Motociklai pagal gamintoją, palyginimai » Suzuki motociklai » Suzuki Bandit gerbėjų "klubas"
Kuvaldaliotas
2200cc |
ieskociau Mk.1 B12. piktesni uz naujesnius. X11 su idiotiskais stabdziais, neitin patogia sedyne ir sedesena. ismetus D-CBS ir sudejus normalius stabdzius - bomba ant ratu. z1k, ar feizeris 1k, nu kaip cia pasakius... "There's no substitute for cubic inches" (C) XJR1300, GSX1400, CB1300.
2014 Balandžio 7 23:31
redagavo CerBeR 2014 balandžio 7 23:35
if you don't ride in the rain, you DON'T ride
Barry Sheene is in heaven watching us suck. |
Juodulys
1500cc |
CerBeR žiūriu nepatinka visi mocai su Dual CBS... kas ten idiotiško? Viskas puikiai sugalvota.
2014 Balandžio 7 23:33
Honda VFR 800Fi
|
Kuvaldaliotas
2200cc |
gaidys ten, kokiam wingui ar vtx gerai, bet ne performance baikui. aciu ne, kai pamaciau kaip uzminus galini pedala susiblokavo abu ratai ir labas asfalte. visiskai palaikau anglu atmarozku nuomone. niekad jokiam reporte tie nurautagalviu is t.w.o., bike, performance bikes, ir apskritai is anglu negirdejau laupsiu cbsui. dazniausiai jie keikia ir spjaudosi. atima per daug kontroles. o gyvent galima tik su paskutinem revizijom, kai galas veikia tik viena priekini stumokliuka.
2014 Balandžio 7 23:36
redagavo CerBeR 2014 balandžio 7 23:39
if you don't ride in the rain, you DON'T ride
Barry Sheene is in heaven watching us suck. |
Krapštukas
900cc |
Mano motociklininko patirtis dar tik prasideda, bet kažkaip man galiniai stabdžiai išvis nepatinka ir nebenaudoju jų
2014 Balandžio 7 23:59
|
Narys
600cc |
man irgi nepatiko kai sukdamas posuki is iprocio spaudziau priekini ir turejau batona tai dabar vel naudonu galini ir bisk prikimbu priekiniu kasdieniniane stabdyme, o norint sustot greiciau naudoju abu
2014 Balandžio 8 07:11
|
Narys
400cc |
nei vieno is isvardintu monstru uz 7,5k lt nenupirksi tdl ir renkasi monstra pagal kisene
2014 Balandžio 8 10:06
|
Narys
400cc |
Būtent, Kolega, kad už 7.5 K. stebuklų nebus ir jų nesitikiu Jei šitą variantą imant kur dėjau nuorodą tai reikės be to kaip įprasta bet koki moca imant, grandinės+ žvaigždučių+ kaladėlių +tepalų dar padažinėt, po xodu su lempos lešio plokštele pažaist nes Anglas, suma sumarum apie 8,5 K. atsistoja. Anyway reik žiūrėt gyvai. O B12 domina be traukos dar ir dėl to kad 600 tukui nemažai dalių turiu, kurios "direct swap" butu B12 prireikus. Bei kaip sakant anatomija pažystama "nuo iki", zodziu pliusu daug 2003 m. B12 kiek žinau, abs'o dar nebuvo, jis atsirado kaip pasirenkama opcija 3 kartos B12 K5 nuo 2005.
2014 Balandžio 8 13:15
Helmet sucs :) But on other hand it saves Your Live. Ride safe!
|
Narys
500cc |
haha, taip ir norėjau rašyt, kad nebent turi ant dalių seną bandit'ą. Man kitas mocas būtų tik x-eleven arba koks plastikuotas keliauninkas.
2014 Balandžio 8 15:38
suk suk suk vairą suk, tik į griovį neįsuk...
|
Narys
500cc |
paskutinis sezonas su gsf600n, o x11 reikia pamatyt (pradžioj nepatiko), tuomet atsisėsti, na o pravažiavus turbūt nenorėsi nulipt.
2014 Balandžio 8 19:05
suk suk suk vairą suk, tik į griovį neįsuk...
|
Krapštukas
900cc |
Buvau atsisėdęs GTV parduotuvėj ant X11, o važinėt teko tik su FZ6 kai mokinaus ir dabar su GSF1250, banditas kai savas, tai ir mieliausias Prieš kokius metus labai norėjosi x11, bet jų retumas tai...
2014 Balandžio 8 19:48
|
Kuvaldaliotas
2200cc |
xjr12/13 uz panasia suma buvo pora kart pasivadene. Mk.1 B12 V 1998 buvo galima su ABS.
2014 Balandžio 9 08:20
if you don't ride in the rain, you DON'T ride
Barry Sheene is in heaven watching us suck. |
Narys
250cc |
2014 Balandžio 10 13:40
|
Krapštukas
900cc |
2008m bandite raktas su imobilaizeriu ar be? Turiu tik vieną raktą, reiktų pasidaryt atsarginį
2014 Balandžio 10 14:18
|
Narys
250cc |
sweiki, sumontavo snd nauja dunlop sportmax qualifaer padanga 110 70 r17 pastebejau kad sukimosi kryptis nesutampa su protektoriaus, eglutes kryptimi, ar cia normalu?ar cia kaskoki broka man ikiso
2014 Balandžio 10 20:32
|
Narys
600cc |
Priekines padangos protektorius yra nukreiptas i kita puse, taip turi buti http://www.ducati.org/forums/attachments/1098-1198/885d1186259130....
2014 Balandžio 10 20:47
|
Narys
400cc |
Dėl padangų rašto kolega vienas, kuris apie mocus nelabai gaudos, irgi pamatęs mano priekinę padangą sakė "Ej pas tave atvirkšciai sumontuota". Atsakiau "viską matai bet strėlytes ant šono padangos- ne " Taigi daugumoj priekinių mocų padangų raštas "atvirkštinis" Matyt todėl kad priekinis ratas pagrinde stabdymui skirtas ir atvirštinis protektorius geriau stabdo.
2014 Balandžio 11 08:40
Helmet sucs :) But on other hand it saves Your Live. Ride safe!
|
Narys
1000cc |
kazkur prie padangu buvo kalbeta ,kodel protektorius yra butent taip "atvirksciais". Pats pritektorius, t.y. israizyti takeliai gumoje ar ju rasto kryptis pacio stabdymo neitakoja ant sausos dangos. Sausai dangai kuo daugiau gumos tuo geriau. Protektorius skirtas istumt vandeniui, kad padanga turetu kuo daugiau sukibimo ant slapios dangos. ir priekine padanga padaryta butent taip, kad protektorius istumtu daugiau vandens stabdant.
2014 Balandžio 11 09:02
|
Kuvaldaliotas
2200cc |
tik tiesiai vaziuojant skirtumo nebutu. bet, nori nenori tenka kartais ir posukiais vaziuot. tam ir yra eglute atvirkscia.
2014 Balandžio 11 09:45
if you don't ride in the rain, you DON'T ride
Barry Sheene is in heaven watching us suck. |
Pašėlęs
900cc |
Kaip CerBeR ir sako, esmė yra posūkiuose, tik norėčiau patikslinti... Jei eglutė eina taip kaip automobilių padangose įprasta, tai vanduo išstumiamas pirmyn, taip lengviau ir geriau pašalinamas, o jei uždedi atvirkščiai (kaip motocikluose), tai vanduo stumiamas atgal, taigi daug sunkiau išstumti. Įsivaizduokite važiavimą į balą, padanga vandenį stumteli pirmyn, o paskui bando apgrežti ir išstumti atgal. Dabar kodėl taip daroma, jei žinoma, kad vanduo pašalinamas blogiau - įsivaizduokite kas būna posūkyje, jei eglutė būtų į "teisingą" pusę - mocas tarkim suka dešinėn, vandenį padanga stumia pirmyn į abi puses "V" ir gaunasi, kad nuolat užvažiuoji ant to vandens, kurį turi išstumti iš po padangos. Todėl renkamasi mažesnė blogybė ir eglutė daroma atvirkščiai, kad vandenį, stumtų atgal, nežiūrint to, kad taip yra mažiau efektyvu. Sumoje sukibimas posūkyje gaunamas didesnis. Jei važinėtume tik tiesiai - padangos kryptį būtų tikslinga apsukti.
2014 Balandžio 11 12:25
Free Rider
|
Krapštukas
900cc |
Na padanga niekada nestums vandens atgal o ir šiaip paguldžius mocą važiuoji ne ant vidurio, o ant šono ko pasekoj važiuoji ant vienos pusės išpjovos.
2014 Balandžio 11 17:14
|
Kuvaldaliotas
2200cc |
ir tas kanalas su isilgine motociklo asim, jei eglute automobilinio tipo, guldant sudarytu vis statesni kampa. blogiau isstumtu vandeni.
2014 Balandžio 11 22:24
if you don't ride in the rain, you DON'T ride
Barry Sheene is in heaven watching us suck. |
Narys
125cc |
sveiki, turiu klausimą, ruošiuosi keisti tepalus banditui. 2006/11 vis dar karbai, tad norėčiau paklausti ar pusiau sintetinį, ar pilnai sintetinį reiktų pilti. User manuale rašo 10w-40
2014 Balandžio 13 12:57
|
Narys
500cc |
Sveiki, gal kas Vilniuje ir aplink pusdieniui paskolintu apvalų priekinį euro žibintą?
2014 Balandžio 13 14:15
-=Red Bull X-Fighter=-
už motociklus geriau gali būti tik motociklai |
Narys
400cc |
kaip taisykle slape sankba megsta pusiau sintetika... karbai tepale neismaudo, tad ar purskalas ar karbas, ziurek i sankaba, esu mates speceliu sintetiniu skirtu slapei sankabai, as pilciau pusiau.
2014 Balandžio 13 14:42
|
71.040.604
+22.361
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |