Motomanų Diskusijos » Motociklai pagal gamintoją, palyginimai » BMW motociklai » 2014 BMW R nineT – modernus, bet kamuojamas nostalgijos

| 2013-10-20 Dellamorte | 69/23999 žinut.
 

 
Devyniasdešimtmetį švenčiantis Bavarijos motociklų gigantas BMW šiai garbingai progai pažymėti išleido modelį, kuris turėtų tapti gardžiausia razina kompanijos jubiliejaus torte – rodsterį „R nineT“, įkūnijantį pačias svarbiausias gamintojo tradicijas ir būdingiausius bruožus.

Tiesa, šio modelio kūrimas užtruko neįprastai ilgai – „R nineT“ prototipas „Lo Rider Concept“ Milano motociklų parodoje buvo pristatytas dar 2008 metų lapkritį, o jo atvaizdas prieš penketą metų netgi puošė vieną iš lietuviškojo „Moto+“ viršelių.

Lyginant šiuos du motociklus, iš pirmo žvilgsnio atrodo, kad serijinei gamybai jau parengtas modelis išlaikė didžiąją dalį prototipo bruožų, ir vis dėlto, atsisakė bene paties esminio – žemos sėdėsenos. Matyt, tokį sprendimą padiktavo ne vien ergonominiai sumetimai, bet ir per penkerius metus pasikeitusios mados custom motociklų pasaulyje. Bavarai negalėjo neatkreipti dėmesio į cafe racer, roadster, scrambler ir kitų panašių 6-7 dešimtmečių stiliaus motociklų populiarumo grįžimą.

BMW ir nebando slėpti, kad tikisi naujausio savo „kūdikio“ populiarumo būtent tarp auksarankių „kastomaizerių“, kurių patogumui vokiečių inžinieriai „R nine T“ tyčia kūrė kuo lengviau transformuojamą. Nors, tiesą sakant, mėgstantieji motociklus išrengti „iki kaulų“ čia jau nebelabai turės darbo – rodsterio dizainas ir taip yra visiškai minimalistinis.

Bet dauguma norinčių pabrėžti savo motociklo individualumą čia dar tikrai ras, kur prikišti nagus: pavyzdžiui, gamintojai tyčia sukonstravo platesnę galinę švytuoklę, kad joje galima būtų įstatyti 6 colių pločio padangą (vietoje standartinės 5,5 colių), o ant kardano dangčio numatė tvirtinimo taškus numerio laikiklio ir galinio žibinto perkėlimui į šoną. Be to, atsukęs vos keletą varžtų kiekvienas vairuotojas galės nuimti rėmo „uodegą“ su visa keleivio sėdyne ir paversti savo „R nineT vienviečiu. Arba vietoje keleivio sėdynės pritaisyti aliuminio gaubtą (esantį standartinėje komplektacijoje) ir tokiu būdu motociklo siluetą transformuoti į cafe racer.

BMW savo principų neišdavė ir į „R nineT“ sumontavo oru aušinamą opozicinį dviejų cilindrų variklį – iš esmės tokį, koks buvo ir pačiame pirmajame kompanijos kūrinyje „R 32“, pasaulio šviesą išvydusiame 1923 metais. Tik jau jų galios ir kitų parametrų lyginti geriau nepradėkime. „R nineT“ 1170 kub. cm. darbinio tūrio motoras didžiausią 110 AG galią išvysto prie 7750 aps./min., o 119 Nm siekiantį sukimo momentą prie 6000 aps./min. Beje, variklis čia atlieka ir konstrukcinio elemento funkciją, kadangi motociklo priekinėje apatinėje dalyje rėmo nėra.

Bavarai liko ištikimi ir kitam tradiciniam techniniam sprendimui – „paralever“ tipo vienpusės švytuoklės ir mono amortizatoriaus pakabai, tačiau priekinei pakabai pritaikė ne įprastą "telelever", bet apversto tipo šakes nuo „S 1000 RR“ modelio.

Judesį galinis ratas, įtaisytas vienpusėje švytuoklėje, gauna per kardaninę pavarą iš šešių pavarų mechaninės greičių dėžės. ABS stabdžių atiblokavimo sistema yra standartiniame įrangos pakete.

Duslintuvai, skirtingai nuo prototipo, šiame modelyje yra sujungti „2-1-2“ principu ir įtaisyti motociklo kairėje pusėje, apačioje (nors teigiama, kad jų tvirtinimo vietą galima lengvai pakeisti). Išmetimo garso toną galima keisti reguliuojamais rezonatorių antgaliais. Už papildomą sumą pirkėjai galės rinktis ir iš titano pagamintus „Akrapovič“ duslintuvus.

Vis dėlto, žvelgiant į „R nineT“ kai kurie jo kūrėjų sprendimai kliūna už akių, ir atrodo nenuoseklūs. Pavyzdžiui, motocikle retro dvasią mėginama kurti konservatyviu priekiniu apvaliu žibintu ir nerūdijančio plieno stipinais aprūpintais ratais, tačiau modernus galinis LED žibintas bei itin šiuolaikinių formų veidrodėliai ir posūkių žibintai yra tarsi pavogti nuo kažkurio kito BMW modelio.

„R nineT“ kaina kol kas nėra skelbiama. Manoma, kad motociklas prekybos salonus turėtų pasiekti ankstyvą 2014 metų pavasarį.

O dabar visi kartu pažiūrėkime filmuką ir labai supavydėkime jo veikėjams:

http://www.youtube.com/watch?v=NA8z7T3JqZk
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Paskelbė: Saulius (Dellamorte)

Puslapiai: 123


Narys
900cc *****
Avataras
#2    

Idomu kokia kaina ? :)
2013 Spalio 20 01:04
Narys
1100cc *****
#3   +3  

Tiesa sakant as nelabai suprantu del ko cia tiek daug hype'o. Padare BMW streeta galingesni galu-gale. Su nuimama sedine.

Taip, innovacijos visokios siuolaikines, bet ar kurejai naiviai tiki kad "aliuminis gaubtas" uz sedines ir pacios sedines faktura staiga transformuoja streeta i caferacer'i?

Pilnai pritariu autoriui - is reklamuojamu 'retro' dizaino elementu yra tik zibintas.

Idomu bus paziureti kaip ji modernizuos 'customizeriai', taciau itariu kad lygiai taip pat kaip ir visus kitus, tik siektiek pigiau. Nors, turint omeny jo, kaip naujo motociklo, kaina - tas 'pigiau' ateis dar labai ne greit.

p.s. is kitos puses, customizeriai nori unikaliu modeliu, o ne galimybes numeriu perkelti i viena ar kita puse, ta ir as garazer galesiu su 1 atsuktuvu padaryti. Oho kaip INDIVIDUALU!
2013 Spalio 20 02:04 redagavo Decoy 2013 spalio 19 23:13
Krapštukas
1100cc *****
#4   -1 / +2  

Mozek, kaina bus kaip R1200R :)

Jei jau ir BMW pradejo gaminti cafe, tai sito stiliaus atgimimas isties baigesi :D
2013 Spalio 20 03:27
Narys
800cc *****
Avataras
#5   +1  

Tai cia sita modeli specialiai sukure, kad kiekvienas pasijustu kustomaizeriu, kuris nenori susidurti su visokiais teisiniais dalykais ir sertifikavimais (:
2013 Spalio 20 12:59 Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
SPAM'eris
25cc *
Avataras
#6    

Kiek matau tai klipukas susuktas Amerikoj, tai kaip ir aisku kam jis skirtas.
2013 Spalio 20 13:34
Plentinis endūrininkas
900cc *****
Avataras
#7    

Tos galines sedynes ir apsaugos nebuvimas kazkaip nesiziuri :) Lietuvoj kartais ir neduobetu keliu pasitaiko ir kartais palynoja... :)
2013 Spalio 20 14:10 Gyvenimas – tai judėjimas, o judėjimas – tai gyvenimas
Narys
1000cc ******
Avataras
#8   +2  

Keisti jūs žmonės. Turėjo padaryti senų technologijų pirdalą, kad visi sakytų "o čia tai geras, tikras cafe racer"?
Retro stilius taikytas prie naujų technologijų. Viskas normaliai. Čia BMW. Nebūčiau nustebęs, jeigu būtų elektrinį padarę.
2013 Spalio 20 15:10
Narys
400cc ***
#9   -2 / +1  

tai tik irodo kad BMW yra eilinis liaudovezis kaip ir dauguma, be savo esminio bruozo ar pozymio, neturi to ka pamates anr dar niekad nematyto motociklo pagalvotum "man jis kazkuo primena BMW", ne taip kaip tikrieji grandai i kuriu gretas BMW beviltiskai bando isibrauti, bet ne per ta gala lenda...

sorry, cia tik mano nuomone, o as tiesiog nekenciu BMW del bandymo primesti ta kuo neesa...
2013 Spalio 20 19:22
Narys
900cc *****
#10   +2  

Neblogas BMW. Patinka, kad derino sena su nauju. Gerai, kad idejo s1000rr sake. Kazkas minejo, kad bmw neturi savo iskirtinumo. Nenoriu izeidineti, to komentatoriaus, bet...placiai pramerkus akis, matau opozicini varikli....turbut visi gamintojai tokius naudoja? Tai, kaip tik bmw laikosi savo tradiciju, turi iskirtinuma. Tik dabar nukrypo, isleisdami kelis modelius su ne opozitais. O tokie, kaip bmw GS modeliai isvis legendos, su kuriom zmonis aplink pasauli keliauja ir t.t. Pravaziuoja koks japonas ir neatskiri modelio, pravaziuoja mocas su opozitu ir zinai, kad bmw.
2013 Spalio 20 19:54 redagavo iXsas 2013 spalio 20 16:57
Narys
1000cc ******
Avataras
#11   +6  

Pamirštat vieną dalyką - Bayerische Motoren Werke AG yra komercinė organizacija. Siekianti pelno! Gamina tai ką, jų nuomone, pirks geriausiai ir iš ko galima uždirbti daugiausiai. Galbūt ten ir dirba klasikos entuziastai, kurie važinėja su 30 metų senumo klasika, o tokių tikrai yra, bet po jų entuziazmo seka inžinieriai, mechanikai, ekonomistai, marketingas ir galų gale akcininkai, kurie paklaus ko reikia, kad pagaminti visiškai naują! modelį. Ogi reikia visai nedaug - naujo (seno?) variklio, naujo rėmo, naujos pakabos, naujos technologinės linijos, naujų dar velniai žino ko... Ir koks numanomas pelnas? A velniai žino..., bet tai juk taip "faina" - tai juk klasika! Koks vadovas duos žalią šviesą tokioms sapalionėms?!
Paėmė puikiai pasiteisinusį variklį ir apdėjo patikrintais pakabos elementais, valdymo periferija (abs, asc, rdc ir t.t.) nuo kitų modelių. Smarkiai nekeičiant gamybos išlaidų. Padarė tą patį ką daro ir visi kiti (pvz.: HD). Visai naujas modelis kuriamas ten kur jaučiamas poreikis, pvz. K1600GT - tokio nebuvo gamoje (ypač su tokiu varikliu). Na... buvo 1200LT, bet tai ne tas kalibras. Ir va jums prašom - Best Touring Bike, Best Sport-Touring Bike, Best New Technology (šviesos).
"Eilinius liaudovežius" perka geriausiai! Ar jau sakiau, kad BMW AG yra siekianti pelno organizacija? :)
2013 Spalio 20 20:34 redagavo Geralt 2013 spalio 20 17:43
Narys
1100cc *****
#12   -1  

Citata:
Cituoju: Geralt
Keisti jūs žmonės. Turėjo padaryti senų technologijų pirdalą, kad visi sakytų "o čia tai geras, tikras cafe racer"?


Geralt, tai kuo jis toks? As pvz nematau, ar aliuminini gaupta ir lempa apvalia uztenka kad motocikla taptu caferaceriu? As ant savo shadowo uzdesiu, busiu kietas ir unikalus (y)

Nina update: prisiminiau kad lempa jau turiu, tai uzteks puoda paskaldyti ir priklijuoti, uz keleivio atloso, jau matau kaip gerai viskas atrodys!
2013 Spalio 20 20:41 redagavo Decoy 2013 spalio 20 17:44
Narys
1000cc ******
Avataras
#13    

Citata:
Cituoju: Decoy
Geralt, tai kuo jis toks? As pvz nematau, ar aliuminini gaupta ir lempa apvalia uztenka kad motocikla taptu caferaceriu? As ant savo shadowo uzdesiu, busiu kietas ir unikalus (y)

Nina update: prisiminiau kad lempa jau turiu, tai uzteks puoda paskaldyti ir priklijuoti, uz keleivio atloso, jau matau kaip gerai viskas atrodys!


Tai taip ir gimsta tikra klasika - pirmyn! (y)
2013 Spalio 20 20:47
Narys
1100cc *****
#14    

Radau gera cafe raceri!

P.S. Geralt, neatsakei i mano klausima. Gal tuo kad BMW taip pasake?

Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2013 Spalio 20 20:51 redagavo Decoy 2013 spalio 20 18:00
Krapštukas
1100cc *****
#15    

O esme yra ta, jog neturint 40 000ltl kisenej, cia atrodo visiska nesamone :) Turetumem tiek ir ieskotumem naujo motociklo, neatkreiptu sitas demesio? :) Ir del to custom, tai musiskiai motociklai is JAV parvezti paragauja daugiau custom kol yra sutvarkomi. Bet kai gali isleisti 40 000ltl motociklui, neturi laiko vakarais krapstytis prie motociklo, tai yra puikus sprendimas pasivartyti BMW kataloga ir issirinkti kokiu tik priedu nori ir tureti savo nuomone, tikra custom.
O visi sitie komentarai primena slyvu savininku diskusijas apie naujausius BMW, kurie neva tais visiskai baisus, o ju turima slyva yra dizaino etalonas :) Nors praeina 10 metu, tada seda i tuos kazkada buvusius neva tai baisuoklius ir naujausi modeliai vel gauna tos pacios kritikos.
2013 Spalio 20 21:02
Narys
1100cc *****
#16    

As kritikuoju tai, jog BMW sako kad cia yra uoga, nors tai yra standartine darzove, kurias visi augina jau 10 metu. Nuimk plastikus, apkarpyk betkokios britvos sedine ir uzdek kiniska lempa apvalia, ar nuo betkokio cruiserio senesnio = gauni lygiai ta pati "wow, mes nerealus, sugalvojom niekur nematyta dizaina".

Taip pat, as juokiais budais nesakau kad motociklas prastas ir pan, as kalbu tik apie dizaina. Pajaute BMW kad pralaimi streetu rinkoj - padare modeli, valio, parduos ju nemazai. Bet kur cia yra reklamuojamas unikalus cafe racer'io oldschool dizainas, nors tu ka, nematau.
2013 Spalio 20 21:08 redagavo Decoy 2013 spalio 20 18:15
Narys
1000cc ******
Avataras
#17    

Citata:
Cituoju: Decoy
Radau gera cafe raceri!
P.S. Geralt, neatsakei i mano klausima. Gal tuo kad BMW taip pasake?


Nesupratau klausimo. Kuo jis "cafe racer"? Tuo pačiu kuo ir raodster, scrambler ar "klasika" ar dar kas nors. Šiaip pavadinau. Vadinkim kaip nori. Motociklas ne man.
Norėjau tik paaiškinti kaip gimsta "uogos", kurių liaudžiai reikia mažiau negu bulvių, kurias perka geriau negu uogas. Nieko čia nepadarysi. Beje street'ų bmw turi jau ne vieną.
Iš šitos "uogos" padarė bulvę (man gaila):
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2013 Spalio 20 21:20
SPAM'eris
25cc *
Avataras
#18   -3 / +2  

Bemsas yra Bemsas. Atsakykit prasau vazinejantys japonais. Is kur atkialevo jusu pirkti naudoti motociklai? Ar tik ne Vakaru europa?? Anglija?? Pasakysiu nes autobahne dirbu, 80% matomu motociklu Vokietijoj Olandijoj Belgijoj BMW. Ir apsikakokit bet sito fakto nepakeisit. Net Italuose (siaures) virs litro kubaturose BMW ir HD miestuose karaliauja. Ir pagalvokit prasau, kokie naudoti motociklai bus populiarus po 5metu lietuvoj?? BMW!!! nes kitu daug nebus! O kad lenda y kitus segmentus kaip cafereiser, tai tik del pelno. Nes be to butu kaip su Suzuki!!! Beveik bankrotas! Nes pasirinko automobilius kaip pagrindiny, o motociklus kaip antreily produkta. Pristate tik viena naujiena siems metams. O BMW skaiciuoja didziausius pelnus savo 90m istorijoje! Ir nemanykit kad zmones cia kvailesni, ar neismaneliai, ar pinigu kur kist neturi. Kalbat apie isvaizda, nors kaip tik sitai markei tai Pofig!!! :D 90 metu gamino Tokius urodus kad visi is Ju juokesi... Bet pirko! Policija, Eskortas, Paramedikai. Nepamirskit kad BMW motociklui dave teleskopines sakes, paralever ir monolever pakabas, ABS ir stabdziu stiprintuva serijinej gamyboj. Ir BMW y Lietuva dar tik ateis, Pravaziuosit, yvertinsit ergonomika ir patikimuma, vat tada ir pasakysit, o ne is paveikslelio. Vokiska technine mintis ir pragmatiskumas jau dabar isstume Kiniecius is sios salies.
2013 Spalio 20 22:08
Narys
400cc ***
#19    

kaip Geralt ir raidermenas sake, BMW nera blogi, dauguma juos pasirenka, autobamuose dauguma jais vazineja, ayerische Motoren Werke AG yra komercinė organizacija.

viskas lygiai taip kaip auto pasaulyje WAG, geri automobiliai, dauguma juos pasirenka, gatvese ju dauguma, bet iki kazko is sport ar super sport klases jiems toli, nu yra keli audi bandymai, bet tik vienetai, seip wag sedi savo liaudoveziu vietoje, o BMW nekazka nuo ju skiriasi o primeta kaip minimum sport klase :F
2013 Spalio 21 07:05
Narys
1000cc ******
Avataras
#20    

Citata:
Cituoju: tadasas99
seip wag sedi savo liaudoveziu vietoje, o BMW nekazka nuo ju skiriasi o primeta kaip minimum sport klase :F


Marketingas. BMW "sport" klasė yra M klasė. Audi turi RS. MB turi AMG.
Argi pirks visi M, RS ar AMG klasę vien dėl sportiško charakterio? Kai kuriems ir apdailos užtenka, kad jaustųsi "sport" klasėje. Svarbu pinigus mokėtų. ;)
2013 Spalio 21 08:24
Narys
900cc *****
#21    

Kazkas gerai palygino, wag auto, tas pats kas bmw motociklai. Pastarieji yra gan brangus ir labiau premium klase. Japona gali pigiai nusipirkti, o vat bmw nelabai. Kas del tiuningo, nevisi yra auksarankiai, turi svarke, bulgarke, vamzdziu lankstymo, tekinimo stakles ir daro tiuninga. Dauguma is katalogo uzsisakys dalis ir patiuninguos. Turbut bmw isleis koki paketa, kad pasidarytum moca toki pvz, kaip Geralt imete nuotrauka. Beje, ne i tema, kazkas sake, kad wag neturi sport automobiliu, o kaip buggati, lamboghini, porshe?
2013 Spalio 21 11:36
Narys
400cc ***
#22    

niekas nesake kad wag neturi sport, sake kad yra keli vienetai kurie nera viena is pagrindiniu wag krypciu.

bugati, lomabrgini, porshe...

porshe vienintelis kuris dar kazkiek laikosi saves
kiti du yra atskiros nupirktos kompanijos, kurias nupirkus ir wag prikisus nagus prie automobiliu net verkti norisi ka jie is ju padare. pvz lombargini, senesni buvo vairuotoju zudymo masinos, komforto beveik nulis, gulintys policinkai galvos skausmas, dydis kelia nepatogumu mieste, o jei vairuotojas paspausdavo daugiau nei puse gazo jis jau budavo drasus, cia buvo zveris, o ka jie padare, prijaukino zveri, is jo padare kaciuka su savo el naujovem, beje negana to jie numarino paskutini v12 lombargini, krc po wag nupirkimo lombargini jau nebetas, prie jo nagus prikiso liaudoveziu gamintojas
2013 Spalio 21 17:58 redagavo tadasas99 2013 spalio 21 14:59
Narys
500cc ***
Avataras
#23    

Kalbi kaip ne vieną Lambo suvažinėjęs :-) Mažiau TopGear žiūrėk ;)
2013 Spalio 21 18:03
Auksarankis
900cc *****
#24    

Citata:
Cituoju: raidermenas
Bemsas yra Bemsas. Atsakykit prasau vazinejantys japonais. Is kur atkialevo jusu pirkti naudoti motociklai? Ar tik ne Vakaru europa?? Anglija?? Pasakysiu nes autobahne dirbu, 80% matomu motociklu Vokietijoj Olandijoj Belgijoj BMW. Ir apsikakokit bet sito fakto nepakeisit. Net Italuose (siaures) virs litro kubaturose BMW ir HD miestuose karaliauja. Ir pagalvokit prasau, kokie naudoti motociklai bus populiarus po 5metu lietuvoj?? BMW!!! nes kitu daug nebus! O kad lenda y kitus segmentus kaip cafereiser, tai tik del pelno. Nes be to butu kaip su Suzuki!!! Beveik bankrotas! Nes pasirinko automobilius kaip pagrindiny, o motociklus kaip antreily produkta. Pristate tik viena naujiena siems metams. O BMW skaiciuoja didziausius pelnus savo 90m istorijoje! Ir nemanykit kad zmones cia kvailesni, ar neismaneliai, ar pinigu kur kist neturi. Kalbat apie isvaizda, nors kaip tik sitai markei tai Pofig!!! :D 90 metu gamino Tokius urodus kad visi is Ju juokesi... Bet pirko! Policija, Eskortas, Paramedikai. Nepamirskit kad BMW motociklui dave teleskopines sakes, paralever ir monolever pakabas, ABS ir stabdziu stiprintuva serijinej gamyboj. Ir BMW y Lietuva dar tik ateis, Pravaziuosit, yvertinsit ergonomika ir patikimuma, vat tada ir pasakysit, o ne is paveikslelio. Vokiska technine mintis ir pragmatiskumas jau dabar isstume Kiniecius is sios salies.


Raidermenai,po tokiu argumentu net pykt nebeiseina.vadinasi pagal tave iki siol is vakaru veze suknistus japonus,o dabar kai isleido sita modeli tai po 5 metu ves nebe japonus,o bmw?leisk paklausiti kodel?DVIDESIMT metu veze,o dar po 5 fliukuose japonu nebus?ir del ko visas sitas triuksmas?del vokiskos yamahos V-MAX i kuria vokietis istate opozita ir idejo keleta ne tokiu jau nauju pabirbinimu?
autobanas-dar ne visa Vokietija.pilna tu japonu miestuose-ypac nedideliu kubaturu.ir motoroleriu pilna....
pagal tokia logika autobanuose karaliauja furos,o vasara pasiziurejus galima teigti,kad kas antras vokietis vazineja su nameliais ant ratu.

BMW yra GERAS motociklas,bet turi savo specifika ir savo megeju rata.Sveicarijoj,Vokietijoje,Olandijoje,galu gale Bulgarijoj miestuose kiek maciau besidraskanciu,tikrai ne BMW.
2013 Spalio 21 18:57
Narys
400cc ***
#25    

Citata:
Cituoju: montezumijus
Kalbi kaip ne vieną Lambo suvažinėjęs :-) Mažiau TopGear žiūrėk ;)


matau kad top gear ne as vienas ziuriu :D

ok baigiam OT, tiesiog issakiau savo nuomone kad BMW yra issisokelis nepateisinantis savo ivaizdzio keliamu lukesciu, aisku nenustebsiu kad kitiems patinka bmw, cia skonio reikalas
2013 Spalio 21 19:29
Krapštukas
1100cc *****
#26    

Pas vokiete mechanikos inzinerijos studente, kuri ketino atlikti praktina BMW automobiliu inzinieriu padaliny, esu klauses kokia vokieciu nuomone apie BMW motociklus :) Atsake, kad sunkus ir brangus. Ir dauguma vokieciu mieliau renkasi japonus :) Matyt BMW tik vyresniems vokieciams, su didele banko saskaita, patinka :)
2013 Spalio 21 19:42
Narys
400cc ***
#27    

cia ne tik apie vokiecius ir ne tik apie bmw galima tai pasakyti, tiesiog yra tokiu zmoniu, ir yra gana nemazai, kurie vertina daigta ne pagal jo charakteristikas, ne pagal praktiskuma o pagal kaina, isankstine nuomone ir prestizo iliuzija.
2013 Spalio 21 20:52
Narys
900cc *****
#28    

Yra zmoniu kurie kritikuoja daikta jo net nepabande. Dauk kas is komentatoriu yra vaziave su bmw? Sakot sunkus, o kaip f800 serija? Tas pats f800gs, pripazintas kaip vienas is geriausiu adventure motociklu. Ir tai padare ne kritikai prie kompu, o isbande mocus trasoj, bei prasuke ne viena simta kilometru. Kuom bmw nepraktiskas? Kodel nepatikimas? Su 1200gs suka ratus aplink pasauli. Kritika manua atsiranda del to, kad tokiu mocu neturim, nebandem, nes per brangus.
2013 Spalio 22 10:54
Optimistas
500cc ***
Avataras
#29    

Puikiai atrodantis moto. O jis cofe elementu turi tiek, keik gamintojas nusprende, kad gali tureti, kas per daug tas nesveika :) ir del to jo negalime vadinti 1/2 cofe racerio :)
2013 Spalio 22 12:24
Narys
600cc ****
Avataras
#30    

labai dailus! pirmas bemvas kuri visai paimciau ;) bet jei jau reiktu imti manau HD fortyeight vistiek imtu virsu :D
2013 Spalio 22 13:57
Puslapiai: 123




P
A
T
K
P
Š
S
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17