Motomanų Diskusijos » Remontas » Motociklo grandinė

| 2010-07-14 Makvolkas | 655/359816 žinut.
 
Puslapiai: 1..1112131415..22


 
Plentinis endūrininkas
900cc *****
Avataras
#361   +1  

Citata:
Cituoju: mcy
Sveiki, gal žinot dėl ko gali grandinė prašokt, buvo su sena tas pats, tai keičiau žvaigždinkes ir grandine, pasirodo net priekinej dantis vienas iššokęs buvo. Pakeičiau ir kagi, duodi gazo ir su nauju komplektu vistiek prašoka, vienam važiuojant su nauja grandine gan retai, bet dviese, tai pastoviai prašoka. Gal kas kokių minčių turit?


Pamastymui: Ar zvaigzdes ir grandine tokia kokios reikia? Ar geras grandinės itempimas? Ar tikrai persoka grandine? Gal cia pavaru dezej jau krumpliai be dantų?
2013 Gegužės 21 07:48 Gyvenimas – tai judėjimas, o judėjimas – tai gyvenimas
Gatvinis
500cc ***
Avataras
#362    

Citata:
Cituoju: mcy
Sveiki, gal žinot dėl ko gali grandinė prašokt, buvo su sena tas pats, tai keičiau žvaigždinkes ir grandine, pasirodo net priekinej dantis vienas iššokęs buvo. Pakeičiau ir kagi, duodi gazo ir su nauju komplektu vistiek prašoka, vienam važiuojant su nauja grandine gan retai, bet dviese, tai pastoviai prašoka. Gal kas kokių minčių turit?

ir kuom baiges bedos? man buna ir uzeina, staigiai davus gazo per rankena, bet buvo grandine laisvoka, pasitempiau tai geriau bet vistiek staigiau per rankena davus praslysta, bet pradedu galvot kad sankaba gal ar greiciu deze.. ir ta beda tik 5-6 begiu, kartais 4, moto suzuki gs 96m.
2013 Birželio 18 19:35
Narys
250cc **
Avataras
#363    

na jei prasoka grandine per naujas zvaigzdes tai jinai turi buti perlaisva,ar itempei tiek kiek priklauso?
2013 Birželio 18 19:56
Narys
600cc ****
Avataras
#364    

Idomu ties kokiu greičiu prašoka, bandyk pavažinėt 2-a ar 3-ia pavara tokiu pačiu greičiu kaip kad važiuoji 5-6 kai prašokinėja bei duok gazo.
2013 Birželio 18 20:06 http://images.spritmonitor.de/527913.png Kawasaki ZX6R 98'
Narys
1000cc ******
#365   +3  

Noreciau pamatyt kaip turetu atrodyt grandine ir zvaidzdes, kad jos "prasoktu" viana kitos atzvilgiu. Nepabijosiu to zodzio - nesvaikit. Arba dantu nebera, arba NSO...
Greiciau su kuro padavimu ir mocas sutrukcioja stipriai prie tam tikru apsuku, beje GS'u dazna beda. Arba pavaru deze. Bet kad butu sveikos pirmos pavaros o prasokinetu 5 -6, skamba irgi sunkiai itikinamai...
2013 Birželio 18 22:14
Narys
900cc *****
Avataras
#366    

Durnas klausimas. Jei grandinė aprūdijus iš išorės, ar galima be baimės naudot, ar reikia kažko imtis?
2013 Birželio 19 07:44
Narys
1000cc ******
#367    

Sankaba kaip ir deze didziausia apkrova gauna esant zemom pavarom. Jei butu pabaiga sankabai ji visu pirma buksuotu esant saltam varikliui, startuojant, akseleruojantis zemom pavarom ir pan. Jei is krumplaraciu issoke krumpliai, tada taip, trukcios tam tikrom pavarom. Dazniausiai velgi lusta pirmuju pavaru krumpliai. Bet buna visokiu variantu, reik ardyt ziuret. Bet man vistiek mazai tiketina ir panasiau i kuro padavimo problemas. O nebuna trukciojimu 1-2 pavarom lauziant iki redline? Pvz trukus vakumine membrana...
2013 Birželio 19 07:58 redagavo deuce 2013 birželio 19 04:59
Gatvinis
500cc ***
Avataras
#368    

Pirmom pavarom lauzi rankena ir jokiu bedu, trukciojimo nera tik va aukstesniom tarkim varai tiesiaja nori ant lenkimo iseit duodi per gaza ir uzsigazuoja moto o traukos nulis, grynai lyg ant laisvo begio gazuotum toks jausmas, jei sumazini iki 5-6k sukius ir palengva didini tai nieko bet turi labai jau palengva padavinet gaza..
2013 Birželio 19 10:01
Narys
500cc ***
Avataras
#369   +2  

Tai tau cia sankaba buksuoja, o ne grandine persokineja.
2013 Birželio 19 10:41
Plentinis endūrininkas
900cc *****
Avataras
#370   -1  

Citata:
Cituoju: klemkas
Durnas klausimas. Jei grandinė aprūdijus iš išorės, ar galima be baimės naudot, ar reikia kažko imtis?


Nera durnu klausimu yra tik neteisingi atsakymai. Rudijimas rudijimui nelygu. Bet pradziai sutepti ir vaziuoti reikia, po keliu simtu kilometru rudziu nebeliks ne kvapo, o jei per kelis tukstancius nenutruks tai vaziuosi kol itempejas pasibaigs
2013 Birželio 19 18:01 Gyvenimas – tai judėjimas, o judėjimas – tai gyvenimas
Narys
1000cc ******
#371   +1  

Citata:
Cituoju: Plasnart
Citata:
Cituoju: klemkas
Durnas klausimas. Jei grandinė aprūdijus iš išorės, ar galima be baimės naudot, ar reikia kažko imtis?


Nera durnu klausimu yra tik neteisingi atsakymai. Rudijimas rudijimui nelygu. Bet pradziai sutepti ir vaziuoti reikia, po keliu simtu kilometru rudziu nebeliks ne kvapo, o jei per kelis tukstancius nenutruks tai vaziuosi kol itempejas pasibaigs


O jei nutruks ir nutrauks paciam puse pedos, tai motomanai sumes ant protezo.
Nejuokaukit tokim temom ir tikrinimo budais. Sveikata brangiau kainuoja, nei grendine. Plius grandine patikrint galima ir nevaziujant. Nevaiksto nareliai, atpalaiduotai grandinei esant narelai lieka kampu viena kito atzvilgiu, arba nareliai jau juda judinint isilagai grandine - laikas keist.
2013 Birželio 19 18:53
Narys
400cc ***
Avataras
#372    

Citata:
Cituoju: deuce
Sankaba kaip ir deze didziausia apkrova gauna esant zemom pavarom. Jei butu pabaiga sankabai ji visu pirma buksuotu esant saltam varikliui, startuojant, akseleruojantis zemom pavarom ir pan. Jei is krumplaraciu issoke krumpliai, tada taip, trukcios tam tikrom pavarom. Dazniausiai velgi lusta pirmuju pavaru krumpliai. Bet buna visokiu variantu, reik ardyt ziuret. Bet man vistiek mazai tiketina ir panasiau i kuro padavimo problemas. O nebuna trukciojimu 1-2 pavarom lauziant iki redline? Pvz trukus vakumine membrana...

va su sita mintim nesutinku, tikrai nera taip, kad sankaba gauna didziausia apkrova esant zemom pavarom. cia nesvarbu ar motociklas, ar masina, sankabos buksavimas pirmiausia pasijaucia auksta pavara, kai variklio sukiai ties sukimo momento piku, nes butent tada gaunama didziausia apkrova sankabai. esme paprasta - vaziuojant su zema pavara, tarkim 1,2, ir uzlauzus/paspaudus gaza, apsukos kyla greitai, nes perdavimas i ratus buna gana didelis, o vaziuojant 5,6 pavarom ir lygiai taip pat uzlauzus/paspaudus akseleratoriu, variklis generuoja tokia pacia jega/galia, bet apsukos toli grazu nebekyla taip greitai, nes greiciu dezej perdavimo skaicius aiskiai sumazeja, uztat labiau apsikrauna sankaba.
p.s. kaip pvz, galiu pasakyt situacija su masina, 3,4,5,6 begiais staigiai uzmynus gaza, prabuksuodavo sankaba, bet pvz pirmu begiu, be problemu prasisukdavo ratai ant svaraus asfalto, be jokiu sankabos buksavimu.
zinoma, del to, kad pirmiausia prades buksuot salta sankaba, tai taip.
2013 Birželio 19 20:58
Narys
1000cc ******
#373    

Citata:
Cituoju: MYCIUS
Citata:
Cituoju: deuce
Sankaba kaip ir deze didziausia apkrova gauna esant zemom pavarom. Jei butu pabaiga sankabai ji visu pirma buksuotu esant saltam varikliui, startuojant, akseleruojantis zemom pavarom ir pan. Jei is krumplaraciu issoke krumpliai, tada taip, trukcios tam tikrom pavarom. Dazniausiai velgi lusta pirmuju pavaru krumpliai. Bet buna visokiu variantu, reik ardyt ziuret. Bet man vistiek mazai tiketina ir panasiau i kuro padavimo problemas. O nebuna trukciojimu 1-2 pavarom lauziant iki redline? Pvz trukus vakumine membrana...

va su sita mintim nesutinku, tikrai nera taip, kad sankaba gauna didziausia apkrova esant zemom pavarom. cia nesvarbu ar motociklas, ar masina, sankabos buksavimas pirmiausia pasijaucia auksta pavara, kai variklio sukiai ties sukimo momento piku, nes butent tada gaunama didziausia apkrova sankabai. esme paprasta - vaziuojant su zema pavara, tarkim 1,2, ir uzlauzus/paspaudus gaza, apsukos kyla greitai, nes perdavimas i ratus buna gana didelis, o vaziuojant 5,6 pavarom ir lygiai taip pat uzlauzus/paspaudus akseleratoriu, variklis generuoja tokia pacia jega/galia, bet apsukos toli grazu nebekyla taip greitai, nes greiciu dezej perdavimo skaicius aiskiai sumazeja, uztat labiau apsikrauna sankaba.
p.s. kaip pvz, galiu pasakyt situacija su masina, 3,4,5,6 begiais staigiai uzmynus gaza, prabuksuodavo sankaba, bet pvz pirmu begiu, be problemu prasisukdavo ratai ant svaraus asfalto, be jokiu sankabos buksavimu.
zinoma, del to, kad pirmiausia prades buksuot salta sankaba, tai taip.


Kazkaip tai pagal tavo teorija gaunasi, kad tu tarkim vazinedamas autostradom ir uzmiestyje greiciau supjausi sankaba, nei tarkim as dalyvadamas drag lenktynese labai trumpoj trasoj :)
Situacija su masina labai paprasta, del perdavimo santykio pirma pavara sankaba praslysta, dega, bet ratus dar sugeba prasukti. Tuo tarpu vaziuojant auksta pavara variklis neturi tiek apsuku ir atidarius droselius sankabos praslydimas itin jauciasi. Garantuoju, kad su nauja sankaba ir pirma pavara ta transporto priemone ratus kas zymiai ilgiau ir t.t.
2013 Birželio 19 21:31
Narys
400cc ***
Avataras
#374    

Citata:
Cituoju: deuce
Kazkaip tai pagal tavo teorija gaunasi, kad tu tarkim vazinedamas autostradom ir uzmiestyje greiciau supjausi sankaba, nei tarkim as dalyvadamas drag lenktynese labai trumpoj trasoj :)
Situacija su masina labai paprasta, del perdavimo santykio pirma pavara sankaba praslysta, dega, bet ratus dar sugeba prasukti. Tuo tarpu vaziuojant auksta pavara variklis neturi tiek apsuku ir atidarius droselius sankabos praslydimas itin jauciasi. Garantuoju, kad su nauja sankaba ir pirma pavara ta transporto priemone ratus kas zymiai ilgiau ir t.t.

Na ne taip. beabejo, jog dalyvaudamas "drage", ar netgi paprastai vaziuodamas miesto rezimu, labiau dilini sankaba begiu perjungimo metu, bet.. sakiau, kad sankabos buksavimo pozymiai pirmiausia pasimato vaziuojant aukstesne pavara, nes butent tada, nuspaudus pilnai akseleratoriu, sankaba gauna didesne apkrova, nei vaziuojant zemu begiu.
2013 Birželio 19 23:40
Plentinis endūrininkas
900cc *****
Avataras
#375    

Citata:
Cituoju: deuce
Citata:
Cituoju: Plasnart
Citata:
Cituoju: klemkas
Durnas klausimas. Jei grandinė aprūdijus iš išorės, ar galima be baimės naudot, ar reikia kažko imtis?



O jei nutruks ir nutrauks paciam puse pedos, tai motomanai sumes ant protezo.
Nejuokaukit tokim temom ir tikrinimo budais. Sveikata brangiau kainuoja, nei grendine. Plius grandine patikrint galima ir nevaziujant. Nevaiksto nareliai, atpalaiduotai grandinei esant narelai lieka kampu viena kito atzvilgiu, arba nareliai jau juda judinint isilagai grandine - laikas keist.


Cia buvo bajeris... :) Tai ka galima is tiek informacijos patarti? Tik siek tiek estetiskai parudijo ar jau parudijusi kad net nesilanksto :) Jei nera pinigu susitepi, ir jei grandines nareliai dar vis "lankstosi" vaziuoji ir bandai - jei nutruks, parsistumi atgal... Jei neramu tiesiai i servisa keiti i nauja ir vazineji labiau uztikrintai
2013 Birželio 20 11:15 redagavo Plasnart 2013 birželio 20 08:16 Gyvenimas – tai judėjimas, o judėjimas – tai gyvenimas
Gatvinis
500cc ***
Avataras
#376    

Zmones cia gincytis pradejo ir uztersem tema siek tiek, nes tema apie grandines, o mes cia apie sankabas.. Pas mane bus sankaba, vietoj rato ant zvyriuko net neprasuka :D
2013 Birželio 20 11:27
Narys
600cc ****
Avataras
#377    

Citata:
Cituoju: Plasnart
Citata:
Cituoju: deuce
Citata:
Cituoju: Plasnart
Citata:
Cituoju: klemkas
Durnas klausimas. Jei grandinė aprūdijus iš išorės, ar galima be baimės naudot, ar reikia kažko imtis?



O jei nutruks ir nutrauks paciam puse pedos, tai motomanai sumes ant protezo.
Nejuokaukit tokim temom ir tikrinimo budais. Sveikata brangiau kainuoja, nei grendine. Plius grandine patikrint galima ir nevaziujant. Nevaiksto nareliai, atpalaiduotai grandinei esant narelai lieka kampu viena kito atzvilgiu, arba nareliai jau juda judinint isilagai grandine - laikas keist.


Cia buvo bajeris... :) Tai ka galima is tiek informacijos patarti? Tik siek tiek estetiskai parudijo ar jau parudijusi kad net nesilanksto :) Jei nera pinigu susitepi, ir jei grandines nareliai dar vis "lankstosi" vaziuoji ir bandai - jei nutruks, parsistumi atgal... Jei neramu tiesiai i servisa keiti i nauja ir vazineji labiau uztikrintai
Nu ir po to žiūrėk, kad netektų su protezu vaikščioti kai nutrūks grandinė
2013 Birželio 20 14:20 http://images.spritmonitor.de/527913.png Kawasaki ZX6R 98'
Narys
500cc ***
Avataras
#378    

Citata:
Cituoju: MYCIUS
Citata:
Cituoju: deuce
Kazkaip tai pagal tavo teorija gaunasi, kad tu tarkim vazinedamas autostradom ir uzmiestyje greiciau supjausi sankaba, nei tarkim as dalyvadamas drag lenktynese labai trumpoj trasoj :)
Situacija su masina labai paprasta, del perdavimo santykio pirma pavara sankaba praslysta, dega, bet ratus dar sugeba prasukti. Tuo tarpu vaziuojant auksta pavara variklis neturi tiek apsuku ir atidarius droselius sankabos praslydimas itin jauciasi. Garantuoju, kad su nauja sankaba ir pirma pavara ta transporto priemone ratus kas zymiai ilgiau ir t.t.

Na ne taip. beabejo, jog dalyvaudamas "drage", ar netgi paprastai vaziuodamas miesto rezimu, labiau dilini sankaba begiu perjungimo metu, bet.. sakiau, kad sankabos buksavimo pozymiai pirmiausia pasimato vaziuojant aukstesne pavara, nes butent tada, nuspaudus pilnai akseleratoriu, sankaba gauna didesne apkrova, nei vaziuojant zemu begiu.


Mycius visiškai teisus - Kuo aukštesnė pavara, tuo labiau apkraunamas variklis bei variklio ir pavarų dėžės jungiamoji dalis sankaba.
Kas dėl deuce teiginio apie drag varžybas - pabandyk nors vienas varžybas pravažiuoti startuodamas kokia 5-6 pavara iš vietos - pamatysi, kad sankaba po pirmo starto užsilenks.
Sorry už temos of topic,
2013 Birželio 20 15:01 Honda VFR 800
Plentinis endūrininkas
900cc *****
Avataras
#379    

Citata:
Cituoju: Sraigius

Nu ir po to žiūrėk, kad netektų su protezu vaikščioti kai nutrūks grandinė


Pagal fizikos desnius net ir uzsikirtus galiniam ratui galiu kur nors nuciuozti bet ne apsiversti (pas mane grandine suka galini rata :) )
2013 Birželio 21 08:22 Gyvenimas – tai judėjimas, o judėjimas – tai gyvenimas
Narys
600cc ****
Avataras
#380   +1  

Citata:
Cituoju: Plasnart
Citata:
Cituoju: Sraigius

Nu ir po to žiūrėk, kad netektų su protezu vaikščioti kai nutrūks grandinė


Pagal fizikos desnius net ir uzsikirtus galiniam ratui galiu kur nors nuciuozti bet ne apsiversti (pas mane grandine suka galini rata :) )
Kalba eina kad grandinė gali kliudyti koją, o ne apie tai kad apvirsi... Jei sugeba trūkus grandinė nutraukinėt variklio ausis, tai koja apglamžyt būtų ne rodiklis. :)
2013 Birželio 21 11:31 http://images.spritmonitor.de/527913.png Kawasaki ZX6R 98'
Plentinis endūrininkas
900cc *****
Avataras
#381    

Citata:
Cituoju: Sraigius
Citata:
Cituoju: Plasnart
Citata:
Cituoju: Sraigius

Nu ir po to žiūrėk, kad netektų su protezu vaikščioti kai nutrūks grandinė


Pagal fizikos desnius net ir uzsikirtus galiniam ratui galiu kur nors nuciuozti bet ne apsiversti (pas mane grandine suka galini rata :) )
Kalba eina kad grandinė gali kliudyti koją, o ne apie tai kad apvirsi... Jei sugeba trūkus grandinė nutraukinėt variklio ausis, tai koja apglamžyt būtų ne rodiklis. :)


Sutinku. Pas mane kazkokia plastikine apsauga uzdeta...
Bet griztant prie esmes. Man asmeniskai taip ir neaisku kokie tie grandiniu resursai (bent apytiksliais kilometrais)
Pirkau motocikla (neaisku kiek buvo riediejusi grandine) meistrai paciupinejo grandine, pakrapste pakausi "Nu keliems tukstanciams pradziai laikys". Pravaziavau su ta grandine apie 4000km vel nuvariau i servisa - atsakymas tas pats. Tai ar as labai "tausojanciai" vaziuoju ar viena diena reikes protezu? Grandines itempejas per pusia savo ribos, aisku stengiuosi visada sutepti, o jos lankstumas man atrodo nepasikeite :(
2013 Birželio 21 12:39 Gyvenimas – tai judėjimas, o judėjimas – tai gyvenimas
Narys
500cc ***
Avataras
#382    

Vienam resursas gal bus 1000km kitam gal 10000km, ziurint kaip kas vaziuos, del grandines issitampymo tai moto manuale turi but punktas kaip tai patikrinti, ar bent nurodytas tam tikro nareliu skaiciaus leistinas ilgis. Pasimatuoji ir matai ar reikia grandine keist ar ne.
2013 Birželio 21 13:17
Narys
1000cc ******
Avataras
#383    

Perskaityk ir pasiruošk pranešimui ;)

http://pardo.net/bike/pic/fail-004/000.html
2013 Birželio 21 13:20
Krapštukas
1100cc *****
#384    

Jei det tokia grandine, kokia nurodo gamintojas, tai nesportuojant turetu iki 50 000km atlaikyt (toki skaiciu maciau ir prie ZZR 1100 su originalia grandine parasyta, kuris turi daug sukimo momento ir 150ag). Realybe ta, kad dazniausiai dedam zemesniu specifikaciju ir pigesnes, tai ta rida gali but ir dvigubai trumpesne.
O siaip matuojasi grandine paprastai (apacioj pakabini svori, virsuj matuoji 20 nareliu), manuale nurodyta koks ilgis.

P.s. ta plastikine apsauga nuo tepalo apsaugo. Trukus grandine karteri sudauzo labai lengvai.
2013 Birželio 21 13:29 redagavo Edvardas 2013 birželio 21 10:31
Narys
500cc ***
Avataras
#385    

Man buvo trukus grandine antra pavara keliant ant galinio rato. Tai numuse posuki, sudauze plastmase prie sedynes ir nubrauke kitos puses plastmase prie sedynes. Nors yra ta plastmasine, vadinama grandines apsauga. Visa laime, kad nieko neveziau.
2013 Birželio 21 13:50
Plentinis endūrininkas
900cc *****
Avataras
#386    

Manuale radau kad "pitch" tarpas tarp nareliu turi buti 7,94mm. Kaip terminas vadinasi to 20 nareliu tarpo? Nerandu...
2013 Birželio 21 14:16 Gyvenimas – tai judėjimas, o judėjimas – tai gyvenimas
Optimistas
800cc *****
Avataras
#387    

Citata:
Cituoju: Plasnart
Manuale radau kad "pitch" tarpas tarp nareliu turi buti 7,94mm. Kaip terminas vadinasi to 20 nareliu tarpo? Nerandu...

20*7.94=158.8
2013 Birželio 21 14:22
Plentinis endūrininkas
900cc *****
Avataras
#388    

Citata:
Cituoju: baubas!
Citata:
Cituoju: Plasnart
Manuale radau kad "pitch" tarpas tarp nareliu turi buti 7,94mm. Kaip terminas vadinasi to 20 nareliu tarpo? Nerandu...

20*7.94=158.8


Kazkur galai nesueina. Realiai grandines tarpas tarp nareliu apie 15 mm. (o ne 7,94mm) Tai dabar ir nezinau kiek turi buti ir kiek gali buti issitempe... Manuale ir siaip kataloguose turetu buti grandine "525" kiek tas tarpas vieno narelio ir kiek gali buti ilgesnis nei naujos taip pat klaustukas
2013 Birželio 21 14:39 Gyvenimas – tai judėjimas, o judėjimas – tai gyvenimas
Plentinis endūrininkas
900cc *****
Avataras
#389    

Citata:
Cituoju: turistux
Perskaityk ir pasiruošk pranešimui ;)

http://pardo.net/bike/pic/fail-004/000.html


Cia visas mokslinis darbas. Bet man tokia karsta diena nedasunta :) Reiks saltu alumi atvesinti :)
2013 Birželio 21 14:56 Gyvenimas – tai judėjimas, o judėjimas – tai gyvenimas
Krapštukas
1100cc *****
#390    

Informacija apacioje. Skirta 530 grandinei, bet tarpas tarp nareliu turetu but toks pats kaip 525 ar 520. Skiriasi tik plotis grandines, kiek zinau.
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2013 Birželio 21 15:10
Puslapiai: 1..1112131415..22




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17