Motomanų Diskusijos » Kelionės ir poilsis » Minimali kubatura kelioniniam motociklui.

| 2013-05-09 raidermenas | 49/15912 žinut.
 
Puslapiai: 12


 
Optimistas
800cc *****
Avataras
#31    

Turėjau CB400. Net už miesto +- pagal taisykles važiuojant valgydavo 6 litrus. Aišku, jei vairuotojas kūdas, tai gal ir mažiau būtų.

Su dabartiniu Triumph'u tik mieste aštriai važiuodamas tokias sąnaudas pasiekiu.
2014 Vasario 8 22:10
Pėsčiasis narys
125cc **
Avataras
#32    

na aišku dar ir nuo metų gali priklausyt, seni varikliai daugiau geria.. (b) kaip ir baikeriai :-] nors va pats kai 83 Shadow'ą 750 turėjau, tai mieste nesidraskant 5 imdavo, o mišinys buvo geras.
2014 Vasario 15 21:25 redagavo RokoSiela 2014 vasario 15 21:27 Old school never dies!
Di^
Pėsčiasis narys
50cc *
#33    

Sveiki!

Paskaitinėjau aš šitą temą, nors ji ir sena, bet nemirusi dar, tai užuot kūręs naują, nusprendžiau savo klausimą patalpinti čia. :)

Žodžiu, esmė tokia: planuoju šią vasarą kelionę (5 000 - 6 000 km.) po Skandinaviją ir renkuosi tam motociklą. Kelionė būtų povestuvinė, tai teks jau ir žmoną pasiimti. :) Dviese sveriame ~140 kg. + krepšiai, žinoma. Keliautume ramiai, nelenktyniaudami, per dieną apie 300 - 400 km. Iš karto prisipažinsiu, noriu geros traukos, tokios, kad jokioje situacijoje nepritrūktų, bet ir netektų panaudoti visos. :)
Esu viena ausimi girdėjęs, kad kelionėms labai tinka legendinis SUZUKI HAYABUSA, bet suabejojau dėl patogumo ir (po komentarų šioje temoje) dėl litražo, todėl noriu išgirsti daugiau nuomonių. Nors jis ir priskiriamas sportinių/turistinių kategorijai, vis dėl to, labiau žinomas kaip kultinė "britva". Pavardinkite, prašau, + ir -, kam yra tekę išbandyti. Juk nėra jis visiškai iš tų, kurie skirti gulėti? Man patinka jo stambesnis sudėjimas, žema sėdėsena. Jeigu šitas variantas vienareikšmiškai bus atmestas, kaip netikęs, dar galvoju apie rimtai kelioninį BMW R1200RT
Šiuo metu neturiu jokio motociklo, o anksčiau kelis sezonus važinėjau tik su Yamaha R1, tad mane labiau ir traukia prie sportiškesnio. Būsima žmona sakė, kad ant "britvos" niekada nelips, bet važiuos su tokiu, kokį aš išrinksiu :) (Pasisekė, ar ne?) Nesinori tuo savanaudiškai piktnaudžiauti, tad svarstau abiems priimtiną variantą. Ne paslaptis, kad moteris traukia gražūs ir blizgūs daiktai, tad ji visada pritariamai linkčioja pamačiusi kokį dailų čioperį. Favoritas šiam tikslui būtų HARLEY DAVIDSON VRSC, jeigu tokį įpirksiu. :)
Taigi, trys kandidatai: sportininkas, keliauninkas ir Karalius! Visi gana galingi ir dideliais varikliais, bet tarkime, kad ekonomiškumas šiuo atveju ne pirmoje vietoje.
Iš anksto dėkoju už argumentuotas nuomones ir pastabas. Taip pat, mielai priimsiu kitų modelių rekomendacijas, kurie jūsų manymu puikiai tinka kelionei dviese.
Ačiū!
2014 Kovo 20 23:03
Krapštukas
1100cc *****
#34   +2  

Jei nesinori vestuviu pradeti pykciais, tai kaip minimum reiktu RT patogumo :)
Hayabusa irgi variantas, jei tuos 400km planuojat vaziuot 3 valandas ar maziau.

As rimtai svarstyciau maxi scooteri tokiai kelionei. Patogumu nusileidzia nebent Gold Wing, daug daiktu po sedyne telpa, automatas smagu siauruose vingiuotose keliuose. Suzuki Burgman 650 ar Honda Silverwing 600.
2014 Kovo 20 23:29
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#35    

Citata:
Cituoju: Di^
Sveiki!

Paskaitinėjau aš šitą temą, nors ji ir sena, bet nemirusi dar, tai užuot kūręs naują, nusprendžiau savo klausimą patalpinti čia. :)

Žodžiu, esmė tokia: planuoju šią vasarą kelionę (5 000 - 6 000 km.) po Skandinaviją ir renkuosi tam motociklą. Kelionė būtų povestuvinė, tai teks jau ir žmoną pasiimti. :) Dviese sveriame ~140 kg. + krepšiai, žinoma. Keliautume ramiai, nelenktyniaudami, per dieną apie 300 - 400 km. Iš karto prisipažinsiu, noriu geros traukos, tokios, kad jokioje situacijoje nepritrūktų, bet ir netektų panaudoti visos. :)
Esu viena ausimi girdėjęs, kad kelionėms labai tinka legendinis SUZUKI HAYABUSA, bet suabejojau dėl patogumo ir (po komentarų šioje temoje) dėl litražo, todėl noriu išgirsti daugiau nuomonių. Nors jis ir priskiriamas sportinių/turistinių kategorijai, vis dėl to, labiau žinomas kaip kultinė "britva". Pavardinkite, prašau, + ir -, kam yra tekę išbandyti. Juk nėra jis visiškai iš tų, kurie skirti gulėti? Man patinka jo stambesnis sudėjimas, žema sėdėsena. Jeigu šitas variantas vienareikšmiškai bus atmestas, kaip netikęs, dar galvoju apie rimtai kelioninį BMW R1200RT
Šiuo metu neturiu jokio motociklo, o anksčiau kelis sezonus važinėjau tik su Yamaha R1, tad mane labiau ir traukia prie sportiškesnio. Būsima žmona sakė, kad ant "britvos" niekada nelips, bet važiuos su tokiu, kokį aš išrinksiu :) (Pasisekė, ar ne?) Nesinori tuo savanaudiškai piktnaudžiauti, tad svarstau abiems priimtiną variantą. Ne paslaptis, kad moteris traukia gražūs ir blizgūs daiktai, tad ji visada pritariamai linkčioja pamačiusi kokį dailų čioperį. Favoritas šiam tikslui būtų HARLEY DAVIDSON VRSC, jeigu tokį įpirksiu. :)
Taigi, trys kandidatai: sportininkas, keliauninkas ir Karalius! Visi gana galingi ir dideliais varikliais, bet tarkime, kad ekonomiškumas šiuo atveju ne pirmoje vietoje.
Iš anksto dėkoju už argumentuotas nuomones ir pastabas. Taip pat, mielai priimsiu kitų modelių rekomendacijas, kurie jūsų manymu puikiai tinka kelionei dviese.
Ačiū!


Sakyčiau, kad aš vietoj Buzos geriau įstatyčiau BMW K1200S arba R
2014 Kovo 21 13:10 ZX10R '06
Keliauninkas
900cc *****
Avataras
#36    

Pasidomėki Kawasaki GTR1400 (y)
2014 Kovo 21 13:42 Orange
Narys
250cc **
#37   +1  

jei lyginate bmw pries busa tai visiskai nesamoningi palyginimai busa turiu jau 3 metai jei tik noras butu keliaucioau tij su ja kad ir apie pasauly jegos pas ja nesveikai greitis irgi o svori koki desi ant jos ji niekada nejaus nei keleiviu nei ciumodanu nei I kalna o su jos svoriu ir plasmasiu apdaila ideali lyginant su kitais mocais kaip reaguoja I vejus is po furu islendant aisku rupi ekonomija deja joks mocas nevalgo tiek mazai kaip busa su 15litru nesidraskant bet ir nesikuklinant nuvaziuoju 150-160myliu tai gaunasi 6litrai ir tiek apie miesta kalbu ... taipkad nebedejuokit del jos svorio ar dydzio pravaziavau su ja 30,000myliu jokiu nepatogumu o tikrai geriau nei bmw gs1200..brolis turi nauja... ir is praeities gsxr1000 r1 triju skirting metu rr1000 tai poju pabandziau 1300 esu tikras kad maziau niekada nebekeisiu
2014 Kovo 21 19:59
Narys
900cc *****
#38   +7  

Paskaičiau aukščiau esančią žinutę. Pagaliau supratau iš kur google vertėjo kūrėjai sėmėsi įkvėpimo.
2014 Kovo 21 20:26 Iš Maironio dainų lietuvis suprato nesąs koks girinis, iš kelmo išspirtas, bet turįs savo tėvynę ir tam tikrų jai pareigų.
Narys
1000cc ******
Avataras
#39    

Citata:
Cituoju: YZF 6R
jei lyginate bmw pries busa tai visiskai nesamoningi palyginimai busa turiu jau 3 metai jei tik noras butu keliaucioau tij su ja kad ir apie pasauly jegos pas ja nesveikai greitis irgi o svori koki desi ant jos ji niekada nejaus nei keleiviu nei ciumodanu nei I kalna o su jos svoriu ir plasmasiu apdaila ideali lyginant su kitais mocais kaip reaguoja I vejus is po furu islendant aisku rupi ekonomija deja joks mocas nevalgo tiek mazai kaip busa su 15litru nesidraskant bet ir nesikuklinant nuvaziuoju 150-160myliu tai gaunasi 6litrai ir tiek apie miesta kalbu ... taipkad nebedejuokit del jos svorio ar dydzio pravaziavau su ja 30,000myliu jokiu nepatogumu o tikrai geriau nei bmw gs1200..brolis turi nauja... ir is praeities gsxr1000 r1 triju skirting metu rr1000 tai poju pabandziau 1300 esu tikras kad maziau niekada nebekeisiu

Ir kam tie skirybos zenklai reikalingi. (ff)
2014 Kovo 21 20:57
Di^
Pėsčiasis narys
50cc *
#40    

Ačiū visiems pakomentavusiems! Gavau gerų pavyzdžių, kurie tikrai sudomino ir minčių, kurias apsvarstysiu prieš priimdamas sprendimą. Edvardai, priminei man, kad Suzuki Burgman esu bandęs, nes tėvas turėjo tik 250cc, tai pasisukinėjau po kvartalą truputį, pasirodė, kaip galingesnis ir gana patogus motoroleris, netgi ketinome su drauge juo keliauti po Baltijos šalis, bet galiausiai pasirinkome automibilį. Beje, variantą dėl susipykimo jau apgalvojau, todėl taip atidžiai ir renkuosi, kad damai įtiktų, nes pats vienas važiuočiau nors ir su Ninja. :D
Tiesa, apgalvojau ir patį maršrutą. Tikrasis kelionės po Skandinaviją tikslas buvo pasiekti Nordkapp. Ilgesnėse kelionėse didelės patirties mes neturime. Mano brangioji apskritai ant motociklo nesėdėjusi ir dar labai mėgsta šilumą, o kai vasarą būna +20, jai tai reiškia ŠALTA. Tai, trumpai tariant, Nordkapp pradžiai būtų perdaug ekstremalu, juolab, kad idealiausiu atveju manau ten galima tikėtis +15, o dar didelė lietaus tikimybė. Šiaip ar taip, Norvegijoje gyvename, tai bus dar progų Nordkapp aplankyti. Todėl, šį kartą geriau trauksime į Pietus, link Kroatijos. Nemanau, kad tai turės didelės įtakos motociklo pasirinkimui, tai tik šiaip mintimis pasidalinau. :) Aišku, dar teks pavargti kol rasiu norimą modelį įsigyti, nes toks kaip Kawasaki GTR1400 atrodo gana retas.
Taip pat, dėl kelioninių krepšių. Kaip suprantu, jie dažniausiai būna universalūs, bet dėl praktiškumo rinktis tekstilinius/odinius ar dėžės patikimiausia?
2014 Kovo 21 22:31
SPAM'eris
25cc *
Avataras
#41    

Labas Di :) Koks Tamstos ugis? Klausiu nes RTukas geras jeigu 183cm turi. Toliau apie gabaritus.. Jeigu turejai R1, kury paemi ir "ysistatai" sau tarp koju... (kompaktiskas jis) tai bemsas jau beveik karve. RT sportas-turistas 60%sportas 40%turistas. Skirtas TIK GERIEMS KELIAMS. Nes ESA gal ir reguliuoja pakaba, bet siauram diapazone (iki 09m) Visa kita vieni pliusai, isskyrus sedynes originalias. Vairuotojo kojos tirpt pradeda, kai "darai" 1000km per para ar daugiau. Gydoma ysigijant tiuningine sedyne. (Ar padeda, parasysiu veliau, dar neturiu..) Kuro valgo iki 5.5 banais lakstant iki 130km/h Ypurskimas turi keleta degimo zemelapiu, taip kad ir uzsipylus 86benzo (kur nors Maroke, is virdulio...) vaziuosi toliau. Be detonacijos ir tik su minimaliu momento sukimo praradimu. Plius visi BMW "bajeriai" sildomos rankenos, sedynes, kilnojamas stiklas, autopilotas (elektroninis, ne koks nors mechaninis zazhymas) P.S. Tepalai filtrai voztuvu tarpai kas 10stuku kontrole. Nu cia kaip ir minusas. Bet kaip jau kazkas rase prieinamumas geras ir daroma tai per pora val. Arba servise. Bet bus Brungu... RT kompromisas tarp sport ir touring. O kompromisai visada turi silpnu pusiu.
2014 Kovo 22 16:54
Di^
Pėsčiasis narys
50cc *
#42    

Labas. Pataikei tiksliai - mano ūgis 183 cm. :) BMW kuo daugiau domiuosi, tuo labiau jis man patinka, tik prie gabaritų nebūsiu pratęs, o dėl plačios sėdynės, tai norisi suderinti patogų įsitaisymą su ilgesniu važiavimu, nors ir neketinu smaugti po 1000 km. per dieną. :)
Dėl dažnos kontrolės ir tepalų keitimo nedidelis čia minusas - mėgstu aš reguliariai prižiūrėti ir remontuoti, kol dar nėra būtinybės.
2014 Kovo 22 18:30
SPAM'eris
25cc *
Avataras
#43    

Ok, tada toliau :) RT didelis mocas su trumpa baze. T.y. Nors variklis ir "gulintis" svorio centras aukstokas, ir vairuot gali kaip britva vien "savo uzpakalio" pagalba. Pirmas yspudis kad uzlipai ant "ugningo" zirgo, nes taip ir taikos kur nors pasukt.. Be ranku cia jau nepavaziuosi. Baze nors ir trumpa, Bemsa guldyt reikia "konkreciai" Viskas eisis gerai kol nepradesi abejot, sito Bemso kaip pirmo moco nerekomenduociau. Bet jeigu zinai ko nori, ir guldai drasiai (man tai truputuka uztruko..) Mocas eina kaip vokiska torpeda is povandeninio U-boto :D Optimalus begis mieste 4, is esamu 6. Mocas dirba tyliai ir svariai, Visi Dukaciai tarskalai (ant laisvu apsuku lyginant.. italai, ka noret :D ) Atsukus "kiek fabrikas dave" visi 600cc supersportai bahne atsilieka. Na va jau su "litru" sunkiau :D bet nedaug gi ju supersportu :D Plius ant LT antras "toky opozita" turintis butum :) As Vokieciuose, cia tokiu daug. Sekmes renkantis!
2014 Kovo 22 20:45
Narys
1000cc ******
Avataras
#44    

Nuo kada RT yra sport touringas? Cia grynas touringas, geriausiu atveju 80% touringas ir 20% sport. Jis gi sunkus kaip velnias, stati sedesena, pilna apsauga nuo oro oro srauto. Cia ta pati kategorija kaip FJR1300, Triumph Trophy (rekomenduoju :D ), turbut Kwakis ZZR1400 (sito nemates), Honda ST1300.
2014 Kovo 22 21:00
SPAM'eris
25cc *
Avataras
#45    

Citata:
Cituoju: turistux
Nuo kada RT yra sport touringas? Cia grynas touringas, geriausiu atveju 80% touringas ir 20% sport. Jis gi sunkus kaip velnias, stati sedesena, pilna apsauga nuo oro oro srauto. Cia ta pati kategorija kaip FJR1300, Triumph Trophy (rekomenduoju :D ), turbut Kwakis ZZR1400 (sito nemates), Honda ST1300.
Na matai Turistux, vokieciai taip viska patikimai ir tvirtai daro... kad net ir sportinis mocas, pas juos panasus y "sportiny Tanka" :D :D :D Ir neziurek y "sausus" skaicius, nes jeigu vaziuot moki, tai 100HP su 120Nm momentu "duos parukyt" daugeliui. Cia masinoj sedint skaiciai lemia, moca reikia moket vairuot. Turiu omeny greitai ir saugiai.
2014 Kovo 22 21:27
Narys
125cc **
#46   +1  

Citata:
Cituoju: raidermenas
Sveiki :) su GL1200 1600km galima per 19h NL-LT. O vat su GL400 1600km jau tik per 25h.. Cia siaip skaiciai. Tai kam gi malonuma trumpint? :) Kelione, kam kaip :) bet su mazesnes kubaturos pirdopiedu, issukis didesnis, kelione ilgesne, nuotykiu "tankis" proporcingai irgi. Didziausia kelione mano atminty,- lenkas is Scecino y Karpatu kalnus Ukraina, su "Karpaty" motoriniu dviraciu 50cc padare. Tiesa paskutine savaite "skele" varikly po du kartus per diena :) Po europa vakaru, renkuosi Goldvinga, bet kai tik keliai Ydomesni tenka, persedu ant 400cc asiliuko :) Temos neuzdarau, atsiras gal kas su maziau nei 400cc pakeliaut nepabuges...
Taip,kubatura reiske.. Bet turedamas litrine varadera,nusprendziau leistis y kelione ,su 125cc varadera . Bandysiu Iceland birzelio menesy apvaziuot.....je.Seip juk greitcei nedideli ,o neskubedamas...
2014 Balandžio 29 14:28
Narys
50cc *
#47    

Sveiki, ruosiuosi keliauti i Kroatija, cia bus pirma mano tokia ilga kelione su moto. Mocas GSXR 1000 2004. Keliones atstumas 4000 km i abu galus. Noreciau sulaukti kokiu patarimu, ar gera cia mano mintis ar tinkamas motociklas tokiai kelionei?
2014 Gegužės 12 11:59
Optimistas
800cc *****
Avataras
#48   +1  

Citata:
Cituoju: autolauzynas
Sveiki, ruosiuosi keliauti i Kroatija, cia bus pirma mano tokia ilga kelione su moto. Mocas GSXR 1000 2004. Keliones atstumas 4000 km i abu galus. Noreciau sulaukti kokiu patarimu, ar gera cia mano mintis ar tinkamas motociklas tokiai kelionei?

Susiskaičiuok, kiek km planuoji per dieną sukt ir pabandyt tą patį Lietuvoj su visais krepšiais, kuriuos imsi. Tada ir žinosi, ar tau patogu.
2014 Gegužės 12 12:01
Narys
500cc ***
Avataras
#49    

kazkada kroatijoj buvom sutike 3 cekus su motais atvariusius, vienas is ju buvo su honda fireblade, o kiti ten su cioperiukais ar pan, tai tie pizdavodavo nuolat ji, kad tipo ziauriai greit jis ten pavargsta, jam stot reik ir siaip visokios nepatogumo bedos :)
2014 Gegužės 12 12:10
Plentinis endūrininkas
900cc *****
Avataras
#50    

Bandysiu ir as kelioneje su savo 670cc isipaisyti i litriniu shaika, gal neatsiliksiu labai ir jie manes nepaliks kur Norvegijos serpantinuose :)
Kai grysiu pasidalinsiu ispudziais :)
2014 Gegužės 12 13:38 Gyvenimas – tai judėjimas, o judėjimas – tai gyvenimas
Puslapiai: 12




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17