Remontas » Klausimai dėl stabdžių
Narys
600cc |
Aga, dar ir su turbinke per diskus praeit, kad geresnis sukibimas butu
2013 Balandžio 28 20:51
|
Narys
1200cc |
2013 Balandžio 28 21:58
redagavo Mugen 2013 balandžio 28 18:59
It comes after years going both ways
|
Narys
250cc |
viska perkraciau, per kazkur siurbtelna oro, paverziau varztus. Ziuresiu kaip po nakties ar paminkstes, kol kas uzteko kad ratas slyst pradetu uzpaudus, kas nebais malonu vaziuojant 30km/h buvau pamirses kad oras puikia savybe isretet turi, del to skyscio gali ir nemazet. stebuklu nera su stabdziais, aisq butu stabdzius sistema nauja nuo a iki z tai nebutu jokiu remontu ir sitos temos
2013 Balandžio 30 21:36
|
Narys
600cc |
Oro siurbtelt negali - bėgtų skystis. O prieš remontą gerai buvo? Stabdžių diskai be griovelių? Rankeną visais pirštais spaudžiant prisilenkia iki gazo rankenos? Kaladėlės kokios priklauso (sintered)? Surinkinėdamas sutepei stabdžių skysčiu kas priklauso? Galbūt blogai nuorinai - yra būdas su švirkštu paduoti st. skystį pro suportą...
2013 Balandžio 30 23:16
redagavo TomasJ 2013 balandžio 30 20:17
|
Narys
800cc |
Patikek manimi, ora siurbteleti gali ir nebegant skysciui niekur. Ant kawos turiu hidrauline sankaba, tai raguoliai kai pagrindinis cilindras pradejo pompuoti ora i sistema. Nuorini, kad burbulu nebutu ir papompaves vel pradedi burbulus gaudyti. Isvaziuoji su normalia sankaba, o ikaitus varikliui ji pradeda vis tolimesne darytis ir tolimesne kol pradeda prasisukineti. Taip kompklekta spyruokliu pakeiciau ir nafik isvis vienu metu vaziavau namo be sankabos kai pushrodas prisivirino prie sankabos cilindriuko saratuko. O kalte buvo issimalusio cilindro apatine dalis. Pakeitus cilindriuka beda dingo. Sankaba veikia tarkingai, nebeprasisukineja.
2013 Gegužės 2 11:36
|
Praktikas
900cc |
siaip stabdziu sistemas surinkinejant reikia sutepti jas ne stabdziu skysciu o tam skirta specialia pasta, nes buna (kartais)kad jai tarkim visa manzdeta sutepi stabdziu skysciu jis isbrinksta kazkiek, veliau kyla keblumu surinkinejant, o ir cilindriukai pradeda sunkiau vaiksciot..
2013 Gegužės 2 11:55
|
Narys
600cc |
O gal nereikia pirkti iš šūdgumės padarytų manžetų... Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2013 Gegužės 2 20:48
|
Donoras
1100cc |
Incognito, kažką praleidau, ar tu nieko neparašei apie stabdžių žarneles? dar vis originalios guminės? ar armuotos? nes jei senos guminės, jas šiaip rekomenduojama kas 3 metus keist...
2013 Gegužės 3 00:07
Tiesiog Devis.
green frog team. It's not how you look on your bike, it's how you ride your bike. |
Narys
500cc |
Sveiki, Susidūriau su problema, iš po žiemos pradėjo strigti priekinių stabdžių master stūmoklis įsispaudžia ir nebeatšoka. Vakar išsiardžiau aš jį, prasiploviau, tai dabar dar sunkiau jis vaikšto. Apžiūrėjęs pati cilindrą neradau jokių mechaninių pažeidimų. Tad klausiu gal kas buvot susidūręs su panašia problema
2013 Gegužės 10 08:38
|
Narys
250cc |
Gumines originalios, nekeistos jau bent 2 metus tai tikrai. Kolkas paliksiu kol technikine vasara varysiu tai paziuresiu kiek procentu susirinksiu, dbr stabdo gerai tik rankena siek tiek minkstesne nei kad su prikepusiais stabdziais buvo. O armuotos patikimesnes? Idomumo deliai paziurejau ebejuj Goodridge armuota apie 30£ uz viena.
2013 Gegužės 10 18:16
|
Narys
250cc |
Visu pirma manzetai ne ishudgumes, jei keitei kainas zinai kad cilindrui 2 vnt apie 16lt(bent jau mano motui) nu tai paskaiciuok jei 12 cilindriuku.... 200LT shudgumes is kawasakio centro... Silikonine pasta rekomenduojama tepti dulkiu manzeta(dust seals) o ne pagrindini, ir jei neklystu tai tam kad prailgintu gumos gyvenima - neskilinetu,neaizetu, istumtu vandeni + suteptu. Pagrindinis tepamas stabdziu skysciu.
2013 Gegužės 10 18:26
redagavo Incognito 2013 gegužės 10 15:42
|
Narys
250cc |
O su kuo plovei? neturetu jis ten skersuotis jei viskas tvarkoj.
2013 Gegužės 10 18:53
|
Krapštukas
1100cc |
Tai va butent kad tau kazkokias sudgumes is agrotiekimo ikiso. Kokiam ipakavime jos buvo? Nes 24 originalios gumos kainuoja 620lt http://www.cmsnl.com/kawasaki-2000-j1h-zx600_model12877/partslist....
2013 Gegužės 10 19:08
|
Narys
500cc |
Na šiandien dar kartą išrinkau patį cilindrą pašveičiau su 2000 švitriniu nors pirštu nesijautė jokių įbrėžimų. Praploviau su stabdžių skysčiu DOT 4. Surenkant gumeles sutepiau stabdžiu skysčiu, sukišant atgal medzetai tikrai neapsivertė ar kaip kitaip susiskersavo. Iš pradžių strigo smarkiai, bet kiek pažaidus lyg pradėjo veikti, bet jai maigai pastoviai ar užspaudęs palaikai jis vėl pastringa. Jausmas toks tarsi tepimo trūksta, nes bandant stumokliuką sugrąžinti atgal, jis sunkiai pasiduoda ir taip po kelių kartų vėl jis veikia puikiai. Nebežinau ką ir be daryt
2013 Gegužės 10 20:06
|
Narys
250cc |
aciu uz patarima bet uz 620lt nekeisciau nrs ir is kosmoso butu.
2013 Gegužės 10 21:04
|
Krapštukas
1100cc |
As nieko ir nepatarineju, tik atkreipiau demesi. Jei sugalvosi pasikeist slangeles, papasakok rezultata.
2013 Gegužės 10 21:19
|
Krapštukas
1100cc |
Pamėgink pakeisti pagrindinio cilindro gumeles naujomis.
2013 Gegužės 10 21:20
Life is a choise. Choose consciously, wisely, honestly.
It’s better to lose one minute of your life than your life in one minute. |
Krapštukas
1100cc |
Pagrindinis stabdziu cilindras tai ne amzina detale, keiciasi kaip ir sakiu salnykai ar stabdziu kaladeles. Pilnas ebay aftermarket remontiniu komplektu po 100lt. Ir ne be reikalo aftermarket juos gamina, o del to, kad reikia juos keisti.
2013 Gegužės 10 21:21
|
Narys
500cc |
Na taip, aš suprantu kad neamžiną, juk judanti detalė tad dyla. Tik įdomu, kad susidėvėjus stumokliui jis stringa, o ne leidžia stabdžių skysti. Gumos atrodo standžios ir be jokių įtrūkimų. Na manau atėjo proga upgradinti stabdžius, pasidomėsiu našesniu master cilindru.
2013 Gegužės 10 21:51
|
Krapštukas
1100cc |
Tvarkiau nesenai auto suportą, kuris imdavo ir užstrigdavo. Sutepiau, išvaliau krepiančiąsias, sudėjom naujas kalades, nes senos prie pabaigos ir po kurio laiko vėl kirtosi. Jokio skysčio nepraleido nieko. Išardžiau suportą, išvaliau, pakeičiau gumytes ir problemos nėra.
2013 Gegužės 10 21:54
Life is a choise. Choose consciously, wisely, honestly.
It’s better to lose one minute of your life than your life in one minute. |
Narys
500cc |
Na dėkui visiems už pagalbą, manau teks pasikeisti mendžetus ir tikėtis, kad viskas susitvarkys.
2013 Gegužės 10 22:00
|
Narys
50cc |
Sveiki motomanai, Kaune yra nedidelė parduotuvėlė "Stabdžių sistemos dalys" Sukilėlių pr. 63 www.stabdziudalys.lt Pačiam reikėjo rem komplekto suzukio VS750 priekiniui suportui, kur tik nesikreipiau, tai atsakymai būdavo arba neturim arba galima užsakyt ir kaina ... tai šioje parduotuvėje man pritaikė automobilio remontinį komplektuką ir kainavo tik 42lt rekomenduoju, aptarnavimas labai geras, patausokit savo nervus ieškant kažko panašaus
2013 Liepos 11 11:26
|
Krapštukas
1100cc |
Noriu per ziema pasikeisti originalias, turbut 15 metu senumo, slangas i armuotas. Dabartine sistema yra su skirstytuvu ties apatiniu tilteliu, taigi viso 3 slangos priekyje. Taciau maciau aftermarket variantu, kai abi slangos i kiekviena suporta prijungiamos tiesiai prie rankenos. Kokie pliusai ir minusai situ dveju konfiguraciju? Ir kokio gamintojo slangas pasirikti, jog isties pasijaustu visi armuotu slangu pliusai? Svarbu, kad butu galima lengvai gauti is Europos tiekeju.
2013 Spalio 4 18:04
|
Narys
500cc |
Nesu didelis specialistas , bet mano manymu tiltelis padarytas būtent dėl to , kad šlangų ilgiai nesiskirtų ir abu suportai stabdytų vienodai, teoriškai dėl ne vienodo šlangų ilgio turėtų šlangose susidaryti skirtingas spaudimas, automatiškai suportai ne vienodai spaustų stabdžių diskus.
2013 Spalio 4 18:37
|
Kuvaldaliotas
2200cc |
pliusai, manau, maziau jungimu, paprastesne sistema gaunasi. as pirkausi Goodgridge.
2013 Spalio 4 18:38
if you don't ride in the rain, you DON'T ride
Barry Sheene is in heaven watching us suck. |
Krapštukas
1100cc |
žarnelė nuo stabdžių cilindro jungiasi ties vienu tiltelio galu, taigi kairė žarnelė gaunasi, kad pailgėja vistiek per tiltelį. Šiaip čia gaunasi susisiekiantys indai, taigi spaudimas visose žarnelėse turėtų būti vienodas. Lygiai tas pats juk ir automobilyje, ten visų 4 stabdžio linijų ilgiai skirtingi, bet juk stabdant nemeta į kažkurį šoną. Nebent ten viduje stabdžių cilindre padarytas skirtingas išėjimų pralaidumas Aš sudėjęs goodridge kur dvi žarnelės jungiasi nuo master cilindro. Jei motogp naudojamas toks variantas, reiškias tikrai patikimas.
2013 Spalio 4 21:42
Life is a choise. Choose consciously, wisely, honestly.
It’s better to lose one minute of your life than your life in one minute. |
Narys
500cc |
Edvardai.Murakest gerai sako ,kad fizika ir stabdys vienodai ar nuo sakotuvo ar nuo master cil.O armuotos slangutes civiliniam transportui tik grozio daduos ir aisku pinigine palengvins skirtumo nepajausi jokio.Geriau minkstesnes kaladeles pirkti uz slanguciu kainu skirtuma ir efektas bus akivaizdus.
2013 Spalio 4 22:42
|
71.040.604
+22.361
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |