Motociklai pagal gamintoją, palyginimai » Harley-Davidson motociklai » Dešimt metų po revoliucijos: V-ROD nežada lipti nuo sosto
Šiemet Harley-Davidson mini savo prieštaringiausiai vertinamo modelio V-Rod dešimtmetį. Tačiau ta proga specialios V-Rod „10th Anniversary
Edition“ bei V-Rod Muscle ir Night Rod modifikacijos pasirodys tik 2012-aisiais.
2001 metais pristatyta pirmoji V-Rod versija pradėjo naują Harley-Davidson motociklų erą. 1130cc tūrio, 60 laipsnių kampu pasviręs V formos variklis „Revolution“ buvo pirmasis kompanijos istorijoje skysčiu aušinamas variklis, aprūpintas viršuje esančiais dvejais skirstomaisiais velenais (dual overhead camshafts), elektroniniu kuro įpurškimu bei 4 vožtuvų vienam cilindrui sistema. Taip pat menkas niuansas – variklį amerikiečiai kūrė kartu su „Porsche“ inžinieriais.
Įkvėptas drago lenktynėse naudojamų motociklų ir sunkiųjų tradicinių kruizerių, V-Rod nustebino radikaliai futuristiniu dizainu – pailgu rėmu, pilnais aliumininiais ratlankiais ir sidabrine spalva. Trumpai tariant, derinukas priminė NSO ant dviejų ratų.
Verta pastebėti, kad motociklas neturėjo ir tradicinio „harliško“ garso. Tad ši aplinkybė kartu su visais kitais netradiciniais gamintojui sprendimais lėmė, kad didelė Harley-Davidson gerbėjų dalis šį modelį atmetė kaip „netikrą HD“. O jo nemėgstantys lietuviai net „įklijavo“ pravardę – urodas...
Nepaisant to, V-ROD neabejotinai rado savo nišą tarp pirkėjų ir, galima sakyti, sukūrė naują motociklų klasę – power cruiser. Jos tiksline auditorija tapo jaunesnio amžiaus vairuotojai, ieškantys sportinio motociklo techninių charakteristikų, bet nenorintys atsisakyti tradicinio „čioperiško“ įvaizdžio.
Savo atsakymus (jei norit – pigesnius pakaitalus) netruko paruošti ir japonų konkurentai – Honda su VTX modeliu, Yamaha su Warrior, Suzuki su M109 ir Kawasaki su Meanstreak. Tačiau japoniški „jėgos kruizeriai“ nors ir buvo gerai įvertinti kritikų ir surado nemažai gerbėjų (itin tai tinka Lietuvoje „tautos motociklu“ pramintam Honda VTX 1800) bet panašu, kad jau baigė savo istoriją – peržiūrėję gamintojų tinklalapius tarp 2012 metų modelių neberasime jokių power kruizerių, išskyrus Suzuki M109 ir mažesnės jo versijos M90.
Tačiau atrodo, kad V-Rod „baigti karjerą“ negresia. Per dešimtmetį originaliajam modeliui „į kompaniją“ buvo sukurta dar keletas skirtingų modifikacijų, tokiu būdu sukuriant naują HD „šeimą“, vadinamą VRSC (V-twin Revolution Street Custom). Be to, variklio darbinis tūris „ūgtelėjo“ nuo pradinių 1130cc iki 1250cc.
Taigi, ką naujo siūlo VRSC modelių gama ateinantiems metams?
Visi trys VRSC modeliai, kuriuos paminėjau pirmoje pastraipoje, dalinsis tuo pačiu naujausios versijos Revolution varikliu, penkių pavarų greičių dėže, praslystančia sankaba bei tvirtu anglies pluošto pavaros diržu. Į standartinę komplektaciją įeina 240mm pločio galinė padanga, Brembo diskiniai stabdžiai gale bei priekyje ir ABS. Be to, visi motociklai apginkluoti gamykline apsaugos sistema.
Night Rod Special
2012 m. Nigth Rod Special turi labiau nusmailintą galinę dalį, lengvesnius ratus bei pagerintą vairuotojo ergonomiką, kuri pasiekta sumažinus vairo rankenų bei pakojų nuotolį. Gamintojo teigimu, apversto tipo priekinės šakės bei perbalansuota galinės pakabos amortizacija turėtų „pagerinti vairavimo malonumą bei valdymą“. Tačiau jo esminis skiriamasis bruožas, be abejo – juoda matinė spalva, kuria nudažytas ne tik rėmas bei skardos, bet ir variklis. Kitos naujovės labiau liečia dizaino sprendimus, todėl į jas tegu gilinasi tie, kas mėgsta žaisti žaidimą „rask dešimt skirtumų paveikslėlyje“.
Nigth Rod Special variklis išvysto 125 AG prie 8250 apsukų per minutę, o maksimalus 111 Nm sukimo momentas pasiekiamas esant 7250 apsukoms per minutę.
V-Rod 10th Anniversary Edition
Kaip jau galima numanyti iš pavadinimo, ši modifikacija atiduos duoklę originaliajam V-Rod. Motociklas bus nudažytas tokia pačia sidabrine spalva. Variklis, duslintuvas bei kitos detalės papuoštos papildomu chromo kiekiu bei poliruotais paviršiais. Be to, jį puoš speciali „10th Anniversary Edition” emblema. Kiti techniniai parametrai nesiskirs nuo „naktinio“ brolio.
V-Rod ® Muscle
Raumeningasis VRSC šeimos brolis V-Rod Muscle išsiskiria kiek didesniu sukimo momentu (115 Nm) ir mažesne galia (122 AG), todėl jį gamintojai pristato kaip skirtą mėgstantiems „draginti“.
Šis principas atsispindi ir motociklo dizaine, kuris iš tiesų kelia įspūdį apie jo raumeningumą. Taip pat tarp kitų „rodų“ jį atpažinsite iš plataus oro filtro dangtelio ir charakteringų oro angų šonuose, neblizgaus chromo duslintuvų ir kampuotesnės formos gilios sėdynės bei trumpesnio galinio sparno.
Anot oficialios HD interneto svetainės, visų trijų VRSC modelių kainos JAV prasideda nuo maždaug 15 000 dolerių. Regis, būsimi savininkai Lietuvoje gali pradėti taupyti prabangos mokesčiui...
http://www.youtube.com/watch?v=xOwxISkkO0o
Paskelbė: Saulius (Dellamorte)
2001 metais pristatyta pirmoji V-Rod versija pradėjo naują Harley-Davidson motociklų erą. 1130cc tūrio, 60 laipsnių kampu pasviręs V formos variklis „Revolution“ buvo pirmasis kompanijos istorijoje skysčiu aušinamas variklis, aprūpintas viršuje esančiais dvejais skirstomaisiais velenais (dual overhead camshafts), elektroniniu kuro įpurškimu bei 4 vožtuvų vienam cilindrui sistema. Taip pat menkas niuansas – variklį amerikiečiai kūrė kartu su „Porsche“ inžinieriais.
Įkvėptas drago lenktynėse naudojamų motociklų ir sunkiųjų tradicinių kruizerių, V-Rod nustebino radikaliai futuristiniu dizainu – pailgu rėmu, pilnais aliumininiais ratlankiais ir sidabrine spalva. Trumpai tariant, derinukas priminė NSO ant dviejų ratų.
Verta pastebėti, kad motociklas neturėjo ir tradicinio „harliško“ garso. Tad ši aplinkybė kartu su visais kitais netradiciniais gamintojui sprendimais lėmė, kad didelė Harley-Davidson gerbėjų dalis šį modelį atmetė kaip „netikrą HD“. O jo nemėgstantys lietuviai net „įklijavo“ pravardę – urodas...
Nepaisant to, V-ROD neabejotinai rado savo nišą tarp pirkėjų ir, galima sakyti, sukūrė naują motociklų klasę – power cruiser. Jos tiksline auditorija tapo jaunesnio amžiaus vairuotojai, ieškantys sportinio motociklo techninių charakteristikų, bet nenorintys atsisakyti tradicinio „čioperiško“ įvaizdžio.
Savo atsakymus (jei norit – pigesnius pakaitalus) netruko paruošti ir japonų konkurentai – Honda su VTX modeliu, Yamaha su Warrior, Suzuki su M109 ir Kawasaki su Meanstreak. Tačiau japoniški „jėgos kruizeriai“ nors ir buvo gerai įvertinti kritikų ir surado nemažai gerbėjų (itin tai tinka Lietuvoje „tautos motociklu“ pramintam Honda VTX 1800) bet panašu, kad jau baigė savo istoriją – peržiūrėję gamintojų tinklalapius tarp 2012 metų modelių neberasime jokių power kruizerių, išskyrus Suzuki M109 ir mažesnės jo versijos M90.
Tačiau atrodo, kad V-Rod „baigti karjerą“ negresia. Per dešimtmetį originaliajam modeliui „į kompaniją“ buvo sukurta dar keletas skirtingų modifikacijų, tokiu būdu sukuriant naują HD „šeimą“, vadinamą VRSC (V-twin Revolution Street Custom). Be to, variklio darbinis tūris „ūgtelėjo“ nuo pradinių 1130cc iki 1250cc.
Taigi, ką naujo siūlo VRSC modelių gama ateinantiems metams?
Visi trys VRSC modeliai, kuriuos paminėjau pirmoje pastraipoje, dalinsis tuo pačiu naujausios versijos Revolution varikliu, penkių pavarų greičių dėže, praslystančia sankaba bei tvirtu anglies pluošto pavaros diržu. Į standartinę komplektaciją įeina 240mm pločio galinė padanga, Brembo diskiniai stabdžiai gale bei priekyje ir ABS. Be to, visi motociklai apginkluoti gamykline apsaugos sistema.
Foto/video »
Motociklai »
Harley-Davidson motociklai »
Dešimt metų po revoliucijos: V-ROD nežada lipti nuo sosto
(6)
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Night Rod Special
2012 m. Nigth Rod Special turi labiau nusmailintą galinę dalį, lengvesnius ratus bei pagerintą vairuotojo ergonomiką, kuri pasiekta sumažinus vairo rankenų bei pakojų nuotolį. Gamintojo teigimu, apversto tipo priekinės šakės bei perbalansuota galinės pakabos amortizacija turėtų „pagerinti vairavimo malonumą bei valdymą“. Tačiau jo esminis skiriamasis bruožas, be abejo – juoda matinė spalva, kuria nudažytas ne tik rėmas bei skardos, bet ir variklis. Kitos naujovės labiau liečia dizaino sprendimus, todėl į jas tegu gilinasi tie, kas mėgsta žaisti žaidimą „rask dešimt skirtumų paveikslėlyje“.
Nigth Rod Special variklis išvysto 125 AG prie 8250 apsukų per minutę, o maksimalus 111 Nm sukimo momentas pasiekiamas esant 7250 apsukoms per minutę.
Foto/video »
Motociklai »
Harley-Davidson motociklai »
Dešimt metų po revoliucijos: V-ROD nežada lipti nuo sosto
(6)
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
V-Rod 10th Anniversary Edition
Kaip jau galima numanyti iš pavadinimo, ši modifikacija atiduos duoklę originaliajam V-Rod. Motociklas bus nudažytas tokia pačia sidabrine spalva. Variklis, duslintuvas bei kitos detalės papuoštos papildomu chromo kiekiu bei poliruotais paviršiais. Be to, jį puoš speciali „10th Anniversary Edition” emblema. Kiti techniniai parametrai nesiskirs nuo „naktinio“ brolio.
Foto/video »
Motociklai »
Harley-Davidson motociklai »
Dešimt metų po revoliucijos: V-ROD nežada lipti nuo sosto
(6)
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
V-Rod ® Muscle
Raumeningasis VRSC šeimos brolis V-Rod Muscle išsiskiria kiek didesniu sukimo momentu (115 Nm) ir mažesne galia (122 AG), todėl jį gamintojai pristato kaip skirtą mėgstantiems „draginti“.
Šis principas atsispindi ir motociklo dizaine, kuris iš tiesų kelia įspūdį apie jo raumeningumą. Taip pat tarp kitų „rodų“ jį atpažinsite iš plataus oro filtro dangtelio ir charakteringų oro angų šonuose, neblizgaus chromo duslintuvų ir kampuotesnės formos gilios sėdynės bei trumpesnio galinio sparno.
Anot oficialios HD interneto svetainės, visų trijų VRSC modelių kainos JAV prasideda nuo maždaug 15 000 dolerių. Regis, būsimi savininkai Lietuvoje gali pradėti taupyti prabangos mokesčiui...
http://www.youtube.com/watch?v=xOwxISkkO0o
Foto/video »
Motociklai »
Harley-Davidson motociklai »
Dešimt metų po revoliucijos: V-ROD nežada lipti nuo sosto
(6)
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Foto/video »
Motociklai »
Harley-Davidson motociklai »
Dešimt metų po revoliucijos: V-ROD nežada lipti nuo sosto
(6)
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Foto/video »
Motociklai »
Harley-Davidson motociklai »
Dešimt metų po revoliucijos: V-ROD nežada lipti nuo sosto
(6)
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Paskelbė: Saulius (Dellamorte)
Super'inis
1100cc |
"<..>visų trijų VRSC modelių kainos JAV prasideda nuo maždaug 15 000 dolerių. Regis, būsimi savininkai Lietuvoje gali pradėti taupyti prabangos mokesčiui.."
2011 Gruodžio 14 21:18
Honda VFR800 - sportuojantis turistas.
|
Narys
400cc |
Sitoki zveriuka priglausciau. Teko vasara pas H-D Dealeri viena toki apziureti ir pasedeti. Likau nustebintas kad tas jo svoris nesijaucia. Kai uzkure tai isvis... Likau suzavetas
2011 Gruodžio 17 01:18
|
Britvininkas
250cc |
Teko ir man apžiūrėt baikerių uždaryme Uk, taip pat buvau sužavėtas šiuo modeliu. Jo dizainas toks atrodo išdirbtas iki galo, kiekviena detalė apgalvota. Niekada nemėgau harliu, bet vat butent šis modelis pakeitė mano nuomone, niekaip nesuprantu kaip galima nemėgti tokio puikaus motociklo. Galbūt ir aš kada nors persikvalifikuosiu ant sio cruiserio
2011 Gruodžio 17 02:44
|
Paparacis
900cc |
vienas pazistamas turi CeBeRi litrini o kitas sita HD ir kaip jus galvojat kuris kurio dumus uosto jei sudragina......CeBeRistas dar pirmus kelis kartus vis rasdavo pasiteisinimu kad blogai kazka perjunge ar uzsiziopsojes buvo......vo tep blyn
2011 Gruodžio 17 12:08
|
Keliauninkas
600cc |
Labai vikes motociklas, turiu 2005 VRSCB modeli, esu labai jo patenkintas Tik vienas ''minusiukas'': kuro bakas! I ilga kelione, noretusi bent 300 km prasukti tarp degaliniu
2011 Gruodžio 17 15:08
Išmintingas raitelis, plaukdamas per upę arklio nekeičia.
A. Linkolnas
Настоящий мужчина, как волк...либо один, либо с одной волчицей навсегда. А бегать за овцами - это удел баранов.
|
Narys
900cc |
to Lone Wolf. nuo 2008 metu eina didesnis bakas, 18,9 lit. su tiek gal jau eitu iveikt 300km? Beje ir internete pardavineja ne viena didesni baka. Nezinau, kaip jums, bet senesniu modeliu galine dalis man asmeniskai grazesne.
2011 Gruodžio 24 18:14
|
Narys
250cc |
super tai super ( su polekiu motociklas ) tik stabdziai pagal galia tai visiskai ne kas, pas pati vrsca 2005, nzn kaip nuo 2006 laidos stabdo ( ten atrodo brembo suportai ) ir pasukamumas tox vidutinis, nors kai perlipau per save nebijoti guldyti visai gerai , o bakas tas tai taip - maziukas
2013 Rugsėjo 23 13:28
tiu riu tiu tiu
|
Narys
900cc |
Seniau buvo ir "kazkokie" ir Brembo stabdziai. Nuo 2007 eina Brembo (jei neklystu), pagal uzsakyma gali buti su ABS. Nuo 2008 daug pakeitimu dare, padidino kuro baka, idejo ABS, praslystancia sankaba, galingesni varikli, 240 galine padanga, nuo 2012 apversto tipo priekine sake (muscle modeliui nuo gamybos pradzios). Gal kada toks ir mano garaze stoves...
2013 Rugsėjo 23 18:06
redagavo iXsas 2013 rugsėjo 23 15:08
|
Narys
900cc |
Gal kas turit (skaitmenini) v-rod service manual 2002-2007 modeliams?
2015 Gegužės 2 17:44
redagavo iXsas 2015 gegužės 2 21:16
|
Narys
1000cc |
Toks tinka? https://thepiratebay.se/torrent/7833126/Harley_Davidson_V-Rod_VRS.... (ausy77)
2015 Gegužės 2 19:42
|
Narys
250cc |
Yamaha XVS1300 Custom Low rate finance and PCP deals call for details!
2015 Gegužės 2 21:12
|
Narys
900cc |
Turistux, aciu. Pragoolinau ne viena puslapi, o torrentuose patikrinti nedaejo.
2015 Gegužės 2 21:53
redagavo iXsas 2015 gegužės 2 22:11
|
Narys
900cc |
Gal kas turit parduoti v-rod radiatorius (ausinimo skyscio ir alyvos)?
2015 Birželio 18 13:12
|
Narys
900cc |
Ar dažnai važiuojant mieste įsijungia radiatoriaus aušinimo ventiliatorius?
2016 Birželio 13 22:09
|
71.040.604
+22.361
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |