Motociklai pagal gamintoją, palyginimai » Honda motociklai » Honda NM4 Vultus Concept
Honda atskleidė naują konceptualų modelį NM4 Vultus - futuristiškai atrodantį 745 cc variklio tūrio motociklą su išsiskiriančiu masyviu priekiniu gaubtu. Nepaisant to, kad šis aparatas
primena dar vieną kokio nors fantastinio filmo herojaus transporto priemonę, skirtą kovai su ateiviais, tačiau gamintojai tvirtina, jog
ruošiamasi ir masinei motociklo gamybai.
NM4 dizainą sukūrė jaunų inžinierių komanda, o tai yra būtent toji amžiaus grupė, į kurią Honda ir nusitaikė šiuo konceptu. Didžiulis priekinis aptakas, anot kūrėjų, yra įkvėptas japoniškos anime ir manga kultūros.
„Honda yra didelė kompanija. Mes gaminame visų rūšių motociklus‟, - pasakoja NM4 Vultus projekto vadovas Keita Mikura. „Puiku, kad kartais sukuriame tam tikrą mašiną tik todėl, kad tai galime padaryti, o ne todėl, kad to reikia. NM4 Vultus atsirado dėl vidinės aistros, esančios mūsų kompanijoje. Norėjome sukurti kai ką ypatingo ne vien tik „dviejų ratų pasaulyje‟, bet išties unikalaus visame pasaulyje - mašiną, kuri pavergia žmogaus sielą kaip niekas kitas".
Inžinierius pridūrė, kad kūrėjų intencija buvo sukurti „kinematografišką‟ motociklą, t.y., kad vairuotojas kiekvieną sykį važiuojant jaustųsi tarsi kine.
Na, kur jau čia nesijausi - jei su tokiu aparatu šiandien pasirodytumėte Lietuvos gatvėse, kiti eismo dalyviai jus palaikytų mažų mažiausiai betmenu.
Be abejonės, pagrindinis NM4 Vultus bruožas - „Stealth‟ bombonešį primenanti itin „mėsinga‟ priekinė motociklo dalis, kurioje Honda inžinieriai įsigudrino įkurdinti rakinamas daiktadėžes (1 ir 3 litrų talpos). Į priekinį gaubtą taip pat integruoti veidrodėliai, LED žibintai, tačiau nuožulnus stiklas yra tarsi atsiskyręs nuo kitų elementų. Įdomu, kad prietaisų skydelio apšvietimui vairuotojas galės pasirinkti sau patinkantį iš 25 skirtingų atspalvių.
Osakos motociklų parodoje Honda pristatė ir antrąją modelio versiją - NM4-02, papildytą integruotais kietais šoniniais krepšiais.
NM4 yra varomas to paties dviejų paraleliai išdėstytų cilindrų, 745 „kubikų‟ variklio, kuriuo dalijasi ir kiti NC šeimos modeliai NC750X, NC750S ir Integra. Motoras išvysto maksimalius 54 AG prie 6250 aps./min. ir 67 Nm prie 4750 aps./min.
Gamintojai šį kūrinį aprūpino jau pažįstama 6 laipsnių automatinės greičių dėžės dual-clutch sistema, kurią galima valdyti ir mechaniškai. Judesys gana plačiam (200 mm) galiniam ratui perduodamas per grandinę.
Variklis yra montuojamas į plieninį deimanto formos rėmą. 43 mm teleskopinės šakės yra paverstos 33 laipsnių kampu ir turi 110 mm eigą. Galinės pakabos stabilizavimo darbą atlieka „Pro-Link‟ mono-amortizatorius.
Stabdžių sistema susideda iš vieno 320 mm disko ir dviejų cilindriukų priekyje, ir 240 mm disko su viengubu cilindru gale. ABS yra standartiniame įrangos pakete.
Motociklas sveria apie 240 kg, o dėl į priekį paverstų cilindrų gali pasigirti itin žemu svorio centru.
Tarp kitų ypatybių galima paminėti itin žemą, vos 65 cm aukščio vairuotojo sėdynę, kuriai kaip atlošas gali tarnauti atlenkiama keleivio pasostė.
Beje, „atsilošusi‟ ir į priekį ištiestomis kojomis vairuotojo sėdėsena motociklą lyg ir verstų priskirti kruizerių šeimai, tačiau stebint, kaip įnirtingai Honda pastaraisiais metais mėgina sugriauti nusistovėjusias ribas tarp skirtingų motociklų tipų (prisiminkite DN-01, Integra, CTX700 ir 1300, F6B, Valkyrie), šįkart nuo „etikečių klijavimo‟ susilaikysiu.
Kada NM4 galėtų pasiekti vartotojus kol kas neskelbiama.
Paskelbė: Saulius (Dellamorte)
NM4 dizainą sukūrė jaunų inžinierių komanda, o tai yra būtent toji amžiaus grupė, į kurią Honda ir nusitaikė šiuo konceptu. Didžiulis priekinis aptakas, anot kūrėjų, yra įkvėptas japoniškos anime ir manga kultūros.
„Honda yra didelė kompanija. Mes gaminame visų rūšių motociklus‟, - pasakoja NM4 Vultus projekto vadovas Keita Mikura. „Puiku, kad kartais sukuriame tam tikrą mašiną tik todėl, kad tai galime padaryti, o ne todėl, kad to reikia. NM4 Vultus atsirado dėl vidinės aistros, esančios mūsų kompanijoje. Norėjome sukurti kai ką ypatingo ne vien tik „dviejų ratų pasaulyje‟, bet išties unikalaus visame pasaulyje - mašiną, kuri pavergia žmogaus sielą kaip niekas kitas".
Inžinierius pridūrė, kad kūrėjų intencija buvo sukurti „kinematografišką‟ motociklą, t.y., kad vairuotojas kiekvieną sykį važiuojant jaustųsi tarsi kine.
Na, kur jau čia nesijausi - jei su tokiu aparatu šiandien pasirodytumėte Lietuvos gatvėse, kiti eismo dalyviai jus palaikytų mažų mažiausiai betmenu.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Be abejonės, pagrindinis NM4 Vultus bruožas - „Stealth‟ bombonešį primenanti itin „mėsinga‟ priekinė motociklo dalis, kurioje Honda inžinieriai įsigudrino įkurdinti rakinamas daiktadėžes (1 ir 3 litrų talpos). Į priekinį gaubtą taip pat integruoti veidrodėliai, LED žibintai, tačiau nuožulnus stiklas yra tarsi atsiskyręs nuo kitų elementų. Įdomu, kad prietaisų skydelio apšvietimui vairuotojas galės pasirinkti sau patinkantį iš 25 skirtingų atspalvių.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Osakos motociklų parodoje Honda pristatė ir antrąją modelio versiją - NM4-02, papildytą integruotais kietais šoniniais krepšiais.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
NM4 yra varomas to paties dviejų paraleliai išdėstytų cilindrų, 745 „kubikų‟ variklio, kuriuo dalijasi ir kiti NC šeimos modeliai NC750X, NC750S ir Integra. Motoras išvysto maksimalius 54 AG prie 6250 aps./min. ir 67 Nm prie 4750 aps./min.
Gamintojai šį kūrinį aprūpino jau pažįstama 6 laipsnių automatinės greičių dėžės dual-clutch sistema, kurią galima valdyti ir mechaniškai. Judesys gana plačiam (200 mm) galiniam ratui perduodamas per grandinę.
Variklis yra montuojamas į plieninį deimanto formos rėmą. 43 mm teleskopinės šakės yra paverstos 33 laipsnių kampu ir turi 110 mm eigą. Galinės pakabos stabilizavimo darbą atlieka „Pro-Link‟ mono-amortizatorius.
Stabdžių sistema susideda iš vieno 320 mm disko ir dviejų cilindriukų priekyje, ir 240 mm disko su viengubu cilindru gale. ABS yra standartiniame įrangos pakete.
Motociklas sveria apie 240 kg, o dėl į priekį paverstų cilindrų gali pasigirti itin žemu svorio centru.
Tarp kitų ypatybių galima paminėti itin žemą, vos 65 cm aukščio vairuotojo sėdynę, kuriai kaip atlošas gali tarnauti atlenkiama keleivio pasostė.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Beje, „atsilošusi‟ ir į priekį ištiestomis kojomis vairuotojo sėdėsena motociklą lyg ir verstų priskirti kruizerių šeimai, tačiau stebint, kaip įnirtingai Honda pastaraisiais metais mėgina sugriauti nusistovėjusias ribas tarp skirtingų motociklų tipų (prisiminkite DN-01, Integra, CTX700 ir 1300, F6B, Valkyrie), šįkart nuo „etikečių klijavimo‟ susilaikysiu.
Kada NM4 galėtų pasiekti vartotojus kol kas neskelbiama.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Paskelbė: Saulius (Dellamorte)
Plentinis endūrininkas
900cc |
Cioperio sedesena, agregatai ir galia beveik kaip standartinio NC streeto, kamsciams per platus... Na jei šis konceptas bus pradetas gaminti visai noretusi bent pabandyti
2014 Kovo 24 21:45
Gyvenimas – tai judėjimas, o judėjimas – tai gyvenimas
|
Narys
600cc |
labai idomiai ziurisi tikrai tokio nenoreciau, bet i gatvej pravaziuojanti ziureciau isiziojes
2014 Kovo 25 07:46
|
Plentinis endūrininkas
900cc |
Nepastebejau copy/paste funkcijos
2014 Kovo 25 08:42
Gyvenimas – tai judėjimas, o judėjimas – tai gyvenimas
|
Narys
50cc |
Prieš porą metų pristatytas ZecOO.Taip pat Japonų, įkvėptas (matyt) tų pačių filmukų Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2014 Kovo 25 09:53
redagavo Simon 2014 kovo 25 09:56
|
Praktikas
1100cc |
Dar vienas egzotinis gyvunas i zoologijos soda Siaip pagal dizaina jam reiktu motoro bent jau nuo VFR1200
2014 Kovo 25 13:41
ZX10R '06
|
Narys
1200cc |
kazkaip tas 750cc keistokai skamba :/ na bet jei bent 70 kw bus gal ir nieko. Vis geriau nei tie chromu aplipdyti cioperiai.
2014 Kovo 25 16:33
|
Plentinis endūrininkas
900cc |
Kaip Scooteriui turetu uztekti Tik kam tos daiktadezes 1 ir 3 litrų talpos? Ar cia siaip sutapimas?
2014 Kovo 26 10:07
Gyvenimas – tai judėjimas, o judėjimas – tai gyvenimas
|
Narys
125cc |
Tikrai neblogas dizainas smagu kai gali isiskirti Is kitu pliusas Hondai Uz drasias idejas pakeliaut nedidelem distancijom manau cia super variantas
2014 Kovo 26 10:59
|
Plentinis endūrininkas
600cc |
Liutas gerai pastebėjo, prie tokio dizaino norėtusį bent jau 1000cc. O šiaip- motoroleris. Atrodo įdomiai, bet sau nepirkčiau.
2014 Kovo 27 15:27
05' DL 650
Wee-Strom |
Narys
25cc |
Beja, jie užsimena, kad priekis iš šono užneša į legendinį B2 bombonešį. Tiesą sakant tikrai. Bet ties priekiu dizainas man ir užsibaigia
2014 Kovo 27 16:13
|
Narys
125cc |
Geras palyginimas: Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
ir Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2014 Kovo 28 11:43
redagavo Juo 2014 kovo 28 11:45
|
Krapštukas
1100cc |
Su tokia sedesena man kazkaip nesiderintu tie 170ag is VFR O ir jau su siuo varikliu kaina sieks 35 000ltl. Turint omeny, kad NC700S su automatine deze kainuoja 25 000ltl, ir dar netgi turi deze daiktams susideti, ko sitas motoroleris neturi Ir pats modelis yra gamintas Japonijos rinkai (tenais 750cc variklis yra tikrai didelis), man labai keista jog ji Europoj pardavines. Ir visiskai ne keista, jog nepardavines Amerikoj
2014 Kovo 28 15:22
|
Krapštukas
1100cc |
Sita palyginima galima ties kas antru nauju Japonisku motociklu pamatyt
2014 Kovo 28 15:24
|
Narys
1200cc |
2014 Balandžio 2 00:02
|
Narys
600cc |
Atrodo, kad NM4 jau ne vien konceptas - Hondos tinklapyje skelbiama ir kaina: http://powersports.honda.com/nm4.aspx
2014 Balandžio 2 14:49
|
Plentinis endūrininkas
900cc |
Na ir nepasakyciau kad kaina isgasdino... Galvojau kad bus zenkliai daugiau. Visiskai panasu i ekonomine klase, panasiai kaip pirmtaku NC
2014 Balandžio 3 09:48
Gyvenimas – tai judėjimas, o judėjimas – tai gyvenimas
|
Narys
1200cc |
2014 Balandžio 6 20:24
|
Narys
1200cc |
2014 Balandžio 22 20:53
redagavo Aeromanas 2014 balandžio 22 20:54
|
71.040.604
+22.361
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |