Remontas » Viskas apie vožtuvų reguliavimą
Krapštukas
1100cc |
Manau, kad jei zvakes, tai viskas prasidetu nuo to jog saltas nesikurtu net. O saltas kuresi kuo puikiausiai, kai pasiekes darbine temperatura, net nelaike laisvu apsuku ir geso. Iki 4k rpm labai sunkiai dirbo.
2014 Vasario 23 23:43
|
Narys
50cc |
Sveiki, gal kas zinote, ar kur nors Vilniuje kas nors slifuoja voztuvu tabletes? Dekoju is anksto.
2014 Kovo 30 13:02
|
Plentinis endūrininkas
1100cc |
Klausimas ekspertams (jei čia tokių yra. Tikuosi yra). V2 ribos: IN 0.10-0.20 EX 0.20-0.30 Esama situacija: 1cil: IN 0.13, EX 0.23 2cil: IN 0.10, EX 0.15 Klausimai: 1. Ar labai blogai, kad abiejuose cilindruose neypač vienodi tarpai? 2. Ar labai blogai, kad antram cilindre išmetimas išeina už tolerancijos ant 0.05? 3. Jei atsakymai į 1 ir 2 kl teigiami: kas Kaune prekiauja tabletėm, ar šlifuoja tabletes?
2014 Balandžio 2 23:50
redagavo ramgav 2014 balandžio 3 13:12
I just want to live while I'm alive..
R1200GSA LC |
Narys
1000cc |
1. Isversk i inzinieriam iprastesne kalba paskyma "neypac vienodi". 2. Kas yra iseina? I kuria puse? Jei uzspaustas ir 0.01 yra blogai. Neveltui tos ribos duoda. Kokio dydzio tabletes? mazasias galima ir paciam pazaist. Didziasias nutekint gali betkuris rimtas meistras ivaldes stakles.(su salyga,kad tarpus isivertinai teisingai). Gal tiesiog parasyk kokie yra tavo pamatuoti tarpai, bus paprasciau.
2014 Balandžio 3 00:03
redagavo deuce 2014 balandžio 3 00:04
|
Plentinis endūrininkas
1100cc |
Gi parašiau ir ribas viršuj, ir esamą situaciją. Inžinierius supras. Patislinu liaudiška kalba (pats neesu inžinierius). Antram cilindre EX už gamintojo duotų ribų išeina 0,05mm (labiau užspaustas). Pirmas cilindras ribose.
2014 Balandžio 3 13:12
redagavo ramgav 2014 balandžio 3 13:13
I just want to live while I'm alive..
R1200GSA LC |
Pošliukas
1500cc |
Reguliuok abu. Slifuoja Kaune Raudondvario pl. 99. Surfkolita, UAB
2014 Balandžio 3 14:14
redagavo Nordas 2014 balandžio 3 14:17
Pas mane juodas diržas iš kulinarijos - galiu užmušti viena bandele.
|
Narys
1000cc |
Atsiprasau, kaltas. Nesuskaiciau. Teisingai kolega sako - slifuok abu. Jei reguliuot tik abu, susistatyt abu i maximumus, kad abu kiek imanoma vel lygiai eitu link sekancio reguliavimo. Nors tai sunkiai tiketina, V2 varikliu antras cilindras visada greiciau uzsispaus, del prastesnio ausinimo. Dar nemaciau nei vieno gamintojo, kuris tai butu isprendes galutinai. Tas matosi ir pas tave. Jau stipriai papspaustas antro cilindro ismetimo voztuvas. Garantija bus jau prisikaupe nuodeguliu, kurie po reguliavimo nusivalys, voztuvo tarpas vel greitai sumazes. Sudejus pastaraja problema ir prasta ausinima, logiska butu antro cilindro tarpus daryti net didesnius nei gamintojo nurodytas max.
2014 Balandžio 3 15:42
|
Krapštukas
900cc |
Biškį pats sau prieštarauji, vienam poste rašai apie gamintojo reikalavimus, kitam jau rašai daryk didesnį tarpą nei gamintojas nurodo. Tikrai nedaryčiau tarpo didesnio nei gamintojas rekomenduoja.
2014 Balandžio 3 15:58
|
Narys
1000cc |
Gamintojas neparasys niekada ka daryt, kai randi atidares voztuvu tarpus stipriai mazesnius nei turetu but. Nes gamintojas viska nurodo daryt laiku, teoriskai. Nuslifavus tablete tarkim tarpui 0.3, (buvo 0.15) jau po pirmu 10km turesi tarpa gal net 0.25 (gal). Kai kitas cilindras tarkim tures vis dar 0.3. Taip kad aisku kas bus sekancio reguliavimo metu aisku - vel tapati situacija. Yppac cilindro, kuris prasciau ausinasi ir jo voztuvai labiau linke uzsispaust. Nesakau, kad daryt dvigubai didesni, bet nereikia panikuot,jei bus vos didesnis nei manuale. Tokius matmenis pamatuoti su metaline plokstele tiksliai, nu nelengva pripazinkim. Tai dar viena priezastis geriau daryti i didesne puse. Kai apturi bent jau desimt tokiu variantu butent su uzspaustai voztuvai ir net ne po pirma karta tapati motocikla, pradedi kiek kitaip spresti problemas. Tikiuosi as pagrindziau savo nuomone. Dabar pagrisk savo, kodel tu nedarytum? Nors gal bereikalo ir aiskinu, savo nuomone klausianciam parasiau, jei jam atrodys protinga - pasinaudos patarimu. O parsyti as taip nedaryciau, skatina laukti pagrindimo.
2014 Balandžio 3 20:20
|
Krapštukas
900cc |
Mano nuomonė tokia, kad dviratis jau senai išrastas. Pasidarai kaip manuale rašoma ir nesuki galvos. Užspausti vožtuvai yra kai jau plokštelė nelenda jokia, o ne lieka čiut mažesnis tarpas nei gamintojas nurodo.
2014 Balandžio 3 22:29
|
Narys
600cc |
Kodėl skysčiu aušinamo variklio (V-Strom) antras cilindras turėtų prasčiau aušintis?
2014 Balandžio 3 22:44
redagavo TomasJ 2014 balandžio 3 22:44
|
Plentinis endūrininkas
1100cc |
OK, reikalas suprastas. Eisiu mokintis skaičiuoti Jei atmetus šlifavimą - kur rast pirkt tablečių pagal matmenis (pageidautina teisingos kokybės) Ar jos yra "suzukiui", "hondai", "yamai", ar tiesiog keleto standartinių diametrų?
2014 Balandžio 3 22:51
I just want to live while I'm alive..
R1200GSA LC |
Narys
1000cc |
Diametrais. turetu uzsakyt betkuri rimtesne moto daliu parduotuve.
2014 Balandžio 4 03:43
|
Narys
1000cc |
Dar karta tas pats prasymas - pagrisk savo nuomone. Kiek kartu esi sau taip dares? kiek kilometru po to esi pravaziaves? Ar kiek motociklu svetimu gal zmoniu esi paleides is garazo su nereguliuotais voztuvais nes neva nereikia - pakisi dar kazka tureto is ploksteliu.
2014 Balandžio 4 03:46
|
Narys
1000cc |
Nes kad ir kiek gamintu, kaip gamintu, oro srautas vistiek duoda savo. Ir kad koki imk motocikla v2 varikliu, daugelio antras cilindras bus uzspaustais ar arti to tarpais,lyginant su pirmu. Daugelio, nesakau visu, nes visu tikrai neesu ciupinejes. Netgi galeciau paminet varikliu, kurie turi eileje isdestytus cilindrus, bet pries viena is ju yra akivaizdus trukdis oro srautui. Ir to cilindro voztuvai seda greiciau. O V2 varikliu ypac kencia antro cilindro ismetimo voztuvai, ka ir turim motomano poste del voztuvu tarpu.
2014 Balandžio 4 03:52
|
Krapštukas
900cc |
Tik vieną kartą esu reguliavęs, pasistačiau į gamintojo normas, surinkau ir kiek pravažiavau nežinau, nes tas buvo senai. Tai galima ir 0,2-0,3mm pasistatyt didesnį tarpą, ilgiau reguliuot nereiks jei sėda... Aš nesuprantu vieno, jei manuale parašyta, tai lietuviai vistiek labai mėgsta padaryt savaip, ale geriau. Nesiruošiu galva guldyt įrodinėjant tai, kas parašyta gamintojo manuale. Dar į padangas gal 0,5bar daugiau įsipūst, nes oras iš padangos linkęs išeit.
2014 Balandžio 4 09:19
|
Narys
1000cc |
Net pliusa tau uzdejau bemaigydamas aplink... Teisingas poziuris, bet tik dalinai. Kai pats susidursi su panasiais niuansais, panasiom situacijom tada ir bus galima pasigincyt, arba tiksliau praeis paciam noras gincytis. Kai randi tarpa 0,15, kur min yra 0,20 manualus pasidedi biski i sona. Voztuvas neseda nuo 0,2 iki 0,15 per dvi dienas. Reiskias taip buvo pravazineta netrumpai, su paspaustu voztuvu, nuolat pradarytu. Kad tas prasidarymo tarpas ir 0,01 to uztenka,kad degtu voztuvo briaunos,sestu ten nuodeguliai. Sureguliavus tarpa voztuvas nusivalo labai greitai ir priklausomai nuo to kiek ten buvo prisvile tarpas sumazeja nemenkai. Todel pradedi mastyt savo galva ka daryt. Kad pravaziaves 10k km vel ieskotum slieku kodel nedirba lygiai, kodel sinchrono neina padaryt, kodel kompresijos cilindre nera, juk reguliuoti voztuvai pries 10k km. O dar yra protingu, kurie rade 0,2-0,3 ribas pasidaro 0,25 nes pervidury juk geriausia.
2014 Balandžio 4 09:50
|
Krapštukas
1100cc |
Reiktu paminet, kad ne visada tarpai mazeja. Kawasaki 4 cilindru varikliuose su rocker arms virs tableciu, isiurbimo megsta dideti, o ismetimo mazeti.
2014 Balandžio 4 13:23
|
Narys
600cc |
Tvarkingam varikliui (neryjančiam tepalo, be "sportinio" oro filtro) reguliuočiau pagal manual'ą. Per vidurį Jei tarpai mažėja - kažkas yra blogai. Yamaha apskritai kas 50000 tarpelius tikrinti nurodo...
2014 Balandžio 4 20:38
|
Narys
500cc |
Drysčiau nesutikti su tavo nuomone. Kadangi yra dylančių detalių kurių dėka tarpelis sumažėja.
2014 Balandžio 4 21:03
|
Narys
1000cc |
Yamaha yamahai nelygu. Kokia yamaha? Reiskias niekada neturesi pgal savo teorija tvarkingo motociklo - kazkas bus visada negerai
2014 Balandžio 4 21:10
|
Narys
600cc |
Iš pakliuvusių po ranka - R6 '05, FJR1300... Neseniai pasitikrinau - vienas vožtuvas ties viršutine riba. Morališkai nusiteikiau sekantį kartą reguliuoti... Mažinti.
2014 Balandžio 4 21:21
|
Narys
25cc |
Sveiki, Kur Vilniuje galima rasti meistra ar servisa, kuris patikrintu/sureguliuotu voztuvus Honda CB450S senukui, `86.
2014 Spalio 31 09:15
|
Čioperistas
1200cc |
Motochop Remiga
2014 Spalio 31 10:49
Vilkolakiai (R) Ziemai priimam saugoti motociklus Vilniuje. Saugu, sausa, patikima, signalizacija akumuliatorių pakrovimas, gera kaina. Rezervacija i
PM. Pirmenybe jau laikusiems
|
Narys
500cc |
Perskaičiau visą temą, bet taip ir neaišku kokius tarpus palikti. Moto 01' Transalp 650. Manualas duoda ribas paėmimo 0.13-0.17, išmetimo 0.18-0.22mm. Daryti max ar viduriuką?
2014 Spalio 31 11:55
redagavo montezumijus 2014 spalio 31 11:56
|
Narys
900cc |
Pvz pas mane kalibriniu ploksteliu nera toks didelis pasirinkimas, tai darai 0.15 ir 0.20 mm. Ribos tinka pagal manuela
2015 Kovo 5 22:17
|
Narys
50cc |
Sveiki! Gal žinote kur Kaune užsiimtų nušlifuoti vožtuvų tabletes iki reikiamo dydžio? Gal kam teko susidurt pačiam reguliuojant vožtuvų tarpus?
2015 Gegužės 14 00:13
|
Narys
1000cc |
Nuslifuot tai gali betkuris rimtesnis tekintojas ar staklininkas, priklausomai kokio dydzio tabletes ir koki apdirbima reikia pritaikyt. Bet tu jam matmenis pasakyk - o cia jau ir prasideda mokslas. Isimt, idet, paslifuot daugelis gali...
2015 Gegužės 14 00:53
|
Narys
50cc |
Tai aš matmenis žinau, užtai ir klausiu gal kas žino kontaktus žmogaus kuris užsiimtu nuslifuoti iki man reikiamo dydžio?
2015 Gegužės 14 06:19
|
Narys
25cc |
Suzuki gs 500e 1988-2000 "shim bucket" nuspaudėjo brėžiniai , jei kam reikia turiu ir 3d brėžinį. Prisegtas failas: shim tool.PDF (24.31kb) Šis failas buvo parsiųstas 40 kartus
2015 Gegužės 14 19:34
|
71.040.604
+22.361
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |