Remontas » Ar yra Motomanų elektrikų?
Narys
1000cc |
Dar galima kisti sita: http://www.ebay.co.uk/itm/200826330214?_trksid=p2055119.m1438.l26.... Bet as labiau noreciau realiai voltus matyti.
2014 Kovo 27 21:47
|
Narys
900cc |
Jeigu tau įjungus degimą rodo 11,8 V, manau, kad taip ir turi būti. 12,8 tau turbūt rodo neįjungus degimo. O kam realiai tau reikalinga ta aplinkos temperatūra? Mane labiau domina aušinimo skysčio temp. Pas mane tik raudona lemputė yra, skalės nėra. Jeigu jau imti aplinkos temp. turbūt žiūrėčiau kąžką panašaus į šitą: http://www.ebay.co.uk/itm/MOTORCYCLE-HANDLEBAR-MOUNTED-THERMOMETE.... Brangoka, bet panašu, kad kokybė ne kinietiška.
2014 Kovo 27 22:05
Iš Maironio dainų lietuvis suprato nesąs koks girinis, iš kelmo išspirtas, bet turįs savo tėvynę ir tam tikrų jai pareigų.
|
Narys
1000cc |
Grazu tas chromuotas, bet ant mano moco ner kur toki deti. Ir siaip ner vietos aksesuarams. O aplinkos temperatura... Na, isivaizduok, prabundi kur nors Norvegijoje, islendi is miegmaisio, brrr... salta. Paziuri i termometra ir matai: +5. Taip, tikrai salta
2014 Kovo 27 22:11
|
Narys
400cc |
isivaizduok, prabundi kurnors norveguos nelendi is miegmaisio, pasiimi tel paziuri oru prognoze +5 brrr salta... man tik db toptelejo i galva, kazin pas jus ne atskiros apvijos akumo krovimui ir el prietaisams maitinti, t.y. kazin ar tai ne dvi atskiros el sistemos pajugtos i tapati viena lygintuva (bent pas mane tai atskiros), jei taip tai jungiant nuo sviesu tai ne akumo krovima matote...
2014 Kovo 28 07:40
|
Narys
1000cc |
Aha, o kiek mobilus duomenys kainuoja? Klausyk, cia tu idomiai del tu skirtingu grandiniu. Siaip as nesusigaudau, bet laidu is lygintuvo iseina gal 5. Tarsi butu galima jungti tiesiai prie akumo, taciau nusodins per nakti veikiantis voltmetras. Det kazkokia protingesne rele, kuri ijungtu tiktai tada kai ijungi degima, t.y. nuo sviesu paduoti reles valdyma. Minusas- auga motocikle esanciu laidu kiekis, tikimybe, kad kazkada kazkur kazkas prasitrins, uztrumpins... Blemba, kaip profesionaliai isspresti ta reikala? Nors bendrai, pala, jei iseina 5 laidai, tai 3 is ju yra iejimas nuo generatoriaus, o 2- isejimas motociklui, tuomet viskas cia gerai, nesvarbu nuo kur pliusa pasiimsi. Vat Shindegen FH012: Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2014 Kovo 28 08:57
redagavo turistux 2014 kovo 28 09:03
|
Auksarankis
900cc |
kodel ne viska (pliusa su minusu)jungei nuo gabarito? jei nori prietaiso,kuris rodytu ne pieno riebuma o dar pagal tavo pageidavimus ir temperatura,ieskok ebejuj kazka tokio: http://www.lim.lt/parduotuve/elektroninis-automobilinis-termometr.... esu isbandes ne viena,tai bent jau paklaida nuo 11 iki 15 V diapazone nebuna didesne nei 0.5 V.aisku,jei lauko temperatura nekinta nuo -25 iki+50 aisku,pajunk zmoniskai,o ne minusas vienam moto gale,pliusas kitam. o ta kur turi,pirmiausi reikia apkarstyti visokiais filtrais,ir pajungti normaliai,aisku..
2014 Kovo 28 13:08
|
Narys
400cc |
matai as apie tavo lygintuva ir generatoriu negaliu kalbeti nes nzn, bet kiek teke matyti (mazalitraziai varikliai) is variklio degimo sistemos kyriaus iseina 5 laidai, 1.minusas 2.indukcinis daviklis 3.degimo rite (maitina cdi ir babina) 4.rite akumo krovimui 5.rite prietaisu maitinimams, is situ 5 laidu trys nueina i cdi minusas indukcinis daviklis ir degimo rite ir trys laidai nueina i lygintuva (taspats minusas i cdi ir i lygintuva) i lygintuva jungiasi ir akumo krovimo rites ir prietaisu maitinimo rites plusai o iseina tik 1 laidas (minusas taspats kaip pries lygintuva) krc kad aiskiau butu tai as kalbu apie tokis sistema, nzn pas jus gal kitaip https://imagizer.imageshack.us/v2/505x369q90/692/5wirelifanwiring.... brezinyje baltas (white) laidas is generatoriaus rites yra akumo krovimui, o geltonas (yelow) prietaisu maitinimui, brezinyje butent prie jo ir pajungta lemputke ir parasyta elektrical acessories isvertus el prietaisai
2014 Kovo 28 13:18
redagavo tadasas99 2014 kovo 28 13:23
|
Narys
400cc |
taigi paziurejau kaip pas mane pajungta, pas mane analoginis voltmetras be skales, jis trumpai tariant pajungtas nuo akumo todel ir matuoja akuma, netgi negalima sakyti kad akumo krovima, krovima matuotu ampermetras, cia tik rodo kokia itampa i akuma ateina, krc tai ko jus ir norit. o pajungimas paprastas, keista kad anksciau nepagalvojau apie tai, nuo spyneles o kas junget nuo lempu tai mano spejimas del voltmetro grybavimo turetu buti kalti itampos suoliai junginejant posukius ir standant. taigi, manualas norintiems pasijungti voltmetra kad matyti akumo krovima: ant spyneles turetu buti 4 laidai 2 laidai "kill swich" cia vienas bus mase kitas nueina i cdi juos sujungus nera kibirksties, kiti du ijungia el prietaisus (skydeli, informacines lemputes ir pan) butent situ laidu ir mums reikia, vienas is situ laidu ateina tiesiai nuo akumo pliusines klemos per saugikli, sito nelieciame, kitame laide atsiranda itampa tik pasukus rakteli (ijungus degima) butent prie sito laiduko ir reikia jungti voltmetro pliusini laida, aisku nereikia jungti tiesiai nuo spyneles ir tempti laida iki skydelio, to pacio laido kitas galas ir nueina iki skydelio, tereikia tik ji susirasti ir nuo jo pasijungti, o minusa nuo kur tik norite (patarciau nuo kokios fyskes o ne nuo kebulo) taip pasijunge gausite indikatoriu kuris ijungus degima rodys akumo ikrovimo lygi, o uzkurus rodys kiek kraunamas akumuliatorius.
2014 Kovo 28 14:14
|
Narys
1000cc |
O kam tie filtrai? Kas tai yra ir kur juos gaut? Kodel blogai mase tiesiai nuo akumo, o pliusas nuo gabarito? (as taip dariau, kad mazesni itampos kritima gauti)
2014 Kovo 28 15:32
|
Narys
1000cc |
Dread, panašu, kad teisingai susakei numeraciją. Radau rėlės schemutę.
2014 Kovo 28 16:44
redagavo turistux 2014 kovo 28 16:48
|
Narys
400cc |
kurioj vietoj as liepiau jungti voltmetra nuo degimo pliuso, degimo pliusas eina tiesiai i cdi ir as neliepiau prie jo lysti, as liepiau jungti nuo akumo pliuso ir minuso, tik tam kad bereikalo uzgesinus nenaudotu akumo tai taip jungtuka voltmetrui as pasliuliau panaudoti degimo spynele, bet ANT DEGIMO SPYNELES NEATEINA DEGIMO PLIUSAS, ATEINA AKUMO PLIUSAS, DEGIMO SPYNELE SU DEGIMO EL GRANDINE BEVEIK NIEKO BENDRO NETURI, TIK TIEK KAD ANT JOS ATEINA "KILL SWICH" PRIE KURIO NELENDAME bet as nesuprantu kam zaisti su tom relem, saugumo papildomi sujungimai neprides, voltmetro rodmenu tokia rele neytakoja, tai kam ja deti? juk spynele tam yra, degimo maitinimui (skydelio apsvietimas ir informacines lemputes) juk orginaliai irgi be reliu pajungta, tai negi busim protingesni uz gamintoja jei rele uzdesim?
2014 Kovo 28 19:45
redagavo tadasas99 2014 kovo 28 19:54
|
Narys
400cc |
p.s. reles paskirtis sujungti didelio apkrovimo grandine kurios paprastas jungtukas neatlaikytu.
2014 Kovo 28 19:48
|
Narys
1000cc |
Nu matai, rele duotu galimybe jungti voltmetra tiesiai prie pat akumo. Bet gal ir px visa tai. Ne px yra tai, kad mano voltmetras kartais isijungia, o kartais rodo nuli arba taska. Uzsakiau pas kiniecius nauja.
2014 Kovo 28 20:09
|
Narys
1000cc |
Kol jus cia aiskinsites, matyt, paliksiu po senovei, nuo gabarito lemputes, kuris pas mane uzsidega degima ijungus
2014 Kovo 28 20:17
|
Narys
400cc |
tu gausi lygiai tapati, tau reikia tiesiog viena laida nukirsti uzgesinus ir sujungti uzkuriant, liaudiskai sakant tau ant voltmetro grangines jungiant nuo akumo reikalingas jungtukas, o jungtuko funkcija ar atliks rele ar degimo spynele skirtumo jokio nera. juk i spynele taspats akumo pliusas ateina nuo klemos per saugikli, pasukus rakteli ijungiamas skydelis prie tospacios grandines ne tik gali bet ir butu protingiausia jungti voltmetra, hytriau nesugalvosi, sudetingiau galima...
2014 Kovo 28 20:23
|
Narys
400cc |
nu tu mandagiai tai ir as nepatingesiu paaiskint. 1. skydelio apsvietimas ir informaciniu lempuciu uzdegimas tai ne degimas, degimas mano supratimu el sistema kuri atsakinga uz zvakiu kibirksti. 2. as juk sakiau kad apie forumieciu motociklu el grandines as nekalbu, as ju nemates, as kalbu apie tai ka as mates ir ka zinau, jei tai nesutampa su tuo ka jus turit tai nepykit, tik bandau padeti. 3. atsiversk auksciau mano prisegta linka, rasi paprasciausia el sistema apie kokia as kalbu, atkreipk demesi i "red" laida, ant jo stovi akumas, brezinyje neparodyta bet ant to raudono laido nuosekliai pajungta stovi spynele, t.y. istraukus rakteli akumas atjungiamas nuo to "red" laido, o as voltmetro pliusa siulau jungti ant to raudono laido, ziurint nuo akumo tai as siulau jungti auksciau saugiklio, o spynele stovi virs saugiklio, tai voltmetras dar virs spyneles gaunasi, taip gauni voltmetra pajungta tiesiai nuo akumo per saugikli o spynele tik kaip jungtukas, pasakyk kurioj vietoj as suklydau. (p.s. tai ka as suprantu kaip degimo pliusa brezinyje butu "black/red" laidas, ar klystu?
2014 Kovo 28 20:38
redagavo tadasas99 2014 kovo 28 20:41
|
Auksarankis
900cc |
pats paprasciausias variantas-automobilinio mago maitinimo filtras-tokia juoda dezute.Lemono paieskok,gal yra.ir junk abu laidus prie gabarito.o del itampos kritimo,kai sitas fufelis gal 10 proc tikslumo-pats supranti..
2014 Kovo 28 20:55
|
Narys
400cc |
nu del reliu ir tarterio bei "degimo" starterio saveikos pilnai sutinku, bet siuo atveju juk spynele tikrai jungiama be reles, visos reles (jei jos yra) turetu stoveti uz spyneles, tai voltmetro jungimas nuo spyneles nu man vistiek atrodo logiskas sprendimas (plius tai kad su taip pajungtu voltmetru keli metai vazineju ir veikia idealiai)
2014 Kovo 29 07:16
|
Praktikas
900cc |
Žodžiu gavau motorą, bekuriant pasirodo jog starteris sukasi į priešingą pusę, išardžius viskas rodos gerai su juo, kaip galėjo taip nutikti, gal kas susidūres su tuo?? sumainius pliusą su minusu viskas gerai. bet taip jungti negalima
2014 Balandžio 5 20:49
|
Narys
125cc |
gal kas pasakysit gsxr k5 jei idejus kita spidometra is tokio pat moto ar reikes pririsinet prie kompo ar tai neturi ytakos.
2014 Balandžio 6 01:00
|
Narys
125cc |
Greičiausiai patį starterį kažkas krapštė ir neteisingai surinko. Pasiūlymas būtų išsiardyti starterį ir perjungti angliukų kontaktus, kad būtų teisingai.
2014 Balandžio 6 01:27
|
Praktikas
900cc |
aš jį buvau išardes, ten kitaip angliukų nesukeisi, nes viens angliukas prie korpuso starterio jungias kitas eina į pliuso jungtį
2014 Balandžio 6 10:30
|
Narys
600cc |
Kokie laidai... Būtų Honda - sakyčiau padaryk taip: Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2014 Balandžio 6 22:31
|
Praktikas
900cc |
ačiū, pasirodo korpuso vidinę dalį kažkoks asilas surinkęs buvo blogai.. perstačius priešingai veikai gerai
2014 Balandžio 12 18:08
|
Narys
1000cc |
Profilaktiškai pakeičiau savo originalią RR į Shindengen FH012. Bet seniau buvo įtampa ant akumo gnybtų 14,3-14,7V, o dabar yra 13,8-14,1V. Ar čia ne per mažai? Gal per daug techninio vazelino privariau į kontaktus, o gal kontaktai laisvesni? Ir iš viso, ką turėčiau galvoti tuo klausimu?
2014 Balandžio 22 13:49
|
Narys
600cc |
Jei itampa su ijungtu zibintu 13,8-14,1V, tai viskas gerai. Sociai uztenka
2014 Balandžio 23 09:49
|
Narys
25cc |
S eiki padekit kas gali atlikt kompiuterine diagnostika peugeot motoroleriui
2014 Gegužės 29 19:42
|
Narys
50cc |
Sveiki, susiduriau su nedidele beda, motociklas ktm lc4 640 2002m isigyjau elektronini spidometra koso (http://www.pedparts.co.uk/product/587/koso-digital-speedometer-cl.... ) nes originalus sugedo ir isejo pigiau sitas, bet atsirado bedu ji pajunginejant, is manualo viskas aisku, sujungiau viska liko is moto 3 laidai is speedo 2, viskas kaip ir veikia, bet yra dvi bedos N lempute dega net ijungus begi, uzgesta tik nuspaudus sankaba, ja atleidus vel uzsidega. Ir antra beda man labai buvo keista, nes pas mane pasukus rakteli viena karta atsiranda gedimas gali kurt moca bet nedega sviesos, pasukus rakteli dar karta uzsidega sviesos. Tai speedas pagla ideja turetu gaut maitinima pasukus rakteli viena karta, bet jis veikia tik tada kai pasuku ji iki galo, tai neisivaizduoju jau ka ir daryt atrodo ka zinojau viska isbandziau, bet dabar reiketu kazkam kas ismano elektra geriau, parodyt, ar gal kazkas yra states toki spidometra?
2014 Birželio 8 00:00
|
Narys
250cc |
Sveiki, Turiu problemą, tik nežinau tiksliai ar su pačiu akumuliatorium, ar su krovimo sistema. Motociklas - Yamaha FZ6-N, 2004 m. Bevažiuojant išsikrovė akumuliatorius, mocas pradėjo trūkčiot, užgęso ir viskas, akumas lyg ir miręs. Parsinešiau, pakroviau ir pamatavus rodė kažkur 13,3 V, bet įtampa vis krenta. Per porą dienų nukrenta iki 12,6 V. Dabar krovimas: įdėjau pakrautą akumą, pajungiau laidus, multimetras rodė apie 12,8 - 12,9 V. Užkūriau, įtampa nukrito iki 12,4 - 12,5 V. Pagazavus niekas nesikeičia arba dar labiau sumažėja. Tada tikrinau generatorių. Atjungęs fyškę matavau varžas tarp laidų, visur rodė po 0,7 - 0,8 omo. Užkūriau ir pamatavu įtampas tarp tų pačių laidų: 27 - 28 V ant laisvų apsukų. Išsiėmiau reguliatorių ir patikrinau diodus, visi geri, nors fyškės + ir - kontaktai ir plastmasės aplink juos šiek tiek aprūkę. Toliau su multimetru tikrinau laidus: tarp generatoriaus ir reguliatoriaus fyškių laidų kontaktai geri, tarp reguliatoriaus fyškės minuso ir korpuso kontaktas yra, tarp reguliatoriaus fyškės pliuso ir akumuliatoriaus pliuso laido kontaktas yra. Taigi, nežinau, ką daryti toliau. Ar dar kažką tikrinti, ar ieškoti akumuliatoriaus. Nors nežinau, kokie turėtų būti tikslūs matavimų rezultatai, bet generatorius atrodo geras. Reguliatoriaus tiltelis geras, laidai irgi. Gal kam nors kyla kokių minčių? Gal kažką praleidau?
2014 Birželio 23 11:26
redagavo Simonasm 2014 birželio 23 11:28
|
71.040.604
+22.361
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |