Projektai » SMART-BMW DIESEL
Narys
400cc |
pagarba tokiem zmonem kurie kazka patys kuria ar perdarineja o tie skeptikai lai susikisa savo komentarus y sik...... taip ir toliau Sokals, laukiam nesulaukiam galutinio varianto
2014 Sausio 26 16:20
|
SPAM'eris
25cc |
A ilga laukt reks? Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2014 Sausio 26 16:37
|
Narys
400cc |
siaip zmones ne tik forumuose ,o ir realiam gyvenima.ne visi laiko ir noro turi rasinet
2014 Sausio 26 19:10
|
Sunkiasvoris
1100cc |
2014 Sausio 26 20:09
|
Narys
500cc |
Tai gal koki savo saskaitos numeri savo paskelbk cia? Geros valios zmones imes manau kokia kapeika kita projekto palaikymui. Nes dabar azartas dvigubas, ar pasileis moto, ir kas kam pridergs i sliema. P.s. offtopic klausimas naujoko. Ar motomanai turi koki juridini statusa? paramos gavejo statusa? lenkiu prie to, kas viesos istaigos, asociacijos gali buti paramos gavejais, 2 proc. nuo gpm gali susirinkti. manau apvali suma gale metu susidarytu, galima butu paremti tokias kolegu nekomercines iniciatyvas. P.s.s. su tokiom rankom ir galva tamsta turetum 3 naujus bmw tureti ir nesukti gavos del saliarkos. Respect.
2014 Sausio 27 21:10
|
Enduro man'as
600cc |
Del 2% paramos tikrai yra toks dalykas. http://www.motomanai.lt/moto-forumas/moto-tema.8787.html
2014 Sausio 28 00:40
|
Prijaučianti gatvinė
500cc |
Bet ta parama tikrai nepasieks tokių projektų kūrėjų.
2014 Sausio 28 08:45
|
Narys
500cc |
Bus viskas gerai su tuo projektu, as tai tikiu.
2014 Sausio 28 08:51
"WBR" _Wild Bike Riders
|
Narys
600cc |
Juolab kad nedaug beliko - susirasti Pežo variklį ir pradėt nuo 0...
2014 Sausio 28 19:00
|
Narys
400cc |
db jau visi seiliojasi, paskaitykit visa tema, cia tik info apie projekta, o ne projekto eiga, klausimai/atsakymai, iskilusiu problemu sprendimai ir pan, kodel? todel kad ne cia to klausi, nes negausi atsakymo, zmogus bande ieskoti siektiek pagalbos del elektros bet ar forume rado pagalbos? mano spejimas numojo ranka i sita bereiksmi savo darbo viesinima. autoriui patarimas, jei nori kad kazkas protingai patartu apie tecnine puse, fizika, ar netgi kartais skaiciavimus atliktu uz tave (jei nelb su matematika) tai PM man duosiu kontaktus zmogaus kuris nevertindamas taves ar tavo darbo praktines ar estetines puses tiesiog pades tau spresti iskilusi klausima, o cia tai tik stoc moca gali parodyt ar paklaust kaip grandines nareli sujungt... p.s. forumo neoficialus sukis "skaityk manuala"
2014 Sausio 28 20:46
|
SPAM'eris
25cc |
Neplysokit taip jau smarkiai tauta. Mes visi (ir as) labai laukiam tolesnes projekto eigos. Kol kas ziniu nera. Bet savo komentarais bandau "judint reikala" Gal populistiskai, bet bandau. Siuliau net originaliu Smarto daliu nupirkt cia vokieciuose. Bet be atgarsio. Meistras Jis Geras, tik su Smarto elektra (ten kompas) elektriko kvalifikuoto reikia. Jeigu toks atsirastu, rasykit man y PM. Va taip. Buvo salia jo spijonas (matyt draugas) parasyk prasau kaip reikalai einas. Ir visiems Gero Vakaro P.S. Ir susikiskit savo kubikus ten kur nekvepia
2014 Sausio 28 21:40
redagavo raidermenas 2014 sausio 29 11:20
|
Keliauninkas
500cc |
Sakyčiau malonu, kad neužmiršta žmonės Sausio vidury elektrikas grįžo prie reikalo, daug konsultuotasi su kitais meistrais ir dabar jau labai susiaurintas ratas smarto kompo klaidų ir trūkumų. Vis iš naujo permastant robotizuotos pavarų dėžės atjungimą, susikristalizavo idėja mechaniškai apgauti sistemą. Taigi, kantrybės, viskas bus gerai
2014 Sausio 29 13:59
Automobilių ir motociklų restauracija, konsultacija.
Špikiuotų ratų tiesinimas, remontas.
Smėliavimas 868239189
|
Krapštukas
600cc |
Siaip tai mano manymu isvis reikejo saut aftermarket ar ranku darbo EMS, o ne is masinai skirto bandyt daryt Taigi cia common rail- reikalingi tik keli pagrindiniai elektriniai parametrai, kad variklis padoriai mechaniskai suktuos: veleno kampas, sklendes pozicija, ir tinkamu metu atidaromas purkstukas... Papildomai reikalinga tik kuro slegio reguliatoriaus isvestis, kuri bus naudojama ir varikliui uzgesint. Turbinos valdyma galima puikiausiai padaryt mechanini, kaip senuose TD varikliuose. Ir nebereik jokiu cipu, bei jokiu kitu chuinia, kurios skaudina galva su gamykliniu kompu. Gal ir primityvesnis ir su galios nuostoliais variantas, bet bent jau judetu
2014 Sausio 29 19:56
|
Narys
600cc |
Jooo... Tamstos supratimas apie common rail'ą kolūkio mechanizatoriaus lygio...
2014 Sausio 29 22:42
|
Krapštukas
600cc |
O koks tavo, gerbiamas tamsta suvokimas apie ji? Ir is ko jis kiles? Koks tamstos techninis issilavinimas ir patirtis sioj srity? Labai paprasta paimt ir drebt zmogui i akis is pirsto lauzta "fakta", kai tuo tarpu pats nieko nepasakai ir nepadarai.... Kaip ir visas likes forumas- jei kas ka bando daryt ar aptarineja- tuoj buna isvadinami eretikais ir sudrankiais...
2014 Sausio 30 09:26
|
Krapštukas
600cc |
http://www.youtube.com/watch?v=1ueUCQDHsYM zmones vietoj mechaninio siurblio sugeba idet rail`a, o cia visi komponentai tam reikalingi yra, reik tik kompo, bet kur tau- prieina "laido riteriu" ir numusineja zmonem bet koki entuziazma kazka daryt...
2014 Sausio 30 09:39
|
Keliauninkas
500cc |
Viskas čia gerai. Nabežinau ar minėjau, kad rašiau kompanijai Britanijoje "Specialist Components" dėl komplekto Huricane, atsakyma gavau greit, viso labo 5000LT komplektėlis. http://www.twinkam.co.uk/shop/page/8?sessid=9DQbGconKe8IKUM1PuBd8....
2014 Sausio 30 12:29
Automobilių ir motociklų restauracija, konsultacija.
Špikiuotų ratų tiesinimas, remontas.
Smėliavimas 868239189
|
Keliauninkas
500cc |
Aug 22, 2013 Hi there, Our ECU and IDM can be used to run these engines. I would however say that we havent ever run one of these engines 'in-house' instead 3 different companies have make the system work. We can supply the hardware (ECU and IDM) as well as the relevant connectors, but wiring is something that you would need to sort. In terms of price, you would require the ECU at £599, IDM at £550, and connectors at £30, total £1179. All prices are subject to UK VAT at 20% I hope that this information is useful, but let me know if you have any further questions. Kind Regards Matthew Matthew Payne Sales and Marketing Specialist Components
2014 Sausio 30 12:36
Automobilių ir motociklų restauracija, konsultacija.
Špikiuotų ratų tiesinimas, remontas.
Smėliavimas 868239189
|
Prijaučianti gatvinė
500cc |
Kaip ir raso, prie tu kukliu 5000 Lt, reikia prideti dar 20% PVM. Kaina sokteli iki 6000 Lt. Plus atvezimas, kas normaliai yra taip pat PVM objektas.
2014 Sausio 30 12:42
redagavo Fatalissimo 2014 sausio 30 13:34
|
Keliauninkas
500cc |
Aš vis galvojau, ar įskaičiuotas ar ne tas VAT. Plius dar programavimas kainuotu. Tai žinoma greitas būdas, jei pinigų nestinga.
2014 Sausio 30 12:54
Automobilių ir motociklų restauracija, konsultacija.
Špikiuotų ratų tiesinimas, remontas.
Smėliavimas 868239189
|
Keliauninkas
500cc |
Čia amerikonas pajungė smartą per Special Components ECU. http://www.youtube.com/watch?v=iI9HGgKbon4 Jo saitas http://nofalloff.blogspot.com/2010_07_01_archive.html
2014 Sausio 30 16:52
Automobilių ir motociklų restauracija, konsultacija.
Špikiuotų ratų tiesinimas, remontas.
Smėliavimas 868239189
|
Krapštukas
600cc |
Va!!!! butent tai ir turejau minty, net turbina valdoma mechaniskai nuo slegio kolektoriuje, kas mazina laidu, programavimo ir galvos sukimo klausimus. Tiesa, cia softas turbut dar tik laptope (ar jis pajungtas tik parametrams skaityt, nezinau). P.S. Kazkada esu uzmates youtubej, kaip dirba benzininis variklis su savom rankom "surestu" ECU. Manau ir dyzeliui tai imanoma
2014 Sausio 30 19:37
|
Keliauninkas
500cc |
Video 0:22 matosi dvi juodos dėžutės (ECU) už akumuliatoriaus.
2014 Sausio 30 19:52
Automobilių ir motociklų restauracija, konsultacija.
Špikiuotų ratų tiesinimas, remontas.
Smėliavimas 868239189
|
Krapštukas
600cc |
Aklas esu Ir tos dvi dezutes brangios ir fabrycnos, tad ispudzio nebedaro... http://flyeco.net/smart_diesel.html Kazi, kokius kompus sitie vokieciai naudoja? turbut ne ka pigesnius :/
2014 Sausio 30 20:00
|
Krapštukas
600cc |
2014 Sausio 30 20:02
|
Keliauninkas
500cc |
"I got the ECU connected and the software is talking and I was able to download the maps and all the base config settings. After looking over them for a few minutes the only words that come to my mouth are “HOLY [Censored]!” It’s late and I’m tired so this is probably simpler than it looks but the number of variables is a bit staggering. I’m at the base of what at first glance appears to be the Mount Everest of learning curves. There are 8 sub menus for the maps for fuel delivery and timing, Fuel pressure control, fuel correction factor, boost control, sensor calibration (pretty straight forward) all the auxiliary functions. Under each of these are maybe 4 or 6 more sub menus such as the MAP target pressures VS Throttle position and target oil pressures VS RPM. As I write this my feeling of having been thrown off the deep end is turning into excitement. This is illuminating just how much I underestimated the complexity of getting a motor like this running and more importantly tuned for power beyond what the manufacturer ever intended the public to see. I know that as I get this project refined I will have a far greater knowledge of diesel tuning than I ever imagined and it’s really exciting. " Šaltinis http://nofalloff.blogspot.com/search?updated-max=2010-12-05T18:10....
2014 Sausio 30 20:27
redagavo Sokals 2014 sausio 30 20:30
Automobilių ir motociklų restauracija, konsultacija.
Špikiuotų ratų tiesinimas, remontas.
Smėliavimas 868239189
|
Keliauninkas
500cc |
Ha ha ha, SH!T išcenzūravo
2014 Sausio 30 20:28
Automobilių ir motociklų restauracija, konsultacija.
Špikiuotų ratų tiesinimas, remontas.
Smėliavimas 868239189
|
Narys
400cc |
Tai bandysi ta pati ECU naudoti ar kazka bursi? Is principo gan sudetinga, nes ECU dar gauna signala is atskiro auto kompo, + dezes valdymas. As elektronikoje nekertu, bet is principo manyciau reikia eit ant ECU iejimo apgavimo, duot kazkokius pastovius parametrus, kad turetu maitinima ir duomenis, kad visos sistemos OK, blokuot viena pavara greiciu dezes valdyme ir priburt gazo valdyma nuo pedalo ant rankenos. Tame visas ir yra sunkumas, mechaniskai nera sunku bet ka priburt, o elektronika paleist jau ypatingas atvejis. Mane nuo panasiu projektu tokie dalykai ir baido daugiausia, varikli pvz. gali nupirkt pigiai bet koki, bet ji paleist...
2014 Sausio 30 23:26
|
Narys
600cc |
Pakankamas.Iš gyvenimo. Pakankamas. Daugiau, negu pakankama...
O gal ne iš piršto ? Pasakiau. Nesiimčiau daryti be keliasdešimttūkstantinio biudžeto. On topic. Ir tiuninginis kompas gali būti akligatvis. Mapus taigi reikės parinkinėt. O be patirties ir išmanymo ilgas darbas. Vėlgi, pusę smarto į motociklą sukišt - nelabai gražus sprendimas. Net jei yra atsakymai - o į kokį failsafe režimą pereis ECM, kai supras apie greičio neatitikimą su išrinkta pavara. Ar panašiai.
2014 Sausio 31 22:42
|
71.040.604
+22.361
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |