Motomanų Diskusijos » Motociklai pagal gamintoją, palyginimai » Yamaha motociklai » YAMAHA FJR 1300

| 2010-03-23 Artus | 139/96807 žinut.
 
Puslapiai: 12345


 
Narys
125cc **
#31    

sveiki, kaip manot 196cm ugiui nebus fjr1300 per mazas?
2013 Gegužės 12 21:24
Narys
400cc ***
#32    

Citata:
Cituoju: Gedimas
sveiki, kaip manot 196cm ugiui nebus fjr1300 per mazas?

Gali palyginti su kitais motociklais:
http://cycle-ergo.com/
2013 Gegužės 12 21:47
Narys
1100cc *****
#33    

Zmones, gal kas gali padeti isiaiskinti kaip valdosi 2006~2012 FJR'o info skydelis LCD?

Yra 2 mygtukai:
Vienas - keicia ka rodo ekranelio virsuje arba temperatura (mano variantas - fahrenheit'o skale), arba kuro sanaudas (mile per galon)
Antras - kaitelioja zemesne juostele, perjungia issaugotus "trip'us", visi variantai po tarpo turi kazkoki skaiciu myliu (vaziuojant - skaicius dideja).

Klausimas del antros funkcijos - gal kas gali paaiskinti kaip reguliuoti tos "tripus"? Noriu ismokti juos nuresetinti, kad atstuma skaiciuotu nuo nulio. Ar tai valdoma tu paciu 2 mygtuku pagalba, pvz kokiu ilgu paspaudimu papildomu, ar yra dar kokie valdymo mechanizmai itakoja ta ekraneli? Manualo sia tema neradau, "метод научного тыка" irgi nepadejo :-)

On topic:

Apie savaji dar labai daug pasakyti negaliu, pravaziavau kokius 100km-150km. Pries tai 2 sezonus atvazinejau su Honda VT1100 Shadow Sabre. Tad pasidalinsiu tik bendrais pirmais ispudziais. Is idomiausiu ir neiprastu
-> Greicio beveik nesijaucia. Suki rankena - strelyte speedometro kyla, bet nei i sedine ispaudzia, nei rankas nuo vairo traukia, nei triuksmo nuo vejo. Tik varyklio triuksmo dideja proporcingai apsukom.
-> Daug kur raso ir kalba, kad gazo rankena sukiojasi sunkiau nei kitur, ta girdeti buvo net siek tiek juokinga. Bet, taip ir yra - pastangu daugiau, laikyti vienoje padetyje yra ne taip paprasta, jauciasi kad pavargsta riesas (esu tikras, kad priprantama).
-> Vizualiai sedine atrodo prastai - kazkokia pusiau kapronine, pusiau medziagine, milimetru juda atgal/pirmin, tarsi prastai prisukta. Taciau, atsisedus - nu tiesiog uzpakalio dziaugsmas. Jokiu vibraciju nesijaucia, jokio vejo aplink kuna/nugara, nieko neprakaituoja. Motociklui stovint ant sonines kojeles, lietaus lasai siakrt nuvarva, nieko nesikaupia. Nenuvalius, atsisedus su dzinsais - praktiskai nieko nesuslampa. Po placios odines sedines, sita labai-labai nustebino.
-> Apie varykli ir bendra dinamika - nors motociklas didelis ir sunkus, 140 arkliai tikrai jauciasi. Pirma pavara gan gumine, mieste galima vaziuoti nuo sankryzos iki sankryzos <70km/h greiciu be jokiu problemu ir didelio triuksmo. Tikriausiai netaupu, bet filterinantis - labai patogu.
-> Nezinau kaip sita paaiskinti, bet ankstesciau turetas VT1100 mazu greiciu i posukius ieidavo lengviau, jautesi labai uztikritai. FJR'as tokio greicio ir 'neutralkes' nemegsta. "Praso" laikyti pavara ir duoti bent trupuciuka gazo. Tokiu atvjeu jis iskart pagyveja ir vaziuoja ten kur reikia. Visai tiketina, jog ta jauciu todel, kad prie dabartiniu oro temperaturu ir slapio vakarinio/rytinio asfalto bijau ji guldyti.
-> Uzsidejus salma, siek tiek iki 1k nesiekiancio susilusio variklio garsas primena didesnio daznio dizelio arba traktoriaus garsa :D tr-tr-tr-tr-tr-tr-tr-tr-tr. Kol kas man tai atrodo juokinga :-]
2014 Kovo 6 01:04 redagavo Decoy 2014 kovo 6 02:16
Narys
1100cc *****
#34    

Beje, labai geras saitas/manualas apie senesni modeli: http://www.fjr1300.info/howto/index.html
2014 Kovo 6 01:11
Optimistas
800cc *****
Avataras
#35   +1  

Citata:
Cituoju: Decoy
-> Daug kur raso ir kalba, kad gazo rankena sukiojasi sunkiau nei kitur, ta girdeti buvo net siek tiek juokinga. Bet, taip ir yra - pastangu daugiau, laikyti vienoje padetyje yra ne taip paprasta, jauciasi kad pavargsta riesas (esu tikras, kad priprantama).

Pas mane tas pats (nors ir ne Yamaha). Nespėjau priprast, nes pradėjau naudoti http://www.ebay.co.uk/itm/Universal-Motorcycle-Grip-Cramp-Buster-....

Citata:
Cituoju: Decoy
-> Uzsidejus salma, siek tiek iki 1k nesiekiancio susilusio variklio garsas primena didesnio daznio dizelio arba traktoriaus garsa :D tr-tr-tr-tr-tr-tr-tr-tr-tr. Kol kas man tai atrodo juokinga :-]

Maniškis irgi prie mažų apsukų skamba kaip traktorius. Yra siūlančių užsidėt sportinį duslintuvą, bet man tai visai patinka tas skambesys :D
2014 Kovo 6 07:08
Paparacis
900cc *****
Avataras
#36    

to baubas : ta ,,ponu,, ismisla buvau izsidejes ant FZS 1000 tai pora kartu vos nepersiverciau , uzmiesti gal ir visai nieko buvo bet mieste tai man jis ziauriai nepatiko todel dulka jis stalciuje :D
2014 Kovo 6 19:59
Griausmavaldis
900cc *****
Avataras
#37   +1  

Decoy:
Dėl guldymo į posūkius tikrai jis vangus,reikia priprasti. Bet labai padeda aukštos apsūkos. "neutralkę" geriau pamiršk jei nenori batono. Tikrą kaifą pajausi kai apsukos pakils virš 4k., o rankena turi šiek tiek stangresne būti, kad iškart neišbaidytum visos arklių kaimenės :D .O tas tr-tr-tr-tr-tr laisvomis apsukomis tai pilant tinkamus tepalus (kokie priklauso) tas garsas sumažėja. Pas mane jis šiek tiek girdisi pravažiavus 5k km. po tepalų keitimo. Bet toks jau to modelio garsas, ne su vienu šnekėjau pas visus jis toks. (kad ir pas visas yamahas 4cil.vieneilius variklius garsas aštresnis lyginant su kokia honda).
O kai priprasi prie šio modelio nelabai noresi kokio kito. Labai jau jis universalus.Gerai jaučiasi pakatuškėse ir su čioperiais, nuo britvu neatsilieka ir kelionese patikimas ir patogus. Sveikinu įvaldžius "teisingą" moto. :G ;)
P.S. o sportinės duslės pas jį skamba šauniai (y)
2014 Kovo 6 20:26 ...nesustabdomas...įsibėgėjam...ir...keičiam stilių
Narys
1100cc *****
#38    

As jokiais budais nesakau kad man tas garsas nepatinka, tiesiog jis man buvo labai neiprastas. Eina trecia vazinejimo diena - posukiai darosi vis drasesni ir smagesni ;)
2014 Kovo 6 20:35
Narys
900cc *****
Avataras
#39    

Citata:
Cituoju: Decoy
Nezinau kaip sita paaiskinti, bet ankstesciau turetas VT1100 mazu greiciu i posukius ieidavo lengviau, jautesi labai uztikritai. FJR'as tokio greicio ir 'neutralkes' nemegsta. "Praso" laikyti pavara ir duoti bent trupuciuka gazo. Tokiu atvjeu jis iskart pagyveja ir vaziuoja ten kur reikia.

Juk tai ir yra teisingas posūkių įveikimo būdas :) Per žiemą peržiūrejau visus edukacinius moto filmus :)
2014 Kovo 6 20:47
Narys
1000cc ******
Avataras
#40    

Citata:
Cituoju: klemkas
Juk tai ir yra teisingas posūkių įveikimo būdas :) Per žiemą peržiūrejau visus edukacinius moto filmus :)

Nu kaip cia tau pasakius. Gal kai dziaugsminiesi pasportintu vaziavimu tai taip. Taciau kasdieniam vaziavime, kelionej yra tiek palikta daug rezervo sukibimui, kad jokio gazo kiekvienam posukyje neduodi, nes uzpis sportuot. As tiesiog tolygu greiti palaikau.

Vienas ex-sportininkas man netgi :G labai uzsispyres aiskino, kad posukyje stabdoma priekiu. As taip ir neisikirtau kame cia fintas, bet neatmeciau galimybes, kad gal kazkaip teisingai darant yr isgaunamas aukstasis pilotazas.
2014 Kovo 6 20:59 redagavo turistux 2014 kovo 6 21:00
Narys
900cc *****
Avataras
#41   +1  

Citata:
Cituoju: turistux
Citata:
Cituoju: klemkas
Juk tai ir yra teisingas posūkių įveikimo būdas :) Per žiemą peržiūrejau visus edukacinius moto filmus :)

Nu kaip cia tau pasakius. Gal kai dziaugsminiesi pasportintu vaziavimu tai taip. Taciau kasdieniam vaziavime, kelionej yra tiek palikta daug rezervo sukibimui, kad jokio gazo kiekvienam posukyje neduodi, nes uzpis sportuot. As tiesiog tolygu greiti palaikau.

Vienas ex-sportininkas man netgi :G labai uzsispyres aiskino, kad posukyje stabdoma priekiu. As taip ir neisikirtau kame cia fintas, bet neatmeciau galimybes, kad gal kazkaip teisingai darant yr isgaunamas aukstasis pilotazas.

Ne, nereikia jokio sportinio važiavimo. Kaip tu ir sakai, užtenka palaikyti greitį posūkyje arba vos vos gazuoti, švelniai (nes kai guldai mocą greitis krenta, nes padanga liečiasi šonu). Ir to užtenka teisingam posūkių įveikimui. O susistabdyti iki tinkamo greičio, turi iki posūkio.

Aš net su savo mopedu jaučiu skirtumą, kai važiuoju teisingai, ir kai neteisingai. Ką jau kalbėti apie tikrus motociklus. Jei sukdamas stabdai, ar riedi ant sankabos, akivaizdžiai jauti, kad nemaloniai ir neteisingai važiuoji, neišlaikai trajektorijos, o kai teisingai - jauti, kad kontroliuoji situaciją ir važiuoji ten kur nori :)

O dėl to sportininko, tai taip, ten jau greičiausiai aukštasis pilotažas trasoje, mums tokio neprireiks. Visur sako, kad posūkyje stabdyti yra blogai, tik ekstra atvejais ir ištiesinus mocą.
2014 Kovo 7 07:21 redagavo klemkas 2014 kovo 7 07:21
Narys
500cc ***
Avataras
#42    

Aš niekaip nesuprantu, kaip galima normaliai posūkiuose batonų negaudyt, jeigu įvažiuoji ant laisvo, ar apskritai su gazo rankena normaliai nedirbi :D
2014 Kovo 7 10:14 LMK 247
Narys
1100cc *****
#43    

Citata:
Cituoju: vidmantas
Aš niekaip nesuprantu, kaip galima normaliai posūkiuose batonų negaudyt, jeigu įvažiuoji ant laisvo, ar apskritai su gazo rankena normaliai nedirbi :D


Kaip-kaip, kaip rusas sako - NAKATOM :D
2014 Kovo 7 13:23
Narys
1000cc ******
Avataras
#44    

Citata:
Cituoju: vidmantas
Aš niekaip nesuprantu, kaip galima normaliai posūkiuose batonų negaudyt, jeigu įvažiuoji ant laisvo, ar apskritai su gazo rankena normaliai nedirbi :D

Ekovairavimo specialistai, lenktyninkai man sakė, kad automobiliui ta pavara posūkyje neprideda jokio stabilumo, galima ir nakatom. Tiesa sakant, visą gyvenimą girdėjau atvirkščiai :O
Bet, vistik, aš gal kol kas nerizikuosiu motociklu posūkyje važiuoti "nakatom". Nors motociklui nelabai taip paprastai į laisvą įmesi :D
2014 Kovo 7 13:35
Narys
500cc ***
Avataras
#45    

Tai auto reikalas ne stabilumas, o galimybė koreguotis - kol tu ten kačiargą grabinėsi gali griovy atsidurt.

Motocikle viskas atvirkščiai šiuo klausimu, vat tokie ir būna sunkiausiai vėl "prasivėžint" po žiemos, ir naujokams.
2014 Kovo 7 14:18 LMK 247
Narys
1000cc ******
Avataras
#46    

Citata:
Cituoju: Minkas
Dėl guldymo į posūkius tikrai jis vangus,reikia priprasti.


Kai buvom susikeitę "pakatuškėj", tai persėdus ant taviškio tikrai pajutau, kad negula šunsnukis. Reikia priprast.
Nors kai nuo buvusio 4 eilėj persėdau pirmą kartą ant opozito, tai irgi buvo keistas jausmas. Ypač kai sausa sankaba, atskira greičių dėžė ir kardanas tik pradeda suktis pajudant, tai toks... kaip čia pasakius... "agrarinis" jausmas. Bet posūkius ima be problemų. :-)
http://youtu.be/-8Qs_HHdsvA

Tik padangas reikia tinkamas uždėt, kad nebūtų taip:
http://youtu.be/IM1GFUZ87q8
2014 Kovo 7 14:35 redagavo Geralt 2014 kovo 7 14:50
Kuvaldaliotas
2200cc *******
Avataras
#47    

Citata:

Vienas ex-sportininkas man netgi :G labai uzsispyres aiskino, kad posukyje stabdoma priekiu. As taip ir neisikirtau kame cia fintas, bet neatmeciau galimybes, kad gal kazkaip teisingai darant yr isgaunamas aukstasis pilotazas.


jiem standzios vaziuokles leidzia ta daryt. nors ir su banditu iki posukio vidurio stabdydavau, smartu "nenagrubit' " motociklui :)
pasirodo angliskai tai vadinasi Trail braking
2014 Kovo 7 15:20 if you don't ride in the rain, you DON'T ride

Barry Sheene is in heaven watching us suck.
Krapštukas
1100cc *****
#48    

Su tokio plocio vairu betkas posukius imtu be problemu :D

O tam antram video vargu ar padangos kaltos (na is dalies), nes jis atleke i ta posuki su visu motociklo svoriu ant priekines padangos ir be akseleratoriaus. Aisku, kokios pilot power gal butu isgelbejusios, bet reikia galva visgi vaziuoti.

Ir dar ant sunkiu sport touringu labai svarbu padangos, as savo norejau jau iskeisti i lengvesni motocikla bet uzteko padangas naujas uzdeti (y) :)
2014 Kovo 7 15:26
Narys
1100cc *****
#49    

Citata:
Cituoju: Minkas
Bet posūkius ima be problemų. :-)
http://youtu.be/-8Qs_HHdsvA


(s) (s) (y) :O
2014 Kovo 7 16:22 redagavo Decoy 2014 kovo 7 16:22
Optimistas
800cc *****
Avataras
#50    

Citata:
Cituoju: geRIMUKAS
to baubas : ta ,,ponu,, ismisla buvau izsidejes ant FZS 1000 tai pora kartu vos nepersiverciau , uzmiesti gal ir visai nieko buvo bet mieste tai man jis ziauriai nepatiko todel dulka jis stalciuje :D

Ką tu su juo darei, kad vos nepersivertei? (s) Važinėjau pernai ir į darbą mieste, visiškai netrukdo.
2014 Kovo 7 17:28
Narys
600cc ****
#51   +1  

Citata:
Cituoju: Decoy
Zmones, gal kas gali padeti isiaiskinti kaip valdosi 2006~2012 FJR'o info skydelis LCD?

Manual'as
Beje, Yamahos aptarnavimų programa kažkoks pasityčiojimas iš žmogaus...
2014 Kovo 7 20:15
Narys
1100cc *****
#52    

Citata:
Cituoju: TomasJ
Citata:
Cituoju: Decoy
Zmones, gal kas gali padeti isiaiskinti kaip valdosi 2006~2012 FJR'o info skydelis LCD?

Manual'as
Beje, Yamahos aptarnavimų programa kažkoks pasityčiojimas iš žmogaus...


Didelis aciu Tomai, kazkaip neradau tokio pats. (h)
2014 Kovo 8 01:19
Narys
1000cc ******
Avataras
#53    

Citata:
Cituoju: Edvardas
Su tokio plocio vairu betkas posukius imtu be problemu :D
O tam antram video vargu ar padangos kaltos (na is dalies)


Vairas dar ne viskas.
O padangos "knobbies", piktos. Berods Conti TKC80. Pažiūrėk nuo 0:51.
Priežastis: "if you combine knobby tires + full throttle when at max lean angle: this can happen."

O bachurėlis ne naujokas - žino ką daro. Ypač pabaigoj :)
http://youtu.be/S2DG0wJJTz0

Na ir šiaip... jam turbūt už keliones moka atlyginimą:
http://youtu.be/dEbaWKj5QV8
2014 Kovo 8 17:17 redagavo Geralt 2014 kovo 8 19:29
Krapštukas
1100cc *****
#54    

Skaiciau ka jis parase, bet video matosi jog tachometro rodykle visa laika krito zemyn :)
Smagus tie adventure baikai atrodo :) Ir paguldyt pigu.

O kad butu i tema, tai Amerikoj Yamaha uzregistravo FJ09 varda: http://www.asphaltandrubber.com/bikes/yamaha-fj-09-trademark/ Kas prognozuoja, kad FJR tures mazesni broli su 3 cilindrais ir grandines pavara :) Turetu gautis F800GT konkurentas uz gerokai pigiau ir su daugiau visko, isskyrus elektronika ir svori :)
2014 Kovo 8 21:38
Narys
1100cc *****
#55    

Taigi, siandienos testo rezultatas, jeigu tiketi kompiuteriu, yra toks:

Pravaziavus apie 160km, laikant 110-120km/h greiti ketvirta pavara +/- vingiuotais keliukais kartais numetant i trecia pavara (letejant iki 70 arba kazka greitai lenkiant) vidurkis isejo 5,7l/100km (arba 41 mpg).

P.S. Motociklas isvaziavo pilnu baku (berods 22l) + 120kg (siltai apsirenges zmogus su pustuste kuprine).

Likau nustebintas (y)

Itariu kad tiesiaja, 5 pavara laikant 130-140 km/h turetu iseitu dar taupiau.
2014 Kovo 11 18:34 redagavo Decoy 2014 kovo 11 18:39
Narys
600cc ****
#56   +3  

Citata:
Cituoju: Decoy
Pravaziavus apie 160km, laikant 110-120km/h greiti ketvirta pavara +/- vingiuotais keliukais

O ką, 1.3 visai momento neturi? :) Tokiais greičiais man 6-ta pavara visai normalu. Na gal kai < 70 pasižeminu.
2014 Kovo 11 22:36
Narys
1100cc *****
#57    

Kazkaip pabijojau kad mazesniam greityje atsukus gazam kardanas prades trukcioti, tai labai kolonoje neeksperimentavau. Ketvirta atrodo labai universali - galios visad pakankamai. O trecioj linksma lenkti - privazjuoji is galo, 100 metru atkarpa laisva pamatai ir sauni, per 2 sekundes buni ir aplenkes, ir i savo juosta gryzes.

Dar ka pastebejau: visos pavaros 'keliasi' staigiai ir tiksliai, o vat zemin 5 ir 4, vietomis, nelabai noriai junginejasi. Kartais kojele uztringa ir visiskai nejuda zemin. Atleidus sankaba ir pajudinus gaza (numetus/pridejus, kad ir daliai sekundes, nesvarbu) - iskart atsistao, net nereikia 'prilaikyti', kaip senesniuose motocikluose. Jokio buksavimo, jokiu keistu garsu nera, toks jausmas kad kazkokiu apsuku zemesniu nemegsta.

Vazinejant mieste 1-2-3 pavarom, arba, kaip minejau, keliant - nieko panasaus niekad nepasitaike.

Reikes pabandyti sankabos rankenele pareguliuoti.
2014 Kovo 11 23:06 redagavo Decoy 2014 kovo 11 23:09
Krapštukas
1100cc *****
#58    

Tomas, atkreipk demesi kad tas sukimo momentas 400kg veza, kai tavo atveju turbut 250kg nesiekia :) Is to gaunas isvada kad tokiam turistui tas sukimo momentas ne pliusas, o butinybe.
2014 Kovo 11 23:12
Classic'as
1100cc *****
Avataras
#59   +1  

Citata:
Cituoju: Decoy
Reikes pabandyti sankabos rankenele pareguliuoti.


Nelabai įsivaizduoju ką tu ten pareguliuosi, kolega :)
Atstumą pirštams :)
2014 Kovo 11 23:16 redagavo Raima 2014 kovo 11 23:44
Classic'as
1100cc *****
Avataras
#60    

Citata:
Cituoju: Decoy
Taigi, siandienos testo rezultatas, jeigu tiketi kompiuteriu, yra toks:

Pravaziavus apie 160km, laikant 110-120km/h greiti ketvirta pavara


Be reikalo....
Tokiu greičiu gali užsimerkes jungti aukščiausią pavarą, nesvarbu kiek jų bebūtų. :)
Ypač kai vairuoji motociklą su 134 Nm sukimo momentu.
Akivaizdu, kad vairuoji tikrai labai galingą motociklą, galbūt net kartais apie tai ir užmiršti.
Dar kas akivaizdu, tai kad rudenį, kai sezonas eis į pabaigą, važiuosi kitaip. :)
2014 Kovo 11 23:31 redagavo Raima 2014 kovo 12 10:13
Puslapiai: 12345




P
A
T
K
P
Š
S
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17