Remontas » Karbų sinchronizavimas,apsukos ir kita
Praktikas
1100cc |
Cia is serijos "padariau 20 pakeitimu ir dabar nedirba". Faktas, kad kazka padarei ne taip. Daryk visa grandine ivykiu atgal ir ziurek kas bus.
2014 Kovo 8 22:19
redagavo Liūtas 2014 kovo 8 22:20
ZX10R '06
|
Narys
50cc |
Sveiki. Manuale parasyta kad pilot screw issukti 1-1/2 - turn out.kaip suprantu pusantro karto aplink savo asy? Iseina 540 laipsniu?
2014 Balandžio 7 20:35
|
Narys
50cc |
Sveiki , gal yra motomanu kurie uzsiima karbu sinchronizavimu vilniuje ? Motociklas yamaha R1 ?
2014 Balandžio 27 19:04
|
Pėsčiasis narys
400cc |
Is karbo apacios pradejo laseti benzinas. Truputi auksciau yra tokie kaip ir varztukai. Juos uzsukus gal nebelasetu? Pas kazka gal yra taip panasiai buve?
2014 Balandžio 30 18:06
|
Narys
1000cc |
Panasiai yra buve pas kas antra. Pro kur lasa istikro, tu net nematai. Bet veikiausiai ne pro jokius varsciukus, o kaip ir pas ta kas antra korbiuratoriai atidaryti ir isvalyti buvo dar pries cara ir motocikla senai jau ne vien benzinu varomas.
2014 Balandžio 30 19:37
|
Narys
50cc |
Sveiki. Susiduriau su problema buvo nuimtas ir isvalytas viskas prapusta pilnumoje visas karbiuratorius.uzsivede be problemų apsukos taip pat kyla be problemų.tačiau atsirado dvi problemos pirma kada vaziuoji ir paspaudi gaza jis netraukia antra prblema kad niekaip normaliai nepavyko susinchronizuoti karbiuratorių.
2014 Gegužės 4 08:49
|
Narys
800cc |
1. Jeigu prieš tai veikė, ieškok savo klaidų. 2.Valant bent pilnai buvo išrinkti karbai ar tik įputėt visą brudą dar giliau į žiklerius ir visas skyles ? 3.Viską perrink pagal service manual, gal kažko neįdėjai, kažko nedaveržei. 4. Iki sinchronizavimo jau viskas turi veikt, juk neatskyrei karbų vieno nuo kito. Kai viską teisingai surinksi, dar patikrink ar kur negaudo oro, susinchronizuosi nesunkiai.
2014 Gegužės 4 09:40
Tai va taip va
|
Narys
50cc |
Is esmes buvo perrinkta viskas nuo a iki z bet suprantu kad teks antra karta tai daryti Kas galetu pakomentuoti kokiu budu yra tikrinamas karbiuratorius ar negaudo oro?
2014 Gegužės 4 09:49
redagavo sokolovskis 2014 gegužės 6 07:56
|
Enduro man'as
500cc |
Pasibaigė kantrybė, pasidariau miškelyje trasą ir neina normaliai važiuoti, žemoms apsukoms esant duodant dugną sučiaudi, nepriima gazo (jei paduodamas greit gazas), lėčiau- viskas ok. Mintys? Video: https://www.youtube.com/watch?v=V6FsBR2TXto AČIŪ. KTM 520. Žvakės spalva kaštoninė. Pumperis veikia, bet gal ne taip kaip turėtų veikt (nežinau kaip turi purkšti, bet purškia čiurkšle), karbas valytas kelis kart.
2014 Gegužės 4 10:52
|
Narys
1000cc |
Pirma zinios pasibiagia - veliau tik kantrybe. Cia tik karbo bedos, oro filtras, karbas, voztuvai. Nera 520 daugiau kam ten but blogai. Dar kazkur kazkas praleista, kazkoks genealus (paprastas) dalykas. Beje zvake taip greit spalvos nepakeicia, jei tik ant laisvu taip pabirbinai zvake nieko greiciausiai neparodys. Nebent ten be proto jau perpilineja ir benzas upe bega i cilindra. Pirma ispudis butent toks ir yra, jei ne upe, tai tikrai perdaug.
2014 Gegužės 4 11:13
|
Narys
25cc |
ir man lygiai tas pats!kadangi stovi dual korbas meginsiu pirmo atsidarancio korbo adata pakelt,beto ir liesokas misinys saudo is free-flow
2014 Gegužės 4 16:38
xr marijuana
|
Enduro man'as
500cc |
Žinios ir pasibaigė, sutinku. Su visų mocų korbais susidorojau, su šiuo nelabai pavyko bent kol kas. Oro filtras plaunamas ir tepamas po kiekvieno rimtesnio išvažiavimo, karbe žiklioriai visi originalūs, nieko nepriburta. Vožtuvai sureguliuoti taip pat prieš mėnesį, nes buvau pasibėręs visą variklį. Prieš tai buvo pats tas. Žvakės spalva tokia važinėjant normaliu tempu. Gerai, klausimas. Kaip sumažint benzo padavimą esant "pumperiui"? Adatą jei leisiu žemyn, tada aukštesnėm apsukom esant mišinys bus liesas. Susukt laisvų apsukų varžtą iki galo ir bandyt gal per 1 poziciją adatą nuleist?
2014 Gegužės 4 17:05
|
Narys
1000cc |
papildomas ipurskimas veikia tik apsuku kelimo metu, uzlzuzus ranka ne iki galo tarkim ir laikant, benzas nebeipurskiamas, Jis reikalingas tik variklio staigumui, kad greiciau pasiekt apsukas kur yra galios pikas. Ten kur tau dusta variklis dar pagrindine adata nedirba ir jos kilnojimas nieko neduos. Tau dusta pacioj apacioj, perpilineja pludine adata ir pati pradzia gaunasi perriebi, ko pasekoje i staigu gaza nereguoja. Tik spejimas - lizdas adatos, tarpine lizdo, pludine adata. papoliruot, nauja adata, lygi pasiziuret.
2014 Gegužės 4 23:56
|
Enduro man'as
500cc |
Ačiū. Kogero ir bus bėda su plūdės adata. Lygis geras, bet matyt adata ar kas padilę. Nes kai šiandien pora valandų pastovėjo, radau nedidelę balutę po korbu iš benzino kameros perpylimo šlangutės. Visad po pasivažinėjimo kranelį užsukdavau iš įpratimo, šį kart palikau. Savaitgalį ardysiu ir žiūrėsiu būtent tą vietą.
2014 Gegužės 5 00:18
|
Narys
50cc |
Sveiki, susiduriau su tokia problema, perpilinejo karbus, isrinkau , isvaliau visa, dar buvo salnikeliai blogi tarp karbu , viska pakeiciau, uzsidejau - uzsikure viskas tvarkoje, kaip ir turi buti,visa diena vazinejausi, pastaciau moca, kita diena atejus jau sunkokai uzsikure ir apsuku nelaiko, pareguliavau siek tiek apsukas tai ant sankryzu negesta , bet pajauciau ,kad is duslintuvo labai jau smirda benzu, misinys turbut tapo labai riebus, kas galejo nutikti , kad taip is niekur nieko ivyko
2014 Gegužės 5 06:21
|
Narys
1000cc |
1. Siuksles bake, rudys. 2. Perpilenja ne del siuksliu korbiuratoriuose - o tiesiog del susidevejusiu detaliu: pludiniu adatu, pludiniu lizdu, lizdu tarpiniu. Visos gumines detales snesta, guma kieteja, atsiranda isisenejusios ispaudos. ivores koroduoja, apsinesa apnasom ir pan.
2014 Gegužės 5 10:56
|
Narys
50cc |
na bandysiu dar karta perinkti karbus , perplauti. nes po paskutinio perplovimo viskas okey buvo, gal neisvaliau visko iki galo , o jei ne tai reikes ieskotis adatu, gal zinai kur gauti komplektu ?
2014 Gegužės 6 01:29
|
Narys
50cc |
motoshope komplektas vienam karbui 87 eur. tai brangus malonumas=] ebay berods 27 eur
2014 Gegužės 6 14:07
|
Narys
800cc |
O kartais pludziu neprilankstei ardydamas? Savo karbus esu isrinkes ir surinkes, nesumeluosiu, kokius 10 kartu. O dar kiti buvo uzsakyti is ebay, tai ir tuos dar kokius 2-3 kartus esu pilnai papyles ir sudejes. Ir beje, tai dariau pirma karta net neisivaizduodamas kaip karbas atrodo ir veikia. Be to, mano motas 89 metu, bet nuo surinkimo ir isrinkimo benzinas tikrai nepasipile per daug.
2014 Gegužės 8 13:51
redagavo sandman^kfmf 2014 gegužės 8 13:58
|
Krapštukas
1100cc |
Noriu plaut karburatorius, is esmes profilaktiskai ir del to jog saltas variklis su duobem dirba. Sitam video https://www.youtube.com/watch?v=95nlrP-yn2I rekomenduoja valant karbiuratorius, butinai issivalyt ir kranelio filtra esanti bake, nes kitaip darbas bus bevaisis. Bake beveik 20 litru, neturiu kur viso sito benzino patalpint, tai ar butina kraneli lupt lauk ir valyt ta filtra, turint omeny, kad karburatoriai valomi ne del siuksliu patenkanciu i juos?
2014 Gegužės 9 12:27
|
Enduro man'as
500cc |
Sutvarkiau leidimą benzo. Leido pro adatos lizdo guminę tarpinę. Bėda išliko. Nežinau ar čia sulėtintai vaikšto ar ne. Atjungus pumperį nuo žemų apsukų tas pats, bet po to trūkumas benzino būna užlaužus dugną. https://www.youtube.com/watch?v=dUS3k3fvqRM&feature=youtu.be Valiau, sutepiau kas įmanoma.
2014 Gegužės 9 22:22
|
Pėsčiasis narys
400cc |
Sveiki. Gal kas galesit kazka patarti. Tarkim vaziuoju gatve ir reikia sustoti prie sviesoforo. Isminu sankaba ir praktiskai sustojus mocas uzgesta. Kartais uzgesta tiesiog ismynus sankaba bei riedant. Apsukos nukrenta ir uzgesta. Kur cia bedos reiketu ieskoti? Ar uzteks pasukyneti tiesiog ta varzta, kur apsukas galima reaguliuoti. Kuriasi gerai, traukia nesveikai.
2014 Gegužės 10 17:57
|
Narys
800cc |
Tai jei yra laisvu apsuku varztas, tai pasididink jas tiek, kad negestu ir nebus bedos.
2014 Gegužės 12 18:01
|
Endūrinis balerinas
800cc |
Jeigu karbe valant rudžių nebus tai kokio velnio ta kraneli sufiltriuku lupt. Kiek teko juos valyt, nebuvo nei vienas niekad uzsikises.....
2014 Gegužės 13 11:07
Mechanikos inžinierius
- Produkto dizainas - Industrinis dizainas - 3D modeliavimas - Brėžiniai gamybai |
Narys
600cc |
Draugas nusipirko Suzi GSX-R750 1989m, reikia padaryti sinchronizaciją. Manualas rodo, kad laisvos apsūkos 1100rpm, o sinchronizacija daroma ties 1750rpm, bet problema ta, jog tachometro minimalūs parodymai gamykliškai 3000rpm. Nesuprantu kaip sureguliuoti laisvas apsūkas?
2014 Gegužės 18 19:35
Kawasaki ZX6R 98'
|
Pašėlęs
900cc |
Na tai variantai mano galva du: a. Nesiparink ir iš klausos nustatyk apsukas, vistiek ten karbai, tai 100rpm daugiau ar mažiau, kaip ir vienodai. b. Jei jau nori precizikos - pajunk išorinį tachometrą.
2014 Gegužės 18 20:20
Free Rider
|
Krapštukas
1100cc |
Mano turimam manuale isvis neraso apie apsukas sinchronizavimui. Internete ivairiausiu nuomoniu randu. Nuo laisvu apsuku iki tu, kuriomis motociklas vaziuoja auksciausia pavara ties 100km/h (kas butu 4000-5000 rpm daznam motociklui). Gal kas bande prie skirtingu apsuku sinchronizuot ir gavo skirtingus rezultatus?
2014 Gegužės 19 19:11
|
71.040.604
+22.361
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |