Motomanų Diskusijos » Motoroleriai (iki 125cc) » Remontas (iki 125cc) » Karbiuratoriaus reguliavimas.

| 2008-08-15 liulius | 407/383885 žinut.
 
Puslapiai: 1..1011121314


 
Narys
25cc *
#331    

Sveiki.Turiu peugeot elyseo. Man kilo tokia problema. Uzkuriu motora ir jis labai daug apsuku duoda net visas motoroleris dreba, Gali sukineti viska niekas nereguoja. Korbiratoriu pirkau nauja, cilindras taip pat naujas. galbut cia kaska reikia korbiratoriaus viduje reguliuoti, o siaip neseniai pasidariau, kad pats maisyciau tepala su benzinu gal tai turi itakos?
2012 Lapkričio 12 18:18 redagavo Rytiss12 2012 lapkričio 12 18:21
Narys
800cc *****
Avataras
#332    

gazo troso nekeitei ? gal sklende ne iki galo nusileidus jei ilindes buvai
2012 Lapkričio 12 18:24
Narys
25cc *
#333    

Citata:
Cituoju: robertass
gazo troso nekeitei ? gal sklende ne iki galo nusileidus jei ilindes buvai
Nu as bandydamas tvarkyti valiau trosa, Bet ir pries taip man buvo.
2012 Lapkričio 12 19:00 redagavo Rytiss12 2012 lapkričio 12 19:32
Narys
25cc *
Avataras
#334    

sveiki,susiduriau su tokia problema turiu motoroleri aprilia SR 125cc 2t,su liesu misiniu zodziu kaip reikia normalei atreguliuoti misini? bandziau reguliuoti ir buvo taip:kai prisuku iki galo varzteli apsukos pakila o kai atsuku dusta pavazinejus zvake visa pilka, gal galetumet kaska patart gal adata nuleist iki galo ar pakelt(dabar adata stovi ant pries paskutines padeties)
Aciu is anksto.
2012 Gruodžio 2 19:50 redagavo DomaQs 2012 gruodžio 6 20:57
Narys
125cc **
#335    

sveiki turiu yamaha big beer deja pirkau nekaip veikianti, taigi turiu beda su karburatorium, vaziuojant ir seip pagazavus saudo is duslintuvo zvake juoda, manau per riebus misinis, adata nuleidau iki galo siek tiek pagerejo pries tai budavo zvake net slapia dabar nors sausa jau bet juoda ir is duslintuvo saudo , sukiojant riebumo varsteli susukant gesta issukant apsukos dideja na ir jau issukus beveik iki galo nebesikeicia yra pakilusios, kaip supratau tas varstelis regulioja ora issukant jy didinamas oro padavimas dideja ir apsukos ,adata jau nuleista, kaip dar galeciau sumazint kuro riebuma? turiu keleta varjantu, po adatos fiksatorium yra dar tokia plasmasine saiba, manau galeciau ja isimt, isvis nezinau ar ji ten turetu but, tada gal siek tiek paliesetu mysynis. dar galvoju apie kuro lygio reguliavima galeciau jy pamazint manau kuro lygis taipat ytakoja riebuma, bet kaskaip nerandau informacijos apie kuro lygio reguliavima , gal turite kokiu patarimu iki kiek galetu jy mazint, seip vedasi tai puikiai prie minusines temperaturos aisku su patsosu iskart burbt, manau kad yra dar varijantas kad yra isdilus adata, taigi noriu patarimo ka reiketu pirmiau daryt bandyt saiba istarukt is po adatos fiksatoriaus , ar lygi kuro mazint
2012 Gruodžio 4 18:23
Narys
800cc *****
Avataras
#336    

kartais ne nuo lieso saudo ? gal degimas pas tave blogas
2012 Gruodžio 4 19:28
Narys
1000cc ******
#337    

pirma tai oro filtra reikia pasikeist. Arba bent jau isimt ir pavaziuot be jo, labai greit suzinosi ar tai filtro kalte.
Zvakes siaip juodos nebuna is niekur. Jei adata isdilus, turetu tas plika kim matytis. isdilimas buna ne tolygus, jis akivaizdziai matosi vienoj vietoj dazniausiai. Jei prie lygio niekas nelindo, nieko ten blogai ir nera. nebent jau pludes prisiseme benzo. Lygi reikia pagal manuala sutikrint savaime aisku. Apziuret ar neprilankstytas kokio kreivarankio pludes liezuvelis.
Reziume, pirma filtras, o po to aplamai karba tvarka, svara ir .t.t. Leizdia gumos, nelaiko adata, siukslynas karbe, daug priezasciu gali but.
ir pagal tema tavo yamaha yra 125cc.
2012 Gruodžio 4 20:58 redagavo deuce 2012 gruodžio 4 21:01
Narys
125cc **
#338    

Citata:
Cituoju: deuce
pirma tai oro filtra reikia pasikeist. Arba bent jau isimt ir pavaziuot be jo, labai greit suzinosi ar tai filtro kalte.
Zvakes siaip juodos nebuna is niekur. Jei adata isdilus, turetu tas plika kim matytis. isdilimas buna ne tolygus, jis akivaizdziai matosi vienoj vietoj dazniausiai. Jei prie lygio niekas nelindo, nieko ten blogai ir nera. nebent jau pludes prisiseme benzo. Lygi reikia pagal manuala sutikrint savaime aisku. Apziuret ar neprilankstytas kokio kreivarankio pludes liezuvelis.
Reziume, pirma filtras, o po to aplamai karba tvarka, svara ir .t.t. Leizdia gumos, nelaiko adata, siukslynas karbe, daug priezasciu gali but.
ir pagal tema tavo yamaha yra 125cc.

del filtro geras cia tavo pokstas :-] pats rasai kad zvakes seip juodos nebuna , tai gal papasakok kodel jos buna juodos? as pats manau kad del per riebaus misinio jinai juoda nes dar ir saudo pagazavus vaziujant is pradziu net ugnis ejo is gluso dabar adata nuleidus nebeina seip pagazavus burbuliuoja siek tiek, del adatos na tai nieko ant jos nesimato atrodo neisdilus, del lygio tj neaisku matosi kad daug kartu ardytas deja menualo neturiu ir nerandu butu gerai menuala turet , pludes nera kiauros karba pati isvaliau niekas nieko neleidzia, zinoma vazinejau ir be filtro, gal ka nors protingiau patartum negu oro filtra , as pats galvoju apie du varijantus arba dar is po adatos isimt ta saiba arba lygi mazint, nu o tu gal turi geresni patarima ? gal menuala kartais netycia zinai is kur gaut, ? del tos kubaturos atsiprasau manau gi karburatoriu veikimas vienodas nepriklausomai del kubiku kaskaip kitos temos panasios ir neradau
2012 Gruodžio 5 10:32
Narys
125cc **
#339    

Citata:
Cituoju: robertass
kartais ne nuo lieso saudo ? gal degimas pas tave blogas

buna kad ir del lieso saudo, bet pridengus oro filtra turetu pariebet ir nebesaudyt bet pas mane taip nera pridengus tuoj gesta , va dar zvake juoda, jei butu liesas manau butu balta, degimo na netikrinau bet nemanau kad jis gali but blogas vedasi gerai trauka irgi yra
2012 Gruodžio 5 10:38 redagavo velnys0007 2012 gruodžio 5 10:39
Narys
1000cc ******
#340    

Citata:
Cituoju: velnys0007
Citata:
Cituoju: deuce
pirma tai oro filtra reikia pasikeist. Arba bent jau isimt ir pavaziuot be jo, labai greit suzinosi ar tai filtro kalte.
Zvakes siaip juodos nebuna is niekur. Jei adata isdilus, turetu tas plika kim matytis. isdilimas buna ne tolygus, jis akivaizdziai matosi vienoj vietoj dazniausiai. Jei prie lygio niekas nelindo, nieko ten blogai ir nera. nebent jau pludes prisiseme benzo. Lygi reikia pagal manuala sutikrint savaime aisku. Apziuret ar neprilankstytas kokio kreivarankio pludes liezuvelis.
Reziume, pirma filtras, o po to aplamai karba tvarka, svara ir .t.t. Leizdia gumos, nelaiko adata, siukslynas karbe, daug priezasciu gali but.
ir pagal tema tavo yamaha yra 125cc.

del filtro geras cia tavo pokstas :-] pats rasai kad zvakes seip juodos nebuna , tai gal papasakok kodel jos buna juodos? as pats manau kad del per riebaus misinio jinai juoda nes dar ir saudo pagazavus vaziujant is pradziu net ugnis ejo is gluso dabar adata nuleidus nebeina seip pagazavus burbuliuoja siek tiek, del adatos na tai nieko ant jos nesimato atrodo neisdilus, del lygio tj neaisku matosi kad daug kartu ardytas deja menualo neturiu ir nerandu butu gerai menuala turet , pludes nera kiauros karba pati isvaliau niekas nieko neleidzia, zinoma vazinejau ir be filtro, gal ka nors protingiau patartum negu oro filtra , as pats galvoju apie du varijantus arba dar is po adatos isimt ta saiba arba lygi mazint, nu o tu gal turi geresni patarima ? gal menuala kartais netycia zinai is kur gaut, ? del tos kubaturos atsiprasau manau gi karburatoriu veikimas vienodas nepriklausomai del kubiku kaskaip kitos temos panasios ir neradau


Kad tau mano patarimai atrodo juokingi, tai gal neturiu.
2012 Gruodžio 5 13:06
Narys
25cc *
Avataras
#341    

sveiki,susiduriau su tokia problema turiu
motoroleri aprilia SR 125cc 2t,su liesu
misiniu zodziu kaip reikia normalei
atreguliuoti misini? bandziau reguliuoti ir
buvo taip:kai prisuku iki galo varzteli
apsukos pakila o kai atsuku dusta, gal
galetumet kaska patart,nes is žiurkes aprasymo supratau kad turi kai išsuki ir isuki turi gest.
2012 Gruodžio 9 15:52
Narys
500cc ***
Avataras
#342    

Suk i viena ar i kita puse kol bus didziausios apsukos. Tada pagazuok, jei gerai priima gaza tada taip ir palik, o jei ne tada sukiok tol, kol gerai priims gaza prie didziausiu imanomu apsuku. Tada nusireguliuok laisvas apsukas su apsuku varztu, kad butu kokios priklauso.
2012 Gruodžio 9 16:11
Narys
25cc *
Avataras
#343    

Na tada reiksl laukt pavasario kad susireguliuociau nes spkatke dar nebaigta :-D

Ps aciu.
2012 Gruodžio 9 23:17
Narys
25cc *
Avataras
#344    

sveiki Ar reike REGULIUOTI KARBIURATORIU kai noriu deti sportini duslintuva(naudota, giannelli extra). Noriu deti ant yamaha aerox(2001metu, 101cc, 5,5kW), o galbut reike pakeist svarelius ar ka? padekit , ir dekui isanksto.
2013 Sausio 4 15:26
Narys
50cc *
#345    

Sveiki motomanai,turiu problema su savo scooteriu pas man ideta grupe 70cc o karbas 21 as pakeiciau ji i 17,5 ir turiu beda su plude,kaip istrauki plude is karbo tada scooteris uzsiveda o kaip tik ja biski ikisi i karba jis pradeda gesti,bandziau ir pludes auksti reguliuoti bet nieko nepadeda,padekit kas galit.aciu uz komentarus
2013 Vasario 4 14:05
Narys
25cc *
Avataras
#346    

Citata:
Cituoju: 70cc
Sveiki motomanai,turiu problema su savo scooteriu pas man ideta grupe 70cc o karbas 21 as pakeiciau ji i 17,5 ir turiu beda su plude,kaip istrauki plude is karbo tada scooteris uzsiveda o kaip tik ja biski ikisi i karba jis pradeda gesti,bandziau ir pludes auksti reguliuoti bet nieko nepadeda,padekit kas galit.aciu uz komentarus

biski gali paiskint nes nepagavau kampo tu tipo uzkuri moca o karbas yra isardytas ?
2013 Vasario 13 18:21
Narys
25cc *
#347    

Sveiki reikalingas skubus atsakymas. Yra problemele su motoroleriu (50cc). Motoroleris trauke tik 50km/h, nors turėdavo traukt 70km/h, tai nusprendžiau pravalyti karburatorių. Po valymų ir kt motoroleris pradėjo sunkiai kurtis (ankščiau kurdavosi lengvai), kai užsikuria karburatorius apsipila, benzinas bėga lauk iš karbo per apačią, o ne per pertekliaus šlangutę. Pabandžius važiuoti traukia vos 20km/h, jeigu duodi čiut gazo begejasi, duodi tik vos daugiau gazo iškart springsta (spėju per daug benzino gauna ir dūsta). Karburatorius buvo gerai išvalytas pagal instrukcijas, reguliuot bandžiau, riebumo varžtelį susukus arba išsukus pilnai gesta, o vidutinej dirba kaip ir turi būt, tai kas jam yra? Beje bandžiau išsukti žvakę, sausa ir kakavinės spalvos ( regis taip ir turi būt ), laukiu atsakymo.
2013 Gegužės 19 15:25
Narys
600cc ****
Avataras
#348    

Citata:
Cituoju: Harlows
Sveiki reikalingas skubus atsakymas. Yra problemele su motoroleriu (50cc). Motoroleris trauke tik 50km/h, nors turėdavo traukt 70km/h, tai nusprendžiau pravalyti karburatorių. Po valymų ir kt motoroleris pradėjo sunkiai kurtis (ankščiau kurdavosi lengvai), kai užsikuria karburatorius apsipila, benzinas bėga lauk iš karbo per apačią, o ne per pertekliaus šlangutę. Pabandžius važiuoti traukia vos 20km/h, jeigu duodi čiut gazo begejasi, duodi tik vos daugiau gazo iškart springsta (spėju per daug benzino gauna ir dūsta). Karburatorius buvo gerai išvalytas pagal instrukcijas, reguliuot bandžiau, riebumo varžtelį susukus arba išsukus pilnai gesta, o vidutinej dirba kaip ir turi būt, tai kas jam yra? Beje bandžiau išsukti žvakę, sausa ir kakavinės spalvos ( regis taip ir turi būt ), laukiu atsakymo.
O tu manai karbiuratorius turi apsipilti benzinu? Pirmiau žiūrėk kodėl jis apsipila.
2013 Gegužės 19 16:02 http://images.spritmonitor.de/527913.png Kawasaki ZX6R 98'
Narys
25cc *
#349    

Tai aš ir klausiu jūsų, kodėl apsipila, kokios galimos priežastys..?
2013 Gegužės 19 16:04
Narys
800cc *****
Avataras
#350    

1) Blogai surinkai, nedaveržiai.
2) Nenuėmei valydamas guminių tarpinių ir ant jų pateko karbų valiklio ( ar panašaus skysčio), dėl ko jos išbrinko, ir dabar sandariai neužsidarys.
2013 Gegužės 19 16:26 redagavo Wing 2013 gegužės 19 13:27 Tai va taip va
Narys
25cc *
#351    

Supratau, tarpines buvau išėmęs ir t.t, bet viską gerai sudėjau ,reiškias nedaveržiau kažko galbūt. O tai dėlto jog apsipila tai galima priežastis, kad dėlto ir netraukia?
2013 Gegužės 19 16:31
Enduro man'as
600cc ****
Avataras
#352    

Viska gerai sudejai tik kazko nedaverziai,kazka pamirsai ir panasiai.mastyk is naujo :-]
2013 Gegužės 19 18:06
Narys
25cc *
#353    

Tai va pakeiciau tarpines ir kt, benzo nebeleidzia ir visa kita, bet traukia vistiek max 40km/h, kur problema??
2013 Gegužės 23 16:49
Narys
50cc *
#354    

Citata:
Cituoju: Ziurke
daba isikalk i galva, nes daugiau nebeaiskinsiu:
pirma atsidarai pludes kamera kur paduodamas bendzinas ir isitikini kad ten svaru, isitikini kad visi zikleriai neuzkimsti(pries sviesa ziuret reik,jokiu budu nekisti ten vieluciu ar mehaniskai krapstyt !!!!, valyt acetonu ar spec hemija, carb cleaner) tada isitikini kad plude normalei uzdaro bendzino padavima(puti ten kur bega bendzas ir verti is leto karba, mazdaug vertikalioj ar kazkiek daugiau padety turi uzdaryt. gerai turet manuala,ten parodo koks turi but lygis bendzino,daznai jis sutampa su kokianors kreiva plokstuma dangtelyje.
reikia issukti pagrindini zikleri ir isitikinti kad nieks nieko nepridirbo ir stovi orginalas pagal manuala. uz jo yra toks "sulinelis" su skylutemis, jis yra karbo esme. isiminet atsargiai,patikrini atsargiai isemes ar neuskymsta,isvalai ir is karbo puses kur eina i oro filtra surandi ir praputi kanala jungianti/einanti i ta "sulineli",ce kai be oro filtro dirba visad uzkemsa, praputi visus kanalus ka randi.buna aklu kanalu cia jau specifika.
jei karbiuratorius tradicinis, tai dazniausiai buna 2 varztai. jei daugiau-reiks specialisto. arba reguliuot atskirai oro ir kuro padavima su CO2 matuokle i dusle ikista.
susiranti ta kuris pakelia gazo sklende, su juo reguliuojamos apsukos laisvos!. kitas varztelis bus kuro riebumas, jis yra esme!. prasildai motora iki darbines temperaturos, kazkaip padarai kad dirbtu pastoviai ant laisvu sukiu ir sukioji riebumo varzteli pirmyn-atgal kol surandi padeti kai apsukos didziausios. jei karbas tvarkingas turi but kai susuki ar issuki-gesta, o toj tarpinej padeti dirba. vadinas viskas ok. nes jei karbas nereguoja i sukiojima, reik bandyt nuleist ar pakelt adata, ieskot kas uzkimsta, ar kas ka "pritiungavo",na begale gali but bedu ten.butinai su oro filtru ir viskas aplink tvarkinga,tam ir yra specifika. kai sureguliouji misinio riebuma, tada su laisvu apsuku varztu gazo sklendes padarai norimas laisvas apsukas. su riebumo varztu surandi auksciausias apsukas, o su sklendes varzteliu nuleidi apsukas, tik ne atvirksciai!
wualia.
sekmes.

:-]
pas mane yra si toks karbas 1misinio 2 apsuku,viska dariau kaip cia susiradau auksciausias apsukas su misionio varztu bet man su apsuku varztu kad kur sukiotum vistiek nie nukremta nei paauksteja apsukos.Dabar salta uzkurus nesveikai aukstos apsukos tiesiog turi laikyt motoroleri kad nevaziuotu. Dabar kitas klausimas ta gazo sklende yra ten kur adata isitato?Ir kurioj vietoj tas sulinelis?
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2013 Birželio 5 11:00
Narys
125cc **
#355    

Sveiki!

Susiduriau su tokia beda, kad turiu kurva manualu kawasaki kle 500 ir visiuose vis kitokie zikleriu ismatavymai, vienur raso reikia desiniam #95, kairiam #92 karbe, kitur raso abudu karbai turi turet main jeta 112#, o ar gali man kas pasakyt normaliai, su originaliu filtru kokiu zikleriu man reikia? Pries tai buvo K&N filtrai, sudejau originalius, tai jauciasi, kad misinys per riebus... Dekui uz pagalba.
2013 Rugpjūčio 5 13:40
Narys
25cc *
Avataras
#356    

Siaip ce ne i tema bet kiek kainuotu Qingqi karboratorius? :)
2013 Rugpjūčio 5 15:59
Narys
25cc *
#357    

Padekit !!

Sveiki, pirkau motoroleri stovejusi metus laiko, is pradziu neuzkuriau po to isvaliau baka, kuro filtra oro filtra, karbiuratoriu prapuciau su pompa. Uzsikure is puses pasukimo bet beda kad po truputi gazuojant apsukos pakyla iki puses ir pradeda dusti variklis, atleidus gaza dirba norm. Kame gali buti beda?
2013 Rugpjūčio 25 07:48
Narys
1000cc ******
#358    

Citata:
Cituoju: liudoksnis
Sveiki, pirkau motoroleri stovejusi metus laiko, is pradziu neuzkuriau po to isvaliau baka, kuro filtra oro filtra, karbiuratoriu prapuciau su pompa. Uzsikure is puses pasukimo bet beda kad po truputi gazuojant apsukos pakyla iki puses ir pradeda dusti variklis, atleidus gaza dirba norm. Kame gali buti beda?


Silpnai putei.
2013 Rugpjūčio 25 10:46
Narys
1000cc ******
#359    

Citata:
Cituoju: Klaidau
Sveiki!

Susiduriau su tokia beda, kad turiu kurva manualu kawasaki kle 500 ir visiuose vis kitokie zikleriu ismatavymai, vienur raso reikia desiniam #95, kairiam #92 karbe, kitur raso abudu karbai turi turet main jeta 112#, o ar gali man kas pasakyt normaliai, su originaliu filtru kokiu zikleriu man reikia? Pries tai buvo K&N filtrai, sudejau originalius, tai jauciasi, kad misinys per riebus... Dekui uz pagalba.


O kiek pas pati buvo su KN ziklioriai?
92/95 bus arba sumazintais kiovatais iki kokio 25 ar 30kw, arba 112 cia netycia ne gpz500 ziklioriai...
Jei turi keleta manualu ziurek ar nera netgi vienam manuale keliu dreiniu su nurodytais kW. Ir ziurek patikimesnius manualus, kurie yra original kawasaki arba Heinz ir pan.
2013 Rugpjūčio 25 10:55
Narys
25cc *
#360    

Nesilpnai, pasirodo komutatoriui amen buvo :)
2013 Rugpjūčio 31 16:30
Puslapiai: 1..1011121314




P
A
T
K
P
Š
S
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17