Motomanų Diskusijos » Motociklai pagal gamintoją, palyginimai » Honda motociklai » Honda xl 600 650 700 transalp

| 2012-09-17 TawaS | 542/249912 žinut.
 
Puslapiai: 1..89101112..19


 
Narys
50cc *
#271    

Vietoj savo vieno MS8 komutatoriaus įsidėjau skolintą MM9. Dėjau į tą pusę, kur nepajungtas tachometras. Važiuoja be problemų. Kiek supratau, tai MM9 iš Dominatoriaus. Dar apsidrausdamas pasiėmiau "gulinčias" kišenes iš Hondos. Dabar suku galvą kaip mažiausio ardymo būdu pasikeisti galinio cilindro galvutės dangtelio tarpinę. Kažkur įskaičiau, kad galima nelupti variklio, o tik paversti į priekį.
2014 Sausio 2 19:25
Narys
50cc *
#272    

O gal žinot, ar reikia žibintą keist, jei Transalpas 2002 iš UK ? Ir gal dar kokių papildomų investicijų reikia?
2014 Sausio 14 09:47
Narys
25cc *
#273    

Sveiki,

Gal kas važinėjate Translap 700 modeliu nuo 08m, ir galite papasakoti pliusus ir minusus lyginant su senesniais modeliais?

Būsiu dėkingas :)
2014 Sausio 14 16:14
Narys
400cc ***
#274    

Citata:
Cituoju: Batinas
O gal žinot, ar reikia žibintą keist, jei Transalpas 2002 iš UK ? Ir gal dar kokių papildomų investicijų reikia?
Sveikas, zibinta keisti reikia. Tai ir bus "gera" investicija- apie 1200lt.:[
2014 Sausio 14 19:49
Narys
50cc *
#275    

Dėkui. Švelniai sakant- netikėta kaina... (s)
2014 Sausio 14 22:17
Narys
250cc **
#276    

Sveiki. Gal kam teko susidurt? Bent man pirma karta taip nutiko. Stovi mano honda transalp garaze neleciama gal du menesius. viena vakara uzeinu ir jauciu stypru benzo kvapa. Nu galvoju gal slangelis koks ne is to sugalvojo nusimaut. Apziuriu viskas tvarkoi, niekur na laso nesimato, slangeliai vietoi. Atkreipiau demesi kad kranelis paliktas atsuktas, nu galvoju tiek to. Paliksiu kaip yra. Kita diena ateinu, dar labiau benzo kvapas jauciasi. Aplandziojau viska ir radau kad tuoi vietoi kur kelnes susijungia su duslintuvu driegna nuo benzo. Uzsukau kraneli, isvaliau islosciau ir problemos baigesi. Dabar galvoju. Suprantu adata karbo nebelaiko (gali but) nu gerai i cilindra pribego bet kaip i duslintuva pateko?
2014 Sausio 15 20:21
Enduro man'as
500cc ***
Avataras
#277    

ir "tepalų" bus kogero gerai jau virš normos. :) Galbūt viskas paskendo benzine, kad ir pro išmetimą einą lauk benzas.
2014 Sausio 15 21:26
Narys
250cc **
#278    

Tikriausiai taip ir bus. Trauksiu lauk, ziuresiu. Gal dar ka surasiu :-]
2014 Sausio 16 16:03
Narys
50cc *
#279    

Autopliuse "savaitės stebuklingas pasiūlymas":
Transalp 1990, rida 1300 km.
Gal net teisybė.
Čia ne reklama, tiesiog žiūriu žiūriu ir neatsižiūriu
Echhhh, nereikia jokios kapitalkės, iš karto kaip iš salono.
Bet kaina....
2014 Sausio 18 13:54
ltd
Praktikas
900cc *****
Avataras
#280    

Siulyciau i tuos Panevezio skelbimus isvis nekreipt demesio, teko susidurt. Atvaziavom ziuret Transalpo, nuotraukose viskas ok, kiek matesi, o atvaziave radom murzina mechanika besikrapstanti garaze, kuriam isvis px kas ir ko atvaziavo. Buvo kalbeta telefonu su seimininku, kuris zadejo atvaziuot, bet per 2 valandas taip ir nepasirode. Meistrelis nepakeldamas galvos nuo savo darbu leido isstumt moca i lauka ir ziuret kiek tinka. Tai radom lavona su tusciu baku benzo. Ratuose truko stipinu, stabdziu diskai ziurkiu suesti, uzkirmijes, kreivas galas ir t.t., ko nuotraukos nebuvo imanoma iziuret. Na, gal cia tik mums taip "pasiseke"...
2014 Sausio 18 17:12 Trans Alp
Narys
50cc *
#281    

Dar dėl XL600 ir XL650 skirtumų gal kas galėtų pasidalinti patirtimi. Įdomu dėl važiuoklės. Ar ženklus skirtumas tarp šių modelių žvyrkelyje ir miško keliukuose dėl priekinio R21 ir R19? Ar yra koks skirtumas pačioje pakaboje, ar jis pajaučiamas minėtomis sąlygomis? Suprantu, kad ant asfalto didelio skirtumo neturėtų būti. Bet įdomu, ar numigravus į XL650 nenukentės linksmesnioji dalis.
2014 Sausio 28 22:43
Narys
400cc ***
#282    

Citata:
Cituoju: Lietus46
Dar dėl XL600 ir XL650 skirtumų gal kas galėtų pasidalinti patirtimi. Įdomu dėl važiuoklės. Ar ženklus skirtumas tarp šių modelių žvyrkelyje ir miško keliukuose dėl priekinio R21 ir R19? Ar yra koks skirtumas pačioje pakaboje, ar jis pajaučiamas minėtomis sąlygomis? Suprantu, kad ant asfalto didelio skirtumo neturėtų būti. Bet įdomu, ar numigravus į XL650 nenukentės linksmesnioji dalis.

XL600=R21, XL650=R21,XL700=R19 :D
2014 Sausio 29 18:28 redagavo LaisviS 2014 sausio 29 18:34
Narys
50cc *
#283   +1  

Ir iš kur pas mane keistas įsitikinimas su XL650V R19? Gal prisiklausiau kalbų apie nustrytinimą ir kažkaip nesuabejojau. Dėkui už patikslinimą.
Na tada ramus.
2014 Sausio 29 21:40
Narys
400cc ***
Avataras
#284   +2  

Citata:
Cituoju: Lietus46
Dar dėl XL600 ir XL650 skirtumų gal kas galėtų pasidalinti patirtimi. Įdomu dėl važiuoklės. Ar ženklus skirtumas tarp šių modelių žvyrkelyje ir miško keliukuose dėl priekinio R21 ir R19? Ar yra koks skirtumas pačioje pakaboje, ar jis pajaučiamas minėtomis sąlygomis? Suprantu, kad ant asfalto didelio skirtumo neturėtų būti. Bet įdomu, ar numigravus į XL650 nenukentės linksmesnioji dalis.


Manau turiu šiek tiek patirties pasisakyti šia tema.
Su 600 važinėjau berots 4,5 sezono, o su 650 0,5 sezono, šią vasarą senuką iškeičiau tik dėl pasitaikiusio tikrai gero "varianto".

Pirmieji įspūdžiai, užsėdus ant 650 iš po 600:
Lengvesnis, kietesnė pakaba, sunkiau valdomas, dinamiškesnis motoras, mažesnės motoro vibracijos, blogesnis matomumas (atstumo atžvilgiu) prieš priekinį ratą.

Na pirmieji įspūdžiai neretai būna klaidingi, tad šiandienos įspūdžiai (teisingesni):
1. Plasmasės, išvaizda ir pan.
Tai nė velnio ne lengvesnis, tiesiog atnaujintos plasmasės sukuria tokį pirmą įspūdį, tos pačios plasmasės tikrai užstoja kelio vaizdą prieš priekinį ratą, bekelėje tai minusas prieš "senuką 600".
Naujosios plasmasės motociklą vizualiai padaro daugiau streetu nei enduro, tuo tarpu senukas atrodo tikras traktorius sutvertas važinėt pievom ir dirvom. Bendrai 650 vaizdelis man "skanesnis", bet tai tik skonio reikalas :)
Malonesnis akiai prietaisų skydelis, patogumas kuro kiekio bake rodyklė, tačiau panaikintas kuro kraniukas. Taip neliko galimybės pasibaigus kurui "persukti ant rezervo", juo teko keletą kartų pasinaudoti, labai praktiškas dalykas. 650 tenka atsakingiau planuotis benzino užsipylimus, nes rodykle taip nepasitikiu.
Malonus siurprizas sėdynė, ji šiek tiek patogesnė ilgose kelionėse. Siurprizas tas, kad ją galimą nuimti užvedimo raktu ir po ja rasti daiktadėžę tinkamą netik kelis raktus įmest. Senajame po sėdyne vietos faktiškai nėra, įrankių dėžutė galvos skausmas savo mažumu ir įrengimo vieta kurią mėgsta purvas.

2. Važiuoklė, sedėsena
Pirmą įspūdį dėl sunkesnio valdymo manau padarė tai, kad naujasis kažkodėl nori greičiau išsitiesinti po vertimo posūkiui. Senuką kartais tekdavo svoriu "atkelti", taip sakant, kiek pats atverčiu tiek turiu. Bet šiandien, senuko nenoras "tiesintis" yra minusas jam pačiam. Taigi, bendram kontekste labai labai nežymiai geresnis valdomumas 650, bet lėtam tiksliam manevravimui vistik anksčiau minėtas matomumas išliko minusu.
Naujasis TA matuojant nuo žemės iki sėdynės viršaus truputi užaugo ir tapo idealus mano ūgiui (190), tačiau sėdint naujosios plasmasės (tiksliau jų forma) mano kojų su enduro batais (storas padas) nebesutalpina (tai faktiškai man vienintelis tikrai didelis minusas). Su normaliais kelioniniais batais kaip tik, todėl teko prisitaikyti :)
Pakaba 650 kietenė nei 600, gal galima ją pareguliuoti (kažkada čia forume mėginau apie tai pasiaiškint, bet iki faktinio reguliavimo nepriėjau). Tačiau keistas dalykas su dvisėda, senukas minkštesnis pakabos atžvilgiu, bet apkrautas (dvisėda ir su lagaminais) nusėda žymiai žymiai mažiau nei naujasis su kietesne pakaba. Tai mažas nepatogumas, dingsta naujojo motociklo "ūgio" pranašumas, beto ryškiai per aukštai pradeda šviesti lempos.

3. Variklis
600 vibracijos, kurios pasireiškia prie didesnių apsukų ir apkrovų (anksčiau čia buvo diskuota apie tai) yra tikrai žymiai didesnės nei 650. Jei dvisėda mano senukas vibruot pradėdavo nuo ~110, tai naujasis nuo ~140km/h.
Persėdus ant naujojo 650, iš karto daugiau arklių nepajusi, nes jų faktiškai nėra. Bet reikia pripažint, naujasis truputi galingesnis, geresniu sukimo momentu ir tai nežymiai jaučiasi keliuose su danga bei važinėjant dvisėda.

4. Vietoj apibendrinimo arba "ar numigravus į XL650 nenukentės linksmesnioji dalis"?
Manau nukentės, man nukentėjo :) ir priežastys labai paprastos:
Pirmiausi su naujuoju žymiai žymiai smagiau važiuoti asfaltais, todėl atsiranda normalus noras daugiau ir toliau jais važiuoti. Ir tai atima laiką kuomet galėdavau užsiimti "linksmaisiais pasivažinėjimais".
Antra, patogesnis ir dinamiškesnis (nors iki pilnos laimės nepakankamas) važinėti dvisėda, o tai visiškai nesuderinama su "linksmaisiais pasivažinėjimais".
Trečia, jis naujesnis, brangesnis ir "naujas" pirkinys, todėl tebėra "suvalkietiškas instinktas" saugoti, o tai labai kenkia "linksmiesiems pasivažinėjimams".

Tačiau, jei išvardintos šios trys priežastys tau nepadarys įtakos, "linksmesnioji dalis" nežymiai gali ir pagerėti :)
2014 Sausio 30 17:44
Narys
400cc ***
Avataras
#285    

p.s. tai tik mano asmeniniai "man atrodo", "aš manau", "aš pastebėjau" ir pan., todėl šie paistalai nebūtinai sutampa su tikrove ar kitų patirtimi :)

pamiršau pridurti :)
2014 Sausio 30 17:54 redagavo Tomas Ra 2014 sausio 30 17:55
ltd
Praktikas
900cc *****
Avataras
#286    

Del antro punkto, atsilenkimo is posukio, nenoro "tiesintis" vel daug niuansu yra, reiktu lygint imant abu variantus su vienodom padangom ir slegiais juose, taip par neaiskus abieju priekiniu sakiu stoviai, tepalo klampumas ir t.t., taigi negalima vienareiksmiskai ivertint. Senuko problemos su komutatoriais, naujojo- su imobilaizeriu, kaina gedimo atveju naujajam labiau kanda, bet gal reciau pasitaiko. Del sedynes ir daiktadezes tiesa. Mano senukas turi centrine kojele, draugo 650- ne. Bet negaliu nieko kaltint, nes nezinau, kaip isvaziavo is gamyklos
2014 Sausio 31 20:56 Trans Alp
Narys
25cc *
#287    

Centrinė kojalė tik papildomas svoris. pasidarai samadielkinę garaže, kada reik pasikeist padangtą ir psio. O miške jai prireikia, tam tinka šoninį kojelė, atverti motociklą pakiši kaladėlę po šake ir gali tvarkytis :D O centrinė kliūna už visokių kumpstų.

P.s. gal kas bandėt išpjauti katalizatorių iš transalpo xl650? nes man atrodo, kad jam tikrai nereikalinga tokia didelė pūslė po galine šake, kuri tik svorį sudaro

beje gal kas girdėjot apie kokias modifikacijas transalpo, pvz priekinių sakių keitimą į afrikos šakes, ar kokias kitas? Galinės šakės keitimą į afrikinę šakę?
2014 Sausio 31 23:20 redagavo TawaS 2014 sausio 31 23:21 :-)
Krapštukas
1100cc *****
#288    

O koks tikslas det tas afrikos sakes? Kuo jos geresnes?

Net neklausiu ar dabartiniai amortizatoriai isplauti ir sureguliuoti :)
2014 Sausio 31 23:26
Narys
25cc *
#289    

Nu aš nežinau ar geresnės, bet yra galimybė jas gauti, tai klausiu jūsų gal kas susidūrėte, girdėjau, kad afrikinės šakės ilgesnės ir lekiant ekstremaliau nesusimuša iki galo, o transalpui susimuša, nebent dėti kietesnes spyruokles
2014 Vasario 1 12:37 :-)
Narys
900cc *****
Avataras
#290   +2  

Kur normalios, sakes tai ant Ktm, o kiek tu betuninguosi taburete, ji vistiek bus taburete :-] , geriau nusipirk afrika, tikrai rimtesnis motas uz transalp.
2014 Vasario 1 12:57 redagavo songoks 2014 vasario 1 12:59 "WBR" _Wild Bike Riders
Krapštukas
1100cc *****
#291    

Citata:
Cituoju: TawaS
Nu aš nežinau ar geresnės, bet yra galimybė jas gauti, tai klausiu jūsų gal kas susidūrėte, girdėjau, kad afrikinės šakės ilgesnės ir lekiant ekstremaliau nesusimuša iki galo, o transalpui susimuša, nebent dėti kietesnes spyruokles


Tai ir esme tame, kad transalpo sakes su teisingom spyruoklem ir tepalu, veiks daug kartu geriau nei tos standartines afrikos.
2014 Vasario 1 20:18
Narys
400cc ***
Avataras
#292   +1  

Citata:
Cituoju: ltd
Del antro punkto, atsilenkimo is posukio, nenoro "tiesintis" vel daug niuansu yra, reiktu lygint imant abu variantus su vienodom padangom ir slegiais juose, taip par neaiskus abieju priekiniu sakiu stoviai, tepalo klampumas ir t.t., taigi negalima vienareiksmiskai ivertint. Senuko problemos su komutatoriais, naujojo- su imobilaizeriu, kaina gedimo atveju naujajam labiau kanda, bet gal reciau pasitaiko. Del sedynes ir daiktadezes tiesa. Mano senukas turi centrine kojele, draugo 650- ne. Bet negaliu nieko kaltint, nes nezinau, kaip isvaziavo is gamyklos



Visiškai sutinku, kad dėl to "tiesinimosi" reikia atkreipti dėmesį į "smulkmenas". Mano lyginamuoju atveju, tikrai padangos nebuvo vienodos. Senukas turėjo "piktesnes". 650 priekinės šakės darbas kiek kietesnis ir t.t.

Senukai 600 tikrai turi komutatorių problema, savo laiku teko abu pakeisti į naujus. Naujieji jokių rūpesčių nebekėlė.

Dėl centrinės kojelės, mano atvejų abu turėjo/turi. Tačiau senuko kažkaip žemiau įrengta ir tikrai dažnai kliūdavo. Kartą taip užkirto į kelmą, kad teko pademonstruoti akrobatinius sugebėjimus persiverčiant per vairą ir paliekant motociklą stovėti vieną :)
Centrinė kojelė, mano manymu nėra būtinas atributas, bet kartais praverčia :)
Bekelėje faktiškai nenaudojamas dalykas.
2014 Vasario 2 15:47
Narys
50cc *
#293   -1  

Dėkui Tomui ir visiems už nuomonę, vertinimą ir tiek daug patirties.
Maniškiam irgi jau pakeistas vienas komutatorius, pasiekta tepalo valgymo riba 1 km.-1ml. Bet dar turiu šansą nuo jos atsiplėšti-pasikeisti galinio cilindro galvutės dangtelio tarpinę, anot interneto tai turi įtakos sąnaudoms, nors tepalo upelių aš ten dar nematau.
2014 Vasario 2 16:43
ltd
Praktikas
900cc *****
Avataras
#294    

Citata:
Cituoju: Lietus46
Dėkui Tomui ir visiems už nuomonę, vertinimą ir tiek daug patirties.
Maniškiam irgi jau pakeistas vienas komutatorius, pasiekta tepalo valgymo riba 1 km.-1ml. Bet dar turiu šansą nuo jos atsiplėšti-pasikeisti galinio cilindro galvutės dangtelio tarpinę, anot interneto tai turi įtakos sąnaudoms, nors tepalo upelių aš ten dar nematau.

Dėl dangtelio tarpinės. Buvo man pradėję rasot iš po jos, nusiėmiau dangtelį, nusiriebalinau tarpinę, pertepiau hermetiku ir nuo to laiko nesuku dėl to galvos, tepalo pėdsakai nuo variklio dingo. Nors tarpinė daugiau medinė nei guminė jau patapo nuo amžiaus, bet apie tai istorija nutyli ;) Beje darbo pusvalandžiui. Dėl komutatoriaus, tai gerose rankose beveik visi seni prikeliami antram gyvenimui.
2014 Vasario 4 15:33 redagavo ltd 2014 vasario 4 15:34 Trans Alp
Narys
400cc ***
Avataras
#295    

Citata:
Cituoju: Lietus46
Vietoj savo vieno MS8 komutatoriaus įsidėjau skolintą MM9. Dėjau į tą pusę, kur nepajungtas tachometras. Važiuoja be problemų. Kiek supratau, tai MM9 iš Dominatoriaus. Dar apsidrausdamas pasiėmiau "gulinčias" kišenes iš Hondos. Dabar suku galvą kaip mažiausio ardymo būdu pasikeisti galinio cilindro galvutės dangtelio tarpinę. Kažkur įskaičiau, kad galima nelupti variklio, o tik paversti į priekį.


Kadaise buvau priverstas įsigilinti į tuos komutatorius. Tad šiek tiek info iš mano patirties ir .... interneto :)

Senukui 600 po sėdyne visi galime rasti du komutatorius, po vieną kiekvienam cilindrui :) Dažniausiai jie įstatyti stačiai (senesnė versija), todėl (pasak interneto, o gal ir pačios Hondos) per duobes ar panašiai su savo subinėmis mes juos mechaniškai paveikiame spauzdami/daužydami sėdynę. Tačiau aš asmeniškai manau, kad jie tiesiog buvo pagaminti su kažkokiu broku.
Faktiškai, jei pas jus nėra jie pakeisti į naujesnius/naujus, tai tik laiko klausimas, kada turėsite problemų su vienu iš cilindrų "tinginiavimu".
Po to, kai sumokėsite pinigus už komutatoriaus atnaujinimą (galima ir iki to :) ), atsiras natūralus noras apsaugoti komutatorius nuo "subinės", tai galima padaryti dviem būdais. Pirmas visai "neorginalus", t.y. HONDA vėliau atnaujino juos laikančias gumas/laikiklius ir komutatoriai pasiguldė į saugesnę vietą, tad galima juos įsigyti. Aš pasirinkau antrą, ant rėmo virš komutatorių sumontavau mechaninę "apsaugą" (10mm x 10mm metalinę siją). Kad pastaroji netrukdytų "prieiti" prie mūsų populiariųjų komutatorių, ja pritvirtinau prie pačios sėdynės. Tad nuimant sėdynę kartu nusiima ir minėtas metalas, uždėjus jos visiškai nesimato, o sėdynės minkštumui juntamos įtakos nepadarė.

Įtarus, kad neveikia komutatorius, o tai leidžia įtarti neveikiantis ar šeip durniuojantis cilindras, būtina identifikuoti ar tai komutatorius ir kuris :)
Gaila, nebeprisimenu prie kurio, bet prie vieno iš komutatorių prijungtas tachometras rodantis variklio apsukas. Tad atjungiam vieną komutatorių ir vedam:
1. užsivedė ir dirba kaip anksčiau (vienu cilindrų) gali būti, kad "jį" radom, arba ne.
2. nebesikuria, gali būti, kad atjungėme gerą, likęs blogas, tadėl motociklo nepavyksta užvest, arba ne todėl.
Toliau įsitikinimui patartina blogąjį komutatorių pajungti toje vietoje kurioje nuskaitomas tachometras. Jei abu komutatoriai rodo apsukas, tai sliekų reikia ieškoti kitur.
Mano asmeninė patirtis: pirmojo komutatoriaus gedimo atveju jis atsakydavo nuvažiavus pirmuosius ~30km. po ilgesnio "poilsio". Po žvakių keitimų ir pan. bandymų spręst problemą prisikasiau prie komutatorių. Sukeičiau juos vietomis ir pirmojo pasivažinėjimo metu nustojo rodyt apsukas kartu su cilindro darbu. Pinigai padėjo išspręsti šią problemą.
Tačiau mano apsauga nuo "subinės" nesuveikę. Senasis komutatorius, buvo pajungtas prie tos fiškės kuri rodo apsukas, tad kitą sezoną iškart supratau kas atsitiko. Tačiau šis komutatorius pasitaikė atkaklesnis. Ant laisvų apsukų dirbdavo, tačiau važiuojant normaliu rėžimu neprognuozojamais intervalais nuspręsdavo "pailsėti". Tačiau pergazavimai jį pažadindavo. Tad, kol sulaukiau naujojo komutatoriaus teko važinėtis tik offraudais :)

Dėl komutatorių taisymo.
Turėjau du nebeveikiančius, paskambinau keliems (tiksliau dviems) "meistriukams" kurie skelbėsi ale gali juos sutaisyti ir pasiūlau juo suremontuoti su sąlyga, kad vienas lieka jam o kitas man (turėčiau gi atsarginį). Nė vienas nesusidomėjo, tad paskaitinėjęs laisvu laiku nuo važinėjimosi internetą radau instrukciją kaip suremontuoti.
Po "remonto" tas antrasis komutatorius teikė vilčių, kad turiu atsarginį, bet kokia ~200km, ir nusmigo visai.
Matyt mano rankos ne toj vietoj išdygusios :)

p.s. visiems TA turėtojams linkiu su komutatoriais neturėt problemų, gan brangus malonumas keist naujais :)
2014 Vasario 4 16:56
Narys
400cc ***
Avataras
#296    

p.s.2 atsiprašau, jau antrą kartą nesigavo trumpai
2014 Vasario 4 16:57
Narys
25cc *
#297    

Geri tie transalpai yra, jei kas ieškote, parduodu kaiptik, kreipkites į PM :)
2014 Vasario 9 23:15 redagavo TawaS 2014 vasario 9 23:16 :-)
Narys
400cc ***
Avataras
#298    

Citata:
Cituoju: TawaS
Geri tie transalpai yra, jei kas ieškote, parduodu kaiptik, kreipkites į PM :)


Kodėl parduodi? Atsibodo ar kažką naujo nusižiūrėjai?
2014 Vasario 10 09:07
Narys
25cc *
#299    

Citata:
Cituoju: Tomas Ra
Citata:
Cituoju: TawaS
Geri tie transalpai yra, jei kas ieškote, parduodu kaiptik, kreipkites į PM :)


Kodėl parduodi? Atsibodo ar kažką naujo nusižiūrėjai?


Naują nusižiūrėjau, transalpas tai super yra, net nesinori parduoti, bet dviejų motociklų neišlaikysiu, gal kada ateitis geresnė bus tai garaže stovės ne vienas motas :)
2014 Vasario 10 10:17 :-)
Narys
400cc ***
Avataras
#300    

TawaS, paliksi mūsų TA gretas :(
Na, tikiuos kažkas netolimoje ateityje džiaugsis tavuoju TA :)

Ką pats nusižiūrėjai?
BMW GS(A) ar kokį rimtą kelioninį FJR ar GTR :)
Bent jau aš savajį TA keisiu tik į šiuos :)
2014 Vasario 10 10:40
Puslapiai: 1..89101112..19




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17