Remontas » Krovimo rėlė (lygintuvas)
Pėsčiasis narys
50cc |
Jei sugedo krovimo rele, tai nebutina pirkti uz kelis simtus originalios. Iseitis: savadarbe krovimo rele... Sesi diodai, kaip sake vietoj vieno trifazio tilto ir trys tiristoriai, kuriuos valdo stabilitronas. Detales 30lt. Jei pats gamini, tai nekreivu ranku dar reikia. Jei ne pats, tai pagaminimo darbas 100lt iseis. Bet jei originalas kainuoja 300, tai manau apsimoka. Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2013 Vasario 13 14:50
|
Narys
600cc |
Pasistojo toks klausimas , kuo skiraisi apart kainos paprastas UPSinis akumas (pvz. http://shop.lemona.lt/index.php?page=item&i_id=81561 ) nuo motocikliniu kaip JMT ir panašiai ( http://www.ebay.pl/itm/Batterie-JMT-Gel-12V-8AH-WP9B-4-GEL-YAMAHA.... ) ?
2013 Kovo 27 14:34
MT-03: Poland 2011; fra Nordkapp til Lindesnes 2012; Alps2013.
RE Thunderbird 500: Ladakh J&K through Spiti 2014.
Iceland by bicycle 2015
|
Narys
50cc |
Man praeita sezona rele parejo, tai irgi sunkiai radau. Visi apie motocikla vos ne iki jo spalvos issiklausinedavo ir paskui sakydavo kad nera, galiausiai sakydavo palik pritaikysim. Uz pritaikyma 50 ir rele 100-200lt. Tai nuvariau i garazeli kur starterius generatorius tvarko tai tik itampa paklause ir rele uz 50lt padave. Dar paaiskino kuri laida kur jungt reiks nes fyske netiko.
2013 Kovo 27 15:22
|
Auksarankis
900cc |
gali nieko nesiskirti,ypac jei motociklas neturi starterio. yra skysto elektrolito,yra elektrolitas zele(gel) busenos-upsuose beveik visi -pastarieji.dar yra gilaus iskrovimo-cia jau kokios konkretaus UPSo funkcijos-toks brangesnis ir motui nelabai reikalingas jei motas turi starteri-tada jau reikia ziureti,kokios starterines sroves akumas rekomenduojamas-UPSinis gali nepatempti. zodziu-universalaus recepto nera.reikia ziureti konkretu atveji
2013 Kovo 27 18:49
|
Narys
400cc |
Sveiki, turiu gedima. Suzuki VL1500 2007m. issikrove akumas, dar galvojau akumas ne koks, patikrinau krovima, nera...Ar imanoma nustatyti ar kaltas rele reguliatorius, ar ne.Gal kas turi veikimo scema nes ryt pas elektrika vesiu remontui, tai norime pirma nustatyti ar ta rele kalta...kad nenupirksciau naujos be reikalo... Rele stai tokia: http://www.ebay.com/itm/32800-41F11-2005-2009-SUZUKI-VL1500-REGUL.... Aciu padejusiems...
2013 Balandžio 29 21:44
|
Krapštukas
1100cc |
Manuale turetu buti instrukcija kaip patikrinti rele su testeriu.
2013 Balandžio 29 21:50
|
Savižudis-entuziastas
500cc |
Prašom step by step instrukcija: http://www.youtube.com/watch?v=kDx3zgOLShY Arba: http://www.youtube.com/watch?v=PevgFfi_oaY Beje, testeris kainuoja 15-20 Lt ir toks daiktas prie ukio visada naudingas. Taip pat pasitikrink gerai visas fishkes ypac ju vidu, dažnai buna kad nekontaktuoja fishkės o ne R/R neveikia.
2013 Balandžio 30 09:42
Coffee Racers
|
Narys
400cc |
Meistras patikrino reguliatorius ok...Gal kas gali rekomenduoti meistra kuris galetu tai suremontuoti, ar ten dar kokius laidus praziuretu, ar ten kazka rimciau reikia taisyti...mocas paskutinius 1,5 metu stovejo nenaudojamas...
2013 Balandžio 30 11:59
|
Narys
400cc |
O cia toks daiktas kaip krovimo rele yra? Reguliatorius kaip supratau tai tik lygina srove...Ar gali buti nudeges koks saugiklis ar kazkas panasaus ka galima paciam be meistru pasitikrinti...
2013 Balandžio 30 12:58
|
Narys
900cc |
Regulator rectifier yra viename bloke sudetas ir lygintuvas ir itampos regulistorius.
2013 Balandžio 30 16:38
|
Narys
400cc |
Aisku...o ar turi kas dar kokiu minciu kas galetu buti...jei ne rele...ar jau vienareiksmiskai apvijas reikes keisti...gal kas Kaune zino gera elektrika kuris gerai supranta...
2013 Balandžio 30 18:03
redagavo Gintas S 2013 balandžio 30 15:25
|
Auksarankis
900cc |
Gintai- procedura aprasyta daug kartu. radau greitomis tik 2005 metu schema-tan viskas paprasta(jei 2007 kitokia -rask pats ir idek ) testeris butinas,nera ko list jei neturi. laidai ten tokie-trys i generatoriu,du laidai minusas,du laidai pliusas. is reles trys vienodos spalvos laidai i alternatoriu.rele dedi i sona,nejungi.uzkuri motocikla,akumas tikRAI zinai ,kad geras.kuri mota,statai kokius 2-3 tukt apsuku ,paimi 100W ar panasia 220V lempa-jungi paeiliui tarp generatoriaus laidu,kartu su lempa matuodamas kintama itampa ant tu laidu su testeriu.lempa turi truputi sviesti,testeris turi rodyti KAZKUR nuo 30 iki 60 voltu.jei taip yra tarp visu generatoriaus laidu,gesini mota NORMALIAI pajungi rele. statai tas pacias apsukas,matuoji,ka rodo testeris ant akumo.po to parasyk.jei ten14-14,5V viskas ten gerai.
2013 Balandžio 30 18:34
redagavo veplys 2013 balandžio 30 17:24
|
Narys
400cc |
Kiti meistrai nustate kad visgi kalta rele...Gal kas turite toki modeli suzuki C90 nuo 2005m. iki 2008m. tinka ir C50....gal kas sutinktu duoti saviske pasibandyti , aisku ne uz dyka...Veiksmas Kaune...
2013 Gegužės 2 16:19
|
Narys
400cc |
Arba kas gali pasakyti kur ja uz gera kaina isigyti, gal kas gera naudota turi?
2013 Gegužės 2 16:58
|
Narys
125cc |
sveiki mire krovimo rele gal kas turi ar zino kur tokia rasti ant jaos urašyta: 47X - A1 SH 569 - 12 9.7.3 Ačiū
2013 Birželio 3 15:15
redagavo dode 2013 birželio 3 12:17
|
Narys
1000cc |
Pats ka tik is ebay atsisiunciau "del visa ko" butent Shindengan firmos R/R. Nuo ardomo motociklo "tik" 200Lt, uztat ir paskubejau. Dabar ilgesnej kelionej jau turesiu atsargine bei sumontuota voltmetra Truksta..... keliones.
2013 Birželio 3 17:08
|
Narys
400cc |
Tinka nuo bet kokio motociklo, svarbu faziu skaicius vienodas - buna trifazes ir dvifazes. Fyske gali neatitikti, bet persidarai ir ok.
Hondoms maciau Shindengan visiskai naujos nuo 135Lt su atsiuntimu prasideda. Kinietiskos nuo 32Lt. Man, "pod zakonam podlasti", belaukiant voltmetro, R/R pradejo kvailiuoti, pasilusi su ijungtu zibintu - nebekrauna. Kazkada pamatavau krovima tik uzkures motocikla, viskas ok. Pavazineji, ir elektronika pradeda streikuoti. Starteris dar suka, bet nebesikuria. Stumtelejus is kart uzsikure, bet ne is kart sugalvojau pabandyti stumti. P.S. ar kas esate bande vazineti su tomis kinietiskomis? Ar girdeje kokiu atsiliepimu? Kiek laiko? Jei klijuoti dar papildoma radijatoriu/ausintuva?
2013 Birželio 5 21:22
redagavo geringsonas 2013 birželio 5 18:43
|
Narys
1000cc |
Girdejau atsiliepimu- motociklas sudege. Ir tikrai ne 32Lt kainavo reguliatorius, o naujas apie virs 200 Lt. Nors dabar suabejojau, gal ir koki dar pigesni nukentejelis buvo rades. O Shindengen dafiga kainuoja, nes nerandu Europoj, tik US. Siuntimas ir PVM labai pabrangina http://www.ebay.com/itm/UNIVERSAL-MOTORCYCLE-REGULATOR-UPGRADE-KI.... As nupirkau Shindengen nenauja, nuo ardomo motociklo UK. Ir tai 220Lt atsistojo...
2013 Birželio 5 22:55
|
Narys
250cc |
Geru reliu galima rasti nuo 2006 CBR600RR uzh mazdaug 200pinigu, shrotuose, jos Mosfet tipo taigi zhenkliai geresnes. Cia yra viskas ka reikia zhinoti apie reles: http://www.svrider.com/forum/showthread.php?t=111850 tiesa rasho apie SV650 motocikla, bet esme nesikeicia ant bent kurio. Zhenkliai rekomenduoju tam paciam puslapyje aprashyta rewire mod'a - tiesiai nuo reles paduoti storus +- laidus (pliusa zhinoma per saugikli) i akuma, ne per gamyklines jungtis o tiesiai. Tiek man tiek draugeliui reikalai pastebimai pagerejo taip padarius - dingo visokie shviesu mirgejimai nuo apsuku ir t.t. matuojant itampa ant akumo uzhvedus matosi kad geriau krauna, Uzhtrukau ~pusvalandi ir kainavo ~5 litus
2013 Birželio 6 11:20
|
Optimistas
400cc |
Tai va, prieš pat šio sezono pradžią susimeistravau relę pats. Kol kas stabiliai veikia. Radiatorius didesnių gabaritų, negu originalios relės, tai tvirtinimo vietą pakeičiau, iškėliau laukan. Beveik nesimato iš šalies žiūrint. Kaista nedaug. Krauna gerai, pasibaigė bėdos su išsikrovusiu akumuliatoriumi. O jis jau ne mažiau, kaip ketvirtą sezoną naudojamas su visiškais iškrovimais ir pusiau išdžiūvimais... Detalės kainavo 100 Lt, čia jau su nuolaida. Darbo trys pusdieniai. Prisegu aprašymą su schema. Ten pavyzdžiuose nuotraukose kažką lygtai mačiau negerai sujungta, reikia daryti pagal schemą atidžiai. Savo pagamintos nuotraukų turiu nedaug, dar neužliejus karštais klijais. Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Prisegtas failas: Rele reguliatorius spausdinimui.pdf (346.27kb) Šis failas buvo parsiųstas 156 kartus
2013 Birželio 6 19:38
redagavo klar 2013 birželio 6 16:40
|
Narys
400cc |
Ir tikriausiai tiek tas uz 32, tiek uz 200 bus pagamintas tame paciame kinijos fabrike, tik su skirtingais antkainiais. Bet kokiu atveju, reikia montuoti voltmetra, kurio pagalba bus isvengta visokiu nesusipratimu elektros dalyje.
Labai geras linkas. As taip pat darysiu. Plius skaiciau gerus atsiliepimus apie savadarbi reguliatoriu rusu forumuose. P.S. Kaip manote ar cia tikrai made in Japan? http://www.ebay.co.uk/itm/For-The-Honda-BROS-400-J-K-L-NC-25-1988-1990-Japanese-Regulator-Rectifier-/160867292586?pt=UK_Motorcycle_P arts_13&hash=item25747015aa
2013 Birželio 6 23:33
redagavo geringsonas 2013 birželio 6 20:37
|
Narys
400cc |
Šitas geras. Aš pagal jo teorija šiandien ant savo Honda CB-1 pastaciau "krovimo rėlę" nuo Yam R6 2000m., paduodamas krovimą tiesiai į akumuliatorių. To pasekoje pastovi 14,3v įtampa su įjungtomis ilgosiomis šviesomis. Ir laikosi pastoviai 14,3v nepriklausomai nuo apsukų.
2013 Birželio 8 01:50
|
Narys
1000cc |
Tai tos, kur dega pas VFR800 arba Triumph irgi juk made in Japan, tiesiog kitos firmos, ne Shindengen, kitokia technologija, ne 'mosfet'. O šita kur nurodei juk nebūtinai yra problematiška, reik skaityt apie konkretų motociklo modelį, kaip ten su juo yra. Turbūt kai kaitimas ant ribos, dar svarbu kurioj vietoj rėlė padėta ir nuo ot priklauso, ar iškeps. Taip pat dar girdėta problema su rėlės prijungimo kontaktų kibirkščiavimu. Pas mane jie įtartinai atrodo Todėl ir sulituoja žmonės laidus kietai, kad nebūtų jungties.
2013 Birželio 8 08:31
|
Narys
250cc |
Sveiki.Pas mane YAMAHA R6 YZF 2001m. Vakar vazinejau sumocu ir man pradejo bevaziuojant issijungti spidometro rodmenys.Pamazinau pavara viskas ysijunge.Buvaus sutojes ir uzgesinau.Tik pradejau kurti akumas nieko nerodo.Uzsistumen lyg ir normaliai veikia.Sendien nuvariau technikine ir vaziuojant namo dingo spidometro ir spduku parodymai isjungiau sviesas tok pokst is dusliaus, vaziuoju vaziuoju ir viskas gazas nereguoja niekia teko stoti vidury kelio.Servizuky sone biskely ykroviau ir parvazevau namo.ant laisvu biskely apsukos sokineja duodi gazo gerai ir atleidi jos nukrenta iki nulio ir dakyla.sviesos y tai nereguoja dega tolygiai o KROVIMO RELE kaista.Kas perproblemos krovimo rele ar jau gali buti ir generatorius?
2013 Liepos 3 23:51
|
Narys
1200cc |
Galvoji 15 puslapiu veltui prirasyta?
2013 Liepos 4 00:08
It comes after years going both ways
|
Narys
250cc |
o kodel nuemes nuo reles fiske juodo laido fiske ira pajuodusi ir apsilydzusi plastmase?
2013 Liepos 4 14:24
redagavo mhundiz 2013 liepos 4 16:07
|
Narys
400cc |
Nes blogas kontaktas. Arba toje arba kitoje fyskeje. Paluzes laidas ir t.t.
2013 Liepos 4 20:08
|
71.040.604
+22.361
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |