Motomanų Diskusijos » Remontas » Viskas apie vožtuvų reguliavimą

| 2007-05-03 mune23 | 320/266168 žinut.
 
Puslapiai: 1..67891011


 
Narys
250cc **
#211    

Sveiki,nusprendžiau savo motcui lysti i voztuvus,nes vienas cilindras burbuliuoja,buvo ziuretos membranos,jos sveikos,buvo plautas,korbas vistiek taspats burbuliuoja ir vsio.Mintis kylo ar negali būti tai,kad voztuvas traukia vakuma.?? ir delto gaunasi burbuliavimas.
2013 Lapkričio 12 22:35
Krapštukas
1100cc *****
#212    

Ka reiskia burbuliuoja? "Burl - bur- burl"? :D
Jei voztuvai nepilnai uzsidarinetu, tai sita galima pasitikrint su kompresometru.
Kaip zvakes atrodo?
Ir kas per moto?
2013 Lapkričio 12 23:08
Narys
250cc **
#213    

taip :D zvakes spalva tamsesne nei ruda,bet ir nejuoda. motcas kawasaki gpz 600 cm
2013 Lapkričio 13 19:41 redagavo KOsMaR 2013 lapkričio 14 16:46
Narys
250cc **
#214    

kaip manot jei pirmo cilindro pirmo isiurbimo voztuvo tarpelis didesnis 0,04mm(vietoj 0.11-0,19 realiai yra 0.23mm) ar verta reguliuot tik del sio vieno? variklis zx6r '99, visi kiti voztuvu tarpeliai patenka i 0.11-0.19 isiurbimo diapozona, ismetimo voztuvai visi isvis beveik nesiskiria ir patenka (0.22-0.31)
2014 Vasario 16 17:45 redagavo Incognito 2014 vasario 16 18:28
Narys
1000cc ******
#215    

Na turbut didesnis ne 4mm, bet 0,04mm. Nera cia istikro jokio baisaus reikalo. Ypac jei tarpai matuoti pvz po ilgo stovejimo, tokiu atveju ant prasidariusio voztuvo gali atsirast rudeliu, kurioms pasisalinus variklio veikimo metu - tarpelis dar sumazes.
Jei yra noro, pakankamai ziniu ir irankiu, visada dar galima pazaist su tabletem. Issiimt visas ir susimatavus pabandyt kazkurias sukeist vietom, jei tai pagelbetu.
2014 Vasario 16 18:05
Narys
250cc **
#216    

jo padariau klaida rasydamas, 0.04mm skirtumas. variklis stovejo ilgai, apie metus, prasukau tik raktu pries matuodamas. manau paliksiu kitam kartui.
Citata:
Cituoju: deuce
Na turbut didesnis ne 4mm, bet 0,04mm. Nera cia istikro jokio baisaus reikalo. Ypac jei tarpai matuoti pvz po ilgo stovejimo, tokiu atveju ant prasidariusio voztuvo gali atsirast rudeliu, kurioms pasisalinus variklio veikimo metu - tarpelis dar sumazes.
Jei yra noro, pakankamai ziniu ir irankiu, visada dar galima pazaist su tabletem. Issiimt visas ir susimatavus pabandyt kazkurias sukeist vietom, jei tai pagelbetu.
2014 Vasario 16 18:32
Narys
1000cc ******
#217    

Citata:
Cituoju: Incognito
jo padariau klaida rasydamas, 0.04mm skirtumas. variklis stovejo ilgai, apie metus, prasukau tik raktu pries matuodamas. manau paliksiu kitam kartui.
Citata:
Cituoju: deuce
Na turbut didesnis ne 4mm, bet 0,04mm. Nera cia istikro jokio baisaus reikalo. Ypac jei tarpai matuoti pvz po ilgo stovejimo, tokiu atveju ant prasidariusio voztuvo gali atsirast rudeliu, kurioms pasisalinus variklio veikimo metu - tarpelis dar sumazes.
Jei yra noro, pakankamai ziniu ir irankiu, visada dar galima pazaist su tabletem. Issiimt visas ir susimatavus pabandyt kazkurias sukeist vietom, jei tai pagelbetu.


Taip voztuvu tarpu nereiktu matuot, kaip ir kompresijos. Tokius darbus reiktu atlikinet, bent jau uzkurus kazkuriam laikui motocikla po ilgo stovejimo. 9 is 10 tokiu atveju voztuvas nusivalius rudelems tiesiog siek tiek paseda ir tarpas sumazeja.
2014 Vasario 16 19:26
Narys
250cc **
#218    

sitame variklyje visi voztuvu tarpai buvo prie zemutines ribos, ypac ismetimo, tai jei ivertint kad sedejo nekurtas tai dar labiau sumazes greitu laiku :( beje prie to paties matuojant plokstele turi kistis ir trauktis su nedeliu spaudimu?

Citata:
Cituoju: deuce
Citata:
Cituoju: Incognito
jo padariau klaida rasydamas, 0.04mm skirtumas. variklis stovejo ilgai, apie metus, prasukau tik raktu pries matuodamas. manau paliksiu kitam kartui.
Citata:
Cituoju: deuce
Na turbut didesnis ne 4mm, bet 0,04mm. Nera cia istikro jokio baisaus reikalo. Ypac jei tarpai matuoti pvz po ilgo stovejimo, tokiu atveju ant prasidariusio voztuvo gali atsirast rudeliu, kurioms pasisalinus variklio veikimo metu - tarpelis dar sumazes.
Jei yra noro, pakankamai ziniu ir irankiu, visada dar galima pazaist su tabletem. Issiimt visas ir susimatavus pabandyt kazkurias sukeist vietom, jei tai pagelbetu.


Taip voztuvu tarpu nereiktu matuot, kaip ir kompresijos. Tokius darbus reiktu atlikinet, bent jau uzkurus kazkuriam laikui motocikla po ilgo stovejimo. 9 is 10 tokiu atveju voztuvas nusivalius rudelems tiesiog siek tiek paseda ir tarpas sumazeja.
2014 Vasario 16 19:42
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#219    

Citata:
Cituoju: Incognito
kaip manot jei pirmo cilindro pirmo isiurbimo voztuvo tarpelis didesnis 0,04mm(vietoj 0.11-0,19 realiai yra 0.23mm) ar verta reguliuot tik del sio vieno? variklis zx6r '99, visi kiti voztuvu tarpeliai patenka i 0.11-0.19 isiurbimo diapozona, ismetimo voztuvai visi isvis beveik nesiskiria ir patenka (0.22-0.31)


Jei esi tikras, kad sumatavai teisingai - nesuk galvos, palik viska kaip yra. Gali but, kad voztuvai pries nelabai daug kilometru buvo daryti ir meistras specialiai galejo padaryt pirma voztuva didesniu tarpeliu, nes krastiniai voztuvai greiciausiai suseda. Biski didesnis tarpelis nieko negadina, gali tiesiog girdetis barskejimas. Bet del 0,04 tau tikrai nieko blogo nebus. Ir neklausyk cia tu visu isteriku :) ))) Beje, tikrai pritarsiu tai nuomonei, kad visus reguliavimus reiktu daryti pavasari jau pravazinejus varikli.
2014 Vasario 16 20:05 redagavo Liūtas 2014 vasario 16 20:09 ZX10R '06
Narys
1000cc ******
#220    

Citata:
Cituoju: Incognito
sitame variklyje visi voztuvu tarpai buvo prie zemutines ribos, ypac ismetimo, tai jei ivertint kad sedejo nekurtas tai dar labiau sumazes greitu laiku :( beje prie to paties matuojant plokstele turi kistis ir trauktis su nedeliu spaudimu?

Citata:
Cituoju: deuce
Citata:
Cituoju: Incognito
jo padariau klaida rasydamas, 0.04mm skirtumas. variklis stovejo ilgai, apie metus, prasukau tik raktu pries matuodamas. manau paliksiu kitam kartui.
Citata:
Cituoju: deuce
Na turbut didesnis ne 4mm, bet 0,04mm. Nera cia istikro jokio baisaus reikalo. Ypac jei tarpai matuoti pvz po ilgo stovejimo, tokiu atveju ant prasidariusio voztuvo gali atsirast rudeliu, kurioms pasisalinus variklio veikimo metu - tarpelis dar sumazes.
Jei yra noro, pakankamai ziniu ir irankiu, visada dar galima pazaist su tabletem. Issiimt visas ir susimatavus pabandyt kazkurias sukeist vietom, jei tai pagelbetu.


Taip voztuvu tarpu nereiktu matuot, kaip ir kompresijos. Tokius darbus reiktu atlikinet, bent jau uzkurus kazkuriam laikui motocikla po ilgo stovejimo. 9 is 10 tokiu atveju voztuvas nusivalius rudelems tiesiog siek tiek paseda ir tarpas sumazeja.


Priklauso kaip vaziuoji. Tas prie zemutines ribos tau gali dar ir po 10k km buti ten pat. kaip kolega sako, be panikos. kiek i sezona prasuksi/ 4 - 5k km? Atsidarysi dangti po sezono ar pavasari ir nudirbsi darbus tikslingai. Nes jau is tavo klausimo eina suprast, kad voztuvu reguliavimo bijai kaip siaubo baubo :) Atiduosi meistrui, sureguliuos, padarys sinchrona karbu, susimokesi 300-400lt ir vaziuosi patenkintas.
2014 Vasario 16 20:29
Narys
250cc **
#221    

dabar maziau vazineju, nes trumpesni atstumai ir ramiau vaziuoju,bet sezonas visus metus tai mazdaug 12k km per metus,ir kol variklis stovi isluptas tai lengviau dabar pasidaryt. cia man kainos ne lietuviskos, bet darau nes patinka, ir su motomanu pagalba paprasciau, randu atsakymus kuriu reikia nors ir turint manuala, ziniu bagazas auga.
beje pries kelias dienas motociklu servise, mechanikas aisqino kad zx6r kuriu ridos buvo apie 20k -25 k myliu dar nera mates kad reiktu reguliuot voztuvu tarpelius, man patirtis neleidzia priestaraut. tai kaip tiket jei paciam nepamatuot? sutinku kad galima suklyst, bet darydamas pagal manual matuoju taip kad kistusi su siek tiek jegos o traukiant jaustusi truputi traukimo. na tarkim suklysiu 0.02mm bet daugiau ten noredamas neikisi :D

bijau tik kad suslifavus nebutu per dideli tarpai. bet velgi stengsiuos daryti tokius kad butu per viduri normos.


Citata:
Cituoju: deuce
Citata:
Cituoju: Incognito
sitame variklyje visi voztuvu tarpai buvo prie zemutines ribos, ypac ismetimo, tai jei ivertint kad sedejo nekurtas tai dar labiau sumazes greitu laiku :( beje prie to paties matuojant plokstele turi kistis ir trauktis su nedeliu spaudimu?

Citata:
Cituoju: deuce
Citata:
Cituoju: Incognito
jo padariau klaida rasydamas, 0.04mm skirtumas. variklis stovejo ilgai, apie metus, prasukau tik raktu pries matuodamas. manau paliksiu kitam kartui.
Citata:
Cituoju: deuce
Na turbut didesnis ne 4mm, bet 0,04mm. Nera cia istikro jokio baisaus reikalo. Ypac jei tarpai matuoti pvz po ilgo stovejimo, tokiu atveju ant prasidariusio voztuvo gali atsirast rudeliu, kurioms pasisalinus variklio veikimo metu - tarpelis dar sumazes.
Jei yra noro, pakankamai ziniu ir irankiu, visada dar galima pazaist su tabletem. Issiimt visas ir susimatavus pabandyt kazkurias sukeist vietom, jei tai pagelbetu.


Taip voztuvu tarpu nereiktu matuot, kaip ir kompresijos. Tokius darbus reiktu atlikinet, bent jau uzkurus kazkuriam laikui motocikla po ilgo stovejimo. 9 is 10 tokiu atveju voztuvas nusivalius rudelems tiesiog siek tiek paseda ir tarpas sumazeja.


Priklauso kaip vaziuoji. Tas prie zemutines ribos tau gali dar ir po 10k km buti ten pat. kaip kolega sako, be panikos. kiek i sezona prasuksi/ 4 - 5k km? Atsidarysi dangti po sezono ar pavasari ir nudirbsi darbus tikslingai. Nes jau is tavo klausimo eina suprast, kad voztuvu reguliavimo bijai kaip siaubo baubo :) Atiduosi meistrui, sureguliuos, padarys sinchrona karbu, susimokesi 300-400lt ir vaziuosi patenkintas.
2014 Vasario 16 21:46
Narys
1000cc ******
#222    

Na jei variklis isimtas ir motocikla ruosi sezonui kuriame bus nemaziau 12k km, as uzsiimciau tuo darbu.Sunku aisku pirma kart gyvenime ta tikra tarpa pamatuot ir dar poto padaryt kokio reikia. Bet reiktu statyt virsutine riba. Geriau vos perdidelis, nei uzspausti voztuvai.
Citata:
Cituoju: Incognito
dabar maziau vazineju, nes trumpesni atstumai ir ramiau vaziuoju,bet sezonas visus metus tai mazdaug 12k km per metus,ir kol variklis stovi isluptas tai lengviau dabar pasidaryt. cia man kainos ne lietuviskos, bet darau nes patinka, ir su motomanu pagalba paprasciau, randu atsakymus kuriu reikia nors ir turint manuala, ziniu bagazas auga.
beje pries kelias dienas motociklu servise, mechanikas aisqino kad zx6r kuriu ridos buvo apie 20k -25 k myliu dar nera mates kad reiktu reguliuot voztuvu tarpelius, man patirtis neleidzia priestaraut. tai kaip tiket jei paciam nepamatuot? sutinku kad galima suklyst, bet darydamas pagal manual matuoju taip kad kistusi su siek tiek jegos o traukiant jaustusi truputi traukimo. na tarkim suklysiu 0.02mm bet daugiau ten noredamas neikisi :D

bijau tik kad suslifavus nebutu per dideli tarpai. bet velgi stengsiuos daryti tokius kad butu per viduri normos.


Citata:
Cituoju: deuce
Citata:
Cituoju: Incognito
sitame variklyje visi voztuvu tarpai buvo prie zemutines ribos, ypac ismetimo, tai jei ivertint kad sedejo nekurtas tai dar labiau sumazes greitu laiku :( beje prie to paties matuojant plokstele turi kistis ir trauktis su nedeliu spaudimu?

Citata:
Cituoju: deuce
Citata:
Cituoju: Incognito
jo padariau klaida rasydamas, 0.04mm skirtumas. variklis stovejo ilgai, apie metus, prasukau tik raktu pries matuodamas. manau paliksiu kitam kartui.
Citata:
Cituoju: deuce
Na turbut didesnis ne 4mm, bet 0,04mm. Nera cia istikro jokio baisaus reikalo. Ypac jei tarpai matuoti pvz po ilgo stovejimo, tokiu atveju ant prasidariusio voztuvo gali atsirast rudeliu, kurioms pasisalinus variklio veikimo metu - tarpelis dar sumazes.
Jei yra noro, pakankamai ziniu ir irankiu, visada dar galima pazaist su tabletem. Issiimt visas ir susimatavus pabandyt kazkurias sukeist vietom, jei tai pagelbetu.


Taip voztuvu tarpu nereiktu matuot, kaip ir kompresijos. Tokius darbus reiktu atlikinet, bent jau uzkurus kazkuriam laikui motocikla po ilgo stovejimo. 9 is 10 tokiu atveju voztuvas nusivalius rudelems tiesiog siek tiek paseda ir tarpas sumazeja.


Priklauso kaip vaziuoji. Tas prie zemutines ribos tau gali dar ir po 10k km buti ten pat. kaip kolega sako, be panikos. kiek i sezona prasuksi/ 4 - 5k km? Atsidarysi dangti po sezono ar pavasari ir nudirbsi darbus tikslingai. Nes jau is tavo klausimo eina suprast, kad voztuvu reguliavimo bijai kaip siaubo baubo :) Atiduosi meistrui, sureguliuos, padarys sinchrona karbu, susimokesi 300-400lt ir vaziuosi patenkintas.
2014 Vasario 17 00:38
Narys
250cc **
#223    

as irgi taip manau, geriau didesnis nei maziausias tarpas. jei kils klausimu klausiu :)
Citata:
Cituoju: deuce
Na jei variklis isimtas ir motocikla ruosi sezonui kuriame bus nemaziau 12k km, as uzsiimciau tuo darbu.Sunku aisku pirma kart gyvenime ta tikra tarpa pamatuot ir dar poto padaryt kokio reikia. Bet reiktu statyt virsutine riba. Geriau vos perdidelis, nei uzspausti voztuvai.
Citata:
Cituoju: Incognito
dabar maziau vazineju, nes trumpesni atstumai ir ramiau vaziuoju,bet sezonas visus metus tai mazdaug 12k km per metus,ir kol variklis stovi isluptas tai lengviau dabar pasidaryt. cia man kainos ne lietuviskos, bet darau nes patinka, ir su motomanu pagalba paprasciau, randu atsakymus kuriu reikia nors ir turint manuala, ziniu bagazas auga.
beje pries kelias dienas motociklu servise, mechanikas aisqino kad zx6r kuriu ridos buvo apie 20k -25 k myliu dar nera mates kad reiktu reguliuot voztuvu tarpelius, man patirtis neleidzia priestaraut. tai kaip tiket jei paciam nepamatuot? sutinku kad galima suklyst, bet darydamas pagal manual matuoju taip kad kistusi su siek tiek jegos o traukiant jaustusi truputi traukimo. na tarkim suklysiu 0.02mm bet daugiau ten noredamas neikisi :D

bijau tik kad suslifavus nebutu per dideli tarpai. bet velgi stengsiuos daryti tokius kad butu per viduri normos.

Citata:
Cituoju: deuce
Citata:
Cituoju: Incognito
sitame variklyje visi voztuvu tarpai buvo prie zemutines ribos, ypac ismetimo, tai jei ivertint kad sedejo nekurtas tai dar labiau sumazes greitu laiku :( beje prie to paties matuojant plokstele turi kistis ir trauktis su nedeliu spaudimu?

Citata:
Cituoju: deuce
Citata:
Cituoju: Incognito
jo padariau klaida rasydamas, 0.04mm skirtumas. variklis stovejo ilgai, apie metus, prasukau tik raktu pries matuodamas. manau paliksiu kitam kartui.
Citata:
Cituoju: deuce
Na turbut didesnis ne 4mm, bet 0,04mm. Nera cia istikro jokio baisaus reikalo. Ypac jei tarpai matuoti pvz po ilgo stovejimo, tokiu atveju ant prasidariusio voztuvo gali atsirast rudeliu, kurioms pasisalinus variklio veikimo metu - tarpelis dar sumazes.
Jei yra noro, pakankamai ziniu ir irankiu, visada dar galima pazaist su tabletem. Issiimt visas ir susimatavus pabandyt kazkurias sukeist vietom, jei tai pagelbetu.


Taip voztuvu tarpu nereiktu matuot, kaip ir kompresijos. Tokius darbus reiktu atlikinet, bent jau uzkurus kazkuriam laikui motocikla po ilgo stovejimo. 9 is 10 tokiu atveju voztuvas nusivalius rudelems tiesiog siek tiek paseda ir tarpas sumazeja.


Priklauso kaip vaziuoji. Tas prie zemutines ribos tau gali dar ir po 10k km buti ten pat. kaip kolega sako, be panikos. kiek i sezona prasuksi/ 4 - 5k km? Atsidarysi dangti po sezono ar pavasari ir nudirbsi darbus tikslingai. Nes jau is tavo klausimo eina suprast, kad voztuvu reguliavimo bijai kaip siaubo baubo :) Atiduosi meistrui, sureguliuos, padarys sinchrona karbu, susimokesi 300-400lt ir vaziuosi patenkintas.
2014 Vasario 17 09:10
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#224   +1  

Jo jo, butinai sureguliuok ir taip gerus tarpus :) Gal bereguliuodamas tai ko nereikia reguliuoti, ka nors nureguliuosi i pušį ir tada turesi papildomo uzsiemimo laisvalaikiu, kuris tavo sezona patrumpins kokia pora stuku km :) ))) As esu padares bandyma pagal principa "ne mesaj texnike rabotat" ir prie 12k km ridos suzukiui gsxr750 pamatavau voztuvus, krastinis isiurbimo berods 4 cilindro voztuvas buvo 0.11 tarpas. Kadangi minimalus, bet ne zemiau ribos - palikau. Pravaziaves kokius 7000 km, is ju keleta kartu labai smagiai kacerginej, bei kokius 10 kartu padares 285(dugna), po sezono pamatavau vel. Tas pats tarpas buvo 0.10. Po to ta moca is manes nupirko motomanas David. Pasakiau jam, kad reikia reguliuot, kad po ziemos atvaziuotu reguliuot. Jis atvaziavo po tos ziemos gal liepos menesi dar kazkiek kilu isukes. Tarpas buvo 0.09, motoras dirbo kaip laikrodis. Paskui jau sureguliavau, nes tikrai jau reikejo.

Moralas toks. Jei manualas raso, kad vozuvui esant servisinese ribose, reikia uzsukt atgal ir nekist nagu, tai davai gal taip ir padaryk. :)
2014 Vasario 17 10:24 redagavo Liūtas 2014 vasario 17 10:27 ZX10R '06
Krapštukas
1100cc *****
#225    

Citata:
Cituoju: Dread
Prisijungsiu prie tavo nuomones. Jei dramblys nera uzlipes ant ausies isgirsi kada jau voztuvus reikia reguliuoti. Oficialiam servise jei darai inspekcija pagal gamintojo nurodymus, buna parasyta intervalai kada reikia tikrinti/sureguliuoti voztuvus, bet nera dar buve, kad reiketu reguliuoti, jei nera garsu...


O kaip skamba uzspausti/ jau pradege voztuvai? :)
2014 Vasario 17 18:30
Narys
250cc **
#226    

tai vat butent tu matavai prie 12k km ridos, atjojai moca dar po 10k km, ir po to jau atsirado reikalas ji reguliuot nrs dirbo kaip laikrodis. pas mane rida jau ~34k km, ir tikrai niekas ten nereguliavo ju. nesakau kad variklis nedirba, bet kad tarpai mazi ir net su paklaida ciut ant zemutines ribos patenka tai manau geriau sureguliuot dbr kol garaze. nors aciu ir uz toki patarima.

Citata:
Cituoju: Liūtas
Jo jo, butinai sureguliuok ir taip gerus tarpus :) Gal bereguliuodamas tai ko nereikia reguliuoti, ka nors nureguliuosi i pušį ir tada turesi papildomo uzsiemimo laisvalaikiu, kuris tavo sezona patrumpins kokia pora stuku km :) ))) As esu padares bandyma pagal principa "ne mesaj texnike rabotat" ir prie 12k km ridos suzukiui gsxr750 pamatavau voztuvus, krastinis isiurbimo berods 4 cilindro voztuvas buvo 0.11 tarpas. Kadangi minimalus, bet ne zemiau ribos - palikau. Pravaziaves kokius 7000 km, is ju keleta kartu labai smagiai kacerginej, bei kokius 10 kartu padares 285(dugna), po sezono pamatavau vel. Tas pats tarpas buvo 0.10. Po to ta moca is manes nupirko motomanas David. Pasakiau jam, kad reikia reguliuot, kad po ziemos atvaziuotu reguliuot. Jis atvaziavo po tos ziemos gal liepos menesi dar kazkiek kilu isukes. Tarpas buvo 0.09, motoras dirbo kaip laikrodis. Paskui jau sureguliavau, nes tikrai jau reikejo.

Moralas toks. Jei manualas raso, kad vozuvui esant servisinese ribose, reikia uzsukt atgal ir nekist nagu, tai davai gal taip ir padaryk. :)
2014 Vasario 17 22:57
Narys
250cc **
#227    

viskas jau ismatuota po kelis kartus :) tik dbr neradau tokio zmogaus kas nuslifuotu, o dealeris pasake kad nesislijuoja. bet neva pora tableciu apkeistu nemokamai o kitas tureciau is interneto shimm KIT'a pirkti. tik su tuo KIT'u neaisku kiek bus man tinkanciu. :V tableciu zingsnis 0.05mm, ant isiurbimo darysiu vidurki, o kaip ant ismetimo? taip pat ar siek tiek i didesne puse specifikaciju diapozone? kazkas forume rase kad ismetimui 2/3 galima det.

Citata:
Cituoju: Dread
Citata:
Cituoju: Incognito
tai vat butent tu matavai prie 12k km ridos, atjojai moca dar po 10k km, ir po to jau atsirado reikalas ji reguliuot nrs dirbo kaip laikrodis. pas mane rida jau ~34k km, ir tikrai niekas ten nereguliavo ju. nesakau kad variklis nedirba, bet kad tarpai mazi ir net su paklaida ciut ant zemutines ribos patenka tai manau geriau sureguliuot dbr kol garaze. nors aciu ir uz toki patarima.

Citata:
Cituoju: Liūtas
Jo jo, butinai sureguliuok ir taip gerus tarpus :) Gal bereguliuodamas tai ko nereikia reguliuoti, ka nors nureguliuosi i pušį ir tada turesi papildomo uzsiemimo laisvalaikiu, kuris tavo sezona patrumpins kokia pora stuku km :) ))) As esu padares bandyma pagal principa "ne mesaj texnike rabotat" ir prie 12k km ridos suzukiui gsxr750 pamatavau voztuvus, krastinis isiurbimo berods 4 cilindro voztuvas buvo 0.11 tarpas. Kadangi minimalus, bet ne zemiau ribos - palikau. Pravaziaves kokius 7000 km, is ju keleta kartu labai smagiai kacerginej, bei kokius 10 kartu padares 285(dugna), po sezono pamatavau vel. Tas pats tarpas buvo 0.10. Po to ta moca is manes nupirko motomanas David. Pasakiau jam, kad reikia reguliuot, kad po ziemos atvaziuotu reguliuot. Jis atvaziavo po tos ziemos gal liepos menesi dar kazkiek kilu isukes. Tarpas buvo 0.09, motoras dirbo kaip laikrodis. Paskui jau sureguliavau, nes tikrai jau reikejo.

Moralas toks. Jei manualas raso, kad vozuvui esant servisinese ribose, reikia uzsukt atgal ir nekist nagu, tai davai gal taip ir padaryk. :)
jei turi jau nusiardes ir tolerancijos i mazaja puse aisku, kad reguliuok, ir kaip jau sake, geriau jau i didziaja puse, nei i mazaja!
2014 Vasario 19 00:38
Narys
800cc *****
Avataras
#228    

Slifuojasi kaip nori, gali net su paprastu svitriniu popierium (uzims laiko :-) ) , paskui paimk elektronini slankmati ir matuok , nuslifuosi 0,01 mm tikslumu nesunkiai.
2014 Vasario 19 11:29 Tai va taip va
Narys
250cc **
#229    

jo teks investuot i mikrometra,aisq gaila kad tas kuris stalciuje vernerio mikrometras nrs ir elektroninis bet paklaida <0.02mm :(
2014 Vasario 19 21:32 redagavo Incognito 2014 vasario 19 21:38
Narys
250cc **
#230    

o gal ir nereiks, jei keisiu tabletes, dauguma moto garazeliu ikeicia uz papildoma 2.5-3£ mokesti.
2014 Vasario 19 21:37 redagavo Incognito 2014 vasario 19 21:38
Narys
600cc ****
#231    

Citata:
Cituoju: Dread
Citata:
Cituoju: Edvardas
O kaip skamba uzspausti/ jau pradege voztuvai? :)

pats gi atsakei - "skamba". Prasideda nuo klaksejimo ir eina vis garsyn

Nu, nu... Fig ten ką išgirsi, o negeri dalykai jau jaučiasi...
2014 Vasario 19 21:51
Narys
250cc **
#232    

nu va, atrodo neteks jau sitai galvai voztuvu reguliuot :) jau galvos tarpiniu kainas susizinojau! speju taip yra del to kad virtes variklis be tepalo padirbo/arba perspausti veleneliai kas maziau tiketina. man tik idomu o veleneliai visu kawasakiu be ivoriniu ploksteliu? ar cia tik man taip pasiseke kad be guoliuku. nzn kaip kitaip jos vadinasi.
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2014 Vasario 20 20:06 redagavo Incognito 2014 vasario 20 20:13
Narys
250cc **
#233    

Gal TomasJ norejo pasakyti, kad galios sumazejimas jauciasi, daugiau rankena sukant ypac nuo zemesniu apsuku.

Citata:
Cituoju: Dread
Citata:
Cituoju: TomasJ
Citata:
Cituoju: Dread
Citata:
Cituoju: Edvardas
O kaip skamba uzspausti/ jau pradege voztuvai? :)

pats gi atsakei - "skamba". Prasideda nuo klaksejimo ir eina vis garsyn

Nu, nu... Fig ten ką išgirsi, o negeri dalykai jau jaučiasi...
tai papasakok kokius negerus dalykus jauti :)
2014 Vasario 20 20:11
Narys
250cc **
#234    

negi gamintojams buvo sunku jas idet :) uztat dbr galva i muzieju reiks isnest. net nzn isvis ar taisyt verta, nes jei nebuvo tepalo virsuj tai kas gali but prie alkuninio veleno :(
Citata:
Cituoju: Dread
Citata:
Cituoju: Incognito
nu va, atrodo neteks jau sitai galvai voztuvu reguliuot :) speju taip yra del to kad virtes variklis be tepalo padirbo/arba perspausti veleneliai kas maziau tiketina. man tik idomu o veleneliai visu kawasakiu be ivoriniu ploksteliu? nzn kaip kitaip jos vadinasi.
ne visu, bet voztuvu veleneliai dazniausiai yra be ivoriu. Ir tai normalu, nes ten nera tokios apkrovos kaip alkuniniam velene ir jei pakankamas tepimas nebuna jokio susidevejimo.
2014 Vasario 20 20:31
900
Britvininkas
900cc *****
Avataras
#235    

Citata:
Cituoju: Incognito
nu va, atrodo neteks jau sitai galvai voztuvu reguliuot :) jau galvos tarpiniu kainas susizinojau! speju taip yra del to kad virtes variklis be tepalo padirbo/arba perspausti veleneliai kas maziau tiketina. man tik idomu o veleneliai visu kawasakiu be ivoriniu ploksteliu? ar cia tik man taip pasiseke kad be guoliuku. nzn kaip kitaip jos vadinasi.

Nezinau kaip seskei,bet pas 9 ninze veleneliai ant guoliu.
bet keista kodel nuvirtes mocas neuzgeso.
butu idomu uzmest aki i alkuninio indeklus :)
kol parasiau ir pats apie tai pagalvojai :)
2014 Vasario 20 20:40 redagavo 900 2014 vasario 20 20:42 „Motociklas visada nuramina protą. Tai motociklo esmė."
Narys
250cc **
#236    

as net abejoju ar verta kita galva deti, galva bus apie 60-90£, galvos tarpine £50, jau maziausiai turiu 120£. kaip puse variklio deveto.
2014 Vasario 20 21:16
Narys
600cc ****
#237    

Citata:
Cituoju: Dread
Citata:
Cituoju: TomasJ
Nu, nu... Fig ten ką išgirsi, o negeri dalykai jau jaučiasi...
tai papasakok kokius negerus dalykus jauti :)

Gesimas laisva eiga tam tikrais režimais, patrūkčiojimai mažomis apsukomis akseleruojant, misfire fiksavimas - lemputės užsidegimas...
2014 Vasario 21 21:47
Narys
600cc ****
#238    

Mis(sed)fire. Praleista ugnis.
2014 Vasario 22 00:28
Narys
500cc ***
#239    

neviskas anglu kalboje verciasi po zodziui, nesavalaikis uzdegimas, uzdegimas nelaiku, (kaip isversi tada misuse), praleistas naudojamas? su vertimais pozodziui nesuprasdamas konteksta toli nenueisi.
2014 Vasario 22 13:54
Krapštukas
1100cc *****
#240    

Man teko patirt identiskus simptomus, nupasakotus Tomo, tik be lempuciu miksejimo, nes karbai. Radau ismetimo kiek sumazejusius tarpus, isiurbimo padidedujusius, zvake apsinesusia suodziais. Sureguliavau tarpus, sukeiciau kelias zvakes su senomis ir sukosi variklis vel be problemu.
2014 Vasario 22 14:09
Puslapiai: 1..67891011




P
A
T
K
P
Š
S
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17