Motomanų Diskusijos » Remontas » Aukštos apsukos pasiekus darbinę temperatūrą

| 2006-04-11 Laury | 19/8410 žinut.
 
 


 
Narys
250cc **
Avataras
#1    

Aukštos apsukos pasiekus darbinę temperatūrą

pavazinejus ir palikus moca ant laisvu apsuku, sukiai siekia apie 1500-1700, o turetu buti 1200, kame beda ? ant salto buna 1000-1200
2006 Balandžio 11 14:18
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#2    

Padsosas gal nepilnai atsileidžia, membrana kiaura, arba orą gaudo kur nors tarp cilindro ir karbo.
2006 Balandžio 11 14:19 ZX10R '06
Donoras
1100cc *****
Avataras
#3    

Nu čia gal irgi prie to pačio: kas gali būt su pacosu , kad jei iki 2500 normaliai dar, o daugiau sustūmus krenta apsukos ir užgesta.. ta problema man jau rudenį prieš pastatant buvo.. gali tam įtakos turėt turėt karbų porų sinchronizavimo varžto pasukiojimas? :V nes vakar kai važinėjau tai grynai jei prie šviesoforo sustoji ne negaziuoji tai ir užgesta :(
2006 Balandžio 11 14:57 Tiesiog Devis.
green frog team.
It's not how you look on your bike, it's how you ride your bike.
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#4    

devil, tai tu karbus valei ar nevalei? Jei nevalei, tai užteks klausinėt ir eik valyt :) Tiesa, man toks variantas būdavo ant gpz, kai kuro filtriukas užsinešė, jei toks pas tave yra.
2006 Balandžio 11 15:19 ZX10R '06
Donoras
1100cc *****
Avataras
#5    

Citata:
Cituoju: Liūtas
devil, tai tu karbus valei ar nevalei? Jei nevalei, tai užteks klausinėt ir eik valyt :) Tiesa, man toks variantas būdavo ant gpz, kai kuro filtriukas užsinešė, jei toks pas tave yra.


vot toks yra ir dar gamyklinis turbūt :-] tik vat ar iš motoseviso imt už ~6lt (atrodo malossi) filtriuką ar kokį kitokį?


karbų nevaliau, nes ten pagal varžtų galvutes jau kažkas burta, tai kažkaip nekyla rankos... nes su kuro kraneliu taip pat buvo jau bura, bet vėl pėgt pradėjo.. tai tikiuosi po mano būrimų nebebėgs :D
2006 Balandžio 11 16:27 Tiesiog Devis.
green frog team.
It's not how you look on your bike, it's how you ride your bike.
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#6    

Filtrą dėk kuo didesnį koks telpa, tada ne taip greit užsikimš ir mažesnis pasipriešinimas, ypač jei samatioku kuras paduodamas, o ne per siurblį.

O karbuose jei burta, tai būtinai juos ardyčiau pasižiūrėt. Gal pvz aukso rasčiau :-)
2006 Balandžio 11 16:41 ZX10R '06
Donoras
1100cc *****
Avataras
#7    

jo jo su tuo auksu reikės dar ir variklio kapitalkės :-] ai nu bendrai nebaisu gi stovi Anykščiuose dar su varikliu XJ'as :-]
2006 Balandžio 11 16:45 Tiesiog Devis.
green frog team.
It's not how you look on your bike, it's how you ride your bike.
Juodulys
600cc ****
Avataras
#8    

Citata:
Cituoju: Laury
pavazinejus ir palikus moca ant laisvu apsuku, sukiai siekia apie 1500-1700, o turetu buti 1200, kame beda ? ant salto buna 1000-1200


Nutai šaltas variklis tik su padsosu turi durbti. Šiltam motorui sureguliuoji reikiamas apsukas, o kai šaltas naudoji padsosa. Ar aš netaip supratau tavo klausimą?
2006 Balandžio 12 11:04
Narys
250cc **
Avataras
#9    

Citata:
Cituoju: Tediss

Nutai šaltas variklis tik su padsosu turi durbti. Šiltam motorui sureguliuoji reikiamas apsukas, o kai šaltas naudoji padsosa. Ar aš netaip supratau tavo klausimą?


ne taip supratai - karsto apsukos tokios kaip salto su padsosu
2006 Balandžio 12 11:25
Juodulys
600cc ****
Avataras
#10    

tai ant karšto pastatyk reikiamas apsukas
2006 Balandžio 12 14:57
Kuvaldaliotas
2200cc *******
Avataras
#11    

Citata:
Cituoju: devil_racer
Nu čia gal irgi prie to pačio: kas gali būt su pacosu , kad jei iki 2500 normaliai dar, o daugiau sustūmus krenta apsukos ir užgesta.. ta problema man jau rudenį prieš pastatant buvo.. gali tam įtakos turėt turėt karbų porų sinchronizavimo varžto pasukiojimas? :V nes vakar kai važinėjau tai grynai jei prie šviesoforo sustoji ne negaziuoji tai ir užgesta :(

Sveikiju (h) Man visiškai identiška situacija :-]
2006 Balandžio 12 15:19
Donoras
1100cc *****
Avataras
#12    

Citata:
Cituoju: mindazzz
Sveikiju (h) Man visiškai identiška situacija :-]


Pasakok ką keitei ko dar ne? :-) kuro filtrą keitei? :V
2006 Balandžio 12 15:41 Tiesiog Devis.
green frog team.
It's not how you look on your bike, it's how you ride your bike.
Kuvaldaliotas
2200cc *******
Avataras
#13    

Citata:
Cituoju: devil_racer
Citata:
Cituoju: mindazzz
Sveikiju (h) Man visiškai identiška situacija :-]


Pasakok ką keitei ko dar ne? :-) kuro filtrą keitei? :V

Norėčiau pakeist purvą ir mėšlą karbuose šviežius oru, bet pradžioj dar bandysiu kuro filtriuką - gal anas užsikimšęs ir nepaduoda pakankamai benzino (kuom irgi labai abejoju)
2006 Balandžio 15 09:06
Woo
Narys
250cc **
#14    

Gal galit pasakyt, kur būna mote tas kuro filtriukas :V Tris manualus turiu, nei vienam neradau kuro filtro. Kur jis būna įstatytas? Motas FZR 600.

Gal jis vadinasi ne fuel filter, o kaip nors kitaip?
2006 Balandžio 15 13:28
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#15    

Woo, standartiniame variante kuro filtro nebūna. Bet daug kas juos įsideda, nes kai benzas eina per filtriuką, o oro filtras irgi leičiamas laiku, tai karbūų valyt nereikia praktiškai niekada. Taigi, jei ant šlangutės nuo kranelio iki karbo filtriuko nėra, tai gali jį pastatyt pats, nes iki tavęs jo niekas nepastatė.
2006 Balandžio 15 23:01 ZX10R '06
Narys
250cc **
Avataras
#16    

pas mane tas pats, aukstos pastoviai apsukos, plius netolygiai dirba ant laisvu... ar labai sudetingas darbas yra karbu valymas? kazkaip nekyla rankos, bijau kad galiu nebesurinkt ar ka pridirbt.. anksciau teko susidurt tik su senaja rusiska technika :) moto dabar honda cbr 600 96metu.
2010 Lapkričio 21 01:03
Pėsčiasis narys
400cc ***
Avataras
#17    

The same problem :D kai valai karbus juos reikia visiskai iki paskutinio varzto isardyt, taip? :D
2010 Lapkričio 21 19:07
Kuvaldaliotas
2200cc *******
Avataras
#18    

taip jei nori sažiningai išvalyt turi išrinkt "panuliam" su pompa prapūst neužteks :-]
2010 Lapkričio 22 08:39
Kuvaldaliotas
2200cc *******
Avataras
#19    

Citata:
Cituoju: swordas
pas mane tas pats, aukstos pastoviai apsukos, plius netolygiai dirba ant laisvu... ar labai sudetingas darbas yra karbu valymas? kazkaip nekyla rankos, bijau kad galiu nebesurinkt ar ka pridirbt.. anksciau teko susidurt tik su senaja rusiska technika :) moto dabar honda cbr 600 96metu.


:-] jei būtų paprasta, tai servise neplėštų ~120Lt už vieno karbo praplovimą. O šiaip tai gi mes lietuviai gabūs viską galim patys pasidaryt. ;) ... pabandyk pirma karbus susinchronizuot ;)
2010 Lapkričio 22 08:44 redagavo legiux 2010 lapkričio 22 10:40
Narys
125cc **
Avataras
#20    

Sveiki, nelabai gaudaus visame sitame, bet kiek skaiciau tai atrodo, kad ir man panasi beda yra, gal padesit. Labai nesmerkit manes , nes esu 15m. Moto YAMAHA DT 125r 2000m. Su pacosu variklis dirba graziai apsukos apie 1500, o kai variklis apsyla as nuleidziu ta pacoso rankenele ir man apsukos sukyla iki 2500 ir staigei krenta ir moto uzgesta todel vaziuojant negaliu leisti apsukoms nukristi iki 3000 o jei netycia jos nukrito pvz. posukyje ar sustojus tada moto uzges arba reikia melzti gazo rankenele ir kartais seip netaip apsukas vel sukeliu ir vel turiu stengtis , kad jos nenukristu. Kame cia beda? :( Jai neaskiai parasiau klauskit, pasitaisysiu.
2010 Gruodžio 22 12:20 redagavo KaCiuS 2010 gruodžio 22 12:22
 




P
A
T
K
P
Š
S
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17