Motomanų Diskusijos » Remontas » Karbų sinchronizavimas,apsukos ir kita

| 2005-06-27 Evka | 684/477541 žinut.
 
Puslapiai: 1..1718192021..23


 
Gatvinis
500cc ***
Avataras
#541    

Citata:
Cituoju: deuce
Citata:
Cituoju: Dzastis
Citata:
Cituoju: deuce
Skaitom service manual, aiskiau nei ten niekas nepapasakos.
Perpilinet gali netik del pludzio lygio, galimos ir kitos priezastys, nesandarumas adatus, rieboksliu;nesinchroninis karbu darbas ir pan.

ziurejau bet neradau, reiks atidziau turbut paziuret :V siaip karbai svariai isvalyti adatos sandariai uzdaro ir patys karbai sinchronizuoti, tai belieka turbut pludes, reik atidziau perverst manuala arba ieskot kito, dekui


Gal turi owners manual, susirask ,kad butu tikrai service manual. Kuro lygio matavimas karbuose buna dvejopas. Arba matuoti issiardzius pacios pludes auksti nuo tam tikro atskaitos tasko. Arba uzmovus permatoma slangute ant nuleidimo angos (atsidaro su varstu, ant karbo apatinio dangtelio) ir matuoti pati kuro lygi korbiuratoriuje.

pasimatavau susitvarkiau vaziuoja ir dirba puikiai :) p.s. siam modeliui matuojas nuo karbo sujungimo vietos (tarpines) iki pludes auksciausio tasko :)
2014 Birželio 16 13:57
Narys
600cc ****
Avataras
#542    

Gal kas daret sinchronizavima Banditui 1200 2003 metu?
neradau, kur pasijungti vakumo slangeles :)
2014 Birželio 16 14:25
Narys
1500cc *******
Avataras
#543    

Citata:
Cituoju: draginoid
Gal kas daret sinchronizavima Banditui 1200 2003 metu?
neradau, kur pasijungti vakumo slangeles :)

Čia gal sinchronizuoja tokį kaip pas tave?
https://www.youtube.com/watch?v=Hr6_Qu348is
 
2014 Birželio 16 14:39 Yamaha BT-1100 Bulldog / XS400 (bobber'ed)
Narys
600cc ****
Avataras
#544    

cia senesnis modelis. Pas mane nera tu pajungimu.As toki aprasyma jau turedamas bandziau susitvarkyti, bet neradau tokiu stuceriu.
2014 Birželio 16 16:36
Narys
500cc ***
Avataras
#545    

Pasiziurek ant isiurbimo kolektoriaus gal varztukai yra, bent pas mane taip. issuki juos susisuki stabdziu nuorinimo varztukus ir matuoji.
2014 Birželio 16 16:55
Narys
500cc ***
Avataras
#546    

O man problema tokia. Is kur suzino mikuni korbo modeli ? motsas suzuki gsx750s katana 1983'
2014 Birželio 16 16:56 redagavo Beghemas 2014 birželio 17 01:00
Narys
1500cc *******
Avataras
#547    

Citata:
Cituoju: Beghemas
O man problema tokia. Is kur suzino mikuni korbo modeli ? motsas suzuki gsx750s katana 1983'

Turėtų būti Mikuni BS34. Pagooglink šitą karbų modelį ir sulygint iš vaizdo ar panašūs :) O šiaip tai tokie pat kaip pas mane (video buvau įdėjęs kaip mano nedirba).

Info ėmiau iš čia: http://www.suzuki-katana.com/pdf/katanainfo.pdf
2014 Birželio 18 14:13 redagavo mykolaila 2014 birželio 18 14:17 Yamaha BT-1100 Bulldog / XS400 (bobber'ed)
Krapštukas
1100cc *****
#548    

Anksciau mineti du buteliai naudojami sinchronizavimui yra beverciai 4 cilindru motociklui, kadangi reguliuojant viena pora karbiuratoriu, kituose taip pat pasikeicia vakumas.
Dabar pasidariau nauja sinchronizavimo iranki. Keturios slangeles (kiekvienos ilgis apie metra), kurios apacioje susijungia i viena inda. Virsuje keturi indai, kurie pirmiau uzsipildytu skysciu, pries jam patenkant i varikli. Virsutiniu indu virsuje yra susiaurejimas i 1mm diametro skylute, kuri padeda mazinti pulsacija. Kaip skysti naudojau sakiu tepala, net prie 1000rpm nebuvo jokios pulsacijos.
Po sinchronizavimo su buteliais prijungiau sita iranki ir radau 80cm tepalo skirtuma tarp 1 ir 2 cilindru.
Dabar sureguliavau prie 1500rpm su poros centimetru tepalo skirtumu tarp cilindru. Bet jei apsukas sumazinu iki 1000rpm, 1 cilindro vakumas padideja apie 10cm. Jei padidinu apsukas iki 3000rpm, ketvirto cilindro vakumas padideja iki 15cm lyginant su kitais.
Vaziuoja pakankamai neblogai, minusas tik tas kad aukstomis pavaromis vaziuojant zemiau 2500 rpm ir staigiai atsukant rankena, variklis nezymiai patrukcioja, bet nuo 3000rpm dirba kaip ir turetu. Pirma pavara sklandziai vaziuoja nuo 1500rpm.
Gal voztuvai itakoja sita vakumo kitima prie skirtingu apsuku? Tikrinau juos pries 6000km ir tuomet kai kurie jau buvo prie ribos.

Beje, jei kas nori pirkti sinchronizavimo iranki, tai geriausia kas dabar yra parduodama, yra Morgan Carbtune http://www.carbtune.com/ Kaina 250ltl.
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2014 Birželio 19 20:10
Krapštukas
1100cc *****
#549    

O sita foto pades susigaudyti pirma karta sinchronizuojant. Skirta Hondoms. Kawasaki (bent jau pas mane) vidurinis varztas reguliuojasi priesingai.
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2014 Birželio 19 20:16
Narys
1000cc ******
#550   +1  

Edvardai, pasijungsi dar tikslesni prietaisa - ir vel rasi skirtuma. Sitos slangos prikaltos prie lentos, ar buteliai visada buvo ir bus tik pigesnis variantas rimto darbo.
Nuoroda - ka reiskia geriausias? Pigiausias gal... Tiksliausias tikrai ne. iksliausias visada bus ciferblatiniai monometrai su reguliuojmu iejimu.
2014 Birželio 19 21:23
Krapštukas
1100cc *****
#551    

Geriausias tuo, kad daugiausia teigiamu atsiliepimu radau apie ji (neradau neigiamu), lyginant su kitais.
Turbut ne apie siuos monometrus kalbi kaip tiksliausius? http://www.ebay.co.uk/itm/CARBURETTOR-CARB-2-CYLINDER-and-4-CYLIN....
2014 Birželio 19 22:28
Narys
1000cc ******
#552    

Apie situos, tik dar turetu buti iejimo reguliavimas. Galbut cia beda ispresta labai maza iejimo anga, bet tai netaspats kas reguliavimas "rucnomu".
2014 Birželio 20 00:13
Krapštukas
1100cc *****
#553    

O nera sunku juos tarpusavy susinchronizuot?
Su reguliavimu galima gerokai sumazint pulsacija?
2014 Birželio 20 00:35
Narys
1000cc ******
#554    

Tas reguliavimas gal reikalingas labiau dirbantiems su tuo. T.y. ciupinejantiems ne viena motocikla. Kartais pulsacija buna labai didele ir iejima tenka praktiskai uzsidaryt. Reguliavimas visada ir visur tik pliusas.
Pats darbas aisku sudetingesnis, nes jau tada tenka juos statyti pagal rodmenis, rodykles taikyt i padalas. Bet parodymai ir reakcija i vakuma spiruokliniu monometru yra geresne.
2014 Birželio 20 00:43
Narys
250cc **
#555    

sveiki,gal zinot kur lietuvoj galima nusipirkti gera monometra,nes man tos slangutes ir tie buteliukai patikimuno nelanai suteikia :)
2014 Birželio 20 16:50
Narys
50cc *
#556    

Citata:
Cituoju: Voxe
Sveiki,
Motociklas Kawasaki kle 500 1996. 500cc. Motociklas kuriasi gerai tiek šaltas tiek šiltas,BET. Užkuriu motociklą, padirba kokią minutę (užkūrus nustatyta 3000 apsukų) ir po truputi nukrenta apsukos iki 500-1000, duodu gazo motociklas iškart užgesta, neduodant padirba 15-30sec ant tokių žemų apsukų ir taip pat užgęsta. Bandant kurt nebesikuria.
Atsuku kranelį ir iš bakelio užpilu bendzinu karbas, iškart užsikuria ir dirba vėl kokias 1-2 min po to apsukos nukrenta, ir tas pats kaip jau minėjau pradžioje.
Jei užkūrus ir nepalikus ant laisvų apsukų, o pamačius kad jau krenta apsukos ir padavus daugiau gazo , galima taip motociklą laikyti kiek nori ir net įmanoma važiuoti, tačiau tik atleidus kuro padavimo rankenėlę iškart apsukos krenta ir gęsta.
Galima sakyt būtų , kad laisvų apsukų trosas, BET užkūrus motociklą nustatau ant 3000 trosą ir palieku, o moto užgęsta. užpylus kraneliu apsukos šauna apie 8000 apsukų ir vėliau nukrenta, ir nors trosas nustatytas ant 3000, vistiek apsukos sumažėja iki 500-1000 ir užgesta vistiek.

Taip pat užkūrus motociklą ir palaikius pora minučių pradeda labai stipriai kaisti duslintuvas , ne iki raudonumo, bet senos dulkės kept jau pradeda ir užvarvėję tepaliukai rūkt, daugiau neduodu. Pats variklis itin nekaista, tai darau prielaidą , kad nesudega visas kuras, nors iš duslintuvo dūmas eina visiškai bespalvis ir stipriai nešaudo... gal tik būnant ant 3000k apsukų kiek pupsi, bet nelabai jaučiu skirtumo nuo įpasto dirbimo.
Dar vienas simptomas, anksčiau nesikūrė visai, radau bėdą -visiškai juodas žvakes, vieną pakeičiau nes 1 turėjau, kitą gerai nuvaliau (žinau , kad kuro mišinys blogas). Visai atsitiko po žiemos, tik dabar atidarau sezoną, nes buvau išvykęs.

Motociklas pirktas prieš 2000km, senas savininkas sakė, kad reiks man vožtuvus reguliuotis. Taigi mano atveju vožtuvai kalti, ar karbas reiktų valyti, ar jos tiesiog kažkaip išsiderino ir reikia naujai reguliuoti?

Esu naujokas(smulkmes jau bandziau, bet i karbas dar nelindau), bet norėtusi sugebėt savo daiktą apsitupent, tai lauksiu patarimų. Meginsiu pazystu pagalba pasitelkt, bet būtų gerai iškart žinot prie ko eiti ar bent ta tema plačiau pasirinkt informacijos.

Ačiū!


Pridedu dar ir čia savo postą, kadangi įtariu problemas karbose, todėl noriu įsitikinti. Kur pirmiau sulauksiu pagalbos, ten ir paliksiu savo esamą postą.
2014 Birželio 20 19:32 redagavo Voxe 2014 birželio 20 19:34
Narys
1000cc ******
#557    

Viskas ko reikia, tai pasidaryt elementaru aptarnavima ir tikiu viskas bus gerai. Pasikeist filtra oro (jei reikia), sureguliuot voztuvu tarpus, isplaut karbus, susinchronizuot, perziuret vakumo slangas, kraniuka bako - ir eis kaip naujas.
2014 Birželio 20 20:03
Narys
25cc *
#558    

Sveiki, turiu klausymeli. Kieno dar tinka Kawasaki Gpz 500 karbiurantoriai? Dvicilindris 44kw. :) Laukiu pasiulymu ir atsakymu.
2014 Birželio 29 14:05
Gatvinis
900cc *****
Avataras
#559    

jau pradeda kantrybė man baiginėtis :D kai nupirkau, prie didesnių apsukų pradėdavo netraukt, burbuliuot variklis. Išmesdavo juodą dūmą. Sunkiai kurdavosi šaltas. Karbą išploviau, filtrui panaudojau plonesnį paraloną ir trauka buvo labai ok. Nepatiko man tas savadarbis filtras, įdėjau originalų ir vėl tas pats. Karbas sureguliuotas paga manualą. Žvakė juoda, dūmą išmeta juodą kartais, kuriasi irgi sunkiai. Į mišinio reguliavimą sureguoja kokiai sekundei ir vėl dirba kaip dirbęs. Tai paėmiau ir nuleidau adatas per vieną dantį. Kurtis pradėjo šaltas iškart be pacoso. Dirba gražiau, dūmo nemeta, bet prie didesnių apsukų vistiek dingsta trauka. Išimu filtrą, mocas iš klyno lekia lauk ir nebedingsta trauka. Kame bėda? Žikliorai tokie kokie ir priklauso. Dabar mišinio varžtas atsuktas pagal manualą, kuro lygis irgi padarytas pagal manualą. Negi vėl reiks dėt ploną paraloną ar išvis tuos mažus filtriukus kabint mažo pasipriešinimo? :V

moto gilera nordwest 600
karbas teikei E30PV2A
http://i407.photobucket.com/albums/pp155/patoch3d/gilera%20nordwe....
2014 Liepos 1 00:27 Audrius
Narys
25cc *
#560    

aprilia leonardo 250

sveiki. vargstu su karburatoriumi: isradziau, isvaliau, isploviau, surinkau ir uzkuriau. niekas nepasikeite. esme, kad nera traukos. kai nupirkau vaziavo gerai, ant rytojaus dingo trauka, ir daugiau 100km/h niekaip, budavo, kad vel gerai vaziuoja ir vel dingsta trauka. reguliuojant trauka keiciasi nezymiai. pridedu foto kuriojematosi lyg ir alsuoklis (nr. 1), kuri uzkimsus iskarto gesta, taip turi buti? ir dar yra dvi slangutes kurios nera pajungtos, viena kuro pertekliui is karbo o kita kam gali buti skirta? kokia funkcija slangutes nr. 2? gal kas zinot ir galit pakonsultuoti?
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2014 Liepos 10 12:18 redagavo Karolis525 2014 liepos 11 15:02
Narys
1000cc ******
#561    

O cia kuri puse karbo, i varikli ar i oro filtra?
2014 Liepos 10 14:58
Narys
250cc **
Avataras
#562    

Gal kartais kas gali patart kokį meistrą Kaune, kuris galėtų atlikt karbų sinchronizavimą gsf 600 banditui? Karbai pravalyti, perrinkti, uždėtas stage 1 jet kit'as. Tiesiog neturiu sinchronizatoriaus ir laiko gaminti kažka savadarbio.
2014 Rugpjūčio 11 09:58
Narys
50cc *
Avataras
#563    

Kawasaki KLE500 1996m. mazdaug pastovejo metus, negalejau normaliai važiuoti, pasiskaites forumuose supratau kad reikia reguliuoti/valyti karbą, mišinio riebumą gal ir sinchronizavimą. kadangi pabijojau pridaryt blogiau ir pagailo laiko aiskinimuisi, nutariau vėl gi pasiskaitės forume nuvaryti į MotoKlinika. Pakalbejus telefonu suzinojau kad gali kainuoti 200-250Lt jei nereiks keist detaliu. nuvariau po pusdienio jau galejau pasiimt. Sake, kad praplove, sureguliavo - kainavo 200Lt. Meistrelis neblogas, dabar jau kelinta diena dziaugiuosi kaip gerai vaziuoja. tai va - rekomenduoju kreiptis...
2014 Rugpjūčio 31 19:25
Narys
50cc *
#564    

Klausimas dėl apsukų. Užvedus po nakties motociklą jis pašyla ir dirba gražiai (ant laisvų), apsukos būna 1,5. Šiek tiek pavažinėjus, ir sustojus pvz sankryžoje ir įjungus laisvą, apsukos pašoka kartais iki 2,5, nusileidžia iki 1,5 tada vėl padidėja. Kartais normaliai laikosi, bet kartais būna banguoja taip. Kame gali būti problema?
Yamaha xj 600 n
2014 Rugsėjo 1 12:45 redagavo Pedro 2014 rugsėjo 1 12:47
Narys
800cc *****
Avataras
#565    

Citata:
Cituoju: Pedro
Klausimas dėl apsukų. Užvedus po nakties motociklą jis pašyla ir dirba gražiai (ant laisvų), apsukos būna 1,5. Šiek tiek pavažinėjus, ir sustojus pvz sankryžoje ir įjungus laisvą, apsukos pašoka kartais iki 2,5, nusileidžia iki 1,5 tada vėl padidėja. Kartais normaliai laikosi, bet kartais būna banguoja taip. Kame gali būti problema?
Yamaha xj 600 n

Neturetu laisvi aps. buti siek tiek mazesni ? 1,3 ? Jeigu pas tave yra laisvu aps. reguliavimo varztas/suktukas ,nezinau kaip pavadint, motociklo sone turi but isnestas po baku, pasuk ji truputi pries laikrodzio rodykle. Jeigu niekur negaudo oro, turetu uztekti to.
2014 Rugsėjo 1 13:16 Tai va taip va
Narys
50cc *
#566    

Citata:
Cituoju: Wing
Citata:
Cituoju: Pedro
Klausimas dėl apsukų. Užvedus po nakties motociklą jis pašyla ir dirba gražiai (ant laisvų), apsukos būna 1,5. Šiek tiek pavažinėjus, ir sustojus pvz sankryžoje ir įjungus laisvą, apsukos pašoka kartais iki 2,5, nusileidžia iki 1,5 tada vėl padidėja. Kartais normaliai laikosi, bet kartais būna banguoja taip. Kame gali būti problema?
Yamaha xj 600 n

Neturetu laisvi aps. buti siek tiek mazesni ? 1,3 ? Jeigu pas tave yra laisvu aps. reguliavimo varztas/suktukas ,nezinau kaip pavadint, motociklo sone turi but isnestas po baku, pasuk ji truputi pries laikrodzio rodykle. Jeigu niekur negaudo oro, turetu uztekti to.

Dėkui pabandysiu paeiškoti po darbo. O jeigu nėra varžto?
2014 Rugsėjo 2 09:47 redagavo Pedro 2014 rugsėjo 2 09:49
Narys
50cc *
#567    

Tai va žmonės esu žaliukas nesenai nusipirkau moto, aprillia rs 50 ir yra tokia kaip ir bėda, dabar žodžiu šaltas kuriasi tik davus oro kaip aš suprantu, tai iš karbo išeina toks varžtukas, reikia jį pakėlus palaikyt tada užsikuria žodžiu norėčiau, kad būtų tarkim kažkaip kitaip nes labai reik užšildyt, kad negestų nelaikant jo pakelto, tai kaip suprantu man reiktų ar naujo kartbo ar kaip su kokiu pacosu, kad jį kažkur prisitaisyt ar kaip nu žodžiu žalias aš visai, tad nestūmkit jai nusišnekėjau labai :D kiek galima daugiau paaiškinkit?
2014 Rugsėjo 2 15:42
Gatvinis
900cc *****
Avataras
#568    

Citata:
Cituoju: Sindas
Tai va žmonės esu žaliukas nesenai nusipirkau moto, aprillia rs 50 ir yra tokia kaip ir bėda, dabar žodžiu šaltas kuriasi tik davus oro kaip aš suprantu, tai iš karbo išeina toks varžtukas, reikia jį pakėlus palaikyt tada užsikuria žodžiu norėčiau, kad būtų tarkim kažkaip kitaip nes labai reik užšildyt, kad negestų nelaikant jo pakelto, tai kaip suprantu man reiktų ar naujo kartbo ar kaip su kokiu pacosu, kad jį kažkur prisitaisyt ar kaip nu žodžiu žalias aš visai, tad nestūmkit jai nusišnekėjau labai :D kiek galima daugiau paaiškinkit?


tai kaip suprantu iš aprašymo, tai tas varžtukas ir yra pacosas. Viskas čia ok, taip ir turi būt.
2014 Rugsėjo 2 22:31 Audrius
Narys
50cc *
#569    

Bet tarkim neįmanoma jo padaryti prie vairo? nes jį ten įkišus ranką laikyt nelabai patinka, tarkim nebūna ar neįmanoma padaryt, kad kažkaip tai būtų prie vairo ar pnš ar bent jau tą pacosą užfiksuoji, nes dabar kol šaltas reikia jį iškėlus laikyt, arba užkurt ir gazuojant smarkiai šildyt jį.. tai gal kas įmanoma?
2014 Rugsėjo 3 15:12
Gatvinis
1000cc ******
Avataras
#570    

pabandyk paimti nuo dviracio pavaru perjungeja, su trosu, ir pritvirtink prie ko tau ten laikyti reikia, gal suveiks
2014 Rugsėjo 3 15:56
Puslapiai: 1..1718192021..23




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17