Motomanų Diskusijos » Klausimai / Pradedantiesiems » Visi klausimai apie A kategoriją

| 2005-02-24 pablo | 3125/1401761 žinut.
 
Puslapiai: 1..6364656667..105


 
Narys
1000cc ******
Avataras
#1921   +2  

Citata:
Cituoju: balivyta
mokausi su honda hornet 600, pirmą kartą gyvatėlę pavyko apvažiuot po valandos laiko bamdymų, instruktorius vis liepdavo važiuot kuo lėčiau ir aš virs virsdavau, nes motociklas man baisiai per sunkus (mano svoris 58), bet galiausiai pastebėjau, kad greičiau daug paprasčiau. dabar jau apvažiuoju normaliai, na šiektiek išlendu kraštuose už tų menamų linijų. lėta gyvatėlė 50/50, lėtą važiavimą bandau daryt ant 4km/h tai vairas labai jau į šalis man mėtos, bet tam 1.5m plotyje išsilaikau lyg. slalomą pralekiu ant ~28, briedžio testo ant 50 net nebandžiau, baisu dar, bet jei įlekiu ant 40 ir atleidžiu gazą tai be problemų išsuku, bet taip negalima kaip suprantu? šiaip motociklą čiut pastumiu. po pirmos pamokos išvis galvojau gal mesti kursus nes man gerokai per sunku buvo, vis remdavau kojom žemę ir pasvires čiut atkeldavau su koja. dabar lyg jau paprasčiau manevruotis, bet jau kaip ir kursus baiginėju. mokykloj jokių apsaugų nedavė nei kartą, tik neužsisegantį šalmą ir pirštines. ar galiu tikėtis, kad su regitros yamaha bus lengviau nei su dabartine hornet ir ar tos apsaugos labai apsunkina važiavimą, nes dar nevažiavau su jom, tai nežinau? ps kaip ten su gazo jautrumu, nes man labai užknisa kad čiut prilietus gazą motociklas šauna į priekį (užsigazuoja)?


Aprašyti simptomai parodo, kad reiktų papildomų pamokų. Nešvelnus gazo valdymas- naujokų problema. Turi išmokt net stresinėje situacijoje nesuspausti gazo. Greičiausiai iš viso per stipriai remiesi į vairą. Iš bėdos gelbėsiesi staigiai nuspausdamas sankabą, jei jau nesuvaldant motociklo ims ir netyčia "užsigazuos". Bet ar užteks patirties tą sankabą laiku nuspaust. Ne vienas per bordiūrus į mišką nuskrido per egzaminą dėl to nevalingo užgazavimo :)
2014 Gegužės 23 13:09
Narys
50cc *
#1922    

Na va teko ir man vakar laikyti egzaminą Vilniuje. Kažkaip streso buvo daug , bet atejus i aikštele kol laukiau instruktoriaus "pameditavau" ir nusiraminau.
:D instruktorius buvo tikrai draugiškas viska gerai paaiškino ir liepe jei ko nesupranti perklausk nes atmazas nežinojau sako čia netinka :D . Atsidesu ant regitros moco ir pabandžius ji užkurti jis nerode jokiu gyvybės ženklų , pasimečiau paklausiau kas jam negerai man pasake idemiai apžiurek ar viskas ijungta, na tada man daejo jog avarinis išjungimas kur vairo dešinej įjungtas.
Pasibandes motocikla tarp savo isivaizduojamu kuoliuku (nes neleido važinet tarp ju) išviso tapau ramus motociklas valdosi puikiai, paklusniai guldosi, sankaba taip pat pasirode atleidžianti klaidas.užteko pasibandyt gal 2min ir atlikinejom pratimus. Nors ir puikiai buvau išstudijaves visas užduotis vistiek viska tikslinausi del viso pykto ir vuolia aikštele iveikta su viena klaida... užgesau karteli prieš isibegijima ir sustojima prie stop linijos. O šiaip dar kas liečia aikštele tai prieš kelis pratimus man liepe išvažiuoti iš aikštelės ir ten apsisukti. Tai darydmas rodžiau posūkius už ka veliau buvau pagirtas :D
Atejo miesto eilė maršrutas kaip ir pas visus Vilniuje, keletas keblumų buvo tik išvažiavus iš Regitros nes buvo mašinos sustojusios tiesiog ant kelio kurios lauke į tecnikine ir gavosi taip jog aš stoviu tiesiai šalia ištisines ir perėjos. Na aš nusprendžiau laukt kol pajudės eile ir už perejos jos apvažiuot, bet išgirdau signala iš galo ir veidrodeli pamačiau jau išsikišusia į priešpriešine egzaminuotoju mašina juos apvažiavus, sekanti beda pasitaikė plente kur važiuoti nuo Trakų buvo kelio remontas ir irgi mašinos kirto ištisine kad apvažiuot na kadangi aš su mocu važiavau tai apvažiavau juos nekirtes ištisines :D
Daugiau bedu nebuvo, kiti eismo dalyviai ganetinai draugiškai pristabdydavo ileisdavo ir išleisdavo ir galu gale grįžom į aikštelę. Ir išgirdau verdikta:" na ganetinai neblogai sveikinu , dabar prašau eit į dokumentų priėmimą."
Kas dėl aprangos tai turejau alkunes, kelienus bei pečius, šalma davė nors ir turejau savo , bet paemiau ju pas juos jis atviru veidų ir geriaų viskas matosi, nes mano tai standartinis kir tik akims skyle :D
O batai buvo paprasti patogus inkarai ir nieko visiškai nesakė del to.
:)
2014 Gegužės 23 14:11
Pėsčiasis narys
400cc ***
#1923    

Citata:
Cituoju: turistux
Citata:
Cituoju: balivyta
mokausi su honda hornet 600, pirmą kartą aštuoniukę pavyko apvažiuot po valandos laiko bamdymų, instruktorius vis liepdavo važiuot kuo lėčiau ir aš virs virsdavau, nes motociklas man baisiai per sunkus (mano svoris 58), bet galiausiai pastebėjau, kad greičiau daug paprasčiau. dabar jau apvažiuoju normaliai, na šiektiek išlendu kraštuose už tų menamų linijų. lėta gyvatėlė 50/50, lėtą važiavimą bandau daryt ant 4km/h tai vairas labai jau į šalis man mėtos, bet tam 1.5m plotyje išsilaikau lyg. slalomą pralekiu ant ~28, briedžio testo ant 50 net nebandžiau, baisu dar, bet jei įlekiu ant 40 ir atleidžiu gazą tai be problemų išsuku, bet taip negalima kaip suprantu? šiaip motociklą čiut pastumiu. po pirmos pamokos išvis galvojau gal mesti kursus nes man gerokai per sunku buvo, vis remdavau kojom žemę ir pasvires čiut atkeldavau su koja. dabar lyg jau paprasčiau manevruotis, bet jau kaip ir kursus baiginėju. mokykloj jokių apsaugų nedavė nei kartą, tik neužsisegantį šalmą ir pirštines. ar galiu tikėtis, kad su regitros yamaha bus lengviau nei su dabartine hornet ir ar tos apsaugos labai apsunkina važiavimą, nes dar nevažiavau su jom, tai nežinau? ps kaip ten su gazo jautrumu, nes man labai užknisa kad čiut prilietus gazą motociklas šauna į priekį (užsigazuoja)?


Aprašyti simptomai parodo, kad reiktų papildomų pamokų. Nešvelnus gazo valdymas- naujokų problema. Turi išmokt net stresinėje situacijoje nesuspausti gazo. Greičiausiai iš viso per stipriai remiesi į vairą. Iš bėdos gelbėsiesi staigiai nuspausdamas sankabą, jei jau nesuvaldant motociklo ims ir netyčia "užsigazuos". Bet ar užteks patirties tą sankabą laiku nuspaust. Ne vienas per bordiūrus į mišką nuskrido per egzaminą dėl to nevalingo užgazavimo :)


o gal kokių patarimų gali duot? nes man instruktorius nelabai ką paaiškina, palieka vieną ir sukiokis sako. ar bus yamahą lengviau valdyt nei hondą? jaučiu reiks papildomų pamokų eit į kitą mokyklą...
2014 Gegužės 23 14:42 redagavo balivyta 2014 gegužės 23 14:45
Narys
1000cc ******
Avataras
#1924    

Tai pagrindiniai patarimai yra motomanuose patalpintoje išverstoje į lietuvių k. knygoje Twist Of The Wrist.
Kur akys žiūri- ten motociklas važiuoja. Todėl negalima žiūrėt į kliūtį, o reikia akimis kloti trajektoriją į priekį arba net dar toliau nei reikia. Šitas principas anksčiau ar vėliau išsaugos gyvybę.
Vairo nespausti.
Bet kūnas nori elgtis priešingai ir dėl tokio susikaustymo blogėja valdymas. Tam reikia laiko, kad išmokti. Pats niekaip neišmokstu taip kaip norėtųsi :)
2014 Gegužės 23 15:15
Plentinis endūrininkas
900cc *****
Avataras
#1925    

Riedantis motociklas sukurtas taip kad jis pats vaziuotu tiesiai ir stabiliai. Tik vairuotojas neteisingai valdydamas ji gali isvesti is stabilumo (netinkamas greitis posukiuose, netinkama kuno padetis, stabdymas ir pan.). Kad tai suvokti reikia praktikos ir laikytis keletos principiniu taisykliu (visos paminetos ir parodytos Twist Of The Wrist filmuke)

Kaip as cia viska protingai sudeliojau, net paciam aiskiau pasidare :)
2014 Gegužės 23 15:30 redagavo Plasnart 2014 gegužės 23 15:31 Gyvenimas – tai judėjimas, o judėjimas – tai gyvenimas
Pėsčiasis narys
400cc ***
#1926    

o kaip dabar su tuo regitros motociklu yra. aš žiūrinėju kainas ir ten rašo, kad A kategorija tik su savo motociklu ir kaina 82.50 berods. tai čia ar jie neatnaujinę kainynų ar aš kažko nesuprantu? kai reikės registruotis paskui nenoriu sufeilint ir ne tą pasirinkt :V
2014 Gegužės 23 15:37
Narys
Uždraustas
#1927    

Citata:
Cituoju: balivyta
mokausi su honda hornet 600, pirmą kartą aštuoniukę pavyko apvažiuot po valandos laiko bamdymų, instruktorius vis liepdavo važiuot kuo lėčiau ir aš virs virsdavau, nes motociklas man baisiai per sunkus (mano svoris 58), bet galiausiai pastebėjau, kad greičiau daug paprasčiau. dabar jau apvažiuoju normaliai, na šiektiek išlendu kraštuose už tų menamų linijų. lėta gyvatėlė 50/50, lėtą važiavimą bandau daryt ant 4km/h tai vairas labai jau į šalis man mėtos, bet tam 1.5m plotyje išsilaikau lyg. slalomą pralekiu ant ~28, briedžio testo ant 50 net nebandžiau, baisu dar, bet jei įlekiu ant 40 ir atleidžiu gazą tai be problemų išsuku, bet taip negalima kaip suprantu? šiaip motociklą čiut pastumiu. po pirmos pamokos išvis galvojau gal mesti kursus nes man gerokai per sunku buvo, vis remdavau kojom žemę ir pasvires čiut atkeldavau su koja. dabar lyg jau paprasčiau manevruotis, bet jau kaip ir kursus baiginėju. mokykloj jokių apsaugų nedavė nei kartą, tik neužsisegantį šalmą ir pirštines. ar galiu tikėtis, kad su regitros yamaha bus lengviau nei su dabartine hornet ir ar tos apsaugos labai apsunkina važiavimą, nes dar nevažiavau su jom, tai nežinau? ps kaip ten su gazo jautrumu, nes man labai užknisa kad čiut prilietus gazą motociklas šauna į priekį (užsigazuoja)?


Regitros xj6 bus labai panasaus sudejimo, vargiai pajausi skirtuma.

Kas liecia svori, tai juokais/nejuokais gali pabandyti susivairuoti smelio liemene ir pabandyti vaziuoti su ja (apie +20kg).

Is to ka parasiai apie valdyma, tai as lygiai tokiu pat bedu turejau... Ir viena karta instruktorius kazkaip pamate, kad man sunkiai gaunasi ji valdyti. Ir jo auksinis patarimas buvo, tai apsikabinti keliais baka pakankamai stipriai ir stengtis jo nepaleisti :) Na zinoma, tai labai padejo etc etc, bet dar noreciau dadeti, kad bent jau man gyvatele gaunasi idealiausiai kada esu ishsitieses arba smarkiai pasvires i prieky, o jeigu tik siek tiek - tada vairas sau - likusi dalis sau, zodziu nesigauna kitaip.

Del moco stumimo, tai jeigu stumi atgal ir pvz i kaire, tai ji nebijok susukti vaira i desine, ta vieta kur sedyne priklausti prie saves ir tada tiesiog traukti, turetum pajausti palengvejima jeigu ligi siol taip nedarei :) Toliau kas liecia stumdomo moco stabdyma, tai naudok tam priekinius stabdzius, o ne savo svori.

Kas del gazo, tai jis kitoks nei pvz masinose. Tu rankenoje pabandyk atrasti ta viduriuka nuo kada motociklas pradeda greiteti, pvz pasuk puse milimetro ir palauk ir paziurek yvyko perdavimas i galini rata ar ne, jeigu ne tai vel pasuk biski ir pala puse sec... Esme tame, kad kai randi ta viduriuka, tai tada tiesiog atsuki iki to momento kai jis prades greiteti ir tada tiesiog suki labai labai LABAI svelniai toliau. Jeigu padarysi viska teisingai, joks trukciojimas neivyks.

"o kaip dabar su tuo regitros motociklu yra. aš žiūrinėju kainas ir ten rašo, kad A kategorija tik su savo motociklu ir kaina 82.50 berods. tai čia ar jie neatnaujinę kainynų ar aš kažko nesuprantu? kai reikės registruotis paskui nenoriu sufeilint ir ne tą pasirinkt "

Kaina 111 litasu su regitros xj6.
2014 Gegužės 23 15:43 redagavo cheeky 2014 gegužės 25 06:55
Pėsčiasis narys
400cc ***
#1928    

Citata:
Cituoju: cheeky
Citata:
Cituoju: balivyta
mokausi su honda hornet 600, pirmą kartą aštuoniukę pavyko apvažiuot po valandos laiko bamdymų, instruktorius vis liepdavo važiuot kuo lėčiau ir aš virs virsdavau, nes motociklas man baisiai per sunkus (mano svoris 58), bet galiausiai pastebėjau, kad greičiau daug paprasčiau. dabar jau apvažiuoju normaliai, na šiektiek išlendu kraštuose už tų menamų linijų. lėta gyvatėlė 50/50, lėtą važiavimą bandau daryt ant 4km/h tai vairas labai jau į šalis man mėtos, bet tam 1.5m plotyje išsilaikau lyg. slalomą pralekiu ant ~28, briedžio testo ant 50 net nebandžiau, baisu dar, bet jei įlekiu ant 40 ir atleidžiu gazą tai be problemų išsuku, bet taip negalima kaip suprantu? šiaip motociklą čiut pastumiu. po pirmos pamokos išvis galvojau gal mesti kursus nes man gerokai per sunku buvo, vis remdavau kojom žemę ir pasvires čiut atkeldavau su koja. dabar lyg jau paprasčiau manevruotis, bet jau kaip ir kursus baiginėju. mokykloj jokių apsaugų nedavė nei kartą, tik neužsisegantį šalmą ir pirštines. ar galiu tikėtis, kad su regitros yamaha bus lengviau nei su dabartine hornet ir ar tos apsaugos labai apsunkina važiavimą, nes dar nevažiavau su jom, tai nežinau? ps kaip ten su gazo jautrumu, nes man labai užknisa kad čiut prilietus gazą motociklas šauna į priekį (užsigazuoja)?


Regitros xj6 bus labai panasaus sudejimo, vargiai pajausi skirtuma.

Kas liecia svori, tai juokais/nejuokais gali pabandyti susivairuoti smelio liemene ir pabandyti vaziuoti su ja (apie +20kg).

Is to ka parasiai apie valdyma, tai as lygiai tokiu pat bedu turejau... Ir viena karta instruktorius kazkaip pamate, kad man sunkiai gaunasi ji valdyti. Ir jo auksinis patarimas buvo, tai apsikabinti keliais baka pakankamai stipriai ir stengtis jo nepaleisti :) Na zinoma, tai labai padejo etc etc, bet dar noreciau dadeti, kad bent jau man gyvatele gaunasi idealiausiai kada esu ishsitieses arba smarkiai pasvires i prieky, o jeigu tik siek tiek - tada vairas sau - likusi dalis sau, zodziu nesigauna kitaip.

Del moco stumimo, tai jeigu stumi atgal ir pvz i kaire, tai ji nebijok susikti vaira i desine, ta vieta kur sedyne priklausti prie saves ir tada tiesiog traukti, turetum pajausti palengvejima jeigu ligi siol taip nedarei :) Toliau kas liecia stumdomo moco stabdyma, tai naudok tam priekinius stabdzius, o ne savo svori.

Kas del gazo, tai jis kitoks nei pvz masinose. Tu rankenoje pabandyk atrasti ta viduriuka nuo kada motociklas pradeda greiteti, pvz pasuk puse milimetro ir palauk ir paziurek yvyko perdavimas i galini rata ar ne, jeigu ne tai vel pasuk biski ir pala puse sec... Esme tame, kad kai randi ta viduriuka, tai tada tiesiog atsuki iki to momento kai jis prades greiteti ir tada tiesiog suki labai labai LABAI svelniai toliau. Jeigu padarysi viska teisingai, joks trukciojimas neivyks.

"o kaip dabar su tuo regitros motociklu yra. aš žiūrinėju kainas ir ten rašo, kad A kategorija tik su savo motociklu ir kaina 82.50 berods. tai čia ar jie neatnaujinę kainynų ar aš kažko nesuprantu? kai reikės registruotis paskui nenoriu sufeilint ir ne tą pasirinkt "

Kaina 111 litasu su regitros xj6.

dėkui, pasibandysiu per kitą pamoką patarimus :) pasibandžiau su mažesnės kategorijos motociklu, tai visai kitas važiavimas daug lengviau manevruoti, nei virsta nei ka :) nu bet merginos išmoksta tai kaip nors ir aš :) dar prie kokių sūkių reik pavaras mest ir kaip greit permetat iš 1 į 2? vos tik pradedat važiuot ir iškart 2? ar yra skirtumas kelinta pavara tuos greituminius pratimus darysiu?
2014 Gegužės 23 16:04
Narė
50cc *
#1929    

Citata:
Cituoju: turistux

Aprašyti simptomai parodo, kad reiktų papildomų pamokų. Nešvelnus gazo valdymas- naujokų problema. Turi išmokt net stresinėje situacijoje nesuspausti gazo. Greičiausiai iš viso per stipriai remiesi į vairą. Iš bėdos gelbėsiesi staigiai nuspausdamas sankabą, jei jau nesuvaldant motociklo ims ir netyčia "užsigazuos". Bet ar užteks patirties tą sankabą laiku nuspaust. Ne vienas per bordiūrus į mišką nuskrido per egzaminą dėl to nevalingo užgazavimo :)

taip ir buvo :)
kadangi eile ilga i sekanti bandyma - nusipirkau mopeda yamaha tzr50. mokysiuos valdyt galunes
2014 Gegužės 23 20:11
Narys
Uždraustas
#1930    

Citata:
Cituoju: balivyta
Citata:
Cituoju: cheeky
Citata:
Cituoju: balivyta
mokausi su honda hornet 600, pirmą kartą aštuoniukę pavyko apvažiuot po valandos laiko bamdymų, instruktorius vis liepdavo važiuot kuo lėčiau ir aš virs virsdavau, nes motociklas man baisiai per sunkus (mano svoris 58), bet galiausiai pastebėjau, kad greičiau daug paprasčiau. dabar jau apvažiuoju normaliai, na šiektiek išlendu kraštuose už tų menamų linijų. lėta gyvatėlė 50/50, lėtą važiavimą bandau daryt ant 4km/h tai vairas labai jau į šalis man mėtos, bet tam 1.5m plotyje išsilaikau lyg. slalomą pralekiu ant ~28, briedžio testo ant 50 net nebandžiau, baisu dar, bet jei įlekiu ant 40 ir atleidžiu gazą tai be problemų išsuku, bet taip negalima kaip suprantu? šiaip motociklą čiut pastumiu. po pirmos pamokos išvis galvojau gal mesti kursus nes man gerokai per sunku buvo, vis remdavau kojom žemę ir pasvires čiut atkeldavau su koja. dabar lyg jau paprasčiau manevruotis, bet jau kaip ir kursus baiginėju. mokykloj jokių apsaugų nedavė nei kartą, tik neužsisegantį šalmą ir pirštines. ar galiu tikėtis, kad su regitros yamaha bus lengviau nei su dabartine hornet ir ar tos apsaugos labai apsunkina važiavimą, nes dar nevažiavau su jom, tai nežinau? ps kaip ten su gazo jautrumu, nes man labai užknisa kad čiut prilietus gazą motociklas šauna į priekį (užsigazuoja)?


Regitros xj6 bus labai panasaus sudejimo, vargiai pajausi skirtuma.

Kas liecia svori, tai juokais/nejuokais gali pabandyti susivairuoti smelio liemene ir pabandyti vaziuoti su ja (apie +20kg).

Is to ka parasiai apie valdyma, tai as lygiai tokiu pat bedu turejau... Ir viena karta instruktorius kazkaip pamate, kad man sunkiai gaunasi ji valdyti. Ir jo auksinis patarimas buvo, tai apsikabinti keliais baka pakankamai stipriai ir stengtis jo nepaleisti :) Na zinoma, tai labai padejo etc etc, bet dar noreciau dadeti, kad bent jau man gyvatele gaunasi idealiausiai kada esu ishsitieses arba smarkiai pasvires i prieky, o jeigu tik siek tiek - tada vairas sau - likusi dalis sau, zodziu nesigauna kitaip.

Del moco stumimo, tai jeigu stumi atgal ir pvz i kaire, tai ji nebijok susikti vaira i desine, ta vieta kur sedyne priklausti prie saves ir tada tiesiog traukti, turetum pajausti palengvejima jeigu ligi siol taip nedarei :) Toliau kas liecia stumdomo moco stabdyma, tai naudok tam priekinius stabdzius, o ne savo svori.

Kas del gazo, tai jis kitoks nei pvz masinose. Tu rankenoje pabandyk atrasti ta viduriuka nuo kada motociklas pradeda greiteti, pvz pasuk puse milimetro ir palauk ir paziurek yvyko perdavimas i galini rata ar ne, jeigu ne tai vel pasuk biski ir pala puse sec... Esme tame, kad kai randi ta viduriuka, tai tada tiesiog atsuki iki to momento kai jis prades greiteti ir tada tiesiog suki labai labai LABAI svelniai toliau. Jeigu padarysi viska teisingai, joks trukciojimas neivyks.

"o kaip dabar su tuo regitros motociklu yra. aš žiūrinėju kainas ir ten rašo, kad A kategorija tik su savo motociklu ir kaina 82.50 berods. tai čia ar jie neatnaujinę kainynų ar aš kažko nesuprantu? kai reikės registruotis paskui nenoriu sufeilint ir ne tą pasirinkt "

Kaina 111 litasu su regitros xj6.

dėkui, pasibandysiu per kitą pamoką patarimus :) pasibandžiau su mažesnės kategorijos motociklu, tai visai kitas važiavimas daug lengviau manevruoti, nei virsta nei ka :) nu bet merginos išmoksta tai kaip nors ir aš :) dar prie kokių sūkių reik pavaras mest ir kaip greit permetat iš 1 į 2? vos tik pradedat važiuot ir iškart 2? ar yra skirtumas kelinta pavara tuos greituminius pratimus darysiu?


Del pavaru, tai nemanau, kad yra kazkoks standartas kaip jos turi buti jungiamos. As tik zinau taisykle, kad jungi tada - kada nori, bet cia kada pats vaziuoji laisvai :) Per egza aisku negalima jungti antra kada 60 pasieki etc.. Man siaip niekas tiksliai nepaaishkino kada butent turi buti perjungta aukstesne, as pvz jungiu tada, kada mocas pradeda zviegti, tai mazdaug prie 4 - 5k, nors galima ir siek tiek veliau manau. Cia kiekvieno individualus pasirinkimas.

Kas del pratimu ir pavaru, tai skirtumas tikrai yra. Pavyzdys: jeigu tu darysi ta pratima kur iki 50km/h reikes isibeget su antra saiba, tai nzn ar tau ishvis pavyks... Dabar del ko ? Del to, kad kai tu pasieki 50km/h ir atleidi gaza, mocas pradeda smarkiai stabdyti ir todel jis beveik nebesivaldo. Sprendimas yra ivaziuoti su 3 saiba, atleisti rankena ir tada jau lengvai manevruoti.

Kas liecia gyvatele kur fyshkes kas 8 metrai, tai bent jau man tai geriausia buvo su 2 saiba.

Ir dar: atkreipk demesi i uzduoti, ten parasyta, kad turi ivaziuoti pro vartus ant 30 ir ant 50, o poto tas greitis gali ir mazeti, cia ir yra esme, kad ivaziuoti greitai ir poto tas greitis gali mazesnis. Kiek man aiskino, kad stabdziu naudoti negalima, nors as nzn 100% ar tai tiesa.
Kada slapia, tai visai nebutina pasiekti ta greiti, egzaminuotojai nestovi su radarais :) Nors esu mates kaip 1 zmogus 3 kart dare tapati pratima, nes "perletai ivaziavo".

Paprasta gyvatele daroma su 1 saiba, be gazo ir be sankabos, motociklas turi tiesiog riedeti, o tu - sugebeti ishmanevruoti, taip, kad nenukristu nei viena fyshke, nes kitaip KK. Jeigu prisiliesi, tai tiesiog uzhskaitys kaip klaida, bet ne kritine.
2014 Gegužės 23 21:13 redagavo cheeky 2014 gegužės 23 21:19
Pėsčiasis narys
400cc ***
#1931    

Citata:
Cituoju: cheeky

Del pavaru, tai nemanau, kad yra kazkoks standartas kaip jos turi buti jungiamos. As tik zinau taisykle, kad jungi tada - kada nori, bet cia kada pats vaziuoji laisvai :) Per egza aisku negalima jungti antra kada 60 pasieki etc.. Man siaip niekas tiksliai nepaaishkino kada butent turi buti perjungta aukstesne, as pvz jungiu tada, kada mocas pradeda zviegti, tai mazdaug prie 4 - 5k, nors galima ir siek tiek veliau manau. Cia kiekvieno individualus pasirinkimas.

Kas del pratimu ir pavaru, tai skirtumas tikrai yra. Pavyzdys: jeigu tu darysi ta pratima kur iki 50km/h reikes isibeget su antra saiba, tai nzn ar tau ishvis pavyks... Dabar del ko ? Del to, kad kai tu pasieki 50km/h ir atleidi gaza, mocas pradeda smarkiai stabdyti ir todel jis beveik nebesivaldo. Sprendimas yra ivaziuoti su 3 saiba, atleisti rankena ir tada jau lengvai manevruoti.

Kas liecia gyvatele kur fyshkes kas 8 metrai, tai bent jau man tai geriausia buvo su 2 saiba.

Ir dar: atkreipk demesi i uzduoti, ten parasyta, kad turi ivaziuoti pro vartus ant 30 ir ant 50, o poto tas greitis gali ir mazeti, cia ir yra esme, kad ivaziuoti greitai ir poto tas greitis gali mazesnis. Kiek man aiskino, kad stabdziu naudoti negalima, nors as nzn 100% ar tai tiesa.
Kada slapia, tai visai nebutina pasiekti ta greiti, egzaminuotojai nestovi su radarais :) Nors esu mates kaip 1 zmogus 3 kart dare tapati pratima, nes "perletai ivaziavo".

Paprasta gyvatele daroma su 1 saiba, be gazo ir be sankabos, motociklas turi tiesiog riedeti, o tu - sugebeti ishmanevruoti, taip, kad nenukristu nei viena fyshke, nes kitaip KK. Jeigu prisiliesi, tai tiesiog uzhskaitys kaip klaida, bet ne kritine.


na ta briedžio testą su 2 pavara vis bandydavau, tai jau aš ten 2 pavara gerokai gazo paduodu tai įlekiu maždaug ant 40, gal keli km/h daugiau, net nespėju sužiūrėt, bet tikrai ne 50, kol apvažiuoju greitis nukrenta iki ~32. reiks bandyt su 3, nors atrodo tiek mažai vietos įsibėgėjimui. ta greita gyvatėlė man gana lengva pasirodė, arba gal tik pasisekė, per pirmą bandymą penktą kuoliuką liečiau su koja tai parkrito, kiti bandymai sėkmingi buvo. bet nuraminai, kad leidžia pakartot jei per lėtai įvažiuoji :)
vat ant lėtos gyvatėlės tai arba liečiu su koja, arba neišsuku, bet nebandžiau pilnai atleidus sankabos išvairuot, per greit pasirodė.
o ar aš kai baigsiu mokyklą galiu pirkti mocą ir mokytis savarankiškai? ta prasme ir gatvėj pavažiuot ir kokioj bendroj aikštelėj kuoliukus susidėjas?
2014 Gegužės 23 21:46
Pėsčiasis narys
400cc ***
#1932    

Na ką gi. Išlaikiau ir aš pravažiavimą iš antro karto. Laikiau Alytuj, nes Vilniuj nesaminingos eilės.
Pirmiausia apie Alytų:
Aikštelė ne regitroj, o kitoj vietoj (putinų g. 40). Aikštelė tokia gyvenimo mačiusi, yra ir žvyriuko, ir labai nelygi. Tčiau didesnių problemų nesukėlė (viena kartą sugebėjau užgest, ir tipo per įsibėgėjimą - stabdymą per lėtai važiavau (nors jei ir trūko tai poros km/h iki 30), instruktorius nusprendė kad tebuvo 15-20km/h ir įrašė nekritinę klaida - nesiginčijau.
Miestas palyginus su Vilnium man pasirodė sunkus - maršrutas driekėsi per pora žiedų, per kuriuos reikejo pervažiuot gal 4 kartus. Kas įdomiausia vienas žiedas normalus, su ženklinimu ir ženklais, o kitas visiškai be nieko (todėl pvz negali iš žiedo išvažiuot 2 juosta, kaip tai įprasta visur). Gerai kad prieš tai šiek tiek pasisukiojau su mašina.
Vilnius:
Neišlaikiau GRYNAI per savo žioplumą priešpaskutinėj sankryžoj. Aikštelė superinė, naujas asfaltas, jokių šiukšlių. Instruktorius labai mandagus, viską idealiai paaiškina, elgiasi natūraliai žmogiškai (ne kaip robotas - kaip senai buvo kai laikiau B kategoriją). Vilniuje mieste viskas ypač paprasta, gal todėl kad miestas savas, gal todėl kad prieš tai su instruktorium važiavom.

Verdiktas, jei nelabai didelis egzamino datos skirtumas geriau laikyt Vilniuje.

Kas del XJ6, tai absoliučiai jokių problemų su jais, labai puikiai važiuoja, iš pradžiu 1 pamoką mokiaus su fazeriu, tai jis ant laisvų ~7km/h bandydamas išlaikyt apsukas tamposi, ir pradedančiajam tikrai apsunkina gyvatėlę ir aštunke, tuo tarpu xj6 puikiai laiko laisvas apsukas, riedant 1 pavara, vaziuoja ~10km/h greičiu, todėl daug lengviau išvažiuoti gyvatėlę ir aštunkę. Laikant egzaminą galejau vos ne viena ranka ja išvažiuot (joke aišku).

Dėl mokyklų, tai aš nuėjau į porą, tai viena tokia nerimta pasirodė, nuėjau į kitą. Kaip matosi iš ankstesnių pranešimų - būtina pasiklausinėt kas bus pravažiavimo instruktorius (jie dažnai aptarnauja keletą mokyklų), kokiu motociklu vyks pravažiavimai, pasidomėt ir pan. Aš išvis nemokėčiau pinigų jei instruktorius tik duotų motociklą ir sakytų - važinėk. Moto aš ir iš draugo galiu pasiskolint.
Vilniuje galiu parekomenduot instruktorių ir mokyklą, tačiau kad nebūtų reklama geriau PM.
2014 Gegužės 23 22:38
Pėsčiasis narys
400cc ***
#1933    

Citata:
Cituoju: Dusiata
Dėl mokyklų, tai aš nuėjau į porą, tai viena tokia nerimta pasirodė, nuėjau į kitą. Kaip matosi iš ankstesnių pranešimų - būtina pasiklausinėt kas bus pravažiavimo instruktorius (jie dažnai aptarnauja keletą mokyklų), kokiu motociklu vyks pravažiavimai, pasidomėt ir pan. Aš išvis nemokėčiau pinigų jei instruktorius tik duotų motociklą ir sakytų - važinėk. Moto aš ir iš draugo galiu pasiskolint.
Vilniuje galiu parekomenduot instruktorių ir mokyklą, tačiau kad nebūtų reklama geriau PM.


Ale iš kur žinot kaip tave mokys, jeigu nėra pas ką pasiklaust... Visos mokyklos šneka, kad tik pas juos geriausia. Mano atveju mokyklos vardas gerai žinomas, bet tas negarantavo kokybės...
2014 Gegužės 24 16:13
Prijaučianti narė
600cc ****
#1934    

Citata:
Cituoju: balivyta
o ar aš kai baigsiu mokyklą galiu pirkti mocą ir mokytis savarankiškai? ta prasme ir gatvėj pavažiuot ir kokioj bendroj aikštelėj kuoliukus susidėjas?


Kol neišlaikytas egzas, žinoma, kad negali, nebent nori gauti baudą. Aikštelė - nu dar dar gal kur nors pasislėpus nuo visų akių, bet mieste - jokiu būdu.
2014 Gegužės 24 17:34
Pėsčiasis narys
400cc ***
#1935    

Citata:
Cituoju: sercasam
Citata:
Cituoju: balivyta
o ar aš kai baigsiu mokyklą galiu pirkti mocą ir mokytis savarankiškai? ta prasme ir gatvėj pavažiuot ir kokioj bendroj aikštelėj kuoliukus susidėjas?


Kol neišlaikytas egzas, žinoma, kad negali, nebent nori gauti baudą. Aikštelė - nu dar dar gal kur nors pasislėpus nuo visų akių, bet mieste - jokiu būdu.

na tik teoriją išsilaikęs turiu. galvojau gal yra koks bajeris kaip su mašina, kad gali kitas mokint :)
2014 Gegužės 24 18:06
Prijaučianti narė
600cc ****
#1936    

Citata:
Cituoju: balivyta
Citata:
Cituoju: sercasam
Citata:
Cituoju: balivyta
o ar aš kai baigsiu mokyklą galiu pirkti mocą ir mokytis savarankiškai? ta prasme ir gatvėj pavažiuot ir kokioj bendroj aikštelėj kuoliukus susidėjas?


Kol neišlaikytas egzas, žinoma, kad negali, nebent nori gauti baudą. Aikštelė - nu dar dar gal kur nors pasislėpus nuo visų akių, bet mieste - jokiu būdu.

na tik teoriją išsilaikęs turiu. galvojau gal yra koks bajeris kaip su mašina, kad gali kitas mokint :)


Dar patikslinu savo atsakymą:
kol neišlaikytas praktinio vairavimo egzaminas ir neturi teisių savo rankose (dėl šito ginčytina, bet rekomenduotina sulaukti tos kortelės), vairuoti motociklą be instruktoriaus yra draudžiama.
Fintas su mokymusi su šeimos nariu galioja išskirtinai B kategorijai.
2014 Gegužės 24 19:34
Pėsčiasis narys
400cc ***
#1937    

supratau. dėkui :)
2014 Gegužės 24 21:51
Narė
50cc *
#1938    

Teisė vairuoti suteikiama (...) nustatyta tvarka išlaikiusiems egzaminus ir turintiems vairuotojo pažymėjimą.

t.y. negali vairuoti, kol neturi vairuotojo pažymėjimo su atitinkama kategorija be jokių jeigu. baudos 4ženklės. o jei dar kokį pažeidimą padarai... o dar po to metams banas.
Piguva tik mopedams. Ten net neblaivus <1000.

Bet teorijos bilietuose toks klausimas pasitaiko, turėjai žinot.
2014 Gegužės 25 08:22 redagavo karkusha 2014 gegužės 25 08:23
Pėsčiasis narys
400cc ***
#1939    

kas liečia teorijos egzaminą, tai ruošiusi savarankiškai ir kiek nustebau, kai gavau ne 30 o 35 klausimus :D tai gal ir dar kokių smulkmenų nežinojau :V
2014 Gegužės 25 17:09
Pėsčiasis narys
400cc ***
#1940    

Citata:
Cituoju: karkusha
Teisė vairuoti suteikiama (...) nustatyta tvarka išlaikiusiems egzaminus ir turintiems vairuotojo pažymėjimą.

t.y. negali vairuoti, kol neturi vairuotojo pažymėjimo su atitinkama kategorija be jokių jeigu. baudos 4ženklės. o jei dar kokį pažeidimą padarai... o dar po to metams banas.
Piguva tik mopedams. Ten net neblaivus <1000.

Bet teorijos bilietuose toks klausimas pasitaiko, turėjai žinot.


Nu ta "...turintiems vairuotojo pazymejima" galima traktuoti dvejopai. islaikius pravaziavima, ir regitrai uzregistravus toki dokumenta sistemoje tu ji jau kaip turi. Kitu atveju gaunasi, jog pamirsus pazymejima namie gresia xxxxlt baudos.
Manau teisiskai gali vaziuoti kai jau yra pagamintas vair. pazymejimas, ir tada gali gauti bauda uz dokumento neturejima su savimi.
* aisku cia tik mano pamastymai.
2014 Gegužės 25 18:25
Narys
1000cc ******
Avataras
#1941    

Pazymejimas laikomas galiojanciu nuo, berods, iteikimo datos. Nesu tikras, ar gerai atsimenu.
2014 Gegužės 25 19:01
Narys
400cc ***
#1942    

Citata:
Cituoju: turistux
Pazymejimas laikomas galiojanciu nuo, berods, iteikimo datos. Nesu tikras, ar gerai atsimenu.


Ant pazymejimo parasyta kad jis galioja nuo tos dienos kai padavei prasyma pazymejimui isduoti, bet policijos duombazei jis atsiras tik kai ji pasiimsi nes turejau nemalonia patirti keliaut i teisma del vairavimo neturint teises vairuoti (sustabde issilaikius egzus bet dar nepagaminus pazymejimo) bet teisme gavau tik ispejima, nes ant pazymejimo parasyta kad jis galioja nuo tos dienos kai issilaikiau egza. Tai cia neaisku nuo kada jis realiai galioja...
2014 Gegužės 25 19:27
Narys
1000cc ******
Avataras
#1943    

Viskas cia aisku, tik reikia pasiskaityti pazymejimu isdavimo taisykles Regitros puslapyje. Tas reikalas keitesi keleta kartu paskutinius kelis metus. Taip kad kam aktualu, kelia kur ieskot nurodziau :)
2014 Gegužės 25 19:45
Narys
250cc **
#1944    

Gal kas turi video nufilmaves kaip regitros aikštutei sukinėjaisi?
2014 Gegužės 26 00:07
Narys
50cc *
#1945    

Sveiki.
Gal kas žinote kokiu motociklu Utenoje laikomas A2 praktinis ???
2014 Gegužės 26 11:12 Seniokas SUZUKI GS500E
Pėsčiasis narys
400cc ***
#1946    

Citata:
Cituoju: Andriusz
Gal kas turi video nufilmaves kaip regitros aikštutei sukinėjaisi?

čia kažkas panašaus. man net pavydu pasidarė bežiūrint kaip jis lengvai tą motociklą stumdo...
https://www.youtube.com/watch?v=dsea2Ns7rzg
 
2014 Gegužės 26 12:21
Narys
250cc **
#1947    

dėkui. atrodo viskas labai paprasta :D
2014 Gegužės 26 15:02
Pėsčiasis narys
50cc *
#1948    

Sveiki, norėjau išsilaikyt A1 kategoriją. Kokia kaina plius minus? Ar instruktorius pasako kur važiuot jei nežinai maršruto ar būtinai turi jį žinot? Atsiprašau už kvailus klausimus. Arčiausiai Vilnius, gyvenu Širvintuose. :)
2014 Gegužės 26 19:41
Prijaučianti narė
600cc ****
#1949    

Citata:
Cituoju: InAndOut
Sveiki, norėjau išsilaikyt A1 kategoriją. Kokia kaina plius minus? Ar instruktorius pasako kur važiuot jei nežinai maršruto ar būtinai turi jį žinot? Atsiprašau už kvailus klausimus. Arčiausiai Vilnius, gyvenu Širvintuose. :)

Vilniuj kainos apie 600-700 Lt.
Instruktorius (spėju egzaminuotoją turi minty) pasako, kur važiuoti.
2014 Gegužės 26 19:51
Pėsčiasis narys
50cc *
#1950    

Supratau, dėkui, tai galima mokytis savam mieste, o Vilniun nulėkt tik išsilaikyt? Nes Širvintuose instruktorius(taip turėjau omeny egzaminuotoją pirmai) moko irgi važinėt motociklais, A1 kategorija.
2014 Gegužės 26 19:56
Puslapiai: 1..6364656667..105




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17