Remontas » Kur, kokius tepalus pirktis?
Narys
600cc |
Kadangi amerikietiškose Hondose ir po 2007 m ( kai buvo pakeistos tepalų specifikacijos) nėra liambda zondų, tai ekologiškumo teorija neatrodo įtikinama... Varikliui mažesnis klampumas ne tik teoriškai leidžia lengviau suktis - ko pasekoje padidėja galingumas, įmanoma išmatuoti (tiesa, < 1%). Yra ir kitų kriterijų - pvz skystesnis tepalas cirkuliuoja greičiau, perneša daugiau šilumos, geriau aušina stūmoklius išpurškimo būdų. Arba dar- 10w30 mažesnis skirtumas tarp reikalingo klampumo šaltam/ karštam, mačiau reikia pilti gaminat polimerų - tirštintojų, kuriuos motocikluose traiško pavarų dėžės krumpliaračiai - turėtų lėčiau keistis klampumas su rida.
2013 Kovo 15 19:53
|
Narys
1200cc |
Bloga. Mazas tepalo klampumas = mazas tepalo slegis = nieko gero Dabar nekalbam apie "Energy Conserving" tepalus
2013 Kovo 15 22:04
It comes after years going both ways
|
Narys
600cc |
Tepalo slėgiui yra apskaičiuotas siurblys ir redukcinis vožtuvas. F4i 10W40 490kPa at 6000 rpm (80C) CBR600RR 10W30 2007 505kPa at 6000 rpm (80C)
2013 Kovo 15 22:46
|
Narys
1200cc |
Teisingai. Jie yra apskaiciuoti speficiniam tepalo klampumui, o ne "mazesnis klampumas yra geriau", kad ir teorijoj Redukcinis voztuvas. Tepalo pompa pumpuodama netinkamo klampumo tepala nesukelia reikiamo slegio redukcinio voztuvo atidarymui
2013 Kovo 15 23:50
It comes after years going both ways
|
Narys
800cc |
o ka tau. kaip viską reikia žinoti. 99% garantuotas, kad tie kas nežino kaip šifruojas tepalo markė net nenutuokia apie redukcinius vožtuvus ar jie yra ar ne . žodžiu reikia neužsiminėti burimu iš tirščių, o skaityti manualą. kaip seniau sakydavo į senas mašinas negalima pilti sintetinio tepalo, nes variklis yra senas susidėvėjęs ir per tarpus tepalas labiau prasiskverbia . tikriausai vėl gi ne delto
2013 Kovo 16 06:53
Чудеса случаются и тебе встречаются,
Помни: утром всё только начинается. Проснись, улыбнись и вперёд иди, Потому что всё впереди. |
Auksaburnis
1100cc |
Chebra gal nebespeliokit. As jums parasiau tepalo gamyklos vadovo zodzius(ne emailo atsakyma o gyva pokalbi) o jus bandote ismastyti savo galvomis kaip ten turetu buti jaigu butu.... Cia ir ciukciai aisku kad kaitaliojimas klampumu nera blogai, nes net ne ciukciams japonai manualuose pasiulo kruva klampumo standartu tam paciam varikliui pagal klimata ir viena vidutini optimaliausia standarta. O Alexanderio klausiau ne del to kad nesuprasciau kad galima pilt, bet kad buvo smalsu nafik isvis tokio klampumo tepalas reiklaingas. taigi sia tema manau diskusija turetu buti baigta, na nebent kazkuris dirbate tepalo gamykloje ir esate daugiau ismanantis uz Alexanderi Hornoffa.
2013 Kovo 16 10:34
Mune
|
Narys
600cc |
Įdomu, kaip tepalo gamyklos vadovas pakomentuotų eilutę Hondos manual'e "Do not use oil with "energy conserving" label"... Beje, Yamaha taip pat prie 10w30 perėjo...
2013 Kovo 16 15:18
|
Auksaburnis
1100cc |
kas tai yra isversk i lietuviu kalba ir as tau net galesiu pakomentuoti. Nieko nuostabaus, tuoj visi ji siulys kad tik zaliesiems itikt, bet taip pat leis pasirinkti patiems ka nori pilt pagal atitinkamas situacijas, tuo paciu temperaturiniu rezimu.Tapalai skirti ne varikliams bet atitinkamoms situacijoms, kaip ziema, drago, ar istvermes lenktynes. Taigi variklis jokiu budu negali buti pritaikytas tik vienam tepalo klampumui.
2013 Kovo 16 15:33
redagavo mune23 2013 kovo 16 13:35
Mune
|
Krapštukas
1100cc |
Energy conserving ar nebus tepalas be frikciniu priedu, kurie skirti sankabos darbui? Pamenu, kazkur skaiciau, kad naujausi tepalai nebutinai yra patys geriausi, jie tiesiog gali buti tiek geri, kad atitiktu ivairius aplinkosaugos reikalavimus. Cia su ta mintim, kad pries 20 metu gamintas tepalas buvo sveikesnis varikliui, nei kad dabartinis. Gal kas nors pakomentuos apie tai? Kazin kiek cia galetu buti tiesos?
2013 Kovo 16 15:42
|
Auksaburnis
1100cc |
na matai cia tuos visus konvektorius atkapsto vartotojai kurie neturi kas veikt ir daug skaito, lyg noredami patys pradet gamint tepalus. Bet perkant tepalus kaip naudotojui to nebutinai reikia zinot, nes naujos Hondos reiklauja MA standarto ir nieko daugiau o dlia asobo tupyh dar paraso kad nepiltu energy conserving" label,pieno, grietines industrines alyvos ir pan. Realiai tai nesvarbu kokio gamintojo, siuolaikinis visas, normaliu gamintoju tepalas ar mineralka ar sintetika jau atitinka ta naujasni MA standarta ir net MA2 jau egzistuoja tepalai. Taigi gal tikrai nebepezekim apie standartus, nes klampumas ju neytakoja. jai kas ruosiates pradeti gaminti tepalus tai reiktu i kita foruma, nes cia motociklistu.
2013 Kovo 16 15:54
Mune
|
Narys
1200cc |
Atvirksciai. "Energy Conserving Oil" reiskia, kad tepalas turi priedu kurie sumazina trinti. Skaitei teisingai - viskas tiesa
2013 Kovo 16 17:28
It comes after years going both ways
|
Krapštukas
1100cc |
yamaha arba dar aš motul produkciją perku čia http://www.motostyle.lt/dylancios-dalys-motociklo-prieziurai/tepalai/tepalai-varikliams/4t/sintetine-alyva-motul-7100-ester-10w-40-4 l.html?lang=2.
2013 Kovo 18 14:09
redagavo murakest 2013 kovo 18 12:11
Life is a choise. Choose consciously, wisely, honestly.
It’s better to lose one minute of your life than your life in one minute. |
Narys
50cc |
Laba diena moto fanai. trumpai ir drutai, noriu paklausti koki tepela patartumete pilti kawasaki zx6r 2005m?
2013 Kovo 22 09:26
|
Auksaburnis
1100cc |
Trumpai drutai ir atsakysiu- toki koks priklauso pagal manuala(perskaites visa tema tikrai suprasi) o gamintoja toki koks priklauso pagal kisene.
2013 Kovo 22 09:41
Mune
|
Narys
25cc |
Sveiki, reikia pagalbos. Esu visiškai žalias moto srityje. Įsigijau Honda CBR 125. Ir noriu paklaust, ar tepalai pilasi tik į transmisiją, ar dar dar yra papildomas bakelis pačiam varikliui?
2013 Balandžio 22 21:16
redagavo Arnoldasz 2013 balandžio 22 18:59
|
Narys
25cc |
O tu manualo pavartyt netingi? As taip budamas zalias ir keisdamas alyva pirma karta sugebejau sulauzyti varzta kainavusi 60lt, kurio veliau supratau visai nereikejo kankinti...
2013 Balandžio 22 23:46
redagavo Yamazakis 2013 balandžio 22 20:48
|
Narys
25cc |
O negali būt, kad tik į vieną vietą pilasi tepalai, ir paskui jie pasiskirsto tiek į transmisiją tiek į variklį? Nes kiek žiūrėjau internete, tai niekur nerandu, kad kur daugiau piltų tepalus tik į viena vietą.
2013 Balandžio 23 14:49
|
Narys
800cc |
Tai vat tai ir reiskia, kad ipili i viena vieta ir jie jau pasiskirsto visur kur reikia. Buk ramus, tik tinkama alyva pirk ir pilk.
2013 Balandžio 23 14:53
redagavo jane doe 2013 balandžio 23 11:53
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
|
Narys
800cc |
Idomi tema... pavadinimas "kur kokius tepalus pirktis", o zinutes su nuorodomis ir komentarais dingsta
2013 Balandžio 25 13:27
redagavo sandman^kfmf 2013 balandžio 25 10:43
|
Narys
25cc |
kur enduro Motorex 10w50 isigyti??, ar buna Motorex ar Silkolene pilstomo backose?
2013 Birželio 3 18:32
redagavo funny 2013 birželio 3 15:34
xr marijuana
|
Praktikas
500cc |
ar būtina Motorex ? Kauno Urbo bazėje yra Soliris.lt Q8 Moto SBK Racing 10w50 4x1L berods 98Lt.
2013 Birželio 3 19:14
redagavo MrDidzkis 2013 birželio 3 16:16
Triumph Tiger 955i
ex Honda VFR750 Interceptor |
Krapštukas
1100cc |
Motul 5100, Champion tepalo filtras ir pigus Valvoline mineralinis tepalasSioks toks tepalu ir filtru palyginimas is mano praktikos.Motociklas Kawasaki GPZ1100, pagamintas 1997 metais. Praejusiam sezonui susipyliui Motul 5100 10w40 kuris turi API SL/SH/SG ir JASO MA, kaip ir priklauso normaliam siuolaikiniam tepalui. Ir idejau Champion tepalo filtra per daug apie tai negalvodamas Tada motociklo rida buvo 92 200km. Pravaziavau kiek daugiau nei 6000km, per kuriuos nebuvo jokio gedimo, motociklas vaziavo be jokiu staigmenu na ir kaip dauguma buvau viskuo patenkintas Dabar vel teko keist tepala, ir kadangi esu ne Lietuvoje, tai teko rinktis is vietines pasiulos. Aki patrauke "Valvoline motorcycle oil 10w40". API SG ir jokio JASO standarto, tik prirasyta jog tinka slapiai sankabai. Kazkaip ne stebuklingai skamba. Bet Amsoil uzsakytam teste sitas paprastas tepaliukas be jokiu synthetic, ester ar panasiu uzrasu, aplenke Motul 300V ir 7100, kurie skelbiami kaip pilnai sintetiniai tepalai. Keitimo metu motociklo rida 98 300km. Isleistas Motul variklyje prabuvo 14 menesiu ir 6100km. Vaziuota buvo daugiausia ilgais atstumais, motociklas net ziemos metu nevaziuotas nebuvo ilgiau nei menesio. Isleistas Motul atrode isties puikiai, ant plastikinio indo sieneles, i kuri buvo supyltas, palikdavo grazia gintarine tepalo spalva. Champion filtras taip pat- jei nebutu permirkes tepale, tai kaip naujas. Supyliau Valvoline motorcycle oil, tepalo filtras Meiwa (japoniskas, gamintojas sako, kad juos deda i naujus motociklus gamyklose- na ir saunu ), uzkuriau be pacoso ir motociklas tesisuko 500rpm, bet net prie tokiu apsuku, tepalo slegio lempute uzgeso vos po 3 sekundziu- tepalo siurblys isties dar gyvas Susilo, apsukos 1000rpm (keista, anksciau buvo 1300rpm, ir nors bandziau jas zemint iki manualo rekomenduojamu 1000rpm, po keliu akimirku jos savaime pakildavo iki 1300rpm, bet per daug demesio i tai nekreipdavau ). Tada seke trumpas tesdrive- vov, pavaros pastebimai svelniau jungiasi, Motul net naujas su neblogu trenksmu ijungdavo pirma pavara, o dabar trenksmas nors ir likes, bet sustojus sankryzoj ir ijungus pavara nebelieka jausmo jog kazkam ivaziavau i automobilio gala- trenksmas budavo toks stiprus Sekancia diena islekiau uz miesto ivazinet nauja padanga. Ir cia buvo staigmena. Motociklo variklis tapo visiskai kitokiu. Anksciau 2, 3 ir aukstesnem pavarom variklis mikliai sukdavosi iki 7000rpm, o perkopus sita riba, link 11000rpm sukdavosi vangiai. Tiesa sakant nebuvo reikalo jo iki maksimumo sukt, daug naudingiau keist pavara. Maksimalus greitis tebuvo kiek daugiau nei 220km/h ties 7000rpm, mazoka kaip 1052cc varikliui. Na bet turejau galvoje teorija, kad bus karbuose paslepti ribotuvai, kurie sitam modeliui labai populiarus Vokietijoje. Su naujuoju filtru ir tepalu, motociklas be jokiu spyriojimusi sukasi iki pat 11000rpm, kuo daugiau apsuku, tuo greiciau kyla tachometro rodykle i virsu Va dabar tai jau kita kalba, isbandziau maksimalias apsukas tik pirmomis trejomis pavaromis, bet rezultatas visose tas pats- galia kuri vis dideja ir dideja Taigi rezultate turim jog pigus Valvoline tepalas pralenke Motul pusiau sintetika? Gal ir taip, bet visgi netraukos priezastis veikiausiai buvo pigus Champion filtras, pagamintas is netinkamu medziagu. O visgi gal Motul kazkuo netiko varikliui? Atkreipkit demesi jei susidursit su panasiom problemom. Kazkada priestaravau nariui deuce ir tikinau koks puikus tas Motul, bet kolkas busiu atsargesnis su tokiais teiginiais. Bet visgi faktas tas, kad Valvoline labiau patiko greiciu dezei, nei motul. Beje, motul 300V tam paciam Amsoil teste nepraejo dantracio testo, kurio dantukai buvo visiskai sugadinti. Tai kazkaip ir paaiskintu nesklandu pavaru dezes darba su sio gamintojo tepalu
2013 Birželio 7 22:16
|
Narys
600cc |
Manau, šitą rašinėlį į fantastikos skyrelį reikėjo patalpinti... Tiesa, dar trūksta pastebėjimo, kad ir kuro taip kokiu 1/3 mažiau valgyti pradėjo.
2013 Birželio 7 23:34
|
Krapštukas
1100cc |
Isties fantastiska kaip pasikeite motociklas Kad butu maziau fantastikos, gal kas nors susipazines su 4 cilindru motociklo variklio tepimo sistema, bent jau teoriskai paspelios del ko netinkamas filtras ar tepalas gali sumazinti galia aukstose apsukose? Tiesa, ka dar padariau, tai tarp spyruokles, kuri spaudzia filtra ir pacio tepalo filtro idejau nauja originalia poverzle. Keisdamas tepalus praeita karta pastebejau jog jos nera, nors turetu buti. Ir dar pacia spyruokle pakeiciau i nauja. Tik neisivaizduoju kaip tai galetu bent teoriskai itakot variklio darba. O del kuro sanaudu, jei jau taip idomu, tai abejoju- anksciau buvau padares ir 4,5L/100km, o po pakeitimo pirmi 100km parode apie 7L/100km, sprendziant pagal kuro rodykles padeti. Pripylus pilna baka ir ji isvazinejus bus aiskiau. Ir gal tau skamba kaip fantastika, bet parasiau tam, kad kiti su panasiom problemom atkreiptu i tai demesi. Skaiciau, jog "Tawas", visada pyles motuli, turejo tokia pacia problema. Ir visgi abejoju ar tai tepalas kaltas, butu idomu isgirst koki filtra jis naudojo.
2013 Birželio 8 14:00
|
Narys
600cc |
Fantastikos nebūna, būna intelekto trūkumas... Tepalo blogumą / gerumą pamatyti reikia 10-čių tūkstančių km - sudilusių detalių pavidalu. Na dar gali dėl automobilinio tepalo sankaba pradėti slysti (o gali ir nepradėti - daug kas giriasi, kad pila automobilinį ir vargo nemato). Arba (čia jau labai retas variantas) dėl technologijos pažeidimų tepalo gamybos metu vėliau, prie aukštų temperatūrų, tepale formuotis nuosėdos ir užkimšti paėmiklį. O filtras - na užsikimšęs - atsidarys apėjimo vožtuvas. Užstrigęs atidarytas apėjimo vožtuvas - nefiltruos tepalo. Filtras užsikišęs ir vožtuvas neatsidaro - užkals variklis. O problema slypi kažkur kitur - gal ardydamas kokį padsoso trosą pajudinai - nepilnai uždarydavo, gal karbai blogą mišinį duoda - dalis benzo patenka į tepalą, po to garuoja per karterio ventiliaciją, ir dar N dalykų...
2013 Birželio 9 01:23
|
Auksaburnis
1100cc |
Vat cia vienintelis galimas atsakymas. Kitokiu speliojimu net ir negali buti. Tai patvirtinti gali supilti kad ir saulegrazu alieju sumaisyta su solidolu, ir motas vaziuos kaip vaziaves su valvoline, tik zinoma su aliejaus solidolo misiniu pasireiks tikra tepalo problema-variklis kazkada uzkals. Arba kas buvo uztrige ar usikise kuro padavimo sistemoje, arba elektros instaliacijoje, vel stebuklingai suges kaip buvo iki tepalo keitimo, dar nespejus uzkalti. Toks dalykas kaip tepalo sugebejimas sustabdyti palei 100arkliu turinti varikli ir nepadarant jam mechanines zalos, neimanomas net teoriskai. Taigi sveikinu suzinojus kad motociklas turi kuro-elektros gedima ir tiketis kad tai nebepasikartos.
2013 Birželio 9 11:07
Mune
|
71.040.604
+22.361
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |