Motociklai pagal gamintoją, palyginimai » Suzuki motociklai » Suzuki GS 500E +-
Narys
50cc |
Taigi, prasičekinau visas šlangeles, paiskeičiau žvakes, kurt kuriasi, bet nedirba normaliai - vienas cilindras atsisako dirbt, išsuki žvakę, tai šlapia benzu smirdanti.. išmetimas karštas abieju cilindrų, pačios galvos pridėjus rankas irgi maždaug vienodos temp. bet išsukus žvakes ir nykščiais užkimšus žvakių skyles eina išlaikyti, taigi kompresija?.. bandysiu atitaikyt laiką ir pasiskolint kompresometra, tada tiksliai žinosiu, o kiek tiksliai turėtų būt kompresijos? kiek nete žiūrėjau tai 9?
2014 Vasario 22 20:59
|
Narys
1000cc |
Del kompresijos reiktu manuala pavartyt. Kur raso: Normalu 10-14 atm minimumas 8 atm skirtumas tarp cilindru nedaugiau 2 atm Bet kompresija nedingsta nuo to,kad nuemi ir uzdedi karbus. jei tikrai sakai,kad pries tai viskas buvo ok. Ar nebus tau pavarcius karbus siuksles kokios sukile i pludes adtos lizda ir tiesiog neuzdaro. Ar uzstrigus pati adata ir tiesiog neuzdaro, perpilineja viena cilindra.
2014 Vasario 22 21:43
|
Narys
50cc |
negarantuoju, kad to nebuvo.. gal ir buvo. bet kaip tada paaiškint, kad eina išlaikyt nykščiais skylutes?
2014 Vasario 22 21:52
|
Narys
1000cc |
Tvirti nyksciai Juk nesakau nematuot kompresijos, pasimatuok ir bus aisku.
2014 Vasario 22 22:31
|
Narys
50cc |
Tikriausiai, kad tvirti nykščiai... vienam cilindre 10bar, kitam 12bar.
2014 Vasario 23 14:12
|
Narys
1000cc |
Tada neapleisk nyksciu, treniruok - dar prireiks gyvenime. O del moco siulyciau pirma prasilukstent karbus - issiplaut, issivalyt, prainspektuot, butinai sinchrona.
2014 Vasario 23 14:44
|
Narys
50cc |
Nežinau, dabar išvis pasimečiau.. kadangi šeštadieni su draugu tikrinėjom savo nykščių stiprumą manėm kad visiškai nėra kompresijos, buvom biškį tepalo ipylę, vistiek išlaikėm.. šiandien ryte pasitikrinau ir parodė kairiam 10, o dešiniam 12. Po to dienos vidury prisiminiau,kad tepalo buvom ipylę, galbūt tai ir bus esmė.. tai dienos gale nuvažiavau, užkūriau pradūminau( tikėjaus, kad pradegins tepalą) išsukau žvakes, patikrinau tada tai kairiam 10, dešiniam 9.5.. Tai jau ir nežinau ko griebtis, gal kas žino kokį meistriuką?..
2014 Vasario 23 23:05
|
Narys
400cc |
Aš ir ilgai vargau su nedirbančiais tolygiai cilindrais. Po 10 ar daugiau kartų ardymų, karbų valymo, sinchronizavimo pavyko viską susitvarkyti. Atkreipk dėmesį: 1.Sandariai prisuk karbus prie sulindrų, dažnai nuslydus chamūtui suplėšoma guma šlangos, ir pasimato tai tik nuėmus karbą ir palenkus gumą, dėl to gali gaudyt orą, gazuotis pats ir pan. 2. Išsiardyk karbus, įsidėk didesnio pralaidumo kuro filtrą, nes tas sietukas bake neviską sugaudo; 3. Susireguliuok plūdes kuro aukščio. 4. Patikrink gumas plūdės uždarymo, pas mane buvo pati plūdė sandari, bet tas vadinis lizdas kur įsistato, tai tarp jo ir karbo nesandarumas buvo ir dėl neteisingo kuro aukščio perpilinėjo kurą į cilindrus ir kuro filtro dėžę kai mocas stovėdavo. 5. Adatų spiruoklės ir pačių adatų būklė (kaip tikrinti manuale yra, pats tiksliai jau nepamenu, todėl nenoriu sumaišyt kažko). 6. Membranų būklė, ar nesuplyšę ir pan ir ar sandariai dangtelis jas prispaudžia. 7. Tarp viršutinio dangtelio ir korpuso ties sinchronizavimo vamzdeliais dedasi guminiai žiedeliai sandarumui, dažnai būna kad susidėvėję ir nelaiko gerai vakumo, ko pasakoje neina nei susinchronizuot nei normaliai dirbt karbams. 8. Vakumo šlangutės sandarumas ir pritvirtinimas prie karbo. 9. Kuro šlangutės, nesumaišyti kur kas jungiasi, nes kartais ir tai išeina padaryt. 10. Kuro filtro dėžės sandarus uždėjimas, ten mėgsta apatinė gumos dalis nuslysti. 11. Pacoso trosas mėgsta prie karbo užlinkti ir strigti poto. čia taip tik pastebėjimas. 12. Karbų sincronizavimas (aš pasidariau iš dviejų butelių ir žarnelės sistemą ir puikiai veikia.)
2014 Kovo 5 21:38
|
Narys
500cc |
Chebra norejau paklausti gal kas is jusu keitet 98 metu GS500 priekini plastika su fara i naujesni pvz 04? ar tinka tik priekinia plasmase perdet ar aplamai niekas nesueina?
2014 Kovo 11 19:01
Stunt Rider with Honda CBR 600 F4
|
Narys
50cc |
Šiandiena važiavau į technikinę. atvažiuoju į garaža užsikuria iš karto, be jokių problemų, nuvažiuoju tvarkingai, iš po t.a. tiesiojoi (galbūt dėl to, kad paspaudžiau, nežinau ar toks išsireiškimas tinka ir motociklams ) pradėjo dust, kol užgeso, sustojau - neužsiveda. palaukiau, užkūriau, pavažiavau koki 1km vėl užgeso, persijungiau į rezerva tai šiaip ne taip, pastoviai žaidžiant su rankenėlę dirba variklis, tai šiaip ne taip gryžau į garaža... Taigi kiek supratau pašilęs jis dust pradeda, tai gali būti kati TIK karbai? ar dar kas gali?
2014 Kovo 14 21:14
|
Gatvinis
400cc |
kuras nepasibaige? seip kazkur kuro padavimas turbut streikuoja pabandyk paziurek kaip nuemus nuo bako slangeles, ar lengvai kuras bega, gal kranelis uzsikises, galima pabandyt prapust karbus su pompa, gali but ir jie uzsikise
2014 Kovo 16 17:14
|
Narys
50cc |
Man ir buvo tokia reakcija, negi pasibaigėm, bet su rezervo padėtim irgi geso. Kuro dar yra, pastoviai bėga benzas iš oro filtro drenažo
2014 Kovo 16 18:25
|
Narys
25cc |
Sveiki, turiu suzuki GS500 2005 metu, top speed'a pasiimsiu tik 140 + -, gal zinot kokia cia problema ar jie daugiau neina? draugas turi senesi, 98m, 180 pasiima, tai manau kad pas mane kazkas ne taip.
2014 Balandžio 8 23:50
|
Gatvinis
900cc |
Gali būti sumažinto galingumo versija. Patikrink, ar karbiuratoriuose nėra gumų, ribojančių oro srautą.
2014 Balandžio 9 08:55
|
Narys
400cc |
Gali dar būti gumos ant oro padavimo arba dar gamyklinis ribotuvas ant "gazo" troselių. Vertėtų pažiūrėti į apsukas iki kiek kyla stovint ir kaip važiuojant. Manualo pavartymas irgi į naudą...
2014 Balandžio 9 09:31
|
Narys
250cc |
Šiaip pas mane iš drenažo benzas bėga sustojus ir užgesinus variklį, po kiek laiko nustoja ir lyg viskas tvarkoj. Kiek klausiau, niekas nežino tikslios priežasties. Beje gal kam įdomu tachometro ir spidometro ciferblatai? Pas mane buvo myliom, tai labai nepatogu važinėti, todėl teko perdaryti spidą ir jo apšvietimą. Po "tiuningo" atrodo taip Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2014 Balandžio 15 23:16
|
Narys
250cc |
Šiaip pas mane iš drenažo benzas bėga sustojus ir užgesinus variklį, po kiek laiko nustoja ir lyg viskas tvarkoj. Kiek klausiau, niekas nežino tikslios priežasties. Beje gal kam įdomu tachometro ir spidometro ciferblatai? Pas mane buvo myliom, tai labai nepatogu važinėti, todėl teko perdaryti spidą ir jo apšvietimą. Po "tiuningo" atrodo taip
2014 Balandžio 15 23:20
|
Narys
250cc |
Galiu už dyką atsiųsti, o tau reiks atsispausdint ir įsidėt
2014 Gegužės 29 11:52
|
Narys
250cc |
Bet aš jo matyti negaliu, nes tik 50 cc pas mane , į pm parašyk
2014 Gegužės 29 14:40
|
Narys
125cc |
Sveiki. Gal kas keitet vakumini kraneli siam motociklui i normalu? Ar tai imanoma? Nenoriu, kad vel i tepala subegtu benzinas..
2014 Birželio 20 14:39
|
Narys
250cc |
O tu karbų adatas ir o ringus žiūrėjai, nes pas mane o ring buvo kalti, tai per oro filtro drenažą pastoviai perpildavo?
2014 Birželio 20 16:21
|
Pėsčiasis narys
25cc |
ieskauSveiki,negaliu kurt naujos temos. Koki motociklo modeli profesionalai patartumet imti iki 35kw,greitis galia,grozis patikimumas ir panasiai, kad tiktu a2 kwtegorijai. O gap zinot kokiu street tipo moto su sumazintais kioowatais? Parasykit i gmail arbw nr 862602039. Rasykit nes dar uzseni esu.dekui uz bet kokia info
2014 Birželio 20 21:35
|
Narys
125cc |
Man pries tai turetam moto buvo subege del to kranelio. Ant esamo nenoriu, kad pasikartotu
2014 Birželio 20 22:09
|
Gatvinis
500cc |
Man buvo tas pats, ziema i netinkama padeti pastacius kraneli pilnas variklis bendzino pribego:/
2014 Birželio 21 12:52
|
71.040.604
+22.361
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |