Bendrosios diskusijos » Jūsų motociklo(ų) ypatumai
Plentamušys
500cc |
Jūsų motociklo(ų) ypatumaiPastebejau, kad forume dažnai atsiranda klausimai, tokie, kaip "ar geras šitas motociklas, kokie jo privalumai?" ir t.t.Tai va galvoju neprošal būtų sukurt tokia tema, kurioje motociklų savininkai aprašytu savo motociklų privalumus ir trūkumus, kad busimas motomanas galetu lengviau išsirinkti norimą motociklą ir nekurtu nauju temu forume.
2005 Lapkričio 7 15:56
|
Plentamušys
500cc |
Honda cbx 750 f + galingas variklis, tepalo aušinimas, hidraulinė sąnkaba , jautrūs diskiniai stabdziai, tiek gale tiek priekij, patogi sedėsena, kuro matuoklis, voltų matuoklis. - sunki - 278 kg , variklis aušinamas oru. 750 cc, 91 ag, rija maždaug 6, 7 l
2005 Lapkričio 7 16:03
|
Kuvaldaliotas
2200cc |
'84 Honda VF700C (VF750C) Magna + Savo laiku japonai sukūrę tiesiog tobulą motociklą, tai privalumus galima ilgai vardint. Labai galingas variklis, didelis sukimo momentas, skysčiu aušinamas. Nors ir kruizeris, bet daugumai gatvinukų gali į užpakalį įkast Kardanas, taigi prižiūrėt nereikia. Hidraulinė sankaba. - Problemos su 2-a pavara (Retai, bet pasitaiko). Tada reik sujungimus tarp pavarų "papjaustyt". Ai va, dar sunkiai vienetu kyla )))) Variklis 698cc, 82 AG . Kuro sąnaudos mieste apie 5, užmiestyje galima ir į 4 l/100km sutilpt
2005 Lapkričio 7 16:11
|
Pėsčiasis sunkiasvoris
900cc |
Kawasaki ZXR 750 '92 J2 Vienas pagrindinis skirtumas tarp panašių modelių - labai maloni trauka nuo mažų ir vidutinių sūkių. Taip gavosi "per prievartą" sumažinus arklių skaičių iki 100, bijant ES apribojimų
2005 Lapkričio 7 16:16
Mažu akvatini kramtoškės?
|
Optimistas
1100cc |
kaip suprasti sumazinus kaip sumazinai, mechaniskai ar dokumentiskai
2005 Lapkričio 7 16:34
'06 GSXR 750
|
Praktikas
1100cc |
SAR, išpjauk įsiurbimo pertvaras, praskersk glušą ir bus ledas Yamaha FZR1000 88m. + galingas 135 arkliai, jei būna galios apribojimai, jie lengvai pašalinami, geros šviesos, palygint nedideli sūkiai, todėl mažai pjaunasi variklis, aliuminis rėmas jau, palygint ekonomiškas 7-8 ltr. jau smagiai važiuojant mieste, sakyčiau gana išvaizdus, neblogai valdomas, minkšta bet stabili pakaba, neblogi stabdžiai. - kiek sunkokas, galėtų būt smarkesnis tarp 5-7 krpm (skersiu duslę), šiek tiek įskausta delnus ilgiau važiuojant, negraži galinė lempa, 18 colių ratas gale - didelis ir gana siauras (bet posūkius pjaut su juo gerai), gana sunkus priėjimas prie vožtuvų, kurie su tabletėm, taigi, pats nelabai pareguliuosi. Po kritimo kainų nežinau, nes dar nekritau su juo tfu tfu ftu
2005 Lapkričio 7 16:47
ZX10R '06
|
Narys
250cc |
GSXR 750 99m Siaip turejes du 750cc motus per savo gyvenima(kawasaki 92m. ir 99 suzuki) ir suzukis neprilygstamai geresnis tiek trauka tiek vaziavimu ir panasiai ( bet ir metu skirtumas didelis). O dabartinis gsxr tai galbut siek tiek sunkokas, bet visa kita tiesiog "tobula", bent jau man taip atrodo (turint omeny kad su kokiu naujesniu as nesu vazinejes). Bet pagal savo metus 750cc gixas tikrai vertas demesio.
2005 Lapkričio 7 17:38
Honda 600rrrrrrrrrrrrr
|
Pėsčiasis sunkiasvoris
900cc |
Ne, pas mane viskas ne taip paprasta '91 J1 ir '92 J2 modeliai ėjo su 100ag ir be jokių tarpinių, japonai ten kažką gudriau sugalvojo. Sumažino ne kažkokiom tarpinėm, o konstrukciniais sprendimais, bet dėl to gavo gerą sukimo momentą prie žemų apsukų
2005 Lapkričio 7 18:06
Mažu akvatini kramtoškės?
|
Pliurpomanas
25cc |
Yamaha YZF-R6 '02 Savo laiku buvo galingiausias bei galintis isvystiti didziausias leistinas apsukas 600cc motociklas (120ag, bei 15500 leistinu apsuku). Tai buvo 1999 metai, kada pasirode pirmasis legendinio YZF-R1 "mazasis" broliukas, kuris Arklio galiomis nedaug nusileido vyresniajam minusu asmeniskai as jame nematau, gal kiek per lengvas, del to butinybe yra dempferis ir kartais labai "negraziai" metasi 2-as begis (Kaip ir pas visas Yamahas) Na jei tai galima butu priskirt prie minusu, tai nebent tikrai nemazos kuro sanaudos, bent kazkiek linksmiau vaziuojant 2001-2002 metais, sis modelis nelabai pakito, pasikeite dazymai, bei stabdziu lempa
2005 Lapkričio 7 20:35
Yamaha YZF-R6 '02 - Power - 120ag, weight - 169kg, Max speed - 275km/h
|
Pašėlęs
1200cc |
Kawasaki Er-5 500cc 50AG <5l 100km (normalaus važiavimo) + Pakankamai galingas, ypač pradedančiajam. Manevringas ir palyginus nesunkus. Puikus miesto motociklas galintis tiek greit startuoti iš vietos tiek greit sustoti. Nedidelės kuro sanaudos. Važiuojant užmiestyje pastoviu greičiu ~100 jos būna <5l Malonus ausiai variklio garsas - Norint važiuoti didesniu greičiu, kuro sanaudos pastebimai išauga iki 8l. Kadangi nesu motociklų žinovas, techninių šio motociklo negaliu apžvelgti ir kažką pekti ar girti... . Kol kas viskas veikia puikiai
2005 Lapkričio 7 21:45
Gimę skraidyti mašinomis nevažinėja.
|
Gatvinis
500cc |
GPZ500 (2003) + Variklis identiskas kaip pas Talkee (Er-5), tik manasis amerikinis (Ninja 500R, EX500D), sertifikuojant jam nurodomas didesnis kilowatu skaicius Viskas kaip pas Er-5 na, iskyrus isvaizda, ismetimo sistema ir galinius stabdzius (2003 GPZ - diskiniai) moto tikrai labai lengvai valdomas ir sakyciau ekonomiskas. Galios kaip 500 cc pakankamai, tik spek stabdyt - amerikietiskam variante kartais buna nereguluojami korbai (kazkaip sinchronizuojami, ale kaip nzn), buna 1 ir 2 priekiniu stabdziu disku, pas mane su 1. Priekine fara ne europine (nors visos kitos atitinka ES standartus), bet del to tik ryskiau sviecia, tai nzn ar cia minusas
2005 Lapkričio 8 07:50
2003 Kawasaki GPZ500 -daba bus streetas
|
Gatvinis
500cc |
Engine: 487 cc, four-stroke, twin cylinder, air cooled with DOHC Bore/Stroke: 74.0 x 56.6 mm Compression Ratio: 9.0:1 Carburetor: Mikuni BSR34 Lubrication: Wet sump Ignition: Transistorized Starter: Electric Transmission: 6-speed Final Drive: #520 chain Overall Length: 2080mm (81.9 in.) Overall Width: 820mm (32.3 in.) Overall Height: 1080mm (42.5 in.) Seat Height: 790 mm (31.1 in.) Ground Clearance: 150mm (5.9 in.) Wheelbase: 1405mm (55.3 in.) Dry Weight: 173kg (381 lbs.) Suspension: FRONT: Telescopic, coil spring, oil damped REAR: Link-type, 7-way adjustable spring preload Brakes: FRONT: Single hydraulic disc REAR: Single hydraulic disc Tires: FRONT: 110/70-17 54H REAR: 130/70-17 62H Fuel Tank Capacity: 20 liter (5.3 gal.) Seip pradedanciam zmogui tai pats tas,nu gal truputi kaina per auksta,nes vistiek tai nugriauni,tai atsiremi kur,spoilerius aplauzai,o nusipirkus apynauji mota,tai gaila kazkaip,valdymas neblogas,vairas patogus vazinet mieste.Silpnoki galiniai stabdziai,uzknisanciai traukia(tiksliau netraukia )zemu apsuku diapazone,nebjaurus garsas ir nebloga isvaizda.Kazkokiu rimtesniu gedimu nepastebejau kol kas.
2005 Lapkričio 9 11:37
|
Narys
50cc |
Pridursiu kad truputeli minkshtoka priekine shake (amortikai). Dar truputeli butu idomu pazhaist su dusle. O siaip tai, esu patenkintas juo.
2005 Lapkričio 9 18:11
|
Auksaburnis
1100cc |
Kas del bendzo,tai beveik visos Hondos iki mazgaug 03 metu buvo sutvertos 91 bendzui,tik dabartiniams naujausiems modeliams reikia 95.
2005 Lapkričio 10 14:48
Mune
|
Narys
250cc |
URA vakar aukcione nupirkau nauja moca SUZUKI GSXR-750 2004 metu bet snukis jau ZAIBAS AS LAIMINGAS be to parduodu savo gsxr750 2000m stovis
2005 Lapkričio 11 08:14
|
Keliauninkas
400cc |
As turiu kawsaki el 250. Galia 25 arklio galios, bet isemus ribotuva pakeltos iki 32. Moto naudoja 4 l benzino simtui km. bet imanoma su saltais nervais ir 3 l isvaziuot. Minusai, kad variklis sukasi dideliais sukiais. Nors ir turi 6 pavaras, bet ju dar truksta, ypac uzmiesti. Maksimalus greitis gamykliniam 135 km/h, bet realiai net vaziuojant dviese galima pasiekt 145 km/h. Ganetinai stabilus zvirkeli. Lengvai valdomas. Gaila, kad varomas grandine, o dirzu. Butu isvengta pasalinio garso. Variklis dirba itin tyliai. Kaip cioperiui truksta burzgesio.
2006 Sausio 18 19:08
Gyvenima pajunti tada, kai pasuki gazo rankena iki galo...
|
Classic'as
400cc |
Kawasaki GPZ 500 s60 ag,kuro sanaudos mažos,kaip sakė,bet tuo labai abejoju, norint smagiau važiuoti reikia didelių apsukų, gamykla nurodo apie 9000 aps/min.Pliusas žemas svorio centras,gan sportiška išvaizda, minusų nemažai, nepatogus vairas ilgom kelionėm,svoris 200kg ir šiaip jis jau pas mane subyrėjo
2006 Sausio 24 21:38
|
Praktikas
500cc |
Yamaha Virago XV535. 535cc V-twin variklis, 25kW, oru aušinamas. Motas labai paprastas ir patikimas, kuro sanaudos svyruoja pagal važiavimo salygas 4 - 6,5L. Variklio galios pilnai pakanka (nebloga dinamika net su keleiviu), aišku su gatviniais nepasilyginsi. Ratas su varikliu sujungti kardanu, labai patogu ir mažai priežiūros. Minusai: maža kuro bako talpa, sunkesnėm sąlygom užtenka tik apie 180km be rezervo. Triukšmingas pavarų perjungimas. Ilgesnei kelionei nepatogi sėdynė. Maža keliamoji galia, pasisodinus keliaivį užpakalinė pakaba dažnai remiasi į atramas.
2006 Sausio 25 12:54
|
Kuvaldaliotas
2200cc |
CB750FOUR 1973 gamybos klasikas ir legenda. 750CC ir 67AG. Keturiu cilindru eilej, orinukas, sausas karteris. sterteris elektrinis ir yra kick'as. taip kad net jei akumas buna priduses uzsikurt neproblema. sunaudojimas tai kaip vaziuoji. gali buti ir 5, gali beveik 8. paskutiniam ilgam vaziavime iki rezervo (5l is 17l) nuvaziavau apie 215 km. prieki viengubas diskas stabdziu, bet turint noro galima pasidaryt ir dviguba. patogus tiek man viaruot, tiek panai gale sedet. ilgiausiai teko varyt 2 val, tai stodavau arba sisiuko padaryt arba parukyt. nors turiu aftermaket'ine sedyne, tai nelabai. originali daug patogesne. pavarai grandine, tept nebutina, bet galima kas kazkiek laiko supurskt spec. tepalais, siaip tepimas is bendros tepalo sistemos nuolatinis. tepalas paduodamas per kanalus varanciojoj zvaigzdutei. bet cia viskas taip sau. svarbiausia ishskirtinumas. kai zinai kad toks vienintelis.
2006 Vasario 2 11:59
if you don't ride in the rain, you DON'T ride
Barry Sheene is in heaven watching us suck. |
Narys
50cc |
Visiskai pritariu. Pats tris sezonus senute Magna 82m "karsinau".Tik maniske 750 buvo.Tikrai smagiai vaziuoja ir bedu neturejau isskyrus 2 begi (ne taip ir retai pasirodo pasitaiko). Budavo is pirmos i antra-viskas gerai, o is trecios i antra-butinai i laisva ismesdavo, bet pripratau jei mocas nors kiek rieda trecia jungti ir tempdavo be problemu...
2006 Vasario 3 15:20
|
Narys
50cc |
Yamaha XJR1300 - nedaug teko pavazineti (perkant rudeni palaksciau siek tiek), bet pirmi ispudziai tikrai geri...Visgi 1250cm variklis ir sukimo momentas zveriskas...Manau vasara turesiu daug smagaus vaziavimo, tik itariu mieste be 10l-100km niekaip
2006 Vasario 3 15:28
|
Keliauninkas
400cc |
na as ir issigandes buvau...iki pirmo tepalo keitimo,tai mieste ryjo 10 - 11 litru... bet paskui man paaiskino ,kad su naujais mocais taip buna.(kol "apkatke"padarai)Pakeiciau tepala po 1300 km ir is kARTO SUMAZEJO kuro sanaudos,,,normaliai vaziujant 7 l uztenka miesto salygom
2006 Kovo 12 20:27
Honda VT 750 Aero 2006
|
Classic'as
900cc |
Na kadangi visi vardina savo moto ypatumus ir dar is Dnepr,u saiposi tai pavardinsiu savo Dnepr,o ypatumus. Variklis: 11 ziguliuko stumuokliai ,lengvintas smagratis (ateityje planuojama deti tepalo ausinima, greitinta reduktoriu, permesti viska i 12v bloka ir K&N tipo oro filtrus). Pervirintas remas, isilgintos priekines sakes, iskeltas vairas zodziu cioperis. Labai baisus ir piktas priekinis sparnas su dideliais spygliais ( ateityje planuojama panaikinti) Dar ateityje planuojama deti diskinius stabdzius ir truputi platesni nei originalas galini rata, leisti gala. Zodziu kaip ir praeityje daryti , daryti ir dar karta daryti, kiekviena miela ziema Beje isskyrus generatoriu ir pastoviai plystancia kryzmes guma (kai dviese vaziuoji) apsoliuciai jokiu problemu. Na tepalo varvejimas ir pastovus jo dapilinejimas savaime suprantamas dalykas Bet ir varvejima ateityje zadama isspresti. Beje benzino apie 5,5 l/100km valgo Karbai nuo uralo lygtai stovi, modelio net nezinau.
2006 Kovo 12 23:57
LIETUVIS. IR TUO DIDZIUOJUOSI;
K-650 DNEPR ,70(senelis) cioperis
Honda VT1100C ,86 ( ) |
Narys
400cc |
Kai ieskojau pirkt moco pats dairiausi i Dnepr-us,Ural-us(Emkos kazkodel nerekomendavo)del ju nedideles,palyginus,kainos.Mocu meistrai patare pirkt geriau senesni japoniska.Dabar turiu"senuke''Yamaha SR-500 1979m. Vieno cilindro,oru ausinama,5 pavaros,(viso greicio nebandziau)ant spido 180myliu.495cc,20kw.,mase173(be krovinio)max.390kg.Lengvas,"kudas",valdymas nesunkus,tik jauciasi kazkokia pasaline vibracija vaziuojant.Ir staigiai stabdant"uzpakali"i desine uzmeta.Bus remas deformuotas.Miesto salygom kuro sanaudos apie 7ltr.Sakyciau daugoka.reikia ieskot ismananciu specialistu korbiuratoriaus sutvarkymui,nes saltas juoda duma meta.O kai vazinejau be koriu-per vamzdzius liepsna"spjaudydavo".Prie sankryzos pergazavus ir visai "uzdusdavo".Po siokiu tokiu investiciju bus visai neblogas ''zveriukas".Nors svajoju apie rimtesni zirga.
2006 Kovo 13 08:46
|
Narys
50cc |
Sveiki gal kas torite geru.ar blogu atsiliepimu apie yamaha fzs 1000 2001m?
2006 Balandžio 10 12:46
|
Praktikas
1100cc |
Balzebubai, dėk antrą kryžmę vietoj gumos ir bus ledas. Aš taip padariau, tikrai gerai laiko.
2006 Balandžio 10 16:34
ZX10R '06
|
Kuvaldaliotas
2200cc |
Šiandien visą dieną teko testuoti tokį modeliuką - tiek mieste, tiek 100km užmiestyje, tai mano nuomonė apie jį kardinaliai pasikeitė Visų pirma - svoris. Po magnos jaučiausi kaip ant dviračio. Manevringumas ir pakaba - super. Amortizatoriai visus kelio nelygumus sugeria. Traukos taip pat per akis - kartkartėmis iki 160 be problemų užsukdavau - pagreitis tikrai geras. Pradžioj galvojau, kad man nus per mažas, bet nors esu 191cm ūgio, motociklas buvo KAIP TIK Taigi sveikinu motomaną Inferrno (Vaidą) su naujuoju pirkiniu - ilgo ir sauso asfalto Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2006 Birželio 13 00:43
|
71.040.604
+22.361
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |