Motomanų Diskusijos » Remontas » Dega tepalo lemputė

| 2006-04-25 devil_racer | 30/15071 žinut.
 
Puslapiai: 12


 
Donoras
1100cc *****
Avataras
#1    

Dega tepalo lemputė

žodžiu problema tokia: motas dabar stovi garaže, kuriam dar po žiemos iki +10 laipsnių ( dabar gal tik 5-6) tai užkurtas sunkiai sukasi, pora minučių visai be gazo turi padirbt, jei tik pajudini rankena iš karto gesta. Po to jau kiek pašilus apsukos pradeda kilt ( pilnas pacosas), truputį pamažinus jas ( paliekant 1500-2000) galiausiai užsidega tepalo lemputė (z) išjungus variklį, garsas lyg tai jis lašėtų kažkur.. bet jokių žymių nėra kad kur bėgtų..degimą išjungus iš vėl įjungus ir užkurus jau lemputė nebeužsidega.. tepalo irgi pagal matuoklį nemažėja ( kai pirmą kartą užsidegė tai dar ~100ml dapyliau ) taip kad tepalo tikrai pakankamai.. taigi kame bėda? :A :-/
2006 Balandžio 25 09:46 Tiesiog Devis.
green frog team.
It's not how you look on your bike, it's how you ride your bike.
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#2    

nu tai pasižiūrėk per akutę kiek to tepalo yra, bo čia burtais kalbi - dapyliau tiek tai. Jei pusės litro trūksta, tai 100 ml dapylus aišku lemputė degs. Kai motoras sukasi, tepalas išsivaikšto po visą motorą ir karteryje jo lieka mažiau. Kai išjungi - vėl atgal subėga. O jei tepalo per akutę matosi pakankamai, tai daviklis bus užpūliavęs matyt. Juk lemputė rodo ne tepalo slėgį kaip pas mašiną, o tepalo kiekį.
2006 Balandžio 25 10:05 ZX10R '06
Donoras
1100cc *****
Avataras
#3    

Citata:
Cituoju: Liūtas
nu tai pasižiūrėk per akutę kiek to tepalo yra, bo čia burtais kalbi - dapyliau tiek tai. Jei pusės litro trūksta, tai 100 ml dapylus aišku lemputė degs. Kai motoras sukasi, tepalas išsivaikšto po visą motorą ir karteryje jo lieka mažiau. Kai išjungi - vėl atgal subėga. O jei tepalo per akutę matosi pakankamai, tai daviklis bus užpūliavęs matyt. Juk lemputė rodo ne tepalo slėgį kaip pas mašiną, o tepalo kiekį.


per akutę jo ten pakankamai ( virš max)

beje 3 kartus iš eilės, kai tik jis šaltas iš garažo ištrauktas tai ir užsidega lemputė, o jei mieste kur pasovėjusį užkuri tai jokių problemų ( nors kiti požymiai aiškūs kad šaltas variklis )
2006 Balandžio 25 10:26 Tiesiog Devis.
green frog team.
It's not how you look on your bike, it's how you ride your bike.
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#4    

Nu tai susirask daviklio kontaktus, atjunk juos, suliesk, pažiūrėk ar lemputė užsidega, po to pakurk atjungtą, išsiaiškinsi ar kur nors netrumpina, nes jei trumpina, ji šviest gali. Jei viskas tvarkoj, tada reik imt daviklį ir žiūrėt kas jam yra. O negali čia būt toks bajeris, kad lemputė dega rodydama, kad motoro temperatūra važiavimui yra per žema?
2006 Balandžio 25 10:33 ZX10R '06
Donoras
1100cc *****
Avataras
#5    

nu tai jis degtų visą laiką kol šaltas tada...
2006 Balandžio 25 10:46 Tiesiog Devis.
green frog team.
It's not how you look on your bike, it's how you ride your bike.
Narys
400cc ***
Avataras
#6    

Prie progos klustelsiu ar gali tepalą mušt pro galvutės dangtelio tarpinę jei jo lygis žymiai aukštesnis vei max, faktiškai stovinčiam dengia visą langelį, ar reikia lupt tarpinę ir keist?
2006 Balandžio 25 10:49
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#7    

Citata:
Cituoju: m105
Prie progos klustelsiu ar gali tepalą mušt pro galvutės dangtelio tarpinę jei jo lygis žymiai aukštesnis vei max, faktiškai stovinčiam dengia visą langelį, ar reikia lupt tarpinę ir keist?


Nuo tepalo lygio karteryje tai nepriklauso.
2006 Balandžio 25 10:53 ZX10R '06
Narys
250cc **
Avataras
#8    

Prie to pacio - o jei laikant mota vertikaliai tepalo rodo virs FULL labai blogai ? pastacius ant sonines kojeles(pasvirus motui siek tiek) rodo tarp full ir low




Citata:
Cituoju: devil_racer
Citata:
Cituoju: Liūtas
nu tai pasižiūrėk per akutę kiek to tepalo yra, bo čia burtais kalbi - dapyliau tiek tai. Jei pusės litro trūksta, tai 100 ml dapylus aišku lemputė degs. Kai motoras sukasi, tepalas išsivaikšto po visą motorą ir karteryje jo lieka mažiau. Kai išjungi - vėl atgal subėga. O jei tepalo per akutę matosi pakankamai, tai daviklis bus užpūliavęs matyt. Juk lemputė rodo ne tepalo slėgį kaip pas mašiną, o tepalo kiekį.


per akutę jo ten pakankamai ( virš max)

beje 3 kartus iš eilės, kai tik jis šaltas iš garažo ištrauktas tai ir užsidega lemputė, o jei mieste kur pasovėjusį užkuri tai jokių problemų ( nors kiti požymiai aiškūs kad šaltas variklis )
2006 Balandžio 25 11:19
Rimtas
50cc *
Avataras
#9    

Zinoma kad blogai, tepalo lygi turi tikrinti tik vertikaliai pastatcius motociklą. Truputį nuleisk tepalą.
2006 Balandžio 25 13:16
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#10    

Laury, overfillas ne visiem modeliam yra negerai, nes kai kurių modelių netgi rekomenduojama šiek tiek perpilti virš normos jei vienkėm kilnoji. Čia nuo konkretaus modelio priklauso. Aš pvz irgi šiek tiek esu perpylęs. Galų gale, gi kažkiek motoras to tepalo ir suvalgyt gali, tada ir tas lygis normalizuosis. Šiaip kiek teko girdėt tai 300-500 ml. viršaus dar nei vienam nepakenkė...
2006 Balandžio 25 13:23 ZX10R '06
Donoras
1100cc *****
Avataras
#11    

išmeta antrą bėgį

ai nekuriant naujos temos čia dar su savo xj'u bėdom pasidalinsim :-) vat be sankabos antrą įjungus ir ~7000rpm užsukus numeta į pirmą (s) kaip čia taip? ar bėgis gal kaip nors nedajungtas gaunas?
2006 Balandžio 25 14:40 Tiesiog Devis.
green frog team.
It's not how you look on your bike, it's how you ride your bike.
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#12    

jamakakos dėžės.... pas mane išmeta kartais kai su sankaba įjungiu ant labai aukštų sūkių. Žodžiu, stenkis bėgius mėtyt tiksliai ir kuo švelniau, nes jamakaka su dėžėm tai neblizga, ypač senesni modeliai.
2006 Balandžio 25 14:53 ZX10R '06
Narys
250cc **
Avataras
#13    

Citata:
Cituoju: Liūtas
Laury, overfillas ne visiem modeliam yra negerai, nes kai kurių modelių netgi rekomenduojama šiek tiek perpilti virš normos jei vienkėm kilnoji. Čia nuo konkretaus modelio priklauso. Aš pvz irgi šiek tiek esu perpylęs. Galų gale, gi kažkiek motoras to tepalo ir suvalgyt gali, tada ir tas lygis normalizuosis. Šiaip kiek teko girdėt tai 300-500 ml. viršaus dar nei vienam nepakenkė...



Pyliau tiek kiek manuale parasyta, nesuprantu kodel per daug, gal ne visas isbego kai nuleidau sena tepala :O Tai dabar uzsiparinau- ant vienkes nekilnoju :-] tai nuleisti truputi ar palikti ? chebryte, patarkit (h)
2006 Balandžio 25 20:34
Čioperistas
400cc ***
Avataras
#14    

Citata:
Pyliau tiek kiek manuale parasyta, nesuprantu kodel per daug, gal ne visas isbego kai nuleidau sena tepala :O


Manuale būna parašyta (bent mano moto) kiek tepalo pilti jei keiti tepalo filtrą ir kitas kiekis (mažesnis) jei jo nekeiti. Gal nekeitei filtro, bet įpylei didesnį tepalo kiekį, kurį reikia pilti keičiant tepalo filtrą (?) Vat ir gavosi taip.
2006 Balandžio 25 22:11
Juodulys
500cc ***
Avataras
#15    

Tik dabar pastebejau , kad tavo motcas XJ600 , amerikeje tokie vadinasi Seca . Priesh pora metu laikiau rankose viena toki , tik shiaip sau , del bendro ishprusimo .Tai vienas dalykas , kas krito i aki - tepalo lempute , uzsiziebianti prie mazu apsuku ! , nelabai kas pasikeite ir pashilus motorui ... Man tas paliko nekoki ispudi :O , visai nesigilinau , bet nepastebejau , kad sheimininkas del to pergyventu ... :)
2006 Balandžio 26 04:48 Back in Black
Narys
250cc **
Avataras
#16    

Citata:
Citata:
Cituoju: Žalias
Pyliau tiek kiek manuale parasyta, nesuprantu kodel per daug, gal ne visas isbego kai nuleidau sena tepala :O


Manuale būna parašyta (bent mano moto) kiek tepalo pilti jei keiti tepalo filtrą ir kitas kiekis (mažesnis) jei jo nekeiti. Gal nekeitei filtro, bet įpylei didesnį tepalo kiekį, kurį reikia pilti keičiant tepalo filtrą (?) Vat ir gavosi taip.


keiciau ir tepalus, ir filtra, pyliau tiek kiek parasyta manuale, keiciant su filtru.
2006 Balandžio 26 08:13
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#17    

laury, palik tą tepalą ramybėj, tegul sau būna.
2006 Balandžio 26 09:12 ZX10R '06
Narys
250cc **
Avataras
#18    

Citata:
Cituoju: Liūtas
laury, palik tą tepalą ramybėj, tegul sau būna.


As irgi taip galvoju, geras dalykas tas tepalas :-]
2006 Balandžio 26 09:51
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#19    

Japonu inzinieriai tikrai tiksliai paskaiciuja kiek tepalo turi buti,tad nesistenkim but protingesni uz juos ir darykim tai ka jie nurode esant geriausia savo gaminimas.Taigi siulyciau padaryt, kad butu tepalo norma,o ne virs normos.
2006 Balandžio 26 10:08 Mune
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#20    

Mune, gerbiamiausias Kauno motociklų žinovas H_Lileikis, turėjęs jau krūvą visokių moto ir tikrai geras rankas bei galvą ant pečių visada daro apie 0.5 litro overfillą ir iki šiol nieko blogo apie šį jo metodą neteko girdėt, o mocas po juo tikrai neatostogauja....
2006 Balandžio 26 10:20 ZX10R '06
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#21    

Citata:
Cituoju: Liūtas
Mune, gerbiamiausias Kauno motociklų žinovas H_Lileikis, turėjęs jau krūvą visokių moto ir tikrai geras rankas bei galvą ant pečių visada daro apie 0.5 litro overfillą ir iki šiol nieko blogo apie šį jo metodą neteko girdėt, o mocas po juo tikrai neatostogauja....

O ka blogo esi girdejes apie pylima ,pagal gamintojo standartus.Beje prancuzai megsta tepalo isvis nekeist ir irgi nieko blogo nesigirdi,arba ira tokiu veikeju kurie atrabotke pila ir irgi ta ju trumpa eksplotavimo laika atgyvena mocai ir ju nuomones paklausus atrodo kad viskas liuks,bet niekad nieks neirodys kad jie gudresni uz japonu inzinierius,tad nemanau kas sitoj srity reiktu isradinet dvirati.
2006 Balandžio 26 10:27 Mune
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#22    

Mune, tiesiog aš manau, kad gamintojas viską daro ir skaičiuoja, ir medžiagų naudoja tik tiek kiek būtinai reikia. Taigi ir tepalo jie pila tiek kiek būtinai reikia. bet tai nereiškia, kad įpylus šiek tiek daugiau bus kas nors blogai. Aišku, jei per alsuoklį ims spjaudyt perteklių tai negerai, bet manau, kad šiek tiek didesnis tepalo kiekis nėr blogai, nes 1. Kas antras variklis tepalą valgo ir papildomas rezervas nėr blogai; 2. kai važinėji ekstremaliais režimais, bėgėjiesi, stabdai, tai tepalas majačinasi po visą karterį ir kad tepalo siurblys nesiurbtų oro. jau nekalbant apie vienkes ir stoppie, nes jei tepalo siurblio paėmimo vamzdelis yra karterio gale, tai jis gaudys orą ant stoppie, o jei priekyje - ant vienkės. O kai siurblys siurbteli oro, tai kažkuriuo momentu tepimas gali sumažėti kritiškai. Esu skaitęs labai rimtų straipsnių apie stuntinimą ir ten buvo rekomenduojama šiek tiek perpilti, išskyrus kelis modelius, tame tarpe gikserius, kuriems perpylimas nėr labai sveika. Taigi, su sąlyga, kad stunteriai būna ir ant dviejų ratų važiuoja, vadinasi atmetus išimtis, nedidelis perpylimas nėra kenksmingas.

Be abejo, jei važinėji įprastai, tai ir tepalą pili įprastai iki maksimumo žymos. Bet retas kuris nekilsteli priekio... Aš pvz pabandau irgi pašokdint. O kadangi nemokant ir bijant pasiekti pusiausvyros tašką reik varyt sūkius beveik iki ribotuvo, tai nepakankamas tepimas tokiu atveju manau yra daugiau nei blogai.

o gamintojai tyliai pritaikyti mocus vienkėm ėmėsi tik paskutiniuose modeliuose, kiek žinau... Iki tol būdavo daromi tiuninginiai komplektai tepalo siurblio padavimo vamzdelių ir rekomendacijos kiek galima perpilti.
2006 Balandžio 26 10:45 ZX10R '06
Donoras
1100cc *****
Avataras
#23    

Citata:
Cituoju: sauliuzr
Tik dabar pastebejau , kad tavo motcas XJ600 , amerikeje tokie vadinasi Seca . Priesh pora metu laikiau rankose viena toki , tik shiaip sau , del bendro ishprusimo .Tai vienas dalykas , kas krito i aki - tepalo lempute , uzsiziebianti prie mazu apsuku ! , nelabai kas pasikeite ir pashilus motorui ... Man tas paliko nekoki ispudi :O , visai nesigilinau , bet nepastebejau , kad sheimininkas del to pergyventu ... :)


Na reiškia gal tai dar vienas specifinis niuansas su XJ'ais :V
2006 Balandžio 26 13:23 Tiesiog Devis.
green frog team.
It's not how you look on your bike, it's how you ride your bike.
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#24    

Citata:
Cituoju: Liūtas
Mune, tiesiog aš manau, kad gamintojas viską daro ir skaičiuoja, ir medžiagų naudoja tik tiek kiek būtinai reikia. Taigi ir tepalo jie pila tiek kiek būtinai reikia. bet tai nereiškia, kad įpylus šiek tiek daugiau bus kas nors blogai. Aišku, jei per alsuoklį ims spjaudyt perteklių tai negerai, bet manau, kad šiek tiek didesnis tepalo kiekis nėr blogai, nes 1. Kas antras variklis tepalą valgo ir papildomas rezervas nėr blogai; 2. kai važinėji ekstremaliais režimais, bėgėjiesi, stabdai, tai tepalas majačinasi po visą karterį ir kad tepalo siurblys nesiurbtų oro. jau nekalbant apie vienkes ir stoppie, nes jei tepalo siurblio paėmimo vamzdelis yra karterio gale, tai jis gaudys orą ant stoppie, o jei priekyje - ant vienkės. O kai siurblys siurbteli oro, tai kažkuriuo momentu tepimas gali sumažėti kritiškai. Esu skaitęs labai rimtų straipsnių apie stuntinimą ir ten buvo rekomenduojama šiek tiek perpilti, išskyrus kelis modelius, tame tarpe gikserius, kuriems perpylimas nėr labai sveika. Taigi, su sąlyga, kad stunteriai būna ir ant dviejų ratų važiuoja, vadinasi atmetus išimtis, nedidelis perpylimas nėra kenksmingas.

Be abejo, jei važinėji įprastai, tai ir tepalą pili įprastai iki maksimumo žymos. Bet retas kuris nekilsteli priekio... Aš pvz pabandau irgi pašokdint. O kadangi nemokant ir bijant pasiekti pusiausvyros tašką reik varyt sūkius beveik iki ribotuvo, tai nepakankamas tepimas tokiu atveju manau yra daugiau nei blogai.

o gamintojai tyliai pritaikyti mocus vienkėm ėmėsi tik paskutiniuose modeliuose, kiek žinau... Iki tol būdavo daromi tiuninginiai komplektai tepalo siurblio padavimo vamzdelių ir rekomendacijos kiek galima perpilti.


Kas del senu motu ir stuntinimo,tai taip,ten jau ir net per didelis kiekis tepalo kai kuriems modeliams nepades,bet kad gamintojai nepaskaiciuoja stabdymo ir staigaus greitejimo,tai net rusai tokiu bajeriu nedaro.
Taigi japonai tepalo pila tiek,kad mota gali prievartaut kaip nori(stuntai nesiskaito) bet tepalo net ir minimali norma aprupins varikli pilnai.
Ir aplamai tai visisku briedu kvepia,nes naeina jokiom logikom paiskint,kodel gamintojai nurodo mazesne norma nei kai kurie LT pilieciai nori pilt?nes jai nepasitiket gamintojais ir manyt kad reikia kazka pagerint,tai dada reiktu ir atsargini mortika prisikonstruot,nes vdrug sprandzina,sulus ir ratams papildomu stipinu dasivirint ir netgi rema vamzdziais apvirint.....
2006 Balandžio 26 20:02 Mune
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#25    

Na, Mune, kam taip žiauriai :-] Juk kalbėjom tik alie kokiais 5-7 mm aukštesnį tepalo lygį ;)
2006 Balandžio 26 20:38 ZX10R '06
Narys
250cc **
Avataras
#26    

Citata:
Cituoju: Liūtas
Na, Mune, kam taip žiauriai :-] Juk kalbėjom tik alie kokiais 5-7 mm aukštesnį tepalo lygį ;)


Plec, tai nuleisti siek tiek tepalo ar palikti ? :S
2006 Balandžio 27 09:02
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#27    

Citata:
Cituoju: Laury

Plec, tai nuleisti siek tiek tepalo ar palikti ? :S


Prisipilk dar papildomai virs normos i amortizatorius nes kartais,nors ir labai retai,bet ir is ten nubega,tad turesi atsargos visam gyvenimui.Ir bendzo prisipilk su kaupu irgi toliau nuvaziuosi ir dar karbu pludziu kameros lygi padidink,nes irgi bus daugiau,a vdrug japaskes per maza lygi nustate.Ir oro i padangas uzmesk daugiau,taip skant kad zapasas butu,nes laikui begant nereikes tikrint slegio,o jis kaip zinia su laiku mazeja. ;)
2006 Balandžio 27 09:56 Mune
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#28    

Laury, ai, nuleisk tu tą tepalo perteklių, kad Munės kraujo spaudimas nukristų iki normos :-]

Mune, tik nesupyk, bajeris ;)
2006 Balandžio 27 10:15 ZX10R '06
Narys
250cc **
Avataras
#29    

Citata:
Cituoju: mune23
Citata:
Cituoju: Laury

Plec, tai nuleisti siek tiek tepalo ar palikti ? :S


Prisipilk dar papildomai virs normos i amortizatorius nes kartais,nors ir labai retai,bet ir is ten nubega,tad turesi atsargos visam gyvenimui.Ir bendzo prisipilk su kaupu irgi toliau nuvaziuosi ir dar karbu pludziu kameros lygi padidink,nes irgi bus daugiau,a vdrug japaskes per maza lygi nustate.Ir oro i padangas uzmesk daugiau,taip skant kad zapasas butu,nes laikui begant nereikes tikrint slegio,o jis kaip zinia su laiku mazeja. ;)


Mune, as gi nepyliau tycia daugiau nei nurodyta, pripyliau butent tiek kiek rasoma manuale ir ant karterio, t.y. 3300ml, o rezultate gavosi overfill'as. Taip kad nevaryk :-)
2006 Balandžio 27 10:52
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#30    

Laury, o tu buvai jau jį užkūręs? Nes jei nekūrei ir į filtrą tepalo nepylei, tai tepalo filtras dar tuščias. Kai pakursi - prisipumpuos ir lygis susinormalizuos. Šiaip reikia į karterį pilt tiek tepalo kiek ant karterio parašyta, o ne manuale. Tik dar tepalo reik įpilt į filtrą, nes jei užsuki tuščią filtrą, tai užvedus kurį laią motoras dirbs be jokio tepimo, kol siurblys pripumpuos filtrą pilną. Tai jei į filtrą tepalo nepylei, tai arba nusuk ir įpilk, o tepalo perteklių iš karterio išleisk, arba nuimk pypkes, išsuk žvakes ir ilgokai pasuk starteriu. Žvakes išsukt reik tam, kad variklis mažiau priešintųsi starteriui, nes kitaip nusodinsi akumą taip ir nepripumpavęs filtro, be to starteris mažiau drožiasi.
2006 Balandžio 27 11:19 ZX10R '06
Puslapiai: 12




P
A
T
K
P
Š
S
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17