Motomanų Diskusijos » Motociklai pagal gamintoją, palyginimai » Kawasaki motociklai » 2012 Kawasaki Vulcan 900 Custom

| 2012-03-22 Dellamorte | 30/21264 žinut.
 

 
Po to, kai 2009 metais buvo nutraukta Mean Streak gamyba, KAWASAKI kruizerių gamoje įsivyravo retro stilius. Skirtingai nuo pagrindinių tėvynainių konkurentų HONDA ir YAMAHA, kurie palaipsniui atsisakė savo power cruiser‘ių, ir mainais į tai pasiūlė Fury ir Raider čioperius, „Kawa“ nusprendė visą dėmesį skirti „bagger‘ių“ ir klasikinio stiliaus gerbėjams.

Dėl skonio nesiginčijama, bet man tiesiog nepriimtina tai, kad XXI amžiuje sukurti motociklai imituoja 5-ojo ar 6-ojo dešimtmečio amerikietišką stilių. Todėl beveik visų KAWASAKI kruizerių, nuo pačių mažiausių iki dvilitrinių begemotų, papuoštų „dvidešimt pirmos Volgos sparnais“, dizainas man neatrodo patraukliai.

Šiuo atžvilgiu vieninteli maloni išimtis Vulcan šeimoje – modelis 900 Custom.

Pirmoji mintis pažvelgus į šį motociklą – kad tai bene labiausiai pavykęs HARLEY DAVIDSON softail‘o klonas. Šį įspūdį kelia diržinė pavara, trikampio forma užsibaigianti galinė rėmo dalis, oro filtro dangtelis ir dar keli smulkūs niuansai. Tačiau japonas „išsiduoda“ rėmo priekinėje dalyje įmontuotu radiatoriumi ir kur kas už HD aukštesniu motociklo galu.

Pastarasis elementas, kartu su vizualiai irgi per aukšta vairuotojo sėdyne, yra bene vienintelis nepavykęs dizaino sprendimas. Tačiau gana erzinantis. Žvelgiant į „vulkano“ siluetą taip ir norisi galinę pakabą pažeminti bent keliais centimetrais. Bet palikime šią operaciją būsimų savininkų rankoms.

Kitiems dalykams motociklo išvaizdoje tokios kritikos neskirčiau. Itin patraukliai atrodo ryškios oranžinės (sparnai bei bakas) ir matinės juodos (variklis, rėmas, duslintuvai ir kt.) spalvų derinys. Sportiško veržlumo išvaizdai suteikia T-bar tipo draginis vairas, kuris be to dar atrodo ir gana patogus.

Ant bako įmontuotas prietaisų skydelis pateikia tik pačią būtiniausią informaciją – greitį, kilometražą, tepalo spaudimą, degalų kiekį ir pan. Kaip ir daugelyje kitų kruizerių, čia galite neieškoti tachometro ar pavarų indikatoriaus. Tai dar viena tradicija, kuri mane nervina (ypač po to, kai pamačiau VISIŠKAI elektroninį trisdešimties metų senumo Yamaha XV 920 Virago prietaisų skydelį, primenantį erdvėlaivio kokpitą).

Gamintojai itin didžiuojasi savo klasei neva „itin plačiu“ 180 mm galiniu ratu bei aukštu (53 cm) priekiniu ratlankiu. Na, gal ir taip, bet tame nieko įspūdingo.

Dviejų cilindrų, 903 kub. cm tūrio V formos, SOHC tipo variklis yra aprūpintas elektroniniu kuro įpurškimu ir balansiniais velenais, eliminuojančiais vibracijas. Tačiau motoro pajėgumas nėra įspūdingas. Maksimalus sukimo momentas – 78 Nm prie 3500 aps. / min., o didžiausia galia – 37 kw prie 5700 aps. / min.

Įvertinus tikrai nekuklų motociklo svorį („šlapią“), siekiantį 277 kg, akivaizdu, jog aparatas tikrai ne lenktyninis... Nors šiais duomenimis labai artimas pagrindiniam konkurentui – YAMAHA V-Star 950 (kiti būtų HONDA VT 750, SUZUKI M50). Kitus savo klasės atstovus, mano nuomone, KAWASAKI kūrinys lenkia būtent dizainu.

Kita vertus, motociklą mėginę kritikai tikina, kad kuro įpurškimo ir diržinės pavaros dėka „popieriuje“ neįspūdingai atrodančios charakteristikos realybėje motociklui suteikia labai gerą akceleraciją, būdingą daug didesniems konkurentams. Mažesnis svoris ir kompaktiškesni gabaritai „vulkanui“ suteikia pranašumo manevringumo atžvilgiu.

Apibendrinant galima pasakyti, kad Vulcan 900 Custom geriausiai tikti turėtų pradedantiesiems ir jau šiek tiek patirties turintiems motociklininkams bei tiems, kas daugiausia važinėja mieste ir aplink jį.

Tačiau tai jokiu būdu nereiškia, kad šis modelis negali patenkinti ir patyrusių vairuotojų lūkesčių, mėgstančių pakeliauti ir tolimesnius atstumus. Ypač – turint omenyje didelį 20 litrų talpos benzino baką ir nedideles kuro sąnaudas (5,2 l / 100 km).

Daugiau informacijos gamintojo svetainėje: http://www.kawasaki.com/Products/product-specifications.aspx?id=580.
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Paskelbė: Saulius (Dellamorte)

Puslapiai: 12


Narys
25cc *
#2    

Dizainas pribloškiantis :) )
2012 Kovo 22 01:22
Narys
500cc ***
Avataras
#3    

Ji dar reikia apklijuoti keliones dezemis ir priekiniu stiklu. gamintojas aisku numates ir turi, bet nepateikia.
2012 Kovo 22 08:54
Narys
50cc *
#4    

galinis ratas lb nesiziuri o taip neblogas
2012 Kovo 22 11:01
Narys
400cc ***
Avataras
#5    

Superinis baikas, ypac pradedanciajam (y) .
2012 Kovo 22 11:22
Narys
50cc *
Avataras
#6    

Puikus baikas... išskyrus 903 kub. cm, kitų trūkumų nematau :)
2012 Kovo 23 08:35
Narys
900cc *****
Avataras
#7    

geras baikas, ik nesuprantu kur cia custom jei nuo lentynos perki :D
2012 Kovo 23 12:44 Kiaule Morgas
Narys
250cc **
#8    

panasus i mano kawa :) geras modelis tik gale atrodo po sparnu kazko truksta :)
2012 Kovo 23 20:06
Narys
50cc *
#9    

Niekuo nesiskiria nuo mano 2009 Kawa VN900 Custom tik gamintojai kazkur pradangino 19kW(nes pas maniski 56kW) ir svori pamazino nuo 315kg iki 277... :) o kad gera akseleracija - tai teisybe, rekomenduoju tiek naujokams tiek patyrusiams!
2012 Kovo 25 10:10
Narys
600cc ****
Avataras
#10    

RC1972 - kažką painioji, arba tavo dokumentuose klaida. 2009 m. modelyje svoris ir galia tokia pati buvo: http://www.totalmotorcycle.com/photos/2009models/2009-Kawasaki-Vu....
2012 Kovo 25 11:11
Narys
50cc *
#11    

Idomu kas ivele klaidas... :) nes tech. pase nurodyta:
F.1 - 456kg
G -315kg
P.2 - 56kW
Q - 0.18
greiciausiai regitrieciai mane klaidina :D ;)
2012 Kovo 25 14:10
Pėsčiasis narys
50cc *
#12    

as irgi nesuprantu kodel Custom?
2012 Balandžio 2 00:41
Pėsčiasis narys
50cc *
#13    

as irgi nesuprantu kodel Custom?
2012 Balandžio 2 00:42
Narys
250cc **
Avataras
#14    

Prasivažiavau šį rudenį su Kawa 900 custom. Pranoko lūkesčius. Traukia puikiai, sėdėti patogu, dizainas 5 plius. Gaila Lietuvoje jų dar mažai.
2012 Lapkričio 30 21:54
Narys
500cc ***
Avataras
#15    

[Censored] factory customizing :)
2012 Lapkričio 30 21:59
Narys
400cc ***
Avataras
#16    

Sveiki,

taip jau nutiko, kad mano customas iš JAV grįžo be priekinio originalaus 21" rato. Aišku dėl ko :) Dabar važinėju su 19", kuris visiškai netenkina.
Gal kas turite idėjų kur tokį įsigyti? Ebay nerandu, googlej irgi. O gal eina pritaikyti ir ne kawai skirtą priekinį ratlankį?
2013 Gegužės 14 21:42
Narys
25cc *
#17    

Citata:
Cituoju: piktazJDS
Sveiki,

taip jau nutiko, kad mano customas iš JAV grįžo be priekinio originalaus 21" rato. Aišku dėl ko :) Dabar važinėju su 19", kuris visiškai netenkina.
Gal kas turite idėjų kur tokį įsigyti? Ebay nerandu, googlej irgi. O gal eina pritaikyti ir ne kawai skirtą priekinį ratlankį? [/quote
www.kawasakipartshouse.com Sitam saite perkuosi detales is US
2013 Gegužės 19 21:10
Narys
250cc **
Avataras
#18    

Ką tik žiūrėjau Allegro.pl. Yra netgi su padanga. Tik stabdžių disko trūksta.
http://allegro.pl/felga-przod-kolo-przednie-kawasaki-vn-900-custo....
2013 Birželio 22 21:10
Narys
25cc *
#19    

Sveiki, jau taip nutiko kad man reikejo vn900 custom priekinio r21 rato kuris buvo mustas, todel buvo nupirktas kitas USA, kol gryzo nupirktas manaji sutvarke, todel liko sveikas ratas is USA, Jeigu kam reikia kreipkites AZ
2015 Balandžio 2 17:25
Kuvaldaliotas
2200cc *******
Avataras
#20   +1  

dar viena kopija
2015 Balandžio 2 20:15 if you don't ride in the rain, you DON'T ride

Barry Sheene is in heaven watching us suck.
Narys
800cc *****
Avataras
#21    

Ar gali buti kad 2006 900 cc vn turi 56 kw? Kai visur gogle randa tik 37?
http://autoplius.lt/skelbimai/kawasaki-vn-cioperiai-kruizeriai-cu....
butent sitas sudomino.
2016 Birželio 26 13:45 redagavo ROCKY 2016 birželio 26 13:47
Narys
800cc *****
Avataras
#22    

Kiek tepalo pilasi i vn 900?
2016 Birželio 30 22:01
Narys
800cc *****
Avataras
#23    

Kasapacioj po tuo pailgu danglteliu variklio? Ar atidarius pasileis variklio tepalas? Uzkaitus varikliui turputi bildeti/barsketi nori.
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2016 Liepos 4 11:45 redagavo ROCKY 2016 liepos 4 11:46
Narys
900cc *****
Avataras
#24   -1  

Uz to dangtelio tepalas, sankaba ir tt.
2016 Liepos 4 20:46
Narys
25cc *
#25    

UZ SIO DANGTELIO TO NIKELIOTO NEKO NERA O PO JUO BUS DU DANGTELIAI VIENAS GENERATORIAUS KITAS DIRZELIO KUR EINA ANT RATO GALI NUIMTI ABUDU TEPALAI NEBEKS.
2017 Balandžio 9 18:54
Čioperistas
1200cc ******
Avataras
#26    

kas iš to, kad nuimsi? ten geniuko nerasi :D

Į temą: Galinis sparnas neestetiškai "kabo"
2017 Balandžio 9 22:03 Vilkolakiai (R) Ziemai priimam saugoti motociklus Vilniuje. Saugu, sausa, patikima, signalizacija akumuliatorių pakrovimas, gera kaina. Rezervacija i PM. Pirmenybe jau laikusiems :D
Narys
400cc ***
#27    

Na va įsigijau VN900 custom . Labai smagus mocas , traukos pakankamai net po turėto xvs1300 , lengvai valdosi , ganėtinai vikrus mieste. Trūkumų kol kas nepastebėjau...Paeksplotuosiu daugiau bus matyti...
2018 Liepos 31 11:17 redagavo Gintas S 2018 liepos 31 11:41
Narys
50cc *
#28    

Sveiki,ieskau Kawasaki vulcan 900 CLASSIC gero stovio,gal kas pardavynejat?
2019 Lapkričio 7 14:23
Narys
25cc *
#29    

koks geresnis variantas

Sveiki norėjau paklausti . Koki varianta patartumėte ? Pliusai minusai ? Vairuotojo ūgis 189 . Kawasaki Vulcan S 2020 ar CMX500 Rebel 2020 ? Galvoju viena iš jų pasirinkti . Kokios jūsų nuomonės ?
2020 Birželio 8 12:15
Narys
25cc *
#30    

Suzuki Intruder 1800 arba 1500 tiks tau pagal ugis tikrai ;)
2021 Vasario 22 10:00
Puslapiai: 12




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17