Motomanų Diskusijos » Bendrosios diskusijos » Pakabos (Amortizatoriu, sakiu) reguliavimas

| 2010-05-20 DSc0rp | 45/26261 žinut.
 
Puslapiai: 12


 
Narys
900cc *****
Avataras
#31    

Turistux, cia priekis ir galas.
Mano manymu, jei jau modifikuoti pakaba, tai reikia daryt prieki ir gala. Jei padarysi tik prieki, tai gausis moco disbalansas.
O ko nori, tai sakyciau, labai paprastas atsakymas - pirmas zingsnis, kurio reikia noret, sakyciau galetu buti prisitaikyti skyruokles pagal svori. Kiti zibgsnisi jau priklauso nuo motociklo, kur jis vazibeja ir t.t.
Turistux, koks ten pas Tave triumfas? Prie progos paziuresiu, ka galim pasiulyti :)
2013 Lapkričio 26 10:59
Narys
1000cc ******
#32   +1  

As tai pusiau pareplikuodamas noreciau pirma turistux paklaust, o kiam tikslui tu nori ta pakaba reguliuot? Megejiskam vaziavimui trasoj?
Po 50k muliu visu pirma tai reiktu pasikeist surudijusius stokus (kas uk yra garantija), visas slystancias dalis su keramikom ir pan.,kreipianciasias, issiplaut visa sistema taip,kad nakti po pagalve galetum pasidet, t.y. grazint amortizacija i pradine padeti,kokia ji buvo isvaziavus is gamyklos - ir tau bus kaip prasvitimas...
vaziuojant gatvese ar hobby klasej kad ir lenktynes, investuoti i pakabos reguliavima 1000 eur, sorry, bet cia kaip nuvaziuot pas gamintoja ir isvadint ji idotu. Ir Saharas ir MCT i tave kreivai ziuretu, jei tu uzsuktum pas juos su tokiais prasymais...Jau is foto matosi, kad jie akcentuoja savo darbuus is sportininkus ir tai naturalu. Gal tada geriau rinktis kita modeli, kuris turi pakaba tenkinancia tave, jei ten tikrai toks kosmaras ir vaziuot neimanoma. Nevienas turbut yra ir paaukojes tiek, bet kacergoj nei po 1min 20sek nepalenda...
Yra ne vienas modelis, kuri galeciau paminet su aplamai nereguliuojama pakaba, ir su kuriuo vaziavau tiek pats, tiek uz mane lengvesni,subkesni ir nemate reikalo kazka keist. Nes pakaba turi paskirti, viskam tu jos nepritaikysi. Supermotininkai net su krosinem pakabom vaziuoja lenktynese kiti...
Negaliu neprisimint kazkur skaityto posto ir apie sv650 pakabos perdarymus... O kam daryt is motociklo tai ko jis nesugeba? Nu ok,pasidarysi pakaba, pradesi guldyt i posukius, o remas, galine sake nuo apkrovu vistiek lankstysis kaip plastmasines... Gali sudet kad ir nuo WSB klases moco pakaba, bet ji neveiks...
Geriau jau ohlins nakleikas uzsiklijuok, tai ir paciam bus smagiau ir kisene pilnesne. Arba pradek nuo sakiu perrinkimo ir pvz demferio. Arba kitos klases motociklo.
2013 Lapkričio 26 20:03
Narys
1000cc ******
Avataras
#33    

Na, tokios rimtos diskusijos nesitikejau sukelt, nes mano mocas per mazai prabeges, kad jam detales jau imt ir keist.
Bet!
Man biciulis, Martynas (CoffeeRaceri, galbut, ji pazisti), pareguliavo is akies ta pakaba- pakietino ir po to jis nelygiu keliu, paradoksalu, bet eme maziau kratyt. Iki reguliavimo, atseit "uz kliuciu kabinosi galinis ratas".
Pats as, tiketina, net nepasakyciau, ar didesni skirtuma jauciu. Bet gal butu neblogai, kad kazkas suprantantis pareguliuotu pagal mano svori ir naudojimo buda: vazineju ramiai, keliones, siaip vazinejimas, ne sportas. Gal, sakyciau, kiek minkstokas kai iki pakoju uzgudau, bet nesu tikras.

P.S. Sprint 1050.

P.P.S Anglai, tokie nuo metu 40-ies ir vyresni, po didesniu ridu sako, kad perrinkimas jau duoda dideli efekta, nu o galinio amortiko pakeitimas (gamyklinis laikomas labai ekonominiu), tai jau is viso labai patvarko motocikla. Tokie ju atsiliepimai, ne sportiniai.
2013 Lapkričio 26 21:35
Krapštukas
1100cc *****
#34    

Uz 1500ltl nuperkamas naujas reguliuojamas Nitron amortizatorius su spyruokle parinkta pagal svori.

Bet jei tu nezinai ko nori is tos pakabos (kitaip sakant- veikia ji gerai), tai paklausyk tiek Munes, tiek Deuces ir tiesiog persirink sakes.

Ir as nemanau, kad jei duosi profesionalui sureguliuot, tai tas sureguliavimas butinai atitiks tai ko tu nori, nors teoriskai pakaba sustyguota butu puikiai.

Jei sveri 80kg, vazineji neytin agresyviai tai isties ner ten kazka perdaug daryti ir net spyruokles keisti, nes ta pakaba jau buvo sureguliuoja gamykloje kaip tik tau.

Beje, sveriu 80kg, motociklas 100k km pravaziaves ir panasu, kad dar vis su originaliu amortizatorium galiniu (parudijes jis visas is isores, apskretes), bet rebound prie +30 laipsniu celsijaus pastates ant 2 padeties is 4. Jei nustatau ant 4, tai spyuokle per kelias sekundes tegrizta i pradine padeti paspaudus sedyne. Taip kad neaisku ar taip jau tiesiogiai ta rida itakoja amortizatoriaus devejimasi.
2013 Lapkričio 26 22:08 redagavo Edvardas 2013 lapkričio 26 20:09
Narys
900cc *****
Avataras
#35    

o ar kas nors Jusu esate bande aftermarketine pakaba, kad taip drasiai visi teigiate, kad nereikia tos pakabos ir ji nieko neduoda??

nenoriu pasakyt, kad butinai reikia ja daryt. bet is esmes, praktiskai ar zinot kaip jos veikia ir ka jos duoda?
2013 Lapkričio 26 22:20 redagavo CoffeeRacers 2013 lapkričio 26 20:25
Narys
500cc ***
Avataras
#36    

Bandziau toki pat motocikla su oem showa ir ohlinsais,skirtumas kaip diena nuo nakties,net gateve jauciasi skirtumas BET nenaudojant ju pagal paskirti tai kaip alus be degtines,pinigai i bala...
O Arvydas manau tiesiog nori pagaut tinkama setupa ir tiek.
2013 Lapkričio 26 23:26
Narys
1000cc ******
#37    

Pritariu nikon situo klausimu. Teko paciam bandyt ir oem ir sportui ruostas pakabas - taip skirtumas didelis, bet ar uz tai verta moket tokius pinigus gatvej vaziuojant? Ir ar to isvis reikia gatvej vaziuojant...Beje yra ir modeliu, kurie orginale jau deda Hlins produkcija, tai is gero ii dar geresni keist? Yra juk tu motociklu, kurie iskart paruosti kaip ir masinos vadinamiem track day, tiesiai is salono gali i trasa kabintis..
Turet tvarkingus amortizacijos elementus ir pagaut setupa. Nevaziuoja kaip nori - keisk motocikla.
2013 Lapkričio 27 08:26
Narys
1000cc ******
Avataras
#38    

Nu, kad sako, jog Triumph Sprint pataupe ant amortiku... Bet negaliu moco keisti, labai jau man jis patinka. Patinka kaip traukia, patinka kaip gulasi i posukius, patinka pakeltas vairas :)
Tai kuris man vasarą patikrins ir, jei reikia, pareguliuos? Ar teks pas Pladą prašytis ? :)
2013 Lapkričio 27 11:51
Narys
900cc *****
Avataras
#39    

Nevisiskai sutinku, kad aftermarketines pakabos skirtos tik sportui.
Kiekvienam motociklui jos atlieka savo funkcija. Kelioniniam motociklui galine pakaba pritaikyta vaziavimui su svoriu ir keleiviu suteikia daugiau stabilumo ir konforto. Priekiniai kartridzai sugeria smulkius nelygumus del ko maziau pavargsta rankos.
Todel nenoreciau sutikti su nuomone, kad neverta keist pakabos.
Jei yra noras ir leidzia finansai bei sirdis del to dziugaus, kodel gi ne?
Beje, turistux, paziurejau, kad bitubo Tavo mocui nieko negamina. Tik speed triplui 1050. O ten pas juos ne vienodos pakabos?
Dar pas Ktech paklausiu arvturi kazka.
Pakeisim vidurius, esant reikalui, cia vietoj :)
2013 Lapkričio 27 23:00
Narys
1000cc ******
Avataras
#40    

Va, biskuti pakopijuosiu is "mano chebros" :) forumo:

#
Well it's done Nitron fitted along with hyperpro progressive fork springs and the ride is a world away from before.
I think these are the best modifications you can make to improve the sprints handling on the road.
Front £119
Rear £374
To fit £100
Total £593

Kitas:
I put Hyperpro springs into my own forks at the weekend (ST955i, 2002). They have definitely improved the feel at the front, bit more confidence on tipping in and definitely holds a line better in slow corners. Braking feels much more solid with less dive.

Ir dar vienas:
Well I had the work completed yesterday, after choosing MCT of Stowmarket up in Suffolk. It was a toss up between Maxton and MCT and I decided to go for MCT after a bit of research on the Web, the product/price and lastly they are located a lot closer to me.

The changes I had done on the front end were new springs, spacers and new fork oil. At the back I had a new custom built Wilburs shock unit fitted (I went for the mid-price range unit).

All the work was done right in front of me in the modern workshop. The guys were very professional, friendly and completed the work in a couple of hours. The technician then took the bike for a brief test ride and then handed it back to me to go out and try it out, to make sure I was happy with it. I might add that this was all before I'd paid the outstanding balance.

The difference was apparent as soon as a sat on the bike. In comparison to standard the bike felt immediately 'firm and taught'. My 30 min test ride took in one of the local rural roads, consisting of slow speed 90 degree corners, crests, higher speed sweepers and a good series of medium speed s-bends.


The change in my bikes handing was amazing. The main improvements I would note are;

Previously the rear end would tend to squat a bit when exiting lower speed corners under power, tending to make the front run a little wide. This no longer happens, the bike stays very settled entering and exiting a bend, lines are more precise
The bike feels much more planted and also feels way sharper changing direction through S-bends
The front end doesn't dive under braking, the previous 'rocking horse' effect has been eliminated
Much better feedback through the tyres and suspension at all times, everything feels so much taughter
All in all it now feels a lot more like my old GSX-R 750 k5, with a massive improvement in ride quality across the entire handling range

Clearly the ST is never going to handle like a cutting edge sportsbike but the suspension upgrade has made it SO much better than standard. 'Transformational' is the word used by others on this forum and I agree 100%

I felt that MCT always treated me like an individual valued customer and the team of Keith, Darren and Tom went out of their way to answer any and all questions I had during the time I was there. They were also great on the phone before I had placed an order with them. In summary very professional and highly recommended.
2013 Lapkričio 28 07:02
Krapštukas
1100cc *****
#41    

Siaip galima drasiai sakyt, kad jie cia truputi perdeda. O gal ir ne truputi.
Pas ST prieky standarte stovi progresyvine spyruokle. Progresyvine spyruokle keist i progresyvine....? Na aisku, kazkiek skirsis kiek jos susispaus mm su kiekvienu kilogramu, bet esme ta jog jos nezymimos jokiom specifikacijom ir viena spyruokle tinka bet kokiam svoriui. Taip kad tas ju pagerejimas vien del isplautu sakiu ir naujo tepalo. Ir pakietinto preload galbut, bet sita pats gali pasidaryt su atsuktuvu.

Na del galo, tai neaisku buvusio amortizatoriaus bukle. Pagerejimas gali but ir ytin didelis. Bet tavo atveju jei nera kazkokiu problemu su galu, tai ner reikalo kazka keist. Aisku galima.

Ir dar del reguliavimo. Internete visu specialistu rasiniai daznai rekomendouoja sag numerius kurie skiriasi net apie 30%. Ir visi jie pabrezia kad tai pradinis taskas, nuo kurio po to reguliuojama priklausomai nuo vaziavimo. Taip kad tau specas sureguliuos tik tiek, kad nebutu visiskai ne i tema (jei butu dabar ne i tema, tikrai jaustum), o veliau priklausomai nuo to kur kazko truksta vaziuojant, daromi pakeitimai, tavo paties.

Beje, man asmeniskai tinkamai pamatuoti grandines itempima sudetingiau, nei sag numerius pakaboj... Nera tame stebuklu.
2013 Lapkričio 28 07:34 redagavo Edvardas 2013 lapkričio 28 05:36
Narys
1000cc ******
Avataras
#42    

O iš kur tu perskaitei, kad pas Sprint ST originalas priekyje progresyvinės?? :O
Keisti mano motociklui dalių kol kas tikrai nereikia, manau. Nes dar maža rida. Bet užmest akį ar ne per daug skiriasi nuo to, kaip turi būti, ir pareguliuot, jei reikia, būtų gerai.

CoffeeRaceri, pareguliuosim vasarą? ;)
2013 Lapkričio 28 08:30
Krapštukas
1100cc *****
#43    

Ir wikipedijoj raso, kad dual rate springs... Ir visur kitur.
2013 Lapkričio 28 08:33
Narys
1000cc ******
Avataras
#44    

Citata:
Cituoju: Edvardas
Ir wikipedijoj raso, kad dual rate springs... Ir visur kitur.

ale tikrai... tada net nzn ką čia ir bepasakius :-/ O bet tčiau bikez.com rašo vienur, kad sukimo momentas 77Nm, bet tai netiesa, pas jį 105Nm.
2013 Lapkričio 28 09:55 redagavo turistux 2013 lapkričio 28 07:57
Narys
500cc ***
Avataras
#45    

Citata:
Cituoju: turistux
Citata:
Cituoju: Edvardas
Ir wikipedijoj raso, kad dual rate springs... Ir visur kitur.

ale tikrai... tada net nzn ką čia ir bepasakius :-/ O bet tčiau bikez.com rašo vienur, kad sukimo momentas 77Nm, bet tai netiesa, pas jį 105Nm.


tai kad net pas mane Trophy 900 ('94) sukimo momentas 80Nm, tai taviškiame tirkai virš 100, kartais su tom specifikacijom repostina klaidingus duomenis, reiktų geriausia manualus originalisu paskaityti. manau ir dėl spyruoklių ten atsakymas bus
2013 Lapkričio 28 10:41
Narys
900cc *****
Avataras
#46    

Citata:
Cituoju: turistux

CoffeeRaceri, pareguliuosim vasarą? ;)


Manau, kad galima bus pasukiot varztus :)
2013 Lapkričio 28 16:23
Puslapiai: 12




P
A
T
K
P
Š
S
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17