Remontas » Motociklo grandinė
Plentinis endūrininkas
900cc |
Pamastymui: Ar zvaigzdes ir grandine tokia kokios reikia? Ar geras grandinės itempimas? Ar tikrai persoka grandine? Gal cia pavaru dezej jau krumpliai be dantų?
2013 Gegužės 21 07:48
Gyvenimas – tai judėjimas, o judėjimas – tai gyvenimas
|
Gatvinis
500cc |
ir kuom baiges bedos? man buna ir uzeina, staigiai davus gazo per rankena, bet buvo grandine laisvoka, pasitempiau tai geriau bet vistiek staigiau per rankena davus praslysta, bet pradedu galvot kad sankaba gal ar greiciu deze.. ir ta beda tik 5-6 begiu, kartais 4, moto suzuki gs 96m.
2013 Birželio 18 19:35
|
Narys
250cc |
na jei prasoka grandine per naujas zvaigzdes tai jinai turi buti perlaisva,ar itempei tiek kiek priklauso?
2013 Birželio 18 19:56
|
Narys
600cc |
Idomu ties kokiu greičiu prašoka, bandyk pavažinėt 2-a ar 3-ia pavara tokiu pačiu greičiu kaip kad važiuoji 5-6 kai prašokinėja bei duok gazo.
2013 Birželio 18 20:06
Kawasaki ZX6R 98'
|
Narys
1000cc |
Noreciau pamatyt kaip turetu atrodyt grandine ir zvaidzdes, kad jos "prasoktu" viana kitos atzvilgiu. Nepabijosiu to zodzio - nesvaikit. Arba dantu nebera, arba NSO... Greiciau su kuro padavimu ir mocas sutrukcioja stipriai prie tam tikru apsuku, beje GS'u dazna beda. Arba pavaru deze. Bet kad butu sveikos pirmos pavaros o prasokinetu 5 -6, skamba irgi sunkiai itikinamai...
2013 Birželio 18 22:14
|
Narys
900cc |
Durnas klausimas. Jei grandinė aprūdijus iš išorės, ar galima be baimės naudot, ar reikia kažko imtis?
2013 Birželio 19 07:44
|
Narys
1000cc |
Sankaba kaip ir deze didziausia apkrova gauna esant zemom pavarom. Jei butu pabaiga sankabai ji visu pirma buksuotu esant saltam varikliui, startuojant, akseleruojantis zemom pavarom ir pan. Jei is krumplaraciu issoke krumpliai, tada taip, trukcios tam tikrom pavarom. Dazniausiai velgi lusta pirmuju pavaru krumpliai. Bet buna visokiu variantu, reik ardyt ziuret. Bet man vistiek mazai tiketina ir panasiau i kuro padavimo problemas. O nebuna trukciojimu 1-2 pavarom lauziant iki redline? Pvz trukus vakumine membrana...
2013 Birželio 19 07:58
redagavo deuce 2013 birželio 19 04:59
|
Gatvinis
500cc |
Pirmom pavarom lauzi rankena ir jokiu bedu, trukciojimo nera tik va aukstesniom tarkim varai tiesiaja nori ant lenkimo iseit duodi per gaza ir uzsigazuoja moto o traukos nulis, grynai lyg ant laisvo begio gazuotum toks jausmas, jei sumazini iki 5-6k sukius ir palengva didini tai nieko bet turi labai jau palengva padavinet gaza..
2013 Birželio 19 10:01
|
Plentinis endūrininkas
900cc |
Nera durnu klausimu yra tik neteisingi atsakymai. Rudijimas rudijimui nelygu. Bet pradziai sutepti ir vaziuoti reikia, po keliu simtu kilometru rudziu nebeliks ne kvapo, o jei per kelis tukstancius nenutruks tai vaziuosi kol itempejas pasibaigs
2013 Birželio 19 18:01
Gyvenimas – tai judėjimas, o judėjimas – tai gyvenimas
|
Narys
1000cc |
O jei nutruks ir nutrauks paciam puse pedos, tai motomanai sumes ant protezo. Nejuokaukit tokim temom ir tikrinimo budais. Sveikata brangiau kainuoja, nei grendine. Plius grandine patikrint galima ir nevaziujant. Nevaiksto nareliai, atpalaiduotai grandinei esant narelai lieka kampu viena kito atzvilgiu, arba nareliai jau juda judinint isilagai grandine - laikas keist.
2013 Birželio 19 18:53
|
Narys
400cc |
va su sita mintim nesutinku, tikrai nera taip, kad sankaba gauna didziausia apkrova esant zemom pavarom. cia nesvarbu ar motociklas, ar masina, sankabos buksavimas pirmiausia pasijaucia auksta pavara, kai variklio sukiai ties sukimo momento piku, nes butent tada gaunama didziausia apkrova sankabai. esme paprasta - vaziuojant su zema pavara, tarkim 1,2, ir uzlauzus/paspaudus gaza, apsukos kyla greitai, nes perdavimas i ratus buna gana didelis, o vaziuojant 5,6 pavarom ir lygiai taip pat uzlauzus/paspaudus akseleratoriu, variklis generuoja tokia pacia jega/galia, bet apsukos toli grazu nebekyla taip greitai, nes greiciu dezej perdavimo skaicius aiskiai sumazeja, uztat labiau apsikrauna sankaba. p.s. kaip pvz, galiu pasakyt situacija su masina, 3,4,5,6 begiais staigiai uzmynus gaza, prabuksuodavo sankaba, bet pvz pirmu begiu, be problemu prasisukdavo ratai ant svaraus asfalto, be jokiu sankabos buksavimu. zinoma, del to, kad pirmiausia prades buksuot salta sankaba, tai taip.
2013 Birželio 19 20:58
|
Narys
1000cc |
Kazkaip tai pagal tavo teorija gaunasi, kad tu tarkim vazinedamas autostradom ir uzmiestyje greiciau supjausi sankaba, nei tarkim as dalyvadamas drag lenktynese labai trumpoj trasoj Situacija su masina labai paprasta, del perdavimo santykio pirma pavara sankaba praslysta, dega, bet ratus dar sugeba prasukti. Tuo tarpu vaziuojant auksta pavara variklis neturi tiek apsuku ir atidarius droselius sankabos praslydimas itin jauciasi. Garantuoju, kad su nauja sankaba ir pirma pavara ta transporto priemone ratus kas zymiai ilgiau ir t.t.
2013 Birželio 19 21:31
|
Narys
400cc |
Na ne taip. beabejo, jog dalyvaudamas "drage", ar netgi paprastai vaziuodamas miesto rezimu, labiau dilini sankaba begiu perjungimo metu, bet.. sakiau, kad sankabos buksavimo pozymiai pirmiausia pasimato vaziuojant aukstesne pavara, nes butent tada, nuspaudus pilnai akseleratoriu, sankaba gauna didesne apkrova, nei vaziuojant zemu begiu.
2013 Birželio 19 23:40
|
Plentinis endūrininkas
900cc |
Cia buvo bajeris... Tai ka galima is tiek informacijos patarti? Tik siek tiek estetiskai parudijo ar jau parudijusi kad net nesilanksto Jei nera pinigu susitepi, ir jei grandines nareliai dar vis "lankstosi" vaziuoji ir bandai - jei nutruks, parsistumi atgal... Jei neramu tiesiai i servisa keiti i nauja ir vazineji labiau uztikrintai
2013 Birželio 20 11:15
redagavo Plasnart 2013 birželio 20 08:16
Gyvenimas – tai judėjimas, o judėjimas – tai gyvenimas
|
Gatvinis
500cc |
Zmones cia gincytis pradejo ir uztersem tema siek tiek, nes tema apie grandines, o mes cia apie sankabas.. Pas mane bus sankaba, vietoj rato ant zvyriuko net neprasuka
2013 Birželio 20 11:27
|
Narys
600cc |
2013 Birželio 20 14:20
Kawasaki ZX6R 98'
|
Narys
500cc |
Mycius visiškai teisus - Kuo aukštesnė pavara, tuo labiau apkraunamas variklis bei variklio ir pavarų dėžės jungiamoji dalis sankaba. Kas dėl deuce teiginio apie drag varžybas - pabandyk nors vienas varžybas pravažiuoti startuodamas kokia 5-6 pavara iš vietos - pamatysi, kad sankaba po pirmo starto užsilenks. Sorry už temos of topic,
2013 Birželio 20 15:01
Honda VFR 800
|
Plentinis endūrininkas
900cc |
Pagal fizikos desnius net ir uzsikirtus galiniam ratui galiu kur nors nuciuozti bet ne apsiversti (pas mane grandine suka galini rata )
2013 Birželio 21 08:22
Gyvenimas – tai judėjimas, o judėjimas – tai gyvenimas
|
Narys
600cc |
2013 Birželio 21 11:31
Kawasaki ZX6R 98'
|
Plentinis endūrininkas
900cc |
Sutinku. Pas mane kazkokia plastikine apsauga uzdeta... Bet griztant prie esmes. Man asmeniskai taip ir neaisku kokie tie grandiniu resursai (bent apytiksliais kilometrais) Pirkau motocikla (neaisku kiek buvo riediejusi grandine) meistrai paciupinejo grandine, pakrapste pakausi "Nu keliems tukstanciams pradziai laikys". Pravaziavau su ta grandine apie 4000km vel nuvariau i servisa - atsakymas tas pats. Tai ar as labai "tausojanciai" vaziuoju ar viena diena reikes protezu? Grandines itempejas per pusia savo ribos, aisku stengiuosi visada sutepti, o jos lankstumas man atrodo nepasikeite
2013 Birželio 21 12:39
Gyvenimas – tai judėjimas, o judėjimas – tai gyvenimas
|
Narys
500cc |
Vienam resursas gal bus 1000km kitam gal 10000km, ziurint kaip kas vaziuos, del grandines issitampymo tai moto manuale turi but punktas kaip tai patikrinti, ar bent nurodytas tam tikro nareliu skaiciaus leistinas ilgis. Pasimatuoji ir matai ar reikia grandine keist ar ne.
2013 Birželio 21 13:17
|
Krapštukas
1100cc |
Jei det tokia grandine, kokia nurodo gamintojas, tai nesportuojant turetu iki 50 000km atlaikyt (toki skaiciu maciau ir prie ZZR 1100 su originalia grandine parasyta, kuris turi daug sukimo momento ir 150ag). Realybe ta, kad dazniausiai dedam zemesniu specifikaciju ir pigesnes, tai ta rida gali but ir dvigubai trumpesne. O siaip matuojasi grandine paprastai (apacioj pakabini svori, virsuj matuoji 20 nareliu), manuale nurodyta koks ilgis. P.s. ta plastikine apsauga nuo tepalo apsaugo. Trukus grandine karteri sudauzo labai lengvai.
2013 Birželio 21 13:29
redagavo Edvardas 2013 birželio 21 10:31
|
Narys
500cc |
Man buvo trukus grandine antra pavara keliant ant galinio rato. Tai numuse posuki, sudauze plastmase prie sedynes ir nubrauke kitos puses plastmase prie sedynes. Nors yra ta plastmasine, vadinama grandines apsauga. Visa laime, kad nieko neveziau.
2013 Birželio 21 13:50
|
Plentinis endūrininkas
900cc |
Manuale radau kad "pitch" tarpas tarp nareliu turi buti 7,94mm. Kaip terminas vadinasi to 20 nareliu tarpo? Nerandu...
2013 Birželio 21 14:16
Gyvenimas – tai judėjimas, o judėjimas – tai gyvenimas
|
Plentinis endūrininkas
900cc |
Kazkur galai nesueina. Realiai grandines tarpas tarp nareliu apie 15 mm. (o ne 7,94mm) Tai dabar ir nezinau kiek turi buti ir kiek gali buti issitempe... Manuale ir siaip kataloguose turetu buti grandine "525" kiek tas tarpas vieno narelio ir kiek gali buti ilgesnis nei naujos taip pat klaustukas
2013 Birželio 21 14:39
Gyvenimas – tai judėjimas, o judėjimas – tai gyvenimas
|
Plentinis endūrininkas
900cc |
Cia visas mokslinis darbas. Bet man tokia karsta diena nedasunta Reiks saltu alumi atvesinti
2013 Birželio 21 14:56
Gyvenimas – tai judėjimas, o judėjimas – tai gyvenimas
|
Krapštukas
1100cc |
Informacija apacioje. Skirta 530 grandinei, bet tarpas tarp nareliu turetu but toks pats kaip 525 ar 520. Skiriasi tik plotis grandines, kiek zinau. Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2013 Birželio 21 15:10
|
71.040.604
+22.361
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |