Motomanų Diskusijos » Motociklai pagal gamintoją, palyginimai » Triumph motociklai » Triumph Daytona 675 +/-

| 2009-09-22 Soul Trail | 70/40973 žinut.
 
Puslapiai: 123


 
Narys
1000cc ******
Avataras
#31   +1  

Servisas

Yra afigienas puslapis su iliustruotais pagrindiniais serviso darbais.

http://www.bowl-of-mice.co.uk/ServiceJobs.html
2013 Liepos 2 14:06
Savižudis-entuziastas
500cc ***
Avataras
#32    

Citata:
Cituoju: CoffeeRacers
Citata:
Cituoju: Fatalissimo
Citata:
Cituoju: CoffeeRacers
Citata:
Cituoju: zilwis
Pas mane D675 is JAV, tai praejo TA be problemo prie sviesu nesikabinejo ir E zenklu neieskojo. TA ejau Vilniuje.

Beje, jau isbandziau Triumph'a ir trasose, tai labai smagus motociklas, ypac smagu kad gerai traukia placiame sukiu diapazone ir nuo zemu gerai vaziuoja, tad maziau zaidimo su pavaromis.


tuoj pasidarysi gearinga ir tada jau reikes zaisti su pavarom ;)


Kas tas 'gearingas'? Quick Shifter'is?


gearingas, t.y. priekines ir/arba galines zvaigzdes pakeitimas keiciant zvaigzdes dydi (didinant arba mazinant priekine/galine zvaigzde).


Turiu as kitas zvaigzdes, tik dar su stock pasimokysiu vaziuoti po to gal kazka darysiu.
Kol kas geriausias tiuningas tai pilnas bakas kuro ir track day :)
2013 Liepos 2 17:51 Coffee Racers
Narys
900cc *****
Avataras
#33   +1  

ir geros padangos!
2013 Liepos 2 19:21
Narys
500cc ***
Avataras
#34    
2014 Sausio 20 21:34
Narys
500cc ***
Avataras
#35    

gal kas zinot kokia trumpu sviesu lempute daytonoj?
2014 Kovo 14 17:16
Narys
125cc **
Avataras
#36    
2014 Kovo 14 17:22
Narys
125cc **
Avataras
#37    

Citata:
Cituoju: forsmajoras
http://blog.motorcycle.com/2012/09/24/manufacturers/triumph/2006-....

cia apie ta rele jei kam dar aktualu.


Lol, seniai jau rele pakeista :) ir kitoje vietoje. Apskirtai visiems mocams, pas kuriuos rele prie pat variklio ar ismetimo gresia reles perkaitimas. Realiai vienintelis trukumas visu triumph modeliu iki 2009 m.
2014 Kovo 14 17:26
Narys
500cc ***
Avataras
#38    

Citata:
Cituoju: VanagasA
h4 halogen bulbs 60/55w

http://assets1.triumphmotorcycles.com/files/content/en-us/Daytona....

Manuala ziurek.


cia kuriu metu manualas? kazkaip nematau.
2014 Kovo 14 23:45
Narys
125cc **
Avataras
#39    

Headlight . . . . . . . . . . . . 2 x 12 Volt,
55/60 watt,
H4 Halogen
2 x 12 Volt,
55/60 watt,
H4 Halogen
2 x 12 Volt,
55/60 watt,
H4 Halogen
Tail/Brake Light . . . . . . . LED LED LED
Directional Turn. . . . . . .
Signal Lights
12 Volt, 10 watt 12 Volt, 10 watt 12 Volt, 10 watt


153 psl, kur specifications surasytos.

http://www.ebay.com/bhp/halogen-lamp-h4
2014 Kovo 15 08:08
Narys
500cc ***
Avataras
#40    

o tai pas tave trumpu viena ta H4 dega ar dvi?

aisku nenoriu gincytis, kai turesiu galimybe nuvaziuosiu ir paziuresiu, bet pas mane dega trumpu tik viena lempa (o sitas faktas kazkaip nepanasu i h4), ir pilnas ebay pardavineja H7 lemputes triumph daytona 675 mocui.
2014 Kovo 15 10:50 redagavo forsmajoras 2014 kovo 15 10:58
Narys
125cc **
Avataras
#41    

Del H7 visai gali buti. Kazkur forumuose skaiciau, kad H7 turetu buti, o ne H4, jei ta kons sako ar keicia. Na, maniskis abi lempos dega tiek trumpos, tiek ilgos. Taciau juk dar dvi mazikes lemputes. Dabar tik neprisimenu. Ar ten gabaritai, o gal ilgosios. Zodziu, dega pas mane abi ir tikrai dedasi kazkas panasaus i ta H4.
2014 Kovo 15 15:43
Savižudis-entuziastas
500cc ***
Avataras
#42    

Teisingas atsakymas:

1 x 12 Volt, 55 watt,
H7 Halogen (left hand
side)
1 x 12 Volt, 65 watt,
H9 Halogen (right
hand side)

H4 eina i street triple ;)
2014 Kovo 24 23:03 Coffee Racers
Narys
250cc **
Avataras
#43    

Triumph savininkai, jei kas ieškot Triumph 675cc variklio daliu, rašykit PM. Ardomas 2008 m. Street Triple varikliukas.
2014 Balandžio 2 08:54
Narys
125cc **
#44    

Citata:
Cituoju: OBIs
Triumph savininkai, jei kas ieškot Triumph 675cc variklio daliu, rašykit PM. Ardomas 2008 m. Street Triple varikliukas.
Varikliukas iš tavo motociklo? :)
2014 Balandžio 14 20:57
Narys
250cc **
Avataras
#45    

Citata:
Cituoju: PND!
Citata:
Cituoju: OBIs
Triumph savininkai, jei kas ieškot Triumph 675cc variklio daliu, rašykit PM. Ardomas 2008 m. Street Triple varikliukas.
Varikliukas iš tavo motociklo? :)


Deja, maniškis :)
2014 Balandžio 17 13:55
Narys
125cc **
#46   +1  

Citata:
Cituoju: OBIs
Citata:
Cituoju: PND!
Citata:
Cituoju: OBIs
Triumph savininkai, jei kas ieškot Triumph 675cc variklio daliu, rašykit PM. Ardomas 2008 m. Street Triple varikliukas.
Varikliukas iš tavo motociklo? :)


Deja, maniškis :)


Na ką aš galiu pasakyti, tikrai užjaučiu, nes saviškiui jau yra tekę kelis kart variklį pakeisti. Katik pažiūrėjau autopliusą, tai GTV group turi 2009 metų tokį Street triplą dalimis ir pora daytonų yra tik nežinau ar tau tinka tie varikliai( deja su jais reikalų neturėjas, tai nežinau kiek jie prašo už variklius). Aš abu kartus siunčiausi iš Anglijos, ebay.co.uk, bet galima ir taip pabandyt pagooglint per angliškus skelbimus, tik tuomet reikia turėt pažįstamų, kad nuvyktų ir nupirktų. Antrą variklį siunčiau per pirkanglijoje.lt tai kainavo apie 240 lt. Kitose šalyse net neverta ieškoti, nes variklių kainos buna kosminės, plius sunku atsisiūsti. Aš rašau čia kaip vadovėlį pirmokui, net nežinodamas ar jau turi kitą variklį, bet gal kam ši info pravers ateityje. Galiu spėti, kad kainos tavo varkliui ebay prasideda nuo kokių 400 svarų.
Abu varikliai kurie man užkalė buvo pripilti Motul factory line 10-40 alyva, tikrai jos nekaltinu, bet į trečią susipyliau paprastą, dvigubai pigesnę sintetiką. Pirmam varikliui prasisuko indėklas, antram tikriausia įvyko tas pats, bet lūžo švaistiklis, kuris išmušė pora skylių bloke. Antras variklis bus ardomas biški vėliau, kad išsiaiškinti priežastį. Ir dar paminėsiu, kad jie abu užkalė ne prie didelių apsukų.
Papasakok kas atsitiko taviškiam, kokie tepalai? Ar jau nupirkai kitą variklį ir jei taip tai kur?
2014 Balandžio 17 18:49
Narys
1000cc ******
Avataras
#47    

Oho, koks akmuo i 675 variklio darza :(
2014 Balandžio 17 18:55
Narys
250cc **
Avataras
#48    

Citata:
Cituoju: PND!
Citata:
Cituoju: OBIs
Citata:
Cituoju: PND!
Citata:
Cituoju: OBIs
Triumph savininkai, jei kas ieškot Triumph 675cc variklio daliu, rašykit PM. Ardomas 2008 m. Street Triple varikliukas.
Varikliukas iš tavo motociklo? :)


Deja, maniškis :)


Na ką aš galiu pasakyti, tikrai užjaučiu, nes saviškiui jau yra tekę kelis kart variklį pakeisti. Katik pažiūrėjau autopliusą, tai GTV group turi 2009 metų tokį Street triplą dalimis ir pora daytonų yra tik nežinau ar tau tinka tie varikliai( deja su jais reikalų neturėjas, tai nežinau kiek jie prašo už variklius). Aš abu kartus siunčiausi iš Anglijos, ebay.co.uk, bet galima ir taip pabandyt pagooglint per angliškus skelbimus, tik tuomet reikia turėt pažįstamų, kad nuvyktų ir nupirktų. Antrą variklį siunčiau per pirkanglijoje.lt tai kainavo apie 240 lt. Kitose šalyse net neverta ieškoti, nes variklių kainos buna kosminės, plius sunku atsisiūsti. Aš rašau čia kaip vadovėlį pirmokui, net nežinodamas ar jau turi kitą variklį, bet gal kam ši info pravers ateityje. Galiu spėti, kad kainos tavo varkliui ebay prasideda nuo kokių 400 svarų.
Abu varikliai kurie man užkalė buvo pripilti Motul factory line 10-40 alyva, tikrai jos nekaltinu, bet į trečią susipyliau paprastą, dvigubai pigesnę sintetiką. Pirmam varikliui prasisuko indėklas, antram tikriausia įvyko tas pats, bet lūžo švaistiklis, kuris išmušė pora skylių bloke. Antras variklis bus ardomas biški vėliau, kad išsiaiškinti priežastį. Ir dar paminėsiu, kad jie abu užkalė ne prie didelių apsukų.
Papasakok kas atsitiko taviškiam, kokie tepalai? Ar jau nupirkai kitą variklį ir jei taip tai kur?


Dėkui už pasidalinimą patirtimi ir užuojautą kolegai 675 savininkui :) Pas mane irgi indeklai prasukti buvo ir alkūninis pažeistas. Pats su nupirktu motu spėjau vos 4k km pravažiuoti. Sutapimas buvo toks, kad persirašiau kuro mišinio map'są, ir apie 30 km išbandymo nuvažiavus teko kviestis tralą. Iš pradžių galvojau, kad čia kažkas dėl to map'so perrašymo, bet viskas pasirodė daug blogiau ir rimčiau. Kai ieškojau variklio tai apie 400 svarų kainą nieko net panašaus nebuvau radęs. Visos kainos nuo 600 buvo (praėjusio sezono pabaigoje). Naują širdį Vilniaus rajone per meistro, kuris tvarkė motą, detalių tiekėjus gavau, tai siuntimo kainos nereikėjo mokėti. Donoras iš USA vienas pirmų striplų (dar sidabrinis variklis), bet dvigubai šviežesnis už buvusį. Kiek leidžia interneto ribos, domėjausi, tai labai mažai informacijos apie tokius užkalimų atvejus, bet čia matyt sėkmės ir laimės dalykas.. niekada nežinai, kokį "siurpizą" nusipirkęs motą (ar variklį) gali gaut.
2014 Balandžio 18 16:03
Narys
250cc **
Avataras
#49    

Citata:
Cituoju: OBIs
Citata:
Cituoju: PND!
Citata:
Cituoju: OBIs
Citata:
Cituoju: PND!
Citata:
Cituoju: OBIs
Triumph savininkai, jei kas ieškot Triumph 675cc variklio daliu, rašykit PM. Ardomas 2008 m. Street Triple varikliukas.
Varikliukas iš tavo motociklo? :)


Deja, maniškis :)


Na ką aš galiu pasakyti, tikrai užjaučiu, nes saviškiui jau yra tekę kelis kart variklį pakeisti. Katik pažiūrėjau autopliusą, tai GTV group turi 2009 metų tokį Street triplą dalimis ir pora daytonų yra tik nežinau ar tau tinka tie varikliai( deja su jais reikalų neturėjas, tai nežinau kiek jie prašo už variklius). Aš abu kartus siunčiausi iš Anglijos, ebay.co.uk, bet galima ir taip pabandyt pagooglint per angliškus skelbimus, tik tuomet reikia turėt pažįstamų, kad nuvyktų ir nupirktų. Antrą variklį siunčiau per pirkanglijoje.lt tai kainavo apie 240 lt. Kitose šalyse net neverta ieškoti, nes variklių kainos buna kosminės, plius sunku atsisiūsti. Aš rašau čia kaip vadovėlį pirmokui, net nežinodamas ar jau turi kitą variklį, bet gal kam ši info pravers ateityje. Galiu spėti, kad kainos tavo varkliui ebay prasideda nuo kokių 400 svarų.
Abu varikliai kurie man užkalė buvo pripilti Motul factory line 10-40 alyva, tikrai jos nekaltinu, bet į trečią susipyliau paprastą, dvigubai pigesnę sintetiką. Pirmam varikliui prasisuko indėklas, antram tikriausia įvyko tas pats, bet lūžo švaistiklis, kuris išmušė pora skylių bloke. Antras variklis bus ardomas biški vėliau, kad išsiaiškinti priežastį. Ir dar paminėsiu, kad jie abu užkalė ne prie didelių apsukų.
Papasakok kas atsitiko taviškiam, kokie tepalai? Ar jau nupirkai kitą variklį ir jei taip tai kur?


Dėkui už pasidalinimą patirtimi ir užuojautą kolegai 675 savininkui :) Pas mane irgi indeklai prasukti buvo ir alkūninis pažeistas. Pats su nupirktu motu spėjau vos 4k km pravažiuoti. Sutapimas buvo toks, kad persirašiau kuro mišinio map'są, ir apie 30 km išbandymo nuvažiavus teko kviestis tralą. Iš pradžių galvojau, kad čia kažkas dėl to map'so perrašymo, bet viskas pasirodė daug blogiau ir rimčiau. Kai ieškojau variklio tai apie 400 svarų kainą nieko net panašaus nebuvau radęs. Visos kainos nuo 600 buvo (praėjusio sezono pabaigoje). Naują širdį Vilniaus rajone per meistro, kuris tvarkė motą, detalių tiekėjus gavau, tai siuntimo kainos nereikėjo mokėti. Donoras iš USA vienas pirmų striplų (dar sidabrinis variklis), bet dvigubai šviežesnis už buvusį. Kiek leidžia interneto ribos, domėjausi, tai labai mažai informacijos apie tokius užkalimų atvejus, bet čia matyt sėkmės ir laimės dalykas.. niekada nežinai, kokį "siurpizą" nusipirkęs motą (ar variklį) gali gaut.


beje, daitonos varikliai netinka. Su Striplų ECU nedraugauja. Nebent viską keisti bendrai ir iš esmės.
2014 Balandžio 18 16:06
Krapštukas
1100cc *****
#50    

O tepalo lygi kas kiek kilometru patikrindavot? Tikrindavot kaip kad nurodo manualas?
2014 Balandžio 18 16:42
Narys
125cc **
#51    

Citata:
Cituoju: Edvardas
O tepalo lygi kas kiek kilometru patikrindavot? Tikrindavot kaip kad nurodo manualas?


Pirmas mano variklis buvo eksplotuojamas su tepalu kiekiu ties minimumu ( Ilga istorija kodėl :) ). Bet tas variklis buvo gan pavarges, ardytas ir mete balta dūma - jau žiedai buvo sudilę. Jis užkalė nuvažiavus 1000 km.
Antras variklis buvo labai gero stovio - neardytas, jokio dūmo, dirbo gražiai, tepalo lygis buvo tikrinamas pastoviai ir jis buvo visada vos aukščiau negu per vidurį. Po 2000 km ir jis užkalė.
Trečias variklis tikrai ne tokio gero stovio kaip antras, bet jau įveikta 1500 km ir po kolkas viskas gerai, bet važiuoju ir skaičiuoju kiekvieną kilometrą :) Jei šį sezoną atlaikys, busiu labai laimingas.
Dabar man šovė viena mintis dėl aušinimo skysčio. Nesu aš mechanikas, todėl žmogaus nusimanančio šioje srityje nuomonė būtų labai įdomi. Pastebėjau, kad pas mane aušinimo skystis iš variklio neina į išsiplėtimo bakelį, o gal ir eina į jį, bet jis šiuo metu jau yra tuščias. Dar pas mane yra šlangutė, per kurią išbega aušinimo skystis, jinai tikriausia prijungta prie išsiplėtimo bakelio. Kai pakeitė variklį aušinimo skystis buvo pripiltas ir į išsiplėtimo bakelį, kaip nurodoma manuale. Ar gali būt, kad dėl kažkokių gedimų aušinimo skystis vis pašalinamas ir perkaitus varikliui jis užkala? Temperatūros daviklis eksplotuojant perkaitimo ženklų nerodo.

Gal ir nukrypome nuo temos, bet ateities triumphistams, manau tai bus naudinga ir šią info bus nesunku rasti.
2014 Balandžio 19 10:29
Narys
1000cc ******
Avataras
#52    

Aš ypatingai nesidomėjau 675 varikliais, bet kažkaip neteko nugirsti anksčiau, kad tie varikliai toks š... Gal sutapimas ir yra kažkokia priežastis tokiems incidentams :-/
2014 Balandžio 19 10:32
Narys
125cc **
#53    

Na pas mane, tai 955i variklis 1999 metų, problema aprašyta aukščiau tikriausiai gali būti bendra ir su kitais modeliais, bei gamintojais. Žinau, kad nuo 2002 metų šie varikliai buvo patobulinti ir padarytas didesnis diametras tepimo angų. Obio variklis dar naujesnis. Bet mes turime identišką bėdą, po 2 užkalusius variklius, ką atsitiktinumu būtų sunku pavadinti. Todėl gal koks auksarankis motomanas pasidalins savo vertinga nuomone apie tai. Išanksto dėkoju :)
2014 Balandžio 19 11:36
Krapštukas
1100cc *****
#54    

Paguglines tikrai nemazai atsiliepimu radau apie 675 uzveltus indeklus. Britu bike zurnalas sugebejo uzkalt apynauji 675 su 5000km rida- per tiek sudegino du litrus tepalo.
Idomiausia, jog visos istorijos apie uzkalusius variklius buna su mazesnem nei 10 000km ridom. Del ko galima spet kad jau is gamyklos tas motociklas isriedejo su kazkokiu broku.

Pats ziurinejau i 955 ST, visi atsiliepimai tik teigiami del patikimo, daznas pravaziuoja virs 100 000km be gedimu. Bet dabar sakot jog ir sitie luzta :)

Beje, tie tricilindriai varikliai tokie smagus jog nespjaunat ir nepersedat ant hondos? :)
2014 Balandžio 19 12:27
Narys
1000cc ******
Avataras
#55    

Citata:
Cituoju: Edvardas
Beje, tie tricilindriai varikliai tokie smagus jog nespjaunat ir nepersedat ant hondos? :)


Gal ne tiek pats smagumas variklio, kiek tai, kad gamintojas pas mus maziau zinomas, bet ne blogesnis. Visas kaimas hondom ir suzukiais vazineja, o va Triumfais- tik keletas :D
2014 Balandžio 19 13:12
Narys
1200cc ******
Avataras
#56    

Gali buti, kad is gamyklos buvo sudeti neteisingos ismeros. Toks atvejis buvo pas Yamaha R6
2014 Balandžio 19 14:52 It comes after years going both ways
Narys
125cc **
Avataras
#57    

Citata:
Cituoju: PND!
Citata:
Cituoju: Edvardas
O tepalo lygi kas kiek kilometru patikrindavot? Tikrindavot kaip kad nurodo manualas?


Pirmas mano variklis buvo eksplotuojamas su tepalu kiekiu ties minimumu ( Ilga istorija kodėl :) ). Bet tas variklis buvo gan pavarges, ardytas ir mete balta dūma - jau žiedai buvo sudilę. Jis užkalė nuvažiavus 1000 km.
Antras variklis buvo labai gero stovio - neardytas, jokio dūmo, dirbo gražiai, tepalo lygis buvo tikrinamas pastoviai ir jis buvo visada vos aukščiau negu per vidurį. Po 2000 km ir jis užkalė.
Trečias variklis tikrai ne tokio gero stovio kaip antras, bet jau įveikta 1500 km ir po kolkas viskas gerai, bet važiuoju ir skaičiuoju kiekvieną kilometrą :) Jei šį sezoną atlaikys, busiu labai laimingas.
Dabar man šovė viena mintis dėl aušinimo skysčio. Nesu aš mechanikas, todėl žmogaus nusimanančio šioje srityje nuomonė būtų labai įdomi. Pastebėjau, kad pas mane aušinimo skystis iš variklio neina į išsiplėtimo bakelį, o gal ir eina į jį, bet jis šiuo metu jau yra tuščias. Dar pas mane yra šlangutė, per kurią išbega aušinimo skystis, jinai tikriausia prijungta prie išsiplėtimo bakelio. Kai pakeitė variklį aušinimo skystis buvo pripiltas ir į išsiplėtimo bakelį, kaip nurodoma manuale. Ar gali būt, kad dėl kažkokių gedimų aušinimo skystis vis pašalinamas ir perkaitus varikliui jis užkala? Temperatūros daviklis eksplotuojant perkaitimo ženklų nerodo.

Gal ir nukrypome nuo temos, bet ateities triumphistams, manau tai bus naudinga ir šią info bus nesunku rasti.


Pas maniski irgi viena sezona nutekinejo po ilgesniu vaziavimu ausinimo skystis, bet cia itariu del to, kad ne motociklams skirto ausinimo skyscio buvo pripilta. O variklis kai uzkaista tai jau uzkaista gerai. Persipyliau MOTUL racing ausinimo skysti ir ne karto nemaciau dar, kad butu po vaziavimo nutekejes ar lygis sumazejes. Siaip ausinimo skystis salinasi jei jis uzverda (t.y. netinkamas) arba pati isistema yra nesandari ir kazkur leidzia. O jei jau VISAI ausinimo skyscio nera tai nenuostabu, kad variklis gali uzkalti. .
2014 Balandžio 21 18:10
Optimistas
800cc *****
Avataras
#58   +1  

Citata:
Cituoju: Edvardas
Pats ziurinejau i 955 ST, visi atsiliepimai tik teigiami del patikimo, daznas pravaziuoja virs 100 000km be gedimu. Bet dabar sakot jog ir sitie luzta :)

Beje, tie tricilindriai varikliai tokie smagus jog nespjaunat ir nepersedat ant hondos? :)

Turiu 955i Sprint RS su beveik 90k km. Kažko jis man truputį negražiai vedasi (ne iš pusės apsukimo, kaip noriu), tai bet keli žmonės pasiklausę gyvai rekomendavo žvakes žiūrėt. Tą ir padarysiu, kai turėsiu laiko :) O šiaip smagu su tais trim cilindrais, kad nuo apačios iki pat viršaus beveik vienodai gražiai traukia, nors ties sukimo momento max tai tikrai pasijaučia :)

O aš turėjau ir Hondą (CB 400SF). Pirkau kaip pirmą motociklą, kad būtų negalingas ir turėčiau daugiau šansų išgyvent, kol pramoksiu važiuot. Bet visgi nuo pat pradžių norėjau Triumph'o (be racionalių priežasčių) ir tikrai nesigailiu, kad tokį turiu.
2014 Balandžio 21 20:18
Narys
125cc **
#59    

Citata:
Cituoju: baubas!
Citata:
Cituoju: Edvardas
Pats ziurinejau i 955 ST, visi atsiliepimai tik teigiami del patikimo, daznas pravaziuoja virs 100 000km be gedimu. Bet dabar sakot jog ir sitie luzta :)

Beje, tie tricilindriai varikliai tokie smagus jog nespjaunat ir nepersedat ant hondos? :)

Turiu 955i Sprint RS su beveik 90k km. Kažko jis man truputį negražiai vedasi (ne iš pusės apsukimo, kaip noriu), tai bet keli žmonės pasiklausę gyvai rekomendavo žvakes žiūrėt. Tą ir padarysiu, kai turėsiu laiko :) O šiaip smagu su tais trim cilindrais, kad nuo apačios iki pat viršaus beveik vienodai gražiai traukia, nors ties sukimo momento max tai tikrai pasijaučia :)

O aš turėjau ir Hondą (CB 400SF). Pirkau kaip pirmą motociklą, kad būtų negalingas ir turėčiau daugiau šansų išgyvent, kol pramoksiu važiuot. Bet visgi nuo pat pradžių norėjau Triumph'o (be racionalių priežasčių) ir tikrai nesigailiu, kad tokį turiu.


Gali nieko nežiūrėti ir nekeisti, nes tavo norai neišsipildys :) Na gal kažkada, kai pasivažinėjas užgesinsi variklį ir po neilgos pertraukos vėl jį užvedinėsi, tai gal ir pasiseks užvesti per puse apsisukimo. Man per tris metus yra vieną kartą taip pavykę padaryti su karštu varikliu. O normaliai jie vedasi ant 3-4 "prasisukimo", kai visi stūmokliai pakyla ar nusielidžia :) Jau turėjau tris variklius su naujom žvakėm champion, bet jos gerai dirba tik įkaitus varikliui, todėl nuo šio sezono pradėjau naudot ngk iridium ir užsivedimas lygiai toks pats. Dar akumuliatorius naujas. O triumphų su tokiais varikliais esu matęs ne vieną, bet visi vedasi lygiai taip pat.
2014 Balandžio 21 22:17
Narys
125cc **
#60    

Citata:
Cituoju: baubas!
Citata:
Cituoju: Edvardas
Pats ziurinejau i 955 ST, visi atsiliepimai tik teigiami del patikimo, daznas pravaziuoja virs 100 000km be gedimu. Bet dabar sakot jog ir sitie luzta :)

Beje, tie tricilindriai varikliai tokie smagus jog nespjaunat ir nepersedat ant hondos? :)

Turiu 955i Sprint RS su beveik 90k km. Kažko jis man truputį negražiai vedasi (ne iš pusės apsukimo, kaip noriu), tai bet keli žmonės pasiklausę gyvai rekomendavo žvakes žiūrėt. Tą ir padarysiu, kai turėsiu laiko :) O šiaip smagu su tais trim cilindrais, kad nuo apačios iki pat viršaus beveik vienodai gražiai traukia, nors ties sukimo momento max tai tikrai pasijaučia :)

O aš turėjau ir Hondą (CB 400SF). Pirkau kaip pirmą motociklą, kad būtų negalingas ir turėčiau daugiau šansų išgyvent, kol pramoksiu važiuot. Bet visgi nuo pat pradžių norėjau Triumph'o (be racionalių priežasčių) ir tikrai nesigailiu, kad tokį turiu.


Na aš pasiskaitęs angliškus forumus sužinojau, kad skysčio išsiplėtimo bakelyje ant šalto variklio turėtų būti nemažiau negu minimum žyma. Kurią ant mano motociklo galima pamatyti tik nuėmus vairuotojo sėdynę. Tačiau nuėmus ją man vistiek skysčio lygio nesimato, atrodo, kad tas bakelis nepersišviečia :) Bet pradėjus pilti skystį jis greitai pasirodė per užpylimo angą, todėl manau, kad jo buvo biški daugiau negu minimumas. Anglai rašo, kad visi varikliai skirtingi ir visi pasilieka nevienodą kiekį skysčio. Aš naudojau kito gamintojo motociklams skirtą aušinimo skystį, kurio virimo temperatūra lygiai tokia pat kaip ir tavo pamionėto motulio. Na kaip ten bebūtų dabar esu ramus dėl aušinimo skysčio.
2014 Balandžio 21 22:29
Puslapiai: 123




P
A
T
K
P
Š
S
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17