokie populiarūs naked'o dizainai. Taip, šitas buvo su nuneštu priekiu, ar tai būtinai reiškia, kad šakės tiesintos ar skilęs ir virintas rėmas? Gal taip, gal ne, bet ir kaina atitinkama, ne iš parduotuvės imi. Priekį nunešt labai nesunku fair'intam mocui, o patikėk surinkti originalius plastikus ir dar juos nudažyti atitinkamai gaunasi kosminiai pinigai, žinau, nes dariausi daužtą FZ6 į nakedą ir plastikų europoj NĖRA tokiam populiariam mocui už protingas kainas, o ne 200 EUR už priekinė plastmasę, 260 EUR už lempą ir panašiai. Ir net jei labai norisi tų originalių plastikų reikia suprast, kad susivarčius jie pirmi vėl nueis - nepraktiška. Dauguma amerikonų iš sveikų FZ6 darosi naked'us, EU žmonės biednesni kad iš mandrumo tokiais dalykais užsiimtų, bet klysti galvodamas, kad visai nieks nenuima plastmasių vien dėl grožio. Kitas reikalas, tai čia normaliai padarytas, net skoningai, nors gal kiek ir nuobodokai - Buell XB12 stiliaus lempa, padori kaukė nuo lietaus/vėjo. Reik šiuo atveju tikrinti ar pravodkė ne ant snarglių padarytą, ne su izoliacija sujungta ir panašiai. Kas dėl veidrodžių, tai koks skirtumas, veidrodis yra veidrodis (nekalbu apie kiniešitkus š, kur vibruoja nuo 80km/h), svarbu vaizdą rodo, o šitie dar ir neblogai atrodo, tikrai geriau už standartinius, bet skonio reikalas. Išmetimas Devil, prancūžiškas, brangus, su labai geru garsu, pats tokio noriu ant FZ6, bet net be antkainio iš jų gaunasi 550 EUR, tiesiai iš saito 695 EUR, tai.. Jeigu nepatinka išmetimas, be parkių parduosi Ebay, nes jo daug kas nori, amerikonai ypač, bet ten juos nelabai importuoja. Aš pasilikčiau. Tikrink kaip variklis dirba, ar apsukos neplaukioja ant šalto, pasiklausyk ar netarška pagr. grandinė (įtempėjas, išsitampiusi grandinė), ar neneša į šoną važiuojant, pakišk ką nors po išmetimo kolektoriaus vamzdžiais/varikliu, paprašyk, kad paspaustų galą, kad pasikeltų priekis - patampyk už priekinių šakių, pasukinėk vairą, kai ratas ore - turi tolygiai, be traškėjimų suktis, šakės neturi klibėti. Pasižiūrėk kaladėlių stovį, jeigu matosi, nežinau kaip ten FZS padaryta, FZ6 gale matosi neišėmus, pasimatuok diskus su slankmačiu keliuose vietose, kad pažiūrėt ar neteks greit keist (susirask internete kiek mm nauji), jei tvarkinga - turi būt nei kiek nenudilę. Pasikelk baką, pasižiūrėk ordėžės būklę, ar šudo neprikaupta, kaip oro filtras atrodo - suprasi maždaug kur važinėta ir kaip prižiūrėta. Pasižiūrėk grandinę, ar neturi narelių, kur sunkiai vaikšto, ar žvaigždės nesudilusios, padangų gamybos metus ir protektoriaus likutį ir jei tvarkoj - GALI IMTI. 4000 yra maži pinigai, patikėk, jeigu pačiam reiktu kad ir iš to pačio copart pasiimt ir susidėt bent taip, kaip yra, susipirkt tą Buell lempą, kaukę, pravodkę pasidaryt - patikėk užsiknistum. Nesirink moco kaip boba, tikrint techninį stovį ir vertink realiai. P.S nieko nenorėjau įžeist, Velykos gi P.P.S galai ant rankenų ne slaideriai, o svareliai, kad sumažint vairo vibracijas.
2013 Kovo 30 00:04
redagavo MrKt 2013 kovo 29 22:12
|
Narys
500cc |
Niekas čia ir nešneka apie tavo plikų mocų dizainą. Buvo pasakyta tiesiai šviesiai kas ne tas ir kas padaryta. Vartyti galima visaip, bet faktas lieka faktu. Nesvarbu kiek kas kainavo, dažniausiai niekas šiaip sau neperdarynėja mocų, bent jau ne musu kraštuose, faktas kaip blynas, kad muštas ir to niekas nepakeis, kad ir kaip čia bandysi interpretuoti. O, be to aš net ir neturėjau tikslo įvertinti šio moco perdarymo įpatumų, o ir tų tavo vadinamųjų vairo svarelių niekas iš "lempos" nekeičia, nebent būna jau visiškai nubalnoti. PS. Šneki apie žmones bei jų patirtį nepažinodamas bei nesusidūręs, tad gal susilaikyk, nes gali labai nusvilti.
2013 Kovo 30 09:16
redagavo Masters 2013 kovo 30 07:35
|
Narys
25cc |
Ouch, nu ir susinervinai. Bet gal dar galim pašnekėt Lietuvoj 99% ne naujų mocų buvo kažkada sunešioti, nesvarbu suma, už kurią perki ir nesvarbu metai, visi jie superkami iš aukcionų, kur draudimai įdeda po avarijos. Skirtumas tik tas, kad visokie GTV group per metų metus turi prikaupę sandėlius šroto ir pažįsta tokius pirkėjus, kurie kosmetiškai perka daiktus, jiem nesunku iš sandėlio sulipdyt gamintojo vaizdą ir dar ridą pagražint, kad pirkėjas viduj smagiai jaustųsi. Už 4k ieškot ne "kotleto" ir su maža rida tik didžiulis optimistas gali, nes tokių nėra. Px gi tie svareliai, yra, kas keičia dėl vaizdo, ne arklį jie kainuoja, kad šitam pakeista dėl avarijos tai nesiginčiju. Man tai visai nesvarbu ką tu ar žmogus aukščiau perka, bile važinėkit ant dviejų ratų jau gerai Vakar mačiau pirmus baikerius, šiandien vėl prisnigta, eina n.. tas pavasaris.
2013 Kovo 30 10:41
redagavo MrKt 2013 kovo 30 08:42
|
Krapštukas
1100cc |
Gal jau tu nebekalbek Idomu nuo kiek gtv suka tas ridas, jei pardavineja motociklus su +100 000km ant skydelio O siaip gerai kad neparasei jog 99% nauju motociklu is salono jau irgi buvo kazkada sunesioti, juos turbut irgi perka is aukcionu
2013 Kovo 30 11:57
|
Narys
25cc |
Edvardai, kas čia per prikolai pas tave sugalvot kas ko neparašė, pakomentuoti ir pažvengti? Normalus tu? Nu būtent, neparašiau dėl naujų nieko, o ką?
2013 Kovo 30 13:08
|
Narys
50cc |
Prisijungiu ir as pre fazeristu isigijau 2002 metu angla, kadagi cia jau buvo uzsiminta apie tai, uzklausiu dar karta. Pavaru dezes sryti girdimas garsas, kaip traskesys toks, bet ismynus sankaba dingstagsta. Gal kam teko susidurti?
2013 Gegužės 3 10:56
|
Narys
50cc |
sveiki! temos kurti dar negaliu,niekur nerandu forume info jokios!sakau priglausiu savo klausyma cia mergai nupirkom yamaha ybr 125 2007m. beda tokia jog tame parpale ipurskimas,prasidejo tokios nesamones! ijungus degima pompa bake suveikia 3-4 sek. uzsikuria. pastovi ant saules,ar siaip siltesnis oras pompa nebeduzgia ir nebesikuria? isemiau pompa,fyske pajungiau duzgia kaip pasiutus? nebeturiu as ideju kas tai pompai ten gali knistis nuo pasylimo nuo saules???? padekit,nes ji mane baigia nukankinti,kiekviena diena as tos pompos nelupsiu laukan isradima atradau tik toki.... suslapinta saltu vandeniu antklode uzmetu ant bako,po 5min uzsikuria
2013 Gegužės 6 16:43
redagavo valdas suzuki 2013 gegužės 6 13:55
|
Narys
800cc |
Kontaktus ir laidus žiūrėk ar nepažeisti, apvalyk, perspausk iš naujo kur galima.
2013 Gegužės 6 17:12
Tai va taip va
|
Narys
50cc |
dekui uz patarima! as juos ten paklibinau ir tiek,galvoju vistiek benzine teliuskuojasi,jungsis? reiks perspausti juos visus.
2013 Gegužės 6 17:51
|
Narys
400cc |
Turetu buti kazkokia relyte kuri ijungia ir atjungia ta siurbliuka. Gal ji bloga. Susirask elektros schema. Bus aiskiau kur ir ka tikrinti.
2013 Gegužės 6 21:32
|
Britvininkas
250cc |
Sveiki ateinanciu metu isigysiu 02-03 fzs 600, del priimtu pakitimu kategorijose, nebegalesiu gaut normalios A kategorijos, todel teks atsisveikint su savo F4i, kaip sakoma A2 kategorijoje galia nedidesne nei 35kw ir negali buti kilusi is du kart galingesnes transporto priemones. Kiek ziurinejau internete fazerio spec'us tai galios info pateikiama skirtyngai 95 hp 69.3 kW - 95 hp 70 kW, ar apribojus galia galeciau teisetai vazyneti turint A2 kategorija, galu gale kokia galia irasyta pas jus tech. pase, butu idomu suzinot, tada visos abejones issisklaidytu.
2013 Gegužės 7 18:18
redagavo Bitskuopis 2013 gegužės 7 15:20
|
Krapštukas
1100cc |
O tu tikras, jog pavyks apribot legaliai? Domejeisi kokia reali padetis siuo metu?
2013 Gegužės 7 18:24
|
Britvininkas
250cc |
Butent ta dabar ir darau domiuosi padetimi, ir man atsakymas i klausima klausimu visiskai netinka siuo atveju, bet kokiu atvejus gryzus i lietuva eisiu tiesiai i regitra siuo klausimu, galvojau paklausiu tautieciu, ar ka nors zino siuo klausimu...
2013 Gegužės 7 18:58
|
Krapštukas
1100cc |
Na jei netinka klausimu i klausimu, tai va tau info kur kreiptis (jei dar neskaitei) http://goo.gl/UWWY1 P.s. dokumentuose japoniskiems motociklams galia rasoma ant alkuninio veleno. Uzvarius ant stendo, del nuostoliu transmisijoj, ji buna kiek mazesne. Esu tikras, kad originalus F4 ant stendo neparodys 70kw. Taip kad galbut, jei prasuktum ant stendo pries ir po ribotuvu dejimo, pavyktu legaliai sumazint galia CBR.
2013 Gegužės 7 19:12
redagavo Edvardas 2013 gegužės 7 16:18
|
71.040.604
+22.361
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |