Motociklai pagal gamintoją, palyginimai » Suzuki motociklai » Suzuki GS 500E +-
Gatvinis
500cc |
Del kompresometro ir kompresijos matavimo tai taip.. o del litu, jei butu tokia galimybe tai mielu noru daugiau skirciau
2013 Birželio 11 16:28
|
Gatvinis
500cc |
keitet sitam modeliui kas sankaba? kiek atwistojo dalys pasidaryciau pats
2013 Birželio 16 01:00
|
Gatvinis
900cc |
nemoki ieskot cia susirask prie suzuki http://ursa.irk.ru/manual/
2013 Birželio 26 14:53
|
Narys
125cc |
Gal zinote kur Lietuvoje galima gauti pavaru perjungimo kojeles guma nauja ? Mano jau nusitrinusi ir nepatogu perjungineti pavaras, reikia visa koja kelti.
2013 Birželio 26 16:44
|
Pėsčiasis narys
25cc |
Sveiki, aš irgi turiu GS500F 2004 (F-plastikais dengtas modelis), norėjau galingesnio, bet pirkau tokį, mat teisiu dar neturiu ir tik dabar pradėsiu kursus, o išsilaikęs porą metų galinęsnio oficialiai negalėsiu vairuot. Prieš tai buvau važiavęs tik su dviračiu ir minsku ir prieš pat nusiperkant GS'ą, brolis davė pavažiuoti su jo GTR1000. Na prieš perkant maniau, kad ant japono užsėdus, dešinė ranka sudrebės ir pakels vieną ratą, bet ištikrųjų su betkokiu japonu norint galima ir labai ramiai važinėtis. Taigi jegu kamnors įdomu, GS'as nėra britva, kad ir pilnai dengtas. Yra 6 pavaros, 2 cilindrai, ~34kW. Aš asmeniškai nemėginau jo pilno greičio, bet vieną kartą pasiėmiau 140 prie truputi didesnių, nei 7000 apsukų, daugiau buvo gaila variklio kaikinimo. Manau pats tas gazas pradedančiajam, ne per galingas, bet paspausti galima, gana lengvas, kas man nepatiko, manevringas, tai jau kiekvienam tik į gerą. Tai mano klausimai šioje temoje būtų tokie: 1. Taxhometre yra 12000 skalė, kur 11 ir 12 jau raudoni. Ar tikrai galima iki 10 ar 9 spausti, nekankinant ir tausojant variklį? 2. Reikėtų man tepalus pasikeisti. Ant propkės rašo 10w40. Kokie geriau pusiau ar pilnai sintetiniai? Kaip dėl gamintojo, pvz yra MOTUL, mobil1, Agip, ir yra degalinėse visokie "statoil" ar "lukoil" tepalai. Ar tai nėra pigus šlamštas? Galbūt rinktis tik tarp tų trijų gamintojų kur paminėjau anksčiau, o gal patarsit kurį nors vieną iš jų, ar gal kažkurio pačio geriausio nepaminęjau nei aš?
2013 Rugsėjo 15 18:14
Suzuki GS500F '04
|
Pėsčiasis narys
50cc |
GS prasciausias streetas is pagrindines tirjules Kawasaki Honda Suzuki 500cc tiesiog dabar tokia padetis kad kawasaki su A2 negalima vairuoti jie turi 37kw Hondos- retos senu metu prastai atrodo lyginant su suzuki o nauju metu hondu beveik nera Suzuki lieka pigiausias varijantas lengviausia nusipirkti paprasta mechanika nera jokiu kompiuteriu tik cilindrai karbas ismetimas patariu visiems kaip pirma motocikla jei pinigine hondos neleidzia
2013 Lapkričio 3 22:57
|
Narys
50cc |
Sveiki, aš esu visiškai žalias ties moto sritim, bet man įdomu ir norėčiau pažinot labiau tai(pats dirbęs servise autoelektriku) Turiu suzuki gs500 ir turėčiau pora klausimų: Ta rankenėlė kairės rankenos pusei ten maniau, kad yra pacosas, bet gal klystu? kadangi ja pajudinus mocas pradeda dust ir užgesta. kolkas tiek Pas mane buvo daužtas varijantas, todėl priekis uždėtas nuo manyčiau kokio dominator ar panašiai, nes prieki 2 stabdžių diskai
2014 Vasario 17 21:59
|
Juodulys
1500cc |
Nu taip patcoso rankenėle koks kitas klausimas?
2014 Vasario 17 22:01
Honda VFR 800Fi
|
Narys
900cc |
Pirma patrauki patcosą į savo pusę ir tik tada užvedi motociklą. Norint traukti patcosą esant užvestam varikliui, reikia truputį pažaisti su gazo rankena, kad neužgestu.
2014 Vasario 17 22:45
Iš Maironio dainų lietuvis suprato nesąs koks girinis, iš kelmo išspirtas, bet turįs savo tėvynę ir tam tikrų jai pareigų.
|
Narys
50cc |
Labai dėkui! o beje, ant kurios padėties geriausia yra palikti kranelį? on, res ar tos kitos? ir į ką atkreipti dėmesį, jiegu mocas ne iš šio ne iš to nesvarbu ar važiuoji ar stovi kartais pats pakelia apsukas iki 3k ir laiko, po kiek laiko nuleidžia
2014 Vasario 17 23:01
redagavo Dovidykas 2014 vasario 17 23:04
|
Narys
400cc |
On - kuras bega i varikli (pozicija kad variklis dirbtu) Res - rezervinio kuro pozicija (kai kuras pasibaigia pasuki ant rez ir toliau vaziuoji (kuras dauginasi ir prisipildo pilnas bakas D) iki degalines. ta kita yra off - palikus moto ilgam laikui stoveti geriau ijungti sia pozicija. Apsukos greiciausiai kilnojasi del nesusinchronizuotu karbiratoriu.
2014 Vasario 18 00:42
Fuel your Fire.
|
Narys
800cc |
Nemeluok. Ta trecia pozicija bus jei neklystu PRI. Uzpildyt tuscius karbus.
2014 Vasario 18 01:07
redagavo jane doe 2014 vasario 18 01:09
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
|
Narys
400cc |
Kiek esu susidures buna "on res ir off" arba "pri res ir off" bet kad off nebutu dar nemaciau. bet neesu susidures su visais pasaulio kraneliais.
2014 Vasario 18 01:19
Fuel your Fire.
|
Narys
1000cc |
Pas GS of padeties nera ant pagrindinio kraniuko. Kuras uzsisuka ant pacio bako, turputi pakelus baka. Nes GS kraniukas su on pri ir res padetimis yra ne ant bako, o kaip atskiras lelementas.
2014 Vasario 18 01:24
|
Narys
400cc |
ok. tai va "Dovidykas" ant off nestatyk kraniuko nes pas tave jo nera
2014 Vasario 18 01:32
Fuel your Fire.
|
Gatvinis
500cc |
As palikes nuo rudens ant on, pries savaite pakures buvau tai viskas normaliai, gali ant to on stovet nieko neatsitiks (bent jau man nieko blogo nenutiko). O apsukos uzsylus varikliui ir man kartais uzsokdavo iki 3k poto nusileidzia, tai pasireguliavau ant karbo varzteli desnej pusej jis su ranka sukinejamas toks su isilusiu varikliu apsukas ant laisvu sukiu kokios priklauso nes buvo siek tiek per dideles ir problema issisprende
2014 Vasario 18 18:56
|
Narys
50cc |
Taip, off padėties nėra, yra on res ir pri (tipo primary) supratau, reiškias palieki jį ant on ir nejudinu
2014 Vasario 18 23:17
|
Narys
50cc |
O gal kas zinot is kur man gauti stikliuku lemputem ant spido? Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
arba tokios plastmases Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
ar siaip viso spidometro? kadangi pas mane visos lemputes i "kucka" suristos, o t.a. laukia manes
2014 Vasario 19 16:22
|
Gatvinis
1000cc |
T.A galima praeiti ir su neveikianciu spidometru, turbut praeitum ir be jo, o tokie spidometrai "naked" motociklu yra gana brangūs ir kažin ar apsimokes pirkti kitą, bandyk ebay ieškotis atskirai dalių http://www.ebay.co.uk/itm/NOS-SUZUKI-GS500-SPEEDOMETER-TACHOMETER.... http://www.ebay.co.uk/itm/Suzuki-GS500-GS500E-1997-1998-1996-Gaug....
2014 Vasario 19 16:58
|
Narys
50cc |
Šiandien prasiardžiau biškį motociklą, išėmęs oro filtrą pamačiau tokį vaizdą.. Aš suprantu, kad drenažas buvo užsikišęs, bet klausimai vėl atsirado ar tai galėjo atsirasti del dazno sukimo starteriu, kurimo ir panašiai? ar dar yra dėl ko tas benzas ten susikaupė Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2014 Vasario 20 01:02
|
Cafe-racer'is
600cc |
Pagrindinės benzino atsiradimo oro filtro dėžėj priežastys (jei ji yra žemiau karbų): užsikimšęs karbo pludės vožtuviukas arba nelaikantis vakuminis kuro kranelis. Dar vienas dalykas ką reikėtų pasitikrinti - tepalo lygis variklyje, nes tas benzas per alsuoklį galėjo subėgti į variklį. Tokiu atveju tepalo lygis turėtų būti pakilęs, skystas ir smirdėti benzinu
2014 Vasario 20 07:09
|
Narys
1000cc |
Turbut reiktu sakyt ne uzsikimses, o gal uzterstas kokiom siukslem del ko ir praranda sandaruma, neuzsidaro. Arba tiesiog jau laikas keisti pacia pludes adata.
2014 Vasario 20 10:32
|
Narys
50cc |
Jeigu nuiminėjau karbus, vakumini kuro kranelį oro filtro dezžę ir baką buvau ištuštinęs, viską sudėjau, užpyliau kuro iiiiiiiiiiiirr neužkuriu, nes visiškai negriebia, kažką pramazinau galbūt?
2014 Vasario 20 23:06
|
Narys
1000cc |
Na jei pries tai viskas veike ir buvo gerai,tai turbut reikia pripazint,kad pramazinai. Teks viska is naujo daryt. Ypac pasiziuret ar kraniuko slangas teisingai sujungei, ar bako kraniuko nepamirsai atsukt
2014 Vasario 21 01:02
|
71.040.604
+22.361
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |