Motociklai pagal gamintoją, palyginimai » Honda motociklai » Honda CB600 Hornet
Narys
50cc |
Gal kas nors sėdit ant savo Horneto dabar su mobiliaku, naršot motomanuose ir turit liniuotę? Man reikia lipduko ant bako ir galinės plastmasės dydžių Ilgis ir plotis
2013 Birželio 12 12:35
|
Gatvinis
1000cc |
nelabai pas ką ir likę originalių lipdukų yra, pažiūrėk skelbimuose pas ką dar yra, paskambink numeriu ir pabandyk susitarti dėl matmenų
2013 Birželio 12 17:27
|
Narys
250cc |
Sveikas, man toks bajeris buvo ant senesnio CB500. Tai problema buvo uzsikimses kuro bako alsuoklis.
2013 Birželio 21 09:33
|
Narys
125cc |
isemiau filtriuka, idejau slangute, viska sandariai sujungiau, 300 km kelione be problemu, greitis 120-160, jokiu trukciojimu ar pasaliniu trukdziu. 100 km - 5litrai benzo.
2013 Birželio 28 01:52
|
Narys
900cc |
pribrendo reikalas pakeisti krovimo rėlę, iškrapščiau tokią: Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
bet mačiau ankščiau forumiečiai siūlė tokias: Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
žmonės šneka kad šitos rėlės ant hornetų dažnai gendančios dalys, bet ar idėjus tą su grioveliais probema visdar egzistuoja? Nes vienoj parduotuvėj tai pasiūlė dėt nuo kokio bandito ir vežt pas elektriką perdaryt fyškę ir "šimtas metų".. Pats neraukiu kadangi, tai sakau gal patarsit kaip geriausiai daryt
2013 Liepos 2 01:31
redagavo beliali 2013 liepos 1 22:34
|
Narys
900cc |
nagi, negi pas nieka jokiu nei minciu nei patirciu siuo klausimu nera?
2013 Liepos 3 01:45
|
Kuvaldaliotas
2200cc |
nu taigi tau patarė,kur "šimts metų"....nu o jei fiškę perdarinėt nelygis, tai dėk su grioveliais-geriau aušinsis, ir dar.... jei nėr gero kontakto tai tau jokia rėlė ilgai nelaikys jo ten 5 laidu
2013 Liepos 3 07:58
redagavo legiux 2013 liepos 3 04:59
|
Gatvinis
900cc |
tai nsro irgi tikt turetu,metos pas mane ji blem turiu 5 honda ir nei vienai reles nekeiciau
2013 Liepos 3 08:16
|
Narys
900cc |
Jo, 5 laidai, 3 geltoni ir kiti du kitu spalvu raudonas ir juodas berods, bet manau esmes dideles nesudaro. O via čia listukas kokiem mocam ta pati eina, gal kam naudinga bus: Fit to Honda: CB-1 (CB400FM) (NC27) CB250 CB400 CB400F (NC31) CB400SF (NC39) CB500 CB600 CBR250 CBR400 CBR400RR (NC23) CBR400RR (NC29) CBR500 CBR600 FN, FR, FR2 (PC25) CBR600F (PC25) CBR600F (PC35) CBR600 F, F2, F3 CBR600 PC31 CBR900 CBR900RRW (SC33) CBR900RR, W, X CBR900 RRN-RRX (1992 - 1999) CBR900 SC28 CBR1100XX BLACKBIRD CARBURATOR MODEL (1996-1999) VT125 VT250 VT250C ( MC29 ) VT750 C & DCY-DC2 (1997 - 2004) VTR250 (MC33) VTR1000 VT1000F (SC36) NSR125 NSR250RR ( MC18, MC21, MC28 ) RVF400 VFR400 VF400 FD (1983 - 1986) VFR750 XL1000 FES250, V, W, X ( MF04 ) HORNET (CB600F) (PC34) MONKEY ( Z50J) NT400 J-L Bros (1988 - 1990) NT650 Deauville VW-V2 (1998 - 2002) NV750 C2, V, W, X PC800 R-J , R2J ( RC34 ) SHADOW (NV750C) (RC44) Jei turi veikiančią, tai gal kažką sutarsim Bet aš ieškau jau turbūt tos su grioveliais, nes originalas plokščias prastai aušinamas, kaip suprantu.
laidai atrodo tvarkingi visi, tačiau kiek kur kreipiuos visur sako tą patį - šitos rėlės dažnai gendanti dalis. galvojau hornetų turėtojai (tas pats turbūt ir galioja cbr f3, shadow ir t.t. nes tos pačios rėlės) turės gal patarimų kaip patys sprendžią šią bėdą Bet šiaip panašu, kad taip ir darysiu. Nuvažiavau pas elektriką Domą aleksote už maximos, tai pas jį turbūt ir tvarkysiu. Gal kas turit atsiliepimų iš tos vietos?
2013 Liepos 3 16:10
redagavo beliali 2013 liepos 3 13:17
|
Narys
400cc |
Su didesniu radijatorium, kaip minejo geriau ausinsis. Bet ji greiciausiai made in china ir nezinia kiek laikys. Pats geriausias varinatas butu rasti naudota nuo CBR600RR 06-07' Ten jau naujesnes kartos, MOSFET'ines ejo. Tada naikinti visas fyskes krovimo sistemoje, ir visus laidus sulietuoti tiesiogiai, ismetant fyskutes. Pamtatysi, is kart bus stabilesnis krovimas ir maziau kais rele. Pas save ant Honda CB-1 pastaciau rele nuo Yam R6, perdariau jog ji tiesiai krautu akuma, nenaudojant OEM pravodkes. Krovimas 14.4v nesvarbu kiek rpm, be sviesu ar su ilgomis sviesomis, visada tiek pat krauna, ir rele tik truputi syla. Kur anciau neidavo rankos nulaikyti. Placiau skaityk cia: http://eviltwinsbk.com/forumz/index.php?topic=276.0 P.S. pas mane po kuro paku esancioje fyskuteje, kur generatorius prisijungia prie pagrindines pravodkes, buvo pasviles vienas kontaktas. Del to ir nusprogo senoji rele. Taip kad atidziai apziurek ir isvalyk visas fyskes. Ir kaip minejau geriausiai visai jas panaikinti. P.P.S. Ir pasistatyk volmetra, tuomet ivykus krovimo sistemos gedimui iskart tai pastebesi, ir nesugadinsi akumuliatoriaus ar generatoriaus. Pvz toki, tik sugalvoti kaip ji apsaugoti nuo dregmes: http://dx.com/p/3-3v-30v-electric-motorized-car-voltage-display-board-black-151312
2013 Liepos 4 13:32
redagavo geringsonas 2013 liepos 4 10:41
|
Narys
125cc |
Sveiki, gal kas netyčia turi 2008 Honda Hornet CB600FA-8 manual? Būčiau dėkingas jei pasidalintumėte Taipogi, gal kas žino kas yra trečioji funkcija esanti ant spidometro? Yra Trip A ir Trip B, o poto yra dar kažkokia funkcija kuri rodo 0.0 km, bet ji visą laiką ant 0 ir stovi. Kam ji skirta ir kaip ja naudotis? Tuo pačiu, ar galima ir ar reikia pilti 98 benzą, ar geriau pilti 95? Dėkui.
2013 Liepos 4 14:21
|
Krapštukas
1100cc |
Yra saliu Vakaru Europoj, kur 98 net nera prekyboj, uztat yra 95 ir 92. Taip kad manau ramiai galima pilt 95.
2013 Liepos 4 14:28
|
Narys
125cc |
na taip, kad 95 tinka tai net neabejoju, bet čia daugiau klausimas ar geriau būtų pilti 98? į geresnes mašinas pvz. rekomenduoja 98 pilti,o 95 kaip žemiausią galimą tad ir galvoju kaip čia su motociklu... Draugas UK pildavosi 100 (tik neaišku ar ten tikras 100, ar tik tas pats 95 ar 98 su neaiškiom priemaišom), bet ne į Hornetą, o į Nindzę jei gerai pamenu.
2013 Liepos 4 14:34
redagavo fujima 2013 liepos 4 11:34
|
Gatvinis
900cc |
na pas mane nsro lygtais su grioveliais jau normali,sian galiu pazet, tik kazin kaip su veikimu,nes rema pirkom ir buvo ji dar draugui yamahos fazerio uzdejes buvau tai be bedu vaziavo
2013 Liepos 4 14:57
|
Krapštukas
1100cc |
Teoriskai geriau 98, pas horneta aukstas suspaudimo laipsnis (12:1), tad zemesnio oktano benzinas gali uzsidegt stumuokliui nepasiekus virsutinio mirties tasko. Bet tas zinoma jaustusi, tik visgi kaip matai nesijaucia. Bet, naudojant 98, turetu sumazeti kuro sanaudos, variklis visgi kazkiek optimaliau dirbtu.
2013 Liepos 4 15:55
|
Narys
125cc |
Na tai pilsiuos tada 98 nuo šiol dėkui O dėl spidometro parodymo to trečiojo gal kas žino? Niekur nerandu kas tai galėtų būti
2013 Liepos 4 16:34
redagavo fujima 2013 liepos 4 13:35
|
Narys
600cc |
Hmm, na, sėkmės O šiaip pažiūrėk pvz www.spritmonitor.de ar rasi nors vieną 98'tą pilantį...
Trumpai sakant - galima susiprogramuoti atstumą iki tikslo (iki 999 km).
2013 Liepos 4 19:07
|
Narys
400cc |
Pilk 95, juk realiai jokio skirtumo nepajausi. Tik uz ta pacia suma daugiau kuro uzpilsi. Be to susirades manuala rasi parasyta kazka panasaus i min RON 91-93...
2013 Liepos 4 19:56
|
Narys
125cc |
Dėkui už linką ir atsakymą Nėra ten labai daug tų Hornetų log'ų, bet pagrinde pila 95, bet tarpais pila 98 ir net 100. sunku objektyvias išvadas padaryti, bet panašu, kad 98 ir 100 mažiau šiek tiek ryja.. kita vertus tai gali būti ir dėl ramesnio važiavimo.. Na nepritaupysi, ant pilno bako duok die 2 LT skirtumas susidaro
2013 Liepos 4 20:39
|
Narys
125cc |
Buvo ir man krovimo rele parejusi, kiek skambinejau visur kaina nuo 200 litu, meistriukui paskmabinau, sako hornetu liga reles, sako dek nuo gsx-r, ju stiprios reles yra, susiradau gsx-r 1L rele uz 100 litu, 5 laidu, manuale pasizejau kas ka reiskia ir pasijungiau. 3 juodi laidai, nera skirtumo kur kuri sujungsi, skirtumas yra tie kiti du laidai, nes per juos eina + ir - jei sumaisysi nieko gero nebus p.s pas mane buvo rele be grioveliu, naujoji buvo didesne ir su nemazu radijatorium, tvirtinima perdarius viskas graziai susidejo
2013 Liepos 8 19:58
redagavo proline 2013 rugpjūčio 6 23:12
|
Narys
25cc |
Sveiki, Turiu popierinį variantą Honda CB600F '07-'12 / CBF600 '08-'12 / CBR600F '11-'12 Service & Repair Manual. Turėtų tikti tokiems modeliams: CB600F (Hornet) '07 - '12 CB600FA (Hornet) '07 - '12 CBF600N '08 - '12 CBF600NA '08 - '12 CBF600S '08 - '12 CBF600SA '08 - '12 CBR600F '11 - '12 CBR600FA '11 - '12 Jeigu kam prireiks - kreipkitės, pasidalinsim.. Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2013 Liepos 23 13:51
|
Narys
250cc |
Sveiki, gal pas ka mėtosi Honda hornet 600cc 99m. orginalaus duslintuvo apsauga. Nupirkčiau.
2013 Rugpjūčio 5 12:06
redagavo Kalavijas 2013 rugpjūčio 5 09:12
|
Narys
400cc |
Šitos knygos - gėris! Pirkau naują "mopedą", gavau irgi tokią knygą. Labai palengvina gyvenimą.
2013 Rugpjūčio 5 18:24
|
Optimistas
600cc |
sveiki, gal kas turi isigijes soninius textilinius krepsius - norejau paklausti ar nesilydo nuo duslintuvo ? - as zinau kad medziaga atspari karsciui bet ar to uztenka? pas mane duda stockine ir su apsauga, taciau ilgiau pavaziavus rankos neuzdesi...
2013 Rugpjūčio 6 09:00
redagavo Fo! 2013 rugpjūčio 6 07:41
..... I SOLD MY SOUL FOR ROCK & ROLL .....
|
Narys
1200cc |
O gal kas turit CBF600 (2006'ų) service manual? Popieriniu ar elektroniniu formatu?
2013 Rugpjūčio 6 09:21
|
Narys
400cc |
Prisegu failiuka su "Ride" žurnalo šoninių krepšių testu. Jei domina, taip pat turiu "tail pack'u" bei "tank pack'u" testus. Kur šoninių krepšių testuose paėme trečia vieta Oxford 1st Time, juos galima nupirkti uz 38gbp+parsiuntimas. Jei nesiunčia tiesiogiai, yra kažkokia kompanija kuri parveža pirkinius iš ebay i LT. Dėl lydymosi, gal būtu galima kažką atsparaus karščiui pakišti? Prisegtas failas: panniers test.pdf (3.5mb) Šis failas buvo parsiųstas 33 kartus
2013 Rugpjūčio 6 18:34
|
Narys
50cc |
2007-2011 metu, bet nemanau, kad kazkas labai skiriasi... http://www.fileswap.com/dl/AUcKfT1U9m/
2013 Rugpjūčio 6 22:32
redagavo ganz 2013 rugpjūčio 6 19:32
|
71.040.604
+22.361
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |