Kelionės ir poilsis » Kaip piktaz I Europa bando keliaut
Britvininkas
800cc |
civic, o kaip vaziuojant cioperiu uzdet kojas ant keleivio pakoju? kazkokia idomi poza
2013 Liepos 28 00:04
|
Narys
400cc |
Del koju viskas aisku. As jas dedu ant priekiniu ir ant galiniu pakoju - poza kaip britvininko gaunasi, bet taip ilsinu nugara. Taip pat gan patogu ant galiniu pakoju stoveti. Dar keliu ant bako, lanku.. Beda turbut, kad moviausi perforuotas britvines kelnes su rimtom labai varzanciom apsaugom - su jom vesiau. Siandiemn dejau skersa - kaitinsiuos tekstileje. Vakar buvo +38, siandien tik 36 zada...
2013 Liepos 28 07:57
|
Narys
400cc |
Vakar grizau is Cekijos, buvau darbo reikalais islekes lb. itemptu grafiku, per 2 dienas iki Prahos ir atgal auto su priekaba, kaip as uzpavydejau chebrai su moto... gaila mano monsteriukas nelabai pritaikytas ir zmona nepasiraso, reiks nusiraminimui nors po Lietuva pakeliaut. Mldc piktaz kad netingi ispudziu aprasyt, lauksim foto!
2013 Liepos 28 10:39
|
Narys
400cc |
Penkta diena. Pabundu apie 6. Naktis buvo karsta. Ne ne - miegojau vienas, siaip karsta cia labai Uzmusu palapineje 5 uodus (kaip bl** jie cia patenka?!!!). Issiverdu koses, pakuojuos ir i trasa. Papraso 180kn uz kempinga (apie 90 lt), high season prices. Paduodu 200, neturi grazos, todel 100 grazina. Taip jau geriau . Nusimato daug vingiuotu keliu. Pirmasis - iki Split - pats geriausias. Kelio danga ideali. Kelias tesiasi isilgai pakrantes. Cia uolos, taigi mazai gyvenvieciu, poilsiavieciu, turistu, taigi ir automobiliu. Zenklai 40, 50, 60. Per laika suprantu, kad 40 statomi pries tikrai rimtus posukius. 50 jamami ketvirta pavara, o 60 greiti posukiai. 70 - tiesioji. Tokios per 2 valandas buvo 2-3 po 2-3km. Pradeda lysti mintys, kad tiesaus kelio pasaulyje nera. Tai tik vaizduotes vaisius. Pakojai vel dilinami, bet siandien pries eisma nebuvau. Reikia saugotis turistu, kurie pajama ir iskisa puse masinos i vidine posukio puse - pries eisma. Vaziuoju tikrai ne kaip su cioperiu - kojomis apsikabines baka, vos ne nusikabindamas nuo moco Ankstus rytas, motociklu sutinku gal tik 10. Po to kelelis baigiasi. Autostrada iki splito. Apie 70km. Karsta. Pamirsau papasakoti, kad vakar sutikau i kalna motoroleri stumianti dieduka. Kiaurai permirkes nuo prakaito. Klausiu kas yra, gal benzo reik. Taisyklinga anglu kalba paaiskina man, kad i kalna motorke kaista, tai stumia.. Palinkiu neuzkalti taip savo motoro ir nuvarau. Siandien autostradoj ir man uzsilenke lempute temperaturos. Ismyniau sankaba ir riedu. Nespejus sustoti jau uzgesta. Mazinam greiti iki 115-120. Vakar kempinge man paaiskino, kad Dubrovnike kelto tai paciai dienai daug sansu kad negausiu. Uzsuku splite i terminala, motociklui vieta yra, taip pat ir man deck space. Taigi sianakt miegosiu laive, o 9 ryto atsibusiu jau Italijoje. Malonumo kaina biski virs 100eur.. Ta proga lekiu megint kelio split - dubrovnik. Jis labai isgirtas. Po 70km apsisuku, stoju pliazintis. Kelias geras, bet ten gyvenvieciu, poilsiavieciu ir turistu tiek, kad tik lenki arba uostai kieno nors duslintuvo turini.. Nepatiko. Jura gerai atgaivina, sulesu puse arbuzo ir varau i split - siandiena paskirsiu sio miesto apziurai, plezui ir poilsiui. Atvaziuoju tiesiai prie juros. Motociklams visur atskiri parkingai, nemokamao, vietos yra. Persipakuoju daiktus ir ant moco sedu kaip vietinis cia - crocsai, sortai, maike ir salmas. Ramiai kruizinu, uz posukio stabdo policija. Patys ant mocu. Pasiklausia ar kamera isjungta - isjungta (gaila). Patikrina visus dokus ir pradeda klauzinet apie kamera. Kiek laiko, kokia kortele deti, kiek telpa ir t.t. Aplankau Split senamiesti - grazus, sviesus. Nesu architekturos ekspertas.. man jis kazkuo isskirtinis nei kitu pietu miesteliu. Dabar sedziu ir skaniai vakarieniauju. Uz 30 min prasideda boardingas i kelta. Tikiuosi ten bus alaus baras, nes atsargu neturiu, o vietine valiuta isleidau. Kortelem cia nelabai kur.. Siandien poilsis - nuvaziuota apie 450km
2013 Liepos 28 19:37
|
Narys
400cc |
Šešta diena. IBA. Žinot kas tai? Tai mano kelionės plano dalis. Plano, kurį nežinau ar pajėgsiu įgyvendinti.Iron Butt Association. Minimalus pradedančiojo sertifikatas - 1000 nuvažiuotų ir užfiksuotų mylių per 24val. Taigi išlipu iš kelto, sustoju pakelėj persirengti. Atsisveikinu su Prancūzais ir Rusais. Prancūzai - ~50mečių pora keliaujanti sportiniais moto. Rusai keliauja automobiliu, bet po 6 alaus atrandam ryšį Irgi motociklininkas Dima. Labas, Italija. Startas per miestelį, prasifiltrinu eilinį kartą tarp mašinų ir tiesiai policininkams po kojomis. Jie tik parodo ranka, kad sustočiau - ką tik įvyko avarija. Tradicinė - automobilis suko į kairę ir nepraleido pagrindiniu keliu tiesiai važiuojančio motorolerio. Pasirodo ir Italijoje kie skraido kosminiais greičiais ir yra nematomi. Mašina stipriai apgadinta, motoroleris turbūt nebevažiuos niekada, o bičiukas biški šlubuoja ir turi apibraižytą koją. Jau atrodo rašiau, kad ten nuo motorkes vairuotojo iki britvisto - visi važinėja su maikutėm ir šortais. Turistai kaip aš atrodom kaip šarvuočiai prieš juos. Italijos keliai man niekada nepatiko. Net autostrados ten labai siauros, danga įvairios kokybės, o dar ir remontų tiek, kad nesuprantu už ką dienos gale padėjau 24EUR. Nuo Anconos mėginau pakrante pavažiuoti iki Venecijos - visiškai tuščiai sugaištas brangus laikas. Daug rizikavau su lenkimais, kad spėti įvygdyti IBA misiją. Srautas didelis, kelias tiesus.. neįdomu. Toliau autostradose kaip ir neįvyko nieko verto aprašymo. Pralekiu Austrus. Beje pasidžiaugiu, kad čia pigiau benzinas (1,5 - 1,6 ) nei Italijoje (1,7-1,95 EUR). Galvojau persišaldysiu - lauke +36 ir saulė, o įlindus į tunelį kaip šaldytuve. Tunelių daug, gražios Alpės, ilgi posūkiai, į pakalnę viršiju greitį iki 160, kad pajausti kaifą. Turbūt ten reikėtų britvos ir greičio 260. Pamatau du motociklininkus su tašėm besikrapštančius prie savo žirgo. Apsisuku pasiklausti ar viskas OK (prisimenu save Lenkijoje ). Chebra iš Maskvos, juda link Vienos. Viskas ok. Varau toliau. 10 vakaro, jau Čekijoje, +29 laipsniai. Jau galiu greičiau važiuoti nei 120 - nebekaista nei mocas nei aš nebemirštu. Dieną vėl buvo tas karšto oro srauto efektas. Mirtis kažkokia. Daugiau įdomybių tai buvo tik Lenkijoje. Įvažiavau jau naktį. Nepraėjus nei valandai važiavimo siaurame keliuke (remontuojamas ruožas) iš priešais man prieš nosį išlenda lenkimui autobusiukas. Įjungiu ilgas ir šoku į dešinę (kelkraščio praktiškai nėra). O tam dzin - jis jau lenks, nusprendė. Paliesti mano rankos ant vairo gal nepalietė, bet pajaučiau, kad praėjo per tą Marytės plauką. Pasidžiaugiu tuom kad gyvas. Jau vėliau prie šviesoforo sustojusio golfo visą galą sutraiško nesustojusi fura - vairuotojas prisnūdo matyt. Pasidžiaugiu, kad nebuvau ten 10sec anksčiau ir nesustojau pirmoj juostoj.. Trečias fokusas buvo kelyje kur pakaitomis antra eismo juosta atidaroma tai vienoj tai kitoj pusėj - kad apsilenkti. Kelias naujas, geras, gražus. Priekyje gal 5 fūros, įšoku į antrą juostą, per gazą ir matau, kad visa juosta primėtyta kažkokių produktų. Gal dešrų ar pan. Tarp jų pramanevruoti neina, važiuojant per jas ratai šokinėja ir slydinėja. Nestabdau, nukreipiu mocą į priešpriešinę ir spėju aplenkęs furas grįžti. Miegoti nestoju, pravažiuoju Lenkiją ir anksti ryte esu Kaune. Sunkiausia dalis magistralė iki Klaipėdos. Bet įveikiu ir ją, dabar geriu sau alų ramiai. Biški statistikos: Kelionėje praleistos 5-6 dienos (su antru bandymu) Viso motociklas nuvažiavo 4784km. 2320km buvo įveikti per mažiau nei 24 valandas - mėginsiu sertifikuotis geležinei subinei Gedimai: 1. Neteisingai parinktas tepalo filtras prasitrynė į rėmą, išvarė tepalą ir beveik sugadino kelionę. (šį kartą viską pasikeičiau pats ir tą pat dieną startavau).0 2. Sulankstytas ratlankis ir sugadinta priekinė padanga į duobę Lenkijoje (sutvarkė Lenkai ratą, pirkau naują padangą. 460PLN) 3. Užsidegė temperatūros lemputė. Nenormalus karštis ore, aušinimo skysčio termometro nėra (jau žinau dabar, kad reiktų įsidėti). Kol riedant sustoji - lemputė užgęsta, viskas normoj. Skysčių neišvarė. 4. Grįžtant Austrijoje pastebėjau, kad nebešviečia priek. žibintas. Išsiardęs radau sukepusį lemputės fyškės kontaktą ir gabalą laido. Nesupratau kodėl neišlydė saugiklio Laido turėjau, izoliacijos taip pat. Susitvarkiau. 5 Kažkur visai šalia namų autostradoje nuskrido benzo bako kamštis liko vidinės dalies truputį, o viršus visas nuskrido. Neberadau Ačiū visiem, kas skaitėte. Kažkada sukursiu trumpą video ir įmesiu porą fotkių.. turėjau bėdu aš su gopro - neturėjau praktiškai kur krauti..
2013 Liepos 30 10:35
|
Keliauninkas
900cc |
Šimtą kartų maladiec, smagu buvo sekti dienoraštį . Tik va varyt per Lenkiją naktį... na musėt laikas labai spaudė nes vien dėl IBA manyčiau žaidimas žvakių nevertas.
2013 Liepos 30 10:52
Orange
|
Narys
400cc |
Šiaip pries kelione visi skysčiai buvo pakeisti.. Paprasčiausiai ten nėra iš ko aušintis jau. Va ruso to mašina irgi sakė jei autostradoj paspaudžia 180 - temperatūra iškart aukštyn ir turi mesti gazą.. Gal koks nebent išskirtinis antifrizas būna? Aš žinoma dabar savom rankom dar kartą pasikeisiu viską Kad nebūt kaip su tepalais.
2013 Liepos 30 10:59
|
Narys
400cc |
Man naktį ten visai patinka. Su mašina visada renkuosi naktį Lenkiją. Su mocu galima ir dieną. Ten savotiškai smagu tarp tų fūrų kai viskas gerai baigiasi Vienintelio ko bijojau - išbėgančio kokio kiauliuko iš miško ar stirnaitės. Su mašina tai tik skardos, o va su mocu jau vaistinėlės kaip minimum prireiktų..
2013 Liepos 30 11:01
|
Plentinis endūrininkas
1100cc |
Super. Neskaitant techninių niepaladkių, labai dvasinga mono kelionė. O ir raideris linksmų plaučių Respect!
2013 Liepos 30 13:01
I just want to live while I'm alive..
R1200GSA LC |
Optimistas
800cc |
Ech, 254 km iki antro lygio geležinės subinės pritrūko... Monstras!
2013 Liepos 30 13:05
|
Narys
400cc |
Nu aš noriu dar turėti ko siekti Kelionėje žiūrinėjau daug baikų ir jau turiu apie ką svajoti Yamaha FJR . Su juo autostradomis galima greičiau km rinkti nei su čioperiuku
2013 Liepos 30 13:59
redagavo piktazJDS 2013 liepos 30 11:01
|
Narys
900cc |
Del vinjeciu. Ka tik grizom is panasios keliones. LT-HR-LT. Tai nei Austrijoj, nei Slovenijoj nei Slovakijoj niekam, net ir policijai, neidomu buvo ar mes jas turim ar ne. Kuras pigiausias Austrijoj. Karsciai nerealus. Kroatijoj vaziavom ne turistiniais kalnu keliais, tai vietomis galima buvo stoti ir kelnes issikratyti...
2013 Liepos 30 14:06
|
Narys
400cc |
Austrijoj išvis atrodo, kad niekas niekam neįdomu. Po to vieną dieną privažiuoja mašinytė, aplenkia ir pasirodo užrašas "follow me" lydintis iki artimiausios aikštelės/degalinės. Tada yra brangu Man 4,8 Eur už 10 dienų tokių kelių negaila. Italijoj gaila, nes brangu
2013 Liepos 30 17:19
|
Narys
900cc |
As tai GoPro kraunu kartais net vaziuodamas, nes is po nakties neuztenka dienai. Prikurke geris Super kelione idomu buvo skaityt .
2013 Liepos 30 18:16
redagavo lala 2013 liepos 30 15:17
LENK DROSIA,MIRSI KAP VYRS!
|
Narys
250cc |
Sveikinu. Ačiu už pasakojima o tie 2320 km mažiau nei per para man asmeniškai yra iš fantastikos srities.
2013 Liepos 30 19:42
|
Narys
400cc |
Visiem kurie bandys patariu kelis gerus dalykus: 1. Ausu kistukai, nuima svilpesius, kartu ir dideli kieki nuovargio. 2. Patogiai "suorganizuoti" daiktai. Kai atvaziuoji I degaline turi per max 10min nusimauti pirstines, uzpilti benza, pasiimti ne pinigine, o geriau iskart kortele, sumoketi, isideti ceki, apsimauti pirstines. Taip pat kol tai daroma atsigerti vandens ir kazka truputuka uzvalgyti (nevalgykit nakti - uzmigsit) ir pajudeti. 3. Marsrutas idealiai nenutrukstancios automagistrales, kur nebijodami policijos ar kitu stresu galite vaziuoti 120-140 kmh. Is anksto suplanuotas. Idealiausia su degalinemis, bet nebutina. 4. Greitis. Vaziuodami greiciau pavargsite del moco valdymo, kitu masinu, itempto policijos bijojimo, padaznejusiu sustojimu kurui. Svarbiau pastovumas. 5. Man didziausia maloni smulkmena buvo ausines su muzika. Po 14 valandu autostradu darosi nebe taip linksma, man funas prasitese kol pavargau nuo muzikos apie 6 val. Tada vel ausu kistukai. 6. Svarbiausia -vidine motyvacija. Motyvuotas zmogus nepavargsta kol nepasiekia tikslo. Nenori miego ir t.t. daug daug info internete yra
2013 Liepos 30 20:52
|
Narys
250cc |
Ziauriai patiko tavo dienorastis ,pats jau kelinti metai ruosiuosi panasiam zygiui, bet niekaip neprisiruosiu ,tai tas tai anas , Spaudziu desne uz ryzta ir nuotykius!
2013 Liepos 30 21:07
|
Narys
400cc |
Aciu, bet tikrai nera cia juk nieko tokio Atsisedi, uzvedi motocikla ir vaziuoji.. Visiem atvejam 100% nepasiruosi vis tiek..
2013 Liepos 30 22:56
|
Narys
500cc |
Nereali kelionė, buvo tikrai smagu paskaityti... Betrūksta foto/video dabar!
2013 Liepos 30 23:20
|
Narys
900cc |
Šaunuolis. O dabar prašom nuotraukas ir video ant podiumous... norim seilę pavarvint... ir įvertint.
2013 Liepos 31 07:06
Svarbu neleist Zmonai nugriaut namo, nupjaut medzio ir uzaugint dukters
______________ اللتوانية كافر |
Keliauninkas
900cc |
Oho gera svajonė Kiek žinau forumietis DREAMS parduoda savo numylėtąjį FJR su visokias ABS, dėžėmis ir pan.
2013 Liepos 31 14:53
Orange
|
Narys
400cc |
Šioks toks mano kūrybos megėjiškas filmukas: http://www.youtube.com/watch?v=ICbJ9nJb4p8&feature=youtu.be
2013 Liepos 31 19:10
|
71.040.604
+22.361
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |