Motomanų Diskusijos » Remontas » CDI blokas kitaip vadinamas kumutatorius

| 2013-07-15 Beghemas | 17/13560 žinut.
 
 


 
Narys
500cc ***
Avataras
#1    

CDI blokas kitaip vadinamas kumutatorius

Sveiki,
Pardavinedamas kaleta detaliu pastebejau, kad daugeliui reikia CDI bloko kitaip tariant kumutatoriaus, noreciau padiskutuoti kaip ji paciam pasigaminti, kad nereiktu isleisti kruvos pinigeliu :) Esu rades keleta schemu kaip jis turetu atrodyti tai ir ikelsiu :)
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2013 Liepos 15 13:36
Narys
125cc **
Avataras
#2    

Pirma schema yra AC CDI unit'o. Dar galėčiau pridurti, kad pirma schema yra visiškai niekam tikus ne tik dėl to, kad nenurodytos detalės, bet ir dėl to, kad nėra filtro ant tiristoriaus valdymo elektrodo.

Siūlau pasiskaitinėti čia:
http://archive.siliconchip.com.au/cms/A_110499/article.html
2013 Lapkričio 16 01:09
Narys
500cc ***
Avataras
#3    

Na mano manymu ta tema tam ir skirta ;) kad vienas kita papildytume :)
2013 Lapkričio 16 09:43
Pėsčiasis narys
50cc *
Avataras
#4    

galiu pridurti, kad pritariu, kad pirma yra niekam tikus. tik nenorejau uzgauti autoriaus :) . bet ne del detaliu (elektronikas supranta ir be nominalu), o del konstrukcijos (kad ir del filtru)
antra yra gana sudetinga ir kazi ar verta tokia daryt (gaminant paciam). kaip kam.
galima padaryti gana paprastu komutatoriu, nes sudetingas, dar nereiskia geriausias.
ir netgi patobulinti su degimo paankstinimu, velinimu.
schemu yra, tik reikia jas suprasti.
schemu turiu, jei kam reikia.
2013 Lapkričio 22 14:07
Pėsčiasis narys
50cc *
Avataras
#5    

Citata:
Cituoju: Stuzer
Pirma schema yra AC CDI unit'o. Dar galėčiau pridurti, kad pirma schema yra visiškai niekam tikus ne tik dėl to, kad nenurodytos detalės, bet ir dėl to, kad nėra filtro ant tiristoriaus valdymo elektrodo.

Siūlau pasiskaitinėti čia:
http://archive.siliconchip.com.au/cms/A_110499/article.html


o tame puslapy, aisku naudinga informacija, tik is juoko vos nenumiriau po tokiu parasymu: 51W resistor, 1kW resistor, 1MW resistors, 0.47mF capacitors or two 1mF capacitors. 1 milifaradas yra 1000 mikrofaradu. 1mF = 1000uF. tai 1000 mikrofaradu ir 275 voltu kondensatorius ar esat mate kaip atrodo. negaliu nesijuokt.

PS.: as aisku suprantu, ka ten norejo parasyti, bet parase, tai ka parase.

:D :D :D
2013 Lapkričio 22 14:33
Pėsčiasis narys
50cc *
Avataras
#6    

1000uF 220v kondensatorius (t) :O :O :O :O :O :O :O :O
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2013 Lapkričio 22 14:41 redagavo saulensas 2013 lapkričio 22 12:42
Narys
50cc *
Avataras
#7    

Sveiki, matau senai kas be rašė šioje temoje, norečiau pasidaryt CDI - DC, neesu elektrikas, bet biški gaudausi šiuose reikaluose, taigi Gerbiamasis prieš tai esa pasigyrė kad turi schemučiu, gal galetu kas pagelbeti, schemutėm ar kita informacia apie CDI - DC gamyba? :)
2015 Balandžio 1 13:26 Normal is Boring
Pėsčiasis narys
400cc ***
#8    

Nesuprantu kam gaminti jei kitas kainuoja apie 8-10Eu. Nebent norima pasigaminti modernu, bet tam reikia ismanyti ka darai, o ne biski gaudytis...
2015 Balandžio 1 21:17
Narys
900cc *****
Avataras
#9    

Citata:
Cituoju: Dusiata
Nesuprantu kam gaminti jei kitas kainuoja apie 8-10Eu. Nebent norima pasigaminti modernu, bet tam reikia ismanyti ka darai, o ne biski gaudytis...

BMW F650GS originali dalis:
Ignition coil
12 13 2 346 570
97,62 €
337,06 Lt
2015 Balandžio 2 08:09
Narys
50cc *
Avataras
#10    

Hmm... darom kitaip, gal kas parduoda CDI - DC komutatoriu (pastovios srovės). Butu geriau kiniškas, pats pigiausias, miestas Kaunas
Ps. pardutuvese jau pirkau 2, pasirodo nezino ka parduoda ir abu AC, pirkau trecioj - pasirodo ten TCI - DC, nesisekas :(
2015 Balandžio 2 10:03 Normal is Boring
Kuvaldaliotas
2200cc *******
Avataras
#11    

Citata:
Cituoju: klemkas

Ignition coil


cia uzdegimo rite
2015 Balandžio 2 10:20 if you don't ride in the rain, you DON'T ride

Barry Sheene is in heaven watching us suck.
Narys
900cc *****
Avataras
#12    

Citata:
Cituoju: CerBeR
Citata:
Cituoju: klemkas
Ignition coil

cia uzdegimo rite

Bliamba, tai aš nesuprantu apie kurią dalį čia eina kalba?
Kas nors paaiškinkit žmoniškai.

DC-CDI - The DC-CDI module is powered by the battery, and therefore an additional DC/AC inverter circuit is included in the CDI module to raise the 12 V DC to 400-600 V DC, making the CDI module slightly larger. However, vehicles that use DC-CDI systems have more precise ignition timing and the engine can be started more easily when cold.

Tai čia ne su uždegimu susiję?
2015 Balandžio 2 11:46 redagavo klemkas 2015 balandžio 2 11:55
ltd
Praktikas
900cc *****
Avataras
#13    

Citata:
Cituoju: klemkas
Citata:
Cituoju: CerBeR
Citata:
Cituoju: klemkas
Ignition coil

cia uzdegimo rite

Bliamba, tai aš nesuprantu apie kurią dalį čia eina kalba?
Kas nors paaiškinkit žmoniškai.
Ir ne šita?
Reguliatorius (voltage regulator / rectifier)
61 31 2 346 550
148,85 €
513,95 Lt

Kalba eina apie komutatorių, o ne apie įtampos reguliatorių ar uždegimo ritę.
2015 Balandžio 2 11:55 Trans Alp
Narys
900cc *****
Avataras
#14    

Citata:
Cituoju: ltd
Kalba eina apie komutatorių, o ne apie įtampos reguliatorių ar uždegimo ritę.

Tai ir klausiu, kas tas komutatorius, kaip jis angliškai vadinasi, kaip jis atrodo? Niekaip guglėj aiškiai nerandu. Gal šiandien ką nors naujo sužinosiu....
2015 Balandžio 2 11:56 redagavo klemkas 2015 balandžio 2 11:57
ltd
Praktikas
900cc *****
Avataras
#15    

CDI unit
2015 Balandžio 2 11:58 Trans Alp
Narys
900cc *****
Avataras
#16    

Citata:
Cituoju: ltd
CDI unit

Supratau, pas mane viskas į vieną sugrūsta ir tas CDI yra kartu su ECU vienoj dėžutėj. Ačiū, nebeteršiu temos.
2015 Balandžio 2 12:03
Narys
50cc *
Avataras
#17   +2  

Kadangi Gerbiamasis susidomėjote, jaučiu pareiga Jūms minimaliai paaiškinti :)

CDI - Capacitive Discharge Ingition Kitaip tariant veikia kondensatoriaus pagalba. Iš CDI laidu i babina eina trumpi (pliuso) signalai, o kitas babinos laidas pajungtas prie minuso. CDI kokybiškam veikimui reikalingi tik keturi laidai: 1 maitinimas nuo statoriaus, 2 minusas, 3 nuo Holo daviklio, 4 ir einantis i babina.

CDI buna dvieju tipu AC ir DC priklausomai nuo statoriaus.

AC liaudiškai sakant kuo daugiau suki gaza, tuo greičiau sukas rotorius, tuo daugiau gamina elektros. Taigi jo maitinimo srovė kinta nuo ~30vol - dirbant laisvom apsukom iki 200vol - varikliui dyrbant maksimaliom apsukom. Šis CDI stovi visuose paprasciausiuose 50cc motoroleriuose.

DC nuo AC skiriasi tik tuom kad šiam CDI maitinimas yra pastovus 12vol. DC dazniausiai buna kaikuriuose galingesniuose kaip 50cc, Pabrežiu kaikuriuose, todėl kad Firminiai kaikurie sugalvojo sukišt i viena dežute netik CDI bet ir daugiau visokiu nesamoniu, kaip tarkim CDI kartu su babina arba ECU.

TCI-DC Transistor Controlled Ingition - retesnis variantas, veikia transistoriu pagalba. TCI nuo CDI skiriasi tik tuom kad iš TCI i babina laidu eina trumpi (minuso) signalai, o kitas babinos laidas pajungiamas prie (pliuso).

Jei klystu primygtinai prašau mane pataisyti.

Pagarbiai ... :)
2015 Balandžio 2 21:34 redagavo Projektas123 2015 balandžio 2 21:37 Normal is Boring
Kuvaldaliotas
2200cc *******
Avataras
#18   +1  

tranzistorine panasi i mechanine. tik vietoj pertraukiklio stovi tranzas. toliau veikimas kaip paprastos, rite kaupia kruvi ir nukirtus maitinima atiduoda impulsa i zvake.
CDI kitaip veikia, kruvi kaupia kondensatorius, rite tuscia. cia tiristorius paleidzia impulsa per rite i zvake. CDI rites siek tiek skiriasi nuo TCI, jos dirba kaip aukstinantis trafas ir itampa 200-300V pakelia santykiu iki 1:100 ir daugiau. tikslesnis, greitesnis impulsas, galimybe tiksliai ji valdyt.
2015 Balandžio 2 22:02 if you don't ride in the rain, you DON'T ride

Barry Sheene is in heaven watching us suck.
 




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17