Motomanų Diskusijos » Remontas » Sankabų gedimai

| 2007-07-12 Neriokas | 698/359209 žinut.
 
Puslapiai: 1..1617181920..24


 
Narys
600cc ****
Avataras
#511    

Citata:
Cituoju: Edvardas
Citata:
Cituoju: Sraigius
Kadangi numanau, kad problema sankaboje, tai čia ir paklausiu. Šiaip pavaros junginėjasi normaliai, bet po kokio pusvalandžio pasivažinėjimo, dažniau mieste, pradeda skaudžiau junginėtis pavaros. Retkarčiais pasitaiko, kad nenori pirma pavara įsijungti. Taipogi sunkoka pataikyti į neutralią pavarą, iš antros į neutralią sėkmės atveju tiktais, iš pirmos lengviau, bet taipogi nevisada. Patarimai?


Kokios klampos tepalas, kada keistas ir kokios klampos tepala nurodo gamintojas?
Tepalas atitinka manuala. Mobil Extra 4 T SAE 10W-40 keistas pries pusantro men. Pernai vazinejau irgi tokiu paciu tepalu, tai per visa laika nesikeite savybes. Kai pirkau, nezinau koks buvo pilamas tepalas, bet ir su juo buvo tie patys simptomai, tik tiek kad vazinejau saltu oru, 0-5 laipsniai.
2013 Gegužės 4 07:44 http://images.spritmonitor.de/527913.png Kawasaki ZX6R 98'
Narys
800cc *****
Avataras
#512    

Tai gal apsukos padideja ir buna per dideles? Kai jungi vietoje stovedamas pirma?
2013 Gegužės 5 18:58 redagavo sandman^kfmf 2013 gegužės 5 17:09
Narys
600cc ****
Avataras
#513    

Apsūkos taipogi specifikacijos ribose. Primenu, sunkiau junginėjas, tiek vietoj stovint, tiek važiuojant.
Šiaip važinėjant visada temperatūrą rodo ties 3 padalom, mieste tik sustojus prie šviesoforo ar kamštyje pakyla iki 4. Tačiau kolkas šiais metai nebuvo jog pakiltų iki 5, tai ir ventiliatorius nebuvo įsijungęs. Jeigu neveiktų tepalo aušintuvas manau temperatūra automatiškai būtų aukštesnė. Kai pasveiksiu reikės eit bandyti pažaisti su sankabos rankenėlės eiga.
2013 Gegužės 5 22:35 http://images.spritmonitor.de/527913.png Kawasaki ZX6R 98'
Plentinis endūrininkas
900cc *****
Avataras
#514    

Bandau spėti kad sankaba sudilo, bet pasitikslinu: Pirmas bėgis isijungia triuksmingai, isibegejant normaliai neprabuksuoja, bet uzlauziant rankena gali pagalvoti jog vaziuoji su automatine pavaru deze. Bandziau reguliuoti trosa: tai arba graziai isijungia pirmas begis, bet nepajudi is vietos, arba net negali ijungti pirmo begio ir speju neprabuksuotu.
Klausimas tiesiai i servisa keisti sankabos ar dar "pataupyti" vaziuojant "oriai" ? :)
2013 Gegužės 6 12:33 Gyvenimas – tai judėjimas, o judėjimas – tai gyvenimas
Narys
250cc **
#515    

servisa? :D pats ant sonines kojeles pasistatyk , atsuk 8 varztus ir ziurek ta sankba
2013 Gegužės 6 14:01
Plentinis endūrininkas
900cc *****
Avataras
#516    

Citata:
Cituoju: mzslave
servisa? :D pats ant sonines kojeles pasistatyk , atsuk 8 varztus ir ziurek ta sankba


Neuzteks keliu varztu, dar duslerke reikia nuimti, o ir raktu neturiu. Jei kas paskolintu raktus tikrai su malonumu pasiraitociau rankoves (senais gerais laikais dar ir ziguliuku variklius esu perrinkinejes - dabar su atsuktuvu ir 17 raktu ne ka nuveiksi :) ) Kai pasiziuri parduotuveje raktu kainas noras praeina. Pagalvojau pasikeisiu viena karta ir mano gyvenimui gal uzteks :)
2013 Gegužės 7 09:58 Gyvenimas – tai judėjimas, o judėjimas – tai gyvenimas
Narys
250cc **
#517    

:D tada jo :D
2013 Gegužės 7 12:49
Narys
800cc *****
Avataras
#518    

Uz 100-150 lt galima susirinkti raktus drasiai. Ne kokius rinkinius aisku pirkti, bet galvute po galvutes, galima susipirkti (ieskoti geresniu galvuciu). Maniske kuvalda ir ardosi tokiais rinkiniais beje, kartais paciais pigiausiais (kai reikia nuo 6 iki 12 SMULKIU galvuciu) irankiais. Prie to pacio dar ir peugeot kelis esu ir pakaba ir siaip visokius reikalus tais paciais irankiais paardes.
2013 Gegužės 7 20:54
Plentinis endūrininkas
900cc *****
Avataras
#519    

Kol kas dar ne tragiska padetis. Vaziuoiju beveik kasdien, todel nenoriu issiardyti ir lakstyti po parduotuves del raktu ir daliu. Kai nesidraskau tai net pamirstu kad sankaba prabuskuoja, gal net si sezona dar pratemsiu, o rudeni kai del lietaus negalesiu vaziuoti gal ir reikes pasikrapstyti - vis pramoga, jei ne ant moco tai bent po juo :)
2013 Gegužės 8 09:20 Gyvenimas – tai judėjimas, o judėjimas – tai gyvenimas
Pėsčiasis narys
250cc **
Avataras
#520    

Sveiki. Nesu tikras ar tai sankabos problema, bet bandysiu papasakoti. Motociklas ilgai stovėjo nevažinėjamas, buvo išardyta sankaba, pakeistas bendeksas ir išrinktas kickstarterio mechanizmas. Surinktas. Pravažiavus trumpą atstumą (gal būt ir iš karto girdėjosi) bet tik po to pastebėjau, kad girdisi nešvarus garas iš variklio skyriaus, nuspaudus sankabą garsas dingsta. Visi bėgiai veikia, kuriasi gerai. Turit kokių minčių?

Motociklas KTM EXC 450, visada pilti Motul 15w50 tepalai, pagal manualą.
2013 Gegužės 11 12:36
Narys
1000cc ******
#521    

O pagal manuala neturetu but kokie 5w50?...
2013 Gegužės 11 14:05
Narys
400cc ***
#522    

Citata:
Cituoju: deuce
O pagal manuala neturetu but kokie 5w50?...

Skirtumo juk nera. Pirmas skaicius aktualu kol variklis saltas, prie temperaturu zemiau nulio.
2013 Gegužės 11 15:25
Pėsčiasis narys
250cc **
Avataras
#523    

Papildysiu dėl savo klausimo. Va panašiai kaip šitam video, pas mane taip pat.

http://www.youtube.com/watch?v=CbXmYh3XMRs
 
2013 Gegužės 11 17:07
Enduro man'as
600cc ****
Avataras
#524   +1  

video surandi,o komentaru po video neskaitai? viena aisku, kad neisardes ir neperziurejas sankabos,problema savaime neisispres :) Tad READY TO REPAIR :D
2013 Gegužės 11 21:37
Pėsčiasis narys
250cc **
Avataras
#525    

Tai paskaičiau komentarus kaip tik, dėl to ir klausimas kyla, nes dauguma sako normalu. Nu man neatrodo normalu. Prieš dar katą ardant norisi išgirsti kokių minčių. Gal čia tas vadinamas 'Death Rattle', nors taip neatrodo.
2013 Gegužės 12 16:35
Narys
500cc ***
#526    

prieko cia tepalai kai mocam tiek metu, norit kad veiktu kaip laikrodis, mano 93 iu tai ir garsuvisokiu ir y laisva sunkiau pataikyt, bet prisitaikai ,jai visi cilindrai dirba gerai traukia, tai ko daugiau reikia.

Citata:
Cituoju: Sraigius
Citata:
Cituoju: Edvardas
Citata:
Cituoju: Sraigius
Kadangi numanau, kad problema sankaboje, tai čia ir paklausiu. Šiaip pavaros junginėjasi normaliai, bet po kokio pusvalandžio pasivažinėjimo, dažniau mieste, pradeda skaudžiau junginėtis pavaros. Retkarčiais pasitaiko, kad nenori pirma pavara įsijungti. Taipogi sunkoka pataikyti į neutralią pavarą, iš antros į neutralią sėkmės atveju tiktais, iš pirmos lengviau, bet taipogi nevisada. Patarimai?


Kokios klampos tepalas, kada keistas ir kokios klampos tepala nurodo gamintojas?
Tepalas atitinka manuala. Mobil Extra 4 T SAE 10W-40 keistas pries pusantro men. Pernai vazinejau irgi tokiu paciu tepalu, tai per visa laika nesikeite savybes. Kai pirkau, nezinau koks buvo pilamas tepalas, bet ir su juo buvo tie patys simptomai, tik tiek kad vazinejau saltu oru, 0-5 laipsniai.
2013 Gegužės 12 18:30
Narys
25cc *
#527    

sveiki gal kas zinot sankabos trosus kur remontuoja klaipedoj.Reiketu truputi patrumpinti nebesueina po remonto, galvoju ar tvarkyt ar pirkti nauja gal ka patarsit
2013 Gegužės 14 16:26
Narys
500cc ***
Avataras
#528    

kai jau sankabai arteja pabaiga, kas ten keiciama? tik tos ploksteles ir spyruokles ar dar kazkas? ir kiek keitimas galetu kainuot? nes kiek manuale ziurejau tai neatrodo ten baisiai daug darbo..
2013 Gegužės 30 16:45 redagavo forsmajoras 2013 gegužės 30 13:45
Narys
800cc *****
Avataras
#529    

As viena karta frikcinius diskus pakeiciau, bet realiai be reikalo, nes butu pakake tik spyruokles pasikeisti. O siaip, nuardes pasimatuosi ir pamatysi kas ir kaip. Disko storis turetu buti ten kazkiek mm, bet realiai as visus i kruva sudedu, paspaudziu ir matuoju bendra stori. Kai matavau taip sudejas naujus pirktus ir senus, tai ne milimetro dalis nesiskyre viena kruva nuo kitos. Ten tepale viskas sukasi, tai sudeginti reikia pasistengti, kad sudegtu tie diskai. Turi buti aliuminiai diskai pajuode, susikraipe arba nusitryne labai. Pvz. mano atveju buvo stipriai susitrynes jei neklystu pirmas aliuminis diskas. Tai ji sukeicau su turetu kitu normalaus storio kuris atitinka manualo rekomendacijas. Jei aliuminiai sveiki (ant manuju net ispaudai metale buvo matesi - tokie kaip ant nauju buna) tai nera ko keisti ten. Pakeiti syruokles ir vaizuoji liuosas. Nes jei spyruoklems sakes, tai prasisukineja variklis taip, kad atrodo jau sankabai paskutinioji atejo.
2013 Gegužės 30 23:28
Narys
1000cc ******
#530    

Citata:
Cituoju: sandman^kfmf
As viena karta frikcinius diskus pakeiciau, bet realiai be reikalo, nes butu pakake tik spyruokles pasikeisti. O siaip, nuardes pasimatuosi ir pamatysi kas ir kaip. Disko storis turetu buti ten kazkiek mm, bet realiai as visus i kruva sudedu, paspaudziu ir matuoju bendra stori. Kai matavau taip sudejas naujus pirktus ir senus, tai ne milimetro dalis nesiskyre viena kruva nuo kitos. Ten tepale viskas sukasi, tai sudeginti reikia pasistengti, kad sudegtu tie diskai. Turi buti aliuminiai diskai pajuode, susikraipe arba nusitryne labai. Pvz. mano atveju buvo stipriai susitrynes jei neklystu pirmas aliuminis diskas. Tai ji sukeicau su turetu kitu normalaus storio kuris atitinka manualo rekomendacijas. Jei aliuminiai sveiki (ant manuju net ispaudai metale buvo matesi - tokie kaip ant nauju buna) tai nera ko keisti ten. Pakeiti syruokles ir vaizuoji liuosas. Nes jei spyruoklems sakes, tai prasisukineja variklis taip, kad atrodo jau sankabai paskutinioji atejo.


Tu isitikines, kad tarpdiskiai aliuminiai?
O diskai turi but matuojami taip kaip nurodo manualas. Jei manualas nurodo vieno disko stori, tai nezinau kaip matuojant visus galima suprast geri jie dar ar jau ne. Tavo variantas netinka, palyginau nauja ir sena. Zmogus nepirkes dar naujo nores gal zinot ar reikia pirkt nauja komplekta. O ne pasidet nauja i lentyna po pirkimo.
P.s.spiruokliu ilgis nevisada atitinka tikrove. Kartais ilgis rodo dar naudotina daikta, nors pakeitus naujom situacija stipriai pasikeicia.
2013 Gegužės 31 00:18
Gatvinis
900cc *****
Avataras
#531    

kaip dabar yra su pirmu sankabos disku hondai manualas raso kad ji reikia deti taip http://www.ebay.co.uk/itm/2002-2003-HONDA-954-CBR900-CBR954-RR-CL.... bet video youtubej kai keicia diskus sudeda i viena tarpa pirma diska http://www.ebay.co.uk/itm/02-03-HONDA-CBR-954RR-954-CLUTCH-BASKET.... cia yra koks skirtumas ar nera? :) ar det kaip manualas sako ir nesukt galvos?
2013 Liepos 3 10:33
Narys
400cc ***
Avataras
#532    

Sveiki kolegos, turiu tokia problema jau nuo moto nupirkimo ir jauciu kad viso sito reikalo problema yra sankaba, moto yamaha R1 tad kai ikalu 1 pavara ir noriu pradeti vaziuoti ar letai vaziuoju ta pacia 1 pavara moto sokineja, trukcioja, vibruoja zodziu nemalonus garsas, jausmas ir panasiai. beto kartais sankryzoje nebeleidzia imesti pirmos pavaros.
kame reikalas? sankabos diskai? :V
2013 Lapkričio 2 16:11
Pėsčiasis narys
50cc *
Avataras
#533    

Citata:
Cituoju: de2xas
Sveiki kolegos, turiu tokia problema jau nuo moto nupirkimo ir jauciu kad viso sito reikalo problema yra sankaba, moto yamaha R1 tad kai ikalu 1 pavara ir noriu pradeti vaziuoti ar letai vaziuoju ta pacia 1 pavara moto sokineja, trukcioja, vibruoja zodziu nemalonus garsas, jausmas ir panasiai. beto kartais sankryzoje nebeleidzia imesti pirmos pavaros.
kame reikalas? sankabos diskai? :V


del sokinejimo, trukciojimo sakyciau, kad prabuksuoja - tai diskai, bet kas neleidzia imesti pirmos pavaros tada? pradeciau nuo disku :)
2013 Lapkričio 4 10:36
Britvininkas
900cc *****
Avataras
#534    

Jei su kitais bėgiais tokios bėdos nėra tai greičių dėžė o ne sankaba. Čia ne apie pradėjimą važiuot o kaip sakai jau kai lėtai važiuoji. O gal tiesiog variklis blogai dirba ant laisvų apsukų?
2013 Lapkričio 4 14:34
Pėsčiasis narys
50cc *
Avataras
#535   -1  

Citata:
Cituoju: NRider
Jei su kitais bėgiais tokios bėdos nėra tai greičių dėžė o ne sankaba. Čia ne apie pradėjimą važiuot o kaip sakai jau kai lėtai važiuoji. O gal tiesiog variklis blogai dirba ant laisvų apsukų?


nu sutikciau su tamsta, bet argi cia uzduoda klausimus tokie, kuriems net variklio darbas ausimi nesigirdi.....

jeigu taip, tada as galiu parasyti visa lapa priezasciu, bet ar verta. blogiausia yra tai, kad uzduodamas klausima zmogus, pateikia mazai informacijos...

jei traska greiciu dezeje "dantraciai", tai betkuris auto ar moto zmogus pasakys - guoliai kalti arba koks "dantis" nuluzo.

tai bet tada gali buti ir paprasciausiai zvake kalta. jei pradedant vaziuoti padavus kuro i varikli tiesiog neuzdegamas misinys, tai uzmetama zvake tuo momentu, ko pasekoje sutrukcioja variklis.

isvada tokia: reikia pateikti kuo daugiau informacijos uzduodant klausima.
kai pas mane atvaziuoja su kokia beda, dazniausiai beda nustatoma per pirma minute.
2013 Lapkričio 4 18:01
Pėsčiasis narys
50cc *
Avataras
#536    

Citata:
Cituoju: Fo!

del 1os neimetimo - kartais ir maniskiam taip nutinka, bet uztenka pergazuoti ir viskas ore.


tiesiog kartais neisretina sankaba (paspaudus lieka prilipusi), o pergazavus ja prasuka.
2013 Lapkričio 4 18:04
Narys
400cc ***
Avataras
#537    

Citata:
tiesiog kartais neisretina sankaba (paspaudus lieka prilipusi), o pergazavus ja prasuka.

o tai kame priezastis kad palieka sukibe diskai?
siandiena issiardziau sankaba ir diskai tie nemetaliniai dar telpa i ribas 3mm rodo slankmatis o limitas yra 2.8mm bet kazko labai nepatiko tarpiniai diskai jie po 2mm rode bei ju vienos puses briauna astri o kita apvalesne.
Kaip jie matuojasi? nes manuale nesupratau, ne storuma reikia matuoti.
Bei kai ardziau traukesi poromis kaip sukibe butu.
2013 Lapkričio 14 20:55
Narys
400cc ***
Avataras
#538    

kazkas minejo, kad gal variklis blogai dirba, nu nedirba kaip naujas bet kad ir sukelus apsukas su patsosu ir vaziuojant nori sokineti.
Ir dar toksai klausimelis dirbant ant laisvu gana stiprus garsai sklinda is greiciu dezes, bet kai numinu sankaba dingsta, kas tai galetu buti?
Ar cia simptomas taipogi kad sankaba eina prie pabaigos?
2013 Lapkričio 14 20:59
Narys
50cc *
#539    

sw pasme honda cb 1 kaijungiu begi varyklis usgesta neduoda ijunkti kas geli buti kas gali patarti koks gedimas
2013 Lapkričio 15 02:15
Krapštukas
1100cc *****
#540    

Pries vaziuodamas sonine kojele pasikelk.
O jei kojele pakelta tai tikrink davikli kuris yra salia soninio pastatymo kojeles. Jo paskirtis neleisti isvaziuoti su nuleista kojele. Butent jis ir gesina motocikla, jei kojele nuleista ir ijugnta pavara.
2013 Lapkričio 15 02:17
Puslapiai: 1..1617181920..24




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17